BOLDOR 900 F1

CB 500 X Honda CB500X, αποκόλληση γλύστρας αλυσίδας απο το ψαλίδι


30 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Δημοσιεύτηκε

 

  Αξιοπιστία HONDA και τα

                      @@μας κουνιουνται

Μάγκες, ο μύθος της HONDA για' μένα κατέρρευσε. Τουλάχιστον σε ότι δεν είναι made in Japan. Σήμερα το μηχανάκι πήγε να με σκοτώσει.. Τα είδα ΟΛΑ. Μπλοκάρισμα πίσω τροχού (διακοπτόμενο και στιγμιαίο ευτυχώς) με 120 - 130 klm/h ! Ο λόγος ; Αποκολλήθηκε η γλύστρα της αλυσίδας που βρίσκεται επάνω στο ψαλίδι και μπλόκαρε το εμπρός γρανάζι....Μέχρι να διαλυθεί σε κάποια δευτερόλεπτα και να την γλυτώσω. Παρά λίγο θα γινόμουν ένας νέος Barry Seene στην Daytona. 

Αφού συνήλθα απο το mega shock άρχισε ο γολγοθάς της αποκατάστασης της μηχανής. Ο Σαρακάκης στα μεζέα του.. Ανταλλακτικό δεν υπήρχε μέχρι να τελειώσει η άδεια μου (!), ενώ ο υπεύθυνος  στην αντιπροσωπεία απολάμβανε την δική του! Ύστερα απο εκατοντάδες τ/φ στους εξουσιοδοτημένους μηχανικούς, τελικα η γλύστρα βρέθηκε και τοποθετήθηκε.

Ούφ !!!

Ωφείλω να ευχαριστήσω (τους μέχρι εχθές άγνωστους μου) Βιταλιώτη Θ. (τον Στέφανο συγκεκριμένα) απο το MOTORRAD Περιστερίου, και τον φίλο μηχανικό στο Μπρατάκος  service για την βοήθεια τους.

Επίσης να τονίσω ότι οι περισσότεροι (όχι όλοι) εξουσιοδοτημένοι που μίλησα τ/φκα έκαναν ότι μπορούσαν για να βοηθήσουν.

Από την άλλη η πρωτοφανής όπως είπαν περίπτωση μου δεν καλύπτεται από την εγγύηση !!!

Περισσότερα όταν βρώ χρόνο. Δεν πρόκειται να το αφήσω να περάσει έτσι.

Υ.Γ. Τονίζω ότι το μηχανάκι είναι μοντέλο 14 μηνών και άψογα συντηρημένο.

 
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Cb500x (2013cc) agv

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος BOLDOR 900 F1 έγραψε:

 

  Αξιοπιστία HONDA και τα

                      @@μας κουνιουνται

Μάγκες, ο μύθος της HONDA για' μένα κατέρρευσε. Τουλάχιστον σε ότι δεν είναι made in Japan. Σήμερα το μηχανάκι πήγε να με σκοτώσει.. Τα είδα ΟΛΑ. Μπλοκάρισμα πίσω τροχού (διακοπτόμενο και στιγμιαίο ευτυχώς) με 120 - 130 klm/h ! Ο λόγος ; Αποκολλήθηκε η γλύστρα της αλυσίδας που βρίσκεται επάνω στο ψαλίδι και μπλόκαρε το εμπρός γρανάζι....Μέχρι να διαλυθεί σε κάποια δευτερόλεπτα και να την γλυτώσω. Παρά λίγο θα γινόμουν ένας νέος Barry Seene στην Daytona. 

Αφού συνήλθα απο το mega shock άρχισε ο γολγοθάς της αποκατάστασης της μηχανής. Ο Σαρακάκης στα μεζέα του.. Ανταλλακτικό δεν υπήρχε μέχρι να τελειώσει η άδεια μου (!), ενώ ο υπεύθυνος  στην αντιπροσωπεία απολάμβανε την δική του! Ύστερα απο εκατοντάδες τ/φ στους εξουσιοδοτημένους μηχανικούς, τελικα η γλύστρα βρέθηκε και τοποθετήθηκε.

Ούφ !!!

Ωφείλω να ευχαριστήσω (τους μέχρι εχθές άγνωστους μου) Βιταλιώτη Θ. (τον Στέφανο συγκεκριμένα) απο το MOTORRAD Περιστερίου, και τον φίλο μηχανικό στο Μπρατάκος  service για την βοήθεια τους.

Επίσης να τονίσω ότι οι περισσότεροι (όχι όλοι) εξουσιοδοτημένοι που μίλησα τ/φκα έκαναν ότι μπορούσαν για να βοηθήσουν.

Από την άλλη η πρωτοφανής όπως είπαν περίπτωση μου δεν καλύπτεται από την εγγύηση !!!

Περισσότερα όταν βρώ χρόνο. Δεν πρόκειται να το αφήσω να περάσει έτσι.

Υ.Γ. Τονίζω ότι το μηχανάκι είναι μοντέλο 14 μηνών και άψογα συντηρημένο.

 

έτσι είναι σύμφωνο με αυτά που λες και εγώ παλιός Hondakias  είμαι και βλέπω την ποιότητα χάλια τριξίματα. να πέφτουν οι καθρέπτες και άλλα ελαττώματα που μόνο σε Yamaha τα έβλεπα παλιά  και τα κορόιδευα. τα ονόματα (φιρμες) που πουλούσε σε πολλές εταιρείες σε πολλά είδη κατηγοριών δεν υπάρχει πια όλα καταλήξανε μουφα σήμερα όπως και η χώρα. ευτυχώς είσαι καλά. κυνήγησε τους έτσι χρειαζεται στη μπανάνα που ζούμε. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X (471cc) Shark Spartan Droze

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος BOLDOR 900 F1 έγραψε:

Αποκολλήθηκε η γλύστρα της αλυσίδας που βρίσκεται επάνω στο ψαλίδι και μπλόκαρε το εμπρός γρανάζι....Μέχρι να διαλυθεί σε κάποια δευτερόλεπτα και να την γλυτώσω. Παρά λίγο θα γινόμουν ένας νέος Barry Seene στην Daytona. 

Καταρχην ολα καλα αφου δεν επαθες τιποτα και σου μεινε μονο η τρομαρα και η απογοητευση.

Απο εκει και περα, υπαρχει περιπτωση να εχεις βαλει λασπωτηρα στον πισω τροχο;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Λόγω της σοβαρότητας του θέματος, αλλά και για την ακαδημαϊκότητα του, να ρωτήσω η αλυσίδα πως είναι τεντωμένη, προς το λάσκα ή προς το σφιχτό, έχει επέμβει κανένας εκεί τριγύρω, π.χ. για να βάλει χαμηλό πίσω φτερό και κάλυμμα αλυσίδας, κάθε πότε την λαδώνεις και με τι, το πλυντήριο που την πλένεις μήπως την ψεκάζει την περιοχή για να καθαρίσει με κανένα περίεργο χημικό.

Επίσης θα ήθελα να μας πεις ποιος αντιπρόσωπος την είχε σε stock να τον έχουμε στα υπόψην και πόσο τελικά σου κόστισε το ανταλλακτικό και η εργασία.

Τροποποιήθηκε από τον Mcpap

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC750X (750cc) AGV Enfield Himalayan

Δημοσιεύτηκε

14 μηνών μηχανάκι θα είναι και σε εγγύηση σωστά; Γιατί δεν καλύπτεται; Κόντεψες να σκοτωθείς από κάτι το οποίο αποκολλήθηκε σε μηχανάκι μέσα σε εγγύηση και δεν το δέχονται;;;;;;;; Ο stadek έχει δίκιο. Θέλει (ή μάλλον ΠΡΕΠΕΙ) να τους κυνηγήσεις

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 ώρες, το μέλος BOLDOR 900 F1 έγραψε:

 

  Αποκολλήθηκε η γλύστρα της αλυσίδας που βρίσκεται επάνω στο ψαλίδι και μπλόκαρε το εμπρός γρανάζι....Μέχρι να διαλυθεί σε κάποια δευτερόλεπτα και να την γλυτώσω. Παρά λίγο θα γινόμουν ένας νέος Barry Seene στην Daytona. 

Περισσότερα όταν βρώ χρόνο. Δεν πρόκειται να το αφήσω να περάσει έτσι.

Υ.Γ. Τονίζω ότι το μηχανάκι είναι μοντέλο 14 μηνών και άψογα συντηρημένο.

 

Το πιο σημαντικό, είναι οτι δεν εξελίχθηκε χειρότερα και εισαι εδω και γραφεις.

Μερικες φωτό, θα ηταν καλό να μπουν ωστε να δουμε όλοι τι συνεβη.

Διασπαστηκε σε νεο τοπικ, ωστε να μην χαθει μεσα στο τεραστιο θεμα του 500.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Africa Twin Arai Tour X-3 KTM SMT (990cc)

Δημοσιεύτηκε

Αλλαξα μισοκατεστραμενη γλυστρα, γιατι εμπιστευτηκα μαστορα στο σφιξιμο της αλυσιδας...(..."μια χαρα ειναι δεν θελει σφιξιμο")

Μηπως ητανε πολυ χαλαρη η αλυσιδα λεω 'γω?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Yamaha Αλλος Ευρωπέ(αί)ος

Δημοσιεύτηκε

Δόξα τον Θεό που είσαι εδώ και μας τα γράφεις σύντροχε, χαίρομαι που είσαι καλά και τα λοιπά γίνονται. Περισσότερες λεπτομέρειες θα χρειαστούν αν βέβαια είναι γνωστές, σχετικά τόσο με την κατάσταση της αλυσίδας (είχε κόμπους, ήταν καλά συντηρημένη, καθαρισμένη - λαδωμένη - τεντωμένη?) διότι έχω δει προσωπικά σε νέο CB σύντροχου - συνοδοιπόρου να κάνει η μάνα αλυσίδα κόμπους και να αλλάζεται σχετικά γρήγορα από ελλειπή λίπανση. Επίσης χρειαζόταν συνεχή τεντώματα, τελικά όπως προανέφερα νωρίς σχετικά κοντά στις 15.000 αλλάχθηκε.

Γράφουν τα εγχειρίδια για να δώσω άλλο παράδειγμα αν ο τζόγος είναι πχ πάνω από 6 εκατοστά να μην οδηγηθεί το μοτό αν δεν ρυθμιστεί....(τα εκατοστά τυχαία δεν θυμάμαι τι λέει στο CB).

Όλα τα παραπάνω ήταν καλά και ξαφνικά διαλύθηκε η γλύστρα χωρίς να έχει φτάσει στα βελάκια πούναι οι δείκτες φθοράς της ?:think:

Υ.Γ. Να διευκρινίσω ότι τα παραπάνω σκοπό έχουν να βρεθεί η αιτία και να αποφευχθεί στο μέλλον για την ασφάλεια όλων μας και όχι η αντιπαράθεση ή οτιδήποτε άλλο για να μην παρεξηγηθώ. Για αυτό και μόνο τον λόγο επισημαίνω τα παραπάνω.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Την αλυσίδα την λάδωνες κανονικά κάθε 500χλμ και τέντωμα όταν και άμα χρειαζόταν;

Ή

''Αυτά τα κάνει ο μάστορας στο σέρβις'';

 

Πολύ περίεργο, καλολαδωμένη και συντηρημένη και σωστά τεντωμένη αλυσίδα, να φάει και να βγάλει την γλύστρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Και εσείς ώ τέκνα Βρούτοι;

Ξεκινώντας να γράψω την περιπέτεια μου εδώ μέσα, περίμενα μιά κάποια συμπαράσταση απο τους συμφορουμίτες και μιά παράλληλη επιφυλακτικότητα έως αμφισβήτηση από τους επαγγελματίες της Honda. Τελικά βλέπω να συμβαίνει το αντίθετο ! Αναρωτιέμαι εαν το VW diesel gate είχε συμβεί στην Ελλάδα τι θα ακούγαμε. Θα έφταιγαν οι Έλληνες οδηγοί, οι βενζινάδες μας, τα συνεργεία, οι δρόμοι, οι δημοσιογράφοι, το κλίμα, τα πάντα. Μόνο η VW δεν θα έφταιγε. Το πιθανότερο θα ήταν να μας είχε κάνει και καμιά μήνυση για συκοφαντική δυσφήμηση ! Α, ρε Ελλάδα. Καταναλωτική συνείδηση μηδέν. 

Επί του προκειμένου τώρα. Το μηχανάκι σήμερα το πήγα στη Honda Ν. Μάκρης από όπου και το αγόρασα. Επιβεβαίωσαν και αυτοί την κατάσταση βιτρίνας - plus της μηχανής. Με εξαίρεση τις εκτεταμένες οξειδώσεις που περιγράφω εκτενώς στο κεντρικό thread του CB500X. " Οι μηχανές που δεν κατασκευάζονται στην Ιαπωνία, δεν έχουν πλέον την ποιότητα στα περιφερειακά τους που είχαν παλιά " συμφώνησαν μαζί μου.

Αλυσίδα είπατε; Τ-Ε-Λ-ΕΙ-Α παρακαλώ. Στα 10800χλμ που έχει το μηχανάκι δεν έχει χρειασθεί ούτε τέντωμα. Σε αυτό βέβαια συμβάλει και το ήπιο γκάζι της μηχανής. Λάδωμα με  90άρα βαλβολίνη κάθε 300 - 400 χλμ σε ζεστή αλυσίδα. Μετά από επάνω ψεκάζω αυτό: http://www.wurth.gr/uploads/infos/P 09 6045.pdf και την αφήνω λίγες ώρες να "μουλιάσει". Μιλάμε για φροντίδα σε βαθμό ψυχαναγκαστικού υποχονδρισμού. Τι κόμπους και @@ μου λέτε.

Επιπλέον είτε το πιστεύετε είτε όχι (ξερω - ξέρω, όχι) η εργασία αυτή είχε γίνει (πάλι) πρίν ξεκινήσω την συγκεκριμένη βόλτα. Μαζί με ένα μικρό έλεγχο στην περιοχή (η γλύστρα ήταν εκεί μέσα στο λιπαντικό) και (εδω μπαίνουμε στο ζουμί) ρύθμιση της ανάρτησης εμπρός - πίσω. Πίσω 2 κλικ κάτω και εμπρός 1,1/2 κλικ επίσης κάτω...

  ....45 χλμ μετά περνάω απο αερογέφυρα που έχει στους κακοκατασκευασμένους αρμούς στης έντονα διαδοχικά γιαμπς. Η μηχανή και όποιο άλλο όχημα την διασχίζει, αναπηδάει έντονα. Το πάνω - κάτω του ψαλιδιού με την νέα ρύθμιση ήταν τώρα σε μεγαλύτερο εύρος. Αυτό, μαζί με τον ανομοιόμορφο τζόγο της αλυσίδας κατά την  όδευση της που δημιουργεί ο μοχλισμός του prolink, ίσως (ΙΣΩΣ) αποτελούν την άκρη του νήματος. Θα ενημερωθεί ο τεχνικός διευθυντής της αντιπροσωπείας μόλις επιστρέψει από τις διακοπές του και ευελπιστώ στη συνέχεια να ενημερώσει και τα κεντρικά στην Ιαπωνία.

 - Η γλύστρα κουμπώνει σε τρία σημεία και ασφαλίζει με δύο βίδες με μεγάλες ροδέλες. http://www.hondapartshouse.com/oemparts/a/hon/568d48b487a8661554ae7b34/swingarm Νο 10, 11, 21. Στη μηχανή, αυτές είχαν παραμείνει στη θέση τους και μάλιστα ήταν και πολύ σφιχτές. Μαζί με κατάλοιπα απο την γλύστρα. Κάτι δηλαδή τράβηξε βίαια την γλύστρα ξεσκίζοντας την απο τις βίδες της. (Γνώμη μου: Θα έπρεπε οι βίδες να έπιαναν πιό πίσω. Αν πάτε στο μηχανάκι σας θα δείτε ότι με το δάχτυλο σας ανασηκώνετε εύκολα το πίσω μέρος της. Αυτό δλδ που συναντάει πρωτο η αλυσίδα κατά την κινησή της). Στη συνέχεια στριχμώθηκε στη φωλιά του εμπρός γραναζιού μπλοκάροντας το. Ευτυχώς στιγμιαία...... Κατόπιν την έκοψε σε δύο μέρη. Το ένα παρέμεινε εκεί και το άλλο το εκτόξευσε, πρώτα στο πίσω λάστιχο (υπήρχαν τα σημάδια) και ύστερα στην άσφαλτο από όπου και το μάζεψα.

http://s1376.photobucket.com/user/pANOS9pANOS/media/20170808_081819_zpsay2rqvxg.jpg.html?sort=3&o=0

http://s1376.photobucket.com/user/pANOS9pANOS/media/20170808_081810_zpscjqk5eqb.jpg.html?sort=3&o=1

http://s1376.photobucket.com/user/pANOS9pANOS/media/20170808_081804_zpsbn2e7pmf.jpg.html?sort=3&o=2

http://s1376.photobucket.com/user/pANOS9pANOS/media/20170808_081751_zpsegerc0tm.jpg.html?sort=3&o=3

http://s1376.photobucket.com/user/pANOS9pANOS/media/20170808_081735_zpsgau4ek9z.jpg.html?sort=3&o=4

http://s1376.photobucket.com/user/pANOS9pANOS/media/20170808_081620_zpsjpipnk8b.jpg.html?sort=3&o=8

http://s1376.photobucket.com/user/pANOS9pANOS/media/20170808_081626_zpstbussobd.jpg.html?sort=3&o=7

Αυτό που έχει σχήμα V παρέμεινε στο γρανάζι. Το ευθύγραμμο είναι αυτό που κόπηκε και αποβλήθηκε στο δρόμο.

-- Σκόπευα να κάνω κάποιες μετατροπές. Μεταξύ άλλων: Γρανάζια 16 - 39, special linkage (τα είχα παραγγείλει και ευτυχώς δεν ήρθαν ποτέ) και ενα αληθινό αμορτισέρ στην θέση του αποσβεστήρα μοτοποδηλάτου που έχει. "Τώρα θα έπρεπε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας" μου είπαν απο την Honda...

Πίσω φοράει "εκ παραλαβής" φτεράκι ROSSOCROMO χωρίς κανένα πρόβλημα.

to be continued...

Αρέσει σε 7 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Μπράβο, να και μια απάντηση σωστή και τεκμηριωμένη.

Τι να πω, πραγματικά πολύ περίεργο να σπάει η γλύστρα έτσι, αν όντως είναι λόγω κακής ποιότητας σχεδίασης και κατασκευής, θα έπρεπε να ντρέπονται εκεί στην Honda.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Yamaha Αλλος Ευρωπέ(αί)ος

Δημοσιεύτηκε

Απορίες πάντα θα υπάρχουν και εύλογα ερωτήματα σύντροχε BOLDOR. Όπως προαναφέρθηκε ετέθησαν με σκοπό την βοήθεια και μόνο.Είναι κατανοητό νομίζω πως δεν γνωρίζουμε ο ένας τον άλλον φυσικά για να γνωρίζουμε και πως διενεργείται η συντήρηση του κάθε εργαλείου κλπ ε ?

Μετά τις απαραίτητες επεξηγήσεις και αφού τηρήθηκαν τα της συντηρήσεως υποδειγματικά έχει η Χόντα τον λόγο διότι με μια ρύθμιση στην ανάρτηση σε καμία περίπτωση δεν έπρεπε να συμβεί κάτι τέτοιο κατά τη γνώμη μου.

Εκτιμώ ότι θα βρεις το δίκιο σου μετά την Αυγουστιάτικη υποτονικότητα που όντως είναι άκρως ενοχλητική και όλοι ευχόμαστε να μην χρειαστούμε ή να μη συμβεί τίποτα αυτή την περίοδο γιατί ξέρουμε πως όλοι βρίσκονται σε αγρανάπαυση (απαράδεκτο και αυτό, διότι θάπρεπε να βρίσκεται αντικαταστάτης).

Υ.Γ. Οι φωτό δεν φαίνονται αλλά δεν νομίζω ότι χρειάζονται, εκτιμώ ότι θα δείχνουν την σμπαραλιασμένη γλύστρα.

Υ.Γ. 2 : Η πρώτη σου παράγραφος ξενίζει ελαφρώς μιας και δεν τίθεται λόγος περί υποστηρίξεως .Αυτή είναι αυτονόητη πλην όμως εκφράζονται εύλογα κατά τη γνώμη μου ερωτήματα.Καταναλωτές είμαστε και εμείς, δεν είμαστε από την άλλη πλευρά σίγουρα. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Απο τα γραφόμενα σου περι γεφυρας, λογικά καπου εκει ειναι το θέμα. Ταλάντωση, συντονισμός. Όμως οι γλύστρες  δεν καταλαβαινουν τετοια, και το βλέπουμε καθημερινα σε χωμάτινα μοτό.

Η αλυσίδα πάλι, δύσκολα θα ''αρπάξει'' την γλύστρα. Πρέπει να εξέχει πολύ, ή να πάρει μέσα ξένο σώμα + να την ανασηκώσει. Στα χωμάτινα, συχνά παιρνει μεσα κλαδιά, πετρες, λάσπη που στομώνει τη γλύστρα, αλλά μενει στη θέση της.

Στα 11Κ που εχεις διανύσει, λύθηκε ποτέ η γλύστρα για καθαρισμό / έλεγχο ή κάτι άλλο ? Μήπως χώρισε στα 2, λόγω φθηνοκατασκευης ?

Η κάτω μεριά της, πως ειναι ?

(Οι φωτο στο μπάκετ, δεν φαινονται σε μας, παρα μονο σε σενα. Απαιτει συνδρομη πλέον το φωτομπακετ, οπότε αν μπορεις ανεβασε τες απο αλλο φρι-σαιτ.)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X (471cc) Shark Spartan Droze

Δημοσιεύτηκε

Το ενα απο τα 4 σημεια που στερεωνεται ο λασπωτηρας της rossocromo ειναι η βιδα που στερεωνει και την γλιστρα στο επανω μερος της (21 στο σχεδιαγραμμα που εβαλες). Οποτε προσεξε μηπως εδω σφυριξουν κλεφτικα λογω μη γνησιου αξεσουαρ, ακομα κι αν ηταν καλα σφιγμενη η βιδα... 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Παναγιώτη (?), έχεις απόλυτο δίκιο να θυμώνεις, ιδιαίτερα όταν μας εξηγείς πως το μηχανάκι το προσέχεις πάρα πολύ (ή και υπερβολικά).

Αφού τη γλύτωσες, το σημαντικότερο για μένα, ζήτα σαφείς εξηγήσεις γιατί είναι απαράδεκτο ως συμβάν, είναι πρώτη μου φορά που ακούω τέτοια χαζομάρα να συμβαίνει σε γλίστρα!!!!

Βλέπω μηχανάκια παρτάλια και οι γλίστρες εκεί, κάνουν την δουλειά τους, παρ' ότι ξεσκισμένες από τον καιρό, την φθορά κοκ.

 

Άρα, ξεκινάς με μια σοβαρότατη ενόχληση προς τον υπεύθυνο τεχνικού τομέα μοτοσυκλετών (τεχνικό διευθυντή λογικά) και βλέπεις.

Ίσως και ηλεκτρονικά, με κοινοποίηση στα κεντρικά (Ιαπωνία).

 

 

Υ.Γ.: Ανέβασε τις φωτογραφίες στο PostImage.org

To photobucket μας άφησε χρόνους.....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 16 ώρες, το μέλος Χ έγραψε:

Το ενα απο τα 4 σημεια που στερεωνεται ο λασπωτηρας της rossocromo ειναι η βιδα που στερεωνει και την γλιστρα στο επανω μερος της (21 στο σχεδιαγραμμα που εβαλες). Οποτε προσεξε μηπως εδω σφυριξουν κλεφτικα λογω μη γνησιου αξεσουαρ, ακομα κι αν ηταν καλα σφιγμενη η βιδα... 

   Μεγάλε Χ. (με το ωραίο χιούμορ): 

Τελικά εσύ φαίνεται να έλυσες τον γρίφο ως νέος investigator στο Mayday ! Επειδή ακόμα οι υπεύθυνοι με τους οποίους μίλησα δεν έχουν καταλήξει σε οριστικό συμπέρασμα και επειδή έπονται ενημερώσεις όπως μου είπαν, επιφυλάσσομαι για περαιτέρω σχόλια και ιδίως κριτικές.

Το πρόβλημα με την τοποθέτηση του hugger, φαίνεται να αγγίζει και άλλα μηχανάκια. Και όχι μόνο στην Ελλάδα. Απλά (πιστεύω) περιμένει τις κατάλληλες συνθήκες για να εμφανιστεί (χτύπα ξύλο). Αντί λοιπόν γιά άλλα σχόλια:

http://www.nc700.co.uk/index.php?/topic/2670-fitted-my-rossocromo-hugger-today-and/&

Κοιτάξτε την 2η φωτό. Σαν να βλέπω το δικό μου. Και στην σελίδα 2 διαβάζουμε: The other left fixing goes under the chain guide. (This is the piece of rubbery plastic that sits on top of the swingarm and protect if from the chain. When on centre stand the chain is lying against the chain guide.) This raises the chain guide by about 3mm and at slight angle. I don't think this is a good idea.

Προφανώς η υπερέκταση του ψαλιδιού μπορεί να συμβεί και εν κινήσει. Και αν η αλυσίδα έχει συντονιστεί από τις διαδοχικές κακοτεχνίες του οδοστρώματος..... Το σενάριο δείχνει να "κουμπώνει" πολύ καλά.

Εγώ έκανα πατέντα. Όταν μπορέσω θα ανεβάσω φωτό.

Ευχαριστώ όλους σας για τις απαντήσεις και ελπίζω να δείξε(α)τε κατανόηση για το προηγούμενο ύφος μου. Καταλαβαίνετε όμως πως ένιωθα..

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X (471cc) Shark Spartan Droze

Δημοσιεύτηκε

..και δυστυχως δεν ειναι το μονο προβλημα με τον εν λογω λασπωτηρα. Προσωπικα του εδωσα προσφατα το μεγαλο το πτηνό...

Θα επανελθω κι εγω με φωτο για το προβλημα που αντιμετωπισα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X NOLAN N86

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Οι ενδείξεις δείχνουν ότι μάλλον το πρόβλημα το προκάλεσε ο λασπωτήρας μιάς και άλλαξε την θέση ενός εξαρτήματος-έστω και για 3mm- από εκεί που το είχε τοποθετήσει ο κατασκευαστής. Αποδείξεις -ακόμη- δεν έχουμε, θα επιληφθούν ίσως οι αρμόδιοι μηχανικοί για αυτό. Επομένως, απομακρύνεται το σενάριο της κακής αξιοπιστίας της Honda και ενισχύεται αυτό που συμβαίνει στις πλείστες των περιπτώσεων, ότι όταν βάζουμε χέρι στη μηχανή μάλλον κακό της κάνουμε.

Η Honda και η κάθε εταιρία βάζει την υπογραφή της για την ασφαλή και αξιόπιστη λειτουργία της μηχανής την οποία την οδηγούν χιλιάδες οδηγοί ανά τον κόσμο. Για σκεφτείτε λίγο την ευθύνη;; Οι τρίτοι κατασκευαστές για τα αξεσουάρ τους τι εγγύηση δίνουν;;;

Εξάλλου, η Honda στη σελ.14 του manual του CB τα γράφει όλα ξεκάθαρα και μας προειδοποιεί, οπότε γιατί θα πρέπει να αναλάβει το κόστος της εγγύησης από την στιγμή που μας έχει ενημερώσει γραπτώς; Τα λέω αυτά γιατι διαβάζω και ακούω τρελά πράγματα.

Τροποποιήθηκε από τον stathis78

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X 2016 (500cc) HJC RPHA-10 Plus

Δημοσιεύτηκε

ποσταρω για να παρακολουθώ το  θέμα, γιατί το είχα στο πρόγραμμα για πίσω λασπωτήρα....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 27 λεπτά, το μέλος stathis78 έγραψε:

Οι ενδείξεις δείχνουν ότι μάλλον το πρόβλημα το προκάλεσε ο λασπωτήρας μιάς και άλλαξε την θέση ενός εξαρτήματος-έστω και για 3mm- από εκεί που το είχε τοποθετήσει ο κατασκευαστής. Αποδείξεις -ακόμη- δεν έχουμε, θα επιληφθούν ίσως οι αρμόδιοι μηχανικοί για αυτό. Επομένως, απομακρύνεται το σενάριο της κακής αξιοπιστίας της Honda και ενισχύεται αυτό που συμβαίνει στις πλείστες των περιπτώσεων, ότι όταν βάζουμε χέρι στη μηχανή μάλλον κακό της κάνουμε.

Η Honda και η κάθε εταιρία βάζει την υπογραφή της για την ασφαλή και αξιόπιστη λειτουργία της μηχανής την οποία την οδηγούν χιλιάδες οδηγοί ανά τον κόσμο. Για σκεφτείτε λίγο την ευθύνη;; Οι τρίτοι κατασκευαστές για τα αξεσουάρ τους τι εγγύηση δίνουν;;;

Εξάλλου, η Honda στη σελ.14 του manual του CB τα γράφει όλα ξεκάθαρα και μας προειδοποιεί, οπότε γιατί θα πρέπει να αναλάβει το κόστος της εγγύησης από την στιγμή που μας έχει ενημερώσει γραπτώς; Τα λέω αυτά γιατι διαβάζω και ακούω τρελά πράγματα.

Στάθη τα πράγματα δεν είναι απλά, γι'αυτό ας είμαστε φειδωλοί στα σχόλια μας. Επισυνάπτω μέρος του mail που μου έστειλε ο εξουσιοδοτημένος:

"θα επικοινωνήσω με την εταιρία που το κατασκευάζει αλλά στη μέχρι τώρα εμπειρία μας έχει δεν αναφερθεί τίποτα που να μας ενισχύει την υπόνοια αυτή. Επίσης πρέπει να αναφέρουμε ότι το συγκεκριμένο προιόν είναι εγκεκριμένο από την Honda Ευρώπης και διατίθεται και σαν γνήσιο αξεσουάρ με κωδικό HONDA. Σε κάθε περίπτωση εμείς θα επικοινωνήσουμε και με την Honda Ελλάδος αλλά και με την Rossocromo ώστε να αναφέρουμε το πρόβλημα που σας προέκυψε."

Υ.Γ. Η επισήμανση με έντονη γραφή έγινε από εμένα.

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Yamaha Αλλος Ευρωπέ(αί)ος

Δημοσιεύτηκε

Θέλει μελέτη το πίσω φτερό. Δεν έχει συμβεί μόνο με αυτόν που αναφέρεται παραπάνω αλλά και με άλλη μάρκα (δεν αναφέρεται για ευνόητους λόγους) σε CROSSRUNNER που διαλύθηκε ευτυχώς μόνο το πίσω φτερό χωρίς καμία άλλη συνέπεια.Αναφέρομαι σε κακή μελέτη - σχεδίαση του φτερού.

Εκεί που πιάνει αν σηκώνει τη γλύστρα είναι θέμα (αν και στη φωτό του NC βλέπουμε και παρατεντωμένη αλυσίδα εκτός προδιαγραφών 100% ακόμα και με το μάτι χωρίς μέτρηση μιας και αναφερόμαστε πλέον σε αυτό που ξέρω σαν την τσέπη μου). Το SKIDMARX δεν ακουμπάει ούτε κατά διάνοια τη γλύστρα παρά <<πιάνει>> στις θέσεις του προστατευτικού αλυσίδας που βγαίνει το μάνα και μένει αυτό.

Έτσι δηλαδή (χωρίς κανένα θέμα σε χιλιάδες χλμ σε κάθε τερέν) : 

4khQp-kibb9yyjtiTvS1_wcplKjHxY1xM3aJJ43P

Και φυσικά καμία σχέση με τη γλύστρα σαν σημείο στηρίξεως :

icr_Yd8-Hop9zZyfpGSpvrac1D8-ZIhZq88LwWgb

 

Εύστοχη η παρατήρηση του Χ όσο αφορά τα μη επίσημα εγκεκριμένα αξεσουάρ και την εγγύηση. Κανείς δεν πρόκειται να την αναγνωρίσει αν έχουν τοποθετηθεί άλλα εκτός από τα μάνα. 

ΕΝΤΙΤ : Μετά την απάντηση του σύντροχου BOLDOR που είδα καθώς έγραφα αφού είναι εγκεκριμένο αξεσουάρ αναμένεται η επίσημη απάντηση με ενδιαφέρον.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X (471cc) Shark Spartan Droze

Δημοσιεύτηκε

Με αφορμη λοιπον το θεμα του Boldor να παραθεσω την εμπειρια μου με τις διάνοιες τους Ιταλους που σχεδιασαν το Rossocromo λασπομαραφετι...

Το εν λογω ματζαφλαρι λοιπον ειναι το μονο μαζι με της pyramid στην αγορα που δεν ειναι και chain guard μαζι. Ειναι μονο λασπωτηρας και στο CB στερεωνεται απο την δεξια μερια κατω απο τις 2 πιαστρες που κρατανε το σωληνακι και το καλωδιο του abs του πισω φρενου επανω στο ψαλιδι. Προσοχη. ΔΕΝ στερεωνεται με τις βιδες που εχουν οι πιαστρες αυτες. Απλα σφηνωνει κατω απο τα καλωδια και σφιγγοντας τις βιδες ξανα επανω στο ψαλιδι ερχεται και σφιγγει... Μιλαμε για σεμιναριο :online2long: βιομηχανικου σχεδιασμου (industrial design στην τοπικη...)  

mQaCZyI.jpg

Ασε την εξατμα ρε hannibal, τα σημεια που περιεγραφα σου δειχνω...

Απο την αριστερη μερια οπως ειπαμε και πριν στερεωνεται στην βιδα που στερεωνει και την γλιστρα αλλα μενει ενα σημειο ακομα για να συμπληρωθουν 4 στην τετραγωνη βαση του λασπωτηρα. Ε και τι σκεφτηκαν οι κεραταδες...δεν θα το πιστεψεις...

Αυτο:

Honda%20NC700X%20Fitting%20Rossocromo%20

(η φωτο απο nc αλλα ειναι ακριβως το ιδιο πραγμα)

Το πλαστικο στην επανω μερια του ψαλιδιου εχει μια αλενοβιδα η οποια συγκρατει το μεταλλικο κομματι που πιανει την κατω μερια του ψαλιδιου.

Ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω γιατι μπερδευτηκες...εγω μια χαρα τα εξηγω...

Τι συνεβη λοιπον...

Ανακαλυπτω στο πλυσιμο οτι το μεταλλικο κομματι μας εγκατελειψε,εμενα, το cb μου και τον rossocromo...πηγε να βρει τον ιταλο να του σφιξει το χερι... Η μονη λογικη εξηγηση που μου ερχεται ειναι πως σταδιακα με τις δονησεις η βιδα λασκαρε ωσπου καποια στιγμη εφυγε τελειως μαζι με το κομματι που συγκρατουσε. Οι δονησεις αυτες μαλλον αυξηθηκαν απο την στιγμη που μας εγκατελειψε και το κομματι λαστιχου (σαν τσιμουχα) που ειχε το πλαστικο που εφαπτεται στην επανω μερια του ψαλιδιου για να μην ερχεται σε επαφη απευθειας με το ψαλιδι...τωρα γιατι ειχε μονο εκει τετοιο προστατευτικο και πουθενα αλλου...τι να σε πω...μολις μπηκα...

Ολο το παραπανω παραμενει υποθεση...τι εφυγε πρωτο, το λαστιχο ή η βιδα; Εφυγαν μαζι; Γεγονος ειναι πως ο λασπωτηρας για καποια χιλιομετρα (400 περιπου εκ των οποιων τα 200+ εγνατια με 140-τελικη το βλεπω το αστειακι σου...οχι...δεν εχει140 τελικη... ) στηριζοταν στα 3 απο τα κανονικα 4 σημεια. Οταν το ανακαλυψα σκεφτηκα να επιδιορθοσω με diy λυση το λαστιχακι που ελειπε και να φτιαξω σε εναν σιδερα (εξηγωντας σαν τον αντιπροεδρο στον ανθρωπο) ενα ιδιο μεταλλικο κομματι. Μου την εδωσε ομως η ολη μανουρα και η απογοητευση με την πλαστικη π@π@ριτσ@ οποτε ειπα να το σουταρω με συνοπτικες...

Το αποτελεσμα ειναι το εξης:

MTREbxp.jpg

Z5Sy8Zu.jpg

JKRgsFu.jpg

Αφηνω ενα παραθυρι πως ολα αυτα εγιναν μετα απο την απωλεια του κομματιου που ενδεχομενως αυξησε και τις δονησεις...Αν ομως δειτε οι κατοχοι του συγκεκριμενου λασπωτηρα πως τα εχετε ηδη, δεν θα εκπλαγω καθολου...αφου ο τροπος που στερεωνεται (ειδικα απο δεξια) ειναι αστα...

Γενικα οσοι το σκεφτεστε προτιμηστε εναν λασπωτηρα που ερχεται σετ με το chain guard σαν ενα ενιαιο κομματι (μιας και το φερε η κουβεντα της barracuda τσουζει αλλα ειναι κουκλι) αφου σιγουρα θα πιανει πιο σταθερα απο αριστερα στις ηδη υπαρχουσες βιδες του μαμα chain guard (απο δεξια δεν ξερω τι κανουν...) Επιλογες υπαρχουν παρα πολλες. Της skidmarx που ποσταρε και ο Σαββας δειχνει να ειναι το πιο αποτελεσματικο λογω μεγεθους και επιφανειας που καλυπτει αν και ολιγον ακομψο ειδικα στο κομματι που καλυπτει την αλυσιδα. (No offense γουστα...αλλωστε παιζει ρολο και η αποτελεσματικοτητα.

Προσωπικα αποφασισα να μην ξαναβαλω. Το κενο μου φαινεται μικρο για να παθει κατι σοβαρο η εξατμιση απο πετρες (ουτως η αλλως δεν ειμαι και πολυ χωματινος...τουλαχιστον ακομα...) και εκτος αυτου ακομα και με τον λασπωτηρα η αναρτηση λερωνοταν.

iY7lk9A.jpg 

Επισης πλεον εχω πολυ καλυτερη προσβαση για καθαριοτητες σε σημεια που το hugger δεν επετρεπε πριν (το ψαλιδι σε λιγο θα φυτρωνε σε σημεια...και ειμαι και ψειρας)...

Ελπιζω να σας καλυψα (οχι σαν τον rossocromo)

 

 

ΥΓ: Φιλε Boldor οσο και να εψαξα το μονο που ρηκα σαν επισημο honda ειναι αυτο. Μηπως μπερδευονται; Με εγκριση κτλ δεν ξερω τι παιζει...Αλλα δεν νομιζω να ισχυει. Αλλιως θα γραφανε ολοι στα αξεσουαρ τους approved by honda για την μουρη... Τελος παντων μπορει να λεω και βλακειες.

 

 

 

 

Αρέσει σε 8 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X (471cc) Shark Spartan Droze

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 ώρες, το μέλος Χ έγραψε:

Προσωπικα αποφασισα να μην ξαναβαλω. Το κενο μου φαινεται μικρο για να παθει κατι σοβαρο η εξατμιση αναρτηση (χικ...) απο πετρες (ουτως η αλλως δεν ειμαι και πολυ χωματινος...τουλαχιστον ακομα...) και εκτος αυτου ακομα και με τον λασπωτηρα η αναρτηση λερωνοταν.

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Yamaha Αλλος Ευρωπέ(αί)ος

Δημοσιεύτηκε

Μην ανησυχείς σύντροχε Χ, δεν υπάρχει καμία παρεξήγηση. Γούστα είναι αυτά βεβαίως αλλά σε μένα δεν μετράει το γούστο πρώτα αλλά η γερή - σωστή - απροβλημάτιστη - αποτελεσματική κατασκευή γιαυτό και η επιλογή του συγκεκριμένου που θάθελα εκτός των άλλων νάναι ματ όπως το υπόλοιπο μοτό αλλά οι προτεραιότητές μου όπως προαναφέρθηκε είναι άλλες για να μην έχω τα ίδια με τον άτυχο σύντροχο παραπάνω αλλά και τόσους άλλους. Προσωπικά μπαίνω και χώμα για να δω κάτι ωραίο οπότε μου χρειάζεται.

Ομοίως δεν έχω δει άλλο επίσημο αξεσουάρ και εγώ όσο και αν έψαξα για το CB εννοώ γιατί για μένα δεν υπάρχει ή έτσι ή αλλιώς και γιαυτό πήγα στο SKIDMARX.

Παρατηρώ δε ότι σε άλλα θέματα εστιάζεται ο τάδε (δεν θυμάμαι ποιος και δεν έχει σημασία) σύντροχος στο <<προβληματικό>> CB που αποκολλάται η γλύστρα από τη θέση της <<ξαφνικά>> άνευ λόγου και αιτίας και παραλληλίζεται με την αστοχία σχεδιασμού του μπροστινού πηρουνιού της νέας BMW. Καλό αυτό βέβαια ανεβαίνει και το κοινωνικό επίπεδο του ταπεινού Χοντο μοντέλου ! :crazy:

Όπως φαίνεται από την εξέλιξη όμως δεν είναι στραβός ο γιαλός .... εμείς στραβά αρμενίζουμε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda C50 European

Δημοσιεύτηκε

πριν 10 ώρες, το μέλος ΣΑΒΒΑΣ έγραψε:

[.............]

Παρατηρώ δε ότι σε άλλα θέματα εστιάζεται ο τάδε (δεν θυμάμαι ποιος και δεν έχει σημασία) σύντροχος στο <<προβληματικό>> CB που αποκολλάται η γλύστρα από τη θέση της <<ξαφνικά>> άνευ λόγου και αιτίας και παραλληλίζεται με την αστοχία σχεδιασμού του μπροστινού πηρουνιού της νέας BMW. Καλό αυτό βέβαια ανεβαίνει και το κοινωνικό επίπεδο του ταπεινού Χοντο μοντέλου ! :crazy:

Όπως φαίνεται από την εξέλιξη όμως δεν είναι στραβός ο γιαλός .... εμείς στραβά αρμενίζουμε.

Αναφέρεσαι σε μένα κατά πάσα πιθανότητα, επειδή εγώ έκανα τον παραλληλισμό αυτόν. Παρακολουθώ και αυτό το θέμα και η αναφορά μου έγινε προτού γράψει ο X και επιβεβαιώσει ο νηματοθετης το πιθανότερο αίτιο του συμβάντος. Σε κάθε περίπτωση η αναφορά μου δεν ήταν τόσο μια μομφή απέναντι στο CB (το οποίο θεωρώ πολύ τίμιο all around) αλλά πιο πολύ από τη σκοπιά της προστασίας του αναβάτη. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα