FZMAN

Φαγωμάρα μεταξύ Ευρώπης και Ασίας (Διάσπαση θέματος)

293 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha Shoei XR 1100 Yamaha FJR

Δημοσιεύτηκε

Το ξέρετε ότι αυτοκίνητα του ομίλου VAG, MERCEDES αλλά και BMW είναι απ΄τα πρώτα σε μεταφορές με οδική βοήθεια;

Δεν θα μιλήσω για τις μοτοσυκλέτες,όσοι ψάχνονται βλέπουν.

Ψάξτε το λίγο να δείτε.

Εγώ προσωπικά πάντως σε αυτό που βγάζω το καπέλο στους Γερμανούς είναι ότι έχουν καταπληκτικό marketing με αποτέλεσμα έχουν δώσει τεράστιο όνομα σε όλες τις γερμανικές φίρμες αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών.

Απλά εκπληκτικό marketing.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tweety Yamaha XT 550 rebuilt

Δημοσιεύτηκε

πριν 34 λεπτά, το μέλος FZMAN έγραψε:

Το ξέρετε ότι αυτοκίνητα του ομίλου VAG, MERCEDES αλλά και BMW είναι απ΄τα πρώτα σε μεταφορές με οδική βοήθεια;

Δεν θα μιλήσω για τις μοτοσυκλέτες,όσοι ψάχνονται βλέπουν.

Ψάξτε το λίγο να δείτε.

Εγώ προσωπικά πάντως σε αυτό που βγάζω το καπέλο στους Γερμανούς είναι ότι έχουν καταπληκτικό marketing με αποτέλεσμα έχουν δώσει τεράστιο όνομα σε όλες τις γερμανικές φίρμες αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών.

Απλά εκπληκτικό marketing.

ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια έχω γράψει κατ' επανάληψη....... :worshippy:  βλέπω αρχίζουν και πληθαίνουν αυτοί που συμφωνούν στα παραπάνω. :whistling:

 

Κουίζ: Τελικά ποιός είναι ο πιο ΛΑΜΟΓΙΟ λαός παγκοσμίως οεο? :think:

 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 λεπτά, το μέλος Kostas-MotoLover έγραψε:

Κουίζ: Τελικά ποιός είναι ο πιο ΛΑΜΟΓΙΟ λαός παγκοσμίως οεο? :think:

Από όσους ξέρω, σαν τον Νεοέλληνα, δεν έχει άλλο λαμόγιο η Γη όλη.

Ο Γερμανός που μάλλον υπαινίσεσαι ότι είναι λαμόγιο αυτός, έχει κάνει πατάτα η BMW και κοιτάνε να την γλυτώσουνε όσο πιο ανώδυνα. Σαπίλα στο θέμα ''τα λεφτά''. Βαθμός λαμογιάς 1000.

Ο Νεοέλληνας στην ίδια περίπτωση, θα άλλαζε τηλέφωνα στην αντιπροσωπεία να μην τον βρήσκεις, θα πήγαινε Μύκονο με τα παραπανίσια λεφτά (λόγω της κακής ποιότητας που έβαλε στο πηρούνι...σκόπιμα και εν γνώσι του 100000%) και θα φώναζε Yolooooo Mykonoooooos στις κάμερες καθώς θα έλουζε σαμπάνιες στο επαγγελματικό καυλάκι-γκόμενα, ενώ έχει ενημερώσει ήδη τον θείο βουλευτή να ''χαθεί'' ο φάκελος των μηνύσεων. Από του χρόνου θα βάλει και για βουλευτής ο ίδιος, τάζοντας το ήθος του που θα σώσει την Ελλάδα. Σαπίλα σε κάθε γνωστικό πεδίο. Βαθμός λαμογιάς Gogool αν και έτσι όπως πάμε, μας βλέπω και για Gogoolplex.

 

Αρέσει σε 9 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tweety Yamaha XT 550 rebuilt

Δημοσιεύτηκε

Τώρα δα, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Από όσους ξέρω, σαν τον Νεοέλληνα, δεν έχει άλλο λαμόγιο η Γη όλη.

Ο Γερμανός που μάλλον υπαινίσεσαι ότι είναι λαμόγιο αυτός, έχει κάνει πατάτα η BMW και κοιτάνε να την γλυτώσουνε όσο πιο ανώδυνα. Σαπίλα στο θέμα ''τα λεφτά''. Βαθμός λαμογιάς 1000.

Ο Νεοέλληνας στην ίδια περίπτωση, θα άλλαζε τηλέφωνα στην αντιπροσωπεία να μην τον βρήσκεις, θα πήγαινε Μύκονο με τα παραπανίσια λεφτά (λόγω της κακής ποιότητας που έβαλε στο πηρούνι...σκόπιμα και εν γνώσι του 100000%) και θα φώναζε Yolooooo Mykonoooooos στις κάμερες καθώς θα έλουζε σαμπάνιες στο επαγγελματικό καυλάκι-γκόμενα, ενώ έχει ενημερώσει ήδη τον θείο βουλευτή να ''χαθεί'' ο φάκελος των μηνύσεων. Από του χρόνου θα βάλει και για βουλευτής ο ίδιος, τάζοντας το ήθος του που θα σώσει την Ελλάδα. Σαπίλα σε κάθε γνωστικό πεδίο. Βαθμός λαμογιάς Gogool αν και έτσι όπως πάμε, μας βλέπω και για Gogoolplex.

 

:tooth::tooth::tooth:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε

FZMAN αυτο που περιγράφεις για να εχει αξια υποστηριξε το με τουλάχιστο 2-3 μεγαλες έρευνες, γιατι με ολο το συμπαθειο ακούγεται καφενεικα "ποιος το λεει?ολοι το λενε!!" 

Προσωπική εμπειρία απο τις οδικές οταν ρωτουσα τους οδηγούς περισυλλογής με ενδιαφέρον ποιες μαρκες ειναι πιο ζημιαρικες κατα την δικη τους οπτική, μου ειπαν ομόφωνα οτι ολα τα αυτοκίνητα τα ανεβαζουν πάνω και χωρις "διακρίσεις".

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R BMW R1200GS (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Εγώ πάντως που βρέθηκα σε γνωστό BMW στέκι στον Σταυρό, μια χαρά χαρούμενους και αποφασισμένους και περήφανους τους είδα τους ''ιδιοκτήτες''.

Νομίζω πλέον πρέπει να μελετηθεί από ανθρωπολογικής-ιατρικής μεριάς, από κάποιο πανεπιστήμιο ίσως, πως μια εταιρία με τόσο κακό προιόν από κάθε άποψη, και είναι πρώτη σε πωλήσεις!!!!

Βλέπεις διαμάντια και πατώνουν, και το GS εκεί, τα ζόμπι δεν είναι χορτοφάγα, είναι gs-φάγα, σαν υπνωτισμένοι.

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 55 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Εγώ πάντως που βρέθηκα σε γνωστό BMW στέκι στον Σταυρό, μια χαρά χαρούμενους και αποφασισμένους και περήφανους τους είδα τους ''ιδιοκτήτες''.

Νομίζω πλέον πρέπει να μελετηθεί από ανθρωπολογικής-ιατρικής μεριάς, από κάποιο πανεπιστήμιο ίσως, πως μια εταιρία με τόσο κακό προιόν από κάθε άποψη, και είναι πρώτη σε πωλήσεις!!!!

Βλέπεις διαμάντια και πατώνουν, και το GS εκεί, τα ζόμπι δεν είναι χορτοφάγα, είναι gs-φάγα, σαν υπνωτισμένοι.

Άκυρο εντελώς.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X 2016 (500cc) HJC RPHA-10 Plus

Δημοσιεύτηκε

Κακό προϊόν δεν το λες, σίγουρα υπερτιμημένο .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R BMW R1200GS (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

@FlyingInADream επειδη ο λογος σου στηριζεται παντα σε επιχειρηματα, ανελυσε λιγο γιατι το θεωρεις κακο προιον και μαλιστα απο καθε αποψη οπως επισης και καποια παραδειγματα διαμαντιων που πηγαν απατα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Shoei XR 1100 Yamaha FJR

Δημοσιεύτηκε

Την 21/7/2017 at 0:27 ΠΜ, το μέλος doctoras9 έγραψε:

FZMAN αυτο που περιγράφεις για να εχει αξια υποστηριξε το με τουλάχιστο 2-3 μεγαλες έρευνες, γιατι με ολο το συμπαθειο ακούγεται καφενεικα "ποιος το λεει?ολοι το λενε!!" 

Προσωπική εμπειρία απο τις οδικές οταν ρωτουσα τους οδηγούς περισυλλογής με ενδιαφέρον ποιες μαρκες ειναι πιο ζημιαρικες κατα την δικη τους οπτική, μου ειπαν ομόφωνα οτι ολα τα αυτοκίνητα τα ανεβαζουν πάνω και χωρις "διακρίσεις".

Εγώ σου έδωσα το ερέθισμα.

Ψάξτο λίγο και θα δείς.

Δεν νομίζω πάντως πως διαφωνείς πως είναι υπερτιμημένα προϊόντα ή πως το καταπληκτικό marketing δεν έχει κάνει τέτοια δουλειά που όλα αυτά τα προιόντα λέγονται και "premium" 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R BMW R1200GS (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 13 λεπτά, το μέλος FZMAN έγραψε:

Εγώ σου έδωσα το ερέθισμα.

Ψάξτο λίγο και θα δείς.

Δεν νομίζω πάντως πως διαφωνείς πως είναι υπερτιμημένα προϊόντα ή πως το καταπληκτικό marketing δεν έχει κάνει τέτοια δουλειά που όλα αυτά τα προιόντα λέγονται και "premium" 

   Τζωρτζ , εγώ διαφωνώ εν μέρει μαζί σου διότι προκύπτουν αναπάντητα ερωτήματα αν δεχθούμε πως τα όσα λες ισχύουν. Για ποια Γερμανική υπεραξία μιλάμε όταν το παπί της Γιαμάχα κοστίζει 3.300 και το Tmax 14,300; Για κάθε tracer που κοστίζει φθηνά υπάρχει κι ένα S1000r που απλά επιβεβαιώνει τον κανόνα πως το καλό πάντα πληρώνεται κάτι παραπάνω. Τώρα αν αυτό το κάτι παραπάνω αντικατοπτρίζει και την πραγματική διαφορά ανάμεσα στις εναλλακτικές της αγοράς είναι κάτι μη μετρήσιμο.

   Ύστερα μιλάς για το καταπληκτικό marketing που έχουν οι Γερμανοί και ως δια μαγείας η κουβέντα θα περιοριστεί σε δύο μοντέλα, της ίδιας μάλιστα σειράς (R1200GS/R1200GSA ), όντας ουσιαστικά ανήμπορος να μπορέσεις να εξηγήσεις με λογικά επιχειρήματα την παταγώδη αποτυχία άλλων τους μοντέλων που ο κόσμος κυριολεκτικά τους τα έφτυσε στην μάπα. Νομίζω πως καταπληκτικό μάρκετινγκ δεν υφίσταται με δύο άντε τρία πραγματικά επιτυχημένα μοντέλα σε μια γκάμα που πιάνει από σκούτερ και commuters μέχρι ξυραφένια ss και πολεμικά γυμνά. Ενδεικτικά - και επειδή έχεις ταξιδέψει αρκετά στην Ευρώπη - θα σου αναφέρω πως σε πρόσφατο ταξίδι στις Άλπεις είδαμε δύο (2) f800r και δεν επιλέγω τυχαία αυτή την κατηγορία διότι ξέρεις κι εσύ πολύ καλά πως τα γυμνά εκεί πάνω παίζουν σε τρελό ποσοστό.

   Όσο για το κατά πόσο είναι ή όχι premium ως κατασκευές αυτό μπορεί να απαντηθεί μόνο από όσους τα έχουν/είχαν στην κατοχή τους και κυρίως από όσους τα έχουν λύσει και ξέρουν πραγματικά τι παίζει στα ενδότερά τους. Αν και πρώην κάτοχος δηλώνω -διότι είμαι και όχι λόγω μετριοφροσύνης- άσχετος ως προς την δεύτερη παράμετρο που έθεσα όμως δεν έχω ακούσει ποτέ και κανέναν να μιλάει για κακή ποιότητα στην κατασκευή και συναρμολόγηση των gs. Για κατώτερη των παλαιότερων gs - άρα κατώτερη των ορίων που οι ίδιοι οι Γερμανοί είχαν θέσει- ναι. Στο δια ταύτα , οι επιλογές από Ιαπωνία είναι όντως premium με σοβαρά μειονεκτήματα το βάρος ( ενδεικτικά αναφέρω πως το Crosstourer ζυγίζει μόλις 275 κιλά χωρίς το Dct , 260kg το Σούπερ Τενερέ ), την ανάλογικά με το βάρος χαμηλή ιπποδύναμη καθώς και την απαρχαιωμένη σε πολλά θέματα εξέλιξη που θα όφειλαν οι εταιρείες να προσφέρουν στις ναυαρχίδες τους και από Ευρώπη κάτι ημίμετρα τύπου Rallye Caponord και Multistrada 1200 με τα ΚΤΜ 1290 και Multistrada Eduro να προσπαθούν να προσφέρουν ένα ολοκληρωμένο πακέτο φτιάχνοντας όμως μηχανάκια που δεν συνάδουν με την ψυχοσύνθεση του μέσου καταναλωτή των εταιρειών αυτών με αποτέλεσμα να πετυχαίνουν από μικρές εως μέτριες εμπορικές επιτυχίες.

Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

Αφου τα γιαπωνεζικα ειναι καλυτερα αφου. :kaaaala:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Shoei XR 1100 Yamaha FJR

Δημοσιεύτηκε

Καλά βρε παιδιά, μόνο εγώ έχω ακούσει για τρελά προβλήματα αξιοπιστίας σε BMW GS 800 και 1200 και όχι μόνο;

Μόνο εγώ λοιπόν ξέρω για τους χαλασμένους άξονες, ABS, μοτέρ,κ.ά.

Θεωρώ λοιπόν ότι εσείς οι κάτοχοι ( πρώην και νυν) είστε ικανοποιημένοι απο αυτά που παρέχει η BMW σε σχέση με την τιμή που τα πουλάει και το όνομα που επίσης πουλάει.

Θα μου επιτρέψετε βέβαια να είμαι επιφυλακτικός ως προς τι λέγετε γιατί έχω δει και με τα μάτια μου σε γνωστό συνεργείο BMW αλλά και ακούσει γνωστό με GS 1200 '10  και βέβαια το τι υπάρχει στο διαδίκτυο.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW R nine T

Δημοσιεύτηκε

Εμένα προς το παρόν δεν μου έβγαλε τίποτα, 8.000km καταδρομικες.  Βέβαια δεν της κάνω τους ανεπαλληλους βιασμούς που έκανα στους Ιάπωνες, την προσέχω γιατί φοβάμαι. Διάβαζα πάντως σε έγκυρο Γερμανίκο περιοδικό ότι καμία 1200 δεν κατάφερε να ολοκληρώσει τα long term test 50.000km κάτι σκόρπισε.. Στα 50.000 km πχ το yamaha mt 09 που το έλυσαν δεν παρουσίασε καμία απολύτως φθορά, τελείως καινούργιο. Και  λύνονται τελείως, κομμάτια μοτέρ κιβώτια κτλ. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Δεν ξερω τι λενε τα εγκριτα δημοσιογραφικα αποτετοια, παντως στο δικο μου japan ο κινητηρας ανεβαινε τοσο συχνα στο μπαγκο

OhW3DGU.jpg 

που ειχε μετατραπει σε ιταλικο 

dxRk1zA.jpg

 

:_zeppelin:

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki z Kawasaki h2 mach iv (750cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 11 λεπτά, το μέλος ΩΡΙΩΝ έγραψε:

Δεν ξερω τι λενε τα εγκριτα δημοσιογραφικα αποτετοια, παντως στο δικο μου japan ο κινητηρας ανεβαινε τοσο συχνα στο μπαγκο

OhW3DGU.jpg 

που ειχε μετατραπει σε ιταλικο 

dxRk1zA.jpg

 

:_zeppelin:

 

Ρε φίλε είσαι ετοιμος για σχεδιαστής της kawasaki και γαμώ εγινε η 14αρα στείλτε το να παρουν καμια ιδέα χαχαχα 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

ΕΝΑΣ να μου εξηγήσει, ΕΝΑΣ, γιατί το υγρό του φρένου, περνάει μέσα από την πλάκα του μπροστινού. Ποιός ο λόγος, να κάτσει η εταιρία, να τρυπάει την πλάκα να φτιάχνει σπειρώματα και αναμονές, για να έρχεται ένα σωληνάκι από το ABS να δένει στην πλάκα από την μία μεριά, και να φεύγει ΑΛΛΟ σωληνάκι από την κάτω πλευρά της πλάκας να πηγαίνει στις δαγγάνες.

ΈΝΑΣ να μου πει, γιατί όλο αυτό.

Για περιπέτειες τύπου, μου κάηκε π.χ. η μονάδα ελέγχου του ABS, έβαλα μια μεταχειρισμένη, δουλεύει κανονικά ΑΛΛΑ (θα τρελαθείτε με αυτό που ακολουθεί) , επειδή κάθε ηλεκτρονική μονάδα στα BMW έχει κωδικοποιημένο τον αριθμό πλαισίου στο πρόγραμμά της, και η κάθε μία μονάδα ελέγχει τι κωδικό έχουν οι άλλες μονάδες, και αν μια δεν συμφωνεί, τότε αυτή ΔΕΝ κάνει loggin στο διαγνωστικό της BMW.... ε για τέτοιες περιπέτειες δεν ρωτάω καν, είναι ψυχασθενείς οι άνθρωποι (άλλωστε για αυτό κάναν και 2 ΠΠ και αιματοκύλισαν την ανθρωπότητα, δεν με εκπλήσει) και θα έπρεπε να κλειστούν σε ιδρύματα.

Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Diavel carbon

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Mybike.gr, τo site όπου - ακόμα και τα τεχνικά θέματα - μετατρέπονται στη γνωστή, κλασσική, Ελληνική καραμέλα "Ολοι οι Χ είστε μαλάκες, η ΔΙΚΗ ΜΟΥ επιλογή είναι η καλύτερη επειδή ξέρω ΕΓΩ" υπο την πρόφαση της "συζήτησης" και της ανταλλαγής απόψεων/γεγονότων, στην ουσία όμως, μιλάμε για τον κλασσικό μονόλογο οπου ο γνωστός Έλλην πρέπει να έχει δίκιο σώνει και καλά ασχέτως αν η "εμπειρία" του προέρχεται απο τα γνωστά μοτο-καφενεία και τα "σου 'πα- μου 'παν" αλλα εμπειρία απο 1ο χέρι μηδέν...

Είναι σαν το κλασσικό παραμύθι κύριοι, οπου έχετε σταματήσει στη μέση του πουθενά για ενα τσιγάρο σε βόλτα/ταξίδι και περνάει ο κλασσικός τυχάρπαστος και στην προσπάθεια να κάνει συζήτ...να πει την μαλακία του σου αρχίζει τα "φιΛλαράκι, τι λέει το Αργαλείο ? μΕ είπανε πως αυτά έχουν αυτο το θέμα..." ή "γιατί έκανες αυτη την επιλογή μοτο ?" - στα παπάρια μας ρε μάγκα, ασε με να τελειώσω το τσιγάρο και πάνε τράβα καβάλα οτι γουστάρεις...
Εντελώς τυχαία δε, το 99.9% των περιπτωσεων αυτών ειναι οι κλασσικοί υπέρμαχοι της Ιαπωνίας® comple' με τα κλασσικά Fazer/TDM/Kawa Z/Yammy R/GiXxxxerr και λοιπά top hit εκ Ανατολής ή τις αρχαιολογίες που καβαλάει ο γνωστός χρήστης για να νιώθει "original"  ας μου το εξηγησει κάποιος αυτό γιατί...δέν...

τσουβάλισαμα : είναι αμφίδρομο και πάντα "ενοχλεί".
Την μανία (και το αντίστροφο κόμπλεξ αυτό) να προσπαθούμε με το ζόρι να πείσουμε τους άλλους οτι ειναι μαλάκες, πρόβατα και γίδια που αγοράζουν "premium" προϊόντα ενω εμείς οι φτωχοί πλην τίμιοι Ξανθόπουλοι® ειμεθα οι ωραίοι ποτέ δεν την κατάλαβα, μα τον Αλλάχ, πόση χολή χωράει ο οργανισμός κάποιων- γιατι, μην γελιόμαστε μάγκες - η συζήτηση πλέον δεν έχει να κάνει με το GS1200 ή/και το πιρούνι και την ανάκληση αλλά - καθαρά - με την έκκριση χολής γιατί...δεν υπάρχει μπάτζετ αγαπη μου και το ακριβότερο παιχνίδι του διπλανού πρέπει να το ξεχέζουμε πάντα.


Μπαίνει ο άλλος που εχει και μια Χ εμπειρία και λέει "ειχα Χ μηχανάκια αυτης της εταιρίας με τοσα Χλμ και ολα good" και απαντάει ο άλλος με το "τίμιο" μηχανάκι " ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΕ, ΑΛΛΑ ΑΚΟΥΩ ΕΓΩ/ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ" - απο εκει και πέρα, για ποια συζήτηση και ξυστ'τα αρΚίδια σας μιλάμε, αμπαλαέα κλασσικά εικονογραφημένα.

Σχετικά με την BMW και την ανάκληση : Την BMW την έχω γραμμένη στα παλιά μου υποδήματα, δεν είχα, δεν εχώ και ούτε πρόκειται να έχω ποτέ BMW (για τους δικούς μου λόγους) οπότε και δεν έχω άλογο σ'αυτη την κούρσα, οταν και άμα αρχίσει να μου στέλνει μηνιάτικο η BMW οπως η Ducati και η  MV να το ξανασκεφτώ...απο 'κει και πέρα, οι Karellen, A-niki, Gouky και Doctoras τα είπαν πριν απο εμένα για εμένα.Η συγκεκριμένη αστοχία είναι εγκληματική στην τελική.

Θα το ξαναπώ όμως, όποιος νομίζει οτι η συγκεκριμένη "συζήτηση"  εχει να κάνει πλέον με το τεχνικό, το νομικό ή ακόμα και το ηθικό  της υπόθεσης γελιέται, γιατί, μεταξύ μας έτσί ?στα παπάρια σας κιόλας αν σκοτώθηκε Χ αριθμός αναβατών λόγω της κακοτεχνίας/αμέλειας αυτής - αυτή είναι και η η ένσταση μου - είδανε BMW και τρέξανε ορισμένοι να καθίσουν οκλαδόν στο γνωστό πλέον κύκλο αυτο-αυνανισμού comple' με σπέσιαλ cocktail-άκι χολής στο αριστερό χέρι (γιατί στο δεξί κρατάνε το πέος του διπλανού τους.

Στην υγεία σας παιδιά, θάνατο και τζιχάντ στα αλλόθρησκα γίδια που τόλμησαν να κάνουν διαφορετική επιλογή απο τη δική σας, τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ σ'αυτη τη χώρα δυστυχώς...

Τροποποιήθηκε από τον Red1
Αρέσει σε 9 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Δεν είναι μόνο οι Γερμανοί σχεδιαστές για το ίδρυμα τελικά... :laugh:

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Diavel carbon

Δημοσιεύτηκε

Ενα δικιο το έχεις, ο Terblanche χρειαζότανε μερικά μαστιγώματα εδω που τα λέμε...

Μα τον Εωσφόρο ρε Φλάινγκ, χειρότερος απο "Ducatista" εισαι στην φανατίλα - αναφέρομαι σ'αυτούς με τα "γνήσια" και πραγματικά ντουκάτια μοντέλα 20ετίας (οσο πιο παλιό, τοσο πιο "original").
Άσε τις αρχαιολογίες Honda και πάνε πιάσε κανα' Ντούκο, σίγουρα πιο όμορφα είναι - και που ξέρεις - με το logo στο ντεπόζιτο παίζει και να βρεις επιτέλους και γυναίκα :laugh:

Just kidding, ειμαι σίγουρος οτι είσαι πολύ όμορφος και γοητευτικός και δεν έχεις πρόβλημα...

Επιστροφή στο θέμα : Σκατά στην BMW

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

Στο Ελλαντα γενικως εχουμε συνηθισει να ισοεδωνουμε τα παντα και η επιχειρηματολογιανα αρχιζει και να τελειωνουμε με το "αφου ετσι ειναι, ολοι το ξερουν αφου".

τι μηχανακι εχω, για να μη νομιζει καποιος οτι κρυβομαι: gs1200 του 07

προβληματαμεχρι τωρα (και χωρις να τυγχανει της καλυτερης χρησης) πλην της μοναδας του ABS, κανενα. Κοστος αντικαταστασης απλησιαστο ΑΛΛΑ υπαρχουν απειροι DIY οδηγοι καθως και συνεργεια που αναλαμβανουν να κανουν τη διαδικασια αυτη για εσας με κοστος οριακα 3ψηφιο.

 

Ον τοπικ, σκοτωθηκε ενας ανθρωπος και επεσαν ολοι οι δικαστες να κατηγορησουν τη bmw ως υπαιτιο και μαλιστα να την εγκαλουν για αδρανεια κλπ. Εδω ο senna σκοτωθηκε και η renault κατεστρεψε το μονοθεσιο και πηγε στα "αζητητα" ο μυθος, αλλα εδω, στο Ελλαντα ντε, για να χυσουμε τη χολη μας, ξερουμε ηδη ποιος φταιει και ειναι αλητες κλπ κλπ κλπ. (προφανωςδεν εχω στοιχεια για να υποστηριξω τη μια ή την αλλη αποψη)

Γραφει λοιπον ο thread starter, με τον κυριο λογαριασμο του, ενα θεμα με ενα τιτλο τιγκα στην εντυπωση, ατομο γνωστο και δηλωμενο για τις μοτοσυμπαθειες και μοτοαντιπαθειες του. Οι υπολοιποι ομοιδεατες μπαινουν, χειροκροτουν το δημιουργο του θεματος και συγχρονως λυπουνται και χλευαζουν τους μαλακες ιδιοκτητες αυτων των μοτοσικλετων αφου ειναι κατωτερες, κακασχημες και αναξιοπιστες αφου. 

 

Μελη οπωςο ωριων-Γιωργος ειναι στον ποτσο μας που γραφει την ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΑ απο ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ κι οχι απο ο,τι ακουσε, νομιζεικλπ αλλα επειδη δεν ειναι αρεστα οσα γραφει, χαρακτηριζονται μεμονωμενες περιπτωσεις. (εχω γραψει στο παρελθον κι εγω θεματα με τα γιαπωνεζικα, αλλα φακ ιτ)

Στο mybike εχουμε μαθει τα σπασμενα βολαν της yamaha, τους τονους καμμενων ανορθωτων ή πηνιων της πορδα, τα προβληματικα σασμαν της σουζουκι να τα θεωρουμε ελασσονος σημασιας, αφου ο γιαπωνας ειναι τεζα αξιοπιστος αφου. Και φυσικα οι ιδιοκτητες πληρωσαν τη ζημια απο την τσεπη τους για να μην αμαυρωθει η φημη της εταιρειας για την αξιοπιστια της ή να μη φεσωθει η εταιρεια το κοστος, and life just continues....

Καποτε το ειχε γραψει ο αλχ και ειπα μεσα μου "Θεε μου τι γραφει ο μαλακας" αλλα τελικα ειναι πιο επικαιρος απο ποτε: "προσπαθειτε να μειωσετε τη bmw και τα μηχανακια της γιατι ειναι πανακριβα και απλα δεν μπορειτε να τα αγορασετε". 

Οι περισσοτεροι "γνωστες" ουτε τη ζαντα του ωριωνα πχ δεν μπορειτενα αγορασετε αλλα για να βγαλετε τα κομπλεξ σας........ Και  τα ιδια για ktm, bmw, etc.........

 

Αντε καλη Κυριακη.

Παω να κανω λογκιν με τα αλλα μου ακαουντς για να δωσω λικε στον εαυτο μου. Θα πιασω και την κουβεντα αμα λαχει.... :tooth:

Αρέσει σε 8 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

 H αξιοπιστία της είναι από τα μεγαλύτερα ελαττώματά της σε συνάρτηση με το κόστος. Η πραγματικά κορυφαία ποιότητα, η καλή τεχνική υποστήριξη, η αίγλη δεν αλλάζει κάτι σε αυτό. Όπως και τα κορυφαία σύγχρονα μοντέλα της (με συμβατικές λύσεις) δεν αλλάζουν την νοοτροπία που κουβαλάει. Και όχι, σε μια μοτοσυκλέτα η περίεργη ανάρτηση, το ανακάτεμα των χειριστηρίων και το μπατάρισμα μονόπαντα όταν ανοιγοκλείνεις το γκάζι δεν λέγεται ''χαρακτήρας''. 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R BMW R1200GS (1200cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

  Μόνο ο @FlyingInADream είπε κάτι που όντως υπό προϋποθέσεις θα μπορούσε να απασχολήσει κάποιον που σκέφτεται να αγοράσει το εν λόγω μεκανάκι αν και πάλι δεν προκύπτει από πουθενά γιατί είναι κακό στον δρόμο παρά μόνο πως είναι κακό για αυτόν συγκεκριμένα. Πάμε λίγο σε χειροπιαστά στοιχεία και όχι στα " άκουσα , μου είπαν , αυτά σπάνε αφού;" Αν υποθέσουμε πως κάποιος θέλει να αγοράσει ένα mega On/Off και αν υπολογίσουμε πως αφήνουμε στην απ έξω κοινά χαρακτηριστικά και των τριών , πχ τον άξονα καθώς και πράγματα που φαίνονται μόνο κατά την οδήγηση όπως απόδοση φρένων , λειτουργία αναρτήσεων κοκ τότε μας μένουν κάποια βασικά πράγματα που κάθε άνθρωπος που αναζητά τον άνετο τουρισμό εντός και εκτός ασφάλτου πρέπει να υπολογίσει. Έχουμε λοιπόν:

- 125 άλογα στις 7750 σαλ το μπεμβέ με 125Nm ροπή στις 6500 σαλ και βάρος 263 κιλά πλήρες υγρών , 127 άλογα στις 7750 σαλ το Χόντα με 126 Nm ροπή στις 6500 σαλ και βάρος 285 κιλά πλήρες υγρών , 112 άλογα στις  7250 το Γιαμάχα με 117 Nm ροπή στις 6000 σαλ και βάρος 257 κιλά πλήρες υγρών.

-  Οφέλιμο φορτίο: 217 κιλά το GS , 194 το Χόντα , 209 ( νομίζω ) το Γιαμάχα αφού και οι δύο Ιάπωνες δεν το θεωρούν σημαντικό τεχνικό χαρακτηριστικό ώστε να το αναφέρουν στην σελίδα τους.

-  Ρεζερβουάρ : 30 λίτρα το BMW, 21,5 το Χόντα , 23 λίτρα το Γιαμάχα

-  Στο bmw απενεργοποιείται το abs , στα άλλα δύο όχι.

-  Τριβάλιτσο στο bmw 112 λίτρων με έξτρα σημεία πρόσδεσης , 113 λίτρων στο Χόντα χωρίς έξτρα σημεία πρόσδεσης απ όσο βλέπω , 94 λίτρα στο Γιαμάχα με έξτρα σημεία πρόσδεσης

 

   Ο μαλάκας λοιπόν ο αγοραστής του GSA πάει και σκάει τα χρήματά του για ένα μοτέρ με καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππο , με περισσότερες δυνατότητες φορτώματος , με σαφώς μεγαλύτερη αυτονομία , με απενεργοποιούμενο ( χχαχαχαχχχααχχα τώρα σοβαρά ρε Τζαπανέζοι; ) abs για το χώμα , με μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων  καθώς και με περισσότερη ευελιξία στις μετακινήσεις του κοκ. Αν σε αυτά συνυπολογίσουμε κάτι full led , κάτι διαχειρήσεις κλήσεων , μουσικής , gps απευθείας από το τιμόνι χωρίς καν να αφήσεις το χέρι σου από αυτό , κάτι cruise control , κάτι cornering abs , κάτι quickshifter , κάτι πιέσεις ελαστικών , κάτι ημι-ενεργητικές ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, κάτι traction control όπως επίσης και τις πιο premium ( έστω κι αν είναι στα χαρτιά ) μάρκες στα περιφερειακά τότε νομίζω πως δεν χωράει αμφιβολία πως οι Ευρωπαίοι-Γερμανοί προσφέρουν αυτή την στιγμή την πιο ολοκληρωμένη λύση στην κατηγορία. Α, και ένα από τα βασικότερα όλων, χέστρα να θες να βάλεις κάτω από την σέλα OEM θα την βρεις. Ούτε πατέντες , ούτε ψαξίματα , τίποτα. Χρήμα να έχεις να χαλάς. Ναι , κοστίζει ακριβά αλλά για κάθε έναν φίλο-Ιάπωνα που ξεστομίζει αυτή την πρόταση ένας ΚΤΜας γελάει μέχρι μεθαύριο που το 1290 των 160 ίππων κοστίζει όσο το Χόντα των 285 κιλών!!

    Ναι αλλά θα σπάσει, θα πει κάποιος. Φυσικά και θα σπάσει από την στιγμή που πουλάει σαν τρελό και κυκλοφορεί παντού. Για τον ίδιο ακριβώς λόγο που τα ZZR, τα cbr, τα gixxer,τα Multistrada , τα Triumph, τα 990 έβγαλαν προβλήματα όπως θα βγάλουν και τα Άφρικα με τα Tracer. Είναι μηχανάρες γι αυτό και πουλήθηκαν /θα πουληθούν κι έτσι σε κάποιους θα κάτσει το λάθος λαχείο. Κλάιν Μάιν!!! Που να κόψει άξονα το Crosstourer;  Στα stock του Σαρακάκη; Στο bmw θα κόψει που βρίσκεται κάπου εκεί έξω.

  

Τροποποιήθηκε από τον Gouky7
Αρέσει σε 9 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Προσωπικά GS(Α) δε θα επέλεγα σε καμία των περιπτώσεων.

Πέρα από το γεγονός πως δε γουστάρω ιδιαίτερα τα ψηλά μηχανάκια, τα βασικά θέματα είναι πως

  • δεν έχω το χρήμα να τα αλλάξω ανά 2ετία ή 3ετία, όταν λήξει η εγγύησή τους
  • δε τα γουστάρω οδηγικά (έλλειψη πληροφόρησης εμπρός, τάμα στην αγία Μέρκελ να μη χαθεί η πρόσφυση και δεν ξέρω από που μου ήρθε)

 

Ναι, είναι σαφώς πολύ εντυπωσιακά (όμορφα δε τα λέω για τα δικά μου μέτρα και σταθμά), είναι όσο χρειάζεται ροπάτα και εύκολα σε νόμιμες ταχύτητες Ε.Ο., φορτώνονται εύκολα, ταξιδεύουν άνετα και μπορείς να πας και εκτός ασφάλτου.

Ναι πούλησαν πολύ. Ιδιαίτερα στην Ευρώπη (και συμπεριλαμβάνω και τη χώρα μας). Αφού οι περισσότεροι θέλουν ένα άνετο μηχανάκι, ικανών διαστάσεων για να χωράει δυο μεγαλόσωμους Ευρωπαίους, με τις (πολλές) αποσκευές τους και να κινηθούν ως επί των πλείστον με μέσες ταχύτητες των 130±km/h (νόμιμες για τον εκάστοτε Κ.Ο.Κ.), ανάμεσα σε πόλεις και χώρες που έχουν ικανότατο δίκτυο τεχνικής υποστήριξης.

Όσο λοιπόν τρέχει η εγγύηση, όλα βαίνουν καλώς, υπάρχει η ψυχική ισορροπία και η διάθεση, διανθισμένη με το απαραίτητο τουπέ του αναβάτη (συνήθως, χωρίς να φταίει απαραίτητα η bmw, αν και έχει βάλει και εκείνη το δακτυλάκι της, τόσο μέσω του marketing όσο και μέσω της νοοτροπίας των αντιπροσώπων).

 

Όταν όμως βγει από την εγγύηση, σταματήσει η υποχρέωση του κατασκευαστή να καλύπτει ατασθαλίες, τότε ο ιδιοκτήτης βρίσκεται αντιμέτωπος με δυσκολίες και παραξενιές οι οποίες πληρώνονται ακριβά, ως πανάκριβα, ακόμα και για δομικά στοιχεία του μηχανήματος.

Έρχεται η BMW hellas/Italia/France κλπ, βγάζει ένα καλό χρηματοδοτικό, αγοράζει ο αναβάτης ένα φρέσκο εργαλείο, καλυμμένος από τον αντιπρόσωπο και τις εγγυήσεις. Κάνει χρήση του θηρίου 2-3 χρόνια, το δίνει στην αντιπροσωπία, δίνει και τη διαφορά και επιστρέφει στους δρόμους με ένα φρέσκο πάλι θηρίο με πλήρη υποστήριξη και οδική και αγκαλιές με τον αντιπρόσωπο. Γιατί αυτό γίνεται με κάθε προϊόν που το σύνολο της γκάμας του θεωρείται premium (τιμολογιακά και όχι μόνο). Το μεταχειρισμένο λοιπόν, θα βρεθεί να αλλάζει χέρια και πιθανότατα θα βασανίσει τον εκτός εγγύησης ιδιοκτήτη που πολλές φορές έχει κάνει το σκατό του παξιμάδι και δε μιλάει κιόλας για να μη χάσει αξία το μηχάνημα και πως θα το πουλήσει.

Δε μιλάω για σενάρια σα το γνωστό GSA που είχε σκάσει το διαφορικό του στον Κηφισό (αν θυμάμαι καλά) όπου στην 1η σελίδα ο ιδιοκτήτης τα είχε πάρει στο κρανίο και μετά από 3-4 σελίδες χάιδευε την BMW που ήταν τόσο προηγμένη μηχανολογικά αφού κούρεψε διαφορικό αλλά δε τον σκότωσε (και νομίζω ξαναπήρε GSA μετά). Εκεί μιλάμε για απίστευτα σενάρια.

Μιλάω για ανθρώπους (ακόμα και μέλη εδώ) που είχαν GS (ή άλλα αντίστοιχα boxerοειδή) και αρκετοί τα παρόπλισαν (γιατί ήταν ασύμφορη η επιστροφή τους στο δρόμο από βλάβες), μιλάω για φίλους που πήραν στα χέρια λογαριασμούς βλαβών με χαρακτηριστική επαναληψιμότητα (διαφορικά, ecu, ABS, αισθητήρες, μη εκκίνηση μετά από πλύσιμο, αλλαγές μπεκ ψεκασμού, σασμάν κοκ)

Διαβάζω λοιπόν για πηνία και ανορθωτές των ιαπωνικών (και triumph θα συμπληρώσω) που όντως υπάρχουν (κόστους <1Κ€ συνολικά), που ξαφνικά εξισώνονται με σπασμένα διαφορικά, με αρπαγμένες ecu, με μοτέρ που καίνε λάδια αβέρτα (και που μέχρι να βγει το LC δε μπορούσαν να πάρουν τα πόδια τους), με μοτέρ που η αλλαγή δίσκου συμπλέκτη σημαίνει κατέβασμα τα πάντα όλα (προ LC) κοκ

Ακούγονται επειδή κυκλοφορούν πολλά?

Οπότε δικαιωματικά μπορούν να χαλάσουν?

Δηλαδή τι θα πρέπει να πουν τα κακόμοιρα τα Ζ750 ή CBR-F ή ZX6/10 που κυκλοφορούν σε πολλαπλάσια νούμερα και κόφτες από την 1η τους μιζιά?

Πολλώ δε μάλλον, όταν τα κακόμοιρα τα Ζ750, έχουν αλλάξει και 3 ή 4+ χέρια ιδιοκτητών.....

Να συζητήσουμε πως η διαφορετικότητα πληρώνεται να το καταλάβω. Και να το δεχθώ.

Αλλά εδώ διαβάζω πως όλα έχουν γίνει ίσα βάρκα ίσα νερό!!!

 

Πριν το πείτε ως επιχείρημα, όχι, δεν είχα ποτέ πληρώσει για ιδιοκτησία BMW ή Ducati (πχ)

Αυτό, αυτομάτως, με κάνει ασυνεπή στα μάτια όσων διαβάζουν τι λέω, λες και η γνώμη και γνώση αποκτάται μόνο μέσω ιδιοκτησίας?

Λες και όλα είναι επτασφράγιστα μυστικά σε έναν κόσμο που η πληροφορία βρίσκεται παντού και τσάμπα......

Λες και είναι μυστικά τα κοστολόγια συντήρησης και εξοπλισμού των ευρωπαϊκών μοτοσυκλετών, λες και δεν υπάρχουν fora που μπορεί κανείς να διαβάσει τι και πως.......

Το να ξέρω πχ τις πιθανές επιπτώσεις του καπνίσματος, βλ καρκίνο, θα πρέπει πρέπει να τις αναφέρω μόνο όταν έχω δει τα κακά μαντάτα στις αξονική?

 

Σαφώς και πρέπει κάποια πράγματα να τα διαχωρίζουμε.

Εννοείται πως δε θα πω τον Γιώργο (haya) ή τον Γιάννη (gouky) ή τον Γιώργο (ωρίων) ή τον Στέλιο (red1) μ@λ@κες ή βιτσιόζους επειδή γουστάρουν GS ή Multi ή Diavel/SL ή mostro. Το αντίστροφο εκείνοι για μένα!

 

Ο καθένας μας καβαλάει ό,τι γουστάρει, χωρίς να χρειάζεται να ψήσει τον άλλον πως καβαλάει το καλύτερο.

Άλλωστε, σε οχήματα πάθους (μηχανάκια), εμπεριέχεται και ο έρωτας/η κ@υλα, ανεξαρτήτως κόστους αγοράς ή ύπαρξης δίπλα μας.

Αλλά εδώ κοντεύουμε να κωλοτουμπάρουμε δεδομένα που έχουν συγκεντρωθεί στατιστικά επί σειρές ετών.

Βάζουμε στο ίδιο καζάνι χρήσης και σύγκρισης αξιοπιστίας μηχανάκια (συνήθως) χαϊδεμένα (ανήλιαγο γκαράζ κ κουκούλα η καλή μας, φουλ τυπικό service των 400+€ για λίγα πράγματα, να προσέξουμε τον μάστορα, να συζητάμε τι λάδι θα βάλουμε επί μήνες, να κατεβαίνουμε τις κυριακές να το ζεστάνουμε, να το χαϊδέψουμε, να το ξεματιάσουμε) δίπλα σε μηχανάκια που δε δέχονται την ίδια «φροντίδα» και προστασία.

Είναι σύνηθες φαινόμενο όλων των φίλων με Ευρωπαϊκά, είναι κοινό χαρακτηριστικό η παραπάνω προστασία/ευαισθησία.

 

ΔΕ μιλάω για το τι παίρνει ο καθένας μας σαν αίσθηση από το μηχανάκι του. Πάει αυτό....

Μιλάω για το τι άγχος παίρνει ο καθένας μας από την χρήση, την καθημερινή, τις βλάβες, τις ανακλήσεις, το «κατεβαίνω στο δρόμο, πατάω μιζιά και φεύγω ή....»

Εκεί εστιάζω.

Κι εγώ προσπαθώ να «χαϊδεύω» την 14άρα, θα το κάνω σε μικρότερο βαθμό για το μικρό (γιατί την μεγάλη την βλέπω ως έρωτα, τη μικρή ως εργαλείο)

 

Αν είχαμε όλοι την πολυτέλεια εξειδικευμένης χρήσης (άλλο μηχανάκι για ταξίδια, άλλο για ξεκ@υλωμα, άλλο για καθημερινό, ετοιμοπόλεμα και καρασυντηρημένα) και ακόμα περισσότερο γεμάτα πορτοφόλια ώστε οι επιλογές μας να απελευθερώνονται από περιορισμούς, ίσως να είχαμε άλλα δείγματα.

 

 

Αρέσει σε 7 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα