spyrosk42

Η Γαλλία απαγορεύει απο το 2040 όλα τα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα οχήματα

37 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda CBF1000FA (1000cc) SHOEI GT-AIR Δίας edition Honda CB1000R (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

http://www.independent.co.uk/environment/france-petrol-diesel-ban-vehicles-cars-2040-a7826831.html

(Άρθρο στα Αγγλικά, δυστυχώς δεν προλαβαίνω να το μεταφράσω τώρα οπότε θα επανέλθω αργότερα)

Τροποποιήθηκε από τον HLIAS

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Από το 2040 ωρε,  όχι μέχρι... :winking:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Ανοησίες. Δεν τις λέμε όλες εμείς τελικά, για δες. Λένε και οι άλλοι.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Αλλος Μέχρι ποσες? (....cc)

Δημοσιεύτηκε

Πρωτοστάτες της ενδοπαλάμιας παλινδρόμησης οι Γάλλοι. Όπως τότε που ήταν οι πρώτοι που έσπευσαν να θεσπίσουν το όριο των 100 ίππων για τις μοτοσυκλέτες. Ούτε τότε τους πέρασε, ούτε τώρα θα τους περάσει.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Γάλλοι μιναριστιque :laugh::tooth::grin:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400E Gas Gas TX Randonee (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα στην παρέα.

Προσωπικά πιστεύω ότι 23 ακόμα χρόνια για να ξεπεράσουμε τα κολλήματα μας με την βενζινοκίνηση αρκετά είναι.

Όπως και το να εξελιχθούν εναλλακτικά πράσινα οχήματα τα οποία θα μας δίνουν ανάλογες συγκινήσεις.

Ενώ εμείς οι μηχανόβιοι συνήθως συμφωνούμε συνήθως ότι η υγεία προέχει, υιοθετούμε δηλαδή μία συντηρητική στάση, όταν πρόκειται για την υγεία του πλανήτη βάζουμε παραπάνω την αισθητική μας όπως αυτή έχει διαμορφωθεί με τα βενζινοκίνητα οχήματα. Ήχος, κραδασμοί, μυρωδιά, εκρηκτική απόδοση, όλα αυτά, ίσως επειδή μας αρέσει να γινόμαστε λίγο γραφικοί ή για να υπογραμμίσουμε την 'ασθένεια' μας, τοποθετούνται πιο ψηλά από την ίδια την επιβίωση του είδους.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Εγώ πάλι πιστεύω ότι μου πάει το κόκκινο.

...

 

Δεν έχει ΚΑΜΙΑ δουλειά η πίστη με ορθολογικά ζητήματα. ΚΑΜΙΑ.

Ένα ορθολογικό πρόβλημα αμέσως-αμέσως. Άιντε και τα έκανες όλα ηλεκτρικά. Με τι θα τα φορτίζεις; Τα παρόντα ηλεκτρικά δίκτυα με το ζόρυ φτάνουν για σπίτια και εργοστάσια. Εδώ κλιματιστικά ανάβουν τις πολύ ζεστές μέρες, και αρχίζουν τα blackout.

Αν βάλεις και τα οχήματα, που είναι μάλιστα μεγαλύτερης κλάσεως κατανάλωση ενέργειας, πάει κρασάρανε οριστικά.

Άρα τι θα πρέπει να κάνεις μέχρι το 2040; Περισσότερα εργοστάσια παραγωγής ρεύματος. Κι αφού τα καύσιμα όλοι τα κυνηγάνε, και τα ηλιακά-ανεμογεννήτριες είναι πολύ μικρή δυνατότητα παραγωγής (δεν βγαίνουν λογιστικά καν) , τι θα φτιάξεις, που θες πο-σό-τη-τα ενέργειας, οχι ψίχουλα;

Πυρηνικούς αντιδραστήρεςςςςςς, να φορτίζουν τα αμαξάκια. Να μας ζήσει η ''πρασινη'' αυτοκίνηση βρε!

Που ούτως ή άλλως είναι μια ανοησία, ΠΑΛΙ κάτι πρέπει να κάψεις να βρεις ενέργεια, απλά στο ηλεκτρικό, καίγεται κάπου αλλού, όχι επί τόπου στο αμάξι. Τα ηλεκτροκίνητα είναι τόσο πράσινα, όσο το ρηττό, μακριά από τον κώλο μας κι όπου θέλει ας είναι.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Africa Twin Arai Tour X-3 KTM SMT (990cc)

Δημοσιεύτηκε

Το θεμα δεν ειναι με τι θα τα φορτιζεις...μια χαρα φτανει το δικτυο. Το θεμα ειναι ποσο θα παιρνει η φορτιση σε σχεση με το 1 λεπτο που παιρνει να γεμισει ενα αδειο ρεζερβουαρ με βενζινη. Αντε και πηγες στον Αι Γιαννη τον Ρωσο και εστριψες...αν τελειωσει η μπαταρια ποσο κανει να φορτισει ωστε να σε γυρισει πισω? Νο fackin' way λεω 'γω.

Βλεπω την λυση σε μπαταριες universal δυο-τριων τυπων αναλογως δυναμικοτητας. Δηλαδης...εχεις μπαταρια ...Τυπου Α? Σταματας σε ενα "πρατηριο" σου δινει μια γεματη "Τυπου Α" αφηνεις την αδεια σου "Τυπου Α", πληρωνεις το αντιτιμο της διαφορας φορτισης και τελος. Απο εκει και περα τα "βρουμ-βρουμ" και τα σκασιματα και τα ντουμανια ποσως με ενδιαφερουν εφοσον με καλυπτει το τριο ιπποδυναμη-ροπη- & καλη οδικη συμπεριφορα.

Το μεγαλυτερο προβλημα ολων ειναι πως "θα στα αρπαξουν στο φορο" μιας και βενζινη δεν μπορεις να δημιουργησεις σπιτι σου, αλλα τωρα με τα φωτοβολταικα μπορει ο οποιοσδηποτε να εχει το δικο του ρευμα και εκει δεν μπορει να σου βαλει χερι το κρατος. Αναλογιστειτε τι πληρωνετε καθε χρονο για καυσιμα αφαιρεστε το 40% και δειτε τι χανει το κρατος απο την ολη υποθεση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Όχι εντελώς λάθος κάνεις, ΚΑΘΟΛΟΥ δεν φτάνει.

Τα κλιμαστικά που έφερα σαν παράδειγμα, τραβάνε ισχύ της τάξεως των 1, 2 ή 3 ΚW, δλδ 1.5, 3 ή 4.5 ίππους ισχύ ζητάνε. Και με την εξτρά χρήση μηχανημάτων της τάξεως των λίγων ίππων, πέφτει το δίκτυο, όχι μόνο Ελλάδα, σε πολλά μέρη του κόσμου.

Φαντάσου να προστεθούν, τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, μερικά ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ από αυτά, που θα έχουν κινητήρες 40, 50, 100 ίππων και στην φόρτιση επί 8 ώρες π.χ. όλο το βράδυ, θα τραβάνε ένα σημαντικό ποσοστό αυτής της ισχύος, προκειμένου ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ άνθρωποι να βρουν το αυτοκίνητο φορτισμένο την επομένη και να πάνε στην δουλειά τους.

Όχι απλά δεν επαρκεί το δίκτυο σε καμία χώρα του κόσμου, ούτε καν το 10% των οχημάτων πόλης να γίνουν ηλεκτρικά, θα καταρρεύσει.

 

Η γρήγορη φόρτιση, δεν σε απασχολεί. Το σχέδιο των κυβερνήσεων, είναι τα οχήματα καύσης, να απαγορευτούν στις πόλεις. Στις πόλεις τι χρειάζεται ένα όχημα στο 95% των περιπτώσεων; Να πάει τον εργαζόμενο στην δουλειά του, να τον φέρει, άιντε να κάνει και τα ψώνια του ή ότι άλλη κίνηση μετά. Ε για αυτό το σενάριο χρήσης, δεν χρειάζεσαι την γρήγορη φόρτιση, το όχημα να έχει όλον τον χρόνο να φορτίσει όλο το βράδυ.

Η γρήγορη φόρτιση, θα χρειάζεται ΜΟΝΟ στα οχήματα που θα ξεπερνούν την απόσταση αυτονομίας της μπαταρίας, κοινώς στα ταξιδιάρικα. Εκτός πόλεως όμως, το πιο λογικό είναι να επιτρέπονται οι κινητήρες καύσεως.

 

Γενικά το όλο θέμα ηλεκτροκίνητα που πέταξε χειρότερα κι από Συριζαίο υπουργό ο Γάλλος, μπάζει από παντού.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Africa Twin Arai Tour X-3 KTM SMT (990cc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν αντιλεγω και δεν μπορω να επιμεινω επι του θεματος μη γνωριζωντας τι δυνατοτητες εχουμε σαν κρατος στην παραγωγη ηλεκτρικου ρευματος και τους κανονες που διεπουν την φορτιση μπαταριων.

Καποιος πιο ειδικος επι του θεματος ισως μπορουσε να με/μας διαφωτισει καλυτερα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400E Gas Gas TX Randonee (125cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ποιος μίλησε για πηρυνική ενέργεια;

Για ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ενέργειας μιλάμε, αυτές που παρεμπιπτόντως αντιμάχονται διάφορες κυβερνήσεις επηρεαζόμενες από συμφέροντα ορυκτών καυσίμων, της δικής μας συμπεριλαμβανομένης. Οπότε ναι, μια χαρά πράσινη μπορεί να γίνει η ηλεκτροκίνηση.

Bloomberg Φθηνότερη η ηλιακή ενέργεια

Από εκεί και πέρα, όπως σωστά αναφέρθηκε, ούτε είναι απαραίτητο να έχουν όλοι αυτοκίνητα ή μηχανές, ούτε, και να προσθέσω εγώ,  οι ιπποδυνάμεις αυτών είναι απαραίτητο να δαιτηρηθούν στα σημερινά επίπεδα.

Δεν είναι απαραίτητο να μας αρέσει που τελειώνει το πάρτυ της πλουσιοπάροχης βενζινοκίνητης ιπποδύναμης, πρέπει όμως να είμαστε σε θέση να δεχθούμε ότι τελειώνει, ότι είναι απαραίτητο να τελειώσει και ότι θα προσαρμοστούμε.

Τροποποιήθηκε από τον tzoutz

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 22 ώρες, το μέλος tzoutz έγραψε:

Καλησπέρα στην παρέα.

 

Ευγένιε, που χάθηκες  ρε ψυχή?

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε

Γεια σου tzoutz!

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400E Gas Gas TX Randonee (125cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

OFFtopic ON

Γεια σας αγόρια, μεγάλωνα tzoutzakia και δεν είχα χρόνο ούτε για κατούρημα. Όχι πως τώρα έχω πολύ αλλά όσο να ΄ναι ξεπεράσαμε κάποια σκηνικά που πρακτικά ενέχουν πολλές πρακτικές δυσκολίες. 4,8 και 1,8 ετών αντιστοίχως, το δεύτερο έκανε την διαφορά. Ελπίζω σιγά σιγά να επιστρέψω στις συνήθειες μου, είμαι και λίγο ακραίος, είτε όλα είτε τίποτα ένα πράγμα μερικές φορές.

OFFtopic OF

 

Αυτό είναι και το άρθρο που πρόσφατα διάβασα, έχει κάνει σχετική αίσθηση, το οποίο περιγράφει με σκοτεινα΄χρώματα το μέλλον του πλανήτη και το δικό μας.

Έχει δεχθεί κάποια κριτική, είναι ίσως λίγο ακράιο και μονόπλευρο, αλλά μερικά πράγματα δεν μπορούμε πια να τα αγνοούμε.

07-climate-change-feature-lede.w512.h600

The Uninhabitable Earth  / New York Magazine

 

 

Τροποποιήθηκε από τον tzoutz
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Την 12/7/2017 at 1:58 ΠΜ, το μέλος Verbal Kint έγραψε:

Δεν αντιλεγω και δεν μπορω να επιμεινω επι του θεματος μη γνωριζωντας τι δυνατοτητες εχουμε σαν κρατος στην παραγωγη ηλεκτρικου ρευματος και τους κανονες που διεπουν την φορτιση μπαταριων.

Καποιος πιο ειδικος επι του θεματος ισως μπορουσε να με/μας διαφωτισει καλυτερα.

Δεν χρειάζεται κάποια ειδική εξειδικευμένη γνώση, η Λυκειακή γνώση Φυσικής, αρκεί.

Ένα όχημα 40KW ισχύος (πρακτικά πες 60 ίππων), που δουλεύει κατά μέσο όρο στο 50% της ισχύος του, επί 1.5 ώρα την ημέρα (ένα αρκετά ρεαλιστικό σενάριο), χρειάζεται 40KW*0.5*1.5H=30 KWh ηλεκτρικής ενέργειας κάθε μέρα. Αυτή η ενέργεια, θες στην διάρκεια της νύχτας, θες άλλη ώρα, πρέπει να παραχθεί από ένα εργοστάσιο για να φορτίσει το αυτοκίνητο. Στην πραγματικότητα, το εργοστάσιο πρέπει να παράγει ακόμα μεγαλύτερο ποσό ενέργειας ηλεκτρικής, γιατί από το εργοστάσιο, μέχρι να γίνει κίνηση του οχήματος, η ενέργεια περνάει μετασχηματισμούς, και εκεί έχει απώλειες. Αλλά ας πούμε ότι δεν έχει (που δεν γίνεται στο Σύμπαν που ζούμε).

Μια ηλεκτρική κουζίνα είναι, 1 ,2 ή 3KW οι πιο μεγάλες. Αν μαγειρεύουν τέρμα γκάζι, με όλα τους τα μάτια αναμένα όλο αυτό, αλλοιώς είναι ακόμα λιγότερη η ισχύς που τραβάνε. Ας πούμε ότι τραβάνε με τέρμα, για 3 ώρες μαγείρεμα την ημέρα. Μας κάνει αντίστοιχα 3, 6 ή 9 KWh ποσό ενέργειας που θα καταναλώσει το σπίτι.

Σύγκρινε τα νούμερα. 30 KWh ένα αυτοκίνητο. 9 μια μεγάλη ηλεκτρική κουζίνα που καίει με όλα αναμμένα για τρεις ώρες. Ο πάροχος ηλεκτρικής ενέργειας, θα πρέπει εκεί που στην μέγιστη έδινε 9 KWh την μέρα σε ένα σπίτι, να δώσει 39. Τεράστια αύξηση.

 

Και δεν λέμε οι πλούσιοι γκαζιάρηδες να έχουν οχήματα ηλεκτρικά με μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις, όπως και σήμερα κάποιοι έχουν οχήματα 300 και 500 ίππων ε;

Αν αυτό, το κάνουν 1 εκατομύριο σπίτια, κάθε μέρα, θέλουμε επιπλέον 30.000.000.000 KWh ενέργειας, ή 30 TWh ενέργειας, ποσό που είναι εξωφρενικό για τα επίπεδα παραγωγής της Ελλάδας, σε διάστημα μηνών, όχι για μια μέρα...

 

Τέτοια ποσά ενέργειας όχι μόνο δεν βγαίνουν από το σημερινό δίκτυο παραγωγής, όχι μόνο είναι παιδικά αστείο να λέει άνθρωπος που υποτίθεται έχει μια κάποια αντίληψη των μεγεθών να λέει ότι θα βγει από φουρφούρια και ηλιακά φωτοκύταρα, απαιτεί τεράστιες επενδύσεις σε άλλες μορφές ενέργειας που μπορούν να αποδώσουν ποσότητα, εύκολα, γρήγορα, αξιόπιστα, και όταν τις χρειάζεσαι, όχι όταν έχει ήλιο ή αέρα.

Τέτοια μορφή, σήμερα, στην ανθρώπινη τεχνολογία, είναι ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΗ: Η πυρηνική ενέργεια σχάσης (αν κάποια στιγμή πετύχουμε την σύντηξη, ακόμα καλύτερα)

 

Η όλη φάση, αν και δεν μου αρέσουν καθόλου οι θεωρίες συνομωσίας και φεύγω τρέχοντας όταν τις ακούω από ανθρώπους, είναι ΚΑΡΑΜΠΑΜ στοιχείο, ότι πάμε ολοταχώς, με πρόσχημα τα ''ηλεκτρικά-οικολογικά'' σε νέα άνθιση πέρα από κάθε προηγούμενο του πυρηνικού λόμπι. (σημειώστε εδώ ότι η Γαλλία είναι από τις πρώτες χώρες στον κόσμο σε παραγωγή ηλεκτρισμού από πυρηνική ενέργεια. Νιάου νιάου στα κεραμίδια; )

Για το κατά πόσο θα μπορούσαν οι ηλεκτρογεννήτριες να καλύψουν την ΣΗΜΕΡΙΝΗ κατανάλωση ηλεκτρισμού της Βρετανίας, είχε κάνει ορθολογικό υπολογισμό ο γνωστός Χοιδάς σε άρθρο του στο R&D. Ο οποίος υπολογισμός, επίσης εύκολα επαληθεύεται από όποιον θυμάται την Λυκειακή Φυσική. Το αποτέλεσμα: Θα έπρεπε να καλυφθεί μια ατέλειωτη γραμμή, μέσα στην θάλασσα, γύρω-γύρω από ΟΛΗ την ακτή της βρετανικής νήσου με ανεμογεννήτριες ανά 100-τόσα μέτρα. ΟΛΗ Η ΒΡΕΤΑΝΙΑ. ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ. 

Και αυτό για την σημερινή κατανάλωση. ΧΩΡΙΣ ηλεκτρικά οχήματα.

Τα συμπεράσματα, μεγάλα παιδιά είστε, βγάλτε τα.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF1000FA (1000cc) SHOEI GT-AIR Δίας edition Honda CB1000R (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Μακάρι να πάμε σε πυρηνική ενέργεια εάν δεν είναι εφικτή η αλλαγή σε 100% ανανεώσιμες, καιρός είναι.

Δεν λέω ότι δεν θα υπάρχουν προβλήματα, και σίγουρα κάποια στιγμή θα υπάρξει ατύχημα (εάν είμαστε τυχεροί μικρό και με όχι πολλές επιπτώσεις) αλλά σε σχέση με το λιγνίτη/κάρβουνο κτλ ακόμα και με τα ατυχήματα η ανθρωπότητα θα είναι πολύ καλύτερα. Και δεν μιλάω μόνο για κλιματική αλλαγή αλλά καθαρά για θανάτους, επιβάρυνση ατόμων (άσθμα, καρκίνοι, προβλήματα στο αναπνευστικό και συναφής ασθένειες) και μη ξεχνάμε και την επιβάρυνση των κρατικών συστημάτων υγείας λόγω αυτού, όπου τα ορυκτά καύσιμα έχουν τα πρωτεία με διαφορά.

Όποιος έχει όρεξη για διάβασμα:

https://climate.nasa.gov/news/903/coal-and-gas-are-far-more-harmful-than-nuclear-power/

https://www.scientificamerican.com/article/coal-ash-is-more-radioactive-than-nuclear-waste/

http://homeguides.sfgate.com/one-better-environment-coal-nuclear-78760.html

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Συμπληρώνω τον Μιχάλη ( @FlyingInADream ) αναφέροντας πως πέρα από τον αντιοικολογικό (& πολύ αργό) χαρακτήρα της παροχής ενέργειας στα ηλεκτρικά οχήματα (διαδικασία φόρτισης), έχουμε και το σημαντικότατο πρόβλημα (επίσης οικολογικό) για το τι θα κάνουμε τις άχρηστες μπαταρίες των οχημάτων που θα αρχίσουν να αντικαθιστανται με καινούριες επειδή οι παλιές χάλασαν.

 

Κι όλα αυτά επειδή οι μεγάλοι ρίχνουν το μπαλάκι της ευθύνης στο κομμάτι της πίτας που δε μπορεί να κάνει τίποτα (ιδιοκτήτες οχημάτων), τη στιγμή που υπάρχουν τεράστιες εστίες μόλυνσης (εργοστάσια, αεροπλάνα, πλοία πχ) αλλά εκεί δεν ακουμπάμε.

Βέβαια, το περισσότερο διοξείδιο άνθρακα εκπέμπουμε εμείς κ τα ζώα, μέσω της αναπνοής, οπότε.........

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Sx 125 (125cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

 

giphy.gif 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Εγω παντως βενζιναμαξο εδωσα βενζιναμαξο πηρα, και με τα ηλεκτρικα θα ξαναδουμε την ιδια μαλακια που βλεπουμε  με το ντιζελ, θα κανουν οτι μπορουν οι εταιριες να πουλησουν τις νεες τεχνολογιες, και φυσικα μετα απο αρκετα χρονια αφου ολα θα κανουν τον κυκλο τους θα ξαναγυρισουν στον βενζινοκινητηρα, αυτοκινητα τα οποια ναι μεν θα εχουν ηλεκτροκινητηρα αλλα σε συνδιασμο με ενα βενζινοκινητηρα ή κινητηρα που καιει αεριο, δηλαδη παλι στην πρωτη γεννια υβριδικων αυτοκινητων.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε

θα ήταν επίσης ενδιαφέρον εάν υπάρχει έρευνα(που δε έπεσε στην αντίληψη μου). Τι θερμότητα και τι ρύποι παράγονται σε μια πόλη από οχήματα σε όλες τις κλίμακες 1εκ 3εκ 5εκ κλπ και τι αντίστοιχα σε βιομηχανικές περιοχές  μικρής, μεσαίου, βαρέως τύπου παραγωγικότητας

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF1000FA (1000cc) SHOEI GT-AIR Δίας edition Honda CB1000R (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 14 ώρες, το μέλος ksino1100 έγραψε:

Συμπληρώνω τον Μιχάλη ( @FlyingInADream ) αναφέροντας πως πέρα από τον αντιοικολογικό (& πολύ αργό) χαρακτήρα της παροχής ενέργειας στα ηλεκτρικά οχήματα (διαδικασία φόρτισης), έχουμε και το σημαντικότατο πρόβλημα (επίσης οικολογικό) για το τι θα κάνουμε τις άχρηστες μπαταρίες των οχημάτων που θα αρχίσουν να αντικαθιστανται με καινούριες επειδή οι παλιές χάλασαν.

Καλά αυτό όντως είναι μεγάλο θέμα γιατί και για την κατασκευή τους (πρώτες ύλες) αλλά και η απόρριψη είναι πολύ ζημιογόνες για το περιβάλλον. Νομίζω στο Top Gear έλεγαν ότι το περιβαλλοντολογικό κόστος κατασκευής ενός Prius ήταν πολύ μεγαλύτερο συγκριτικά με τα οφέλη σε σχέση με ένα συμβατικό. Τώρα κατά πόσο ισχύει αυτό δεν γνωρίζω, αλλά φαντάζομαι θα είχαν φάει μεγάλο κράξιμο εάν ήταν μπαρούφα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400E Gas Gas TX Randonee (125cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Την 14/7/2017 at 6:57 ΜΜ, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Δεν χρειάζεται κάποια ειδική εξειδικευμένη γνώση, η Λυκειακή γνώση Φυσικής, αρκεί.

Ένα όχημα 40KW ισχύος (πρακτικά πες 60 ίππων), που δουλεύει κατά μέσο όρο στο 50% της ισχύος του, επί 1.5 ώρα την ημέρα (ένα αρκετά ρεαλιστικό σενάριο), χρειάζεται 40KW*0.5*1.5H=30 KWh ηλεκτρικής ενέργειας κάθε μέρα. Αυτή η ενέργεια, θες στην διάρκεια της νύχτας, θες άλλη ώρα, πρέπει να παραχθεί από ένα εργοστάσιο για να φορτίσει το αυτοκίνητο. Στην πραγματικότητα, το εργοστάσιο πρέπει να παράγει ακόμα μεγαλύτερο ποσό ενέργειας ηλεκτρικής, γιατί από το εργοστάσιο, μέχρι να γίνει κίνηση του οχήματος, η ενέργεια περνάει μετασχηματισμούς, και εκεί έχει απώλειες. Αλλά ας πούμε ότι δεν έχει (που δεν γίνεται στο Σύμπαν που ζούμε).

Μια ηλεκτρική κουζίνα είναι, 1 ,2 ή 3KW οι πιο μεγάλες. Αν μαγειρεύουν τέρμα γκάζι, με όλα τους τα μάτια αναμένα όλο αυτό, αλλοιώς είναι ακόμα λιγότερη η ισχύς που τραβάνε. Ας πούμε ότι τραβάνε με τέρμα, για 3 ώρες μαγείρεμα την ημέρα. Μας κάνει αντίστοιχα 3, 6 ή 9 KWh ποσό ενέργειας που θα καταναλώσει το σπίτι.

Σύγκρινε τα νούμερα. 30 KWh ένα αυτοκίνητο. 9 μια μεγάλη ηλεκτρική κουζίνα που καίει με όλα αναμμένα για τρεις ώρες. Ο πάροχος ηλεκτρικής ενέργειας, θα πρέπει εκεί που στην μέγιστη έδινε 9 KWh την μέρα σε ένα σπίτι, να δώσει 39. Τεράστια αύξηση.

.....

Τα συμπεράσματα, μεγάλα παιδιά είστε, βγάλτε τα.

Συγνώμη αλλά δεν απαιτούν όλα τα νοικοκυριά 1,5 ώρα την ημέρα μετακίνησης. Όπως και το να υπολογίζουμε ότι το μοτέρ θα λειτουργεί στο 50% αυτή την 1.5 ώρα. Και οι 2 αυτές παραδοχές είναι κάπως αυθαίρετες.

Αυτό το οποίο αναφέρεις, το ότι η φόρτιση μπορεί να λαμβάνει χώρα κάποια στιγμή που δεν υπάρχει μεγάλος φόρτος στο δίκτυο θα μπορούσε να είναι μία λύση.
 

Την 14/7/2017 at 8:05 ΜΜ, το μέλος ksino1100 έγραψε:

Συμπληρώνω τον Μιχάλη ( @FlyingInADream ) αναφέροντας πως πέρα από τον αντιοικολογικό (& πολύ αργό) χαρακτήρα της παροχής ενέργειας στα ηλεκτρικά οχήματα (διαδικασία φόρτισης), έχουμε και το σημαντικότατο πρόβλημα (επίσης οικολογικό) για το τι θα κάνουμε τις άχρηστες μπαταρίες των οχημάτων που θα αρχίσουν να αντικαθιστανται με καινούριες επειδή οι παλιές χάλασαν.

Κι όλα αυτά επειδή οι μεγάλοι ρίχνουν το μπαλάκι της ευθύνης στο κομμάτι της πίτας που δε μπορεί να κάνει τίποτα (ιδιοκτήτες οχημάτων), τη στιγμή που υπάρχουν τεράστιες εστίες μόλυνσης (εργοστάσια, αεροπλάνα, πλοία πχ) αλλά εκεί δεν ακουμπάμε.

Βέβαια, το περισσότερο διοξείδιο άνθρακα εκπέμπουμε εμείς κ τα ζώα, μέσω της αναπνοής, οπότε.........

Οι μπαταρίες είναι πρόβλημα, η τεχνολογία όμως των μπαταριών κινείται ανάλογα με την ζήτηση τους. Μοντέλα και υπηρεσίες ενοικίασης, ανακλύκλωσης κλπ. μπορούν να αναπτυχθούν εφόσον υπάρξει η αγορά.

Γενικά σαφώς και υπάρχουν προβλήματα με αυτές τις τεχνολογίες ΤΩΡΑ όμως μιλάμε για αυτό που θέλουμε για το κοντινό ΜΕΛΛΟΝ.

Στο πλαίσιο της κουβέντας εντάσσεται και το αυτοκίνητο / μηχανή ως υπέρτατο καταναλωτικό αγαθό και το κατά πόσο αυτό είναι κάτι το οποίο πρέπει να συνεχίσει.

Ας πούμε, λίγο γενικόλογο και ίσως κλισέ, αλλά.....

Clean energy won’t save us – only a new economic system can GUARDIAN

Τροποποιήθηκε από τον tzoutz
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

''Συγνώμη'', αλλά δεν θα τα χαλάσουμε στα νούμερα. Όπως και να το πάρεις, με ότι παραδοχή χρήσης και απόδοσης, πάρε άλλα νούμερα εσύ, πάλι τα νούμερα δεν βγαίνουν.

Κι αυτό, γιατί για την κίνηση οχημάτων, προκύπτει ένα τεράστιο ποσό ηλεκτρικής ενέργειας, που ΚΑΝΕΙΣ δεν λέει, από που θα βγει.

Τι πάει να πει, σε ώρες που δεν έχει κίνηση το δίκτυο, το άρθροισμα κύριε είναι τόσο, θες βράδυ, θες πρωί, θες όλη μέρα, θες απόγευμα, ΠΡΕΠΕΙ να φορτίσουν οι μπαταρίες που ξεφορτίζονται όσο κινούνται τα οχήματα, τέλος.

( BTW, τα περισσότερα σπίτια, πλέον, δουλεύουν και οι δύο γονείς, και θέλουν δύο οχήματα ανά σπίτι. Αλλά εσένα το 50% στα 60 άλογα σου φάνηκε πολύ)

Καλόν είναι να έχουμε μια ορθολογική αντίληψη της φύσης, και όχι ιδεολογίες-μόδες-προθέσεις. Με αντίληψη της φύσης πετάει ο πύραυλος, με ιδεολογίες και τα συναφή δεν φτιάχνεται καν.

Σε όλο αυτό βέβαια, υπάρχει ΕΝΑ καλό νέο. Προχωράνε οι έρευνες για ελεγχόμενη σύντηξη, και ελπίζουμε ότι από εκεί θα βρούμε μια αξιόπιστη, καθαρή και επαρκής πηγή ενέργειας. Οι επιστήμονες είναι αισιόδοξοι ότι σύντομα η ελεγχόμενη πυρηνική σύντηξη θα είναι στην διάθεση της ανθρωπότητας >>> http://www.naftemporiki.gr/story/1120090/to-2025-i-leitourgia-tou-antidrastira-purinikis-suntiksis-iter

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400E Gas Gas TX Randonee (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλά ρε Μιχάλη, μιλάς για ορθολογική αντίληψη της φύσης, σαν να λες ότι οι συζητητές σου δεν είναι ορθολογικοί, και στο ίδιο ποστ λες ότι δεν θα τα χαλάσουμε στα νούμερα επειδή ότι νούμερα και να βάλουμε τα νούμερα πάλι δεν βγαίνουν. Το λάθος το διακρίνεις;

Τα νούμερα είναι θεμέλιο της ορθολογικότητας και παίζει τεράστιο ρόλο αν το ποσό της ενέργειας που υπολογίζεις, βάσει αυθαίρετων δικών σου παραδοχών, είναι Α, ή αν τελικά είναι 0,8Α, 0,5Α ή ακόμα και 0,33Α επειδή είναι πολύ λιγότερα τα άτομα που κινούνται με δικό τους μέσο, συντομότερα τα ταξίδια τους ή μικρότερη η κατανάλωση ενέργειας κατά την οδήγηση. 

Σταματάω εδώ αυτή την κουβέντα γιατί αφενός δεν έχουμε στοιχεία, αφετέρου επειδή βλέπω ότι μάλλον τελικά συμφωνούμε στο ότι δεν υπάρχει σοβαρό μέλλον για οχήματα καύσης. Η σύντηξη είναι ένας τρόπος παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, χωρίς εκπομπές ρύπων και ας πούμε ανανεώσιμος, οπότε τελικά, στο θέμα της κουβέντας μας, καλά κάνουν οι Γάλλοι κι επιταχύνουν την εξέλιξη και την μαζική αποδοχή των ηλεκτρικών οχημάτων.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ναι είναι ορθολογικό να σου λένε, ότι σήμερα παράγεις 1. Αύριο με τα δικά μου νούμερα, θα θες 8. Με άλλα νούμερα, θα θες 4, με παράλλα 12. ΟΛΕΣ οι εκτιμήσεις, όσο αυθαίρετες κι αν είναι είναι >>1 που έχεις σήμερα.

Ναι, αν αυτό το ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ λογικό πράγμα, δεν το καταλαβαίνεις, ε ΝΑΙ, δεν είσαι ορθολογικός.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα