ShapeshifterGR98

Θα τα δουμε ποτε στην Ελλαδα;

74 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

Χαιρετω το forum! Βλεπω απο ενα site στο ιντερνετ για 3 νεα παπια που εχουνε κυκλοφορησει εξωτερικο και μαλιστα ολα ειναι της κλασης των 150cc. Ειναι τα Honda Supra GTR 150, το Yamaha Exciter 150 και το Suzuki Satria 150. Συγκεκριμενα τα χαρακτηριστικα τους ειναι:

Honda Supra GTR 150: 150cc, DOHC, 4βαλβιδο με σασμαν 6 σχεσεων με συμπλεκτη

Yamaha Exciter 150: 150cc, SOHC, 4βαλβιδο, με σασμαν 5 ταχ/των με συμπλεκτη

και Suzuki Satria 150: 150cc, DOHC, 4βαλβιδο με σασμαν 5 ταχ/των (νομιζω μπορει και 6 δεν θυμαμαι ακριβως)

Ολα εχουνε Fuel Injection για τροφοδοσια αντι για καρμπυρατερ και μεχρι στιγμης κυκλοφορουνε στην Ασια. Το ερωτημα ειναι θα πατησουνε ποτε Ευρωπαικο εδαφος; Εγω προσωπικα εχω ερωτευτει ασχημα το Suzukακι...ειναι κατι μεταξυ παπι και μηχανης και αμα ειχα τα λεφτα θα το χτυπαγα (φυσικα στο μπλε χρωμα που ειναι ολο αγωνιστικο). Αλλα το ερωτημα παραμενει θα τα δουμε καποια στιγμη στο μελλον εδω; Κατι ακουσα για το Exciter οτι θα ερθει κοντα στο 2020 και ισως κατι γινει με Euro 4 και το φιμωσουνε στο τερμα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400SM

Δημοσιεύτηκε

Το suzuki πέρα απο το ότι με κάνει να θέλω να βγάλω τα μάτια μου με τους αντίχειρες, έχω την εντύπωση πως ειναι ολόιδιο το kawasaki athelete το οποίο κυκλοφορεί και εδώ για τον όποιον θαρραλέο δεν φοβάται την κοινωνική κατακραυγή. Κάτι σαν τα crocs.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

Εγώ το θεωρώ δύσκολο γιατί είναι μλκία να χρειάζεσαι Α2 για να οδηγήσεις ένα παπί.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF 500A Αλλος DY 125RS Efi (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν φτάνει μόνο ο ψεκασμός για να περάσουν το Euro 4. Είναι ένας συνδιασμός συγκεκριμένων προδιαγραφών που πρέπει να πληρούν τα οχήματα, και φυσικά θα εκτοξευθεί το κόστος στα ύψη και ίσως δεν συμφαίρει τις εταιρείες να τα εναρμονίσουν...

Το GTR το καλοκοιτάω και το έχω καψούρα από πέρσι που βγήκε στην Ταϋλάνδη, μακάρι αλλά δεν το βλέπω...

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 3 ώρες, το μέλος seatcowl έγραψε:

Το suzuki πέρα απο το ότι με κάνει να θέλω να βγάλω τα μάτια μου με τους αντίχειρες, έχω την εντύπωση πως ειναι ολόιδιο το kawasaki athelete το οποίο κυκλοφορεί και εδώ για τον όποιον θαρραλέο δεν φοβάται την κοινωνική κατακραυγή. Κάτι σαν τα crocs.

Καθαρα θεμα γουστων ειναι φιλε. Εμενα προσωπικα και το Suzuki και το Athlete δεν με χαλανε καθολου. Απλα το Satria το εχω ασχημο κολλημα εδω και μηνες.

 

πριν 3 ώρες, το μέλος The Dread Rider έγραψε:

Εγώ το θεωρώ δύσκολο γιατί είναι μλκία να χρειάζεσαι Α2 για να οδηγήσεις ένα παπί.

Σιγουρα αλλα και παλι σκεψου οτι ειναι ενα παπι με αρκετα υψηλες επιδοσεις για παπι. 150 κυβικα μαζι με 5-6αρι σασμαν, 4βαλβιδο και 2 εκκεντροφορους ειναι κοντα στα 20 αλογα ετσι οπως το κοβω (διορθωστε με αν κανω καθος στην ιπποδυναμη, δεν ειμαι ειδικος σε αυτα). Αλλα το οτι θες Α2 διπλωμα ναι ισχυει γιατι ξεπερναει τα 11kW.

πριν 2 ώρες, το μέλος Nikos Nikon έγραψε:

Δεν φτάνει μόνο ο ψεκασμός για να περάσουν το Euro 4. Είναι ένας συνδιασμός συγκεκριμένων προδιαγραφών που πρέπει να πληρούν τα οχήματα, και φυσικά θα εκτοξευθεί το κόστος στα ύψη και ίσως δεν συμφαίρει τις εταιρείες να τα εναρμονίσουν...

Το GTR το καλοκοιτάω και το έχω καψούρα από πέρσι που βγήκε στην Ταϋλάνδη, μακάρι αλλά δεν το βλέπω...

Ναι αλλα (ισως πω γελοια ερωτηση) το ιδιο δεν θα μπορουσε να συμβει και με τα Crypton-X Address κλπ; Σκεψου οτι το Crypton X πχ εμφανιστηκε πρωτη φορα το 2005 και ηρθε Ελλαδα το 2007. Το ιδιο και με το Address απο οσο ξερω (αν και στην Ασια κυκλοφορει ως Shogun Pro ή Shogun FI). Σιγουρα δεν υπηρχε το Euro 4 ητανε ακομα το Euro 3 αλλαδεν θα μπορουσε να ειχε συμβει κατι παρομοιο και με αυτα; Επισης αν οντως πρεπει να περνανε καποια requirements να το πω τοτε τα sprinter, kymco και αλλα τοσα κινεζικα που ειναι καρμπυρατερατα ακομα γιατι μπορουνε και κυκλοφορουνε αμα ειναι πιο ρυπογονα; 

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF 500A Αλλος DY 125RS Efi (125cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 17 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Ναι αλλα (ισως πω γελοια ερωτηση) το ιδιο δεν θα μπορουσε να συμβει και με τα Crypton-X Address κλπ; Σκεψου οτι το Crypton X πχ εμφανιστηκε πρωτη φορα το 2005 και ηρθε Ελλαδα το 2007. Το ιδιο και με το Address απο οσο ξερω (αν και στην Ασια κυκλοφορει ως Shogun Pro ή Shogun FI). Σιγουρα δεν υπηρχε το Euro 4 ητανε ακομα το Euro 3 αλλαδεν θα μπορουσε να ειχε συμβει κατι παρομοιο και με αυτα; Επισης αν οντως πρεπει να περνανε καποια requirements να το πω τοτε τα sprinter, kymco και αλλα τοσα κινεζικα που ειναι καρμπυρατερατα ακομα γιατι μπορουνε και κυκλοφορουνε αμα ειναι πιο ρυπογονα; 

Το Ε3 ήταν χάδι μπροστά στο Ε4, περιελάμβανε προδιαγραφές ρύπων που περνούσε και απαεριωτής χλοοκοπτικού χαλαρά με έναν εμπλουτισμό καυσαερίων. Αυτά που βλέπεις να κυκλοφορούν είναι στοκ μοντέλα που έχουν ταξινομηθεί από τους αντιπροσώπους πριν την 1/1/2017 και έτσι μπορούν να πωληθούν ακόμα. Η οδηγία δεν έχει αναδρομική ισχύ και δεν υφίσταται σε παλαιότερα μοντέλα που έχουν ήδη ταξινομηθεί, δίνει δε ένα χρονικό διάστημα χάρητος ώστε να πουληθεί το στοκ. Κάνε έναν κόπο να διαβάσεις τι είναι το Euro 4 και τι περιλαμβάνει, δεν είναι μόνο περιβαλλοντικές οι προδιαγραφές του, πρόσθεσε την ασφάλεια και την αντοχή στην εξίσωση. 

http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32014R0044&from=EL

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

Την 8/4/2017 at 3:19 ΠΜ, το μέλος Nikos Nikon έγραψε:

Το Ε3 ήταν χάδι μπροστά στο Ε4, περιελάμβανε προδιαγραφές ρύπων που περνούσε και απαεριωτής χλοοκοπτικού χαλαρά με έναν εμπλουτισμό καυσαερίων. Αυτά που βλέπεις να κυκλοφορούν είναι στοκ μοντέλα που έχουν ταξινομηθεί από τους αντιπροσώπους πριν την 1/1/2017 και έτσι μπορούν να πωληθούν ακόμα. Η οδηγία δεν έχει αναδρομική ισχύ και δεν υφίσταται σε παλαιότερα μοντέλα που έχουν ήδη ταξινομηθεί, δίνει δε ένα χρονικό διάστημα χάρητος ώστε να πουληθεί το στοκ. Κάνε έναν κόπο να διαβάσεις τι είναι το Euro 4 και τι περιλαμβάνει, δεν είναι μόνο περιβαλλοντικές οι προδιαγραφές του, πρόσθεσε την ασφάλεια και την αντοχή στην εξίσωση. 

http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32014R0044&from=EL

 

Σιγουρα εχει αρκετες παραμετρους το Ε4 αλλα και παλι μην ξεχνας οτι ειναι δικυκλα απο κορυφαιες εταιριες (Honda Suzuki Yamaha). Αλλα και παλι πλεον μονο να ελπιζουμε πιστευω οτι καποια στιγμη ισως θα πατησουνε ελληνικο εδαφος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

τι να τα κανουμε αυτα τα μηχανακια στην ελλαδα? εχουμε το καλυτερο: crypton x, 3100 το εχουν φτασει και ανεβαινει.

σιγα μη ρισκαρουνε οι αντιπροσωποι να τα φερουν, να μη πουλησουν κανενα και να χασουν χιλιαδες ευρω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν θελω να προσβαλω κανεναν αλλα το Crypton το θεωρω γελοιοδως πανακριβο για καποιο λογο. Ειλικρινα αυτη η συνηθεια της Yamaha στις τιμες δεν βγαζει νοημα. Σιγουρα ειναι το πιο δυνατο απο ολα και εχει την υδροψηξη αλλα εν ετει 2017 (γιατι ειναι και παπι που πρωτοηρθε Ελλαδα 10 χρονια πριν) θα επρεπε το πολυ κανα 2500€ να ητανε (μιλαω για καινουργιο) κατα την αποψη μου. Σιγουρα εχει 4-valve μοτερ και ειναι υδροψυκτο αλλα δεν παυει να ειναι παπι στο τελος. Και το οτι βγαζει 120 τελικη δεν μου λεει κατι. Εχει τυχει και με το Address να φτασω 120 τελικη αλλα και παλι δεν μου λεει κατι στο να κανει 3100€. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki '05 KLR (685cc) KTM SMR (990cc)

Δημοσιεύτηκε

Γενικά τα παπιά στην ελλάδα τα αγοράζουν είτε ανήλικοι κάγκουρες, ενήλικοι κάγκουρες χωρις λεφτά για μηχανή, επαγγελματίες (ντελίβερυ, διανομεις) και άτομα που κινούνται κέντρο ή κανουν μικρές αποστάσεις. Δεδομένου οτι τα παπιά με συμπλέκτη στο παρελθόν δεν πούλησαν τόσο, πιστευω ότι δε θα πετύχουν πωλήσεις της κλίμακας "cryptonX" σε καμια περιπτωση γιατι ο συμπλέκτης και μόνο δε βολεύει τους επαγγελματίες και όσους χρειάζονται ενα ελευθερο χέρι για να κρατάνε πράγματα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Την 12/11/2017 at 6:22 ΠΜ, το μέλος Dennis_K έγραψε:

Γενικά τα παπιά στην ελλάδα τα αγοράζουν είτε ανήλικοι κάγκουρες, ενήλικοι κάγκουρες χωρις λεφτά για μηχανή, επαγγελματίες (ντελίβερυ, διανομεις) και άτομα που κινούνται κέντρο ή κανουν μικρές αποστάσεις. Δεδομένου οτι τα παπιά με συμπλέκτη στο παρελθόν δεν πούλησαν τόσο, πιστευω ότι δε θα πετύχουν πωλήσεις της κλίμακας "cryptonX" σε καμια περιπτωση γιατι ο συμπλέκτης και μόνο δε βολεύει τους επαγγελματίες και όσους χρειάζονται ενα ελευθερο χέρι για να κρατάνε πράγματα.

Ξέχασες αυτούς που είναι ενήλικοι αλλά οι γονείς τους δεν τους αφήνουν να πάρουν μηχανή  :biggrin:

Τάσο, λένε ότι μπορεί να έρθουνε το φθινόπωρο αλλά η τιμή τους θα είναι πολύ υψηλή. Γύρω στα 3.500. Παίρνεις άνετα ένα 250 ον οφ 2010+ αλλά είναι στο τι θέλει κάποιος.. Εγώ θα ήθελα να είχα ένα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

Εγώ πιστεύω ότι δεν συμφέρει να φέρουν 150άρι παπί ενώ υπάρχει Α1. Ο μικρός κάγκουρας στα 18 θα 'ναι παράνομος ενώ αυτός που έχει Α2 για ποιο λόγο να σκάσει 3-4κ για παπί; Άμα θέλει να βγάλει γούστα έχει χίλιες δυο καλύτερες επιλογές, και άμα θέλει ένα παπί για αστικές μετακινήσεις, οικονομία κ.λπ. θα πάρει κάτι σαν το Sprinter ή το DY.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

@achilleasv ναι το είδα και εγω έκανε ντεμπούτο το Honda GTR150 σε μια έκθεση. Αμα πατήσει και το Suzuki Satria 150 εδω πέρα τότε μαντέψτε ποιος θα πουλήσει το νεφρό του :biggrin:. Πανέμορφα μηχανάκια ομολογώ αλλά ποιος ο λόγος να σκάσεις 3μιση χιλιάδες € ενώ με τα ίδια παίρνω ένα 250αρι σε καλή κατάσταση ή μέχρι και αυτοκίνητο καλό μπορώ να βρω. Συν οτι ισχυεί αυτό που είπε και ο Dread Rider απο πάνω. Εγω πχ με το Α1 θα είμαι παράνομος με αυτό εδω αλλά άμα έχω Α2 που ουσιαστικά είναι για μηχανή είμαι νόμιμος και ας είναι παπάκι. Δεν λέει. Ή όλοι θα πρέπει να βγάλουνε Α2 διπλώματα ή αναγκαστικά θα πρέπει να αλλάξει η νομοθεσία κάτι το οποίο είναι υπερβολικά χλωμό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

πριν 17 λεπτά, το μέλος The Dread Rider έγραψε:

Εγώ πιστεύω ότι δεν συμφέρει να φέρουν 150άρι παπί ενώ υπάρχει Α1. Ο μικρός κάγκουρας στα 18 θα 'ναι παράνομος ενώ αυτός που έχει Α2 για ποιο λόγο να σκάσει 3-4κ για παπί; Άμα θέλει να βγάλει γούστα έχει χίλιες δυο καλύτερες επιλογές, και άμα θέλει ένα παπί για αστικές μετακινήσεις, οικονομία κ.λπ. θα πάρει κάτι σαν το Sprinter ή το DY.

π@@τσο τους τα ανηλικα. για crypton x βγαζεις διπλωμα στα 20 και τα οδηγανε απο 15. επισης ειναι το ακριβοτερο παπι αλλα εχει κανει τις περισσοτερες πωλησεις στην ελλαδα της κρισης. 

αν τα εισαγαγουν και εχουν δυνατο μοτερ, θα πουλησουν, τα καγκουρια δυνατο μοτερ θελουν τιποτα αλλο.:biggrin:

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Αμα μιλάμε για δυνατό μοτέρ το GTR 150, το Exciter 150 έχουνε 15μιση άλογα και τα 2. Το Satria βγάζει 18.2 στρόφαλο άρα είναι και πιο δυνατό. Και φυσικά όλα μοιάζουνε με μηχανές πλέον και έχουνε και συμπλέκτες. Μάντεψε ποιοι θα χεστούνε στο τάληρο για ακόμα μια φορά.

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 14 λεπτά, το μέλος noodles έγραψε:

π@@τσο τους τα ανηλικα. για crypton x βγαζεις διπλωμα στα 20 και τα οδηγανε απο 15. επισης ειναι το ακριβοτερο παπι αλλα εχει κανει τις περισσοτερες πωλησεις στην ελλαδα της κρισης. 

αν τα εισαγαγουν και εχουν δυνατο μοτερ, θα πουλησουν, τα καγκουρια δυνατο μοτερ θελουν τιποτα αλλο.:biggrin:

71b.jpg

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

πριν 13 λεπτά, το μέλος The Dread Rider έγραψε:

71b.jpg

:2funny::2funny::2funny: γιατι βρε χαζε? μπανικο ειναι το exciter θα το γουσταρουν

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

Εγω δεν ζητάω τίποτα παραπάνω απο αυτό εδω το κ****κι :wub: Μισό παπί μισό μηχανή, LCD όργανα μπροστα, μοτέρ ουσιαστικά ο απόγονος του FX αλλά στα 150 κυβικά και με injection (έχει και racing mode νομίζω) και 18.2 πόνυ.

bj66qg.jpg

2vmv8r9.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε

Καπου πηρε το ματι μου και ενα sym vf3i 183cc.....ξεφυγαν τα παπια.

Μπορει απο specs να σκιζουν....αλλα δειτε εδω εγγυησεις.....να γελανε τα dayang και τα daelim παρεα....

Comparo-kapcai-630x442.jpg

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

Το SYM το είδα και εγω...εξωπραγματικά πράγματα για παπάκι. Ωστόσο αν το Satria με 150cc βγάζει 18.2 άλογα τότε το SYM στα 183cc θα έπρεπε να βγάζει παραπάνω πιστεύω. Λογικά το Jaminan που λέει κάτω πρέπει να είναι η εγγυήση (αυτά σίγουρα είναι Ινδονησιακά). όλες τα παπάκια 1 και 2 χρόνια δεν έχουνε; Εννοώ γιατί να γελάνε τα Dayang και τα Daelim?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε

Δηλαδη εσυ θα ησουν ευχαριστημενος αν εσκαγες κανα 3αρι-3,5 χιλιαδες και ειχες ενα χρονο εγγυηση η 10k χιλιομετρα η στην καλυτερη 20k?

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

Υποθέτω πως όχι...αμα ήτανε 3 χρόνια θα φαινότανε πιο λογικό. Ειδικά το Yamaha ένας μόνο χρόνος είναι λίγος για μια Ιαπωνική εταιρία.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 7 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Εγω δεν ζητάω τίποτα παραπάνω απο αυτό εδω το κ****κι :wub: Μισό παπί μισό μηχανή, LCD όργανα μπροστα, μοτέρ ουσιαστικά ο απόγονος του FX αλλά στα 150 κυβικά και με injection (έχει και racing mode νομίζω) και 18.2 πόνυ.

bj66qg.jpg

2vmv8r9.jpg

Που να το κυκλοφορήσεις αυτο ρε μέσα στο Βόλο? Θα στο πετάξουν στο λιμάνι..

Ναι δε συμφέρει το 150 με Α2 αλλά αν δε σε αφήνει ο φαδερ να πάρεις μηχανή...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB300R (287cc)

Δημοσιεύτηκε

Το GTR ήταν στην έκθεση....θα έρθουν κάποια από αυτά τα παπιά....τώρα τι κοινό έχουν και τι πωλήσεις θα κάνουν άλλη ιστορία.

Πολλές φορές βέβαια μπορεί να εκπλαγεί κανείς.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

@achilleasv μα γιατί; :( 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα