ΩΡΙΩΝ

Καινουργιο multistrada για το 2018 (;)

25 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

 Kαινουργια και εντελως διαφορετικη multistrada 1262 κ.ε. ειναι ετοιμη για το 2018 και ηδη εχει αρχισει να κυκλοφορει δοκιμαστικα στους δρομους.

Το καινουργιο μοντελο αναμενεται να παρουσιαστει τελος του 2018 μαζι με το V4 panigale και θα ειναι προικισμενο με στοιχεια ''επαναστατικα ''για την κατηγορια.

Ο κινητηρας του θα ειναι αυτος που φοραει το x diavel με 162 ιππους και θα αποδιδει 13 κιλα ροπης στις 5200 στροφες

Η επανασταση ομως που εισαγεται αποδιδεται στo Seamless  κιβωτιο ταχυτητων που θα προερχεται απο τα motogp και στο οποιο θα εχει καταργηθει οριστικα ο επιλογεας των ταχυτητων στο ποδι ,o οποιος πια θα  μεταφερθει στο τιμονι και θα λειτουργει ηλεκτρονικα  σαν το triptonic που θελει η audi στα αυτοκινητα της.

 Ducati Virtual Dashboard των 9,5 ιντσων με οθονη πληρως digital , ενσωματωμενο συστημα gps και επιλογες με φωνητικες εντολες μεσω bluetooth.

cornering abs,ενεργητικη αναρτηση,ηλεκτρονικο αμορτισερ τιμονιου που θα ρυθμιζεται φωνητικα διαμεσου του πινακα της οθονης.

Καινουργιο φουλ led φωτιστικο δυναμικης κατευθυνσης ,καινουργιο συστημα εξατμισης που θα βρισκεται κατω απο την μοτοσυκλετα (τυπου panigale /x diavel ) που ετσι θα απελευθερωνει μεγαλυτερο χωρο για τις βαλιτζες.

Η εικονα απο κατω ειναι φωτοσοπ

 Multistrada_2018-620x330.jpg

Το κειμενο ειναι  με δικια μου ελευθερη μεταφραση και στο περιπου.

 

http://www.ducatimultistrada.it/scoop-nuova-ducati-multistrada-2018/

Τροποποιήθηκε από τον ΩΡΙΩΝ
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Tracer 900 GT (900cc) SHOEI X SPIRIT II Kawasaki Ninja H2 SX SE+ (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Αμην!!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Premium wheels

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ducati, η Honda των Ιταλίας παει να καταντήσει, κάθε 2-3 χρονάκια καινούργιο μοντέλο πλέον, ως...Ιταλόφιλος προσωπικά δε μου κάθεται και πολύ καλά κύριοι καθώς η διαχρονικότητα του (πολύ) χαρακτηριστικού design τους πάει περίπατο έτσι...

Πέρα απο την προσωπική μου βεβαια άποψη, αν αυτά που γράφει ο Γιώργος ισχύουν...μέσα, μπορει μια μοτοσυκλέτα να μην χρειάζεται e-gizmos αλλά...η τεχνολογία προχωράει και καλό θα ειναι να μπορούμε και εμείς να συμβαδίζουμε μαζί της.
In before : "MΑλακΙΕΣΣ φλωριές δΕ χρειάζεσαι ηλεκτρονιΚα για να ΟδΗγησεις !1!!1!"

Κατι να κανουνε με τα μούτρα ομως γιατι...Angry bird για 3η συνεχή φορά δεεεεν.

Σχετικά με το V4 : ζώ για την ώρα και την στιγμή που θα βγάλει επιτέλους τέτοιο μηχανάκι (παραγωγής) - οχι τίποτα αλλο αλλα για να γευτώ τα ω-τόσο-γλυκά δάκρυα των "hardcore" Ducatαίων όπου η συντριπτική πλειοψηφία τους αγόρασαν το τελευταίο TRUE® (σαν τους Manowar) μηχανάκι τους πριν μια 20ετία  και ισχυρίζονται πως οτιδήποτε αλλο βγήκε μετα απο το μοντέλο τους ειναι μαλακία/φλωριά/οχι πραγματικό Duc® και διάφορα τέτοια γραφικά.

Εδω μερικοί κάνανε seppuku που "χάσαμε" τον ξηρό, V4 τώρα ? Mαζικές αυτοκτονίες ανα την υφήλιο λέμε - οχι πως θα αγόραζαν καινούργιο μηχανάκι αλλά ναι...:grin:

ΥΓ: To scooter που φημολογείται επίσης εδω και κατι χρόνια...μέσα και για εκείνο, εκει να δείτε...

tenor.gif

 

 

Τροποποιήθηκε από τον Red1
Αρέσει σε 6 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

   Ωραιο το gps στον πινακα αρκει να εχει ολα τα features των ακριβων gps. Ο εξτρα χωρος των βαλιτσων ευπροσδεκτος αλλα η μεγαλη αλλαγη θα ηταν να ανοιγουν απο πανω και οχι απο το πλαι. Το μοτερ ως εχει ειναι φοβερο για τουρισμο κι ας θελουν βελτιωση οι χαμηλομεσσαιες του. Για τις αλλαγες σε κιβωτιο και αμορτισερ τιμονιου ειναι κατι που μονο στην πραξη θα μπορεσει να βγει συμπερασμα. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

 

 

 

pepe_meme%27d.jpg

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Εδω μερικοί κάνανε seppuku που "χάσαμε" τον ξηρό, V4 τώρα ? Mαζικές αυτοκτονίες ανα την υφήλιο λέμε - οχι πως θα αγόραζαν καινούργιο μηχανάκι αλλά ναι...:grin:

Kαλο ειναι ο σεβασμος στην ιστορια μιας μαρκας να μην μεταβαλεται σε αρχαιολαγνικο παραληρημα καποιων ''και καλα  οριτζιναλ''  που επειδη τους λειπουν τα 99 απο τα 100 για να συμπληρωσουν να αγορασουν καινουργιο μηχανακι ,βγαζουν αυτη την μονιμη  ξυνιλα στις εξελιξεις.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Tiger (1050cc) Shoei XSpirit + AGV Blade MV Agusta F4 RepartoCorse (998cc)

Δημοσιεύτηκε

Εγώ μόνο το κιβώτιο στο χέρι δεν βλέπω με καλό μάτι.

Ας υπάρχει με επιλογή τουλάχιστον.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT 07 (689cc)

Δημοσιεύτηκε

Νέο Multistrada 1260 για το 2018 με τον κινητήρα 1262cc του XDiavel με κάποιες τροποποιήσεις.Εκτιμώμενη ιπποδύναμη κοντά στους 160 ίππους και βάρος περίπου 10 κιλά ελαφρύτερο από το υπάρχον.Οι τιμές κοντά στα σημερινά επίπεδα.Αναμένεται επισήμως στην EICMA το Νοέμβριο.

Αρέσει σε 6 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Ωραίο είναι !!!  :winking:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

VAG με τα ολα μας

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati S2R

Δημοσιεύτηκε

Αυτό που κάνει η duc ανά τακτά διαστήματα να ανεβάζει λίγο τον κυβισμό ίσα ίσα να σπάει τα νεύρα σε αυτούς που χρυσόπλήρωσαν πριν ένα 6μηνο το παλιό νέο μοντέλο. Γιατί στα δυναμόμετρα πάλι τα ίδια θα βγάλει αν όχι και χειρότερα. Έβγαλε 850 έφαγε ξύλο από mv και mt,  το έκανε  900+, ίδια δύναμη λίγο ροπή από 2000 μέχρι 2500 παραπάνω. Έβγαλε 1200 με μεταβλητό λίγο χειρότερο από τον παλιό και αντε να καταλάβεις τι και γιατί, γιατί το ένα 135 το άλλο 145 και ξαφνικά έχει και 160 αλλά να το κάνω μία αλλαγή από την άλλη με το 1260 που και αυτό έχει 160...αλλά έχει λίγο καλύτερη ροπή από 1800 μέχρι 2200. Πιάσε το αυγό και κουρευτο. Αει... :tooth:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Τον κυβισμό τον ανεβάζει ως εύκολη-γρήγορη-φτηνή λύση, ώστε να σου δώσει τις ίδιες επιδόσεις με πέρσι, με του χρόνου προδιαγραφές ρυπων-θορύβου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati S2R

Δημοσιεύτηκε

Αυτό που αντικαθιστά είναι 4αρι και αυτό, αυτό που ενοχλεί έναν υποψήφιο αγοραστή είναι η ευκολία που αλλάζει μοτέρ μέσα σε μικρά χρονικά πλαίσια και ότι μέσα στην γκάμα των μηχανών της χρησιμοποιεί δύο και ίσως 3 διαφορετικά μοτέρ 1200. Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι δεν μου εμπνέει εμπιστοσύνη η νοοτροπία της. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Tiger (1050cc) Shoei XSpirit + AGV Blade MV Agusta F4 RepartoCorse (998cc)

Δημοσιεύτηκε

Υπάρχουν πολλές εταιρείες που το κάνουν αυτό χρόνια τώρα γιατρέ.

BMW, Ducati, Triumph, Yamaha είναι μόνο μερικές από αυτές που μου ρχονται τώρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati S2R

Δημοσιεύτηκε

Όχι δεν είναι έτσι, η γιαμ και triumph για να αλλάξουν μοτέρ και κυβικά περιμένουμε να πεθάνει βασίλισσα... Η bmw και αυτή πιο σφιχτή από duc. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Tiger (1050cc) Shoei XSpirit + AGV Blade MV Agusta F4 RepartoCorse (998cc)

Δημοσιεύτηκε

Απλά δεν το κάνουν με τόση συχνότητα όπως η Ducati στο συγκεκριμένο μοντέλο.

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

 

Την 22/7/2017 at 11:41 ΜΜ, το μέλος elprimerozen έγραψε:

αυτό που κάνει η duc ανά τακτά διαστήματα να ανεβάζει λίγο τον κυβισμό ίσα ίσα να σπάει τα νεύρα σε αυτούς που χρυσόπλήρωσαν πριν ένα 6μηνο το παλιό νέο μοντέλο.

.0 2κ  1198 των 11 μοιρων φορεθηκε στις τρεις εκδοσεις απλο-S-PP  του μουλτι  το 2010.

Το μηχανακι ανανεωθηκε απο μονομπουζο σε διμπουζο το 2013 

Η εκδοση  dvt στις εκδοσεις απλο-s-enduro βγηκε το 2016

Αναγγελεται για πρωτη φορα υπερκυβισμενο στα 1262 κ.ε στην εκδοση του 2018

Εν ολιγοις απο το 2010 μεχρι το 2018 που θα παραχθει σαν υπερκυβισμενο το μουλτι για πρωτη φορα θα εχει παρελθει μια οκταετια.

 

 

 

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati S2R

Δημοσιεύτηκε

Έτσι είναι στα χαρτιά. Συμφωνώ. Για πες τώρα, το monster 1200  το μουλτι 1200 και το diavel δεν φορούσαν τρία διαφορετικά μοτέρ? Αν ήθελα πριν ένα  χρόνο να πάρω μονστερ Σ δεν θα αγόραζα καινούργια μηχανή με προηγούμενη έκδοση του 1200? Τώρα δεν έβαλε το νέο μοτέρ στο μονστερ και το προωθήσε ως νέο μοντέλο? Τι να λέμε. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Κοίτα τώρα να λέμε και την αντίθετη άποψη, είχε ένα μοτέρ ίδιο για 20 χρόνια (το αερόψυκτο διβάλβιδο), το έβαζε παντού αλλάζοντας διάμετρο*διαδρομή, ακόμα και μηχανές ΑΛΛΩΝ κατασκευαστών (βλέπε π.χ. Cagiva Canyon 900) , το κοροιδεύαμε, εταιρία που δεν έχει λεφτά να φτιάξει ένα πραγματικά νέο μοτέρ.

Φτιάχνει ξεχωριστά μοτέρ, ανάλογα την εφαρμογή (ντάξει είναι και Ιταλοί, ανάλογα τι έκατσε :laugh: ), πάλι τους την λέμε.

 

Τελικά να έχει ποικιλία μοτέρ μια εταιρία, ή να μην έχει, τι θέμε;

(ναι, είναι υποσύνολο του προβληματισμού σου αυτό που πιάνω εγώ εδώ, αλλά έστω κι αυτό το υποσύνολο)

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

η  ιστορια μια βιομηχανιας που στηριζεται (η στηριζοταν  επι το ορθοτερον) στην παραδοση που την ηθελε να ακολουθει ενα καθορισμενο μηχανολογικο προφιλ στα μοτερ της με την διαταξη 2 κυλινδρων σε σχημα V των 90 μοιρων, με το δεσμοδρομικο συστημα κινησης των βαλβιδων τους ,αναφερεται απο τον τυπο που εχει ζάλλλη, ζάλλλη στο κεφάλι, έχει ζούρλλλα στο μυαλό ,σαν ελλειψη πορων να κατασκευασει ενα πραγματικα νεο μοτερ..ενω η πραγματικοτητα στην εμμονη χρησης αυτου του σχηματισμου ηταν τα προτερημα τα του ελαχιστου βαρους ,των μινιμαλ διαστασεων και οι γεματες περιοχες στα πρωτα πεδια του δυναμοδιαγραμματος Η παραδοση ομως απο μονη της δεν φερνει τα κεφαλαια που προβλεπονται στους γερμανους ιδιοκτητες καθως ο ανταγωνισμος για την πιτα της αγορας απο τα εργοστασια της απω ανατολης που φτιαχνουν μηχανακια στο μισο υποστεγο της γραμμης παραγωγης και ταχυθερμοσιφωνες στο αλλο μισο, δεν ενδιαφερεται για παραδοσιακες διαταξεις κινητηρα και δεν ασχολειται με χροια ηχου και ποιοτητα κραδασμων.Και να οι υπερκυβισμοι για προσαρμογη στις εκαστοτε προδιαγραφες,μπηκαν τα V4 (και γιατι οχι V6 , σκουτερακια και παπακια ,ων ουκ εστιν αριθμος.) Γκρουπ Βαγκ ειναι αυτη,εαν παραμεινει βεβαιως αυτη στην ιδιοκτησια και δεν καταληξει η duc σε κινεζικη φιρμα να δουμε συσκευες μασαζ desmo με κραδασμους απολαυσης.

 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda SH (150cc) HJC RPHA 70 KTM SUPER ADVENTURE (1290cc)

Δημοσιεύτηκε

Λιγότερα άλογα για όλα τα Ducati!

 

 
 
Μια είδηση-έκπληξη, η οποία έσκασε πριν λίγο στο διαδίκτυο και μάλλον θα στενοχωρήσει κάπως τους φίλους της Ιταλικής εταιρείας! Τι συμβαίνει; Λοιπόν, σύμφωνα με ασυμβατότητα των προδραγραφών της Ευρώπης με αυτές των μετρήσεων της Ducati, όλα τα μοντέλα της εταιρείας...βγάζουν λιγότερα άλογα από αυτά τα οποία υπόσχονται –η υπόσχονταν, μέχρι τώρα.

Η διαφορά προέκυπτε από το γεγονός ότι η Ducati, για τις ιπποδυνάμεις που μέχρι τώρα ανακοίνωνε, βασιζόταν σε μετρήσεις από δυναμόμετρο «πλαισίου» -μια συσκευή πολύ παρόμοια με το κλασικό δυναμόμετρο εμπορίου που ξέρουμε»-, ενώ οι ευρωπαϊκές προδιαγραφές απαιτούν την χρήση δυναμομέτρου κινητήρα, που εξάγει αρκετά διαφορετικά νούμερα...

Ως αποτέλεσμα, η ιταλική εταιρεία έχει ήδη αλλάξει τα αντίστοιχα νούμερα, αν κανείς επισκεφθεί το site της. Επι παραδείγματι, η 1299 Panigale, η οποία μέχρι πρότινος ανακοινωνόταν ότι αποδίδει 205 ίππους, πλέον εκτιμάται στους 197, η Multistrada 1200 από τους 160 έχει «πέσει» στους 152, η Hypermotard 939 από 113 ίππους στους 110, ενώ ο μεγαλύτερος «χαμένος» είναι η Diavel, που με τις νέες μετρήσεις εμφανίζεται 10 ίππους κάτω...

Πρέπει να επισημανθεί εδώ, ότι η διαφορά αυτή ΔΕΝ σημαίνει ότι πλέον οι μοτοσυκλέτες της Ducati είναι πιο αδύναμες: σημαίνει ότι μέχρι τώρα, οι μετρήσεις γίνονταν με διαφορετικό τρόπο και τα αποτελέσματα προέκυπταν διαφορετικά. Δείτε και μια λίστα, με όλες τις αλλαγές στα νούμερα ισχύος...

959 Panigale – 157hp σε 150hp
1299 Panigale – 205hp σε 197hp
Panigale R (1198cc) – 205hp σε 196hp
Monster 797 – 75hp σε 73hp
Monster 821 – 112hp σε 109hp
Monster 1200 – 150hp σε 147hp
Monster 1200 R –160hp σε 152hp
Diavel –162hp σε 152hp
XDiavel – 156hp σε 152hp
Multistrada 1200/Enduro – 160hp σε 152hp
Hypermotoard – 113hp σε 110hp
SuperSport – 113hp σε 110hp 

 

https://mototriti.gr/data/news/preview_news/Ligotera-aloga-gia-ola-ta-Ducati_116519.asp

 
 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda xr (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Το ειδα και εγω.. Ποσο σπαστικο ειναι το συγκεκριμενο site με τους clickbait τιτλους ρε φιλε..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT 07 (689cc)

Δημοσιεύτηκε

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT 07 (689cc)

Δημοσιεύτηκε

Μία νέα έκδοση ετοιμάζεται η οποία θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας και θα διατεθεί σύντομα, το Ducati Mulitistrada 1260 GT με radar cruise control(εμπρόσθιο αλλά και οπίσθιο), όπως αναμένεται να συμβεί και με το νέο ΚΤΜ 1290 Super Adventure 2020 .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT 07 (689cc)

Δημοσιεύτηκε

Νέο πρόγραμμα 4ετούς εγγύησης για όλες τις Multistrada(και την 950) οι οποίες θα πουληθούν το 2020.

Το πρόγραμμα ονομάζεται 4ever Multistrada , δεν έχει extra χρέωση, έχει πανευρωπαϊκή ισχύ και δεν υπάρχει περιορισμός χιλιομέτρων. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα