propapias

terra 125 vs cbf 125

61 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda Glx (105cc) KTM smc (660cc)

Δημοσιεύτηκε

Ειμαι αναμεσα σε δυο μηχανακια και θελω την γνωμη σας. Derbi terra 125 και honda cbf 125. Και τα δυο ειναι μοτοσυκλετες με το πρωτο να θυμιζει πιο πολυ "μεγαλης" κατηγοριας. Μεχρι την αγορα ειμαι θετικος για το derbi αλλα μετα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Glx (105cc) KTM smc (660cc)

Δημοσιεύτηκε

Nobody?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Το Derby τι μοτέρ φοράει? Αν χρειαστείς κατι απο ανταλλακτικά βρίσκεις?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Cbf (125cc) Agv k3-sv mythhelmet 2016 Ducati multistrada (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Για το σιμπιεφακι λιγο πολυ ειναι γνωστα τα θεματα που εχει!!σε ανταλακτικα δεν εινα και το πιο φτηνο αλλα περα απο τα 2 θεματα που βγαζει (πηνεια-τρομπα βενζινης) που αν τα εχει βγαλει στο προηγουμενο δεν εχεις θεμα!!δεν χρειαζεται τιποτα αλλο!! για το τερρα περα απο το οτι ειναι ομορφο δεν ξερω κατι αλλο!!για το σιμπιεφακι αν θες να μαθεις κατι συγκεκριμενο ρωτα!! το εχω τα τελευταια 3 χρονια και εχω γραψει ηδη 35000 χιλιομετρα!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Glx (105cc) KTM smc (660cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Το terra φοραει το μοτερ του aprilia rs4 125 και απο μια αναζητηση που εκανα για ανταλλακτικα ειναι σε νορμαλ τιμες. Για ευρεση ανταλλακτικων ειχα ακουσει απο ενα παλιο μελος οτι τα αναλωσιμα υπαρχουν τωρα για πιο extreme καταστασεις δεν ξερω. Τελικες το cbf? Με ποσα ταξιδευει, ειναι βολικο για 1,90 ανθρωπο? Το terra φαινεται να εχει πιο καλα χαρακτηριστικα. Το μονο που με απασχολει ειναι η μεταπωληση αν και θα βρω μια ακρη.

Βρηκα αυτο και θελω να παω να το τσεκαρω, και οταν με το καλο πουληθει το glx θα του κανω οτι χρειαζεται

Τροποποιήθηκε από τον propapias

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

To τerra 125 το ειχε ο xasodikis πριν παρει το TA650. Ειναι λιγο πανω απο το 1.90 και θυμαμαι οτι τον χωρουσε και τον μετακινουσε εντος πολης μια , αλλα θυμαμαι οτι εθχε προβληματακια. 

Το cbf ειναι στεναχωρο σε μενα (187 ειμαι). Με το παπι ειναι πολυ πιο ανετα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Glx (105cc) KTM smc (660cc)

Δημοσιεύτηκε

Τι ειδους προβληματακια, διοτι τα απλα τα λυνω μιας και δεν πληρωνω για μαστορικαι για πιο ακριβα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Το terra ειναι σιγουρα πολυ ανωτερο μηχανακι αλλα επειδη λογικα θα το κρατησεις μεχρι να σε παιρνει το διπλωμα για κατι μεγαλυτερο, το cbf γινεται καλυτερη επιλογη λογω μεταπωλησης.

Checkαρε και κανα xt 125 που ειναι της μοδας ή κανα xr 125 που ομως δεν ειναι τοσο γνωστο. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Glx (105cc) KTM smc (660cc)

Δημοσιεύτηκε

Ποσο καιρο δηλαδη μπορει να μεινει ενα μηχανκι? Πιο πολυ για καθημερινοτητα θα το χρησιμοποιω και καλοκαιρια και Σ/Κ πολλες βολτες. Για αυτο κολλησα με το terra. Δεν ξερω αν το cbf θα ειναι ΤΟΣΟ μεγαλη αναβαθμιση απο το glx

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 38 λεπτά, το μέλος propapias έγραψε:

Ποσο καιρο δηλαδη μπορει να μεινει ενα μηχανκι? Πιο πολυ για καθημερινοτητα θα το χρησιμοποιω και καλοκαιρια και Σ/Κ πολλες βολτες. Για αυτο κολλησα με το terra. Δεν ξερω αν το cbf θα ειναι ΤΟΣΟ μεγαλη αναβαθμιση απο το glx

Βασικα αν το 'χεις κανει 100 κυβικα το glx μπορει να ειναι και υποβαθμιση το cbf :crazy:

Οχι οτι το Terra θα ειναι πιο γρηγορο αλλα ειναι καλυτερο ως συνολο και πολυχρηστικο.

Τροποποιήθηκε από τον CptAngel

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Glx (105cc) KTM smc (660cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Αυτο φοβαμαι, μην ειναι υποβαθμιση. Με 65 παω. Anyway θα παρω τηλ για την αγγελια και θα το σκεφτω

Πηρα τηλ και μου ειπε οτι δεν το πολυ ανεβαινει και πως εχει κοψει ντιζα συμπλεκτη. Αν ισχυει πως θα ελεγξω πως παει στον δρομο?

Τροποποιήθηκε από τον propapias

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Αν θες πραγματικη αναβαθμιση παρε καποιο διχρονο που να ειναι 15 αλογα στα χαρτια(πχ. Husqy WRE 125).
Αλλιως μονο διαφορετικο στιλ με τα καλα και κακα του θα εχεις.

Πες του να την αλλαξει τη ντιζα προφανως αν θες να το δοκιμασεις.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Glx (105cc) KTM smc (660cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Δυχρονο δεν θελω γιατι οπως ειπα θα το χω πιο πολυ για πολη και θα καιει παραπανω και επισης δεν βρηκα καποιο σε τετοιο στυλ (adventure, on/off) αλλιως αν υπρχε θα το σκεφτομουν.

Τροποποιήθηκε από τον propapias

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Derby terra  απλό ή  το adventure? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Glx (105cc) KTM smc (660cc)

Δημοσιεύτηκε

Το απλο, το adventure εχει αρκετα μεγαλους τροχους και δεν νομιζω να εκμεταλευτω το ολο concept. Ετσι κι αλλιως στα λεφτα που διαθετω δεν υπαρχει adventure και αυτα που υπαρχουν ειναι Αθηνα και δεν μπορω να κανω αγορα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Το adv ειχε ο xasodikis

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Glx (105cc) KTM smc (660cc)

Δημοσιεύτηκε

Ιδια μοτερ φορανε με την μονη διαφορα οτι το ενα εχει πιο μεγαλους τροχους και αλλο "φτερο" μπροστα. Θα κανω αυτο που ειπε ο CptAngel αν αποφασισω να το παρω. Υπαρχει αλλη λυση για εκεινη την ωρα? Ξερω γω να χω δικια μου ντιζα και να την πεταξω πανω για να το τεσταρω (μαλακια ειπα?)

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Mt blade sv BMW hp4 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Αν το θες για πολη παρε το cbfακι ειναι οτι καλυτερο, δεν καιει τιποτα και κανεις και τα ταξιδακια σου με 100 ανετα. Τωρα μονο τσεκαρε τα θεματακια που εβγαζε οπως προαναφερθηκε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YZF-R6 (599cc)

Δημοσιεύτηκε

Είμαι λίγο off-topic αλλά αντί του cbf προτείνω  το cbr 125 , είναι πιο δυνατό, έχει 6η ταχύτητα  ,είναι  πιο ποιοτική κατασκευή και έχει καλύτερα φρένα και αναρτήσεις. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

100 ανετα ταξιδι δεν κανεις με cbf125. Σκασμενο θα ειναι το "παπι" και ειδικα με σωματωδη οδηγο.

Θες 15 αλογα μινιμουμ για να εισαι ανετα στα 100. Και οταν λεω ανετα εννοω να τα διατηρεις χωρις τερμα γκαζι και στις ανηφορες να μην πεφτει στα 80...

Για δικαβαλο ουτε συζητηση...

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Για Varkadero 125 το ψηνεις?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 1199 Panigale

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

κανενα δεν θα ειναι μεγαλη αναβαθμιση απο το glx. 

καταλαβαινω οτι θελεις μεγαλυτερη μοτοσυκλετα,

αλλα μηπως θα ειναι καλυτερα να κανεις υπομονη 1+ χρονο ακομα, να μαζεψεις 1000ε παραπανω, να βγαλεις α2 διπλωμα

και να παρεις ninja/cbr 250 οταν μπορεσεις, τα οποια ειναι πολυ ανωτερα γενικα...:winking:

Τροποποιήθηκε από τον noodles

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Glx (105cc) KTM smc (660cc)

Δημοσιεύτηκε

Για το α2 θελω αλλα 2 χρονια και οταν θα το βγαλω θα παρω κανα xf650 που παιζουν κατω απο 2000. Την χρειαζομαι, πιστευω, την αναβαθμιση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος noodles έγραψε:κανενα δεν θα ειναι μεγαλη αναβαθμιση απο το glx. 

Εδώ δεν θα συμφωνίσω, ακόμα και το DT125 του '82 που εχω ειναι πολύ καλύτερο απο οποιδήποτε παπί αυτής της κλάσης, δεν μπορεις να συγκρινεις τις αναρτησεις και τα φρενα που εχει το Terra με του GLX, ουτε το στησιμο του.

 

 Επιισης αναφερθηκε πιο πανω οτι το CBF ειναι υποβαθμηση, ουτε αυτο ισχυει φυσικα.

Το παπι οτι και να το κανεις παραμενει παπι, ειναι ενα οχημα που δεν παρεχει καμια ασφαλεια, καβαλαω παπι απο το '96 και η μοναδικη τους βελτιωση αυτα τα 20 χρονια ειναι ο ψεκασμος και το δισκοφρενο μπροστα.

Προσωπικα εγω δεν θα μπορουσα να περιμενω 2 χρονια για να παρω κατι αλλο, ειναι αρκετος καιρος, αν εχεις τη δυνατοτητα δωσε το παπι και παρε ενα μοτοσικλετακι, οπως και να εχει θα ειναι πιο ανετο και ξεκουραστο στο δρομο.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Glx (105cc) KTM smc (660cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Με αυτην την λογικη παω και γω, και φυσικα ειμαι ανοιχτος σε καθε αποψη απλως προσπαθω να την εφαρμοσω πανω στην καθημερινοτητα και στις απαιτησεις μου. Noodles καταλαβαινω τι εννοεις αλλα το συγκεκριμενο πανω κατω θα μου βγει στα 1400-1300, αρα θα κανει οσο μια συγχρονη παπια και αν το πουλησω δεν θα χασω τα λεφτα μου + το οτι σου δινει την φυση της μηχανης. Εγω ηθελα να ακουσω μερικες αποψεις για κανα προβλημα και μια γενικη αποψη καθως νομιζω πως ηρθε η ωρα να φυγω απο την παπια ειμαι και σαν υπερφυσικος μπεμπης πανω σε ενα ποδηλατακι τουλαχιστο το terra θα ειναι στα μετρα μου :tongue:

Τροποποιήθηκε από τον propapias

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα