Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
giannis_81

επιλογή μοτοσικλέτας - επιλογή κατηγορίας

24 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda MTX (50cc) Αλλος

Δημοσιεύτηκε

Γεια σας.Ενδιαφέρομαι για αγορά μοτοσικλέτας.Οδηγώ παπί από τα 16 και έχω δίπλωμα μοτοσικλέτας εδώ και 7 χρόνια.Η εμπειρία μου με μοτοσικλέτα μεγάλου κυβισμού περιορίζεται στη cb500f της σχολής καθώς και σε ένα test ride μιας F700GS.

H cb500f δε με δυσκόλεψε καθόλου και στοF 700gs μου άρεσε η θέση οδήγησης.Προσανατολίζομαι λοιπόν σε στυλ μηχανών όπως το xsr900 , v7iii, ducatι scrambler αλλά επίσης με ενδιαφέρουν μοτοσικλέτες τύπου NC 750 Χ

Ποια τα υπέρ και ποια τα κατά κατά τη γνώμη σας?Στα υπέρ της πρώτης κατηγορίας,είναι η διαχρονικότητα κατά τη γνώμη μου και η θέση οδήγησης και στα κατά η έλλειψη προστασίας από τον αέρα.Στα υπέρ της δεύτερης είναι ότι ταιριάζουν  με τους δρόμους που έχουμε,καθώς  επίσης η θέση οδήγησης και η προστασία από τον αέρα.

Ποια είναι η γνώμη σας?

 

Cafe racer ή on-off?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

ό,τι γουσταρεις περισσότερο για να μη το μετανιώσεις μετά. αν εχεις βρει κατι που το βλεπεις και θες να τον χωσεις στην εξατμιση, τσιμπα το. αν οχι, τοτε on-off, πιο πρακτικό, πιο βολικό. δεν γνωρίζω να σου απαντησω για συγκεκριμενα μοντελα σε αυτες τις κατηγορίες πλην KTM ADV που ειναι γαμω τα μηχανακια  για άπειρους λόγους

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Benelli TRK (251cc) Αλλος T310

Δημοσιεύτηκε

   Με 15 διαφορετικα scrambler καθε 6μηνο θεωρω πως πρεπει να ψαξεις αλλου την διαχρονικοτητα. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda MTX (50cc) Αλλος

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 16 ώρες, το μέλος pavlosR1 έγραψε:

ό,τι γουσταρεις περισσότερο για να μη το μετανιώσεις μετά. αν εχεις βρει κατι που το βλεπεις και θες να τον χωσεις στην εξατμιση, τσιμπα το. αν οχι, τοτε on-off, πιο πρακτικό, πιο βολικό. δεν γνωρίζω να σου απαντησω για συγκεκριμενα μοντελα σε αυτες τις κατηγορίες πλην KTM ADV που ειναι γαμω τα μηχανακια  για άπειρους λόγους

η αλήθεια είναι οι πρώτες τρεις μοτοσικλέτες που ανέφερα μου αρέσουν .Για μένα παίζει ρόλο η εργονομία της μότο δηλαδή ελαφρώς  σκυφτή θέση οδήγησης και ελαφρώς λυγισμένα τα χέρια και να στρίβει επί τόπου όπως το cb500f  στη σχολή οδηγών.

πριν 3 λεπτά, το μέλος giannis_81 έγραψε:

η αλήθεια είναι οι πρώτες τρεις μοτοσικλέτες που ανέφερα μου αρέσουν .Για μένα παίζει ρόλο η εργονομία της μότο δηλαδή ελαφρώς  σκυφτή θέση οδήγησης και ελαφρώς λυγισμένα τα χέρια και να στρίβει επί τόπου όπως το cb500f  στη σχολή οδηγών.

 

Τροποποιήθηκε από τον giannis_81

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda MTX (50cc) Αλλος

Δημοσιεύτηκε

Την 21/6/2017 at 9:21 ΜΜ, το μέλος Gouky7 έγραψε:

   Με 15 διαφορετικα scrambler καθε 6μηνο θεωρω πως πρεπει να ψαξεις αλλου την διαχρονικοτητα. 

δεν έχεις και άδικο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cb Yamaha MT-09 (900cc)

Δημοσιεύτηκε

Θα προτεινα να παρεις οτι σου αρεσει αλλα αν θες και γνωμες γενικα ,κοιτα να μπορεις να την οδηγησεις με ανεση και το κοστος της βενζινης.Μην σε μπλεξουνε με ιδεες του στυλ εκεινο θελει παραπανω σερβισ το αλλο ζηταει αυτο, εκεινο ,ετσι ,αλλιως διοτι ολες οι μηχανες ζητανε ακριβως τα ιδια στην συντηρηση τους.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda MTX (50cc) Αλλος

Δημοσιεύτηκε

πριν 6 ώρες, το μέλος nikolascapten έγραψε:

Θα προτεινα να παρεις οτι σου αρεσει αλλα αν θες και γνωμες γενικα ,κοιτα να μπορεις να την οδηγησεις με ανεση και το κοστος της βενζινης.Μην σε μπλεξουνε με ιδεες του στυλ εκεινο θελει παραπανω σερβισ το αλλο ζηταει αυτο, εκεινο ,ετσι ,αλλιως διοτι ολες οι μηχανες ζητανε ακριβως τα ιδια στην συντηρηση τους.

συμφωνώ. Αυτό θέλω και εγώ να είναι άνετη στην οδήγηση. Όλες οι εταιρείες πλέον βγάζουν αξιόλογες μοτοσικλέτες.Πχ Ανέβηκα στο dorsoduro kai "κούμπωσα" πάνω της,Είναι μια καλή μοτοσικλέτα για καθημερινή μετακίνηση.αλλά λογικά κουράζει στο ταξίδι.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cb Yamaha MT-09 (900cc)

Δημοσιεύτηκε

Tι κυβικα ηταν το dorsoduro? Tετοια μηχανακια ειναι μανουλες για μεσα σε πολεις αντε και να πας καπου μακριοτερα αλλα ταξιδια οχι, εκτος οτι καποια στιγμη θα κουραστεις δεν μπορεις ενα τετοιο μηχναακι να το κανεις λατερνα με διαφορα μπιχλιμπιδια για αποσκευες συν της αλλης οτι ο πισω αν παρεις καποιον με το μισο κωλομερι εξω θα ειναι!:winking::laugh:

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda MTX (50cc) Αλλος

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

To dorsoduro ήταν 750.

Συμφωνώ με τα παραπάνω που έγραψες,Αναζητούμε τη χρυσή τομή λοιπόν.

Είναι και το cb 1100 rs kai ex:wub:

και το xsr 900 :wub:

(και για να σας προλάβω.Ναι κοκάλινα γυαλιά φοράω:yes: )

 

Τροποποιήθηκε από τον giannis_81

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT 07 (689cc)

Δημοσιεύτηκε

Είναι σημαντικό πώς θα νιώσεις σε μία μοτοσυκλέτα όταν την καβαλήσεις.Αφου έχεις την ευελιξία να διαλέξεις ανάμεσα σε περισσότερες από μία κατηγορίες, επίλεξε κάποια μοντέλα που σε ενδιαφερουν, πήγαινε δες αν και πόσο σου ταιριάζουν και πάρε την απόφασή σου.

Επειδή η εμπειρία σου με μεγάλες μοτοσυκλέτες είναι πολύ μικρή, προτείνω να διαλέξεις ένα μοντέλο με καλουτσικη μεταπώληση(π.χ ΜΤ-07) για να μη δυσκολευτείς πολύ να το δώσεις,αν αποφασίσεις να το πουλήσεις σύντομα.

Προσωπικά το xsr900 anniversary edition μου αρέσει πιο πολύ απ'όλα της λίστας σου αλλά δεν το έχω οδηγήσει... ωστόσο δεν τρελάθηκα όταν ανέβηκα.Το ίδιο και με το dorsoduro.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda MTX (50cc) Αλλος

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Την 30/6/2017 at 3:59 ΜΜ, το μέλος efkola έγραψε:

Είναι σημαντικό πώς θα νιώσεις σε μία μοτοσυκλέτα όταν την καβαλήσεις.Αφου έχεις την ευελιξία να διαλέξεις ανάμεσα σε περισσότερες από μία κατηγορίες, επίλεξε κάποια μοντέλα που σε ενδιαφέρουν, πήγαινε δες αν και πόσο σου ταιριάζουν και πάρε την απόφασή σου.

Επειδή η εμπειρία σου με μεγάλες μοτοσυκλέτες είναι πολύ μικρή, προτείνω να διαλέξεις ένα μοντέλο με καλούτσικη μεταπώληση(π.χ ΜΤ-07) για να μη δυσκολευτείς πολύ να το δώσεις,αν αποφασίσεις να το πουλήσεις σύντομα.

Προσωπικά το xsr900 anniversary edition μου αρέσει πιο πολύ απ'όλα της λίστας σου αλλά δεν το έχω οδηγήσει... ωστόσο δεν τρελάθηκα όταν ανέβηκα.Το ίδιο και με το dorsoduro.

η πρώτη πρόταση τα λέει όλα.

ρετρό γυμνό vs μοταρντ vs ΟΝ-off?

xsr900  vs dorsoduro vs crossrunner?

 

 

Τροποποιήθηκε από τον giannis_81

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Κοπρόσκυλο ΒΤ (1100cc) 1 απ΄όλα

Δημοσιεύτηκε

cb1100 :worshippy:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda MTX (50cc) Αλλος

Δημοσιεύτηκε

Την 30/6/2017 at 3:59 ΜΜ, το μέλος efkola έγραψε:

Είναι σημαντικό πώς θα νιώσεις σε μία μοτοσυκλέτα όταν την καβαλήσεις.Αφου έχεις την ευελιξία να διαλέξεις ανάμεσα σε περισσότερες από μία κατηγορίες, επίλεξε κάποια μοντέλα που σε ενδιαφερουν, πήγαινε δες αν και πόσο σου ταιριάζουν και πάρε την απόφασή σου.

Επειδή η εμπειρία σου με μεγάλες μοτοσυκλέτες είναι πολύ μικρή, προτείνω να διαλέξεις ένα μοντέλο με καλουτσικη μεταπώληση(π.χ ΜΤ-07) για να μη δυσκολευτείς πολύ να το δώσεις,αν αποφασίσεις να το πουλήσεις σύντομα.

Προσωπικά το xsr900 anniversary edition μου αρέσει πιο πολύ απ'όλα της λίστας σου αλλά δεν το έχω οδηγήσει... ωστόσο δεν τρελάθηκα όταν ανέβηκα.Το ίδιο και με το dorsoduro.

τi γνώμη έχεις για το shiver (mod 2008) για καθημερινή μετακίνηση?

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400SM

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

To mt07 ειναι δοκιμασμένη επιλογή νομίζω και μεγάλο vfm.
vfm είναι και τα καινούρια dorso/shiver 900.
Το μοτερ του dorso/shiver 750 έχει αρκετές ιδιαιτερότητες και όταν το γνωρίσεις καλύτερα και θα καταλάβεις τι έχεις (όχι με μια-δυο βόλτες) ή θα το μισήσεις πολύ, ή θα σου λείπει το παραπάνω γκάζι, είτε αν είσαι στην ανώμαλη εκείνη κατηγορία που τους αρέσει το σύνολο της μηχανής (γκουχ*και δεν είχαν λεφτά για hypermotard*γκουχ), θα το κάνεις γαργάρα.
Αξία μεταπώλησης (σε περίπτωση που αλλάξεις γνώμη μετά) έχουν ελάχιστη. Το mt07 όπως αναφέρθηκε, έχει ψηλά τον πύχη της μεταπώλησης.
Είναι και φθηνό, έχει ωραίο μοτερ. Το μόνο που δεν θα έχει είναι μάλλον ταξιδάκι με δεύτερο άτομο, γιατι ο πίσω θα αγανακτεί λίγο. Εκεί κερδίζει αρκετά το dorso.
Δεν το λες motard ομως το dorso (όπως είδα κάπου να αναφέρεις). Ένα ψηλούλι γυμνό είναι, με ιδιόρρυθμο στήσιμο. Για καθημερινό, μέσα στην πόλη εγω δεν θα το έπαιρνα, καθότι αρκετά βαρύ. Για μηχανή βόλτας... το έχω.

Την 6/29/2017 at 11:39 ΜΜ, το μέλος nikolascapten έγραψε:

Tι κυβικα ηταν το dorsoduro? Tετοια μηχανακια ειναι μανουλες για μεσα σε πολεις αντε και να πας καπου μακριοτερα αλλα ταξιδια οχι, εκτος οτι καποια στιγμη θα κουραστεις δεν μπορεις ενα τετοιο μηχναακι να το κανεις λατερνα με διαφορα μπιχλιμπιδια για αποσκευες συν της αλλης οτι ο πισω αν παρεις καποιον με το μισο κωλομερι εξω θα ειναι!:winking::laugh:

Nonono...
Η θέση για τον πίσω του dorso είναι πριγκιπική και μια χαρά ταξιδάκι κάνεις. Δεν ειναι motard η μηχανή. Ταξιδεύει σταθερότατα και ανετότατα (για τα δεδομένα των γυμνών βέβαια, που είναι πάντα ταλαιπωρία έτσι κ αλλιώς). Εκτός αν το έγραψες αυτό έχοντας στο μυαλό τουριστικές μηχανές. Αν το συγκρίνεις με οποιοδήποτε γυμνό, είναι μια χαρά και η θέση του πίσω τολμώ να πω οτι ειναι πιο άνετη και απο του μπροστά.

Edit: μόλις πρόσεξα την ημερομηνία του thread.

Τροποποιήθηκε από τον seatcowl

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda MTX (50cc) Αλλος

Δημοσιεύτηκε

Εχω ανέβει στο mt,αλλά δεν μου άρεσε η θέση οδήγησης.Δεν διαφωνω οτι έχει αξία μεταπώλησης,αλλά δεν μου αρέσει ως σύνολο.

Ναι μου αρέσει το shiver και όπως χαρακτηριστικά αναφέρεις ,ανήκω στην κατηγορία που δεν εχει χρήματα για hypermotard.

Δεν με ενδιαφέρει αν βγάζει λίγοτερα άλογα στον τροχό.Με ενδιαφέρει να στρίβει,να σταματά με ασφάλεια και να μπορεί να κάνει άνετα μια προσπέραση.

 

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400SM

Δημοσιεύτηκε

Αν σου αρέσει, τότε να προχωρήσεις. Δεν υπάρχει αντικειμενικός λόγος για να μην το κάνεις, καθώς, δεν τίθεται θέμα για το αν αυτά που ανέφερες τα κάνει το shiver/dorsoduro...
Το μόνο που θα πρέπει να προσέξεις όπως είπα είναι οι ιδιαιτερότητες που έχει το μοτερ αυτό, ή μάλλον η χαρτογράφηση του για να είμαστε πιο συγκεκριμένοι.
Όπως εγραψα και πιο πριν, υπάρχουν κάποιοι που το μισούν, που το θεωρούν μούφα, ενοχλητικό, εκνευριστικό, απαράδεκτο, κλπ κλπ...
Εχει 3 επιλογές στην χαρτογράφηση. Το rain που δεν έχει κανένα λόγο ύπαρξης και χρήσης, το touring που ειναι απλά βαρετό και θα νιώθεις οτι η μηχανή έχει τα μισά άλογα (παρά το ότι ο χάρτης αυτός δεν τα περιορίζει, όπως κάνει το rain, αλλά κάνει το γκάζι πολύ αργό στην απόκριση), και το sport που μέσα στην πόλη θα νιώθεις ότι καβαλάς ταύρο στο ροντέο και όχι απαραίτητα με την καλή έννοια.

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda MTX (50cc) Αλλος

Δημοσιεύτηκε

Βρήκα σε αγγελία εδώ στη Λάρισα ένα shiver 750 με 22.000 χιλιόμετρα περίπου.Μου άρεσε πολύ και μου έκανε εντύπωση το ύψος του, μιας και είμαι 1.80 και τα πόδια μου πατούσαν με δυσκολία κάτω.Η θέση οδήγησης τυπική street ,ελαφρώς επιθετική για τα γούστα μου.Τιμή:3.500

Μετά είδα ένα multistrada 620.Με το που ανέβηκα ένιωσα πιο οικεία μιας και δε χρειάστηκε να σκύψω για να κρατήσω το τιμόνι.Τα χέρια μου είχαν τις σωστές γωνίες και φαντάζομαι σε κίνηση με τα πόδια στα μαρσιπιε η θέση θα ναι πιο ξεκούραστη.Τίμή 2.500 με 52.000 χιλιόμετρα .

Και οι 2 μοτοσικλέτες εμφανισιακά μου αρέσουν ειδικά το φανάρι και οι εξατμίσεις που βρίσκονται κάτω από την εξάτμιση.

Για να πω την αλήθεια ένα κλικ παραπάνω  μου έκανε το multistrada λόγω θέσης οδήγησης ,ανεμοκάλυψης , μεγαλύτερου κόψιμο τιμονιού και δυνατότητα φόρτωσης.

Με μια ματιά που έριξα στο car το multistrada 1000ds κοστίζει γύρω στα 4.000 euro και  υπάρχει η δυνατότητα διακανονισμού ενώ για το 620 ο έμπορος μου τα ζήτησε μετρητής.

Αυτή η διαφορά στην τιμή αξίζει για το 1000?(+ μεγαλύτερα τέλη κυκλοφορίας και ασφάλεια)

Ναι, σίγουρα υπάρχουν και άλλες μοτοσικλέτες σε αυτή την κατηγορία με τα ίδια ή και λιγότερα χρήματα ,πιο τίμιες, αλλά το Μulti  με τα διπλά τελικά ,το ιδιαίτερο φανάρι και τα λευκά όργανα μ'αρέσει πιο πολύ!

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε

Αξιζει με τα 1000 η διαφορα των 1000 ευρω που εχει το 620 με το 1000 και ακομα περισσοτερο αν βρεις 1100!

Το θεωρω πολυ "φτωχο" συγγενη το 620.

  • ps.Ποσα χιλιαρικα χωρεσα σε μια προταση ρε?? :laugh:
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda MTX (50cc) Αλλος

Δημοσιεύτηκε

Τώρα δα, το μέλος GeorStrat έγραψε:

Αξιζει με τα 1000 η διαφορα των 1000 ευρω που εχει το 620 με το 1000 και ακομα περισσοτερο αν βρεις 1100!

Το θεωρω πολυ "φτωχο" συγγενη το 620.

  • ps.Ποσα χιλιαρικα χωρεσα σε μια προταση ρε?? :laugh:

:laugh:

όντως το 620 είναι ο φτωχός συγγενής της παρέας

αλλά και από τα 62 στα 86 άλογα περίπου διαφορά δεν νομίζω να με τρομάξει.(για πρώτη μηχανή)Τη ροπή δεν την κοίταξα.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia TUONO V4R ABS (999cc) καποτε...

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Η διαφορα που εχουν τα 2 μηχανακια ειναι πολυ μεγαλη και σε γκαζι και σε στησιμο(το 620 με το 1000 εννοω) , οποτε κανει το 620 οντως να μην αξιζει την διαφορα.

Αν ομως ψαχνεις για ducati να εχεις υποψιν σου το κοστος σερβις, με ελεγχο (και μαλλον ρυθμιση) βαλβιδων καθε 10000χλμ και αλλαγη ιμαντων καθε 20000χλμ η 2 χρονια, επισης αν πας στο 1000 αντι για το 620 να υπολογιζεις και κοστος δισκων συμπλεκτη και του καλαθιου, που αν το δουλευεις πολη μπορει να στα τρωει και καθε 20000 χλμ (ξηροκαμπανο)

 

Στην θεση σου αν δεν ειχα σκοπο κυριως τα ταξιδια θα κοιταζα το shiver, πιο φρεσκο, πιο φτηνο σε συντηρηση και πιο δυνατο (απο το 620)

Τροποποιήθηκε από τον Gee
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

To μοτέρ του 620 βγάζει καμιά 45 ίππους τροχό, και έχει να κινήσει όλο αυτό το πράγμα, με αυτήν την αεροδυναμική που -δεν- έχει ένα ψηλό μοτό.

Στην συντήρηση με τους ιμάντες και τα desmo, που δεν τα αναλαμβάνουν οι γενικοί μαστορες, θα τρέχεις στους εξουσιοδοτημένους, παίζει να είναι και πιο ακριβό από Hayabusa, στην απόδοση πιο ασθενικό κι από XTZ660.

Αλλά και οπτικά να το δεις, σου αρέσει τώρα αυτό το πράγμα που έχει για μοτέρ; Κάτι ψύκτρες σαν να είναι θερμάστρα σε διαμέρισμα συνταξιούχων, ένα κύλινδρος μπροστά λες και μεγάλωσες το παπί.

Πάρε κάτι πιο σύχρονο ανθρωπέ μου, να μην είναι ΚΑΙ να μην δείχνει τόσο πρωτόγονο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda MTX (50cc) Αλλος

Δημοσιεύτηκε

πριν 32 λεπτά, το μέλος Gee έγραψε:

Η διαφορα που εχουν τα 2 μηχανακια ειναι πολυ μεγαλη και σε γκαζι και σε στησιμο(το 620 με το 1000 εννοω) , οποτε κανει το 620 οντως να μην αξιζει την διαφορα.

Αν ομως ψαχνεις για ducati να εχεις υποψιν σου το κοστος σερβις, με ελεγχο (και μαλλον ρυθμιση) βαλβιδων καθε 10000χλμ και αλλαγη ιμαντων καθε 20000χλμ η 2 χρονια, επισης αν πας στο 1000 αντι για το 620 να υπολογιζεις και κοστος δισκων συμπλεκτη και του καλαθιου, που αν το δουλευεις πολη μπορει να στα τρωει και καθε 20000 χλμ (ξηροκαμπανο)

 

Στην θεση σου αν δεν ειχα σκοπο κυριως τα ταξιδια θα κοιταζα το shiver, πιο φρεσκο, πιο φτηνο σε συντηρηση και πιο δυνατο (απο το 620)

σε στήσιμο τί εννοείς?είναι πιο ψηλά το τιμόνι?διαφορετική γωνία κάστερ?

μάστορα έχω βρει.Σε ευχαριστώ που επισήμανες τα κόστη.ωραίο το shiver σίγουρα πιο φρέσκο αλλά κάπως σκυφτό για τα γούστα μου.

 

πριν 3 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

To μοτέρ του 620 βγάζει καμιά 45 ίππους τροχό, και έχει να κινήσει όλο αυτό το πράγμα, με αυτήν την αεροδυναμική που -δεν- έχει ένα ψηλό μοτό.

Στην συντήρηση με τους ιμάντες και τα desmo, που δεν τα αναλαμβάνουν οι γενικοί μαστορες, θα τρέχεις στους εξουσιοδοτημένους, παίζει να είναι και πιο ακριβό από Hayabusa, στην απόδοση πιο ασθενικό κι από XTZ660.

Αλλά και οπτικά να το δεις, σου αρέσει τώρα αυτό το πράγμα που έχει για μοτέρ; Κάτι ψύκτρες σαν να είναι θερμάστρα σε διαμέρισμα συνταξιούχων, ένα κύλινδρος μπροστά λες και μεγάλωσες το παπί.

Πάρε κάτι πιο σύχρονο ανθρωπέ μου, να μην είναι ΚΑΙ να μην δείχνει τόσο πρωτόγονο.

σύμφωνοι για το 620.

όσο για το σύγχρονο, δεν μπορώ να διαθέσω χρήματα για κάτι καινούριο.

στην τιμή που κοιτάζω μιλάμε για μοτοσικλέτες 10ετίας

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia TUONO V4R ABS (999cc) καποτε...

Δημοσιεύτηκε

Τώρα δα, το μέλος giannis_81 έγραψε:

σε στήσιμο τί εννοείς?είναι πιο ψηλά το τιμόνι?διαφορετική γωνία κάστερ?


εχουν διαφορετικα φρενα, αναρτησεις και ψαλιδι. θεση οδηγησης δεν θυμαμαι...

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda MTX (50cc) Αλλος

Δημοσιεύτηκε

οκ!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0