ShapeshifterGR98

Οι ανόητες απορίες του Τάσου

52 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα! :biggrin:

Το παρόν thread σίγουρα θα είναι εντελώς γελοίο για αρκετούς (γελάστε άφοβα) αλλά να μερικές απορίες που μου έχουνε δημιουργηθεί απο τα περίπου 2 χρόνια που καβαλάω μηχανάκι και άρχιζα να ασχολούμαι μαζί του. Ξεκινάμε!

1) Ή εμένα μου φαίνεται ή το injection στο παπί μου καταλαβαίνει τον καιρό έξω και ανάλογα προσαρμόζει την απόδοση του κινητήρα. Συμβαίνει κάτι τέτοιο; Γιατί απο τις 8 στις 10 φορές που έξω ο καιρός έστω και 50-50 να είναι δηλαδή να ψιχαλίζει και να το πάει για βροχή (οχι με πολύ αέρα απαραίτητα και ούτε πολύ υγρασία) το παπί δεν μπορώ να πω οτι αποδίδει στο τέρμα. Τι εννοώ: ναι μεν τραβάει κλπ αλλά δεν πρόκειται να πάει πάνω απο 95 περίπου. Ενώ όταν ο καιρός είναι καλός φτάνει και 100 με 110 (φυσιολογικό για 125αρι).

2) Υπάρχει όντως περίπτωση άμα λειτουργήσεις ένα ψεκαστό παπί χωρίς φίλτρο αέρα (ούτε καν με την φιλτροχοάνη όπως έχω τώρα) να εκραγεί ή να πάρει φωτιά; Αυτό μου το είπε ο μηχανικός μου ότι να μην κάνω καμιά μαλακία και το λειτουργήσω χωρίς έστω μια χοάνη γιατί αλλιώς είμαι ένα βήμα πριν την έκρηξη. 

3) Ισχυέι όντως οτι άμα ξέμεινες απο μπαταρία άμα βάλεις 2-3 άτομα να σε σπρώξουνε με 2α στο κιβώτιο θα πάρει μπροστά; Εγώ πριν κανά 2 χρόνια στο Λύκειο είχα μείνει απο μπαταρία και επειδή 2 φίλου είδανε οτι πάλευα με την μανιβέλα να το βάλω μπρος με σπρώξανε αλλά δεν έγινε κάτι. Τελικά μετά απο κλωτσιές τύπου καράτε στην μανιβέλα κατάφερα και το έβαλα μπρος.

4) Γίνεται να κάνω τον διακόπτη απο τα φώτα να πάει κάπως στην μέση και να κάνω μια εξτρά επιλογή να μην ανάβουνε δηλαδή; Εμένα λόγο των αυτοματισμών και της ευρωπαϊκής νόρμας περί φώτων, με το που ανάβει η μηχανή είναι αυτόματα και η μικρή σκάλα αναμμένη. Γίνεται να τον κάνω να είναι στην μεσή κάπως ώστε να ανάβω τα φώτα όποτε θέλω;

5) Γίνεται να βάλω αλάρμ; Μερικά παπάκι όπως το Jetix έχουνε και αλάρμ (νομίζω και το Sprinter πρέπει να έχει). Γίνεται κάτι τέτοιο στο δικό μου;

6) Ισχυεί οτι η χειρολαβή πίσω είναι για να κρατάει τα πλαστικά για να μην σπάσουνε; Κάτι τέτοιο είχα ακούσει οτι εκτός οτι λειτουργεί σαν ένα μικρό αντίβαρο (επειδή είναι σχετικά βαρία λιγάκι) και οτι παράλληλα ασκεί την κατάλληλη πίεση στα γύρω πλαστικά για να μην σπάσουνε. Εγω την έχω βαλέι εκεί εκτός γιατί φαίνεται όμορφο και για να κρατιέται ο συνοδηγός. Επίσης είναι politically correct να το πεις αεροτομή ή είναι κάπως xD

7) Το κάρτερ εμένα λέει 800ml πάνω του. Στο manual λέει "Overhaul: 1000ml" και στο PDF στο λαπτοπ (για το Address FL125SDW το δικό μου δηλαδή) λέει οτι με αλλαγή φίλτρου λαδιού μπορεί να πάρει 200ml παραπάνω. Ισχυεί κάτι τέτοιο;

8) Άμα βάλω υπερβολικό λάδι τι θα γίνει;

9) Υπάρχει περίπτωση απο την ζέστη να υπερθερμανθεί το μοτέρ και να πέσει η απόδοση του; Μια φορά το καλοκαίρι όταν πήγα για μπάνιο με την κόπελα μου ήτανε μια απόσταση περίπου 24km απο τον Βόλο. Είχε γύρω στους 38 έξω νομίζω και έβραζε ο τόπος η αλήθεια είναι. Δεν πήγαινα πολύ γρήγορα (κοντά στα 65-70) αλλά απο ένα σημείο και μετά κατάλαβα οτι δεν τράβαγε καλά και κατέβαζε στροφές απο μόνο του. Σταμάτησαμε για περίπου 10 λεπτά και μετά ξαναξεκινήσαμε. Δεν είχα θέματα.

Αυτά! :biggrin: Δεν μου έρχεται κάτι άλλο στο μυαλό μέχρι τώρα.

Ξαναλέω είναι γελοίες απορίες λογικά αλλά όντως μου έχουνε έρθει στο μυαλό όλα αυτά. Συνεπώς, γελάστε άφοβα όσοι θέλετε, ξέρω οτι ίσως λέω π*****τζες στα πιο πολλά. :laugh:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 19 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Καλησπέρα! :biggrin:

Το παρόν thread σίγουρα θα είναι εντελώς γελοίο για αρκετούς (γελάστε άφοβα) αλλά να μερικές απορίες που μου έχουνε δημιουργηθεί απο τα περίπου 2 χρόνια που καβαλάω μηχανάκι και άρχιζα να ασχολούμαι μαζί του. Ξεκινάμε!

1) Ή εμένα μου φαίνεται ή το injection στο παπί μου καταλαβαίνει τον καιρό έξω και ανάλογα προσαρμόζει την απόδοση του κινητήρα. Συμβαίνει κάτι τέτοιο; Γιατί απο τις 8 στις 10 φορές που έξω ο καιρός έστω και 50-50 να είναι δηλαδή να ψιχαλίζει και να το πάει για βροχή (οχι με πολύ αέρα απαραίτητα και ούτε πολύ υγρασία) το παπί δεν μπορώ να πω οτι αποδίδει στο τέρμα. Τι εννοώ: ναι μεν τραβάει κλπ αλλά δεν πρόκειται να πάει πάνω απο 95 περίπου. Ενώ όταν ο καιρός είναι καλός φτάνει και 100 με 110 (φυσιολογικό για 125αρι).Ισχύει κατά 50%.Δεν ξέρω αν το παπί σου έχει αισθητήρα εξωτερικής θερμοκρασίας όπως οι μεγάλες μοτοσυκλέτες αλλά ανάλογα αν ο καιρός είναι ζεστός ή δροσερός διαφοροποιείται και το μίγμα βενζίνης-αέρα και γι αυτό βλέπεις διαφορά στην απόδοση.Για να καταλάβεις,εμένα το KLR που είναι με καρμπυρατέρ όταν κάνει ζέστη δεν τραβάει τόσο καλά γιατί το μίγμα περιέχει λιγότερο αέρα.

2) Υπάρχει όντως περίπτωση άμα λειτουργήσεις ένα ψεκαστό παπί χωρίς φίλτρο αέρα (ούτε καν με την φιλτροχοάνη όπως έχω τώρα) να εκραγεί ή να πάρει φωτιά; Αυτό μου το είπε ο μηχανικός μου ότι να μην κάνω καμιά μαλακία και το λειτουργήσω χωρίς έστω μια χοάνη γιατί αλλιώς είμαι ένα βήμα πριν την έκρηξη.Τραβηγμένο σενάριο,όχι.Θα κάνεις όμως χοντρή ζημιά στον κύλινδρο γιατί θα μπουν μέσα σκόνες-χώματα ανεμπόδιστα. 

3) Ισχυέι όντως οτι άμα ξέμεινες απο μπαταρία άμα βάλεις 2-3 άτομα να σε σπρώξουνε με 2α στο κιβώτιο θα πάρει μπροστά; Εγώ πριν κανά 2 χρόνια στο Λύκειο είχα μείνει απο μπαταρία και επειδή 2 φίλου είδανε οτι πάλευα με την μανιβέλα να το βάλω μπρος με σπρώξανε αλλά δεν έγινε κάτι. Τελικά μετά απο κλωτσιές τύπου καράτε στην μανιβέλα κατάφερα και το έβαλα μπρος.Σκαστό παίρνει μπρος μια χαρά,αν σέρνει ο ρόδα τότε βάζε τρίτη.

4) Γίνεται να κάνω τον διακόπτη απο τα φώτα να πάει κάπως στην μέση και να κάνω μια εξτρά επιλογή να μην ανάβουνε δηλαδή; Εμένα λόγο των αυτοματισμών και της ευρωπαϊκής νόρμας περί φώτων, με το που ανάβει η μηχανή είναι αυτόματα και η μικρή σκάλα αναμμένη. Γίνεται να τον κάνω να είναι στην μεσή κάπως ώστε να ανάβω τα φώτα όποτε θέλω;Πας σε ηλεκτρολόγο,γίνεται.

5) Γίνεται να βάλω αλάρμ; Μερικά παπάκι όπως το Jetix έχουνε και αλάρμ (νομίζω και το Sprinter πρέπει να έχει). Γίνεται κάτι τέτοιο στο δικό μου;Ίδια απάντηση με παραπάνω

6) Ισχυεί οτι η χειρολαβή πίσω είναι για να κρατάει τα πλαστικά για να μην σπάσουνε; Κάτι τέτοιο είχα ακούσει οτι εκτός οτι λειτουργεί σαν ένα μικρό αντίβαρο (επειδή είναι σχετικά βαρία λιγάκι) και οτι παράλληλα ασκεί την κατάλληλη πίεση στα γύρω πλαστικά για να μην σπάσουνε. Εγω την έχω βαλέι εκεί εκτός γιατί φαίνεται όμορφο και για να κρατιέται ο συνοδηγός. Επίσης είναι politically correct να το πεις αεροτομή ή είναι κάπως xD

7) Το κάρτερ εμένα λέει 800ml πάνω του. Στο manual λέει "Overhaul: 1000ml" και στο PDF στο λαπτοπ (για το Address FL125SDW το δικό μου δηλαδή) λέει οτι με αλλαγή φίλτρου λαδιού μπορεί να πάρει 200ml παραπάνω. Ισχυεί κάτι τέτοιο;Όταν αλλάζεις λάδια+φίλτρο λαδιού βάζεις 1 κιλό,αν δεν αλλάξεις φίλτρο λαδιού τότε 800 ml.

8) Άμα βάλω υπερβολικό λάδι τι θα γίνει;

9) Υπάρχει περίπτωση απο την ζέστη να υπερθερμανθεί το μοτέρ και να πέσει η απόδοση του; Ναι Μια φορά το καλοκαίρι όταν πήγα για μπάνιο με την κόπελα μου ήτανε μια απόσταση περίπου 24km απο τον Βόλο. Είχε γύρω στους 38 έξω νομίζω και έβραζε ο τόπος η αλήθεια είναι. Δεν πήγαινα πολύ γρήγορα (κοντά στα 65-70) αλλά απο ένα σημείο και μετά κατάλαβα οτι δεν τράβαγε καλά και κατέβαζε στροφές απο μόνο του. Σταμάτησαμε για περίπου 10 λεπτά και μετά ξαναξεκινήσαμε. Δεν είχα θέματα.

Αυτά! :biggrin: Δεν μου έρχεται κάτι άλλο στο μυαλό μέχρι τώρα.

Ξαναλέω είναι γελοίες απορίες λογικά αλλά όντως μου έχουνε έρθει στο μυαλό όλα αυτά. Συνεπώς, γελάστε άφοβα όσοι θέλετε, ξέρω οτι ίσως λέω π*****τζες στα πιο πολλά. :laugh:

Καλά κάνεις και ρωτάς.:baby:

 

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Άλλο κιλό (μάζα), άλλο λίτρο(όγκος). Μην τα μπερδεύουμε...

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

@karellen Νομίζω πρέπει να έχει αισθητήρα θερμοκρασίας το δικό μου (δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά όμως)

@FlyingInADream 1 λίτρο (1000ml) λέει οτι μπορεί να πάρει άμα αλλάξεις το φίλτρο λαδιού

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Άλλο κιλό (μάζα), άλλο λίτρο(όγκος). Μην τα μπερδεύουμε...

Όντως,πάνω στη φούρια μου.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

7) Το κάρτερ εμένα λέει 800ml πάνω του. Στο manual λέει "Overhaul: 1000ml" και στο PDF στο λαπτοπ (για το Address FL125SDW το δικό μου δηλαδή) λέει οτι με αλλαγή φίλτρου λαδιού μπορεί να πάρει 200ml παραπάνω. Ισχυεί κάτι τέτοιο;

8) Άμα βάλω υπερβολικό λάδι τι θα γίνει;

7) 800 = 600 + 200 το φίλτρο. Αν δεν αλλαξεις φιλτρο, τότε θα πάρει μεσα μόνο 600ml.

1000 overhaul = πλήρες λύσιμο μοτέρ, και μετα το δέσιμο θα πάρει 1 λίτρο συνολικά.

8) Θα το ξεράσει απο την εξαέρωση κάρτερ, και θα το πάει για καταναλωση στο φίλτρο αέρα.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 5 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Καλησπέρα! :biggrin:

Το παρόν thread σίγουρα θα είναι εντελώς γελοίο για αρκετούς (γελάστε άφοβα) αλλά να μερικές απορίες που μου έχουνε δημιουργηθεί απο τα περίπου 2 χρόνια που καβαλάω μηχανάκι και άρχιζα να ασχολούμαι μαζί του. Ξεκινάμε!

1) Ή εμένα μου φαίνεται ή το injection στο παπί μου καταλαβαίνει τον καιρό έξω και ανάλογα προσαρμόζει την απόδοση του κινητήρα. Συμβαίνει κάτι τέτοιο; Γιατί απο τις 8 στις 10 φορές που έξω ο καιρός έστω και 50-50 να είναι δηλαδή να ψιχαλίζει και να το πάει για βροχή (οχι με πολύ αέρα απαραίτητα και ούτε πολύ υγρασία) το παπί δεν μπορώ να πω οτι αποδίδει στο τέρμα. Τι εννοώ: ναι μεν τραβάει κλπ αλλά δεν πρόκειται να πάει πάνω απο 95 περίπου. Ενώ όταν ο καιρός είναι καλός φτάνει και 100 με 110 (φυσιολογικό για 125αρι).

Βασικά, τέτοια ερώτηση έχει επίσης και μια σημαντική απάντηση. Όταν έφευγα με την πάπια στις 6 το πρωϊ, η απόδοση ήταν μεγαλύτερη απο ότι όταν γυρνούσα απο την δουλειά στις 2:30 το μεσημέρι. Γιατί; Γιατί πολύ απλά το πρωί το οξυγόνο που υπάρχει στην ατμόσφαιρα είναι πιο καθαρό και αγνό απο ότι το μεσημέρι όπου υπερσισχύει η ηλιακή θερμότητα. Αυτα για ενα παπί εφοδιασμένο με καρμπυρατέρ όμως δεν πολυαδιαφέρει.

2) Υπάρχει όντως περίπτωση άμα λειτουργήσεις ένα ψεκαστό παπί χωρίς φίλτρο αέρα (ούτε καν με την φιλτροχοάνη όπως έχω τώρα) να εκραγεί ή να πάρει φωτιά; Αυτό μου το είπε ο μηχανικός μου ότι να μην κάνω καμιά μαλακία και το λειτουργήσω χωρίς έστω μια χοάνη γιατί αλλιώς είμαι ένα βήμα πριν την έκρηξη. 

... για ψεκαστό δεν θα απαντήσω όμως αυτό που θα πω αφορά και αυτόν που το έχει κάνει ηδη και δεν είναι λίγοι. Είναι λάθος να έχεις εκτεθειμένο ενα καρμπυρατερ χωρίς φίλτρο αέρα γιατί πολυ απλά, αργα ή γρήγορα ή θα βουλώσει απο την σκόνη και το χώμα (όταν μιλάμε για δρόμους όπως της Ελλάδας) ή μπορεί να γίνει καμιά χοντράδα και στον κινητήρα επίσης. Καλύτερα φίλτρο αέρα λοιπόν... ούτε εξωφιλτρο- φιλτροχοάνη ή όπως το λένε γιατί αν βρει νερά την έκατσες τουλάχιστον στο σκουτεράκι μου αυτό είχε συνέβη. 

3) Ισχυέι όντως οτι άμα ξέμεινες απο μπαταρία άμα βάλεις 2-3 άτομα να σε σπρώξουνε με 2α στο κιβώτιο θα πάρει μπροστά; Εγώ πριν κανά 2 χρόνια στο Λύκειο είχα μείνει απο μπαταρία και επειδή 2 φίλου είδανε οτι πάλευα με την μανιβέλα να το βάλω μπρος με σπρώξανε αλλά δεν έγινε κάτι. Τελικά μετά απο κλωτσιές τύπου καράτε στην μανιβέλα κατάφερα και το έβαλα μπρος. 

... η πολυ απλά αν έβρισκες ΕΝΑΝ άνθρωπο με το αυτοκίνητο του και τις δαγκάνες να κάνατε μια "γέφυρα" με τα καλώδια και να στην ζωντάνευε. Ούτε μαννιβελιές απανωτά ούτε κόλπα αλα Karate Kid. Απλά πράγματα... 

4) Γίνεται να κάνω τον διακόπτη απο τα φώτα να πάει κάπως στην μέση και να κάνω μια εξτρά επιλογή να μην ανάβουνε δηλαδή; Εμένα λόγο των αυτοματισμών και της ευρωπαϊκής νόρμας περί φώτων, με το που ανάβει η μηχανή είναι αυτόματα και η μικρή σκάλα αναμμένη. Γίνεται να τον κάνω να είναι στην μεσή κάπως ώστε να ανάβω τα φώτα όποτε θέλω;  .... 5) Γίνεται να βάλω αλάρμ; Μερικά παπάκι όπως το Jetix έχουνε και αλάρμ (νομίζω και το Sprinter πρέπει να έχει). Γίνεται κάτι τέτοιο στο δικό μου;

Πάνε σε εναν ηλεκτρολόγο ο οποίος καλο είναι να τον ρωτήσεις πότε να πας γιατί αν στα κανει αρπακόλλα την μάμησες. Τελός, όπως είναι απόλυτα λογικό νορμάλ θα ήταν να μιλούσε σε εναν ΚΑΛΟ ηλεκτρολόγο, διότι όλοι ηλεκτρολόγοι/μηχανικοί είναι αλλά... σε άλλη κατευθυνση πάει η μάνα σε άλλη και τα παιδιά. 

6) Ισχυεί οτι η χειρολαβή πίσω είναι για να κρατάει τα πλαστικά για να μην σπάσουνε; Κάτι τέτοιο είχα ακούσει οτι εκτός οτι λειτουργεί σαν ένα μικρό αντίβαρο (επειδή είναι σχετικά βαρία λιγάκι) και οτι παράλληλα ασκεί την κατάλληλη πίεση στα γύρω πλαστικά για να μην σπάσουνε. Εγω την έχω βαλέι εκεί εκτός γιατί φαίνεται όμορφο και για να κρατιέται ο συνοδηγός. Επίσης είναι politically correct να το πεις αεροτομή ή είναι κάπως xD

Ανάλογα με το μοντέλο. Για παράδειγμα στο Target ναι, διότι όλα τα πλαϊνα πλαστικά κουμπώνουν πανω στο φανάρι και το ίδιο στηρίζεται στην χειρολαβή. 

7) Το κάρτερ εμένα λέει 800ml πάνω του. Στο manual λέει "Overhaul: 1000ml" και στο PDF στο λαπτοπ (για το Address FL125SDW το δικό μου δηλαδή) λέει οτι με αλλαγή φίλτρου λαδιού μπορεί να πάρει 200ml παραπάνω. Ισχυεί κάτι τέτοιο;

Ότι σου δείχνει ο δείκτης λαδιου φίλε, απλά. Ο καθενας το μακρυ και το κοντό του. Αν δεις απο το δοχείο του λιπαντικου οτι έβαλες 800mL τότε τόσο χρειάζεται, αν είναι 1000 επίσης. Για φίλτρο λαδιου καλό θα είναι για να μην ξεραίνεται να ρίχνεις λίγο παραπάνω (όσο λεει ο δείκτης πάντα) για να γίνεται η συγκράτηση ξένων σωματιδίων αποτελεσματικότερα.

8) Άμα βάλω υπερβολικό λάδι τι θα γίνει;

Η πίεση του λαδιού που μεταφέρεται στις τριβόμενες επιφάνειες, εαν ξεφύγει απο τα φυσιολογικά όρια που προτείνει ο κατασκευαστής μπορεί να προκαλέσει απο μια απλούστερη ζημιά όπως η διαρροή απο τις φλάντζες και η δυσκολία περιστροφής των εξαρτημάτων κυρίως στον διωστήρα (μπιέλα).  Αμα βάλεις λάδι με λάθος ιξώδες αρχικά τα πράγματα είναι όλιγον-τι ανταποκρίσιμα αλλά μετά... αρχίζουν οι μηχανικές βλάβες (όχι άμεσα βέβαια... έμμεσα). 

9) Υπάρχει περίπτωση απο την ζέστη να υπερθερμανθεί το μοτέρ και να πέσει η απόδοση του; Μια φορά το καλοκαίρι όταν πήγα για μπάνιο με την κόπελα μου ήτανε μια απόσταση περίπου 24km απο τον Βόλο. Είχε γύρω στους 38 έξω νομίζω και έβραζε ο τόπος η αλήθεια είναι. Δεν πήγαινα πολύ γρήγορα (κοντά στα 65-70) αλλά απο ένα σημείο και μετά κατάλαβα οτι δεν τράβαγε καλά και κατέβαζε στροφές απο μόνο του. Σταμάτησαμε για περίπου 10 λεπτά και μετά ξαναξεκινήσαμε. Δεν είχα θέματα.

Βασικά, ιδιαίτερο ζόρι να μην τρώει ο κινητήρας (υψηλές στροφές συνεχώς) σε καλοκαιρινές ημέρες κυρίως, γιατί μπορεί τα λιπαντικά να έχουν εξελιχθεί και σαν κυριο χαρακτηριστικό μετα την μείωση τριβών να είναι να ψύχουν τον κινητήρα, μπορεί να υπάρχει το σύστημα αναπλήρωσης αέρα όπου βοηθούν στην μεγαλύτερη οξυγόνωση του κινητήρα αλλά... θέλει μια ρέγουλα η όλη φάση. Κακό δεν κάνεις, καλό κάνεις. 

Αυτά! :biggrin: Δεν μου έρχεται κάτι άλλο στο μυαλό μέχρι τώρα.

Ξαναλέω είναι γελοίες απορίες λογικά αλλά όντως μου έχουνε έρθει στο μυαλό όλα αυτά. Συνεπώς, γελάστε άφοβα όσοι θέλετε, ξέρω οτι ίσως λέω π*****τζες στα πιο πολλά. :laugh:

Ρίξε ενα Delete στο τελευταίο, μην κομπλάρεις... :yes:

 

Τροποποιήθηκε από τον GiannisTs
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

1) οταν ο καιρος ειναι κρυος ολα τα μοτερ φενονται δυνατοτερα λογο περισσοτερου αερα στην ατμοσφαιρα + περισσοτερο καυσιμο=περισσοτερη αποδοση, γιαυτο και το χειμωνα καιμε λιγακι παραπανω.

2) να παρει φωτια οχι, αλλα θα προκαλεσεις φθορα στο μοτερ και θα καψει λαδι=ρεκτιφιε, αλλο κυλινδρο, πιστονι κτλ

3) βαζεις 2η, κρατας το συμπλεκτη και σπρωχνεις το παπι για πιασει καποια χλμ 30-40? δε ξερω σιγουρα, αφηνεις συμπλεκτη και δινεις λιγο γκαζι ταυτοχρονα, τοτε θα παρει μπρος

4-5) μονο σε ηλεκτρολογο θα τα φτιαξεις. ποιος ο λογος να δωσεις λεφτα ομως για να κανεις αυτα τα 2 πραγματα? λιγο η φασαρια που θα εχει με κολλησεις κτλ, λιγο να τσιμπησει στα υλικα (ρελε, διακοπτες κτλ) βαλε και τη δουλεια, το 50αρικο ειναι σιγουρο...

6) χειρολαβη=για να κρατιεται ο συνοδηγος εχει φτιαχτει, μετα για να κραταει τα πλαστικα και τελος για ομορφια. 

7) 800μαζι με φιλτρο, 1λ σε λυσιμο μοτερ

8) θα το πεταξει απο την εξαερωση στο φιλτροκουτι και θα κανει χαλια το φιλτρο

9) ειναι αεροψυκτο μονοκυλινδρο χαμηλων επιδοσεων για οικονομια. δε παθαινε τιποτα εκτος αν το πας τερμα γκαζι. κινησε πορεια μονος η 2ο ατομο, στα 2/3 του γκαζιου σταθερα-ανετα για οσο αντεχει ο κωλος σου.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

Παιδιά sorry που αργώ να απαντήσω αλλά είμαι και στην πρώτη εβδομάδα της εξεταστικής του Σεπτεμβρίου και έχω μπόλικο διάβασμα να ρίξω (όταν χρωστάς 8 ολόκρηρα μαθήματα και ακόμα έχεις άλλα 6 μπροστά σου, έτσι είναι :cry:)

Λοιπόν στο θέμα μας τώρα.  Αυτό με την θερμοκρασία έξω κλπ έχω καταλάβει οτι απλά τα πρώτα 10 λεπτά περίπου μέχρι να ζεσταθεί καλά καλά το μοτέρ (μιλάω για μέρες που έχει κρύο έξω) απλά με την αλλαγή ταχυτήτων, ειδικά απο 1η σε 2α, πετάγεται πολύ δυνατά το παπί. Εννοώ έχει μεν πιο πολύ μπαμ αλλά τελική δεν φτάνει παραπάνω απο 90-95. Και σκέφτηκα οτι ίσως το κάνει για λόγους ασφάλειας (πχ άμα έξω καταλάβει οτι έχει υγρασία κρύο ή γενικά συνθήκες βροχής δεν σε αφήνει να πας πολύ για να μην έχεις ατύχημα...σίγουρα έχω το Address και οχι το USS Enterprise απο το Star Trek αλλά μου πέρασε αυτό απο το μυαλό)

Όταν λέτε οτι θα το ξεράσει; Δηλαδή; Θα αρχίζει να ξεχυλίζει απο το μοτέρ έτσι στο άκυρο;  Δεν έχει τύχει ποτέ να βάλω παραπάνω απο όσο πρέπει πάντα το έχω μεταξύ F και L (το Suzuki έχει ένα τζαμάκι στο κάρτερ που βλέπεις την στάθμη του λαδιού). Απλά έχω ακούσει οτι άμα βάλεις πάρα πολύ λάδι δεν θα πηγαίνει καλά και θα έχει μειωμένη απόδοση.

@noodles Κοίτα δεν πήγαινα πάρα πολύ εκείνη την μέρα. Με 65-70 km/h δεν είναι πολύ πιστεύω. Εξάλλου τόσο έπιασα σε ευθείες γιατί σε στροφές πηγαίνω πολύ αργά γιατί η άλλη έχει θέμα με τις στροφές. Απλά απο ένα σημείο και μετά έγινε αυτό που είπα, οτι δεν πήγαινε καλά και κατέβαζε στροφές αντί να ανεβάζει. Ο πατέρας μου είπε οτι ίσως και να έβαλα μάπα βενζίνη αν και δεν άκουσα θόρυβο που να θυμίζει πειράκια (συνήθως εμφανίζονται όταν έχει κακή βενζίνη το ντεπόζιτο απο όσο ξέρω). Επίσης δεν ζορίστηκε το παπί να σηκώσει πολύ βαρός. Και εγώ και η κοπέλα μου πάνω κάτω ίδια κιλά είμαστε σχεδόν (εγώ 55 αυτή 62) άρα δεν είναι να πεις οτι ζορίστηκε πολύ στο να τραβήξει. Μετά απο 10-15 λεπτά ήτανε πάλι κομπλέ.

Όσο αναφορά την χειρολαβή, για κάποιο χρονικό διάστημα λίγων ημερών την έιχα βγάλει και το πήγα στον μάστορα να ρωτήσω για τα λάδια κάτι. Όταν το είδε μου είπε οτι εκτός οτι δεν φαίνεται ωραίο έτσι μοιάζει τέρμα καγκουρεμένο, είναι εκεί για να κρατάει σταθερό κάποια πλαστικά της ουράς κυρίως σε κραδασμούς.

Επίσης, δεν ξέρω εαν είναι φυσιολογικό αλλά τις προαλλές έβαλα GPS να μετρήσω την ταχυτήτα και την ακρίβεια και όντως έπεφτε μέσα. Περίπου 98-99 έλεγε το GPS και 100 σχεδόν το κοντέρ άρα απο αυτή την άποψη είναι ακριβής (σε αντίθεση με τον δείκτη βενζίνης του...) Όμως την ακριβώς ίδια μέρα έβαλα ένα φιλαράκι με ενα Seat Leon να με μετρήσει και ενω εγω πήγαινα με 100-105 αυτουνού έλεγε 120. Τώρα ή το GPS και το κοντέρ στο παπί είναι εκτός ή το κοντέρ στο αυτοκίνητο κλέβει 20 ολόκρηρα χιλιόμετρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 20 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

 Απλά έχω ακούσει οτι άμα βάλεις πάρα πολύ λάδι δεν θα πηγαίνει καλά και θα έχει μειωμένη απόδοση.

Ακριβώς, λόγω δυσκολίας περιστροφης των εξαρτημάτων. Το λάδι δέχεται πίεση όμως τα εξαρτήματα έχουν μια αντοχή σαν υλικά. 

O πρωτος με GPS που μετράει δεν είσαι... κάποια στιγμη θα ήθελα να το κανω και εγω αυτό. 

 

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

@GiannisTs Καλά δεν είχα ποτέ σκοπό να γεμίσω το κάρτερ με παραπάνω λάδι απο όσο πρέπει η αλήθεια είναι. 

Το παράξενο είναι οτι το GPS με το κοντέρ μου είχε διαφορά της τάξης 2-3 km/h. Το αμάξι (που το κοντέρ του επειδή το μετράει με βάση το σασμάν θεωρείται πιο ακριβές απο όσο ξέρω) είχε 15-20 χιλιόμετρα διαφορά. Ή το κοντέρ και το GPS στο κινητό μου είναι ανακριβής ή το αμάξι πάει λάθος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 λεπτό, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

@GiannisTs Καλά δεν είχα ποτέ σκοπό να γεμίσω το κάρτερ με παραπάνω λάδι απο όσο πρέπει η αλήθεια είναι. 

Το παράξενο είναι οτι το GPS με το κοντέρ μου είχε διαφορά της τάξης 2-3 km/h. Το αμάξι (που το κοντέρ του επειδή το μετράει με βάση το σασμάν θεωρείται πιο ακριβές απο όσο ξέρω) είχε 15-20 χιλιόμετρα διαφορά. Ή το κοντέρ και το GPS στο κινητό μου είναι ανακριβής ή το αμάξι πάει λάθος.

Φίλε πολλά παίζουν ρόλο να ξέρεις. Δηλαδή αν δεν  έχεις φουσκώσει τα λάστιχα σου τότε κάν'το, μπορείς να δεις μια διαφορα στο κοντέρ κάπου στα 2 χλμ πάνω. Εαν βάλεις μια aftermarket εξάτμιση με σιγαστήρα μπορεί να δεις μια διαφορά των 10 χλμ πάνω. Εαν πάλι βγάλεις τον σιγαστήρα και βάλεις τον ενισχυτή (db booster) ή μετατραπει σε ελευθέρας τότε θα δεις μια πιο μεγάλη ανταπόκριση απο το παπί σου. Άσε που αμα βάλεις μεγαλύτερο γρανάζι μπροστά θα έχεις μεγαλύτερη τελική. 

Που καταλήγω; Αν θα μπορούσες να κάνεις κάποια απο αυτα και ξαναδοκίμαζες με το GPS θα έβλεπες διαφορά. Όλα αυτα βάσει εμπειρίας που έχω με την δική μου πάπια. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 12 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

 

Το παράξενο είναι οτι το GPS με το κοντέρ μου είχε διαφορά της τάξης 2-3 km/h. Το αμάξι (που το κοντέρ του επειδή το μετράει με βάση το σασμάν θεωρείται πιο ακριβές απο όσο ξέρω) είχε 15-20 χιλιόμετρα διαφορά. Ή το κοντέρ και το GPS στο κινητό μου είναι ανακριβής ή το αμάξι πάει λάθος.

To αμάξι πάει λάθος, το gps όσο έχει καλή λήψη δεν κάνει λάθος. Δεν είναι καν παράξενο το φαινόμενο και το να μετράς ταχύτητα από το κιβώτιο δεν είναι πιο ακριβές ( γιατί να είναι;;;; ).

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 13 ώρες, το μέλος GiannisTs έγραψε:

Φίλε πολλά παίζουν ρόλο να ξέρεις. Δηλαδή αν δεν  έχεις φουσκώσει τα λάστιχα σου τότε κάν'το, μπορείς να δεις μια διαφορα στο κοντέρ κάπου στα 2 χλμ πάνω. Εαν βάλεις μια aftermarket εξάτμιση με σιγαστήρα μπορεί να δεις μια διαφορά των 10 χλμ πάνω. Εαν πάλι βγάλεις τον σιγαστήρα και βάλεις τον ενισχυτή (db booster) ή μετατραπει σε ελευθέρας τότε θα δεις μια πιο μεγάλη ανταπόκριση απο το παπί σου. Άσε που αμα βάλεις μεγαλύτερο γρανάζι μπροστά θα έχεις μεγαλύτερη τελική. 

Που καταλήγω; Αν θα μπορούσες να κάνεις κάποια απο αυτα και ξαναδοκίμαζες με το GPS θα έβλεπες διαφορά. Όλα αυτα βάσει εμπειρίας που έχω με την δική μου πάπια. 

Τότε δεν είχα τίποτα. Είχα ξαναβάλει την εργοστασιακή εξάτμιση και είχα το φιλτροκούτι τότε. Η διαφορά ήτανε αυτή, στα 2-3 χλμ το πολύ. Τώρα που έχω χοάνη δεν ξέρω κατα πόσο θα αλλάξει ωστόσο.

@FlyingInADream Το GPS δεν είχε κακό σήμα. Ίσα ίσα στην περιοχή του περιφερειακού το σήμα στα δεδομένα είναι H+ (δηλαδή αρκετά καλό) και θυμάμαι οτι έκανε γρήγορα ανανέωση την ταχύτητα που είχα και δεν αργούσε. Τώρα το οτι το κοντέρ του αυτοκινήτου είναι πιο ακριβές δεν το λέω εγω έτσι είχα ακούσει και μου φάνηκε και σχετικά λογικό για κάποιο λόγο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 13 ώρες, το μέλος GiannisTs έγραψε:

Φίλε πολλά παίζουν ρόλο να ξέρεις. Δηλαδή αν δεν  έχεις φουσκώσει τα λάστιχα σου τότε κάν'το, μπορείς να δεις μια διαφορα στο κοντέρ κάπου στα 2 χλμ πάνω. Εαν βάλεις μια aftermarket εξάτμιση με σιγαστήρα μπορεί να δεις μια διαφορά των 10 χλμ πάνω.10 χλμ παραπάνω δεν παίζει με τίποτα. Εαν πάλι βγάλεις τον σιγαστήρα και βάλεις τον ενισχυτή (db booster) ή μετατραπει σε ελευθέρας τότε θα δεις μια πιο μεγάλη ανταπόκριση απο το παπί σου. Άσε που αμα βάλεις μεγαλύτερο γρανάζι μπροστά θα έχεις μεγαλύτερη τελική.Αυτό όμως δεν απαντάει στο ερώτημα ''γιατί έχει τόση διαφορά το κοντέρ με το gps''.Θα έχει όντως μεγαλύτερη τελική αλλά και το gps συνάμα θα του δείχνει μεγαλύτερη τελική, 

Που καταλήγω; Αν θα μπορούσες να κάνεις κάποια απο αυτα και ξαναδοκίμαζες με το GPS θα έβλεπες διαφορά. Όλα αυτα βάσει εμπειρίας που έχω με την δική μου πάπια. 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Την 6 Σεπτεμβρίου 2017 at 11:57 ΜΜ, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Όμως την ακριβώς ίδια μέρα έβαλα ένα φιλαράκι με ενα Seat Leon να με μετρήσει και ενω εγω πήγαινα με 100-105 αυτουνού έλεγε 120. Τώρα ή το GPS και το κοντέρ στο παπί είναι εκτός ή το κοντέρ στο αυτοκίνητο κλέβει 20 ολόκρηρα χιλιόμετρα.

Εαν ο φιλος σου εχεια αλλαξει διασταση ελαστικων στο αμαξι του ειναι λογικο να εχει αποκληση, στο Saxo που ειχα πριν φορουσα 185/55/14 και το κοντερ εδειχνε οτι να ναι, μετα αλλαξα διασταση και πηγα σε 195/50/15 που δεν ηταν η μαμα του και το κοντερ εστρωσε, ειχε αποκληση 1-2 km/h

Παντως θα πρεπει να ειμαι ευτυχισμενος που το μαμα Townmate μου πιανει 90km/h

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

@karellen Εμένα πάντα όσο έδειχνε το κοντέρ στο μηχανάκι τόσο δείχνει και το GPS στο κινητό μου. Βέβαια δεν ξέρω αν έχει να κάνει και με το κινητό το ίδιο πχ εμένα είναι ενα ΖΤΕ S6 σε ενα Samsung ή Sony μπορεί να δείχνει διαφορετικά ίσως.

@Tasos Meli Δεν ξέρω για τα λάστιχα που φορούσε το μόνο που ξέρω είναι οτι όταν σταματήσαμε με ρώτησε πόσο έπιασα του λεω 100 με 105 περίπου και μου είπε "τι λες ρε μλκ εγω στα 120 σε μέτρησα". Δεν ήξερα οτι και τα λάστιχα μετράνε στην μέτρηση. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 13 ώρες, το μέλος karellen έγραψε:

10 χλμ παραπάνω δεν παίζει με τίποτα. 

Φίλε όταν βλέπω οτι το παπί με την εργοστασιακή εξάτμιση πιάνει τα 90 και με την aftermarket τα 105 για πλάκα δεν μπορω να συμφωνήσω. Τώρα αν το κοντέρ μου έχει τρελαθεί τι να πω. Παίζει και κάποιον ρόλο το 15άρι γρανάζι που μου είχε βάλει ο... "μάστορας" (χωρίς να του το πω βέβαια). Τώρα που άλλαξα αλυσιδογράναζα θα δω τι παίζει (13-37 ίδιο σετ  με του εργοστασίου). 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 9 ώρες, το μέλος GiannisTs έγραψε:

Φίλε όταν βλέπω οτι το παπί με την εργοστασιακή εξάτμιση πιάνει τα 90 και με την aftermarket τα 105 για πλάκα δεν μπορω να συμφωνήσω. Τώρα αν το κοντέρ μου έχει τρελαθεί τι να πω. Παίζει και κάποιον ρόλο το 15άρι γρανάζι που μου είχε βάλει ο... "μάστορας" (χωρίς να του το πω βέβαια). Τώρα που άλλαξα αλυσιδογράναζα θα δω τι παίζει (13-37 ίδιο σετ  με του εργοστασίου). 

Στο Τownmate εχω μια gl , χωρις την ταπα το μηχανακι επιασε 93, με την ταπα επιασε 91, για να δεις διαφορα της ταξεως των 10 km/h το μοναδικο ενδεχομενο για να επιτευχθει ειναι να εχει πολυ κλειστη μαμα εξατμηση που πραγματικα στραγγαλιζει το μοτερ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν παίζει ρόλο και το μοτέρ απο το κάθε παπί όμως; Εννοώ οτι σίγουρα άλλη λειτουργεία έχει ένα Town Mate άλλη ένα Target, άλλη ενα Address, άλλη ενα ZX130 κλπ κλπ. Εγω με την ΝΟΒ1 (την οποία σκέφτομαι να ξαναβάλω για να έχω και εξάτμιση και φίλτρο αλλά με την τάπα όμως) έπιανε πιο εύκολα τελικές 105-110 (με τάπα και φιλτροκούτι). Χωρίς τάπα κατάφερα και είδα και 115 και 120 σε ελαφριά κατηφόρα. Τώρα με χοάνη πιάνει πολύ άνετα τα 100-110...αμα βάλω και εξάτμιση θα φτάσει 140 λογικά... :_rock-on::_zeppelin:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 3 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Στο Τownmate εχω μια gl , χωρις την ταπα το μηχανακι επιασε 93, με την ταπα επιασε 91, για να δεις διαφορα της ταξεως των 10 km/h το μοναδικο ενδεχομενο για να επιτευχθει ειναι να εχει πολυ κλειστη μαμα εξατμηση που πραγματικα στραγγαλιζει το μοτερ.

Μα αυτό είχε: μια εργοστασιακή εξάτμιση όπου η απόληξη της ήταν αρκετα πιο μικρή ενω έπρεπε να είναι τό ίδιο μεγάλη με αυτην του Kawasaki ZX 130! Για ενα μηχανάκι  που φοράει 53x55 χιλιοστά πιστόνι και η ροπή του για την κατηγορία του είναι αρκετα ισχυρή, οφείλω να πω και αυτό το ανακάλυψα βαζοντας μια ελευθέρας ενω σε ανηφόρα ανεβαίνει και με 3η! Αυτα βλέπω, αυτα παθαίνω. :-)

Παρεπιπτόντως, πρέπει να σε είχα δει στον Παντούδη που πήρες την λευκη ποδία για την πάπια σου. Φορουσες γυαλιά μυωπίας;; Στα βίντεο που έχεις ανεβάσει έμοιαζες πολυ με αυτόν που είχα δει. Είπα να σε μιλήσω αλλα άντε να θυμόσουν τώρα... :P

Shapeshifter εσυ θεμα με την φιλτροχοάνη όταν βρέχει ή βρείς νερα έχεις; Εγω πάντως είχα και επειδή το σκουτεράκι που το είχαμε βάλει με εναν άλλον, ήταν χαμηλό (10άρες ρόδες φορούσε), όταν έβρισκε νερά, μπούκωνε και το καρμπυρατέρ και μετά έσβηνε. Ενα παλικάρι που ξερω έχει ενα Crypton 105 και όταν πέρασε φιλτροχοάνη, έκοβε την ροή του κινητήρα (απ'όσο είπε).

 

Τροποποιήθηκε από τον GiannisTs
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 26 λεπτά, το μέλος GiannisTs έγραψε:

Shapeshifter εσυ θεμα με την φιλτροχοάνη όταν βρέχει ή βρείς νερα έχεις; Εγω πάντως είχα και επειδή το σκουτεράκι που το είχαμε βάλει με εναν άλλον, ήταν χαμηλό (10άρες ρόδες φορούσε), όταν έβρισκε νερά, μπούκωνε και το καρμπυρατέρ και μετά έσβηνε. Ενα παλικάρι που ξερω έχει ενα Crypton 105 και όταν πέρασε φιλτροχοάνη, έκοβε την ροή του κινητήρα (απ'όσο είπε).

 

Κοίτα μέχρι τώρα δεν έχω πρόβληματα και είναι και με injection το παπί εμένα δεν έχει καρμπυρατέρ. Ίσα ίσα εκτός οτι δίνει πιο ωραίο ήχο στην εισαγωγή (κάνει και έναν ήχο που θυμίζει τούρμπο εμένα όταν κλείνω το γκάζι σαν να ρουφάει αέρα και έχουνε ψαρώσει αρκέτα άτομα :biggrin:) και αποδίδει πιο δυνατά το μοτέρ σε εμένα. Δεν λέω οτι δίνει τελικές πιο μεγάλες αλλά φορτώει και αρπάζει το γκάζι πολύ πιο έυκολα. Ωστόσο τσιμπάει παραπάνω βενζίνη πλέον και λογικό είναι. Πιο πολύ αέρας σημαίνει οτι το injection πρέπει να δώσει περισσότερο καύσιμο. Αλλά με χαλαρή βόλτα δεν έχω πρόβλημα με την τσέπη μου. 

Τώρα για τα νερά, μέχρι τώρα δεν μπορώ να πω οτι εδω στον Βόλο έχει βρέξει και πολύ. Ωστόσο ο κανόνας είναι να αποφεύγεις λακούβες κλπ καλού κακού. Και φυσικά όταν πάω να το πλύνω του βάζω μια σακούλα γύρω απο το φίλτρο για να μην μπει νερό μέσα. Αλλά όχι προβληματα στην απόδοση δεν είδα πέρα απο την αυξημένη κατανάλωση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Κοίτα μέχρι τώρα δεν έχω πρόβληματα και είναι και με injection το παπί εμένα δεν έχει καρμπυρατέρ. Ίσα ίσα εκτός οτι δίνει πιο ωραίο ήχο στην εισαγωγή (κάνει και έναν ήχο που θυμίζει τούρμπο εμένα όταν κλείνω το γκάζι σαν να ρουφάει αέρα και έχουνε ψαρώσει αρκέτα άτομα :biggrin:) και αποδίδει πιο δυνατά το μοτέρ σε εμένα. Δεν λέω οτι δίνει τελικές πιο μεγάλες αλλά φορτώει και αρπάζει το γκάζι πολύ πιο έυκολα. Ωστόσο τσιμπάει παραπάνω βενζίνη πλέον και λογικό είναι. Πιο πολύ αέρας σημαίνει οτι το injection πρέπει να δώσει περισσότερο καύσιμο. Αλλά με χαλαρή βόλτα δεν έχω πρόβλημα με την τσέπη μου. 

Τώρα για τα νερά, μέχρι τώρα δεν μπορώ να πω οτι εδω στον Βόλο έχει βρέξει και πολύ. Ωστόσο ο κανόνας είναι να αποφεύγεις λακούβες κλπ καλού κακού. Και φυσικά όταν πάω να το πλύνω του βάζω μια σακούλα γύρω απο το φίλτρο για να μην μπει νερό μέσα. Αλλά όχι προβληματα στην απόδοση δεν είδα πέρα απο την αυξημένη κατανάλωση.

Μάλιστα... αν και να θελω να βάλω δεν μπορώ αφου το έψαξα το θέμα,  γιατί στο φιλτροκούτι συνδεόνται δυο σωληνάκια υποπίεσης εισερχόμενης ροής απο τον ρυθμιστη προς το φίλτρο και απο εκεί στον κινητήρα ενω περιέχει σωληνάκι που απωθεί τυχόν νερά που εισέρχονται κατα την βροχή, οπότε περίπου το ίδιο πράγμα είναι. Περνώντας απο χάρτινο φίλτρο σε σφουγγάρι η διαδρομή του μειώθηκε  και η ροή του αυξήθηκε και είδα μια μικρή διαφορά κατα την εκκίνηση κυρίως. NOB1 φοράω και εγω διαιρούμενη και νομίζω η πάπια φοράει την ίδια με το Supra X, την Neo SS ή αν θες βάζεις την μπούκα της Titan. Με βαλμένο σιγαστήρα το παπί είχε μειωμένη απόδοση όσον αφορα την ροπή και την ανταπόκριση του κινητήρα. Με βγαλμένο τον σιγαστήρα, πάει σαν τρελο και πιστεύω τα 120 χλμ/ωρα σε ευθεία τα πιάνει (όσο γράφει το κοντέρ) αλλα πάνω απο 100 που είναι κόκκινο δεν πάω για να μην αλλάξω καμια μπιέλα μετα απο τέτοιες κουταμάρες. Μόνο μια φορα το άνοιξα με σιγαστήρα και μου έδειξε τελική 115 χλμ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 12 λεπτά, το μέλος GiannisTs έγραψε:

Μάλιστα... αν και να θελω να βάλω δεν μπορώ αφου το έψαξα το θέμα,  γιατί στο φιλτροκούτι συνδεόνται δυο σωληνάκια υποπίεσης εισερχόμενης ροής απο τον ρυθμιστη προς το φίλτρο και απο εκεί στον κινητήρα ενω περιέχει σωληνάκι που απωθεί τυχόν νερά που εισέρχονται κατα την βροχή, οπότε περίπου το ίδιο πράγμα είναι. Περνώντας απο χάρτινο φίλτρο σε σφουγγάρι η διαδρομή του μειώθηκε  και η ροή του αυξήθηκε και είδα μια μικρή διαφορά κατα την εκκίνηση κυρίως. NOB1 φοράω και εγω διαιρούμενη και νομίζω η πάπια φοράει την ίδια με το Supra X, την Neo SS ή αν θες βάζεις την μπούκα της Titan. Με βαλμένο σιγαστήρα το παπί είχε μειωμένη απόδοση όσον αφορα την ροπή και την ανταπόκριση του κινητήρα. Με βγαλμένο τον σιγαστήρα, πάει σαν τρελο και πιστεύω τα 120 χλμ/ωρα σε ευθεία τα πιάνει (όσο γράφει το κοντέρ) αλλα πάνω απο 100 που είναι κόκκινο δεν πάω για να μην αλλάξω καμια μπιέλα μετα απο τέτοιες κουταμάρες. Μόνο μια φορα το άνοιξα με σιγαστήρα και μου έδειξε τελική 115 χλμ.

Και εμένα χωρίς τον σιγαστήρα πάει καλύτερα αλλά έλα που κάνει θόρυβο πολύ...και μετά είναι και ο φόβος μην σε γράψουνε αν και εδω έχω δει κάτι πιτσιρικάδες με δίχρονα Dinamik και Ζ να ακούγονται απο εδω μέχρι το ανατολικό Πακιστάν και να μην τους γράφουνε όμως. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Και εμένα χωρίς τον σιγαστήρα πάει καλύτερα αλλά έλα που κάνει θόρυβο πολύ...και μετά είναι και ο φόβος μην σε γράψουνε αν και εδω έχω δει κάτι πιτσιρικάδες με δίχρονα Dinamik και Ζ να ακούγονται απο εδω μέχρι το ανατολικό Πακιστάν και να μην τους γράφουνε όμως. 

Τα ίδια και εδω φίλε (Καβάλα). Στην Δράμα έχω ακουσει οτι "σφάζουν" με πρόστιμα. Ε, κλείνε γκάζι στις αστικες περιοχές ρε , εγω αυτό κάνω ο θόρυβος γίνεται όταν κάνεις πολυ άνοιγμα στην πεταλούδα ή κυλινδράκι όπως εμένα και όταν ανοίγει η βαλβίδα εξαγωγής βγάζει τον θόρυβο που κάνει μεσα στο μοτέρ. Κλείνεις γκάζι άρα δεν ανοίγοκλείνουν  τόσο γρηγορα οι βαλβίδες. Βέβαια εγω κλείνω γκάζι και σε άλλα ιδαίτερα σημεία λόγω σεβασμού (αν καταλαβαίνεις τι εννοώ)...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα