Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
asimakis129

Yamaha tt 600e

19 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Peugeot speedfight (125cc) agv MV Agusta F4 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Χαιρετω την ομαδα,θελω να μαθω για τη συγκεκρειμενη μηχανη tt600e τι καταναλωση εχει? βλαβες? ανταλλακτικα? επισης τι διαφορα εχει απο xt περα απο το γκαζι?(μοτερικα κλπ)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα! Διάβασε εδώ 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Peugeot speedfight (125cc) agv MV Agusta F4 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 11 λεπτά, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Καλησπέρα! Διάβασε εδώ 

Ευχαριστω για την απαντηση,διαβασα πολλα χρησιμα πραγματα αλλα καταναλωση δεν ειδα να γραφει καπου,αν εχει ακποιος το χρονο ας απαντησει που κυμαινεται αναλογα με την οδηγηση!

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Υπολόγισε με νορμάλ οδήγηση 4,5 με 5,5 λίτρα στα 100χλμ. Ανάλογα πως το πας εσύ με μαμά καρμπ. Αν βάλεις FCR ξεφεύγεις αρκετά....

Τροποποιήθηκε από τον ΓιωργοςΤΤ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Peugeot speedfight (125cc) agv MV Agusta F4 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

μια χαρα δηλαδη,να σου κανω μια ερωτηση μοταρ μπορει να γινει ευκολα αυτο το μηχανακι?

πριν 3 ώρες, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Καλησπέρα! Διάβασε εδώ 

 

 

Τροποποιήθηκε από τον asimakis129

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 8 λεπτά, το μέλος asimakis129 έγραψε:

μια χαρα δηλαδη,να σου κανω μια ερωτηση μοταρ μπορει να γινει αυτο το μηχανακι?

 

Υπάρχει η δυνατότητα μετατροπής σε motard (ο Γιώργος έχει κάνει το δικό του), απλά δεν θα έχει την συμπεριφορά "πραγματικού" motard.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM superduke Ducati strs (999cc)

Δημοσιεύτηκε

Γινεται αλλα νομιζω οτι ειναι καλυτερο να το αφησεις μαμα γιατι με το κοστος μετατροπης και την αγορα πας καλυτερα για ετοιμο sm απο κτμ.  Εκτος αν βρεις ετοιμο μοταρντ κυκλοφορουν αρκετα

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Εύκολα γίνετε και έχει και το καλό ότι φοράει usd από τη μάνα του. Απλά θα είναι ψηλό για μοταρντ, μην περιμένεις να πηγαίνει σαν τα ΚΤΜ. Πάντος αν δεν πηγαίνεις εντουράδες αξίζει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Peugeot speedfight (125cc) agv MV Agusta F4 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

σιγουρα ναι ειναι ενα ψηλο μηχανακι και δεν μπορει να γινει κτμ,μια μετατροπη με μεταχειρισμενες ζαντες ποσο μπορει να στοιχισει δηλαδη? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 7 λεπτά, το μέλος asimakis129 έγραψε:

σιγουρα ναι ειναι ενα ψηλο μηχανακι και δεν μπορει να γινει κτμ,μια μετατροπη με μεταχειρισμενες ζαντες ποσο μπορει να στοιχισει δηλαδη? 

Ενα 500αρικο θα στο φαει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Peugeot speedfight (125cc) agv MV Agusta F4 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Και τι θα χρειαστει περα απο ζαντολαστιχα? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Εμενα μου βγηκε 495 ευρω, αγορασα μεταχειρισμενες ζαντες με κεντρα cagiva και στεφανια morad 180 ευρω, 215 ευρω λαστιχα σαμπρελες, ενα καινουριο δισκο μπροστα 35 ευρω Προσωρινα μεχρι να παρα καποιο oversize, ενα ομορφο κοντο φτερο polisport 30 ευρω, αλλαξα ρουλεναν στον μπροστα τροχο, τακακια μπροστα και κατι λιγα ευρω εφυγαν σε αποστατες και γενικα στο να ταιριαξω τις ζαντες πανω στο μηχανακι.

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Peugeot speedfight (125cc) agv MV Agusta F4 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Μια καλη διασταση ελαστικων ποια θα ειναι για το ττ π.χ 160/60 17

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

150/60 17 ή 160/60 17 ανάλογα το μέγεθος της ζάντας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Peugeot speedfight (125cc) agv MV Agusta F4 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

το ψαλιδι οτι και να γινει θα ραγισει στο συγκεκρειμενο σημειο? η απλα ραγιζει απο αλματα και απο εντουραδες?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Το ψαλίδι ραγίζει από τη χρήση στο δρόμο. Εκεί τρώει το ζόρι. Στο χώμα η ρόδα μπορεί να σπινιάρει και εκτονώνεται η δύναμη. Στο δρόμο πάει όλη στο ψαλίδι γιατί η ρόδα δεν σπινιάρει τόσο εύκολα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Peugeot speedfight (125cc) agv MV Agusta F4 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

ΔΕν το  χα σκεφτει αυτο να σου πω την αληθεια...αυτο με ηλεκτροκολληση ομως θα ναι κομπλε η κινδυνευεις να κοπει?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Αν γίνει σωστή δουλειά δεν έχεις θέμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Peugeot speedfight (125cc) agv MV Agusta F4 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Ωραια σας ευχαριστω ολους παιδια ,ναστε καλα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0