Eddy Le

Δαγκάνα για Suzuki address 125

10 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Suzuki Address 125 (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα σας θελω να αλλαξω την δαγκανα μου και εχω δει κατι racing boy.

Ειναι καλα αυτα?

Ειναι universal στα παπια οι δαγκάνες?

Να βαλω oversize δισκοπλακα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

Από όσο ξέρω τα racing boy είναι κινεζιές, και, εφόσον μιλάμε για τα φρένα σου και την ασφάλεια σου, θα έμενα μακριά.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova i (125cc) caberg KTM SMC (690cc)

Δημοσιεύτηκε

Την δαγκάνα σου γιατί την αλλάζεις? έχει κάτι? δεν σου επαρκούν τα φρένα στο παπί? έχεις μείνει ποτέ από φρένα λόγο θερμοκρασιών?

δεν θα έβαζα ποτέ τέτοιες μάρκες κυρίως στον τομέα των φρένων μου όπως σωληνάκια υψηλής, τακάκια κ.α.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Αφησε το οπως ειναι, η μοναδικη βελτιωση που μπορεις να κανεις χωρις να ξοδεψεις πολλα χρηματα ειναι ενα φτιαχτό ή ενα ετοιμο επωνυμο σωληνακι υψηλης πιεσης, προσοχη, μακρυα απο κινεζιές.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

η δαγκανα του παπιου ειναι καλη.

αν θες δυνατοτερο φρενο, αλλαζεις τακακια και υγρα, αν θες ποιο δυνατο βαζεις σωληνακι υψηλης, ακομα καλυτερο βαζεις και δισκο braking (150ευρω, αλλα ειναι ο καλυτερος).

αν τα κανεις ολα αυτα εχεις φρενο αγκυρα, ουτε racing boy παπαριες χρειαζεσαι ουτε τιποτα!

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

Εγω προσωπικα δεν θα αλλαζα με τιποτα την δαγκανα. Μια χαρα φρενα εχει το Address και εξαλλου γιατι να βαλεις το κινεζικο Racing Boy και να μην αφησεις πανω αυτο που ειναι της Suzuki. Σκεψου το λιγακι. Δεν ητανε ανοητοι στην Suzuki οταν το σχεδιαζανε. Αν ωστοσο θες παραπανω αποδοση στο φρεναρισμα ριξε λεφτα σε σωληνακι υψηλης πιεσης ωστοσο δεν ξερω ποσο παιζει να σου παρει. Αν και εγω ειμαι ευχαριστημενος απο τα φρενα. Ακομα και σε περιπτωση που με 100 πηγαινα με σταματησε ανετα δεν ειχε κανενα προβλημα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Την 8/3/2017 at 10:32 ΠΜ, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Εγω προσωπικα δεν θα αλλαζα με τιποτα την δαγκανα. Μια χαρα φρενα εχει το Address και εξαλλου γιατι να βαλεις το κινεζικο Racing Boy και να μην αφησεις πανω αυτο που ειναι της Suzuki. Σκεψου το λιγακι. Δεν ητανε ανοητοι στην Suzuki οταν το σχεδιαζανε. Αν ωστοσο θες παραπανω αποδοση στο φρεναρισμα ριξε λεφτα σε σωληνακι υψηλης πιεσης ωστοσο δεν ξερω ποσο παιζει να σου παρει. Αν και εγω ειμαι ευχαριστημενος απο τα φρενα. Ακομα και σε περιπτωση που με 100 πηγαινα με σταματησε ανετα δεν ειχε κανενα προβλημα. 

Ευχαριστώ πολύ φιλε για την απάντηση, χαιρομαι που βρηκα και αλλον με address xD θα ψαξω τιμες για σωλήνα υψηλής και θα το σκεφτώ. Να σε ρωτήσω κατι αλλο εγω αμα θελω να αλλαξω την διακοπλακα σε oversize πχ της braking που ειπε ο φιλος μας πιο πάνω οτι ειναι καλα. Απλως να κοιταξω να ταιριάζουν οι τρυπες για να ξερω ότι θα μπει στο address μου?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 λεπτό, το μέλος Eddy Le έγραψε:

Ευχαριστώ πολύ φιλε για την απάντηση, χαιρομαι που βρηκα και αλλον με address xD θα ψαξω τιμες για σωλήνα υψηλής και θα το σκεφτώ. Να σε ρωτήσω κατι αλλο εγω αμα θελω να αλλαξω την διακοπλακα σε oversize πχ της braking που ειπε ο φιλος μας πιο πάνω οτι ειναι καλα. Απλως να κοιταξω να ταιριάζουν οι τρυπες για να ξερω ότι θα μπει στο address μου?

Φιλε κοιτα επειδη απο δισκοπλακες δεν εχω ασχοληθει μεχρι τωρα στο να τις αλλαξω αμα πω το οτιδηποτε θα σε γελασω λογικα και δεν θελω να σε παρω στον λαιμο μου :P. Εγω παλι πιστευω οτι ενα δισκοφρενο μπορστα (αυτο που εχει) και ενα ταμπουρο πισω ειναι αρκετα για να σταματησουνε αμμεσα ενα παπι 125 κυβικων ακομα και οταν ειναι τελικιασμενο (110-120 δηλαδη). Καλυτερα να ρωτησεις εναν μηχανικο σε αυτο το θεμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

Την 8/8/2017 at 1:57 ΜΜ, το μέλος Eddy Le έγραψε:

Ευχαριστώ πολύ φιλε για την απάντηση, χαιρομαι που βρηκα και αλλον με address xD θα ψαξω τιμες για σωλήνα υψηλής και θα το σκεφτώ. Να σε ρωτήσω κατι αλλο εγω αμα θελω να αλλαξω την διακοπλακα σε oversize πχ της braking που ειπε ο φιλος μας πιο πάνω οτι ειναι καλα. Απλως να κοιταξω να ταιριάζουν οι τρυπες για να ξερω ότι θα μπει στο address μου?

αριστος δισκος ο braking (αν ειναι ο γνησιος ετσι. γυρω στα 120-50 κοστιζει νομιζω, αναλογα το παπι)

η εταιρια φτιαχνει δισκους για πολλα παπια, εσυ θα παρεις αυτον που ειναι για το παπι σου, μπαινει κουτι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki pollapony Nivea Styling Gel Suzuki Hayabusa ABS (1300cc)

Δημοσιεύτηκε

Μια χαρά φρένα έχει το address με τέτοιο δουλεύω κάθε μέρα. Ένα μαλακό τακάκι βάλε και σωληνάκια υψηλής.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα