Nikos Nikon

Dy 125 Daytona Dy 125 '17


394 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda CBF 500A Αλλος DY 125RS Efi (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Ξαναπαραλάβαμε κύριοι !:cheers:

Η Ιστορία επαναλαμβάνεται όπως και πριν 3 χρόνια ακριβώς με το καρμπυρατεράτο, τώρα βέβαια το πήρα σε άλλο χρώμα

για να έχω ποικιλία:biggrin:...εντυπώσεις σε μια δυο μέρες που θα κάνω μερικά χιλιόμετρα καθώς θα το στρώνω.

 

18194104_10211635370373687_4481416406892

 

 

Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda wave (110ίcc) zen Honda CB 500x (471cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλοριζικο και καλοταξιδο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF 500A Αλλος DY 125RS Efi (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Οι εμπειρίες μου μετά από σχεδόν μια εβδομάδα κατοχής και 500 χιλιομέτρων μέχρι στιγμής.

Απορώ γιατί τόσα χρόνια δεν έπαιρνα ένα παπί με ψεκασμό. Αλλο πράγμα τελείως σε σχέση με το καρμπυρατέρ. Δύναμη όση πρέπει και όταν πρέπει,

περισσότερη αυτονομία λόγω καλύτερης διαχείρισης, ομαλότερη λειτουργία χωρίς πυράκια και περίεργους κραδασμούς στο μοτέρ, άμεση εκκίνηση

χωρίς κομπιάσματα το πρωί. Η αντλία βενζίνης που είναι μέσα στο ρεζερβουάρ δεν ακούγεται σχεδόν καθόλου στο check. Όλο το assembly του ψεκασμού

μαζί με τα ηλεκτρονικά του, κοστίζει περί τα 120 ευρώ, οπότε να κι αν χαλάσει κάποια στιγμή, να κι αν δεν χαλάσει :biggrin:...

Το κιβώτιο είναι λίγο σφιχτό ακόμα, αλλά λογικά θα γλυκάνει όσο περνούν τα χιλιόμετρα όπως και στο προηγούμενο, σε συνδυασμό πάντα με το πολύ

καλύτερο λάδι που βάζω εγώ, σε σχέση με αυτό που έχει μέσα, μέχρι να το αλλάξω στο στρώσιμο. Λίγο οι βαλβίδες του ακούγονται αλλά θα τις δω

και αυτές στο πρώτο σέρβις. Τα συνδυασμένα φρένα προσθέτουν ένα πόντο ασφάλειας παραπάνω, αφού δεν χρειάζεται να τα πατάω με πιο πολύ

δύναμη και έχουν και ωραία αίσθηση. Περί κατανάλωσης κλπ δεν μπορώ να πω τίποτα ακόμα αφού είναι στη διαδικασία στρωσίματος.

Αν κάποιος έχει ODB τότε η πρίζα του είναι στο δεξί καπάκι που κρύβει την μπαταρία και το ρελέ της μίζας. Η σέλα είναι ακριβώς ίδια με το προηγούμενο

μοντέλο, αρκετά σκληρή και με την ίδια αίσθηση, αλλά εμένα δεν με ενοχλεί, μπορεί αργότερα να βάλω μια καλύτερη μόλις ξεκινήσω τα ταξίδια.

Γενικά το σύνολο είναι ελαφρύ και μανιτζέβελο όπως και το προηγούμενο. Περισσότερα όσο θα προχωρούν τα χιλιόμετρα και μετά το πρώτο σέρβις.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF 500A Αλλος DY 125RS Efi (125cc)

Δημοσιεύτηκε

ΟΚ, στρωθήκαμε...έγινε και το πρώτο σέρβις σήμερα, προτίμησα να το πάω εκεί που το αγόρασα και έμεινα παρόν σε όλη την διαδικασία

παρακολουθόντας διακριτικά. Προς τιμήν τους έλεγξαν και τις βαλβίδες το διάκενο των οποίων είναι ίδιο με του προηγούμενου μοντέλου.

Λάδια μπήκαν αυτά που χρησιμοποιώ και εγώ αφού τα είχε το συνεργείο, τα Castrol Power 1, τα οποία έβαζα και στο προηγούμενο μοντέλο και ήμουν

πολύ ευχαριστημένος. Η τάπα εξαγωγής λαδιού είναι διαφορετική από το προηγούμενο, περιέχει σίτα-φίλτρο και ελατήριο να την κρατάει, ωραία προσθήκη

και καθαρίζεται σε κάθε αλλαγή λαδιού. Το μπουζί είναι και αυτό διαφορετικό από το προηγούμενο και φοράει το ίδιο με το ψεκαστό Honda Innova. Το κόστος

του σέρβις ήταν το μηδαμινό ποσό των 15 ευρώ.

Η οδική του συμπεριφορά είναι πολύ καλή μέχρι στιγμής, δεν βρίσκω κάποιο ψεγάδι. Τα φρένα άψογα. Το κιβώτιο έχει μαλακώσει αρκετά. Η απόδοση τώρα

που στρώθηκε όμορφα, είναι πολύ γραμμική χωρίς κραδασμούς, ενώ η πολύ ήπια λειτουργία του μοτέρ και η απόδοση της ροπής 2000 στροφές

πιο κάτω από το προηγούμενο, το βοηθάει πάρα πολύ να μη κρεμάει σε όποια θέση και να είναι το γκάζι. Τα εύσημα στον ψεκασμό λοιπόν.

Το Σαββατοκύριακο με πήγε μια βόλτα μέχρι την αρχαία Επίδαυρο για να ξεσκάσουμε τα δυό μας και έκαψε 6 ευρώ βενζίνη για 260 χιλιόμετρα περίπου, αλλά

ακόμα είναι νωρίς για να δω τις καταναλώσεις. Ευελπιστώ να πάω ένα ταξίδιι τέλος του μήνα να το χαρώ περισσότερο, αν και μέχρι στιγμής είμαι κατενθουσιαμένος

με την επιλογή της ίδιας και πάλι μάρκας.

 

18403299_10211734660535879_6396889212838

18447237_10211749392424167_4430325765552

Αρέσει σε 8 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
dy 125 (125cc) Mt KTM 125 Exc (125cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Του εκανες καλο στρωσιμο(με ποσο πηγενες κτλ) και ποσο εχεις τελικη ταχυτητα;

Τροποποιήθηκε από τον alexisdv

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF 500A Αλλος DY 125RS Efi (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Φίλε μου καλησπέρα, εγώ είμαι κατενθουσιασμένος μέχρι στιγμής και είμαι σίγουρος ότι θα το χαρείς κι εσύ. Αν δεις πιο πίσω είχα και το προηγούμενο μοντέλο και ήμουν κατευχαριστημένος και από αυτό οπότε η επιλογή μου ήταν μονόδρομος. Βέβαια η χρήση που κάνω εγώ δεν είναι ακριβώς αυτό που λέμε χρήση μέσου αναβάτη χωρίς απαιτήσεις για ένα παπί, το βλέπω τελείως διαφορετικά, και το χρησιμοποιώ για οποιαδήποτε χρήση μ' αρέσει (μετακίνηση, δουλειές, ταξίδια, περιηγήσεις, άσφαλτος, χώμα κλπ). Τα λάστιχα είναι σχετικά καλά να βγάλεις το καλοκαίρι και ορθά με τα πρωτοβρόχια τα αλλάζεις γιατί γλυστράνε σαν διάολοι. Το κιβώτιο θα μαλακώσει περίπου στα 1500 με 2000 χιλιόμετρα, τώρα έχω 2361 από τις αρχές Μαϊου που το αγόρασα και είναι εξαιρετικά βελτιωμένο στο πάτημα και στις αλλαγές. Για καταναλώσεις είναι νωρίς να μιλήσουμε ακόμα, αλλά αυτό το μήνα από την ώρα που το πήρα μέχρι σήμερα χρησιμοποιώ το Fuel Buddy στο κινητό και με τα γεμίσματα που κάνω μου την υπολογίζει στα 1.92 L/100. Βενζίνη βάζω από συγκεκριμένο εταιρικό της SHELL, 95 και 97. Σέρβις υπολογίζω να κάνω άλλα 3-4 στο εξουσιοδοτημένο που το πήρα, για τον φόβο των Ιουδαίων μόνο και μόνο, αλλιώς θα τα έκανα όλα μόνος μου όπως και στο προηγούμενο. Να ρυθμίσεις το γκάζι γιατί έχει αρκετό τζόγο στο σκριπ (τουλάχιστον το δικό μου είχε). Τώρα όσον αφορά τον ψεκασμό, το εκθεσιακό μοντέλο που έβγαλα φωτογραφία πιο πάνω στην έκθεση μοτοσυκλέτας έγραφε ένα KEIHIN να με το συμπάθειο:2funny: επάνω, υπέθεσα λοιπόν ότι το σώμα είναι της αυτής μάρκας, στο δικό μου δεν έχω βγάλει ακόμα την ποδιά οπότε δεν ξέρω. Ό,τι και να έχει πάντως εμένα μου δίνει την εντύπωση ότι δουλεύει μια χαρά. Η μόνη μου καϊλα μέχρι στιγμής είναι ότι ο γιός μου βγάζει δίπλωμα σε λίγες μέρες και θα μου το φάει αβλεπί, οπότε πρέπει να το αγοράσω πάλι σε μαύρο χρώμα αυτή τη φορά και κατά πάσα πιθανότητα δεν θα κάνω το ταξιδάκι που υπολόγιζα στην Ιταλία για να συμπληρώσω τα λεφτά της αγοράς :sad:  

 

Καλά να είμαστε να το καβαλάμε το λοιπόν ! 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter-c50 (125cc) CB1000R

Δημοσιεύτηκε

Νίκο μιας και αλλαξα μπιέλα το στρώσιμο εσυ πως το έκανες? Επισης τι λάδι λές να βάλω για πρώτη φορά?

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF 500A Αλλος DY 125RS Efi (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Βαγγέλη απλά δεν το άφηνα να κρεμάει στα ανηφορικά κομμάτια και έκανα αλλαγές μόλις άρχιζαν να πέφτουν οι στροφές. Οι ταχύτητες μέχρι τα πρώτα 1000χλμ δεν ξεπέρασαν τα 60-70 χλμ/ώρα. Τα 45χλμ ταχύτητας που λέει το βιβλίο (όπως και στο προηγούμενο) στη διάρκεια του στρωσίματος, είναι απλά γελοιότητα, εκτός αν κάποιος μένει μόνος του σε καμιά στέπα...στην Ελλάδα και ειδικά στην Αθήνα απλά κάποιος θα περάσει από πάνω σου όσο προσεκτικά και αν πηγαίνεις. Πλεονέκτημα βέβαια ότι το έστρωσα σε ανοιχτές διαδρομές καθημερινά σχεδόν εκτός Αθηνών, με δροσιά το πρωί και χαμηλές σχετικά θερμοκρασίες το μεσημέρι στην επιστροφή από την δουλειά. Βοηθάει λίγο και το πίσω 41 γρανάζι (από 36 του προηγούμενου μοντέλου), του δίνει διάρκεια στα ανηφορικά κομμάτια. Λάδι ότι καλό και επώνυμο μοτοσυκλέτας 20W-50 του βάλεις μια χαρά θα είναι. Εγώ προτιμώ το Castrol Power 1 ή το Torco T4, αυτά έβαζα και στο προηγούμενο και δούλευε εξαιρετικά. Η μάρκα λιπαντικού βέβαια είναι αυστηρά προσωπική επιλογή του καθενός.

Ρε συ θυμάμαι τις επικές ατάκες σας με τον Cycloholic πριν 3 χρόνια και τις πλάκες που σας έκανα ! Ωραίοι...:cheers:

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF 500A Αλλος DY 125RS Efi (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Από τη σημερινή βόλτα στο Ναύπλιο, 7,5 ευρώ πήγαινε-έλα και γέμισα τις μπαταρίες μου για την δύσκολη εβδομάδα που έρχεται.

Το μηχανάκι συμπεριφέρθηκε άψογα και όπως πρέπει στη διαδρομή.

DSCN8339_Fotor_Medium.jpg

 

DSCN8336_Fotor_Medium.jpg

 

 

Αν ψήνεται κανείς για τίποτα μπύρες και χίπικες καταστάσεις, από την Παρασκευή 16/6 θα είμαι εδώ http://www.matalabeachfestival.org/gr/

...με την ένδοξη πάπια φυσικά :biggrin:

 

 

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Ωραίος :winking:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 8 ώρες, το μέλος Nikos Nikon έγραψε:

Κάντε ένα τσεκάρισμα και στα δικά σας στους επισκευαστές σας, και αν σας αρχίσουν τις πίπες του στυλ "ΕΤΣΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΑ" κεράστε με ένα καφέ και ελάτε στο γκαράζ μου να τα φτιάξουμε μαζί...

 

 

 

Και ο Καμπράνης τα ίδια χάλια είναι. Έχασε και αυτός εναν πελάτη, εμένα και έφτασα στο ίδιο σημείο που είσαι και εσυ. Κομπλέ είσαι... :biggrin:

Μια ερώτηση: Τι λάδι αναρτήσεων έχεις αν επιτρέπεται;

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
αφαιρεση μέρους παράθεσης.
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF 500A Αλλος DY 125RS Efi (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Golden Spectro 20W, είναι λίγο πιο σκληρό το μπροστινό, αλλά αντισταθμίζει κάπως τα πολύ μαλακά κινέζικα ελατήρια. Δεν υπάρχει λόγος να αλλάξω ελατήρια οπότε το πιο παχύ λαδάκι κάνει την δουλειά πιο φθηνά...

http://spectro-oils.com/fork-oil/

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 20 λεπτά, το μέλος Nikos Nikon έγραψε:

Golden Spectro 20W, είναι λίγο πιο σκληρό το μπροστινό, αλλά αντισταθμίζει κάπως τα πολύ μαλακά κινέζικα ελατήρια. Δεν υπάρχει λόγος να αλλάξω ελατήρια οπότε το πιο παχύ λαδάκι κάνει την δουλειά πιο φθηνά...

http://spectro-oils.com/fork-oil/

Ευχαριστώ πολυ φίλε μου, θα το έχω στο νου μου για το επόμενο σέρβις. ;-) 

Α, και κάτι ακόμη: το μονολιτρο μπουκάλι σου έφτασε ή πρέπει να πάρω δυο λίτρα; 

Τροποποιήθηκε από τον GiannisTs

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

πριν 6 ώρες, το μέλος GiannisTs έγραψε:

Και ο Καμπράνης τα ίδια χάλια είναι. Έχασε και αυτός εναν πελάτη, εμένα και έφτασα στο ίδιο σημείο που είσαι και εσυ. Κομπλέ είσαι... :biggrin:

Μια ερώτηση: Τι λάδι αναρτήσεων έχεις αν επιτρέπεται;

Δεν ειναι αναγκη να κανεις παραθεση ΟΛΟ το πόστ που επιθυμεις να δωσεις μια απάντηση 2 αράδες.

Ειναι κουραστικο στην αναγνωση απο ολους τους υπόλοιπους.

Διεγραψε όσα δεν χρειαζονται, όπως οι φωτο ή άλλα περιττα, φτιαξε μια μικρη παραθεση στον συμφορουμίτη, γραψε και τα δικα σου και πάτα αποστολή, ωστε να ειναι ευκολα αναγνωσιμο και βατό, και να μην χρειαζεται να σκρολάρουμε οοοολη την παραθεση.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1290 SD GT (1301cc) Shoei NXR Flagger KTM 1290 SD GT (1301cc)

Δημοσιεύτηκε

Επειδή πρόσφατα πήρα ένα sprinter 125 του 17 και έχω το ίδιο θέμα, ελατήρια που θα βρω; και τι είδους;

πριν 7 ώρες, το μέλος GiannisTs έγραψε:

Ευχαριστώ πολυ φίλε μου, θα το έχω στο νου μου για το επόμενο σέρβις. ;-) 

Α, και κάτι ακόμη: το μονολιτρο μπουκάλι σου έφτασε ή πρέπει να πάρω δυο λίτρα; 

Αφού παίρνει 62ml σε κάθε μπότα, φτάνει και παραφτάνει

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter-c50 (125cc) CB1000R

Δημοσιεύτηκε

Πολυ ωραιος μπραβο.. Και μένα σε καθε λακούβα χτυπαει ουτε 20 ml προβλέπω να μην έχει μέσα.. Απο εκει βρηκαν να κανουν οικονομια..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF 500A Αλλος DY 125RS Efi (125cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος Ravendark έγραψε:

Επειδή πρόσφατα πήρα ένα sprinter 125 του 17 και έχω το ίδιο θέμα, ελατήρια που θα βρω; και τι είδους;

Δεν υπάρχει λόγος να αλλάξεις τα ελατήρια, απλά άλλαξε το λάδι των αναρτήσεων με λίγο πιο παχύ. Αν πάλι επιμένεις να τα αλλάξεις τότε θα βρείς ελατήρια σε όλα τα γνωστά παπιοανταλλακτικάδικα, προφανώς σε διάφορες σκληρότητες που θα σου πουν στο μαγαζί, από 5 έως 20 ευρώ περίπου το κόστος για το σετ. Τα ίδια με το Supra/Grand παίρνει.

 

πριν 1 ώρα, το μέλος VaG3 έγραψε:

Πολυ ωραιος μπραβο.. Και μένα σε καθε λακούβα χτυπαει ουτε 20 ml προβλέπω να μην έχει μέσα.. Απο εκει βρηκαν να κανουν οικονομια..

Αν ήσουν Αθήνα θα στο έφτιαχνα ρε παλιόπαιδο...

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF 500A Αλλος DY 125RS Efi (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα στη Daytonaπαρέα.

Μόλις επέστρεψα από ένα πενθήμερο στην Κρήτη στο χίπικο φεστιβάλ στα Μάταλα. Το καημένο το μηχανάκι μας πήγε, μας βόλταρε περίπου 300 χιλιόμετρα στα χωριά του νομού Ηρακλείου δύο δαμάλια φορτωμένα με τα μπαγκάζια και το τσαντήρι μας, και δεν έκανε κιχ. Μιλάμε για βιασμό κανονικό καθ' έξην και παρά φύσην:2funny:  με περάσματα σε χωματόδρομους, κατεβάσματα σε παραλίες, διάσχιση ξηροπόταμων με ολίγη από λάσπη και καγκουρο-οδήγηση από τον γιο μου. Κοινώς άμα είχε στόμα να μιλήσει θα μας είχε διαλοστείλει :biggrin:

Τα συμπεράσματα από το μίνι ταξίδι είναι πως η σέλα χρειάζεται φροντίδα για να γίνει λίγο πιο άνετη γιατί είναι πολύ πιο σκληρή και με λιγότερο υλικό από το προηγούμενο μοντέλο, και τα πίσω αμορτισέρ τερματίζουν πολύ εύκολα με δυο άτομα και φορτωμένο, επίσης ένα σετάκι καινούρια λάστιχα θα ήταν ότι καλύτερο αλλά περιμένω να περάσει το καλοκαίρι.

 

  DSCN0369_Medium.jpg

 

DSCN0394_Medium_Fotor.jpg

DSCN0522_Medium_Fotor.jpg

DSCN0525_Medium.jpg

 

Αρέσει σε 8 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1290 SD GT (1301cc) Shoei NXR Flagger KTM 1290 SD GT (1301cc)

Δημοσιεύτηκε

Έλυσα και γω τα καλάμια, δεν μέτρησα λάδι, αλλά κάτι σταγόνες έβγαλε, του έβαλα φρέσκα λαδάκια και έστρωσε.

Το κακό είναι ότι ήταν στραβοβιδωμένες από το εργοστάσιο οι πάνω βίδες που κρατάνε τα καλάμια και βγήκαν κουρεμένες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter-c50 (125cc) CB1000R

Δημοσιεύτηκε

Αμηχανος 2 μηνες κοντα, αυτο το μικρόβιο σε τρώει τα σώψυχα όταν δεν εχεις μηχανακι.. Αρρωσταίνω!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Μπραβο Νικο, πολυ χαιρομαι οταν βλεπω ανθρωπους να ασχολουνται με τα οχηματα τους, ειτε εχουν παπι, ειτε SUV! 

Και ενα δευτερο και μεγαλυτερο μπραβο, και RESPECT που γυρνας παντου με τον παπιο, και το φορτωνεις μπαγκαζια και χιλιομετρα!! :respekt:

 

 

πριν 3 ώρες, το μέλος Ravendark έγραψε:

Έλυσα και γω τα καλάμια, δεν μέτρησα λάδι, αλλά κάτι σταγόνες έβγαλε, του έβαλα φρέσκα λαδάκια και έστρωσε.

Το κακό είναι ότι ήταν στραβοβιδωμένες από το εργοστάσιο οι πάνω βίδες που κρατάνε τα καλάμια και βγήκαν κουρεμένες

 

Τι λαδι του εβαλες; Ελπιζω να μην εβαλες πιο "παχυ", γιατι αργα ή γρηγορα θα σε κουρασει.. 

Αν βγηκαν οι βιδες κουρεμενες δεν πειραζει, μην κατεληξαν μασημενα τα σπειρωματα ειναι το θεμα! :tongue:

 

 

EDIT: Διορθωστε καποιος Mod τον τιτλο του θέματος. Δεν αφορα το Sprinter το θεμα, αλλα το DY125. Γιατι ψαχνοντας οντως για Sprinter θα 'ναι το πρωτο θεμα που θα σου βγαινει! :_thumbsup:

Τροποποιήθηκε από τον r3negade
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1290 SD GT (1301cc) Shoei NXR Flagger KTM 1290 SD GT (1301cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος r3negade έγραψε:

Τι λαδι του εβαλες; Ελπιζω να μην εβαλες πιο "παχυ", γιατι αργα ή γρηγορα θα σε κουρασει.. 

Αν βγηκαν οι βιδες κουρεμενες δεν πειραζει, μην κατεληξαν μασημενα τα σπειρωματα ειναι το θεμα! :tongue:

 

 

EDIT: Διορθωστε καποιος Mod τον τιτλο του θέματος. Δεν αφορα το Sprinter το θεμα, αλλα το DY125. Γιατι ψαχνοντας οντως για Sprinter θα 'ναι το πρωτο θεμα που θα σου βγαινει! :_thumbsup:

15αρι εβαλα.

Ναι τον εχουν παρει και τα σπειρωματα... εχει εγγυηση το αφησα για φτιαξιμο

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF 500A Αλλος DY 125RS Efi (125cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 ώρες, το μέλος r3negade έγραψε:

EDIT: Διορθωστε καποιος Mod τον τιτλο του θέματος. Δεν αφορα το Sprinter το θεμα, αλλα το DY125. Γιατι ψαχνοντας οντως για Sprinter θα 'ναι το πρωτο θεμα που θα σου βγαινει! :_thumbsup:

Αυτό θα το ήθελα κι εγώ, μιας και φαίνεται να έχω ανοίξει εγώ το θέμα, αλλά στην πραγματικότητα έχει διαχωριστεί από κάποιον mod από το νήμα του προηγούμενου μοντέλου. Θα μπορούσε να γίνει κάπως έτσι "Daytona Sprinter EFI Euro4 (DY 125RS EFI Euro4), Τα ίδια μηχανάκια είναι με άλλα κοστούμια...και να ευχαριστήσουμε εκ των προτέρων τους mods που διορθώνουν για να είναι πιο ευανάγνωστα τα νήματα.:cheers:

πριν 1 ώρα, το μέλος Ravendark έγραψε:

Ναι τον εχουν παρει και τα σπειρωματα... εχει εγγυηση το αφησα για φτιαξιμο

Τι λες ρε αδερφέ τώρα; Αμα λέω ότι δεν υπάρχει καθόλου έλεγχος μάλλον έχω δίκιο...και για το δια ταύτα δεν μπήκαν καν στον κόπο να απαντήσουν στο mail μια βδομάδα μετά την θεραπεία του προβλήματος. Ευτυχώς που πιάνουν τα χέρια μου και το φτιάχνω μόνος μου, και έχω και την ψυχική μου υγεία ήσυχη.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1290 SD GT (1301cc) Shoei NXR Flagger KTM 1290 SD GT (1301cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 ώρες, το μέλος Nikos Nikon έγραψε:

Τι λες ρε αδερφέ τώρα; Αμα λέω ότι δεν υπάρχει καθόλου έλεγχος μάλλον έχω δίκιο...και για το δια ταύτα δεν μπήκαν καν στον κόπο να απαντήσουν στο mail μια βδομάδα μετά την θεραπεία του προβλήματος. Ευτυχώς που πιάνουν τα χέρια μου και το φτιάχνω μόνος μου, και έχω και την ψυχική μου υγεία ήσυχη.

Ε ναι, αν υπήρχε έλεγχος θα είχαν και λάδια τα καλάμια! :tongue:

Για αλλαγή σταυρού ούτε λόγος, θα το βγάλει ο μάστορας και θα το πάει σε μηχανουργείο να ανοίξει καινούριες βόλτες. Ο γκορκολής δεν εγκρίνει.

Αν δεν γίνει σωστή δουλειά θα πάρω ένα καιρούριο σταυρό και θα το αλλάξω μόνος...

Αλλά ότι πληρώνεις παίρνεις...

Προσωπικά η εγγύηση δεν με ενδιαφέρει (γιατί από ότι βλέπω δεν είναι και καμιά σοβαρή και σιγά μην το πηγαίνω κάθε 2500 για σέρβις), το μόνο που με απασχολεί είναι το injection που εκεί δεν μπορείς να πειράξεις και πολλά.

Με καρμπυρατέρ είναι αλλιώς τα πράγματα... το μόνο θετικό είναι ότι δεν είναι ακριβά τα ανταλλακτικά

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα