stavrosdm

250αρι διχρονακι

47 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Cagiva planet (125cc) Bimota db6 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Αφου παρθηκε η μεγαλη αποφαση οτι μηχανη μεχρι του χρονου τετοιο καιρο δε παιρνω... Εχω αρχισει και κοιταω και για μια λιγο διαφορετικη γκαμα μηχανων απο οτι κοιταγα αρχικα. Και μου τρυβελιζουν τη σκεψη τα παλια ομορφα 250αρια 2τ. Τα οποια και σε καλες τιμουλες βρισκονται (τα rgv κυριως) και οπτικα τα γουσταρω καργα... Ειχε η εχει κανεις ενα τετοιο μηχανακι να με φοτησει λιγο και μενα? Κατα κυριο λογο σκεφτομαι για rgv 250 αρα και το ιταλικο του ξαδερφακι το rs 250 το οποιο δυστυχως ειναι αφαντο. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Αν βρεις φτηνό (σχετικά) θα είναι σκόρπιο, αν βρεις καλό θα πληρώσεις τα μαλλιά της κεφαλής σου....Τα rgv πολύ γκάζι μεν, άσχημα φρένα και πλαίσιο δε. 

Έχεις καλύτερες επιλογές. Απλά κοίτα για άλλες μηχανές.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva planet (125cc) Bimota db6 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Συγνωμη αν ακουστω εριστικος, αλλα αυτα τα λες απο εμπειρια δικια σου ,φιλου σου ή ειναι γνωμη που σχηματιστικε σε καφετερια? Επισης σε 2τ 250αρι δρομου τι αλλο θα προτεινες εσυ? Εγω ειπα για rgv μιας και στο ελλαδισταν ειναι το πλεον ευκολο να το βρεις στο car χωρις να ειναι σπασμενο και σε λογικη τιμη... Γιατι καλο ομορφο κτλ το nsr αλλα τα μονα που φαινονται κομπλε ζητανε 4+ χιλιαρικα... Με τοσα αν ειναι περνω κατι σύγχρονο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Γνωστός μου, πουλάει ένα RVF400R που δεν είναι μεν δίχρονο 250ρι, είναι όμως σε αυτήν την κατηγορία ιπποδύναμης, απόδοσης, μεγέθους, συμπεριφοράς, και καίει και την μισή βενζίνη LoL. Το μόνο ''κακό'' είναι ότι ζητάει 2500 ευρώ. Σε ενδιαφέρει;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva planet (125cc) Bimota db6 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Αν εχςι σκοπο να το πουλησει σε 12 με 14 μηνες με ενδιαφερει απιστευτα....  Δυστυχως αυτη τη στιγμη δεν παιζουν λε7 οποτε ξανα στη διαδικασια της οικονομιας

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 22 λεπτά, το μέλος stavrosdm έγραψε:

Συγνωμη αν ακουστω εριστικος, αλλα αυτα τα λες απο εμπειρια δικια σου ,φιλου σου ή ειναι γνωμη που σχηματιστικε σε καφετερια? Επισης σε 2τ 250αρι δρομου τι αλλο θα προτεινες εσυ? Εγω ειπα για rgv μιας και στο ελλαδισταν ειναι το πλεον ευκολο να το βρεις στο car χωρις να ειναι σπασμενο και σε λογικη τιμη... Γιατι καλο ομορφο κτλ το nsr αλλα τα μονα που φαινονται κομπλε ζητανε 4+ χιλιαρικα... Με τοσα αν ειναι περνω κατι σύγχρονο

Δικιά μου μιλάω και μάλιστα σε σχέση με το R1Z στο οποίο έμαθα να οδηγάω, μου φάνηκε επικύνδινο. Δεν είχα καθόλου αίσθηση στο φρένο.

Καινούργιο δεν ξέρω πως ήταν, αλλά ανέκαθε  είχε τη φήμη της σκοτώστρας.

Με βάση τα τελευταία που λες και τα ξέρεις και ο ίδιος σου είπα να ψαχτείς για κάτι άλλο. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda RC31 (650cc) Honda

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Just go for it!Κοίτα να βρείς κανένα με το μπανάνα ψαλίδι(το τελευταίο δλδ).Αφού γουστάρεις διχρονίλα μωρή αρρώστια....Είχα το wolf το 250 (το γυμνό rgv δλδ) και ήταν απόλαυση αν και έκαιγε τον πάτο του για 250..Τίμιο όμως. To rvf που σου 'πε ο Flyin' σαφώς και είναι καλύτερη επιλογή και στα ίδια λεφτά με το banana(αν το βρεις), πάραυτα με το rgv θα του ρίχνεις σε εκκινήσεις..Το rs που λες φοράει το ίδιο μοτέρ με το rgv αν δεν κάνω λάθος.Θα έμενα japan όμως μόνο και μόνο για τα ηλεκτρικά...Γιάννενα + aprilia(του 90τόσο..) μόνο για Απρίλιο μήνα...

 

Υ.Γ. διόρθωσε το "φοτήσει" στο πρώτο ποστ σου πρίν σε πάρουν με τις πέτρες(και θα 'χουν δίκιο..) φοιτητής πράμα... :Ρ

Τροποποιήθηκε από τον JK

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva planet (125cc) Bimota db6 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Το r1z δεν ειναι το "εγγονακι" του rd? Παντως σε reviews απο Αγγλια που εχω διαβασει για το rgv λενε πολυ καλα λογια τοσο για το μοτερ οσο και για φρενα πλαισιο και αναρτησεις

πριν 1 λεπτό, το μέλος JK έγραψε:

Just go for it!Κοίτα να βρείς κανένα με το μπανάνα ψαλίδι(το τελευταίο δλδ).Αφού γουστάρεις διχρονίλα μωρή αρρώστια....Είχα το wolf το 250 (το γυμνό rgv δλδ) και ήταν απόλαυση αν και έκαιγε τον πάτο του για 250..Τίμιο όμως. To rvf που σου 'πε ο Flyin' σαφώς και είναι καλύτερη επιλογή και στα ίδια λεφτά με το banana(αν το βρεις), πάραυτα με το rgv θα του ρίχνεις σε εκκινήσεις..Το rs που λες φοράει το ίδιο μοτέρ με το rgv αν δεν κάνω λάθος.Θα έμενα japan όμως μόνο και μόνο για τα ηλεκτρικά...Γιάννενα + aprilia(του 90τόσο..) μόνο για Απρίλιο μήνα...

Καλα με ιταλικο 2τ που ειχα (cagiva planet) δεν εβγαλε τιποτα απο ηλεκτρικα περα απο κανα δυο λαμπακια

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Είναι ένα γυμνό RD με στρόγγυλο φανάρι.

Και ένας γνωστός που το είχε για τα φρένα το είχε δώσει τέλη των 90's.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda RC31 (650cc) Honda

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 9 λεπτά, το μέλος stavrosdm έγραψε:

 

Καλα με ιταλικο 2τ που ειχα (cagiva planet) δεν εβγαλε τιποτα απο ηλεκτρικα περα απο κανα δυο λαμπακια

Το ξέρω γι αυτό σου λέω "αφου γουστάρεις διχρονίλα.."...Αφού τα ξέρεις απο πρώτο χέρι τι να σου...Ηθελές τα και παθές τα....Πάντως αξιόλογο μηχανάκι κάτω απο 2000 γιούρια δε νομίζω να βρεις.  

Τροποποιήθηκε από τον JK

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva planet (125cc) Bimota db6 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Απο φωτο καλα 2τ απο 1500 μεχρι 2300 φαινονται πολυ κομπλε αλλα τα περισσοτερα ειναι rgv μετα καποια λιγα tzr και ελαχιστα εως καθολου nsr

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Πόσα χρήματα μπορείς να διαθέσεις?αν δεν έχεις σκοπό να πάρεις κάτι άμεσα και από κουβέντα να κάνουμε είναι σωστή επιλογή τα rgv rs γιατί υπάρχουν ανταλλακτικά...

 

Υ.γ.αν βρεις τσιμπά το παρακάτω..

419b83f75c6e18e45a6c64d8ecf4e133.jpg

Τροποποιήθηκε από τον Karavidas

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva planet (125cc) Bimota db6 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Η αγορα θα γινει σε 12 με το πολυ 16 μηνες και οικονομικο ταβανι θα ειναι τα 3χιλιαρικα. Για rgv γ σκεφτομαι και γω μοντελο του 90 περιπου αν και σκεφτομαι να δωσω για μηχανη μεχρι 2300 και να χω 700 με 800 ευρω για ενα καλο σερβις σε αναρτησεις φρενα μοτερ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Δεν θυμαμαι τι διπλωμα εχεις, αν δεν κανω λαθος A2?

Τα διχρονα αυτα εχω την εντυπωση πως δεν καλυπτωνται, αν στο επομενο διαστημα που υπολογιζεις να αγορασεις μηχανη βγαλεις Α τοτε καλυτερα να κοιτάξεις προς κανενα συγχρονο 600SS, τα διχρονα της εποχης που κοιτας ειναι ασυμφορα απο ολες τις πλευρες, εγω θα το αγοραζα μονο αν ειχα την οικονομικη ανεση να το εχω μονο ως track bike.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva planet (125cc) Bimota db6 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Θα χω βγαλει το Α. Ασυμφορα γιατι? Πολλα ακριβα προβληματα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Πληρώνεις ακριβά μοτοσυκλέτα 30 χρονών με ότι αυτό συνεπάγεται από άποψη φθορών, διαθεσημότητα ανταλλακτικών, τεχνολογίας κλπ.

Στα ίδια λεφτά παίρνεις κάτι το οποίο μπορεί να είναι πιο γρήγορο με μικρότερη, λιγότερη φθορά και σημαντικότερο πολύ εύκολη μεταπώλησει. 

Εγώ παρακολοθώ κάθε μέρα αγγελείες. Εδώ και 4 χρόνια πουλιούνται ακριβώς τα ίδια ΧΤ 550,RGV, NSR και αρκετά άλλα. Όποια δε είναο σε καλή τιμή και κατάσταση εξαφανίζονται σε 1 μέρα. Αλλά γενικά κανένας δεν θα ψαχτεί για τέτοιο μηχανάκι. Σκέψου ότι οι σημερινοί 20άρηδες δεν έχουν δει κανονικό δίχρονο να κυκλοφορεί.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva planet (125cc) Bimota db6 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

@ΓιωργοςΤΤ και γω σημερινος 20αρης ειμαι... Παντως το χω καουρα τουλαχιστον ενα τετοιο μηχανακι να το οδηγησω σαν να ηταν δικο μου να ζησω και γω το μυθο που εχει φτιαχτει γυρω απο αυτες τις μηχανες...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Inazuma 250 AGV K3 Ducati Monster 796

Δημοσιεύτηκε

Θα διαφωνησω ως προς το θεμα τεχνολογιας για ορισμενα παλια μηχανακια...εχουν πολυ περισοτερη απο πολλα καινουργια πλην των SS. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki z Kawasaki h2 mach iv (750cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 18 ώρες, το μέλος CafeRacer έγραψε:

Θα διαφωνησω ως προς το θεμα τεχνολογιας για ορισμενα παλια μηχανακια...εχουν πολυ περισοτερη απο πολλα καινουργια πλην των SS. 

Κανεις λάθος φιλε κανένα παλιό δεν μπορει να συγκριθεί σε τεχνολογία με τα σημερινά, και αυτό γιατί τα παλιά ηταν απλές κατασκευές και ο ένας από τους λόγους ήταν για να μην βγάζουν προβλήματα, φαντάσου ότι με τα παλιά μοτο ο ιδιοκτήτης εκανε τα πάντα και τα χρησιμοποιούσε  κάθε μέρα μετά αρχίσαμε να τα αναλύουμε και να λεμε το ένα δεν κάνει ταξίδι το άλλο δεν μπαίνει πίστα η δεν κάνει  για μπάντες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Εγώ λέω να πάρεις αυτό!  :)

https://www.car.gr/9498097-cagiva-mito

Στο μέλλον θα το έχεις και για συλλεκτικό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

ωωωω είναι η τρίτη ''ρεπλικα'' που βγήκε, να μοιάζει με desmosedicci.

 

Για τους πιο νέους που δεν ξέρουν, το πρωτο ήταν ρέπλικα του Cagiva GP500

Cagiva%20125%20Mito%2090.jpg

, το δεύτερο του 916

e6028074dc289c49c1b72f9cc286ca67--cc-mot

 

και το τρίτο ρέπλικα του desmo16 επί εποχής stoner

9498097_1_b.jpg

 

To ότι δίνεται ένα σχεδόν καινούριο mito, για 1900 ευρώ, με αυτό το πλαίσιο

cagiva-mito-sp-525-frame-5316-p.jpg

και αναρτήσεις, και δεν το έχει πάρει κανείς , και πηγαίνουνε και δίνουνε ένα σκασμό λεφτά για GPZ250 ZXR250 και λένε ότι έχουν ''μικρό supersport'' στα forum μετά, τι να πω... σημεία των καιρών.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cb1 + cbr600f (399cc) Shoei NXR BMW R51 (500cc)

Δημοσιεύτηκε

Βγαινει και με ποιο δυνατο μοτερ αυτο;;;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Όχι μόνο σαν 125 - 35 άλογα εβγαινε, και δεν ξερω στην τελευταία έκδοση μηπως το έχουν ρίξει λόγω νομοθεσιών (που φυσικά θα το έχουν ανοίξει ήδη).

 

Να ιδεάρα για project. Cagiva Mito και μοτέρ CRF450. Ε ρε γλέντια....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva planet (125cc) Bimota db6 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Το cagiva planet που ειχα ιδιο πλαισιο και μοτερ φοραγε... Απλα σε πιο φιλικο πακετο καθοτι γυμνο... Και να λεμε και αληθειες το μηχανακι αυτο ειναι που με κανει να σκεφτομαι για 250αρι 2τ... Αν και 33 αλογα εβγαζε το planet το mito απο 2001 και πισω εβγαζε γυρω στα 38 με 39 αλογα αν θυμαμαι καλα και ειχε και μια τελικη συμφωνα με το εργοστασιο τα 210χλμ... Το planet κοντερ εβγαζε τα 180 αλλα πολυ δυσκολα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Inazuma 250 AGV K3 Ducati Monster 796

Δημοσιεύτηκε

πριν 6 ώρες, το μέλος pa18 έγραψε:

Κανεις λάθος φιλε κανένα παλιό δεν μπορει να συγκριθεί σε τεχνολογία με τα σημερινά, και αυτό γιατί τα παλιά ηταν απλές κατασκευές και ο ένας από τους λόγους ήταν για να μην βγάζουν προβλήματα, φαντάσου ότι με τα παλιά μοτο ο ιδιοκτήτης εκανε τα πάντα και τα χρησιμοποιούσε  κάθε μέρα μετά αρχίσαμε να τα αναλύουμε και να λεμε το ένα δεν κάνει ταξίδι το άλλο δεν μπαίνει πίστα η δεν κάνει  για μπάντες.

Εννοω μηχανακια οπως το NSR 250 Gull arm, VFR 400,Cb400sf, cbr250 κλπ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα