Στέργιος Βήχος

Το τόπικ των σύντομων απαντήσεων vol. 3


284 μηνύματα σε αυτό το θέμα

aprono tuilia

Δημοσιεύτηκε

επειδης στο χωριο δεν το εχουμε μαθει ακομα..

τι ειναι ρε τσακαλια το car/moto detailing?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Sx 125 (125cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 43 λεπτά, το μέλος Στέργιος Βήχος έγραψε:

επειδης στο χωριο δεν το εχουμε μαθει ακομα..

τι ειναι ρε τσακαλια το car/moto detailing?

Το εξειδικευμένο πλύσιμο και γενικότερα η περιποίηση ενός αυτοκινήτου/μοτοσυκλέτας. Πλύσιμο με σαμπουάν, μετά πλύσιμο με μπάρα πηλού, γυάλισμα με ειδικό προϊόν που αφαιρεί το γνωστό "αράχνιασμα" ή και πιο έντονες γρατσουνιές, κέρωμα κ.λπ.

Είχα ψαχτεί λίγο μια περίοδο, έχει φάση αν έχεις το κασέρι και την όρεξη να ασχοληθείς.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Τransalp 700 Shark Speed R Honda Africa 2 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Σήμερα αγόρασα φίλτρο λαδιού, αντί να μου δώσει ο υπάλληλος αυτο: http://www.hiflofiltro.com/catalogue/filter/hf204 μου έδωσε αυτό: http://www.hiflofiltro.com/catalogue/filter/hf303

Να το βάλω η θα έχω θέμα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Λειτουργικά δεν νομίζω ότι έχεις θέμα.  Αν και έχω ακούσει ότι αν βάλεις  πιο κοντό φίλτρο αυξάνεται η πίεση του λαδιού (δεν ξέρω αν ισχυει) αν ισχύει σε εσένα θα μειωθεί ελαφρώς. 

Εγώ έχει τύχει να βάλω στο αμαξι μια φορά πιο κοντό και δεν παρατήρησα κάτι.  Λογικό θα μου πεις. 

Χώρο τοξικά είσαι οκ;  μήπως;  δεν θα σου χωράει; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 ώρες, το μέλος nikos_pc έγραψε:

Σήμερα αγόρασα φίλτρο λαδιού, αντί να μου δώσει ο υπάλληλος αυτο: http://www.hiflofiltro.com/catalogue/filter/hf204 μου έδωσε αυτό: http://www.hiflofiltro.com/catalogue/filter/hf303

Να το βάλω η θα έχω θέμα?

To μικρό πάιρνει 212 ml, το μεγάλο παίρνει 241 ml λαδιού.

Πολυ μικρή διαφορά, δεν θα'χεις θέμα να χρειαστει να συμπληρωσεις λάδι.

@HLIAS δεν ισχύει. Η πίεση στο κύκλωμα ειναι προκαθορισμένη απο την διάμετρο των αυλών κυκλοφορίας.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

@innova 04 δεν ισχυει. Η πίεση είναι προκαθορισμένη από την εκτονωτική βαλβίδα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Peugeot 2 (2cc) Shoei XR-1100 Hadron KTM 1290 S-Duke GT (1301cc)

Δημοσιεύτηκε

@hayabusas Η πίεση δεν είναι προκαθορισμένη, εκτός αν ερμηνεύω λάθος τα γραφόμενά σου

Εξαρτάται πέρα από την εκτονωτική βαλβίδα, από το ιξώδες του λαδιού και φυσικά το πόσο γρήγορα δουλεύει η τρόμπα λαδιού

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 λεπτό, το μέλος Ravendark έγραψε:

@hayabusas Η πίεση δεν είναι προκαθορισμένη, εκτός αν ερμηνεύω λάθος τα γραφόμενά σου

Εξαρτάται πέρα από την εκτονωτική βαλβίδα, από το ιξώδες του λαδιού και φυσικά το πόσο γρήγορα δουλεύει η τρόμπα λαδιού

Όχι Γιώργο. Η μέγιστη πίεση είναι προκαθορισμένη και εξαρτάται ΜΟΝΟ από την εκτονωτική βαλβίδα. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Peugeot 2 (2cc) Shoei XR-1100 Hadron KTM 1290 S-Duke GT (1301cc)

Δημοσιεύτηκε

Ναι δεν μιλάω για μέγιστη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

Ε ποια άλλη πίεση μας ενδιαφέρει ωρέ πλην της μέγιστης? Ποια άλλη μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα, δεδομένου ότι το Δp από τα υπόλοιπα που αναφέρεις είναι στα όρια του μη μετρήσιμου.

 

Εκτός αν δεν κατάλαβα σωστά κάτι εγώ και ο Νίκος νομίζει ότι η  πίεση αλλάζει μόνο και μόνο εξαιτίας μεγαλύτερης "αποθήκης" (βλέπε φίλτρο) κάτι που εξ ορισμού είναι λάθος. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Peugeot 2 (2cc) Shoei XR-1100 Hadron KTM 1290 S-Duke GT (1301cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Βρε ναι αυτή μας νοιάζει, αλλά έτσι όπως διάβασα το ποστ του θανάση και μετά το δικό σου, μου φάνηκε ότι εννοούσατε ότι το κύκλωμα διατηρεί σταθερή πίεση...

Συμφωνούμε

 

 

Τροποποιήθηκε από τον Ravendark
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

Γιατί μιλάμε σιγά μάλλον.

:tooth: :tooth: :tooth:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Τransalp 700 Shark Speed R Honda Africa 2 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Αφήστε το παιδιά θα πάω να τα αλλάξω, γιατί νομίζω δεν χωράει στην θέση του παλιού.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Guys γιατι δε μπορω να ποσταρω video youtube με τον κλασσικο τροπο?(εισαγωγη εικονας). Βαζω το link, παταω οκ και δεν το δεχεται.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM (1290cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 18 λεπτά, το μέλος CptAngel έγραψε:

Guys γιατι δε μπορω να ποσταρω video youtube με τον κλασσικο τροπο?(εισαγωγη εικονας). Βαζω το link, παταω οκ και δεν το δεχεται.

κατ ευθειαν κοπι παστε το λινκ απ το youtube στον κειμενογραφο.

περιμενεις λιγο και το φορτωνει και σου βγαζει μετα επιλογη απο κατω αν θες προεπισκοπηση ή σκετο λινκ (κειμενο)

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona

Δημοσιεύτηκε

Παίδες.

 ψάχνω,  στη Θεσσαλονίκη,  συρματινο πλέγμα να κάνω μια γρίλια.  που θα βρω; μάλλον κάτι ψάχνω λάθος στο γουγλι και δεν βγάζω άκρη. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Αλουμινένια τιμονόπλακα έχει μαύρα σημάδια από τα κλειδιά του προηγούμενου ιδιοκτήτη που σουρνόντουσαν πάνω της.

Πώς φεύγουν αυτά,να δείξει το αλουμίνιο πάλι λαμπερό?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 8 λεπτά, το μέλος karellen έγραψε:

Αλουμινένια τιμονόπλακα έχει μαύρα σημάδια από τα κλειδιά του προηγούμενου ιδιοκτήτη που σουρνόντουσαν πάνω της.

Πώς φεύγουν αυτά,να δείξει το αλουμίνιο πάλι λαμπερό?

c10102415-1.jpg

Λεπτό γυαλόχαρτο ε; Άμα θέλεις το κάνεις από τελείως καθρέπτη, μέχρι τραχύ αλουμίνιο.

Από έτσι

DSCF5677.jpg

 

σε έτσι

P_20160809_144547s.jpg

Δεν το έχει πιάσει η φωτό, αλλά μιμήθηκα και τις γραμμές του φρεζαρίσματος που είχε η αρχική επιφάνεια.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream
Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Το τριβείο φυσικά δεν χωράει,θα το παλέψω με το χέρι.

1500ρι?

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Για πολύ λαμπερό 1500ρι. Και 1000ρι κάνει δουλειά.

ΒΓΑΖΕΙΣ την τιμονόπλακα, για να δουλέψεις.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Την 5/25/2017 at 4:01 ΜΜ, το μέλος nikos_pc έγραψε:

Σήμερα αγόρασα φίλτρο λαδιού, αντί να μου δώσει ο υπάλληλος αυτο: http://www.hiflofiltro.com/catalogue/filter/hf204 μου έδωσε αυτό: http://www.hiflofiltro.com/catalogue/filter/hf303

Να το βάλω η θα έχω θέμα?

αδερφε δεν εχω ακουσει τα καλυτερα για τα hi-flo φιλτρα λαδιού. προσωπικά βάζω μόνο γνήσια ή K&N, γενικα προτιμω τα γνησια ανταλακτικά σε θέματα συντήρηης κινητήρα.

 

 

ερώτησις τώρα.

με ποια ονομασια και πως μπορώ να βρω το φιλτρο που φεύγει απο το φιλτροκούτι και βγαίνει έξω στην ατμοσφαιρα? αλλα μαλλον θα το παρω απο την αντιπροσωπεια να ξεμερδευω αν δε το βρω καπου ευκολα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Τransalp 700 Shark Speed R Honda Africa 2 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

 

πριν 3 ώρες, το μέλος pavlosR1 έγραψε:

αδερφε δεν εχω ακουσει τα καλυτερα για τα hi-flo φιλτρα λαδιού. προσωπικά βάζω μόνο γνήσια ή K&N, γενικα προτιμω τα γνησια ανταλακτικά σε θέματα συντήρηης κινητήρα.

 

 

ερώτησις τώρα.

με ποια ονομασια και πως μπορώ να βρω το φιλτρο που φεύγει απο το φιλτροκούτι και βγαίνει έξω στην ατμοσφαιρα? αλλα μαλλον θα το παρω απο την αντιπροσωπεια να ξεμερδευω αν δε το βρω καπου ευκολα

Ποτέ δεν είχα θέμα δεν ξέρω βέβαια τι εχεί ακουστει για τα Hi Flo, τελικά μόνο γνήσιο βρεικα.

 

Στο φίλτρο αέρα αναφέρεσαι?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 1199 Panigale

Δημοσιεύτηκε

στα hiflo εχει κολλησει η βαλβιδουλα που εχουν μεσα σε αρκετα μηχανακια. για 3-4ε παραπανω που εχει το γνησιο δεν αξιζει να βαλεις hiflo. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Yamaha Όλες ! (Όλα !cc)

Δημοσιεύτηκε

Επίσης ποτέ δεν είχα θέμα με HIFLO προσωπικά. 

Συμφωνώ πάντως ότι για 1-2 ευρώ (τόσο είναι πλέον η διαφορά στα φίλτρα λαδιού) δεν αξίζει τον κόπο να ασχοληθεί κάποιος αλλά στα φίλτρα αέρα που η διαφορά είναι στο 50% και βάλε ίσως νομίζω ότι είναι θελτικότατη η διαφορά αν και εφόσον παραμείνουν σε καλές τιμές.

Επιπρόσθετα για το τι είναι η HIFLO μπορούμε να διαβάσουμε ΕΔΩ.

Τέλος καμία εταιρεία δεν φτιάχνει φίλτρα κλπ και σε HONDA made in France έχει ακουστεί ότι είχαν λιγότερες οπές κλπ με δημιουργία προβλημάτων πράγμα που επίσης δεν έχω διαπιστώσει παρά <<ακουγόντουσαν >> κάτι τέτοια. Βέβαια από την άλλη υπάρχει ο αντίλογος περί ποιοτικού ελέγχου κλπ. οπότε ότι νομίζει ο καθείς καλύτερο για την τσέπη του και το εργαλείο του. Απλά προσωπικά διατυπώνω δια του παρόντος κάποιες άλλες σκέψεις - προσωπικές διαπιστώσεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 1199 Panigale

Δημοσιεύτηκε

προσωπικα δεν ειχα ποτε προβλημα με hiflo, kn, γνησιο suzuki. 

αρκετοι, περισσοτερο στα ξενα φορουμ ειχανε προβλημα ακομα και με kn (τα σφυγγανε πολυ με κλειδι τα αμερικανακια).:biggrin:

η κολλημενη βαλβιδα στο hiflo ειναι πολυ γνωστη ομως και δεν ειναι να πεις οτι το εσφιξες πολυ η δε ξερω τι...

για φιλτρα λαδιου μιλαω ετσι.

 

το φιλτρο αερα ειναι αλλο θεμα και ολα τα επωνυμα ειναι το ιδιο καλα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα