achilleasv

Honda Innova 125i: Επιλογή αλυσογράναζων (Μάρκα)

16 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda innova injecion (125cc) τιι? (...cc)

Δημοσιεύτηκε

Χαίρεται φίλοι μου! 

Θέλω να αλλάξω τα γρανάζια και την αλυσίδα στο μηχανάκι μου. Τώρα φοράει noname σετ των 15 ευρώ όλο μαζί. Ξέρω ότι είναι παπί και δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω αλλά θέλω οπωσδήποτε να δοκιμάσω κάτι καλό.

Θα δώσω μέχρι 30 ευρώ μαζί με μεταφορικά εκτός αν βρω κάτι σε Βόλο.

Έχω βρει κάποια σετ και είμαι ανάμεσα σε (τι άλλο?) RK, DID (Πιο πολύ σε αυτό) και JT. Βλέπω όμως και συνδυασμούς αυτών. Π.χ. JT γρανάζια με DID αλυσίδα.
Εσείς τι μου προτείνετε?

Τώρα έχω 14-38 (βήμα 2.71)

Και θα βάλω 14-39 (2.78) καθώς θέλω λίγο πιο κοντό.

Περιμένω τις απαντήσεις σας!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Sx 125 (125cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

JT γρανάζια και DID αλυσίδα πιστεύω θα σε υπερκαλύψουν στο Innova. Βγαίνουν τίποτα αλουμινένια χρωματιστά γρανάζια για παπιά ή πολλά ζητάω; :laugh:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) τιι? (...cc)

Δημοσιεύτηκε

Τώρα δα, το μέλος The Dread Rider έγραψε:

JT γρανάζια και DID αλυσίδα πιστεύω θα σε υπερκαλύψουν στο Innova. Βγαίνουν τίποτα αλουμινένια χρωματιστά γρανάζια για παπιά ή πολλά ζητάω; :laugh:

Βγαινουνε αλλα θα τα βαψω μαυρα οτι και αν παρω (ολα μαυρα τα εχω κατω)
Γιατι οχι DID ολοκληρο?

Ξέχασα να πω οτι ειδα ενα σετ που λεει αλυσογραναζα με oring (Ολες με oring δεν ειναι? :_scare:)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Sx 125 (125cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 λεπτά, το μέλος achilleasv έγραψε:

Βγαινουνε αλλα θα τα βαψω μαυρα οτι και αν παρω (ολα μαυρα τα εχω κατω)
Γιατι οχι DID ολοκληρο?

Ξέχασα να πω οτι ειδα ενα σετ που λεει αλυσογραναζα με oring (Ολες με oring δεν ειναι? :_scare:)

Τα γρανάζια χωρίζονται σε σιδερένια, αλουμινένια και αλουμινένια εσωτερικά-σιδερένια δόντια.

Οι αλυσίδες χωρίζονται στις απλές (σκέτο μέταλλο) και σε αυτές με τα διάφορα rings ανάμεσα τους (o-ring,x-ring κλπ). 

Τώρα για το Innova βάλε μια κανονική ή άμα θες και σε παίρνει οικονομικά μια o-ring. Εφόσον την καθαρίζεις και τη λαδώνεις συχνά, οποιαδήποτε αλυσίδα θα αντέξει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) τιι? (...cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 λεπτό, το μέλος The Dread Rider έγραψε:

Τα γρανάζια χωρίζονται σε σιδερένια, αλουμινένια και αλουμινένια εσωτερικά-σιδερένια δόντια.

Οι αλυσίδες χωρίζονται στις απλές (σκέτο μέταλλο) και σε αυτές με τα διάφορα rings ανάμεσα τους (o-ring,x-ring κλπ). 

Τώρα για το Innova βάλε μια κανονική ή άμα θες και σε παίρνει οικονομικά μια o-ring. Εφόσον την καθαρίζεις και τη λαδώνεις συχνά, οποιαδήποτε αλυσίδα θα αντέξει.

Δεν είχε μεγάλη διαφορά στην τιμή..(μέσα στο 30ευρω ήτανε)

Θα προτιμουσες ενα σετ DID ή JT? Απλά η did είναι (λόγω ονόματος μάλλον) πιο ψηλά στην προτίμηση μου..

Εδώ εχω κάποια

 http://www.stelpet.gr/gr/el/products/alysidogranaza-did-honda-innova-125

https://www.e-moto.gr/el/?p=9259&m=0

https://www.e-moto.gr/el/?p=9629&m=0

https://www.e-moto.gr/el/?p=6753&m=0

Όσο για την συντήρηση καθε μέρα πλένω το παπί και καθαρίζω αλυσίδα!!

Εδώ http://www.stelpet.gr/gr/el/products/alysidogranaza-set-honda-innova-125-jt-me-o-ring φαίνεται ότι στην ασφάλεια πρέπει να βάλεις και τα κόκκινα orings μάλλον...

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Sx 125 (125cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

Εγώ πρότεινα DID αλυσίδα και JT γρανάζια γιατί έχω ακούσει καλά λόγια για το καθένα στον τομέα τους, δηλαδή DID για τις αλυσίδες της και JT για τα γρανάζια της. Τα κόκκινα o-ring είναι για τα έξτρα inks της αλυσίδας που δίνει μαζί.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 1199 Panigale

Δημοσιεύτηκε

Την 12/6/2017 at 10:08 ΜΜ, το μέλος achilleasv έγραψε:

Δεν είχε μεγάλη διαφορά στην τιμή..(μέσα στο 30ευρω ήτανε)

Θα προτιμουσες ενα σετ DID ή JT? Απλά η did είναι (λόγω ονόματος μάλλον) πιο ψηλά στην προτίμηση μου..

Εδώ εχω κάποια

 http://www.stelpet.gr/gr/el/products/alysidogranaza-did-honda-innova-125

https://www.e-moto.gr/el/?p=9259&m=0

https://www.e-moto.gr/el/?p=9629&m=0

https://www.e-moto.gr/el/?p=6753&m=0

Όσο για την συντήρηση καθε μέρα πλένω το παπί και καθαρίζω αλυσίδα!!

Εδώ http://www.stelpet.gr/gr/el/products/alysidogranaza-set-honda-innova-125-jt-me-o-ring φαίνεται ότι στην ασφάλεια πρέπει να βάλεις και τα κόκκινα orings μάλλον...

 

το 1ο απο stelpet παρε. 

με 14-38 υπαρχει περιπτωση να μη φτασει η αλυσιδα, δε θυμαμαι τι περιθωριο εχουν. βαλε 13-35 το οποιο ειναι ακριβως ιδιο. 

πιο κοντο ειναι υπερβολικη πιστευω, θα δουλευεις σχεδων κοφτη σε πορεια με 4η και 100.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph S3R,astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε

Την 12/6/2017 at 10:08 ΜΜ, το μέλος achilleasv έγραψε:

 

Όσο για την συντήρηση καθε μέρα πλένω το παπί και καθαρίζω αλυσίδα!!

 

Φανταζομαι κανεις πλακα.......:_unsure:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) τιι? (...cc)

Δημοσιεύτηκε

Την 15/6/2017 at 11:39 ΜΜ, το μέλος noodles έγραψε:

το 1ο απο stelpet παρε. 

με 14-38 υπαρχει περιπτωση να μη φτασει η αλυσιδα, δε θυμαμαι τι περιθωριο εχουν. βαλε 13-35 το οποιο ειναι ακριβως ιδιο. 

πιο κοντο ειναι υπερβολικη πιστευω, θα δουλευεις σχεδων κοφτη σε πορεια με 4η και 100.

Η αλυσιδα θελει και κοψιμο!! Κοιτα..δεν παω και πανω απο 100 πουθενα οποτε το σκεφτομαι για το 39αρι.

Το 13 35 το αποκλειω γιατι ειναι λιγο μακρυτερο απο το 14 38 και εχει αισθητη διαφορα.

Την 16/6/2017 at 5:01 ΠΜ, το μέλος GeorStrat έγραψε:

Φανταζομαι κανεις πλακα.......:_unsure:

Καθε μερα το πλενω και αντε την αλυσιδα καθε 2η το πολυ..την σκουπιζω για να μην γεμιζει η ζαντα και της βαζω καινουριο λιπαντικο!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph S3R,astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε

Δικο σου ειναι και το κανεις οτι θες.....αλλα υπερβαλλεις,πολυ.....δεν το δουλευεις στο rally-dakar  φανταζομαι το μηχανακι :laugh:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Keeway Target (125cc) MT Blade SV Γιατί να έχω;;

Δημοσιεύτηκε

Την 6/16/2017 at 5:01 ΠΜ, το μέλος GeorStrat έγραψε:

Φανταζομαι κανεις πλακα.......:_unsure:

Αν είσαι τρελαμένος γιατί όχι; Εδω έχω δεί τύπους που έχουν μια χαρά οχήματα και τα πειράζουν και άλλο έτσι για εφέ. :laugh:

Αχιλλέα προσωπικά θα προτιμούσα τα DID και δεν θα έκανα... συνδυασμούς. Πάνε πάρε το σετ ολόκληρο και πέρασε το. Τώρα, όσον αφορά για τα JT (έτσι μου είπε ο μάστορας, τώρα το τι έγινε...) εγω φοράω αλυσίδα μόνο και με την παραμικρή βροχή πιάνει σκουριά. Αλυσίδα 10.000 χλμ, όπου καθαρίζεται και λιπαίνεται κανονικά. Όσο πάει, γιατί και εγω στο ψάξιμο είμαι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph S3R,astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 ώρες, το μέλος GiannisTs έγραψε:

Αν είσαι τρελαμένος γιατί όχι; Εδω έχω δεί τύπους που έχουν μια χαρά οχήματα και τα πειράζουν και άλλο έτσι για εφέ. :laugh:

 

Με την ιδια λογικη καθε βδομαδα λαδια,καθε δυο  λαστιχα και καθε τρεις φρεσκαρισμα στη βαφη του......:laugh:

Αλλο η βελτιωση ενος οχηματος για το δικο σου γουστο και αλλο η ασκοπη αλλαγη αναλωσιμων για την ψευδαισθηση οτι το "εργαλειο" σου ειναι πενα και καλυτερο απ'ολα.

Νομιζω ξεχωριζει η τρελα που λες απο την ανουσια υπερβολη

 

Φιλικα ολα τα παραπανω και για να μην παρεξηγηθω ο καθενας κανει οτι νομιζει με την περιουσια του.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Keeway Target (125cc) MT Blade SV Γιατί να έχω;;

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 7 ώρες, το μέλος GeorStrat έγραψε:

Με την ιδια λογικη καθε βδομαδα λαδια,καθε δυο  λαστιχα και καθε τρεις φρεσκαρισμα στη βαφη του......:laugh:

Αλλο η βελτιωση ενος οχηματος για το δικο σου γουστο και αλλο η ασκοπη αλλαγη αναλωσιμων για την ψευδαισθηση οτι το "εργαλειο" σου ειναι πενα και καλυτερο απ'ολα.

Νομιζω ξεχωριζει η τρελα που λες απο την ανουσια υπερβολη

 

Φιλικα ολα τα παραπανω και για να μην παρεξηγηθω ο καθενας κανει οτι νομιζει με την περιουσια του.

Μπα φίλε εγω δεν έχω τέτοια κολλήματα :laugh:, απλά θέλω να κάνει σωστά την δουλειά του όποιο όχημα και αν είναι... 

κατι άλλο: το προηγούμενο μήνυμα μου γιατί διαγράφτηκε;;

Τροποποιήθηκε από τον GiannisTs

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 1199 Panigale

Δημοσιεύτηκε

πριν 22 ώρες, το μέλος achilleasv έγραψε:

Η αλυσιδα θελει και κοψιμο!! Κοιτα..δεν παω και πανω απο 100 πουθενα οποτε το σκεφτομαι για το 39αρι.

Το 13 35 το αποκλειω γιατι ειναι λιγο μακρυτερο απο το 14 38 και εχει αισθητη διαφορα.

Καθε μερα το πλενω και αντε την αλυσιδα καθε 2η το πολυ..την σκουπιζω για να μην γεμιζει η ζαντα και της βαζω καινουριο λιπαντικο!

το 13-35 ειναι ακριβως ιδιο με το 14-38. μαμα γραναζωμα του ιννοβα ειναι 14-35. αν βαλεις -1 μπροστα ειναι ιδιο με +3 πισω:winking:

τοσο συχνο πλυσιμο δεν οφελει πουθενα να ξερεις. πιο το νοημα να "καθαριζεις" την αλυσιδα απο λαδι και να την ξαναλαδωνεις παλι? 

αν το πλενεις τοσο συχνα σκουριαζουν διαφορα μερη του παπιου τα οποια δε βλεπεις πχ αξονες, ζαντες απο μεσα κτλ. ειχαμε βγαλει ζαντες με φιλο απο καινουριο κρυπτον χ ο οποιος το επλενε πολυ συχνα. απο μεσα ειχανε καταστραφει. ειχε σκουριασει ολο το πελμα της ζαντας. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 5 λεπτά, το μέλος noodles έγραψε:

αν το πλενεις τοσο συχνα σκουριαζουν διαφορα μερη του παπιου τα οποια δε βλεπεις πχ αξονες, ζαντες απο μεσα κτλ.

Ρουλεμάν τροχών, έδραση ψαλιδιού, ακτίνες, καψούλια, κλπ. Επίσης το φίλτρο αέρα, απορροφά συνεχώς υγρασία. Το'χεις δει τελευταία?

Ον τοπικ, βάλε μια αλυσιδα απλή, μεχρι 20ε αξία. Οχι o-ring, ''βαραίνει'' πολυ η μετάδοση + χάνεις ισχύ τσάμπα..

Πόσα χλμ εχει απάνω του το παπί ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) τιι? (...cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 13 ώρες, το μέλος GeorStrat έγραψε:

Με την ιδια λογικη καθε βδομαδα λαδια,καθε δυο  λαστιχα και καθε τρεις φρεσκαρισμα στη βαφη του......:laugh:

Αλλο η βελτιωση ενος οχηματος για το δικο σου γουστο και αλλο η ασκοπη αλλαγη αναλωσιμων για την ψευδαισθηση οτι το "εργαλειο" σου ειναι πενα και καλυτερο απ'ολα.

Νομιζω ξεχωριζει η τρελα που λες απο την ανουσια υπερβολη

 

Φιλικα ολα τα παραπανω και για να μην παρεξηγηθω ο καθενας κανει οτι νομιζει με την περιουσια του.

Ενα λεπτο μου παιρνει να την καθαρισω..δεν την κανω σαν καινουρια απλα τα χωματα κτλ γιατι τα πρωινα πηγαινω σε χωματοδρομους και τα βραδια στην βολτα το θελω πεντακαθαρο!

πριν 3 ώρες, το μέλος noodles έγραψε:

το 13-35 ειναι ακριβως ιδιο με το 14-38. μαμα γραναζωμα του ιννοβα ειναι 14-35. αν βαλεις -1 μπροστα ειναι ιδιο με +3 πισω:winking:

τοσο συχνο πλυσιμο δεν οφελει πουθενα να ξερεις. πιο το νοημα να "καθαριζεις" την αλυσιδα απο λαδι και να την ξαναλαδωνεις παλι? 

αν το πλενεις τοσο συχνα σκουριαζουν διαφορα μερη του παπιου τα οποια δε βλεπεις πχ αξονες, ζαντες απο μεσα κτλ. ειχαμε βγαλει ζαντες με φιλο απο καινουριο κρυπτον χ ο οποιος το επλενε πολυ συχνα. απο μεσα ειχανε καταστραφει. ειχε σκουριασει ολο το πελμα της ζαντας. 

 Αν κανεις την διαιρεση 35/13=2.692 και 38/14=2.714. Και μολις εκανα την αλλαγη το καταλαβα οτι τραβαγε καλυτερα...ας ειναι μικρη η διαφορα. Με το 39/14=2.785 αρα πιστευω θα ειναι το ιδανιικοτερο για τη χρηση που θελω.

Μια φορα στο 2μηνο και παραπανω το ξεντυνω και σκουπιζω απο μεσα να μενει καθαρο και δεν εχει πουθενα σκουριες εκτος απο επιφανειακη σε 2 3 κολλησεις απο λαμακια που κρατανε τα σωηνακια, τιποτα σπουδαιο.

 

πριν 3 ώρες, το μέλος innova 04 έγραψε:

Ρουλεμάν τροχών, έδραση ψαλιδιού, ακτίνες, καψούλια, κλπ. Επίσης το φίλτρο αέρα, απορροφά συνεχώς υγρασία. Το'χεις δει τελευταία?

Ον τοπικ, βάλε μια αλυσιδα απλή, μεχρι 20ε αξία. Οχι o-ring, ''βαραίνει'' πολυ η μετάδοση + χάνεις ισχύ τσάμπα..

Πόσα χλμ εχει απάνω του το παπί ?

Δεν εχω κανενα θεμα με το φιλτρο ουτε με τα λαδια (αν ειχα θα το εβλεπα στο λαδι). Το ελεγχω συχνα

Μαλλον θα βαλω το σετ did. 

Εχει στο κοντερ 27100 τωρα και πραγματικα κοντα στα 26000.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα