karellen

BMW R1200 GS ημερολόγιον καταστρώματος

17 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda hornet 2009 (599cc) Airoh κάτι Ένα μηχανάκι δε (φτάνειcc)

Δημοσιεύτηκε

 καλά σε πήρε το μάτι μου στο gs forum :laugh: 

Φαντάζομαι δεν είδες καμία σημαντική διαφορά απο το xtx στο gs :biggrin:

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

...Κάποια στιγμή τον Απρίλιο αλλάχτηκαν και οι χούφτες-grip.Ίσως να είναι η μοναδική εταιρία που η φθορά των grip ΔΕΝ είναι ενδεικτική των χιλιομέτρων της μηχανής.Είναι τόσο μαλακές που στις πλείστες των περιπτώσεων θέλουν άλλαγμα στα 15-20.000 χλμ και αυτό διασταυρωμένο από πολλούς ιδιοκτήτες.

Anyway,με ένα ξυράφι έσκισα προσεκτικά τις παλιές (για να μην πληγώσω την αντίσταση των θερμαινόμενων) και στη θέση τους τοποθετήθηκε ένα καινούργιο κομψό ζευγάρι της Ariette 22€ από το Μοτομάρκετ. 

20728377_10207507226437787_2424701394898

Τροποποιήθηκε από τον karellen
Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys 650 '08 HJC FG-ST Bolt MC10 Ducati Hypermotard (796cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλοτάξιδη η κυρία!

Αφού έχεις πρόσφατη την έρευνα αγοράς... πες μας τι παίζει στην αγορά με τα αερόψυκτα 1200άρια... Ποιες χρονολογίες καλό είναι κάποιος να αποφύγει? Τι γίνεται με τα ESA και servoφρένα κλπ?
 

Επίσης... Βασικό και κρίσιμο... Πόσο πήγε το κασέρι?!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ευχαριστώ για τις ευχές.Το συγκεκριμένο κόστισε μόνο 7.000€ γιατί έπρεπε να το διώξει asap.

Πάμε ένα-ένα..Τον σερβομηχανισμό φρένων η Πενβέ τον κατήργησε στα μέσα του 2006 και το 2008 έκανε ένα μερικό λίφτινγκ προσθέτοντας την ESA και το antiSpin.

Οι ιδανικότερες χρονολογίες μοντέλων είναι τα του 2007 χωρίς δηλ το σερβό ούτε και τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις,απλά πράγματα χωρίς πιπέρια,μια μοτερούκλα,αναρτήσεις που σε κάνουν χερά ακόμα κι αν δεν είσαι καθώς επίσης και φρενάρες απίστευτες που δεν έχω ξαναδεί αλλού.Βρίσκεις αξιοπρεπέστατα με 5.500 έως 7.000€.

Μετά πας σε 08,09 και ιδανικότερα σε '10 έως '12 με τους διπλούς εκκεντροφόρους,από 7.000€ έως αρκετά ψηλά (10 και 11.000€),μοντέλα που έχουν επιλύσει τις περισσότερες παιδικές ασθένειες.

Απόφυγε τα 04-05-06 και το δέλεαρ της χαμηλής τους τιμής.Αυτό φυσικά δεν είναι κανόνας αλλά προσωπική μου εκτίμηση.Ο Χρήστος Tsak8 έχει ένα 05 πένα και ο Ηλίας Ibar πήρε ένα 06 αστέρι,απλώς το μειονέκτημα του σερβό είναι ότι θέλει απαιτεί φρέσκα υγρά και υγιέστατη μπαταρία για να λειτουργήσει χωρίς να σε αφήσει. 

Ό,τι άλλο θέλεις...:bye:  

 

 

Τροποποιήθηκε από τον karellen
Αρέσει σε 6 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys 650 '08 HJC FG-ST Bolt MC10 Ducati Hypermotard (796cc)

Δημοσιεύτηκε

@karellen ωραίος! Ευχαριστώ για την απάντηση! Το ποστ σου εμπεριέχει την πληροφορία που ήθελα να πάρω. Υπάρχει ολόκληρη φιλολογία σχετικά με τις χρονολογίες του GS και η απάντησή του κάπως ξεκαθαρίζει τα πράγματα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW R nine T

Δημοσιεύτηκε

Αυτό με τα grip το έχει και η δικιά μου και την οδηγάω με γάντια και δεν τα βλέπει και ο ήλιος...στα 9000km θέλουν αλλαγή...τι υλικό είναι αυτό? Σακούλες από τα lidl:laugh:

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Άστα σύντροφε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda

Δημοσιεύτηκε

Νικόλα, στο δικό μου συνεργείο προτείνανε αλλαγη του ταχύ-συνδέσμου της αντλίας βενζίνης στα 40.000 χλμ (ακομα και μετα την ανάκληση, αφου εκεί που κουμπώνει παραμένει πλαστικό και παίζει να υπάρξουν διαρροές μέχρι και λαμπαδιασμα...). Ειναι κατι που παρά το μικρό κόστος ανταλλακτικού παει κανα 40αρι με τα εργατικά και πολλοί απο οτι μου είχαν πει δεν το κάνανε...

Οσον αφορά τα grips, απο όταν άρχισαν να φθείρονται στο πρώτο BMW χρησιμοποιούσα τα αφρολέξ προστατευτικά τα οποια και ωραία αίσθηση είχαν, και μου άρεσε ο έξτρα όγκος που έδιναν και δεν ξαναπαθαινε τίποτα το γκριπ.

Καλοταξιδο και πάλι!

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

@midnek σου λειπει καθολου;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda SH (150cc) HJC RPHA 70 KTM SUPER ADVENTURE (1290cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

τι γίνεται με αυτά τα γκρίπ της μπεμβε μωρέ . είχα βάλει το τρίτο (3) ζευγάρι γκρίπ στο gs μου, θυμάμαι λίγο πριν το δώσω (40.000 χλμ ) :thumbsdown:

 

Ωραία η τζιεσάρα σου Νικόλα . Να την ευχαριστηθείς για πολλά πολλά χρόνια εύχομαι

Τροποποιήθηκε από τον xampos
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda

Δημοσιεύτηκε

πριν 11 ώρες, το μέλος Gouky7 έγραψε:

@midnek σου λειπει καθολου;

Εσυ τι λες; Αλλα χρόνος να το χαρώ δεν υπήρχε και δεν υπάρχει οποτε Hondaρα rules! :yahoo:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Τέλη Μαρτίου και εν όψει του Οδοιπορικού αλλάχτηκαν τα παλιά Bridgestone με ένα ζευγάρι φρέσκα Dunlop Trailsmart 110-80/19 & 150-70/17.

215€ μου τα άφησε ο Νικόλας στο Tyreshop και ένα δεκαρικάκι ακόμα μου πήρε ο λαστιχάς εδώ  να τα περάσει.

17553870_10206645564536778_7765795485697

Ευκαιρίας δοθείσης αντικατέστησα και την πεσμένη μπαταρία του πίσω αισθητήρα πίεσης RDC.Κόστος 2€,όσο κάνει η -σαν κέρμα- μπαταρία CR2032 (η μαμά ζήταγε 100€ για καινούργιο!) και 10 λεπτά εργασία,ίσα να ξύσεις το πλαστικό (ο άσπρος κύκλος που αχνοφαίνεται),να αφαιρέσεις την παλιά,να βάλεις την καινούργια και να καλύψεις το κενό με θερμοσιλικόνη.

17505125_10206645593537503_4767577952493

Μια βόλτα στη γειτονιά και το καντράν φανέρωσε αμέσως τη νέα ένδειξη 2,6 bar! 

Τροποποιήθηκε από τον karellen
Αρέσει σε 12 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Μέχρι πρότινος φορούσα στο GS τα Dunlop Trailsmart,καλό λαστιχάκι δε λέω,αλλά δεν κέρδισε 100% την εμπιστοσύνη μου.Δεν με πούλησε ποτέ,όμως πάντα αισθανόμουν ότι σε κάποια στροφή θα με λαχταρήσει.Πράγμα που έγινε τον περασμένο μήνα στο Γερολιμένα,σε μια ανυποψίαστη στροφή μού γλύστρησε το πίσω,δικάβαλος με τη γυναίκα.Ενστικτωδώς έβαλα το πόδι κάτω αλλά φυσικά το λάστιχο ξαναβρήκε πρόσφυση μόνο του στη στιγμή χωρίς περαιτέρω δυσάρεστα.

Τι να το κάνεις όμως που ο εγκέφαλος είχε έκτοτε κλειδώσει και δεν ευχαριστιόμουν πλέον τη βόλτα,άσε που το πίσω είχε αρχίσει να τετραγωνίζει χωρίς καν να το έχω λιώσει στις ευθείες! Το ίδιο ακριβώς τετραγώνισμα είχα δει και στο GS του Μπίλιζα. :crazy: 

Με συνοπτικές διαδικασίες λοιπόν δόθηκαν σε ένα σύντροχο στην Καλαμάτα και στη θέση τους τοποθετήθηκαν ένα ζευγάρι φρεσκότατα Mitas Terra Force. 195€ αγορά + 5 αποστολή + 10€ περαστικά σε φίλο βουλκανιζατουέρ :shades:

22007689_10207778039847953_6932357089947

22007973_10207778021447493_1268534586445

Η Mitas σαν εταιρία είναι ψηλά στην εκτίμησή μου,πρώην Τσεχοσλοβάκικη νυν made in Slovenia.Τα πρωτοφόρεσα πρόπερσι στο KLR και είχα μείνει πραγματικά έκπληκτος με την απόδοσή τους,ζεσταίνονταν στα πρώτα χιλιόμετρα και ήταν βεντούζα,ένας φίλος δε στα Γιάννενα τα φοράει για τρίτη φορά στο GSR,γόμες παρακαλώ!Ένα άλλο, σχετικά ασήμαντο,που παρατήρησα είναι ότι η πλέξη τους όπως αναγράφεται στο πλάι είναι polyester+steel εν σχέσει με το nylon+steel των 99% των άλλων (προφανέστατα αναφέρεται στα λινά και όχι στο υλικό του πέλματος, ''μη βάλεις τα τάδε λάστιχα είναι νάυλον'')!!

Μεγάλη εμπειρία φυσικά με αυτά τα ελαστικά δεν έχω αποκομίσει ακόμα,στην Κυριακάτικη βόλτα στην Επίδαυρο μού φάνηκαν μια χαρά,ενώ στην ανάβαση-κυνηγητό του Κολοσούρτη δεν έκαναν κιχ!

Συνεχίζεται...

Αρέσει σε 9 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Συντηρήσεων ημέρα σήμερα,αλλάχτηκαν τα μπροστινά τακάκια,διαδικασία απλούστατη:

Με ένα torx 30 ξεβιδώνουμε τον μεσαίο πίρο και βγάζουμε το λαμάκι που κρατάει τα τακάκια τανυσμένα. 

WP_20171118_12_50_38_Pro.jpg

Όσο είναι ακόμα μέσα τα τακάκια πιέζουμε με ένα κατσαβίδι ώστε να μπουν κι άλλο τα έμβολα μέσα γιατί τα καινούργια είναι πιο παχιά. 

WP_20171118_12_51_34_B_Pro.jpg

Έτοιμη η δαγκάνα να δεχτεί τα νέα...

WP_20171118_12_51_08_Pro.jpg

...και φρέσκα Carbon Loraine μας κονόμησε σε τιμή χώμα ο Γρηγόρης @BlackmanGR !  :grin: 

WP_20171118_12_51_51_Pro.jpg

Αντίστροφη διαδικασία λαμάκι-πίρος-ασφάλεια και είμαστε έτοιμοι.Το ίδιο και από την άλλη πλευρά.

0_10_Pro_B.jpg

Η όλη εργασία είναι παιχνίδι και διήρκησε 10 λεπτά με το ζόρι και ακολούθησα τις οδηγίες του service manual της πενβέ.Πάντως τα περισσότερα βιντεάκια στο ΥΤ δείχνουν να ξεβιδώνουν εντελώς τη δαγκάνα από το πηρούνι,το ίδιο και στο μπλογκ του Γιάννη @IoannisPanagiotidis,γιατί άραγε? Μάλλον είναι ευκαιρία να κάνεις μπουγάδα τη δαγκάνα. :crazy: 

 

Αρέσει σε 7 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Καλό είναι να καθαρίζονται τα πιστόνια πριν σπρωχτούν μέσα η αλήθεια είναι.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Yamaha Αλλος Ευρωπέ(αί)ος

Δημοσιεύτηκε

Και σε μένα αυτό λέει αλλά πάντα βγάζω δαγκάνα σειρούλα μου γιατί είναι όντως ευκαιρία όχι μόνο για καθαριότητα αλλά και για λίπανση με γράσο σιλικόνης (υψηλών θερμοκρασιών) πιστονιών (πολύ ελαφρά), τσιμουχών (επίσης πολύ ελαφρά) και οδηγών δαγκάνας - ελαστικών φουσκών.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα