Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
JK

MotoGP 2017 > NeroGiardini Motorrad Grand Prix von Österreich

24 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda RC31 (650cc) Honda

Δημοσιεύτηκε


Παρασκευή 11/08/17

09:55 MOTO3 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1 

10:50 MOTOGP ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1

11:50 MOTO2 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1

14:05 MOTO3 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2

15:00 MOTOGP ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2

16:00 MOTO2 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2



Σάββατο 12/08/17

09:55 ΜΟΤΟ3 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 3

10:50 MOTOGP ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 3

11:50 MOTO2 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 3

13:30 MOTO3 ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ 

14:25 MOTOGP ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 4

15:05 MOTOGP ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ 1+2

16:00 MOTO2 ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ



Κυριακή 13/08/17

09:35 ΜΟΤΟ3 ΖΕΣΤΑΜΑ

10:05 ΜΟΤΟ2 ΖΕΣΤΑΜΑ

10:35 MOTOGP ΖΕΣΤΑΜΑ

11:45 ΜΟΤΟ3 ΑΓΩΝΑΣ

13:05 ΜΟΤΟ2 ΑΓΩΝΑΣ

14:30 MOTOGP ΑΓΩΝΑΣ

 

 

685887.jpg?itok=L8HQEDM_
 
 

Qualifying 2:
1. Marc Marquez ESP Repsol Honda (RC213V) 1m 23.235s [Lap 8/10] 311km/h (Max)
2. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici GP17) 1m 23.379s +0.144s [10/10] 306km/h
3. Jorge Lorenzo ESP Ducati Team (Desmosedici GP17) 1m 23.621s +0.386s [6/8] 305km/h
4. Maverick Viñales ESP Movistar Yamaha (YZR-M1) 1m 23.754s +0.519s [8/9] 306km/h
5. Danilo Petrucci ITA Octo Pramac (Desmosedici GP17) 1m 23.780s +0.545s [8/8] 303km/h
6. Johann Zarco FRA Monster Yamaha Tech3 (YZR-M1)* 1m 23.879s +0.644s [7/8] 306km/h
7. Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha (YZR-M1) 1m 23.982s +0.747s [8/9] 304km/h
8. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda (RC213V) 1m 23.985s +0.750s [9/9] 308km/h
9. Cal Crutchlow GBR LCR Honda (RC213V) 1m 24.024s +0.789s [8/10] 304km/h
10. Andrea Iannone ITA Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 24.185s +0.950s [9/10] 303km/h
11. Karel Abraham CZE Pull&Bear Aspar (Desmosedici GP15) 1m 24.220s +0.985s [9/9] 309km/h
12. Loris Baz FRA Reale Avintia (Desmosedici GP15) 1m 24.483s +1.248s [8/9] 303km/h

Qualifying 1:
13. Jonas Folger GER Monster Yamaha Tech3 (YZR-M1)* 1m 24.015s 306km/h
14. Hector Barbera ESP Reale Avintia (Desmosedici GP16) 1m 24.036s 313km/h
15. Scott Redding GBR Octo Pramac (Desmosedici GP16) 1m 24.037s 307km/h
16. Pol Espargaro ESP Red Bull KTM Factory (RC16) 1m 24.101s 308km/h
17. Alvaro Bautista ESP Pull&Bear Aspar (Desmosedici GP16) 1m 24.202s 317km/h
18. Mika Kallio FIN Red Bull KTM Factory (RC16) 1m 24.261s 309km/h
19. Jack Miller AUS EG 0,0 Marc VDS (RC213V) 1m 24.321s 309km/h
20. Aleix Espargaro ESP Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 1m 24.447s 304km/h
21. Alex Rins ESP Suzuki Ecstar (GSX-RR)* 1m 24.448s 305km/h
22. Bradley Smith GBR Red Bull KTM Factory (RC16) 1m 24.530s 306km/h
23. Sam Lowes GBR Factory Aprilia Gresini (RS-GP)* 1m 24.852s 306km/h
24. Tito Rabat ESP EG 0,0 Marc VDS (RC213V) 1m 24.900s 307km/h

 

Fastest practice time:
Marc Marquez SPA Honda 1m 23.459s (FP3)

Official Red Bull Ring MotoGP records:
Best lap:
Andrea Iannone ITA Ducati 1m 23.142s (2015)
Fastest race lap:
Andrea Iannone ITA Ducati 1m 24.561s (2015)

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Εκείνος ο Μαρκεζ έχει καταργήσει τους νόμους της φυσικής με τον τρόπο που πλασάρει και φρενάρει την μηχανή. Βέβαια στο τέλος παραλίγο να έχουμε άλλη μια στούκα αλλά ποιος θα του πει όχι.... μπράβο του που παρόλο την μικρή βαθμολογική απόσταση ασφαλείας ρισκάρει μέχρι την τελευταία στροφή. Μακάρι και ο Dovi να είχε και αυτός λίγο από την τρέλα του Μάρκεζ.....ίσως αυτό να του λείπει για να κάνει το κάτι παραπάνω πέρα από το να οδηγάει σταθερά και αποτελεσματικά. Εκεί στη yamaha έχουν χορτάσει φέτος ξύλο από τον Zarco. Vale please δεν θέλω να ακούσω πάλι άλλη μια δικαιολογία για ελαστικά. Βρείτε λύση και μη μας τα ζαλίσετε άλλο.

Τροποποιήθηκε από τον DJTaurus
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda RC31 (650cc) Honda

Δημοσιεύτηκε

H Ducati θα έπαιρνε πρωτάθλημα αν έτρεχαν σε αεροδρόμιο τελικά...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha FZ1/Husky610sm BMW S1000 RR

Δημοσιεύτηκε

Η Γιαμαχα οπως και περσυ δειχνει στασιμη απο πλευρας εξελιξης μεσα στη χρονια...οι αλλοι βελτιωνονται και εμεις με την οπισθεν

Ωραιες οι μαχες με Ντοβι κ Μαρκεζ 

πλην αυτης στην τελευταια στροφη

Ολοφανερα πηγε να τον αναγκασει να βγει εξω καθως δεν ειχε καμια πιθανοτητα να περασει απο εκει

Ειναι ακριβως το ιδιο που εκανε στον Ροσσι στο Ασσεν 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda RC31 (650cc) Honda

Δημοσιεύτηκε

Ειδες το παλιοπαιδο τι πηγε να κανει....απαπΑ....παλιοχαρακτηρας,εξαλλου τα χουμε πει...συνεχιστε να κλαιγεστε εκει "στη yamaha",σας παει πολυ....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha FZ1/Husky610sm BMW S1000 RR

Δημοσιεύτηκε

στα ειχαμε ξαναπει και την προηγουμενη φορα που ειχες εμφανιστει σαν φωτοβολιδα και εγραφες μαλακισμενα κ γεματα ειρωνια σχολια αλλα τοτε ευτυχως μας ειχες αδειασει την γωνια.. 

δυστυχως ξαναβγηκες στην επιφανεια αλλα αυτην τη φορα θα λαμβανεις απαντησεις στο ιδιο υφος

γκεγκε εξυπνακια??

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος foten21 έγραψε:

οι αλλοι βελτιωνονται και εμεις με την οπισθεν

Εσείς; Ποιοί εσείς;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha FZ1/Husky610sm BMW S1000 RR

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Εσείς; Ποιοί εσείς;

οι Γιαμαχαιοι....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

είσαι στην ομάδα motogp της Yamaha δλδ;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha FZ1/Husky610sm BMW S1000 RR

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 19 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

είσαι στην ομάδα motogp της Yamaha δλδ;

ναι ειμαι στο team

εσυ παλι τι φαση;

κρυβεται καπου το αστειο στο διαλογο που κανουμε;

Τροποποιήθηκε από τον foten21
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X (471cc) HJC IS-17

Δημοσιεύτηκε

xrhstaras_305.jpg

 

Πετουμενε δεν πιστευω να ρωτησεις παλι ...

πριν 2 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Εσείς; Ποιοί εσείς;

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Μπράβο και εις ανώτερα.

 

Πρόσεξε όμως, γιατί ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ, και αποκαλείς ''εμεις'' μια ιδιωτική ομάδα που:

1)αν πήγαινες να μπεις στον χώρο τους, θα έβγαινε ένας φουσκωτός να σε συνοδεύσει εκτός, ευγενικά στην αρχή κι όχι-ευγενικά αν επέμενες...

2)αν σε έβλεπε ο τάδε αστέρις της ομάδας στο πεζοδρόμιο και πήγαινες να τον πλησιάσεις, θα άλλαζε πεζοδρόμιο για αρχή και μετά βλέπε 1)

τότε, δεν είσαι ''εσείς'', είναι ''αυτοί'' και ''εσύ'', και το να αποκαλείς ''εμείς'' σημαίνει ότι ζεις μια ψευδαίσθηση ότι είσαι στην ίδια ομάδα με κάποιους, που στην πραγματικότητα βλέπε 1 και 2 παραπάνω.

 

Επίσης αυτό είναι ανάλογο με το ''εμείς σας βάλαμε 4 γκολ'' με τους οπαδούς στην μπάλλλλα, καθώς επίσης και με το ''Ο τζον ΜΟΥ'' που λένε οι γκόμενες για τον τζον τον σνόου...

'Οχι και πολύ καλό όλο αυτό, να το ξέρεις. Καταρχήν και μόνο που θέλεις να ενταχθείς σε μια ομάδα, δείχνει ότι νοιώθεις αδύναμος εσύ για τον ευατό σου, λέει η ψυχολογία...

 

Αλλά είπες είσαι μέλος της ομάδας MotoGP της Yamaha, οπότε τα παραπάνω δεν ισχύουν, έτσι για του λόγου το αληθές το λέμε...

 

 

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha FZ1/Husky610sm BMW S1000 RR

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστω για την δωρεαν διαγνωση γιατρε

Δωσε μου την καρτα σου αν σε χρειαστω στο μελλον να περασω για μια ψυχαναλυση

 

Ρε τι διαβαζουμε εδω μεσα....

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X (471cc) HJC IS-17

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Σε τι αποσκοπεί ο συγγραφέας με τη χρήση α' πληθυντικού προσώπου;
 
Απάντηση
Το α' πληθυντικό πρόσωπο χαρίζει έναν οικείο τόνο στο λόγο, τον κάνει πιο άμε­σο,ζωντανό και παραστατικό, ενώ προσδίδει και καθολικότητα στο πρόβλημα - φαινόμενο στο οποίο αναφέρε­ται ο συγγραφέας. Μάλιστα, καθώς θέτει και τον εαυτό του ως συμμέτοχο ή θύμα, δεν υποτιμά τον αναγνώστη. Αντίθετα, τον καθιστά πιο δεκτικό κι έτσι ο λόγος του κερδί­ζει σε πειστικότητα. Έτσι ο συγγραφέας αποφεύγει το αρκετά συχνά εγωιστικό και υποκειμενικό α΄ ενικό αλλά και το διδακτισμό του β΄ προσώπου και κάνει ένα βήμα για να κερδίσει το ενδιαφέρον και την αποδοχή του αναγνώστη του.
 
 
Εκθεση Λυκειου Ιπταμενε...
Και μην αρχισεις τα ντεμεκ τωρα περι συγγραφης γιατι ξερεις πολυ καλα οτι τα παραπανω δεν εφαρμοζονται μονο στην συγγραφη αλλα και στην καθομιλουμενη...
Τροποποιήθηκε από τον Χ
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 35 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Μπράβο και εις ανώτερα.

 

Πρόσεξε όμως, γιατί ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ, και αποκαλείς ''εμεις'' μια ιδιωτική ομάδα που:

1)αν πήγαινες να μπεις στον χώρο τους, θα έβγαινε ένας φουσκωτός να σε συνοδεύσει εκτός, ευγενικά στην αρχή κι όχι-ευγενικά αν επέμενες...

2)αν σε έβλεπε ο τάδε αστέρις της ομάδας στο πεζοδρόμιο και πήγαινες να τον πλησιάσεις, θα άλλαζε πεζοδρόμιο για αρχή και μετά βλέπε 1)

τότε, δεν είσαι ''εσείς'', είναι ''αυτοί'' και ''εσύ'', και το να αποκαλείς ''εμείς'' σημαίνει ότι ζεις μια ψευδαίσθηση ότι είσαι στην ίδια ομάδα με κάποιους, που στην πραγματικότητα βλέπε 1 και 2 παραπάνω.

 

Επίσης αυτό είναι ανάλογο με το ''εμείς σας βάλαμε 4 γκολ'' με τους οπαδούς στην μπάλλλλα, καθώς επίσης και με το ''Ο τζον ΜΟΥ'' που λένε οι γκόμενες για τον τζον τον σνόου...

'Οχι και πολύ καλό όλο αυτό, να το ξέρεις. Καταρχήν και μόνο που θέλεις να ενταχθείς σε μια ομάδα, δείχνει ότι νοιώθεις αδύναμος εσύ για τον ευατό σου, λέει η ψυχολογία...

 

Αλλά είπες είσαι μέλος της ομάδας MotoGP της Yamaha, οπότε τα παραπάνω δεν ισχύουν, έτσι για του λόγου το αληθές το λέμε...

 

 

 

 

Τρώγεσαι με τη γκλίτσα Μιχάλη.....

Έχεις γίνει απίστευτα κουραστικός και επιθετικός.

Πολύ καιρό τώρα.

 

Είμαι βέβαιος πως μπορείς πολύ εύκολα να διαχειριστείς τον διάλογο, να βοηθήσεις ή να ασχοληθείς με τεχνικά (και όχι μόνο)

Αλλά πρέπει και να θέλεις!!

Και λυπάμαι που δε το κάνεις.

 

Αφήνω ένα ΕΛΑΧΙΣΤΟ περιθώριο να κάνεις επανεκκίνηση, το οποίο και προτείνω να κάνεις, μπας και στρώσει το λειτουργικό.

Αλλιώς πας για κατέβασμα της ασφάλειας.

Να θεωρήσεις το συγκεκριμένο μου ποστ ως warning. Δε θα υπάρξει άλλο......
 

Αρέσει σε 9 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia RSV4 (1000cc) MV Agusta REPARTO CORSE (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Παλικαρίσια νικη Ντοβι(σε μια κατεξοχήν Ντουκατοπιστα βέβαια) απέναντι σε εναν αφηνιασμένο Μαρκεζ που προσφέρει απλόχερα το θέαμα στον κόσμο έστω και εαν η κίνηση του στην τελευταια στροφή ήταν όντως όποιον πάρει ο χάρος και απο την σωστή αντίδραση του Ντοβι δεν είχαμε αλλα.Βεβαια για το πρωταθλημα ο Μαρκεζ φαντάζει πλεον το μεγάλο φαβορι και ίσως να έχει δικιο ο Κρατσλοου οτι τους κάνει πλάκα.Πεντροσα αθόρυβα και ωραία κάνει ένα παρα πολυ καλό πρωταθλημα.Χορχε εμφανώς ανεβασμένος και ολοένα και πιο εξοικειωμένος με την GP17 εκανε εναν καλό αγώνα.Ο φοβερός rookie ZARCO εκανε εναν ακόμα φοβερό αγώνα εκθέτοντας τους εργοστασιακούς γιαμαχαιους,απίστευτη η Σουζουκι που αντ αυτού επέλεξε να πάρει τον στόκο τον Ρινς μαλλον ήθελε να τους κάνει σετ με τον Ιαννονε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address (125cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Μπράβο και εις ανώτερα.

 

Πρόσεξε όμως, γιατί ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ, και αποκαλείς ''εμεις'' μια ιδιωτική ομάδα που:

1)αν πήγαινες να μπεις στον χώρο τους, θα έβγαινε ένας φουσκωτός να σε συνοδεύσει εκτός, ευγενικά στην αρχή κι όχι-ευγενικά αν επέμενες...

2)αν σε έβλεπε ο τάδε αστέρις της ομάδας στο πεζοδρόμιο και πήγαινες να τον πλησιάσεις, θα άλλαζε πεζοδρόμιο για αρχή και μετά βλέπε 1)

τότε, δεν είσαι ''εσείς'', είναι ''αυτοί'' και ''εσύ'', και το να αποκαλείς ''εμείς'' σημαίνει ότι ζεις μια ψευδαίσθηση ότι είσαι στην ίδια ομάδα με κάποιους, που στην πραγματικότητα βλέπε 1 και 2 παραπάνω.

 

Επίσης αυτό είναι ανάλογο με το ''εμείς σας βάλαμε 4 γκολ'' με τους οπαδούς στην μπάλλλλα, καθώς επίσης και με το ''Ο τζον ΜΟΥ'' που λένε οι γκόμενες για τον τζον τον σνόου...

'Οχι και πολύ καλό όλο αυτό, να το ξέρεις. Καταρχήν και μόνο που θέλεις να ενταχθείς σε μια ομάδα, δείχνει ότι νοιώθεις αδύναμος εσύ για τον ευατό σου, λέει η ψυχολογία...

 

Αλλά είπες είσαι μέλος της ομάδας MotoGP της Yamaha, οπότε τα παραπάνω δεν ισχύουν, έτσι για του λόγου το αληθές το λέμε...

 

 

 

 

 

 

Κοιτα να δεις κατι πραγματα....!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

:laugh:

Εν τω μεταξύ, είδα τι έκανε ο Μάρκεζ στην τελευταία στροφή. Πόσο αλλού είναι οδηγικά αυτοί οι άνθρωποι; Πόσα κομματάκια πρέπει να κάνουμε τα διπλώματά μας στο σχίσιμο, 2^8 να φτάνει ή θέλει κιάλλο;

Θα πει κάποιος κάνουν και τα ηλεκτρονικά μέρος τους σωσίματος, ο άνθρωπος ουσιαστικά έπεσε στο κερμπ, το σήκωσε ντριφτάροντας και συνέχισε...

:blink::baby:

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda RC31 (650cc) Honda

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 14 ώρες, το μέλος foten21 έγραψε:

....

γκεγκε εξυπνακια??

Mε απειλείς ? Γτ δλδ τι? Θα με κανεις ντα?:_devil: Ανταποδίδω το χαρακτηρισμό σου για τα σχόλιά μου στον τρόπο σου....

 

MotoGP Austria - Race Results

 
686256.jpg?itok=QoQS0RnP
 

Race results from the 2017 Austrian MotoGP at the Red Bull Ring, round 11 of 18.

Andrea Dovizioso wins a stunning battle with Marc Marquez, decided at the final turn...

1. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (GP17) 39m 43.323s 
2. Marc Marquez ESP Repsol Honda (RC213V) 39m 43.499s 
3. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda (RC213V) 39m 45.984s 
4. Jorge Lorenzo ESP Ducati Team (GP17) 39m 49.986s 
5. Johann Zarco FRA Monster Yamaha Tech3 (YZR-M1)* 39m 50.585s 
6. Maverick Viñales ESP Movistar Yamaha (YZR-M1) 39m 50.770s 
7. Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha (YZR-M1) 39m 52.318s 
8. Alvaro Bautista ESP Pull&Bear Aspar (GP16) 39m 57.838s 
9. Loris Baz FRA Reale Avintia (GP15) 40m 2.943s 
10. Mika Kallio FIN Red Bull KTM Factory (RC16) 40m 3.089s 
11. Andrea Iannone ITA Suzuki Ecstar (GSX-RR) 40m 3.424s 
12. Scott Redding GBR Octo Pramac (GP16) 40m 8.846s 
13. Aleix Espargaro ESP Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 40m 10.023s 
14. Karel Abraham CZE Pull&Bear Aspar (GP15) 40m 10.644s 
15. Cal Crutchlow GBR LCR Honda (RC213V) 40m 11.419s 
16. Alex Rins ESP Suzuki Ecstar (GSX-RR)* 40m 16.235s 
17. Hector Barbera ESP Reale Avintia (GP16) 40m 17.435s 
18. Bradley Smith GBR Red Bull KTM Factory (RC16) 40m 19.746s 
19. Tito Rabat ESP EG 0,0 Marc VDS (RC213V) 40m 25.727s 
20. Sam Lowes GBR Factory Aprilia Gresini (RS-GP)* 40m 35.815s 
Jack Miller AUS EG 0,0 Marc VDS (RC213V) DNF 
Danilo Petrucci ITA Octo Pramac (GP17) DNF 
Jonas Folger GER Monster Yamaha Tech3 (YZR-M1)* DNF 
Pol Espargaro ESP Red Bull KTM Factory (RC16) DNF 

 

 

MotoGP World Standing 2017PDF

 
Pos. Rider Bike Nation Points
1 Marc MARQUEZ Honda SPA 174
2 Andrea DOVIZIOSO Ducati ITA 158
3 Maverick VIÑALES Yamaha SPA 150
4 Valentino ROSSI Yamaha ITA 141
5 Dani PEDROSA Honda SPA 139
6 Johann ZARCO Yamaha FRA 99
7 Jorge LORENZO Ducati SPA 79
8 Jonas FOLGER Yamaha GER 77
9 Cal CRUTCHLOW Honda GBR 76
10 Danilo PETRUCCI Ducati ITA 75
11 Alvaro BAUTISTA Ducati SPA 52
12 Aleix ESPARGARO Aprilia SPA 43
13 Jack MILLER Honda AUS 43
14 Loris BAZ Ducati FRA 38
15 Scott REDDING Ducati GBR 37
16 Andrea IANNONE Suzuki ITA 33
17 Karel ABRAHAM Ducati CZE 25
18 Tito RABAT Honda SPA 23
19 Pol ESPARGARO KTM SPA 21
20 Hector BARBERA Ducati SPA 21
21 Alex RINS Suzuki SPA 12
22 Bradley SMITH KTM GBR 8
23 Michele PIRRO Ducati ITA 7
24 Mika KALLIO KTM FIN 6
25 Sam LOWES Aprilia GBR 2
26 Sylvain GUINTOLI Suzuki FRA 1
27 Takuya TSUDA Suzuki JPN
Τροποποιήθηκε από τον JK
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Duke (390cc) HJC is-17

Δημοσιεύτηκε

Γουσταρα να σαβουριαστει ο μαρκεζ για τον τρόπο που πήγε να βγάλει εκτός τον ντοβι πάντως,μιας και αυτό πήγε να κάνει αλλά ευτυχώς το περίμενε και του την έσκασε, ωραίος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda RC31 (650cc) Honda

Δημοσιεύτηκε

Το ότι  πήγε να βγάλει εκτός ηθελημένα τον Ντόβι το πιστεύετε τώρα αλήθεια???To ότι είδε την ευκαιρία και την άρπαξε στην τελευταία στροφή δε σας κάνει δλδ?Εκεί που εσείς βλέπετε "πουστι@",εγώ βλέπω απόλυτο αγωνιστικό πνεύμα και μετά το συγκεκριμένο,πέσιμο-ντριφτάρισμα-σώσιμο που έκανε οδηγικές ικανότητες ΑΛΙΕΝ(όχι πως δε μας το 'χει ξανά αποδείξει δλδ αλλά οκ...)!!! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Για μένα, η κίνηση του Marquez ήταν πάρα πολύ καλή.

Και από δυο όψεις:

αφενός πως ρίσκαρε και έπαιζε πάνω από το όριο μέχρι κ την τελευταία στροφή, αφετέρου στα π@π@κια του το κυνήγι του πρωταθλήματος.

Οι 9/10 θα χαλάρωναν για να εξασφαλίσουν τους 20 πόντους.

Φταίει ο εγωισμός του? Φταίει το μικρό της ηλικίας του?

Ό,τι κι αν φταίει, προσφέρει θέαμα και του αξίζει ένα πολύ μεγάλο μπράβο!!

 

Ένα τεράστιο μπράβο και στον Dovi που οδήγησε άριστα, υπερασπίστηκε την θέση του σε κάθε φάση και είχε και την απόλυτη ψυχραιμία, εκεί, στην τελευταία στροφή, να διαλέξει την απολύτως καλύτερη αγωνιστική γραμμή ώστε να αποφύγει τον Marc και να βγει πρώτος στην ευθεία (και σχεδόν να βγάλει και δάκτυλο στον μικρό....)

 

Πολύ ωραίος αγώνας.

Η Yamaha κάτι πρέπει να βρει επειγόντως για να συνεργαστεί σωστά το μηχανάκι με τα Michelin.

Δεν έχουν πολλά περιθώρια. Max στους επόμενους 2 αγώνες πρέπει να πάνε για νίκες αν θέλουν να κυνηγήσουν πρωτάθλημα

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia RSV4 (1000cc) MV Agusta REPARTO CORSE (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Αυτα τα φρένα μετα την κατηφόρα και η είσοδος στην 9 ολα τα λεφτα.Δεν χορταίνω να βλέπω τα πλάνα.

Τροποποιήθηκε από τον sepul

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Duke (390cc) HJC is-17

Δημοσιεύτηκε

Μα δεν είδε καμία" πόρτα " ανοιχτή και πήγε να χωθεί, πήγε να τον "καρφώσει"ώστε να τον βγάλει εκτός.

Να στρίψει από πάνω του.

Όσο για τις ικανότητες του είναι αποδεδειγμένες, άλλου χάνει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0