nikolai

SOS Ανεβαζει θερμοκρασια μετα απο αλλαγη λαδιων

28 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda cb1 + cbr600f (399cc) Shark vision r BMW R51 (500cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Το cbr μου ανεβαζει θερμοκρασια οταν ειναι σταματημενο μετα την τελευταια αλλαγη λαδιων

Οταν πχ ειναι στο φαναρι η θερμοκρασια συνεχιζει να αναιβενει αργα αργα και το βεντιλατερ δεν σταματαει να δουλευει μεχρι να κινιθω

Πριν την αλλαγη μου εφτανε 104-106 και αρχιζε να δουλευει το βεντιλατερ εφτανε στους 96-98 και ξανα παλι απο την αρχη

το χω ελεγξει και σε πρωινες ωρες με εξωτερικη θερμοκρασια καμια 25 βαθμους παλι μου κανει το ιδιο

εν κινισει η θερμοκρασια κατεβενει , αλλα γενικοτερα μου αναιβενει πιο γρηγορα σε σχεση με πριν

μεταλικους θορυβους απο το μοτερ δεν εχω ακουσει και το σασμαν λειτουργει καλα, επισης ο θερμοστατης και το βεντιλατερ λειτουργουν

εχω ελεγξει παραφλου ειναι κομπλε, δεν εχω διαροες ειτε απο λαδια ειτε απο παραφλου, το παραφλου εχει αλλαχτει σχετικα προσφατα, μαζι με την αλλαγη αλλαξα και φιλτρο , η μηχανη ειναι cbr 600 f 11-13 τα λαδια που εβαλα ειναι τα συνθετικα της silkolene 10-40 και πριν ειχα αμσοιλ 10-40

Τροποποιήθηκε από τον nikolai

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Το έχεις δουλεψει  το μηχανάκι με τέτοιες θερμοκρασίες ξανά; 

Μήπως απλά λόγω υπερβολικής ζέστη ανεβάζει ακόμα πιο γρήγορα από όσο συνήθως; 

Εφόσον λες ότι όσο κινείται είσαι εντός ορίων που πρέπει και το βεντιλατερ λειτουργεί κανονικά, απλά υπερωρίες  δεν νομίζω ότι έχεις να ανησυχείς για κάτι.  

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cb1 + cbr600f (399cc) Shark vision r BMW R51 (500cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 32 λεπτά, το μέλος HLIAS έγραψε:

Το έχεις δουλεψει  το μηχανάκι με τέτοιες θερμοκρασίες ξανά; 

Μήπως απλά λόγω υπερβολικής ζέστη ανεβάζει ακόμα πιο γρήγορα από όσο συνήθως; 

Εφόσον λες ότι όσο κινείται είσαι εντός ορίων που πρέπει και το βεντιλατερ λειτουργεί κανονικά, απλά υπερωρίες  δεν νομίζω ότι έχεις να ανησυχείς για κάτι.  

 

Μου το κανει και σε νορμαλ συνθηκες το τσεκαρα σημερα το πρωι

Ναι πριν δε το κανε

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Μηπως δεν εβαλες λαδια?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cb1 + cbr600f (399cc) Shark vision r BMW R51 (500cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 53 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Μηπως δεν εβαλες λαδια?

Να εβαλα παραπανω κτ γινετε να μην εβαλα η να εβαλα λιγοτερα δεν υπαρχει περιπτωση

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Η αλλαγή μάρκας λαδιών παίζει αρκετά σαν σενάριο.Εχω βιώσει περιπτώσεις που βάζοντας άλλο λάδι έπεφτε η συνήθης θερμοκρασία κατά μια γραμμή

Αν δεν πέταξες ακόμα τα παλιά,ξαναβαλτα για λίγο από περιέργεια

 

 

 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph S3R,astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε

Το ψυκτικο υγρο ποτε το αλλαξες τελευταια φορα?

Προτεινετε αλλαγη καθε δυο χρονια γιατι λογω των κυκλων θερμανσης-ψυξης χανει καποιο ποσοστο της ικανοτητας του,αλλαγη και καλη εξαερωση με καποιο επωνυμο ψυκτικο πιστευω θα σου λυσει αυτο το θεμα.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cb1 + cbr600f (399cc) Shark vision r BMW R51 (500cc)

Δημοσιεύτηκε

το ψυκτικο το ειχα αλλαξει τον οκτωβριο, εβαλα το sub-zero της denicol

τα παλια λαδια τα εχω πεταξει

αυτη τη στιγμη σταματημενος η θερμοκρασια του νερου μονο αναιβενει ουτε πεφτει ουτε διατηρητε σταθερη

εν κινηση δεν εχω ιδιαιτερο θεμα αλλα σε στροφες στο βουνο δεν ξερω πως θα αντιδρασει

ξεκινησε να μου το κανει ακριβως την στιγμη που αλλαξα τα λαδια, κυριως φοβαμαι μην δεν κανουν τα λαδια σωστη λιπανη η μην ειναι μερικως βουλωμενο το φιλτρο και  δεν στελνει αρκετη πιεση

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

Από λάδια και μόνο να ανεβαίνει έτσι η θερμοκρασία μου φαίνεται πολύ δύσκολο εκτός αν έβαλες σπορέλαιο ας πούμε. 

Μήπως είναι τυχαίο ότι το παρατήρησες με την αλλαγή λαδιών και έχεις θέμα πχ με αντλίες κλπ?

Εγώ θα το έψαχνα χωρίς να κυκλοφορώ. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 600F (600 cccc) ARAI Mc COY Slide King

Δημοσιεύτηκε

Καλησπερα φιλε μου,

δεν καταλαβα ποιο μοντελο ειναι( χρονολογια ) ?

Τα λαδια που εβαλες μαζι με τα λαδια που εβαζες παλια ειναι απο τα καλυτερα που θα μπορουσες να βαλεις.

Γενικος ολα τα honda δουλευουν ψηλα σαν θερμοκρασιες.

Πες μας τωρα να καταλαβουμε οταν κινησε με 90 χλμ τοτε τι θερμοκρασιες σου λεει ?

Ακομα οταν εχει ανεβει η θερμοκρασια και το ανοιγεις το μηχανακι τοτε κατεβαινει η θερμοκρασια ?

Σε εμενα σε πορεια με αυτη την ζεστη με 85 -90 χλμ μου λεει 87 με 92 c.

Ακομα σταματημενος μεσα στην αθηνα 102-110 με τον καυσωνα.

Στα 107-108 c αναβει το βεντιλατερ, αν εισα μεσα σε αυτες τις θερμοκρασιες που σου λεω για το δικο σου εισαι μια χαρα.

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cb1 + cbr600f (399cc) Shark vision r BMW R51 (500cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 15 ώρες, το μέλος hayabusas έγραψε:

Από λάδια και μόνο να ανεβαίνει έτσι η θερμοκρασία μου φαίνεται πολύ δύσκολο εκτός αν έβαλες σπορέλαιο ας πούμε. 

Μήπως είναι τυχαίο ότι το παρατήρησες με την αλλαγή λαδιών και έχεις θέμα πχ με αντλίες κλπ?

Εγώ θα το έψαχνα χωρίς να κυκλοφορώ. 

υπαρχει τροπος να ελεγξω αν λειτουργει σωστα η αντλια λαδιου? σημερα θα κατσω να βγαλω πλαστικα να ανοιξω την ταπα του ψυγειου να δω τι παιζει εκει

βεντιλατερ και θερμοστατης λειτουργουν κανονικα παντως επισης οι κυψελες του ψυγειου εινναι καθαρες απο βρωμια κλπ

πριν 14 ώρες, το μέλος dankannn έγραψε:

Καλησπερα φιλε μου,

δεν καταλαβα ποιο μοντελο ειναι( χρονολογια ) ?

Τα λαδια που εβαλες μαζι με τα λαδια που εβαζες παλια ειναι απο τα καλυτερα που θα μπορουσες να βαλεις.

Γενικος ολα τα honda δουλευουν ψηλα σαν θερμοκρασιες.

Πες μας τωρα να καταλαβουμε οταν κινησε με 90 χλμ τοτε τι θερμοκρασιες σου λεει ?

Ακομα οταν εχει ανεβει η θερμοκρασια και το ανοιγεις το μηχανακι τοτε κατεβαινει η θερμοκρασια ?

Σε εμενα σε πορεια με αυτη την ζεστη με 85 -90 χλμ μου λεει 87 με 92 c.

Ακομα σταματημενος μεσα στην αθηνα 102-110 με τον καυσωνα.

Στα 107-108 c αναβει το βεντιλατερ, αν εισα μεσα σε αυτες τις θερμοκρασιες που σου λεω για το δικο σου εισαι μια χαρα.

 

 

Εχω το cbr600f το καινουργιο του 2011-2013 εχει ιδιο μοτερ με το χορνετ

το βεντιλατερ μου αναβει στους 104

το να δω τετοιες θερμοκρασιες δεν θα ηταν κτ ανυσηχιτικο , το θεμα ειναι οτι η θερμοκρασια σταματημενος δεν πεφτει μονο ανεβαινει αντιθετα με πριν που στους 104-106 ξεκινουσε να κατεβαινει

εν κινησει η θερμοκρασια κατεβαινει σε ποιο νορμαλ επιπεδα αλλα το εχω κινισει μονο χαλαρα εδω γυρω για να τεσταρω οτι ολα ηταν κομπλε μετα την αλλαγη λαδιων, σε αλλες κατασταστεις πχ στροφιλικι σε βουνο δεν ξερω πως θα λειτουργησει

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 33 λεπτά, το μέλος nikolai έγραψε:

 σε αλλες κατασταστεις πχ στροφιλικι σε βουνο δεν ξερω πως θα λειτουργησει

Το ίδιο.  

Μισό για να καταλάβω.  Την τάπα γιατί θες να την ανοίξεις; 

Δεν έχεις άλλο  τρόπο να δεις αν θέλει νερά;  δεν έχει δοχείο διαστολης; 

 

Πόσα βεντιλατερ έχεις;  1η2?

Αν έχεις δύο μήπως το ένα έχει κλαταρει; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 39 λεπτά, το μέλος nikolai έγραψε:

υπαρχει τροπος να ελεγξω αν λειτουργει σωστα η αντλια λαδιου? σημερα θα κατσω να βγαλω πλαστικα να ανοιξω την ταπα του ψυγειου να δω τι παιζει εκει

βεντιλατερ και θερμοστατης λειτουργουν κανονικα παντως επισης οι κυψελες του ψυγειου εινναι καθαρες απο βρωμια κλπ

 

edit: το λάδι άστο στην ησυχία του όπως και την αντλία του. όπως σου είπαν ήδη έβαλες πολύ καλή ποιότητα για να ασχολείσαι

 

Τηλεδιάγνωση τώρα προσπαθούμε να κάνουμε, αλλά ας προσπαθήσουμε................................

 

Για την ψύξη του κινητήρα χρειάζεται ροή νερού και ροή αέρα. Η ροή νερού εξασφαλίζει την απαγωγή της θερμότητας από τον κινητήρα και η ροή αέρα εξασφαλίζει την απαγωγή της θερμότητας από το ψυγείο. 

Εσύ σταματημένος, καίτοι αν δουλεύει το φρουφρούρι, βλέπεις τη θερμοκρασία να ανεβαίνει. Άρα τι μπορεί να συμβαίνει ΙΜΟ? Δεδομένου ότι ο αισθητήρας για τη θερμοκρασία του νερού* είναι ΠΑΝΩ στον κινητήρα, έχεις χαμηλή ροή νερού στο κύκλωμα σου (ή και καθόλου ροή (πχ θες εξαέρωση, η αντλία σου υπολειτουργεί ή αυτό που θα σου πω παρακάτω**))  και το κρύο νερό που ""παράγεται"" στο ψυγείο δεν φτάνει άμεσα στον κινητήρα για να πέσει η θερμοκρασία του. 

edit2: Θα μου πεις για ποιο λόγο όταν κινείσαι έστω και με χαμηλή ταχύτητα δεν παρατηρείται το φαινόμενο αυτό? α) γιατί ο κινητήρας δουλεύει σε ελαφρώς υψηλότερες στροφές (αρά έχεις μεγαλύτερη πίεση στην κυκλοφορία νερού) και β) η φυσική ροή αέρα λόγω ταχύτητας βελτιώνει την κατάσταση. Στο hayabusa που ανέφερε τα πάντα στο service manual, η ροη ήταν τόσο μεγάλη που στο ρελαντί όλο το νερό γύριζε 5 φορές το λεπτό.

 

* Στα σύγχρονα μηχανάκια το φρουφρούρι δεν ενεργοποιείται από ξεχωριστή θερμοστατική βαλβίδα (φούσκα στη μαστορική) πάνω στο ψυγείο, αλλά από τον αισθητήρα θερμοκρασίας του κινητήρα

 

** Σε δικό μας αυτοκίνητο, η θερμοκρασία ανέβαινε στο άσχετο χωρίς να υπάρχει κάποιο πρόβλημα με αντλίες κλπ. Τελικά ένα κολάρο (η σωλήνα του κυκλώματος του νερού) από το ψυγείο προς την αντλία, λόγω παλαιότητας παραμορφωνόταν από το "κενό" που δημιουργούσε η αυξημένη ζήτηση

Τροποποιήθηκε από τον hayabusas
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cb1 + cbr600f (399cc) Shark vision r BMW R51 (500cc)

Δημοσιεύτηκε

Τώρα δα, το μέλος HLIAS έγραψε:

Το ίδιο.  

Μισό για να καταλάβω.  Την τάπα γιατί θες να την ανοίξεις; 

Δεν έχεις άλλο  τρόπο να δεις αν θέλει νερά;  δεν έχει δοχείο διαστολης; 

παραφλου εχει το τσεκαρα απο το δοχειο διαστολης και ειμαι και στη σωστη ποσοτητα , για να ελεγξω-κανω εξαερωση (ειμαι σχεδον σιγουρος οτι ειναι περιτο βεβαια) και να δω αν λειτουργει σωστα η τρομπα νερου

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 36 λεπτά, το μέλος nikolai έγραψε:

 

Έκανα και εντιτ .  Για δες το

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 600F (600 cccc) ARAI Mc COY Slide King

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Πρωτα απο ολα φιλε μου.

Τα λαδια δεν εχουν σχεση εκτος και δεν εβαλες την σωστη ποσοτητα.

Αν ειχες προβλημα με το φιλτρο λαδιου  και πε τηνποσοτητα δεν θα ανεβαζε την σωστη πιεση το κυκλωμα και θα σου αναβε το λαμπακι λαδιου.

Να εχει προβλημα η αντλια σε νεο μηχανακι λιγο δυσκολο.

Αν οταν τρεχεις η θερμοκρασια πεφτει σε φυσιολογικες θερμοκρασιες εισαι μια χαρα.

Μην ξεχνας οτι ολοι αυτη την εβδομαδα εχει καυσωνα.

Λογικο οταν εισαι σταματημενος να αναβει το βεντιλατερ και να πεφτει κανα δυο βαθμους η θερμοκρασια  και μετα να αναβει παλι το βεντιλατερ και παλι τα ιδια μεχρι να βρεις δρομο να το ανοιξεις.

Ποσα χλμ εχεις ?

Βαλβιδες ειναι ΟΚ ?

Τελος παραφλου πιτε το αλλαξες ?

Αν το εχεις κανει εσυ εκανες καλη εξαερωση ?

Τροποποιήθηκε από τον dankannn

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cb1 + cbr600f (399cc) Shark vision r BMW R51 (500cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 21 λεπτά, το μέλος HLIAS έγραψε:

Έκανα και εντιτ .  Για δες το

1 πρεπει να εχω θα το τσεκαρω το απογευμα που θα βγαλω τα πλαστικα

πριν 24 λεπτά, το μέλος hayabusas έγραψε:

 

δυστηχως ειναι και κλειστα τα συνεργεια αυτες τις μερες , θα τσεκαρω καλυτερα τι παιζει με το συστημα ψυξης το απογευμα , το οτι πλεον βεντιλατερ και ενδειξη θερμοκρασιας εχουν ιδιο αισθητηρα δεν το ηξερα ευχαριστω

πριν 14 λεπτά, το μέλος dankannn έγραψε:

Πρωτα απο ολα φιλε μου.

Τα λαδια δεν εχουν σχεση εκτος και δεν εβαλες την σωστη ποσοτητα. ζητημα να εχω βαλει 50 ml παραπανω, λιγοτερα αποκλειετε καθως και πολυ παραπανω ποσοτητα επισης αποκλειεται

Αν ειχες προβλημα με το φιλτρο λαδιου δεν θα ανεβαζε την σωστη πιεση το κυκλωμα και θα σου αναβε το λαμπακι λαδιου. το να ειναι αρκετη η πιεση του λαδιου για να μην αναβει το λαμπακι αλλα μη αρκετη για να λιπανει σωστα παιζει σαν σεναριο? η γινομαι παρανοικος?

Να εχει προβλημα η αντλια σε νεο μηχανακι λιγο δυσκολο. ναι αυτο ειναι ωντος απιθανο

Αν οταν τρεχεις η θερμοκρασια πεφτει σε φυσιολογικες θερμοκρασιες εισαι μια χαρα.

Μην ξεχνας οτι ολοι αυτη την εβδομαδα εχει καυσωνα. Το εχω δοκιμασει και πρωι πρωι που η εξωτερικη θερμοκρασια ζητημα να ειναι 25 βαθμους

Λογικο οταν εισαι σταματημενος να αναβει το βεντιλατερ και να πεφτει κανα δυο βαθμους η θερμοκρασια  και μετα να αναβει παλι το βεντιλατερ και παλι τα ιδια μεχρι να βρεις δρομο να το ανοιξεις. αυτο μου το εκανε πριν και ειναι η φυσιολογικη του λειτουργεια , πλεον σταματημενος η θερμοκρασια δεν κατεβαινει

Ποσα χλμ εχεις ? περιπου 26000

Βαλβιδες ειναι ΟΚ ? περιμενω να ανοιξουν τα συνεργεια για να ελεχθουν ειναι η ωρα του μεγαλου σερβις

Τελος παραφλου πιτε το αλλαξες ? τον οκτωβριο του 2016

Αν το εχεις κανει εσυ εκανες καλη εξαερωση ? η αλλαγη εγινε στην αντιπροσωπια αλλα ποτε πριν δεν αντιμετώπισα καποιο θεμα

 

Τροποποιήθηκε από τον nikolai

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 600F (600 cccc) ARAI Mc COY Slide King

Δημοσιεύτηκε

Τα χλμ σου ειναι φυσιολογικα, 

Στους 104 ειπες οτι αναβει το βεντιλατερ ?

Και μενει εκει οταν εισαι στατημενος ?

Δηλαδη αναβει το βεντιλατερ στους  104  , μετα σβηνει το βεντιλατερ και αν ναι τι θερμοκρασια λεει το οργανο παλι 103 ?

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cb1 + cbr600f (399cc) Shark vision r BMW R51 (500cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 λεπτό, το μέλος dankannn έγραψε:

Τα χλμ σου ειναι φυσιολογικα, 

Στους 104 ειπες οτι αναβει το βεντιλατερ ?

Και μενει εκει οταν εισαι στατημενος ?

Δηλαδη αναβει το βεντιλατερ στους  104  , μετα σβηνει το βεντιλατερ και αν ναι τι θερμοκρασια λεει το οργανο παλι 103 ?

 

αναβει το βεντιλατερ στους 104 και μενει αναμενο , η θερμοκρασια αργα αργα ανεβαινει

προηγουμενος αναβε στους 104 και επεφτε μεχρι τους 96-98 αναλογα την εξωτερικη θερμοκρασια και ποσο ζεστο ηταν το μοτερ (σν ηταν μετα απο ταξιδι κλπ)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 600F (600 cccc) ARAI Mc COY Slide King

Δημοσιεύτηκε

Μπορει να εχει προβλημα ο θερμοστατης , καλυτερα να μην το κυκλοφορεις μεχρι να φτιαξεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cb1 + cbr600f (399cc) Shark vision r BMW R51 (500cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 8 λεπτά, το μέλος dankannn έγραψε:

Μπορει να εχει προβλημα ο θερμοστατης , καλυτερα να μην το κυκλοφορεις μεχρι να φτιαξεις.

o θερμοστατης λειτουργει τσεκαρισμενο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 600F (600 cccc) ARAI Mc COY Slide King

Δημοσιεύτηκε

Πως τον ειδες ?

Τον εβγαλες και τον εβαλες σε κατσαρολακι με ζεστω νερο ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Μην ξεχνάς ότι τις τελευταίες μέρες, έχει ιδιαίτερη ζέστη. Πιθανόν η διαφοροποίηση που παρατηρηρείς στην συμπεριφορά των θερμοκρασιών σου, να ωφείλεται σε αυτό.

Περίμενε λίγες μέρες που θα αρχίσει να δροσίζει ο καιρός, και βλέπεις αν θα εξακολουθήσει η διαφορετική συμπεριφορά.

 

Επίσης ο παραπάνω σου λέει για τον θερμοστάτη ροής, εσύ μπας και λες για τον ηλεκτρικό θερμοστάτη του ανεμιστήρα; Άλλο το ένα, άλλο το άλλο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Νίκο, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να έχει λιγότερα υγρά (παραφλού) το κύκλωμά σου.

Το ότι έχει σωστή ποσότητα το δοχείο υπερχείλισης, δε σημαίνει πως και το ψυγείο έχει σωστή ποσότητα.

 

Για μένα κάνε το εξής.

Διάβασε στο workshop manual πόση ποσότητα υγρών πρέπει να έχεις στο κύκλωμα.

Άδειασέ το σε λεκάνη/δοχείο και μέτρησε αν είχες σωστή ποσότητα.

Αν η ποσότητα είναι λιγότερη, βρήκαμε τον φταίχτη.

Αν η ποσότητα είναι η σωστή, είναι πολύ πιθανό να υπήρχε αέρας στο κύκλωμα. Οπότε στην πλήρωση του κυκλώματος, κάνε καλή εξαέρωση.

 

Τα λάδια δε φταίνε. Ούτε η αντλία λαδιού.

Αν θες να κοιμάσαι ήσυχος, όταν τα υγρά είναι εκτός, ξεβίδωσε την αντλία νερού και τσεκ τα πτερύγιά της όπως και το ότι περιστρέφεται πολύ εύκολα (περίπτωση αρπαγμένου άξονα που κόβει τις περιστροφές)

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Δεν μου λες; Εσύ ο ίδιος είσαι που ρωτάς δίπλα, και για την διαρροή λαδιού στην εξαγωγή στο CB1;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα