Spat

Περιπέτεια με πατημένο καρφί και κακό Βουλκανιζατέρ

8 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Δημοσιεύτηκε

Ανοίγω το θέμα αυτό, πρώτον για να ζητήσω τη γνώμη σας και  δεύτερον για να σας αφηγηθώ το πως την πάτησα (και να μην την πατήσετε και σεις).

Η σύντομή έκδοχή :
Έχω μια Honda CB 500 που φοράει τα μαμά λάστιχα του 2016 (~12000 χλμ). Τέλη Σεπτέμβρη έχω κανονίσει roadtrip Ιταλία με μια παρέα..
Πάτησα καρφί στο πίσω λάστιχο, μπήκε μέσα και έσκισε το λάστιχο απο μέσα στο πλάι, σε σημείο που φάνηκαν τα λινά. Απ έξω δεν φαινόταν κάτι τέτοιο.
Εν τέλη έκανα μπάλωμα εσωτερικό που κάλυψε την τρύπα και το διπλανό σκίσιμο.
Προς το παρρόν δεν χάνω αέρα, αλλα είναι να κάνω ταξίδι.. Οπότε :
1)Το εσωτερικό μπάλωμα με καλύπτει σ αυτή την περίπτωση ?
2)Αλλάζω λάστιχα πριν (ναι αυτό είναι το λογικό..)  ή μετα το ταξίδι ?
3)Αν πριν, ν αλλάξω το πίσω ή και τα 2? Δεν είναι και καμια λάστιχάρα το Dunlop Trailmax απ ότι κατάλαβα.
4)Ποια λάστιχα (γι άσφαλτο) προτείνετε δεδομένου και του ταξιδιού ?

 

Η αναλυτική εκδοχή (ξέρω μοιάζει με σεντόνι, αλλα αξίζει.)  :
Πρίν ενάμησι μήνα περίπου παρατηρώ σε έλεγχο που έκανα πως το πίσω λάστιχο έχει χάσει αρκετό αέρα (από 40 λίμπρες είχε φτάσει 20κάτι)... Προβλήματίζομαι,
το κοιτάω με το μάτι, δεν βλέπω ή ακούω τίποτα, οπότε  συμπληρώνω αέρα και συνεχίζω (κακώς !).
Επειδή το είχα υπόψην μου (πάλι καλά), το ξανακοιτάω μετά από λίγες μέρες και πάλι είχε χασει λίγο..Ξαναπροβλήματίζομαι, το ξανακοιτάω, λέω μάλλον πρέπει να πάω
να το δω (δεν πάω αμέσως, πολύ κακώς),  συμπληρώνω πάλι αέρα και συνεχίζω.
Το αμέσως επόμενο Σου Κου ,ενώ έιχα δεύτερο άτομο πάνω, μου λέει περαστικός μηχανόβιος πως το λάστιχο μάλλον έχει κάτσει..
1ο λάθος λοιπόν = έπρεπε να χα πάει σε βουλκανιζατέρ πολύ πιο νωρίς..αν το λάστιχο φαίνεται πεσμένο με το μάτι, είναι αργά..και αν χάνει αέρα, το ψάχνουμε αμέσως..

Συνειδητοποιώ λοιπόν ότι η ασφάλεια μου (+ όποιου βάζω επάνω) βρίσκεται σε κίνδυνο και αποφασίζω να πάω αμέσως σε βουλκανιζατερ.. Σάββατο απόγευμα..
Ποιό βουλκανιζατερ ξέρω που θα ναι ανοιχτό Σου Κου ? Μα φυσικά αυτό το γνωστό 24ωρο, κοντά στην αρχή της Λένορμαν.
Πάω λοιπόν, εκέινη τη μέρα ήταν ένας "πιτσιρικάς" ,κοιτάζει το λάστιχο, βρίσκει την τρύπα, μου λέει : ε έχεις πατήσει καρφί, θα κάνουμε μπάλωμα με μακαρόνι και όλα καλά.
Γίνεται το μπάλωμα, μου λέει μην ανυσυχείς όλα καλά και φέυγω. Λέω από μέσα μου θα το παρατηρώ να δω πως πάει και βλέπουμε.

2 βδομάδες μετά (και αφού το είχα ελέγξει μία φορά και ήταν οκ) πάλι μου λέει περαστικός μηχανόβιος πως το λάστιχο μάλλον έχει κάτσει ! Πάλι Σάββατο απόγευμα,
πάλι με 2ο άτομο πάνω. Ε όχι λέω..σε ποιον να πάω τώρα.. δεν θέλω πάλι στον ίδιο, αλλά δεν ξέρω και άλλο βουλκανιζατέρ 24ωρο και δεν θέλω να το αφήσω μέχρι Δευτέρα.
Αναγκαστικά λοιπόν πάω στο ίδιο με σκοπό να τον βάλω να βρει τι φταίει και να του πω πως με έδιωξε την προηγούμενη φορά χωρίς να το ξάψει καλά.

Εκέινη τη μέρα δεν δούλευε ο πιτσιρικάς αλλά ένας τύπος μεγαλύτερης ηλικίας, τσαμπουκαλεμένος με το καλημέρα, χωρίς λόγο. Η συζήτηση (με το που το βλέπει το λάστιχο
και χωρίς να του πω πως το λάστιχο έχει μπάλωμα από εσάς) πήγε κάπως έτσι :
- Μα καλά που το χεις πάει το λάστιχο, το χεις καταστρέψει, θες καινούργιο !!! 
-Εε μονο άσφαλτο το χω πάει, δεν το χω βγάλει χώμα (ενώ ξεκάθαρα έπρεπε να πω, όπου θέλνω το πάω, λογαριασμό θα σου δώσω ? ...Αλλα ήταν σου κου..)
 Γιατί , τι έχει?
-Καλα, δεν βλέπεις ? είναι γεμάτο αγκάθια !
//Το ψάχνει λίγο και βλέπει πως απλώς είχαν κολήσει 2 αγκάθια πάνω που δεν είχαν τρυπήσει το λάστιχο...
//Ρίχνει νερό και μου λέει πως χάνει το μπάλωμα και θέλει νέο !
//Ποτέ δεν έμαθα αν όντως έχανε..η απλώς ήθελε να με ξεφορτωθεί.. αφού δεν κατάφερε να μου πουλήσει λάστιχο με το καλημέρα.
-Δεν πιστέυω να εισαι και βιαστικος ?? (μου λέει!!!)
-όχι δεν είμαι καθόλου βιαστικός, απλώς θέλω να γίνει σωστή δουλειά, γιατί το μπάλωμα αυτό το κανα εδώ πριν 2 βδομάδες ακριβώς !
//κάνει το μπάλωμα . βάζει αέρα και πριν προλάβω να δω πόσο αέρα έβαλε, για να το ελέγχω, το βγάζει
-Άστο έτσι το μπάλωμα, μην το πειράξεις..
-Βάλατε 40 λίμπρες πίσω ?
-Ναι, καλα δεν είδες ?! 
-..Δεν είδα πόση πίεση βάλαμε (ενώ ξεκάθαρα έπρεπε να τον αρχίσω στα καντίλια. Απορώ και γω πως δεν το κανα  )
2ο Λάθος = ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ σ αυτο το βουλκανιζατέρ

Ευτυχώς μου κοψε και πηγα με την πρώτη ευκαιρία  σε άλλο βουλκανιζατερ , ο οποίος μου είπε πως το μπάλωμα είναι υπερβολικά μεγάλο και καλό θα ήταν να κάνω ένα  μπάλωμα
απο μέσα
.. Εβγαλε το λάστιχο και να σου ενα κομάτι σίδερο, μεγαλύτερο απο το μικρό μου δάχτυλο. Αυτό ήταν μέσα τόσο καιρό..και ο απο πάνω δεν παραξενέυτηκε οταν του πα
πως ξανακάναμε μπάλωμα πριν από 2 βδομάδες.. Το "καρφί" (δεν ήταν ακρηβώς καρφί, αλλά ένα μυτερό κομμάτι σίδερο) είχε κάνει την τρύπα και είχε γδάρει το λάστιχο στο πλάι,
διπλα απο την τρύπα απο την οποία μπήκε..Το σκίσιμο ήταν αρκετό για να φανούν τα λινά. Απ έξω δεν φαινόταν κάτι τέτοιο βέβαια.
Συμπέρασμα : πάντα είναι καλύτερα να κάνουμε μπάλωμα απο μέσα (αντί για απ έξω) γιατί δεν ξέρουμε τι μπορεί να κρύβεται μέσα στο λάστιχο.. εξ άλλου τι 5, τι 15 ευρώ.

Και ιδού το πρόβλημα : Ενώ στην αρχή μου είπανε ξεκάθαρα πως για να έχω ένα ασφαλές ταξίδι, πρέπει ν αλάξω το πίσω λάστιχο τουλάχιστον.. μετά κάπως άφησανε να εννοηθεί πως το μπάλωμα από μέσα καλύπτει και τα 2 (την αρχική τρύπα και το πλαινό σκίσιμο) και εντάξει, το βλέπεις πως θα πάει..

Ξέρω πως κάθε άνθρωπος με λίγη λογική θα πει : "Η ασφάλεια πάνω απ όλα" και "ασε μην κάτσει στραβή στο ταξίδι", αλλα (εκτός του ότι κρίμα τα σχετικά καινουργια λάστιχα που μετά το ταξίδι θα τ άλλαζα λογικά  :P) εγώ θέλω στ αλήθεια να μάθω πόσο σοβαρή ζημιά είναι αυτή, αν μπορεί ένα τέτοιο μπάλωμα να την σώσει και αν όχι (γιατί εκει πάμε μάλλον), τι λάστιχα να βάλω .

Ουφ. Δι εντ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Καμμιά φωτό του ελαστικού  έχουμε,  απ' ολα αυτά τα συμβάντα ?

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM SMT 2013 Shoei XR 1100 KTM SMT (990cc)

Δημοσιεύτηκε

Τα μπαλώματα ειναι προσωρινή λύση και φυσικά όχι για να ξεκινήσεις roadtrip.

Έτσι κι αλλιώς τα λάστιχα έχουν ήδη 12000, σε τι κατάσταση είναι; έχουν φαγωθεί-τετραγωνίσει καθόλου; 

υπαρχουν 2 λύσεις, αλλάζεις ένα πίσω (φθηνή), αλλάζεις και τα δυο (ακριβότερη)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Pegaso Trail Pegasos ADV

Δημοσιεύτηκε

12k με το έτσι και αλλιώς άθλιο λάστιχο πρώτης τοποθέτησης στο 500 τι ακριβώς συζητάμε μετά απο μπάλωμα και με αρπαγμένα λινά και έχεις και ταξίδι μπροστά σου?

άλλαξε τΑ να ευχαριστηθείς το μηχανάκι σου και την ασφάλεια σου.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Αν σκεφτεις ποσο ευκολα μπορει να σε ταλαιπωρησει/κουρασει/χαλασει την διαθεση ενα προβληματικο ελαστικο κατα την διαρκεια του ταξιδιου, νομιζω δεν χωραει δευτερη σκεψη!!

Δεν θα ηθελα να ψαχνω στην Ιταλια, βουλκανιζατερ, και να ειναι ΣΚ πχ ή βραδυ ή δεν ξερω κ γω τι αλλο! 

Και αφηνω εξω τον παραγοντα ατυχηματος ετσι;!;

 

Αν τα οικονομικα σου ειναι σφιχτα, αλλαξε μονο το πισω για αρχη και μετα και το μπροστα. Αλλα η γνωμη μου ειναι, να βαλεις ενα καλο ζευγαρι λαστιχα (ασφαλτινα αν οντως κινεισαι μονο ασφαλτο) και να τα χαρεις στις δρομαρες τις Ιταλιας!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Duke (200cc) Nolan N86

Δημοσιεύτηκε

Στον συγκεκριμένο λαστιχά είχα πάει κι εγώ με σκασμένο πίσω. Ήθελα μια γρήγορη λύση για να το ψάξω λίγο αργότερα μέσα στη βδομάδα για καινούρια που έτσι κι αλλιώς ήθελα να τ'αλλάξω. 

Μου 'πε πως δε παίρνει μπάλωμα και αναγκαστικά πήρα καινούριο ένα Heidenau (με dot 2ετίας αν θυμάμαι καλά) που μου το πούλησε και σε τιμή καινούριου. Γενικά μακρυά απ'αυτόν.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym Symphony ST ABS (200cc) Αλλος DY 125RS Efi (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Σ' αυτόν και με καινούριο λάστιχο να πας, μιας ημέρας τοποθέτηση, και με ημερομηνία κατασκευής μέσα στο μήνα, πάλι θα σου πει ότι χρειάζεται αλλαγή :laugh:. Το έχουν μάθει και το λένε το ποίημα όλοι εκεί, είναι χρόνια αυτή η συμπεριφορά τους. Αν δεν ήταν σε κεντρικότατο σημείο θα είχε κλείσει προ πολλού. Μακριά κι αγαπημένοι.

Φίλε μου, εφ' όσον το λάστιχο είναι χάλια, το αλλάζεις πρωτίστως για να έχεις ασφάλεια για το ταξίδι σου και για να αποφύγεις την ταλαιπωρία. Καλό ταξίδι και καλά να περάσεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X (471cc) Shark Spartan Droze

Δημοσιεύτηκε

και μην αλλαξεις μονο το πισω...

περαν της κακης ποιοτητας σαν λαστιχο, το μανισιο εχει και πολυ αργη κορωνα...σχεδον τετραγωνο. Ο,τι και να βαλεις θα βουταει πιο ευκολα...οποτε με αλλο πισω και μαμαμπροστα θα γινουν περιεργες οδηγικες χημειες. Χωρια του οτι, οπως σωστα ειπωθηκε, ποσο ακομα να σου πανε τα μαμα...δεν αξιζει.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα