Barcelioma

Ηλεκτρικά σκουτεράκια

12 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Αλλος

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα σε όλους, θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με τα ηλεκτρικά σκούτερ τι ισχύει και αν χρειάζεται δίπλωμα ή κάποια σχετική άδεια για να το κυκλοφορήσεις. Έχω ακούσει ότι παίζει ρόλο το πόσα watt είναι απλά έχω δει διάφορες αλλαγές στο νόμο και δεν έχω καταλάβει τι ισχύει τελικά. Στην περίπτωση μου δεν έχω δίπλωμα λόγω οικονομικής στενότητας αλλά και να είχα θα ήταν αδύνατο να συντηρήσω έξοδα μηχανής ή αυτοκινήτου ( βενζίνες, σέρβις, τέλη και όλα τα σχετικά έξοδα ). Οπότε μη έχοντας άλλη λύση σκέφτομαι πολύ σοβαρά την απόκτηση κάποιου ηλεκτρικού σκούτερ, αν και εφόσον βάση νομοθεσίας μπορώ να οδηγήσω. Να προσθέσω ότι είμαι 23 ετών.

Για να γίνω πιο συγκεκριμένος πήρε το μάτι μου αυτά τα δύο ως ενδεικτικά ηλεκτροκίνητα από ένα κατάστημα και θέλω τη γνώμη σας. Έχω ψάξει και σε site με αγγελίες αλλά δεν υπάρχει κάτι σχετικό, όλα είναι βενζινοκίνητα και απαιτούν δίπλωμα.  http://www.epb.gr/el-gr/ηλεκτρικά-ποδήλατα-από-390-€/ηλεκτρικό-πατίνι-drifter

http://www.epb.gr/el-gr/ηλεκτρικά-ποδήλατα-από-390-€/trike-ηλεκτρικό-τρίκυκλο

Ευχαριστώ εκ των προτέρων! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Keeway Target (125cc) MT Blade SV Γιατί να έχω;;

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 32 λεπτά, το μέλος Barcelioma έγραψε:

Καλησπέρα σε όλους, θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με τα ηλεκτρικά σκούτερ τι ισχύει και αν χρειάζεται δίπλωμα ή κάποια σχετική άδεια για να το κυκλοφορήσεις. Έχω ακούσει ότι παίζει ρόλο το πόσα watt είναι απλά έχω δει διάφορες αλλαγές στο νόμο και δεν έχω καταλάβει τι ισχύει τελικά. Στην περίπτωση μου δεν έχω δίπλωμα λόγω οικονομικής στενότητας αλλά και να είχα θα ήταν αδύνατο να συντηρήσω έξοδα μηχανής ή αυτοκινήτου ( βενζίνες, σέρβις, τέλη και όλα τα σχετικά έξοδα ). Οπότε μη έχοντας άλλη λύση σκέφτομαι πολύ σοβαρά την απόκτηση κάποιου ηλεκτρικού σκούτερ, αν και εφόσον βάση νομοθεσίας μπορώ να οδηγήσω. Να προσθέσω ότι είμαι 23 ετών.

Για να γίνω πιο συγκεκριμένος πήρε το μάτι μου αυτά τα δύο ως ενδεικτικά ηλεκτροκίνητα από ένα κατάστημα και θέλω τη γνώμη σας. Έχω ψάξει και σε site με αγγελίες αλλά δεν υπάρχει κάτι σχετικό, όλα είναι βενζινοκίνητα και απαιτούν δίπλωμα.  http://www.epb.gr/el-gr/ηλεκτρικά-ποδήλατα-από-390-€/ηλεκτρικό-πατίνι-drifter

http://www.epb.gr/el-gr/ηλεκτρικά-ποδήλατα-από-390-€/trike-ηλεκτρικό-τρίκυκλο

Ευχαριστώ εκ των προτέρων! 

Φίλε μου αντί να πάρεις κάτι τέτοιο γιατί δεν κάνεις λίγο υπομονή ώστε να μαζέψεις κάποια λεφτά για να ρωτήσεις για δίπλωμα; Έστω 50άρι έστω για 125αρι. Ρώτησε εναν δάσκαλο οδήγησης και αν μπορεί να σου κάνει μια οικονομικότερη τιμή  σε δόσεις (ανα 30- 50 ευρώ πχ τον μήνα). Δεν πιστεύω να σου το αρνηθεί, γιατί μπορεί να φανταστεί την φάση σου. Αλλιώς... δοκίμασε και κάπου αλλού. 

Το να πάρεις ενα τέτοιο σκουτεράκι τα χρήματα θα πάνε στράφι αν θες να κάνεις την δουλειά και την βόλτα σου. Αυτα εδω δεν θα είναι και για πολλά-πολλά έτσι φαίνεται τουλάχιστον, δεν έχω κάποια εμπειρία. Απο την στιγμή που βλέπω οτι διαθέτεις 300-500 ευρώ εγω δεν θα το σκεφτόμουν καθόλου για κάτι τέτοιο. Δάσκαλος->Οικονομική τιμή για δίπλωμα οποιοδήποτε κυβισμού->Δόσεις. 

Μην νομίζεις οτι αν πάρεις αυτό εδω, δεν θα χαλάσει τίποτα. Για σέρβις αν έπαιρνες κάποιο κανονικό δίκυκλο το καλύτερο θα ήταν να κρατούσες ενα 15-20άρι για αλλαγή λάδιων  και μπουζί. 

Τροποποιήθηκε από τον GiannisTs

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 ώρες, το μέλος Barcelioma έγραψε:

Καλησπέρα σε όλους, θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με τα ηλεκτρικά σκούτερ τι ισχύει και αν χρειάζεται δίπλωμα ή κάποια σχετική άδεια για να το κυκλοφορήσεις. Έχω ακούσει ότι παίζει ρόλο το πόσα watt είναι απλά έχω δει διάφορες αλλαγές στο νόμο και δεν έχω καταλάβει τι ισχύει τελικά. 

Δεν απαιτειται άδεια οδήγησης + ασφάλιση, εως 250 W.

Να επιλέξεις μπαταρία Li-ion, οι απλές μολυβδου/gel τα ''φτύνουν'' γρηγορα.

Το βάρος του, βλέπω ειναι 36 κιλά. Πρόσθεσε και τα δικά σου, ωστε να εχεις μια σχετικη εικόνα με το πατίνι (πως θα κινεισαι).

Τα ηλ. ποδήλατα, ειναι προτιμότερη λύση, διότι ΥΠΟΒΟΗΘΑΣ την μπαταρία (και το ανάποδο) να κινεί το ποδήλατο = βγάζεις παραπάνω χιλιόμετρα και θες λιγότερες φορτίσεις. Δες προσεκτικά τις τιμές (πχ. υπάρχουν σκελετοί απο αλουμίνιο, δισκόφρενα εμπρός, κλπ) και εντόπισε τις διαφορές στις τιμές.

Τα Χανιά ειναι γιομάτα απο δαύτα, και είναι μια εξαιρετική λύση.

Εχουν δικό τους φορτιστή (οπως ενα κινητό τηλ), και δεν καταναλώνει τίποτα σε ρεύμα.

καλως ηρθες στο ΜΒ ! 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος

Δημοσιεύτηκε

Την 31/5/2017 at 2:28 ΜΜ, το μέλος GiannisTs έγραψε:

Φίλε μου αντί να πάρεις κάτι τέτοιο γιατί δεν κάνεις λίγο υπομονή ώστε να μαζέψεις κάποια λεφτά για να ρωτήσεις για δίπλωμα; Έστω 50άρι έστω για 125αρι. Ρώτησε εναν δάσκαλο οδήγησης και αν μπορεί να σου κάνει μια οικονομικότερη τιμή  σε δόσεις (ανα 30- 50 ευρώ πχ τον μήνα). Δεν πιστεύω να σου το αρνηθεί, γιατί μπορεί να φανταστεί την φάση σου. Αλλιώς... δοκίμασε και κάπου αλλού. 

Το να πάρεις ενα τέτοιο σκουτεράκι τα χρήματα θα πάνε στράφι αν θες να κάνεις την δουλειά και την βόλτα σου. Αυτα εδω δεν θα είναι και για πολλά-πολλά έτσι φαίνεται τουλάχιστον, δεν έχω κάποια εμπειρία. Απο την στιγμή που βλέπω οτι διαθέτεις 300-500 ευρώ εγω δεν θα το σκεφτόμουν καθόλου για κάτι τέτοιο. Δάσκαλος->Οικονομική τιμή για δίπλωμα οποιοδήποτε κυβισμού->Δόσεις. 

Μην νομίζεις οτι αν πάρεις αυτό εδω, δεν θα χαλάσει τίποτα. Για σέρβις αν έπαιρνες κάποιο κανονικό δίκυκλο το καλύτερο θα ήταν να κρατούσες ενα 15-20άρι για αλλαγή λάδιων  και μπουζί. 

Το έχω σκεφτεί και αυτό απλά δεν ξέρω αν θα μπορώ να συντηρώ ένα μηχανάκι. Προφανώς και το ηλεκτροκίνητο υπάρχει πιθανότητα να έχει κάποιο έξοδο αλλά φαντάζομαι πολύ λιγότερο απ'ότι ένα βενζινοκίνητο μηχανάκι. Χώρια τα του κράτους που πρέπει να δίνεις.. 

Επίσης νόμιζα ότι είχαν καταργήσει το δίπλωμα των 50 κυβικών και έγινε ένα κανονικό που περιλαμβάνεται στου αυτοκινήτου. Μπορώ να πάρω σκέτο 50 κυβικών? 

Την 31/5/2017 at 3:50 ΜΜ, το μέλος innova 04 έγραψε:

Δεν απαιτειται άδεια οδήγησης + ασφάλιση, εως 250 W.

Να επιλέξεις μπαταρία Li-ion, οι απλές μολυβδου/gel τα ''φτύνουν'' γρηγορα.

Το βάρος του, βλέπω ειναι 36 κιλά. Πρόσθεσε και τα δικά σου, ωστε να εχεις μια σχετικη εικόνα με το πατίνι (πως θα κινεισαι).

Τα ηλ. ποδήλατα, ειναι προτιμότερη λύση, διότι ΥΠΟΒΟΗΘΑΣ την μπαταρία (και το ανάποδο) να κινεί το ποδήλατο = βγάζεις παραπάνω χιλιόμετρα και θες λιγότερες φορτίσεις. Δες προσεκτικά τις τιμές (πχ. υπάρχουν σκελετοί απο αλουμίνιο, δισκόφρενα εμπρός, κλπ) και εντόπισε τις διαφορές στις τιμές.

Τα Χανιά ειναι γιομάτα απο δαύτα, και είναι μια εξαιρετική λύση.

Εχουν δικό τους φορτιστή (οπως ενα κινητό τηλ), και δεν καταναλώνει τίποτα σε ρεύμα.

καλως ηρθες στο ΜΒ ! 

Οπότε τα συγκεκριμένα που είναι 350 W δεν μπορώ να τα κυκλοφορήσω, σωστά? Επειδή από το κατάστημα μου είπαν πως δεν χρειάζεται κανένα χαρτί. 

Το πρόβλημα με την μπαταρία Li-ion είναι ότι κοστίζουν πολύ παραπάνω και είναι ένα θέμα. Δεν θα είχα θέμα να πήγαινα σε ηλεκτρικό ποδήλατο αλλά όχι να κάνω περισσότερο πετάλι απ'ότι να με πάει το μοτέρ. Όχι ότι δεν μπορώ αλλά περπατάω ήδη αρκετά, δεν θέλω άλλο κούραση. Επίσης βρίσκομαι στην Αθήνα κάτι που ξέχασα να αναφέρω. 

Πιστεύεις ότι υπάρχει μέχρι 500 ευρώ στα επιτρεπόμενα watt κάποιο ηλεκτροκίνητο όχημα? Και αν ναι, αξίζει? 

Ευχαριστώ πολύ!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Να ρωτησω κατι σημαντικο που δεν αναφερθηκε, για τι αποστασεις θελεις να το χρησημοποιεις? επισης εχε στο μυαλο σου οτι αυτα τα ηλεκτροκινητα δεν παρεχουν καμια παθητικη ασφαλεια, ισως να ειναι χειροτερα και απο ποδηλατο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ER6N (650cc) Loreal MT09

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

ηλεκτρικο ποδηλατο αν και πανακριβα. εχει κατι βιντεακια στο γιουτουμπ που σκωνουν σουζα μονο με "γκαζι " :Ρ

τα πανω που εβαλες τα ειχαν κατι παιδια στη γειτονια ιδια. δεν πανε βημα. ξεχνας κινηση φαναρια κλπ. με το ποδηλατο πας πιο γρηγορα + αν βρεις λακουβα κανε κανα ευχελαιο καλυτερα. 

στη φαση που εισαι το καλυτερο ειναι ποδηλατο απλο νομιζω. θα το συνηθισεις και θα σε σβελτος, σε πολλες πολεις στην ελλαδα ειναι το κυριο μεσο δεν ειναι τυχαιο. τωρα βεβαια καλοκαιρι θα ιδρωνεις αλλα για χειμωνα οτι πρεπει. αλλιως κανα ηλεκτρικο ή για υπομονη + 50ρι/125 , 

 

Τροποποιήθηκε από τον tasos polymeneas

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Keeway Target (125cc) MT Blade SV Γιατί να έχω;;

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος Barcelioma έγραψε:

Το έχω σκεφτεί και αυτό απλά δεν ξέρω αν θα μπορώ να συντηρώ ένα μηχανάκι. Προφανώς και το ηλεκτροκίνητο υπάρχει πιθανότητα να έχει κάποιο έξοδο αλλά φαντάζομαι πολύ λιγότερο απ'ότι ένα βενζινοκίνητο μηχανάκι. Χώρια τα του κράτους που πρέπει να δίνεις.. 

Επίσης νόμιζα ότι είχαν καταργήσει το δίπλωμα των 50 κυβικών και έγινε ένα κανονικό που περιλαμβάνεται στου αυτοκινήτου. Μπορώ να πάρω σκέτο 50 κυβικών? 

Ναι έχω συνατήσει και εγω παλαιότερα (2014) παιδιά που έδιναν μόνο για 50αρι. Εαν πάντως δώσεις και περάσεις τα σήματα ή αλλιώς τον Κ.Ο.Κ. να ξέρεις πως ότι δίπλωμα και αν ξαναδώσεις θα χρειαστεί μόνο οδήγηση. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Την 31/5/2017 at 2:03 ΜΜ, το μέλος Barcelioma έγραψε:

Καλησπέρα σε όλους, θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με τα ηλεκτρικά σκούτερ τι ισχύει και αν χρειάζεται δίπλωμα ή κάποια σχετική άδεια για να το κυκλοφορήσεις. Έχω ακούσει ότι παίζει ρόλο το πόσα watt είναι απλά έχω δει διάφορες αλλαγές στο νόμο και δεν έχω καταλάβει τι ισχύει τελικά. Στην περίπτωση μου δεν έχω δίπλωμα λόγω οικονομικής στενότητας αλλά και να είχα θα ήταν αδύνατο να συντηρήσω έξοδα μηχανής ή αυτοκινήτου ( βενζίνες, σέρβις, τέλη και όλα τα σχετικά έξοδα ). Οπότε μη έχοντας άλλη λύση σκέφτομαι πολύ σοβαρά την απόκτηση κάποιου ηλεκτρικού σκούτερ, αν και εφόσον βάση νομοθεσίας μπορώ να οδηγήσω. Να προσθέσω ότι είμαι 23 ετών.

Για να γίνω πιο συγκεκριμένος πήρε το μάτι μου αυτά τα δύο ως ενδεικτικά ηλεκτροκίνητα από ένα κατάστημα και θέλω τη γνώμη σας. Έχω ψάξει και σε site με αγγελίες αλλά δεν υπάρχει κάτι σχετικό, όλα είναι βενζινοκίνητα και απαιτούν δίπλωμα.  http://www.epb.gr/el-gr/ηλεκτρικά-ποδήλατα-από-390-€/ηλεκτρικό-πατίνι-drifter

http://www.epb.gr/el-gr/ηλεκτρικά-ποδήλατα-από-390-€/trike-ηλεκτρικό-τρίκυκλο

Ευχαριστώ εκ των προτέρων! 

Σε ποιά πόλη ή μέρος θα κινείσαι; Τα μικρά μέρη, από 100.000 πραγματικό πληθυσμό και κάτω, δεν χρειάζεται τπτ άλλο παρά ένα καλό ποδήλατο. Αν ρωτάς ας πούμε και μένεις στον Βόλο για παράδειγμα, 23 χρονών νέος άνθρωπος και θέλεις να σε πηγαίνει λες και είσαι κανάς 60χρονος με προβλήματα...

Αυτά που λίνκαρες, είναι να έχεις καμιά αθλητική εγκατάσταση π.χ. λέσχη γκολφ και η δουλειά σου να ειναι να πηγαινοφέρνεις μικροπράγματα στην έκταση της λέσχης στο 8ωρό σου. Δεν είναι σοβαρά τώρα για πραγματικές οδικές συνθήκες. Με ένα καλό ποδήλατο και πιο γρήγορα θα πας και πιο με ασφάλεια.

Εννοείται αν έχεις λεφτά παίρνεις ένα αξιοπρεπές ποδήλατο και όχι τα σκουπιδοποδήλατα των 100 ευρώ, όπως σωστά σου γράψανε. Αν δεν έχεις, παίρνεις φτηνιάρικο, αλλά στην αρχή όλο κάτι θα μαζεύεις, μια θα λύνεται η ντίζα της μιας ταχύτητας, την άλλη θα τρίζουν τα φρένα, γενικά η κακή ποιότητα θα φανεί και θα πρέπει να βάζεις χέρι εσύ ή να ανέχεσαι ιδιοτροπίες. Εσύ το κρίνεις αν είναι σημαντικό για εσένα αυτό ή όχι.

Υπάρχουν και ποδήλατα της προκοπής, με ηλεκτρική υποβοήθηση που είναι αξιοπρεπή, πας στο 1000ρικο όμως και άνω.

Σε καμία περίπτωση μην οδηγήσεις οτιδήποτε παράνομα. ΑΝ γίνει κάτι, δεν λέμε ότι θα γίνει sony και καλά αλλά ΑΝ, και μόνο που θα μπλέξεις με το ελληνικό σύστημα δικαιοσύνης, φτάνει για να μην το κάνεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

πριν 9 ώρες, το μέλος Barcelioma έγραψε:

Οπότε τα συγκεκριμένα που είναι 350 W δεν μπορώ να τα κυκλοφορήσω, σωστά? Επειδή από το κατάστημα μου είπαν πως δεν χρειάζεται κανένα χαρτί. 

Το πρόβλημα με την μπαταρία Li-ion είναι ότι κοστίζουν πολύ παραπάνω και είναι ένα θέμα. Δεν θα είχα θέμα να πήγαινα σε ηλεκτρικό ποδήλατο αλλά όχι να κάνω περισσότερο πετάλι απ'ότι να με πάει το μοτέρ. Όχι ότι δεν μπορώ αλλά περπατάω ήδη αρκετά, δεν θέλω άλλο κούραση. Επίσης βρίσκομαι στην Αθήνα κάτι που ξέχασα να αναφέρω. 

Πιστεύεις ότι υπάρχει μέχρι 500 ευρώ στα επιτρεπόμενα watt κάποιο ηλεκτροκίνητο όχημα? Και αν ναι, αξίζει? 

Ευχαριστώ πολύ!

Θα πρέπει να ανέβεις + να δοκιμάσεις σε κάποιο μαγαζί, ενα πατίνι και ένα ποδήλατο (αμφότερα ηλεκτρικά). Θα κατανοήσεις άμεσα την διαφορά τους. Το πατίνι, ανοίγεις γκάζι + σε πάει μια Α απόσταση. Μικρη αυτονομία και δεν έχεις επιλογή αν ξεμεινεις κάπου. Περισσοτερες φορτίσεις. Βολικότατο για μικρομετακινήσεις των 2-4χλμ πηγαιν-ελα.

Το ποδήλατο, ξεκινάς να κάνεις πετάλι ΚΑΙ οι αισθητήρες που έχει στη μεσαία τριβή ''διαβάζουν'' κίνηση ΚΑΙ ενεργοποιούν ΟΜΑΛΑ  το μοτέρ (που ειναι το ίδιο το κέντρο του πίσω τροχού) = ελαφρώνει ΑΜΕΣΑ το πετάλι + μειώνεται η δική σου ασκούμενη δύναμη κατά 70-95%.

'Αλλα εχουν κεντρική μονάδα, όπου ρυθμίζεις το ποσοστό υποβοήθησης, άλλα δεν έχουν = διαφορά σε τιμή.

Η ανωφέρεια του οδοστρώματος, παίζει μεγάλο ρόλο (αν και μπορείς να τη ρυθμίζεις εν κινήσει την υποβοήθηση). Εχεις στην οθόνη την διάρκεια μπαταρίας (οπως ενα κινητό), το ποσοστό υποβοήθησης + την δύναμη στο πετάλι (σαν οικονομόμετρο όπου αυξομειώνεται ανάλογα), και διάφορα στοιχεία όπως  ταχύτητα, διανυθέντα χλμ, ωρα, κλπ.

Σχεδόν όλα πλέον, εχουν αισθητηρες στις μανέτες φρένων. Δεν επιτρεπουν εκκίνηση του μοτέρ, όταν ειναι εστω και λιγο πατημένες (για να μην τσακιστεις, όταν στρίβεις επιτοπου κάπου).

Εχουν κανονικες ταχύτητες όπως όλα τα ποδήλατα, και γρήγορα θα συνηθίσεις τον...αλγόριθμο ανωφέρεια/ταχύτητα/δύναμη στο πετάλι/ποσοστό υποβοήθησης.

Βγάζουν 30-40 χλμ περίπου. Υπεραρκετά για την Αθήνα. Επίσης κλέβονται εύκολα, οπότε θα πρέπει να εχεις σκεφτεί και χώρο φύλαξης.

Ειναι ανεπηρέαστα απο τη βροχή.

Αν αδειάσει η μπαταρία, πάς με το πετάλι. Όμως (εδω ειναι που παίζει ρόλο το συνολικό βάρος του ηλ. ποδηλάτου), θα σε κουράσει αρκετά. Και αυτό, μπορείς να το διαπιστωσεις οταν δοκιμασεις κάποιο χωρις να εχεις καμμία υποβοήθηση ωστε να παρεις ''μυρωδιά'' το συνολικό βάρος.

Περί μπαταριών. Ναι, ειναι ακριβές οι ιόντων-λιθ. Όμως δεν ξεφορτίζονται εύκολα, αντέχουν περισσότερους κύκλους φόρτισης, και σε βάθος χρόνου είναι πιο αξιόπιστες. Μάθε τιμή της μπαταρίας σαν ανταλλακτικό, ωστε να σχηματισεις μιά άποψη περί τιμής.

Διάμετρος τροχών. Άλλη μία βασική παράμετρος, η οποία καθορίζει πολλά. Την δύναμη πεταλιάς, την αυτονομία, την μέση ταχύτητα κίνησης, τα συνολικά ημερήσια χιλιομετρα.

Υλικό σκελετού. Τα ελαφρύτερα, ειναι και ακριβότερα.

Περιφερειακά που ανεβάζουν την τιμή, αλλά και την ποιότητα και κατ'επέκταση την άνεση. Πηρούνι με ανάρτηση εμπρός. Δισκόφρενα. Ζάντες ενισχυμένες (ωστε να μην στραβώσουν εύκολα στην πρωτη λακουβα).

Παρεχόμενη εγγύηση και ανταλλακτικά. Μην σε δελεάσει κάποια χαμηλή τιμή ή κάτι φανταχτερό στο διαδίκτυο. Ζύγισε τις ανάγκες σου, δες τα οικονομικά σου, σχημάτισε άποψη μετα απο δοκιμή. Ψαξου και με πιο εξειδικευμένα φόρα, όπου θα υπάρχουν και ποδηλάτες πρόθυμοι να σε κατατοπίσουν σχετικά.

Ειμαι κάτοχος ηλ. ποδηλάτου, και μου εχει λύσει τα χέρια.

008_zpsijwzyuqk.jpg

019_zpsndjhhgf2.jpg

 

υγ. Ο άνθρωπος άνοιξε ενα τόπικ, και ψάχνει ηλεκτρικό μέσο μετακίνησης.

Αν θελει 50ρι, θα παει διπλα + θ'ανοιξει άλλο τοπικ, να πάρει γνώμες. Αν θέλει κανονικό ποδήλατο, δεν θα έγραφε ηλεκτρικό στον τίτλο.

Όσοι εχετε να συνεισφέρετε ΣΧΕΤΙΚΑ με το τόπικ, κάντε το.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος

Δημοσιεύτηκε

Παιδιά καταρχήν θέλω να σας ευχαριστήσω πάρα πολύ για όλες τις συμβουλές και την βοήθεια που μου δώσατε. Εκτιμάω ιδιαιτέρως το χρόνο και την καλή σας πρόθεση!

Επειδή θα γίνει λίγο 'μπάχαλο' το post με τις παραθέσεις για απάντηση, θέλω να αναφέρω ότι λόγω 'στενέματος' του budget δεν μπορώ να διαθέσω πάνω από 300-400 ευρώ οπότε η λύση του καλού ηλεκτρικού ποδηλάτου είναι πάρα πολύ δύσκολη. Προφανώς και θα ήταν ιδανικό ένα με μπαταρία λιθίου και όλα τα σχετικά όμως αν μιλάμε για ποσά κοντά στα 1000 ευρώ είναι αδύνατο. Κοίταξα λοιπόν στο internet για αγγελίες τα παρακάτω και θέλω την γνώμη σας αν μπορείτε. 

Πρόκειται για αυτά εδώ https://www.car.gr/8652315-e-cycle
https://www.car.gr/classifieds/bicycles/view/8932765/
https://www.car.gr/9740750-hetchins 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος

Δημοσιεύτηκε

Παιδιά καταρχήν θέλω να σας ευχαριστήσω πάρα πολύ για όλες τις συμβουλές και την βοήθεια που μου δώσατε. Εκτιμάω ιδιαιτέρως το χρόνο και την καλή σας πρόθεση!

Επειδή θα γίνει λίγο 'μπάχαλο' το post με τις παραθέσεις για απάντηση, θέλω να αναφέρω ότι λόγω 'στενέματος' του budget δεν μπορώ να διαθέσω πάνω από 300-400 ευρώ οπότε η λύση του καλού ηλεκτρικού ποδηλάτου είναι πάρα πολύ δύσκολη. Προφανώς και θα ήταν ιδανικό ένα με μπαταρία λιθίου και όλα τα σχετικά όμως αν μιλάμε για ποσά κοντά στα 1000 ευρώ είναι αδύνατο. Κοίταξα λοιπόν στο internet για αγγελίες τα παρακάτω και θέλω την γνώμη σας αν μπορείτε. 

Πρόκειται για αυτά εδώ https://www.car.gr/8652315-e-cycle
https://www.car.gr/classifieds/bicycles/view/8932765/
https://www.car.gr/9740750-hetchins

Την 2/6/2017 at 7:24 ΠΜ, το μέλος innova 04 έγραψε:

Θα πρέπει να ανέβεις + να δοκιμάσεις σε κάποιο μαγαζί, ενα πατίνι και ένα ποδήλατο (αμφότερα ηλεκτρικά). Θα κατανοήσεις άμεσα την διαφορά τους. Το πατίνι, ανοίγεις γκάζι + σε πάει μια Α απόσταση. Μικρη αυτονομία και δεν έχεις επιλογή αν ξεμεινεις κάπου. Περισσοτερες φορτίσεις. Βολικότατο για μικρομετακινήσεις των 2-4χλμ πηγαιν-ελα.

Το ποδήλατο, ξεκινάς να κάνεις πετάλι ΚΑΙ οι αισθητήρες που έχει στη μεσαία τριβή ''διαβάζουν'' κίνηση ΚΑΙ ενεργοποιούν ΟΜΑΛΑ  το μοτέρ (που ειναι το ίδιο το κέντρο του πίσω τροχού) = ελαφρώνει ΑΜΕΣΑ το πετάλι + μειώνεται η δική σου ασκούμενη δύναμη κατά 70-95%.

'Αλλα εχουν κεντρική μονάδα, όπου ρυθμίζεις το ποσοστό υποβοήθησης, άλλα δεν έχουν = διαφορά σε τιμή.

Η ανωφέρεια του οδοστρώματος, παίζει μεγάλο ρόλο (αν και μπορείς να τη ρυθμίζεις εν κινήσει την υποβοήθηση). Εχεις στην οθόνη την διάρκεια μπαταρίας (οπως ενα κινητό), το ποσοστό υποβοήθησης + την δύναμη στο πετάλι (σαν οικονομόμετρο όπου αυξομειώνεται ανάλογα), και διάφορα στοιχεία όπως  ταχύτητα, διανυθέντα χλμ, ωρα, κλπ.

Σχεδόν όλα πλέον, εχουν αισθητηρες στις μανέτες φρένων. Δεν επιτρεπουν εκκίνηση του μοτέρ, όταν ειναι εστω και λιγο πατημένες (για να μην τσακιστεις, όταν στρίβεις επιτοπου κάπου).

Εχουν κανονικες ταχύτητες όπως όλα τα ποδήλατα, και γρήγορα θα συνηθίσεις τον...αλγόριθμο ανωφέρεια/ταχύτητα/δύναμη στο πετάλι/ποσοστό υποβοήθησης.

Βγάζουν 30-40 χλμ περίπου. Υπεραρκετά για την Αθήνα. Επίσης κλέβονται εύκολα, οπότε θα πρέπει να εχεις σκεφτεί και χώρο φύλαξης.

Ειναι ανεπηρέαστα απο τη βροχή.

Αν αδειάσει η μπαταρία, πάς με το πετάλι. Όμως (εδω ειναι που παίζει ρόλο το συνολικό βάρος του ηλ. ποδηλάτου), θα σε κουράσει αρκετά. Και αυτό, μπορείς να το διαπιστωσεις οταν δοκιμασεις κάποιο χωρις να εχεις καμμία υποβοήθηση ωστε να παρεις ''μυρωδιά'' το συνολικό βάρος.

Περί μπαταριών. Ναι, ειναι ακριβές οι ιόντων-λιθ. Όμως δεν ξεφορτίζονται εύκολα, αντέχουν περισσότερους κύκλους φόρτισης, και σε βάθος χρόνου είναι πιο αξιόπιστες. Μάθε τιμή της μπαταρίας σαν ανταλλακτικό, ωστε να σχηματισεις μιά άποψη περί τιμής.

Διάμετρος τροχών. Άλλη μία βασική παράμετρος, η οποία καθορίζει πολλά. Την δύναμη πεταλιάς, την αυτονομία, την μέση ταχύτητα κίνησης, τα συνολικά ημερήσια χιλιομετρα.

Υλικό σκελετού. Τα ελαφρύτερα, ειναι και ακριβότερα.

Περιφερειακά που ανεβάζουν την τιμή, αλλά και την ποιότητα και κατ'επέκταση την άνεση. Πηρούνι με ανάρτηση εμπρός. Δισκόφρενα. Ζάντες ενισχυμένες (ωστε να μην στραβώσουν εύκολα στην πρωτη λακουβα).

Παρεχόμενη εγγύηση και ανταλλακτικά. Μην σε δελεάσει κάποια χαμηλή τιμή ή κάτι φανταχτερό στο διαδίκτυο. Ζύγισε τις ανάγκες σου, δες τα οικονομικά σου, σχημάτισε άποψη μετα απο δοκιμή. Ψαξου και με πιο εξειδικευμένα φόρα, όπου θα υπάρχουν και ποδηλάτες πρόθυμοι να σε κατατοπίσουν σχετικά.

Ειμαι κάτοχος ηλ. ποδηλάτου, και μου εχει λύσει τα χέρια.

008_zpsijwzyuqk.jpg

019_zpsndjhhgf2.jpg

 

υγ. Ο άνθρωπος άνοιξε ενα τόπικ, και ψάχνει ηλεκτρικό μέσο μετακίνησης.

Αν θελει 50ρι, θα παει διπλα + θ'ανοιξει άλλο τοπικ, να πάρει γνώμες. Αν θέλει κανονικό ποδήλατο, δεν θα έγραφε ηλεκτρικό στον τίτλο.

Όσοι εχετε να συνεισφέρετε ΣΧΕΤΙΚΑ με το τόπικ, κάντε το.

 

 

 

Την 2/6/2017 at 0:46 ΠΜ, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Σε ποιά πόλη ή μέρος θα κινείσαι; Τα μικρά μέρη, από 100.000 πραγματικό πληθυσμό και κάτω, δεν χρειάζεται τπτ άλλο παρά ένα καλό ποδήλατο. Αν ρωτάς ας πούμε και μένεις στον Βόλο για παράδειγμα, 23 χρονών νέος άνθρωπος και θέλεις να σε πηγαίνει λες και είσαι κανάς 60χρονος με προβλήματα...

Αυτά που λίνκαρες, είναι να έχεις καμιά αθλητική εγκατάσταση π.χ. λέσχη γκολφ και η δουλειά σου να ειναι να πηγαινοφέρνεις μικροπράγματα στην έκταση της λέσχης στο 8ωρό σου. Δεν είναι σοβαρά τώρα για πραγματικές οδικές συνθήκες. Με ένα καλό ποδήλατο και πιο γρήγορα θα πας και πιο με ασφάλεια.

Εννοείται αν έχεις λεφτά παίρνεις ένα αξιοπρεπές ποδήλατο και όχι τα σκουπιδοποδήλατα των 100 ευρώ, όπως σωστά σου γράψανε. Αν δεν έχεις, παίρνεις φτηνιάρικο, αλλά στην αρχή όλο κάτι θα μαζεύεις, μια θα λύνεται η ντίζα της μιας ταχύτητας, την άλλη θα τρίζουν τα φρένα, γενικά η κακή ποιότητα θα φανεί και θα πρέπει να βάζεις χέρι εσύ ή να ανέχεσαι ιδιοτροπίες. Εσύ το κρίνεις αν είναι σημαντικό για εσένα αυτό ή όχι.

Υπάρχουν και ποδήλατα της προκοπής, με ηλεκτρική υποβοήθηση που είναι αξιοπρεπή, πας στο 1000ρικο όμως και άνω.

Σε καμία περίπτωση μην οδηγήσεις οτιδήποτε παράνομα. ΑΝ γίνει κάτι, δεν λέμε ότι θα γίνει sony και καλά αλλά ΑΝ, και μόνο που θα μπλέξεις με το ελληνικό σύστημα δικαιοσύνης, φτάνει για να μην το κάνεις.

 

 

 

Την 2/6/2017 at 0:24 ΠΜ, το μέλος GiannisTs έγραψε:

Ναι έχω συνατήσει και εγω παλαιότερα (2014) παιδιά που έδιναν μόνο για 50αρι. Εαν πάντως δώσεις και περάσεις τα σήματα ή αλλιώς τον Κ.Ο.Κ. να ξέρεις πως ότι δίπλωμα και αν ξαναδώσεις θα χρειαστεί μόνο οδήγηση. 

 

 

 

Την 1/6/2017 at 11:21 ΜΜ, το μέλος tasos polymeneas έγραψε:

ηλεκτρικο ποδηλατο αν και πανακριβα. εχει κατι βιντεακια στο γιουτουμπ που σκωνουν σουζα μονο με "γκαζι " :Ρ

τα πανω που εβαλες τα ειχαν κατι παιδια στη γειτονια ιδια. δεν πανε βημα. ξεχνας κινηση φαναρια κλπ. με το ποδηλατο πας πιο γρηγορα + αν βρεις λακουβα κανε κανα ευχελαιο καλυτερα. 

στη φαση που εισαι το καλυτερο ειναι ποδηλατο απλο νομιζω. θα το συνηθισεις και θα σε σβελτος, σε πολλες πολεις στην ελλαδα ειναι το κυριο μεσο δεν ειναι τυχαιο. τωρα βεβαια καλοκαιρι θα ιδρωνεις αλλα για χειμωνα οτι πρεπει. αλλιως κανα ηλεκτρικο ή για υπομονη + 50ρι/125 , 

 

 

 

 

Την 1/6/2017 at 10:26 ΜΜ, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Να ρωτησω κατι σημαντικο που δεν αναφερθηκε, για τι αποστασεις θελεις να το χρησημοποιεις? επισης εχε στο μυαλο σου οτι αυτα τα ηλεκτροκινητα δεν παρεχουν καμια παθητικη ασφαλεια, ισως να ειναι χειροτερα και απο ποδηλατο.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ER6N (650cc) Loreal MT09

Δημοσιεύτηκε

οπου βλεπεις μικρο τροχο φευγα κατα τη γνωμη μου. εκτος αν μενεις σε τερμα ισιαδι δρομους αψεγαδιαστους. ολα αυτα ανηφορα δεν πανε επισης

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα