ShapeshifterGR98

Δεν τραβαει καλα

28 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Suzuki Address FL125 (125cc) LS2 Kawasaki H2R (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Λοιπον αυτο εχει καμποσο καιρο που γινεται αλλα σημερα με θορυβησε αρκετα. Την προηγουμενη Πεμπτη (οχι αυτη που μας περασε τωρα) κατεβηκα κατω για μια δουλεια που ειχα. Αφου εκανα οτι εκανα πηγα στο παπι παλι. Γυρναω το κλειδι (δεν πατησα μιζα ακομα) και παρατηρησα οτι το λαμπακι FI στο καντραν εμεινε για λιγο παραπανω απο το κανονικο αναμενο και μετα αναβοσβηνε. Λεω ΟΚ δεν νομιζω να παθει κατι μεχρι να το παω μαστορα τουλαχιστον. Πατησα μιζα δεν επαιρνε με τιποτα μπρος αλλα το λαμπακι συνεχισε να αναβοσβηνει. Εβγαλα το κλειδι εντελως το ξαναεβαλα το γυρισα κανονικα ολα μετα. Λεω οκ λογικα καποιο μικρο σφαλμα της στιγμης εξαλλου παπι ειναι δεν ειναι το Hayabusa να ειναι τερμα αλανθαστο στα ηλεκτρικα του σχεδον. Αλλα απο εκεινη την μερα παρατηρησα οτι δεν τραβαει αρκετα. Πηγαινει σαν μπουκωμενο καπως. Νιωθω δηλαδη οτι δεν δινει αρκετη δυναμη. Το πηγα να το τεσταρω λιγακι σε ευθεια και καταλαβα οτι ακομα και με 1η στο σασμαν και οταν ανοιγω τερμα γκαζι τραβαει μεν αλλα κανει κατι σαν διακοπες δηλαδη για μισο δευτερολεπτο σαν να σταματαει να τραβαει και να κλεινει το γκαζι απο μονο του ενα πραμα (δεν μπορω να το εξηγησω καλυτερα) και αυτο το κανει 3-4 φορες μεχρι να βαλω 2α. Το ιδιο γινεται και σε 2α αλλα λιγοτερο συχνο. Τελος απο εκει που τελικη μπορουσε ανετα να φτασει 110 ή και 120 σε ανηφορα πλεον με το πολυ ζορι φτανει το πολυ τα 100. Απο 3η και μετα δηλαδη (που η 3η στο δικο μου το πολυ τα 93-95 να φτασει) μετα ειναι σαν να μην ανεβαζει ταχυτητα αλλο. Χθες μπηκα στον κοπο να σφιξω την αλυσιδα και να καθαρισω το φιλτρο αερα μηπως και δω βελτιωση ή κατι τετοιο τελος παντων. Αλλα τελικα δεν εγινε τιποτα. Κανονισα με εναν φιλο που εχει το ακριβως ιδιο παπι με εμενα απειραχτο τερμα μαμα ουτε αλλο γραναζωμα ουτε πειραγμενο μοτερ ουτε εξατμιση μονο το χρωμα αλλαζει σε αυτον (ουτε προγραμματα κλπ εχει το εχει stock ολο). Πηρα το δικο του παλι στην ιδια ευθεια και πηγαινε αψογα, τραβαγε οπως πρεπει κλπ κλπ. Επειτα εκανε το ιδιο με το δικο μου και μου ειπε οτι οντως δεν πηγαινει καλα πηγαινε αγκομαχωντας καπως σαν να ειναι μπουκωμενο, δεν τραβαει καλα δηλαδη. Το ειχε ξανακανει αυτο στο παρελθον καποιες φορες αλλα για 1 μερα το πολυ. Αυτο τωρα εχει 2 εβδομαδες σχεδον. Επισης να αναφερω οτι εχει κανει και αλλα μαγικα οπως πριν κατι μηνες που το γκαζι κολλησε και μια ανοιγε στο τερμα μια εκλεινε μονο του και ο μονος τροπος για να το σταματησω ητανε να το βαλω σε νεκρα για να μην στουκαρω πουθενα. :help::help:

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Sx 125 (125cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

Θυμάμαι ανέφερες ότι το μηχανάκι είναι του 2008. Έχει γίνει ποτέ καθαρισμός του συστήματος ψεκασμού;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address FL125 (125cc) LS2 Kawasaki H2R (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Τώρα δα, το μέλος The Dread Rider έγραψε:

Θυμάμαι ανέφερες ότι το μηχανάκι είναι του 2008. Έχει γίνει ποτέ καθαρισμός του συστήματος ψεκασμού;

Μεχρι τωρα οχι. Αν και οταν το πηγα στο μαστορα την προηγουμενη φορα μου ειπε οτι βαλβιδες ειναι καλο να ρυθμιστουνε στα 30.000 χιλιομετρα και το injection πιο μετα ακομα. Εχω 25.000κατι χιλιομετρα στο κοντερ τωρα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki '07 Βusa

Δημοσιεύτηκε

Ο μηχανικός σου είπε πως οι βαλβίδες στο παπί σου θέλουν έλεγχο κάθε 30k; Άλλαξε μηχανικό άμεσα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address FL125 (125cc) LS2 Kawasaki H2R (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

@constantine 440 Του ειπα το εξης οταν πηγα να αλλαξω αλυσιδα πισω γραναζι και ταμπoυρα: " στο παπι εχω 24000κατι χιλιομετρα αυτη τη στιγμη ποτε να κανουμε ενα ρυθμισμα τις βαλβιδες;" μου ειπε "ειναι νωρις ακομα στα 30.000 πρεπει"...εντομεταξυ αν δεν κανω λαθος ψιλοακουγονται λιγακι οτι βαρανε λιγακι. Αλλα το κυριοτερο ειναι αυτο που μου κανει τον τελευταιο καιρο. Το μονο που προσευχομαι ειναι μην ειναι καμια χοντρη βλαβη στο injection γιατι τοτε με βλεπω να πληρωνω τα κερατα μου για να το φτιαξω.

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address FL125 (125cc) LS2 Kawasaki H2R (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Ρε παιδια 84 προβολες εχει. Ουτε ενας; Oh well guess, I have to do this by myself.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Εχω το ιδιο παπι απο τοτε που βγηκε, εχει 16κ χιλιόμετρα και δεν ειχα ποτε τετοιο προβλήμα. Το μονο προβλημα του είναι οτι δεν κουμπουναν οι ταχύτητες καμια φορα, δηλαδη μια στις τόσες μου το εκανε. Τώρα πλέον οχι δεν ξέρω πως...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address FL125 (125cc) LS2 Kawasaki H2R (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 λεπτά, το μέλος Eddy Le έγραψε:

Εχω το ιδιο παπι απο τοτε που βγηκε, εχει 16κ χιλιόμετρα και δεν ειχα ποτε τετοιο προβλήμα. Το μονο προβλημα του είναι οτι δεν κουμπουναν οι ταχύτητες καμια φορα, δηλαδη μια στις τόσες μου το εκανε. Τώρα πλέον οχι δεν ξέρω πως...

Τα Address παντα ειχανε ενα θεμα με το σασμαν τους. Εμενα ειχε σπασει το διχαλο του και το πηγα στον μαστορα μου ταιριαξε απο Innova μεσα και τωρα δουλευει καλα απλα μερικες φορες απο 1η σε 2α μου πεταει την 2α και ξαναβαζει 1η. Αλλα το κανει σπανια. Το πηγα στον μαστορα μολις πριν λιγο μου ειπε ή ειναι βουλωμενο μπεκ ή εχει προβλημα η αντλια βενζινης...αμα ειναι η αντλια τοτε ειναι τουλαχιστον ενα 250αρι με 300αρι μου ειπε...προτιμω 1000 φορες να το γυρισω σε καρμπυρατερ παρα να δωσω το ενα νεφρο μου για κατι το οποιο θα ξαναχαλασει λογικα. Αρχιζω και το σκεφτομαι αν οντως ειναι το παπι σκυλι που ειχε πει η Suzuki καποτε. Σβησιματα, τωρα δεν τραβαει καλα, το σασμαν μου εβγαλε προβλημα, μετα η καδενα πριν καναν μηνα περιπου. Αλλα ειναι και 10 χρονων παπι ομως αρα παω πασσο λιγακι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Duke (373cc) AGV GT Veloce

Δημοσιεύτηκε

Παιδια δε ξερω μπορει να ειναι και ασχετο το παρακατω αλλα τελευταιες μερες εχω ακουσει απο 5-6 ατομα ειτε με αμαξι ειτε με μηχανη οτι μολις ανοιογουν το γκαζι, μπουκωνει κλπ, ειδικα σε πιο χαμηλες στροφες.

Το ιδιο επαθα και εγω χθες με το αμαξι. Γεμισα απο shell 100αρα και λιγα χιλιομετρα μετα αρχισε τα ρεταρισματα, μουκωματα κλπ. Με πολυ χαλαρο ανοιγμα του γκαζιου μολις περναγα καποιες στροφες εστρωνε..

ΜΗΠΩΣ, λεω εγω τωρα, ειναι η βενζινη?

Γενικα σε χαμηλες στροφες με υψηλο φορτιο μοτερ ειναι πιο ευκολο για προαναφλεξη οποτε ισως η κακη ποιοτητα βενζινης να δημιουργει προβληματα..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address FL125 (125cc) LS2 Kawasaki H2R (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Τώρα δα, το μέλος johns έγραψε:

Παιδια δε ξερω μπορει να ειναι και ασχετο το παρακατω αλλα τελευταιες μερες εχω ακουσει απο 5-6 ατομα ειτε με αμαξι ειτε με μηχανη οτι μολις ανοιογουν το γκαζι, μπουκωνει κλπ, ειδικα σε πιο χαμηλες στροφες.

Το ιδιο επαθα και εγω χθες με το αμαξι. Γεμισα απο shell 100αρα και λιγα χιλιομετρα μετα αρχισε τα ρεταρισματα, μουκωματα κλπ. Με πολυ χαλαρο ανοιγμα του γκαζιου μολις περναγα καποιες στροφες εστρωνε..

ΜΗΠΩΣ, λεω εγω τωρα, ειναι η βενζινη?

Γενικα σε χαμηλες στροφες με υψηλο φορτιο μοτερ ειναι πιο ευκολο για προαναφλεξη οποτε ισως η κακη ποιοτητα βενζινης να δημιουργει προβληματα..

Ναι αλλα σε εμενα ομως αναβε και το λαμπακι το FI (οταν αναβοσβηνει στο Address σημαινει οτι εχει προβλημα το συστημα ψεκασμου) αλλα το εκανε μια φορα μονο. Απο τοτε μεχρι τις 5000κατι στροφες περιπου παει καλα, αμα ανοιξω παραπανω το γκαζι δεν κανει τιποτα. Απο οτι φαινεται ισως το  injection του να παραδινει πνευμα σιγα σιγα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address FL125 (125cc) LS2 Kawasaki H2R (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Update: Πηγα πηρα ενα καθαριστικο υγρο για Injection αλλα δεν εγινε τιποτα...βασικα παει χειροτερα κιολας. Τωρα πλεον ουτε τα 100 δεν φτανει. Πηγαινει το πολυ μεχρι 90 και ζοριζεται υπερβολικα πολυ. Ο μηχανικος ειπε οτι παιζει να ειναι η αντλια βενζινης το προβλημα ή (ελπιζω) να εχει απλα βουλωσει το μπεκ. Αλλα απο τις 5000κατι στροφες και πανω (απο τημ εση δηλαδη και μετα) ειτε χαλαρα το ανοιγω το γκαζι ειτε γρηγορα κανει το ιδιο μπουκωνει και δεν δινει γκαζι. Ειναι απλα λες και μονο κανει θορυβο το μοτερ αλλα γκαζι και δυναμη δεν δινει. Νομιζω ηρθε η ωρα να το παω στον γιατρο το εργαλειο. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 1199 Panigale

Δημοσιεύτηκε

λυσε και καθαρισε την αντλια βενζινης, μη παρεις καινουρια. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address FL125 (125cc) LS2 Kawasaki H2R (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος noodles έγραψε:

λυσε και καθαρισε την αντλια βενζινης, μη παρεις καινουρια. 

Ακυρο αλλα αμα η αντλια ειχε προβλημα δεν θα αναβοσβηνε το FI συνεχομενα στο καντραν; Επισης οταν γυρναω τον διακοπτη ακουγεται κανονικα η αντλια (κανει ενα τρρρρ στο Address)...τωρα το να λυσω την αντλια και να την καθαρισω με τις γνωσεις στα παπια που εχω ειναι σαν να μου λες "κατεστρεψε το" xD Καλυτερα να το παω στον μαστορα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Innova (125cc) Honda C72 Dream (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Την 8/10/2017 at 1:02 ΠΜ, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Ακυρο αλλα αμα η αντλια ειχε προβλημα δεν θα αναβοσβηνε το FI συνεχομενα στο καντραν; Επισης οταν γυρναω τον διακοπτη ακουγεται κανονικα η αντλια (κανει ενα τρρρρ στο Address)...τωρα το να λυσω την αντλια και να την καθαρισω με τις γνωσεις στα παπια που εχω ειναι σαν να μου λες "κατεστρεψε το" xD Καλυτερα να το παω στον μαστορα.

Γενικα να χεις στο νου σου οτι το F.I σημαινει ενδειξη βλαβης(F(ault)I(ndicator) και οχι κατι με τον ψεκασμο...Η καλυτερη λυση ειναι να ξεκινησεις με ενα διαγνωστικο να δεις τι σου λεει το

σφαλμα και προχωρας απο κει...Γενικα τα προβληματα με την αντλεια ειναι λιγο μπελατζιδικα αν δεν εχεις σχετικες γνωσεις να το κανεις μονος και κοστοβορα γιατι θα τα κανει

ο μαστορας...Και μενα το ιννοβα χτυπαει εδω και πολλα χλμ πριν ,δεν ειναι ουτε μεταλικος,ουτε το χαρχαλισμα της καδενας...Ο ηχος ειναι οποτε του καβλ*#@ και οχι συνεχομενος...

Και μενα καποτε η τριτη χτυπαγε 95αρια τωρα δεν θελω να το σπαω αλλο πια γιατι το χω καθαρα να κανω την δουλεια μου με 1,7 λ/100χλμ...εχει και καποια χιλιομετρακια(36.000 πρωτο χερι)...

Οτι και να ναι ενημερωσε

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki pollapony Nivea Styling Gel Suzuki Hayabusa ABS (1300cc)

Δημοσιεύτηκε

Τσέκαρε τον tps. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address FL125 (125cc) LS2 Kawasaki H2R (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Την 8/11/2017 at 8:53 ΜΜ, το μέλος Kotsaris έγραψε:

Γενικα να χεις στο νου σου οτι το F.I σημαινει ενδειξη βλαβης(F(ault)I(ndicator) και οχι κατι με τον ψεκασμο...Η καλυτερη λυση ειναι να ξεκινησεις με ενα διαγνωστικο να δεις τι σου λεει το

σφαλμα και προχωρας απο κει...Γενικα τα προβληματα με την αντλεια ειναι λιγο μπελατζιδικα αν δεν εχεις σχετικες γνωσεις να το κανεις μονος και κοστοβορα γιατι θα τα κανει

ο μαστορας...Και μενα το ιννοβα χτυπαει εδω και πολλα χλμ πριν ,δεν ειναι ουτε μεταλικος,ουτε το χαρχαλισμα της καδενας...Ο ηχος ειναι οποτε του καβλ*#@ και οχι συνεχομενος...

Και μενα καποτε η τριτη χτυπαγε 95αρια τωρα δεν θελω να το σπαω αλλο πια γιατι το χω καθαρα να κανω την δουλεια μου με 1,7 λ/100χλμ...εχει και καποια χιλιομετρακια(36.000 πρωτο χερι)...

Οτι και να ναι ενημερωσε

Το προβλημα σαν να ελλατωθηκε για καποιο λογο απο χθες. Πηγαινει κανονικα και φτανει 100-110 (λογικη ταχυτητα για 125αρι παπι). Ισως αυτο το καθαριστικο εκανε δουλεια πιστευω. Αν και το προβλημα δεν εφυγε 100%. Απλα αυτο που παρατηρησα ειναι οτι η εξατμιση κανει εναν θορυβο σαν κουδουνιστρα ενα πραγμα σαν κατι να εχει μπει μεσα (πραγμα απιθανο εκτος και ενας κανας μλκας εβαλε πετραδακι μεσα). Τωρα θα το παω στον μαστορα την αλλη εβδομαδα γιατι αυτη την εβδομαδα ειναι κλειστα. Και οχι το FI δεν μου εβγαλε καποια αλλη προειδοποιηση παρα μονο αυτο τις προαλλες που αναβοσβηνε και δεν επαιρνε εμπρος αλλα οταν εβαλα και ξαναβαλα το κλειδι ολα ητανε ΟΚ δεν το ξαναεκανε.

 

Την 8/11/2017 at 10:39 ΜΜ, το μέλος strokt up έγραψε:

Τσέκαρε τον tps. 

Τι ειναι το ΤPS? Το εχω ακουσει και αλλες φορες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 10 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Τι ειναι το ΤPS? Το εχω ακουσει και αλλες φορες.

Ειναι ο αισθητηρας θεσης της πεταλουδας, πανω στο σωμα του ψεκασμου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Αντλία και μπεκ  είναι ενσωματωμένα  στο αντρεςς

Είσαι σίγουρος ότι είναι χρονισμενο σωστά από τότε που άλλαξες κανένα; 

Εγώ έχω 50000 χοντρικά στο αντρεςς και κάπου στις 46000 μου εμφάνισε το πρόβλημα στο σασμαν. 

Μοντέλο 2008

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address FL125 (125cc) LS2 Kawasaki H2R (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 10 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Ειναι ο αισθητηρας θεσης της πεταλουδας, πανω στο σωμα του ψεκασμου.

Δηλαδη το ποσο ανοιχτο εχω το γκαζι; 

 

πριν 8 ώρες, το μέλος HLIAS έγραψε:

Αντλία και μπεκ  είναι ενσωματωμένα  στο αντρεςς

Είσαι σίγουρος ότι είναι χρονισμενο σωστά από τότε που άλλαξες κανένα; 

Εγώ έχω 50000 χοντρικά στο αντρεςς και κάπου στις 46000 μου εμφάνισε το πρόβλημα στο σασμαν. 

Μοντέλο 2008

Το παπι εχει γυρω στα 25000κατι χιλιομετρα στο κοντερ. Το 2008 προς 2009 το πηρε ο πατερας μου. Οταν το πηρα εγω ειχε 9000κατι χιλιομετρα (περσι Αυγουστο οταν εβγαλα το Α1 μου εδωσε το Address). Το σασμαν μου το εβγαλε προς Οκτωβρη αλλα δεν θυμαμαι ποσα χιλιομετρα εχει. Και που κολλαει η καδενα με το γεγονος οτι δεν δινει καλο γκαζι; (απο περιεργεια ρωταω γιατι οι γνωσεις μου ειναι τερμα αρχαριου ακομα). 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Innova (125cc) Honda C72 Dream (250cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Δηλαδη το ποσο ανοιχτο εχω το γκαζι; 

 

Το παπι εχει γυρω στα 25000κατι χιλιομετρα στο κοντερ. Το 2008 προς 2009 το πηρε ο πατερας μου. Οταν το πηρα εγω ειχε 9000κατι χιλιομετρα (περσι Αυγουστο οταν εβγαλα το Α1 μου εδωσε το Address). Το σασμαν μου το εβγαλε προς Οκτωβρη αλλα δεν θυμαμαι ποσα χιλιομετρα εχει. Και που κολλαει η καδενα με το γεγονος οτι δεν δινει καλο γκαζι; (απο περιεργεια ρωταω γιατι οι γνωσεις μου ειναι τερμα αρχαριου ακομα). 

 

Η καδενα ειναι υπευθηνη να στροφαρει τον εκεντροφορο αναλογος τις στροφες του στροφαλοφορου...Ο χρονισμος καδενας μπορει να δημιουργησει προβλημα διοτι οταν δεν

επιτευχθει σωστα το μοτερ δουλευει ασυγχρονα με απωλειες ισχυος και πιθανον μελλοντικη ζημια στον κινητηρα...Σκεψου για παραδειγμα οταν γινεται η καυση μια βαλβιδα ενω επρεπε να ειναι κλειστη να μην εχει προλαβει να κλεισει οποτε εχουμε απωλειες καυσαεριων και στο μελλον πιθανον καμενη βαλβιδα...Ο σωστος χρονισμος λοιπον

μας δινει με ακριβεια την θεση που πρεπει να χει (μια βαλβιδα η παραπανω) οταν γινεται η διαδικασια της καυσης...Σωστα το tps ρυθμιζει την πεταλουδα αναλογος το ποσο ανοιχτο

εχεις το γκαζι...Αυτο δινει και την δυνατοτητα της ροης περισσοτερου αερα..Ελπιζω να τα παραθεσα σωστα :peep:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address FL125 (125cc) LS2 Kawasaki H2R (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 3 ώρες, το μέλος Kotsaris έγραψε:

 

Η καδενα ειναι υπευθηνη να στροφαρει τον εκεντροφορο αναλογος τις στροφες του στροφαλοφορου...Ο χρονισμος καδενας μπορει να δημιουργησει προβλημα διοτι οταν δεν

επιτευχθει σωστα το μοτερ δουλευει ασυγχρονα με απωλειες ισχυος και πιθανον μελλοντικη ζημια στον κινητηρα...Σκεψου για παραδειγμα οταν γινεται η καυση μια βαλβιδα ενω επρεπε να ειναι κλειστη να μην εχει προλαβει να κλεισει οποτε εχουμε απωλειες καυσαεριων και στο μελλον πιθανον καμενη βαλβιδα...Ο σωστος χρονισμος λοιπον

μας δινει με ακριβεια την θεση που πρεπει να χει (μια βαλβιδα η παραπανω) οταν γινεται η διαδικασια της καυσης...Σωστα το tps ρυθμιζει την πεταλουδα αναλογος το ποσο ανοιχτο

εχεις το γκαζι...Αυτο δινει και την δυνατοτητα της ροης περισσοτερου αερα..Ελπιζω να τα παραθεσα σωστα :peep:

Thanks για την βοηθεια κοτσαρη! Ισως να μην ειναι ρυθμισμενη σωστα τωρα που το λες αλλα εχει εναν μηνα απο οσο θυμαμαι που φτιαχτηκε η καδενα γιατι χτυπαγε αν και για καποιο λογο αυτες τις μερες βελτιωθηκε, δεν κανει αυτες τις απωλειες να το πω στο γκαζι αλλα σιγουρα δεν εφτανε τα 110-120 που επιανε πριν αλλα παει πιο στρωτα ομως μπορει και να φταιει και το γεγονος οτι εχουμε πολυ αερα τωρα τελευταια εδω Βολο και οσο να ναι κοντρα αερα ποσο τελικη να βγαλει ενα παπι πιστευω αλλα ειναι πιο σωστο πιστευω να το παω στον μαστορα την αλλη εβδομαδα (ολα ειναι κλειστα εδω για 15αυγουστο) γιατι ισως ειναι καδενα παλι, ισως ειναι τπτ με την αντλια-μπεκ κλπ κλπ. Αν και κατι μου λεει ειναι το 2ο γιατι το FI αμα ητανε η καδενα δεν νομιζω να αναβε, το FI  δεν ξερω αν μπορει να καταλαβει οτι η καδενα εχει προβλημα παλι γιατι οταν εκανε θορυβο δεν αναβε καμια ενδειξη. 

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Innova (125cc) Honda C72 Dream (250cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 1 ώρα, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Thanks για την βοηθεια κοτσαρη! Ισως να μην ειναι ρυθμισμενη σωστα τωρα που το λες αλλα εχει εναν μηνα απο οσο θυμαμαι που φτιαχτηκε η καδενα γιατι χτυπαγε αν και για καποιο λογο αυτες τις μερες βελτιωθηκε, δεν κανει αυτες τις απωλειες να το πω στο γκαζι αλλα σιγουρα δεν εφτανε τα 110-120 που επιανε πριν αλλα παει πιο στρωτα ομως μπορει και να φταιει και το γεγονος οτι εχουμε πολυ αερα τωρα τελευταια εδω Βολο και οσο να ναι κοντρα αερα ποσο τελικη να βγαλει ενα παπι πιστευω αλλα ειναι πιο σωστο πιστευω να το παω στον μαστορα την αλλη εβδομαδα (ολα ειναι κλειστα εδω για 15αυγουστο) γιατι ισως ειναι καδενα παλι, ισως ειναι τπτ με την αντλια-μπεκ κλπ κλπ. Αν και κατι μου λεει ειναι το 2ο γιατι το FI αμα ητανε η καδενα δεν νομιζω να αναβε, το FI  δεν ξερω αν μπορει να καταλαβει οτι η καδενα εχει προβλημα παλι γιατι οταν εκανε θορυβο δεν αναβε καμια ενδειξη. 

Σωστα δεν υπαρχει καποιος αισθητηρας που να στελνει σημα στον εγκεφαλο οτι η καδενα εχει θεματα...

Η αληθεια ειναι οτι αν δεν ειχε ρυθμιστει σωστα δεν θα χες και μηχανακι μετα απο λιγες μερες που το βγαλες απτο συνεργειο...Οποτε ας αφησουμε αυτο το ενδεχομενο..
Εγω θα ελεγχα τα εξης...Ρυθμισμα βαλβιδων,μπεκ,tps,φιλτρο αερα,μπουζι,αντλεια καυσιμου...Αν ολα αυτα ειναι κομπλε τοτε δεν εχεις θεμα...Αν ημενα στη θεση σου θα εψαχνα στο νετ

τροπους να τα τσεκαρω αυτα ωστε να γλυτωσω μαστορικα.Αλλα οτι βλεπουμε στο νετ τσεκαρουμε δυο και τρεις φορες και με προσοχη κανουμε οτι κανουμε...Καλη τυχη!!

Τροποποιήθηκε από τον Kotsaris

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address FL125 (125cc) LS2 Kawasaki H2R (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 ώρες, το μέλος Kotsaris έγραψε:

Σωστα δεν υπαρχει καποιος αισθητηρας που να στελνει σημα στον εγκεφαλο οτι η καδενα εχει θεματα...

Η αληθεια ειναι οτι αν δεν ειχε ρυθμιστει σωστα δεν θα χες και μηχανακι μετα απο λιγες μερες που το βγαλες απτο συνεργειο...Οποτε ας αφησουμε αυτο το ενδεχομενο..
Εγω θα ελεγχα τα εξης...Ρυθμισμα βαλβιδων,μπεκ,tps,φιλτρο αερα,μπουζι,αντλεια καυσιμου...Αν ολα αυτα ειναι κομπλε τοτε δεν εχεις θεμα...Αν ημενα στη θεση σου θα εψαχνα στο νετ

τροπους να τα τσεκαρω αυτα ωστε να γλυτωσω μαστορικα.Αλλα οτι βλεπουμε στο νετ τσεκαρουμε δυο και τρεις φορες και με προσοχη κανουμε οτι κανουμε...Καλη τυχη!!

Μα δεν ακουγεται κιολας η καδενα καθολου. Το μοτερ δεν βγαζει κιχ απο θορυβους. ΙΣΩΣ (λεω ισως γιατι το αυτι μου δεν ειναι μηχανικου) μερικες φορες ακουγονται οι βαλβιδες να βαρανε αλλα θελουνε και ρυθμισμα αυτες αρα αυτο μπαινει ηδη στα πραγματα που θα γινουνε (απο τον μαστορα φυσικα γιατι εγω δεν ξερω). Φιλτρο αερα το καθαρισα τις προαλλες, μπεκ, TPS και αντλια καλυτερα να τα κοιταξει ο μαστορας γιατι εγω και να δω τροπους να τα κοιταξω, η εμπειρια μου στα μηχανικα ειναι ελαχιστη ακομα...τα μονα που ξερω ειναι να αλλαζω λαδια, να τεντωνω την αλυσιδα, να αλλαζω εξατμισεις, τα βασικα-ευκολα δηλαδη. Αυτα καλυτερα να γινουνε απο εμπειρο χερι γιατι δεν θελω να το κλαιω το παπι xD

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Μπουκωμενο φίλτρο βενζίνης το αποκλειει ο μηχανικός; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address FL125 (125cc) LS2 Kawasaki H2R (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 20 λεπτά, το μέλος HLIAS έγραψε:

Μπουκωμενο φίλτρο βενζίνης το αποκλειει ο μηχανικός; 

Δεν μου ειπε κατι για φιλτρο. Μου ειπε ή το μπεκ ή αντλια. Αλλα οταν το παω θα του πω να το ψαξει ολοκρηρο τα παντα ολα. Μπορει να μην ειναι κανενα απο τα δυο και να ειναι κατι ακυρο ξερω γω. Ειναι πολυπλοκο παπι μου ειπε και ο ιδιος το Suzuki. Αν και εμενα το μυαλο μου κατι σε μπεκ-αντλια-φιλτρο παει για να ειμαι ειλικρινης.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα