ShapeshifterGR98

Προγραμμα

82 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Stream Evo FF320 Suzuki V-Strom 650-XT (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπερα σας! Τωρα που τελικα την γλιτωσα απο τα μπουκωματα που ειχε παθει το παπακι (εδω και 3 μερες πηγαινει αψογα παλι με 95αρα βενζινη φυσικα πλεον και μονο απο ενα βενζιναδικο αυστηρα...καλυτερα να μην την ξαναπατησω). Εχω καποια λεφτα στην ακρη απο μερικες μικροδουλειες που εκανα το καλοκαιρι και σκεφτομουνα να περασω προγραμμα. Σιγουρα θα χρειαστει κανα 50αρικο παραπανω να μαζεψω για να του περασω (κοστος απο 100 εως και 200€ απο οσο ξερω). Με δεδομενο οτι εχω ηδη μια εξατμιση aftermarket (τωρα ομως εχω την μανισια πανω του), αμα του περασω προγραμμα θα φτασει οντως η αποδοση σχεδον τα μαμα Crytpon X? Τωρα βγαζει 9.5 αλογα στις 5800 στροφες ανα λεπτο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLE (250cc) cafe racer

Δημοσιεύτηκε

Μην πετας τζαμπα λεφτα.βαλε πανω την εξατμιση αν θες λιγη φασαρια και ειναι κομπλε.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

Φάτα σε βενζίνες και πιτόγυρα. Δεν αξίζει να ρίξεις τόσα λεφτά για τέτοια αναβάθμιση σε παπί. Ουσιαστική διαφορά δεν θα δεις.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Stream Evo FF320 Suzuki V-Strom 650-XT (650cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Οκ ας το θεσω ρεαλιστικα το θεμα. Τα 120 που πιανει τελικη τα πιανει σε κατηφορα και με κληση η στροφη. Ευθεια 100 αντε με το πολυ ζορι 105 να πιασει δεν μπορει να παει παραπανω. Και σιγουρα το να τρωω ταπες απο Innova, ZX, Sprinter, καλα τα Crypton οκ  ακομα και απο GLX με Lifan 110 μοτερ με εχει κανει να το ψιλοκαταρραστω λιγακι (και ισως ο λογος που οποτε ακουνε συ-παποβιοι οτι οδηγαω Address τους πιανει ενα ελαφρυ γελιο). Δεν γινεται να εχω το πιο αργο 125αρι παραγωγης. Ή οντως τα Address ειχανε φτιαχτει με γνωμονα το να τα οδηγανε τπτ παππουδες που πανω απο 60 δεν προκειται να φτασουνε ή το δικο μου εχει προβλημα. Γιατι σε ευθεια οντως 100 με 105 θα πιασει. Και ναι θελω να του ριξω λεφτα για βελτιωση. Τουλαχιστον να ειναι στα επιπεδα απο ολα τα αλλα μηχανακια εκει εξω. Και εστω οτι το προγραμμα δεν λεει, τι αλλο μπορω να κανω για να το κανω να πηγαινει καλυτερα; 

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

ΦΙλε ΠΑΠΙ ΠΗΡΕΣ.

Οκ σου εκατσε λαθος ο κληρος και εκανες και εσυ λαθος ψαξιμο και ενω ηθελες γρηγορο παπι πηρες πιο αργο παπι.
Εδω τελειωνει το θεμα. Τι πιστευεις οτι μπορεις να κανεις στο παπι δηλαδη? Θα κατεβασεις μοτερ και θα αρχισεις να αλλαζεις πραγματα ωστε μετα να μη σε περνανε τα παπια αλλα να σε περνανε τα 150αρια scooter ασπουμε?

Αμα θες γκαζι, δωστο και παρε ενα 125αρι διχρονο που να ναι 15 αλογα στα χαρτια αλλα ξεφιμωμενο και μετα τα παπια, ειτε τα καβαλανε φιλοι σου ειτε ο Rossi, δε θα σε βλεπουν ουτε με το κυαλι.
Αλλιως παρε κανα 150αρι scooter.

Ολα τα αλλα ειναι 100% πεταμενα λεφτα.

Αρέσει σε 6 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Stream Evo FF320 Suzuki V-Strom 650-XT (650cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 28 λεπτά, το μέλος CptAngel έγραψε:

ΦΙλε ΠΑΠΙ ΠΗΡΕΣ.

Οκ σου εκατσε λαθος ο κληρος και εκανες και εσυ λαθος ψαξιμο και ενω ηθελες γρηγορο παπι πηρες πιο αργο παπι.
Εδω τελειωνει το θεμα. Τι πιστευεις οτι μπορεις να κανεις στο παπι δηλαδη? Θα κατεβασεις μοτερ και θα αρχισεις να αλλαζεις πραγματα ωστε μετα να μη σε περνανε τα παπια αλλα να σε περνανε τα 150αρια scooter ασπουμε?

Αμα θες γκαζι, δωστο και παρε ενα 125αρι διχρονο που να ναι 15 αλογα στα χαρτια αλλα ξεφιμωμενο και μετα τα παπια, ειτε τα καβαλανε φιλοι σου ειτε ο Rossi, δε θα σε βλεπουν ουτε με το κυαλι.
Αλλιως παρε κανα 150αρι scooter.

Ολα τα αλλα ειναι 100% πεταμενα λεφτα.

Οκ επειδη δεν μπορω να ανοιγω 100 διαφορετικα threads για τα θεματα που βγαζει αυτο το παπι θα τα κανει ολα ενα sum-up εδω περα για να αιτιολογησω και γιατι εχω λογο να του χωνω κλωτσιες πλεον. 

Καταρχας. ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΑ ΕΓΩ ΤΟ ΠΑΠΙ. Το πηρε ο πατερας μου το 2008 με την λογικη του οτι του αρεσε εμφανισιακα και επειδη εχει μια Suzuki Walther Wolf 250αρα διχρονη οταν ητανε 21-22 χρονων, νομιζε οτι το Address θα ητανε σκοτωστρα...αλλα οκ παω πασσο με το γεγονος οτι τοτε ητανε 36 χρονων και με 2 παιδια αρα δεν νομιζω να κοιταζε κατι αποδοτικο...δεν τον ενοιζε καν η αληθεια ειναι. Εγω δεν θα ημουνα τοσο ανιδεος στο να παω να παρω κατι το οποιο να το βλεπουνε ολοι οσοι οδηγανε παπακια και να γελανε.

Και τωρα παμε στα μαγικα που κανει το παπι αυτο.

1) Τα ακυρα σβησιματα του που τα κανει απο τοτε που το πηρε ο πατερας μου αλλα δεν εχει μπει ποτε στον κοπο να παει να κοιταξει τι ειναι. Σταματημενος σε φαναρι με 1η; Ανοιγω λιγο το γκαζι να ξεκινησω; Τσακ! "Παρε τα @@" λεει το παπι και σβηνει. 

2) Τον χειμωνα ο ψεκασμος ειναι ενα κακογουστο κρυο αστειο οπως και το κρυο που εχει εξω. Αμα τωρα το καλοκαιρι παει σαν ψωφιμι το χειμωνα ειναι κατι χειροτερο απο τωρα για καποιο λογο. Ξεχασα να αναφερω οτι για να παρει μπρος πρεπει να λιωνω την μιζα και την μανιβελα γιατι δεν αντεχει το κρυο λογικα μεχρι να ζεσταθει...δεν εχω δει αλλα παπακια με Injection να εχουνε το ιδιο προβλημα, οσα εχω δει περνουνε κανονικα. Εμενα ή θα θελησει 2-3 μιζιες για να παρει μπρος ή αφου παρει μετα απο 2-3 δευτερολεπτα θα σβησει.

3) Τα σβησιματα αυτα τα ακυρα ειναι που παραλιγο να πεσω κατω οταν θελω να κανω αναστροφη γιατι πολυ απλα ή θα σβησει στα χερια μου η θα πεταξει "τζουφια" το injection και θα σταματησει σχεδον.

4) Καλα η τελικη των 100-105 χιλιομετρων απο 125αρι παπι ενω στα Specs του λεει 9μιση αλογα και τελικη με το συγκεκριμενο γρανζωμα (14-34) που να φτανει τα 122 χιλιομετρα (με βαση τα specs στο internet) ειναι επισης ενα ωραιο αστειακι. Την τελικη αυτη την πιανει ΜΟΝΟ σε συγκεκριμενο σημειο στον περιφεριακο που εχει κατηφορα και κληση. Αλλιως σε ευθεια τα 100 τα φτανει με το ζορι και το πολυ να φτασει 105 (χωρις αερα για να πω οτι εχει αντισταση)

5) Μεταπωληση. Δεν νομιζω καποιος να ειναι τοσο εξισου ανοητος στο να παρει αυτο το παπι αμα το πουλησω αρα ειμαι κολλημενος με αυτο απο οτι φαινεται.

6) Ειναι ο εφιαλτης του μηχανικου μου. "Ειναι ενα τερμα πολυπλοκο παπι το συγκεκριμενο" οπως μου λεει. Ανταλλακτικα δεν μπορεις να βρεις ευκολα. Οταν επαθε ζημια το διχαλο στο σασμαν μου επρεπε να μου ταιριαξει αναγκαστικα (μετα απο μονταρισμα) διχαλο απο Innova ψεκαστο γιατι φυσικα η Suzuki απλα ΔΕΝ εχει το ανταλλακτικο. 

7) Μετα παμε στα μικροπροβληματα του. Η μεγαλη σκαλα στα φωτα οποτε τα χρειαζομαι αναβει οποτε θελει. Σοβαρα. Εκει που παταω τον διακοπτη αυτο ή δεν θα αναψει καθολου την μεγαλη σκαλα ή θα την αναψει μετα απο καμια 10αρια δευτερολεπτα. Η μπαταρια ειναι ακομα σε καλη κατασταση δεν εχει ουτε χρονο που την αλλαξα. Τα πλαστικα του τριζουνε σε υπερβολικα ενοχλητικο σημειο (αντε το συγχωρω μονο και μονο επειδη κοντευει τα 10 χρονια). Και φυσικα σε αντιθεση με Innova, Crypton, ZX κλπ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να βελτιωθει οπως μου λεει ο μηχανικος. "Το συγκεκριμενο δεν μπορει να παρει τιποτα". Δεν ξερω πως και γιατι, αλλα το Address ειναι το μοναδικο παπι που απλα δεν εχει περιθωρια βελτιωσης απο οτι φαινεται. Και φυσικα ο δεικτης βενζινης ειναι εξισου μλκια. 

8) Το ρελαντι ειναι παντα εκει που γουσταρει αυτο. Ή θα ειναι τερμα χαμηλο και οταν παω να ανοιξω το γκαζι σβηνει ή θα ειναι σε φυσιολογικα επιπεδα μονο οποτε του καπνισει

9) Κολλαει το γκαζι (σοβαρα δεν κανω καθολου πλακα). Εχει τυχει φορες ειδικα με την κοπελα μου πανω να ανοιγει μονο του χωρις ουτε καν να το ακουμπαω. 

 

Λοιπον αμα αυτο θεωρηθει ενα αξιολογο παπι τοτε οκ το αφηνω οπως ειναι και δεν ξαναβγαζω κιχ εδω μεσα για αυτο εδω. Ισως επεσα σε ενα τερμα ελλατωματικο μοντελο. Ισως 1002. Ισως ο μαστορας μου βαριεται γενικα και δεν θελει να πιασει δουλεια με το συγκεκριμενο. Ισως δεν ξερω και εγω τι. Αλλα οχι οσο Suzuki και να ειναι, οσο ομορφο και να ειναι εξωτερικα ΔΕΝ ειμαι ευχαριστημενος με αυτο. Αλλα αμα μετα απο ολα αυτα εχω ακομα λογους να μην το ριξω απο κανα γκρεμο μπας και τελειωσει η ιστορια του μια και καλη τοτε πειτε μου ποιοι μπορει να ειναι αυτοι οι λογοι. I will be waiting. 

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

 

Και παρ' ολα αυτα θες να ριξεις κι' αλλα λεφτα πανω ωστε να πας απο το μπ@ρδελο που παρουσιαζεις σε ενα λιγο γρηγοροτερο μπ@ρδελο μεχρι να το σιχαθεις τοσο που θα κανεις αυτο που λες στο τελος και θα σου 'χει φαει και λεφτα.

...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Stream Evo FF320 Suzuki V-Strom 650-XT (650cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 λεπτά, το μέλος CptAngel έγραψε:

Και παρ' ολα αυτα θες να ριξεις κι' αλλα λεφτα πανω ωστε να πας απο το μπ@ρδελο που παρουσιαζεις σε ενα λιγο γρηγοροτερο μπ@ρδελο μεχρι να το σιχαθεις τοσο που θα κανεις αυτο που λες στο τελος και θα σου 'χει φαει και λεφτα.

...

Δεν ξερω τι. Αλλα τουλαχιστον αμα υπαρχει τροπος ναι να το κανει λιγοτερο τριμπουρδελο σαν παπι τοτε  με μεγαλη μου χαρα να το κανω. Για τωρα αυτα, αυριο δηλαδη τι στον διατανο υποτειθεται οτι θα κανει; Θα ανατιναχτει ή θα με καψει ζωντανο; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Αν θες να το φτιαξεις αλλαξε μηχανικο μεχρι να βρεις καποιον που θα σου βρει λυσεις.

Το να το βελτιωσεις δεν εχει καμια σχεση με το να το κανεις λιγοτερο μπ@ρδελο. Ισα ισα που παιζει να γινει και ακομα χειροτερο.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Stream Evo FF320 Suzuki V-Strom 650-XT (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Sorry αλλα το να το βελτιωσω πως να γινει ακομα χειροτερο; Σε ποιον τομεα ακριβως; Σε καμια περιπτωση δεν μιλαω για ανεβασμα κυβικων. Αλλα γιατι να το κανει χειροτερο;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

Αυτό θεωρώ ότι ισχύει για όλα τα μηχανάκια. Αν δεν σκοπεύεις να το κρατήσεις καιρό και δεν το έχεις καύλα, ΔΕΝ πετάς λεφτά σε βελτιώσεις, ΕΙΔΙΚΑ  σε παπί. Εσύ μόνο την εντύπωση ότι έχεις καύλα με το μηχανάκι σου δε μου δίνεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Stream Evo FF320 Suzuki V-Strom 650-XT (650cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 λεπτό, το μέλος The Dread Rider έγραψε:

Αυτό θεωρώ ότι ισχύει για όλα τα μηχανάκια. Αν δεν σκοπεύεις να το κρατήσεις καιρό και δεν το έχεις καύλα, ΔΕΝ πετάς λεφτά σε βελτιώσεις, ΕΙΔΙΚΑ  σε παπί. Εσύ μόνο την εντύπωση ότι έχεις καύλα με το μηχανάκι σου δε μου δίνεις.

Οπως ειπα και παραπανω, αμα ειναι ενα τερμα τριμπ****λο παπι τοτε γιατι να με καυλωσει. Τουλαχιστον να κανω κατι να μην ειναι τοσο τουλαχιστον ή να αξιζει κατι γιατι αλλιως τζαμπα τα 1900 που εριξε ο πατερας μου να το παρει ειλικρινα τα λυπαμει τα λεφτα αυτα. Θα μπορουσα να με τα ιδια τωρα να ειχα βρει ο Θεος ξερει τι αλλα σιγουρα κατι 10 φορες καλυτερο απο αυτο που εχω ηδη. Λοιπον, τι μπορω να κανω με τον τομεα των βελτιωσεων; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) HJC IS17 Yamaha Ténéré 700

Δημοσιεύτηκε

Φ.Π.Ε. ακομα και στα παπακια, εκει μας ωθησε η τεχνολογια.

Να ξερεις οτι τα αλογα δεν ειναι στραγαλια, τα 3 αλογα που υπολογιζεις να παρεις θελουν πολλα κατοσταρικα, δεν ειναι τοσο απλα τα πραμματα.

Αντε και το δινεις παραπανω καυσιμο, πως θα το κατεβασεις κατω? εκκεντροφορο θα αφησεις το μαμα? αυλους με μαμα διαμετρο? βαλβιδες? ασε που θα χρειαστεις και πιο μεγαλο μπεκ.

Οταν κανεις μια παρεμβαση θα πρεπει να ειναι συνολικη για να δεις πραγματικη διαφορα.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 11 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Sorry αλλα το να το βελτιωσω πως να γινει ακομα χειροτερο; Σε ποιον τομεα ακριβως; Σε καμια περιπτωση δεν μιλαω για ανεβασμα κυβικων. Αλλα γιατι να το κανει χειροτερο;

Μπορει να παει κατι λαθος με την οποια βελτιωση κανεις(πχ. ακομα περισσοτερα σβησιματα κτλπ.) ή ακομα και να μην παει κατι λαθος μπορει να μην εχεις το αποτελεσμα που περιμενες και ετσι θα εχει γινει ακριβοτερο αλλα θα εχει παραμεινει το ιδιο μπ@ρδελο..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Εσύ σε άλλο ποστ έλεγες ότι 24.000 χλμ δεν έχεις δει ποτέ βαλβίδες γιατί δεν είχες €. Δεκτόν. Τώρα αντί να κοιτάξεις να διορθώσεις βασικά προβλήματα ( φώτα, σβησήματα κλπ) ψάχνεις πως να περνάς τα Χ και τα innova. Βάλε σωστές προτεραιότητες. 

Από τη μία λες δεν ξέρεις από μηχανές. Δεκτόν. Εδώ σου απάντησαν άτομα που ξέρουν και εσύ επιμένεις.

Τρεις επιλογές εγώ βλέπω. Το κρατάς ως έχει, φτιάχνεις τις βλάβες και το κρατάς ή το πουλάς-πετάς και παίρνεις άλλο.

Υγ1. Αναπάντητη κλήση- ο δρόμος έχει κλίση.

Υγ2. Αυτό το γ@μημένο το δίχαλο πες το μια φορά σωστά....φουρκέτα λέγεται! Δεν είναι σαγιονάρα....

 

Αρέσει σε 7 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 λεπτό, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Υγ2. Αυτό το γ@μημένο το δίχαλο πες το μια φορά σωστά....φουρκέτα λέγεται! Δεν είναι σαγιονάρα....

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Stream Evo FF320 Suzuki V-Strom 650-XT (650cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 39 λεπτά, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Εσύ σε άλλο ποστ έλεγες ότι 24.000 χλμ δεν έχεις δει ποτέ βαλβίδες γιατί δεν είχες €. Δεκτόν. Τώρα αντί να κοιτάξεις να διορθώσεις βασικά προβλήματα ( φώτα, σβησήματα κλπ) ψάχνεις πως να περνάς τα Χ και τα innova. Βάλε σωστές προτεραιότητες. 

Από τη μία λες δεν ξέρεις από μηχανές. Δεκτόν. Εδώ σου απάντησαν άτομα που ξέρουν και εσύ επιμένεις.

Τρεις επιλογές εγώ βλέπω. Το κρατάς ως έχει, φτιάχνεις τις βλάβες και το κρατάς ή το πουλάς-πετάς και παίρνεις άλλο.

Υγ1. Αναπάντητη κλήση- ο δρόμος έχει κλίση.

Υγ2. Αυτό το γ@μημένο το δίχαλο πες το μια φορά σωστά....φουρκέτα λέγεται! Δεν είναι σαγιονάρα....

 

Διακρινω και εναν grammar nazi εδω μεσα...την λεγομενη φουρκετα την ξερω διχαλο απο τοτε σε παρακαλω μην με σκοτωσεις θελω να ζησω μερικα χρονια ακομα. Ωραια αμα αυτες ειναι οι επιλογες μου, το να κρατησω αυτο το πραγμα απο την κολαση δεν προκειται. Να του φτιαξω πραγματα οπως τα φωτα, σβησιματα και οτι αλλες σκατουλες εχει θα γινει με αποτελεσμα να το πουλησω σε καναν ηληκιωμενο που δεν προκειται να το τρεξει και ποτε στα σοβαρα μπας και παρω κανα Crypton. Τουλαχιστον (λεω τουλαχιστον) θα εχω κατι αξιολογο οχι αυτη την αηδια. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Να πεις το ''grammar nazi'' ξέρεις, να γράφεις σαν άνθρωπος όμως δεν ξέρεις... Και φταίνε οι άλλοι, αυτοί είναι nazi...

Μμμμμναι...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki z Kawasaki h2 mach iv (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Bαλε ένα μοτερ lifan να κοντράρεις τουλάχιστον τα glx.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

Κοίτα, grammar nazi, παράπονα κ.λπ., αλλά όταν βλέπουμε και εμείς κάτι "υποτείθεται", "πάσσο" "πέρνουνε" κ.λπ, ε, είναι λίγο κουραστικό. Σίγουρα έχουμε δει και χειρότερα, αλλά ένα κείμενο με σωστή ορθογραφία και δομή είναι πολύ πιο εύκολο και ευχάριστο στην κατανόηση από τον άλλο. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Stream Evo FF320 Suzuki V-Strom 650-XT (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Ωραία, θα φροντίσω να κοιτάξω για auto correct σε λάπτοπ τότε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Ωραία, θα φροντίσω να κοιτάξω για auto correct σε λάπτοπ τότε.

Να φροντισεις να διακρινεις την διαφορά μεταξυ γραμματικής (κλίση)  και μηχανολογίας. (φουρκέτα)

Επίσης, προσοχη στην χρηση όρων απο urban dict. Το ΜΒ, εχει άλλους κανόνες...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Stream Evo FF320 Suzuki V-Strom 650-XT (650cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 5 ώρες, το μέλος innova 04 έγραψε:

Να φροντισεις να διακρινεις την διαφορά μεταξυ γραμματικής (κλίση)  και μηχανολογίας. (φουρκέτα)

Επίσης, προσοχη στην χρηση όρων απο urban dict. Το ΜΒ, εχει άλλους κανόνες...

Εντάξει ζητώ συγνώμη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

@ShapeshifterGR98  νομιζεις οτι το παπι σου ειναι αργο, ασχημο και σε φτυνουν ολοι οταν περνας? και ετσι να ειναι (που δεν ειναι), για πιο λογο θα πρεπε να σε νοιαζει ολο αυτο και γενικα τι χαζη αποψη ειναι αυτη? για τους αλλους ζεις η για σενα? αντι να απολαυσεις τις βολτες-μπανια με τη γυναικα καθεσαι και σπας το κεφαλι σου γιατι σε περνανε στη γαμημενη ευθεια τα καγκουρια με τα κρυφτο χ? τι διαολο ρε παλικαρε? δες το λιγακι με αλλη ματια...

 

ειπαμε οτι δεν αξιζει να δωσεις ουτε 1ε στο παπι εκτος απο τις βενζινες και τα αναλωσιμα? 

παμε απο την αρχη: σου παραχωρησανε αυτο το παπακι το οποιο ηταν παρατημενο και ασυντηρητο για χρονια (οτιδηποτε και να ειχες τις ιδιες και περισσοτερες βλαβες θα εβγαζε).

οι λυσεις οι 2: α) το κρατας οπως ειναι μαμα και διορθωνεις-επισκευαζεις ολες τις βλαβες. μπορει να κοστισει αρκετα ναι, αλλα θα εχεις ενα αξιοπιστο παπι.

                      β) το πουλας σε λογικη τιμη (αν οντως το πουλησεις πες μου, δε κανω πλακα) και βαζεις τη διαφορα να παρεις οτι αλλο θελεις.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Stream Evo FF320 Suzuki V-Strom 650-XT (650cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 59 λεπτά, το μέλος noodles έγραψε:

@ShapeshifterGR98  νομιζεις οτι το παπι σου ειναι αργο, ασχημο και σε φτυνουν ολοι οταν περνας? και ετσι να ειναι (που δεν ειναι), για πιο λογο θα πρεπε να σε νοιαζει ολο αυτο και γενικα τι χαζη αποψη ειναι αυτη? για τους αλλους ζεις η για σενα? αντι να απολαυσεις τις βολτες-μπανια με τη γυναικα καθεσαι και σπας το κεφαλι σου γιατι σε περνανε στη γαμημενη ευθεια τα καγκουρια με τα κρυφτο χ? τι διαολο ρε παλικαρε? δες το λιγακι με αλλη ματια...

 

ειπαμε οτι δεν αξιζει να δωσεις ουτε 1ε στο παπι εκτος απο τις βενζινες και τα αναλωσιμα? 

παμε απο την αρχη: σου παραχωρησανε αυτο το παπακι το οποιο ηταν παρατημενο και ασυντηρητο για χρονια (οτιδηποτε και να ειχες τις ιδιες και περισσοτερες βλαβες θα εβγαζε).

οι λυσεις οι 2: α) το κρατας οπως ειναι μαμα και διορθωνεις-επισκευαζεις ολες τις βλαβες. μπορει να κοστισει αρκετα ναι, αλλα θα εχεις ενα αξιοπιστο παπι.

                      β) το πουλας σε λογικη τιμη (αν οντως το πουλησεις πες μου, δε κανω πλακα) και βαζεις τη διαφορα να παρεις οτι αλλο θελεις.

Αυτά σίγουρα θα γίνουνε, αλλά εκτός απο αυτά υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω ώστε να πάει έστω και λίγο καλύτερα; Το οτιδήποτε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα