johnny_bratsoni

Βελτίωση παπιού

23 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda

Δημοσιεύτηκε

Γεια σας μαγκες.Ειμαι 17 χρονων και αποφασισα με τους γονεις μου να παω να βγαλω διπλωμα για 50cc μηχανακι για να παω για κανενα μπανιο τωρα το καλοκαιρι και στα φροντιστηρια μου καθως ετοιμαζομαι για πανελελε.Ας μπω ομως στο θεμα.Το προβλημα μου ειναι το μηχανακι.Εχουμε ενα στρογγυλοφαναρο 50αρι το οποιο ειναι του πατερα μου και το εχει πανω απο 35 χρονια και ειναι σε εξερετικη κατασταση.Επειδη λοιπον το αγαπαει πολυ το παπι,δεν θελει να του αλλαξουμε μοτερ γιατι ο μαμισιος ο κινητηρας ειναι τελειος και γιατι λεει πως θελει να το κρατησει οσο πιο μαμισιο γινεται,και φυσικα γιατι αν με καταλαβει η μπατσαρια οτι οδηγω μηχανακι 110cc με διπλωμα για 50cc την εχω....
Αυτο που θελω λοιπον ειναι να μου πειτε με ποιον τροπο μπορω να βελτιωσω το μηχανακι μου για να παει πιο γρηγορα,χωρις να χρειαστει να αλλαξω μοτερ.
Να σημειωσω οτι το μηχανακι φοραει καινουργιο καρμπιρατερ απο honda μηχανακι 125cc,και οτι στο παρελθον ο πατερας μου το ειχε ανεβασει απο 50cc se 72cc.
Ευχαριστω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Ποιό κράνος, έχει ο πατέρας σου ? (Μάρκα εννοώ)

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος innova 04 έγραψε:

Ποιό κράνος, έχει ο πατέρας σου ? (Μάρκα εννοώ)

τι σχεση εχει αυτο ρε man?

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 λεπτά, το μέλος johnny_bratsoni έγραψε:

τι σχεση εχει αυτο ρε man?

 

πριν 2 ώρες, το μέλος johnny_bratsoni έγραψε:

Γεια σας μαγκες.Ειμαι 17 χρονων και αποφασισα με τους γονεις μου να παω να βγαλω διπλωμα για 50cc μηχανακι

Οπως γραφεις, αποφασισατε όλοι, να βγαλεις διπλωμα. Φορά κράνος ο πατερας σου ? (Μια  απλη ερωτηση ειναι)

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda

Δημοσιεύτηκε

πριν 26 λεπτά, το μέλος innova 04 έγραψε:

 

Οπως γραφεις, αποφασισατε όλοι, να βγαλεις διπλωμα. Φορά κράνος ο πατερας σου ? (Μια  απλη ερωτηση ειναι)

μενουμε σε χωριο και οποτε χρησιμοποιει το μηχανακι  κινειται μεσα στο χωριο οποτε δεν φοραει κρανος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Sx 125 (125cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

@innova 04 Πως τους ματιάζεις έτσι; :tooth:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Ειναι ξεκαθαρη η νομοθεσια, αν κινεισε σε χωριο και πας αργα δεν χρειαζεται να φορας κρανος, αυτος ο νομος ειναι αγραφος βεβαια, αλλα τον γραμμενο νομο τον εχουμε κανονικα ¨γραμμενο¨

Σουζα, μπαντα, αλητεια..

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Η μονη βελτιωση που θα εκανα σε παπι θα ηταν ενα καλο σερβις, ειδικα στα φρενα, ενα ζευγαρι λαστιχα και ενα ζευγαρακι αμορτισερ.

Θα αισθανομουν σχετικη ασφαλεια και σιγουρο πατημα. Και φυσικα ενα καλο κρανακι για να μπορω να φτανω στην παραλια και να εχω το κεφαλι μου "ησυχο".

Το ποστ αυτο, προφανως, δεν εχει αποδεκτη τον αγαπητο τζωνει μπρατσωνει, αλλα ολα τα παλικαρια που εχουν ενα παπι και "ψαχνονται" για το πως θα μπορεσουν να νιωσουν ακομα μεγαλυτερη ικανοποιηση. Και δεν υπαρχει μεγαλυτερη ικανοποιηση απο το να χρειαστει να πατησεις φρενο αναγκης και να υπαρξει θετικη ανταποκριση απο το δικυκλο.

Sorry για το σπαμ...

Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 1199 Panigale

Δημοσιεύτηκε

επικρατει εδω και 10ετιες η νοοτροπια "μεγαλο πιστονι=μεγαλη π@@@σα". κανεις δεν ασχολειται να μαθει να οδηγαει σωστα και νομιμα, δεν υπαρχει λογος αλλωστε. οι πατεραδες, θεοι, γειτονες κτλ δεν εχουν φορεσει ποτε τους εξοπλισμο γιατι "πανε εδω κοντα και δε κανουν κοντρες και σουζες. επισης αν ξερεις που τη στηνουν οι μπλε μπορεις να τους αποφυγεις".

εχω μιλησει με 2-3 ανηλικους με παπια οταν ερχονται στο μαγαζι, δειχνουν να καταλαβαινουν καποια πραγματα αλλα δεν εχουν τοσο ισχυρη προσωπικοτητα και παρασυρονται παλι στα ιδια απο την παρεα. απο τους μεγαλυτερους δεν υπαρχει καμια προτροπη πρως τον εξοπλισμο αρα στην ουσια κανουμε μια τρυπα στο νερο.

 

2017 και ακομα θελουν 125αρι Ζ, πιστευουν πως θα καρφωσει βαλβιδες το κρυφτο αν βαλεις εξατμιση και καιγονται οι ροπες αν σβηνεις απο το kill switch το dinamik...:laugh:

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda

Δημοσιεύτηκε

Εφ΄οσων θα παω το μηχανακι για βαψιμο και θα το λυσουν στο συνεργειο ειχα σκοπο να του βαλω καινουργια αμορτισερ και να του αλλαξω τα ταμπουρα.Τα λαστιχα ειναι καινουργια.Η ερωτηση μου ομως ειναι πως μπορω να βελτιωσω το παπι για να παει λιγο πιο γρηγορα.Οχι για να βαλω κοντρες ουτε για να κανω μαγκες στην αστυνομια (αν ηθελα να κανω κατι τετοιο θα αγοραζα ενα yamaha crypton και δεν θα προσπαθουσα με το παπι) αλλα γιατι οι αποστασεις ειναι σχετικα μεγαλες και πολλες φορες θα χρειαστει να παρω και δευτερο ατομο και με τοσα κιλα πανω του το μηχανακι δυσκολευεται αρκετα.

Και φυσικα φαραω κρανος.Δεν ειμαι τοσο χαζος ετσι ωστε να παω να βγαλω διπλωμα και ασφαλεια και στο τελος να φαω την κλιση για το κρανος(το οποιο το φοραω περισσοτερο για δικη μου ασφαλεια και λιγοτερο για να με δει ο μπατσος και να πει α ωραια αυτος φοραει κρανος)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Λίγο + 10% = λίγο παραπάνω = όχι αρκετή δύναμη = τσάμπα λεφτά = μειωμένη αξιοπιστία

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter-c50 (125cc) CB1000R

Δημοσιεύτηκε

Στο δικό μου το ειχα κανει 72cc με κεφαλη 100αρα , καρμπ και μια sebring. Διαφορά ειδα μικρή σχεδόν καθόλου, οποτε πεταμένα λεφτά..  

Για να παει λιγο ποιο γρήγορα οπως λες, θέλεις παραπάνω κυβικα, ότι και να του βαλεις  καρμπ-εξατμιση κλπ η διαφορά που θα δεις θα ειναι μικρή..

Τώρα αν με ξαναρωτούσανε τι θα αλλαζα, θα έβαζα μπροστινές μπουκάλες για να φρενάρω όπως πρέπει και αλυσιδογράναζα για τα 72κυβικά του.. 

 

 

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha aerox (80cccc) utah Ducati Monster (695cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα φίλος, όπως ανέφερε και ο προλαλήσαντας για αρχή βάλε μπροστινές μπουκάλες,θα σε βοηθούν πολύ στο φρενάρισμα.Ακόμη καλύτερα ψάξε να βρεις και όλοκληρο μπροστινό σύστημα,με μπουκάλες και δισκόφρενο,από άλλο παπί.Όσο για το γκάζι τα 72cc μην σου φαίνονται και τόσο λίγα,μπορείς να βάλεις μια καλή εξάτμιση,να ρυθμίσεις το καρμπυρατέρ σου,να τοποθετήσεις και ένα γραναζωμα που σε βολεύει και θα πετάς 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda

Δημοσιεύτηκε

πριν 55 λεπτά, το μέλος Tim45 έγραψε:

Καλησπέρα φίλος, όπως ανέφερε και ο προλαλήσαντας για αρχή βάλε μπροστινές μπουκάλες,θα σε βοηθούν πολύ στο φρενάρισμα.Ακόμη καλύτερα ψάξε να βρεις και όλοκληρο μπροστινό σύστημα,με μπουκάλες και δισκόφρενο,από άλλο παπί.Όσο για το γκάζι τα 72cc μην σου φαίνονται και τόσο λίγα,μπορείς να βάλεις μια καλή εξάτμιση,να ρυθμίσεις το καρμπυρατέρ σου,να τοποθετήσεις και ένα γραναζωμα που σε βολεύει και θα πετάς 

Εχεις καποια εξατμιση να μου προτεινεις?Τα υπολοιπα τα βρισκω.

Ευχαριστω!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha aerox (80cccc) utah Ducati Monster (695cc)

Δημοσιεύτηκε

Από εξάτμιση οι επιλογές είναι λίγες και καλές.Μπορείς να πάρεις motorsport γύρω στα 40€.Στα 50-60€ sebring μαυροτάμπελη,με 60-70 μπορείς να πάρεις sebring χρυσοτάμπελη(είναι λίγο καλύτερη από την μαύρη αλλά λίγο σπάνια).Τέλος γύρω στο 80αρι βρίσκεις dragon που είναι λίγο πιο φασαριόζικη.Σε πιο καινούργια βρίσκεις level που παίζουν στο 75αρι αλλά προτιμώ τις άλλες.

Πάντως να ξέρεις σε όλες θα χρειαστείς ένα ρύθμισμα στο καρμπυρατέρ μετά.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Keeway Target (125cc) MT Blade SV Γιατί να έχω;;

Δημοσιεύτηκε

Το να πάρεις μια εξάτμιση ΜΟΝΟ δεν θα έχεις μεγάλη διαφορά πιστεύω και αυτό γιατί και εγω το έχω κάνει. Πάντως, προσωπικά μια καλή συνταγή κατα την άποψη μου είναι:

- Φιλτροχοάνη

- Ζιγκλέρ με μεγαλύτερη οπή (στο - η κατανάλωση καυσίμου)

- Εξάτμιση. 

Πάντως, συμφωνώ με τον @gkourmoul1. Κάνε του ενα καλό σέρβις και ειδικά για τους Ελληνικούς παλιόδρομους ενα καλό σετ αναρτήσεων είναι σημαντική βελτίωση στο παπί. Μια βασική ερώτηση: Το παπί είναι με το μπροστινό σύστημα ταμπούρων σωστά; Χμ... μια μετατροπή σε δισκόφρενο θα ήταν άλλο ένα + στην ασφάλεια σου. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Ρε παιδιά μη λέμε μ@βλακιες, αν δε μπει το χέρι πολύ βαθιά στην τσέπη δεν γίνεται δουλεια, με ενα κυλινδροπιστονο, ενα ζιγκλερ, μια Εξατμηση και μια φιλτροχοανη το μόνο που θα καταφέρει το παιδί ειναι να καίει παραπάνω και να κάνει θόρυβο.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

πριν 10 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Ρε παιδιά μη λέμε μ@βλακιες, αν δε μπει το χέρι πολύ βαθιά στην τσέπη δεν γίνεται δουλεια, με ενα κυλινδροπιστονο, ενα ζιγκλερ, μια Εξατμηση και μια φιλτροχοανη το μόνο που θα καταφέρει το παιδί ειναι να καίει παραπάνω και να κάνει θόρυβο.

Ε και? :tooth:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Keeway Target (125cc) MT Blade SV Γιατί να έχω;;

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 15 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Ρε παιδιά μη λέμε μ@βλακιες, αν δε μπει το χέρι πολύ βαθιά στην τσέπη δεν γίνεται δουλεια, με ενα κυλινδροπιστονο, ενα ζιγκλερ, μια Εξατμηση και μια φιλτροχοανη το μόνο που θα καταφέρει το παιδί ειναι να καίει παραπάνω και να κάνει θόρυβο.

Προσωπικά, δεν αξίζει να βάλεις το χέρι σου σε κάτι το οποίο απο μόνο του είναι αξιόπιστο και ποιοτικό. Αν αντιστρέψεις τούτη την λογική, άποψη μου δεν είναι (μηχανικά πάντα) οτι θα γίνει καλύτερο υπερκυβίζοντας το παραμόνο το ρισκάρεις και η κατάσταση είναι ντεμί μετά. Ο κατασκευαστής φτιάχνει το προϊόν του με βάση τα χαρακτηριστικά που θέλει να το δώσει. Τώρα, το να κάνεις ρεκτιφιέ για μεγαλύτερο κύλινδρο ή να αγοράσεις με μεγαλύτερο πιστόνι και, και και εγω δεν το πολυεμπιστεύομαι. Έχω ακούσει και έχω ακούσει πολλές περιπτώσεις που όλο και κάτι πήγαινε στραβά, ενω δεν προηγήθηκε κάτι ποτέ, πριν σε αυτούς.

Τροποποιήθηκε από τον GiannisTs
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Μια ακομα ερωτηση.Μπορει να ανεβει το μοτερ απο τα 72 cc ας πουμε στα 100cc?

Και αν ναι,ειναι πιο αξιωπιστη λυση απο τις επιλογες που μου προτεινατε?

Να σημειωσω πως το παπι δεν θελω να το κανω πυραυλο και στο τελος να μου μεινει στα χερια,απλα παει με ανεση σε ανηφορα ή με δικαβαλο και να βγαζει μια καλυτερη τελικη ρε παιδι μου

 

Τροποποιήθηκε από τον johnny_bratsoni

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Αφησε το 72αρι, ειναι η μονη αξιοπιστη επιλογη, το 50αρι εχει κοντη διαδρομη και για να το φτασεις στα 100cc θα πρεπει να πας σε αρκετα μεγαλο κυλινδρο, με οτι κινδυνους συνεπαγεται, δηλαδη θα πρεπει να ¨ενισχυσεις¨ και αλλα μερη του μοτερ.

πριν 11 ώρες, το μέλος hayabusas έγραψε:

Ε και? :tooth:

Ειναι ψυχολογικο το θεμα.. Το ακους να κανει σαματα και νομιζεις οτι παει...

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Keeway Target (125cc) MT Blade SV Γιατί να έχω;;

Δημοσιεύτηκε

πριν 5 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Αφησε το 72αρι, ειναι η μονη αξιοπιστη επιλογη, το 50αρι εχει κοντη διαδρομη και για να το φτασεις στα 100cc θα πρεπει να πας σε αρκετα μεγαλο κυλινδρο, με οτι κινδυνους συνεπαγεται, δηλαδη θα πρεπει να ¨ενισχυσεις¨ και αλλα μερη του μοτερ.

Ειναι ψυχολογικο το θεμα.. Το ακους να κανει σαματα και νομιζεις οτι παει...

Συμφωνώ... :thumbsup:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 1199 Panigale

Δημοσιεύτηκε

πριν 14 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Αφησε το 72αρι, ειναι η μονη αξιοπιστη επιλογη, το 50αρι εχει κοντη διαδρομη και για να το φτασεις στα 100cc θα πρεπει να πας σε αρκετα μεγαλο κυλινδρο, με οτι κινδυνους συνεπαγεται, δηλαδη θα πρεπει να ¨ενισχυσεις¨ και αλλα μερη του μοτερ.

Ειναι ψυχολογικο το θεμα.. Το ακους να κανει σαματα και νομιζεις οτι παει...

ακομα θυμαμαι ενα περσινο βραδυ καλοκαιριου: περναγανε 3-4 crypton x με racetech, "λεω, ω να σου γ@μησω superbike 1000αρι περναει" βγαινω εξω τους βλεπω και με πιανει σπαστικο γελιο:laugh::laugh::laugh: 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα