karellen

BMW R1200 GS ημερολόγιον καταστρώματος

12 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda hornet 2009 (599cc) Airoh κάτι Ένα μηχανάκι δε (φτάνειcc)

Δημοσιεύτηκε

 καλά σε πήρε το μάτι μου στο gs forum :laugh: 

Φαντάζομαι δεν είδες καμία σημαντική διαφορά απο το xtx στο gs :biggrin:

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

...Κάποια στιγμή τον Απρίλιο αλλάχτηκαν και οι χούφτες-grip.Ίσως να είναι η μοναδική εταιρία που η φθορά των grip ΔΕΝ είναι ενδεικτική των χιλιομέτρων της μηχανής.Είναι τόσο μαλακές που στις πλείστες των περιπτώσεων θέλουν άλλαγμα στα 15-20.000 χλμ και αυτό διασταυρωμένο από πολλούς ιδιοκτήτες.

Anyway,με ένα ξυράφι έσκισα προσεκτικά τις παλιές (για να μην πληγώσω την αντίσταση των θερμαινόμενων) και στη θέση τους τοποθετήθηκε ένα καινούργιο κομψό ζευγάρι της Ariette 22€ από το Μοτομάρκετ. 

20728377_10207507226437787_2424701394898

Τροποποιήθηκε από τον karellen
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys 650 '08 HJC FG-ST Bolt MC10 Ducati Hypermotard (796cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλοτάξιδη η κυρία!

Αφού έχεις πρόσφατη την έρευνα αγοράς... πες μας τι παίζει στην αγορά με τα αερόψυκτα 1200άρια... Ποιες χρονολογίες καλό είναι κάποιος να αποφύγει? Τι γίνεται με τα ESA και servoφρένα κλπ?
 

Επίσης... Βασικό και κρίσιμο... Πόσο πήγε το κασέρι?!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ευχαριστώ για τις ευχές.Το συγκεκριμένο κόστισε μόνο 7.000€ γιατί έπρεπε να το διώξει asap.

Πάμε ένα-ένα..Τον σερβομηχανισμό φρένων η Πενβέ τον κατήργησε στα μέσα του 2006 και το 2008 έκανε ένα μερικό λίφτινγκ προσθέτοντας την ESA και το antiSpin.

Οι ιδανικότερες χρονολογίες μοντέλων είναι τα του 2007 χωρίς δηλ το σερβό ούτε και τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις,απλά πράγματα χωρίς πιπέρια,μια μοτερούκλα,αναρτήσεις που σε κάνουν χερά ακόμα κι αν δεν είσαι καθώς επίσης και φρενάρες απίστευτες που δεν έχω ξαναδεί αλλού.Βρίσκεις αξιοπρεπέστατα με 5.500 έως 7.000€.

Μετά πας σε 08,09 και ιδανικότερα σε '10 έως '12 με τους διπλούς εκκεντροφόρους,από 7.000€ έως αρκετά ψηλά (10 και 11.000€),μοντέλα που έχουν επιλύσει τις περισσότερες παιδικές ασθένειες.

Απόφυγε τα 04-05-06 και το δέλεαρ της χαμηλής τους τιμής.Αυτό φυσικά δεν είναι κανόνας αλλά προσωπική μου εκτίμηση.Ο Χρήστος Tsak8 έχει ένα 05 πένα και ο Ηλίας Ibar πήρε ένα 06 αστέρι,απλώς το μειονέκτημα του σερβό είναι ότι θέλει απαιτεί φρέσκα υγρά και υγιέστατη μπαταρία για να λειτουργήσει χωρίς να σε αφήσει. 

Ό,τι άλλο θέλεις...:bye:  

 

 

Τροποποιήθηκε από τον karellen
Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys 650 '08 HJC FG-ST Bolt MC10 Ducati Hypermotard (796cc)

Δημοσιεύτηκε

@karellen ωραίος! Ευχαριστώ για την απάντηση! Το ποστ σου εμπεριέχει την πληροφορία που ήθελα να πάρω. Υπάρχει ολόκληρη φιλολογία σχετικά με τις χρονολογίες του GS και η απάντησή του κάπως ξεκαθαρίζει τα πράγματα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW R nine T

Δημοσιεύτηκε

Αυτό με τα grip το έχει και η δικιά μου και την οδηγάω με γάντια και δεν τα βλέπει και ο ήλιος...στα 9000km θέλουν αλλαγή...τι υλικό είναι αυτό? Σακούλες από τα lidl:laugh:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Άστα σύντροφε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda

Δημοσιεύτηκε

Νικόλα, στο δικό μου συνεργείο προτείνανε αλλαγη του ταχύ-συνδέσμου της αντλίας βενζίνης στα 40.000 χλμ (ακομα και μετα την ανάκληση, αφου εκεί που κουμπώνει παραμένει πλαστικό και παίζει να υπάρξουν διαρροές μέχρι και λαμπαδιασμα...). Ειναι κατι που παρά το μικρό κόστος ανταλλακτικού παει κανα 40αρι με τα εργατικά και πολλοί απο οτι μου είχαν πει δεν το κάνανε...

Οσον αφορά τα grips, απο όταν άρχισαν να φθείρονται στο πρώτο BMW χρησιμοποιούσα τα αφρολέξ προστατευτικά τα οποια και ωραία αίσθηση είχαν, και μου άρεσε ο έξτρα όγκος που έδιναν και δεν ξαναπαθαινε τίποτα το γκριπ.

Καλοταξιδο και πάλι!

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R BMW R1200GS (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

@midnek σου λειπει καθολου;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT 09 TRACER (850cc) SHOEI XR 1100 KTM SUPER ADVENTURE (1290cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

τι γίνεται με αυτά τα γκρίπ της μπεμβε μωρέ . είχα βάλει το τρίτο (3) ζευγάρι γκρίπ στο gs μου, θυμάμαι λίγο πριν το δώσω (40.000 χλμ ) :thumbsdown:

 

Ωραία η τζιεσάρα σου Νικόλα . Να την ευχαριστηθείς για πολλά πολλά χρόνια εύχομαι

Τροποποιήθηκε από τον xampos
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda

Δημοσιεύτηκε

πριν 11 ώρες, το μέλος Gouky7 έγραψε:

@midnek σου λειπει καθολου;

Εσυ τι λες; Αλλα χρόνος να το χαρώ δεν υπήρχε και δεν υπάρχει οποτε Hondaρα rules! :yahoo:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα