Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
davidson

Άδειασμα μπαταριας

19 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα σε όλους!

Μπαινω αμέσως στο θέμα. 

Σημερα το απόγευμα, μετά από μια σύντομη βόλτα, καθώς πάρκαρα και έσβησα τη μηχανή άκουσα ένα μικρό συνεχόμενο ήχο σαν σφύριγμα . Δεν έδωσα προσοχή καθώς έπρεπε να φύγω αλλά όταν επέστρεψα και πηγα να βάλω μπρος μου είχε σχεδόν αδειάσει τη μπαταρία!!

Εχει κανείς καμία ιδέα τι μπορεί να συμβαίνει;

Απο που μπορεί να προέρχεται αυτός ο ήχος;

Ευχαριστώ προκαταβολικά! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Ήταν ένα περαστικό γκομενάκι, που είδε το μοτό σου, και σφύριζε να την προσέξεις, αλλά πουυυυυυ να δώσεις σημασία εσύ.

:laugh:

(βρε άνθρωπε, ζητάς μια γνώμη, και δεν λες ΚΑΝ τι μοτοσυκλέτα έχεις... δώσε κάποια δεδομένα, πως θα σου απαντήσει κάποιος; μαντεύοντας; )

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

σι μπι αρ εξακουσιαρρρ αν δεν απατώμαι :tooth:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Ήταν ένα περαστικό γκομενάκι, που είδε το μοτό σου, και σφύριζε να την προσέξεις, αλλά πουυυυυυ να δώσεις σημασία εσύ.

:laugh:

(βρε άνθρωπε, ζητάς μια γνώμη, και δεν λες ΚΑΝ τι μοτοσυκλέτα έχεις... δώσε κάποια δεδομένα, πως θα σου απαντήσει κάποιος; μαντεύοντας; )

cbr600rr 09 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Πως γέμισες μετά την μπαταρία; Δουλεύει τώρα η μοτοσυκλέτα;

 

Το πιο πιθανό όπως τα γράφεις, κάτι δεν δουλεύει σωστά στην σειρά-τριάδα γεννήτρια-ανόρθωση-μπαταρία, δλδ στο κύκλωμα παραγωγής ρεύματος της μοτοσυκλέτας σου.

Με αποτέλεσμα η μπαταρία σταδιακά και με την χρήση να αποφορτίζεται.

Το σφύρισμα που άκουγες, είναι κάποιο ηλεκτρομοτέρ ή ρελέ στον ψεκασμό κατά πάσα πιθανότητα, που υπό φυσιολογικές συνθήκες αφού κλείσεις την μοτοσυκλέτα, κάτι κάνει.

Εσένα επειδή πέθανε και δεν είχε ρεύμα το σύστημα, δεν είχε την δύναμη να δουλέψει όπως πρέπει το εξάρτημα αυτό, και έκανε τον ήχο που άκουγες.

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Πως γέμισες μετά την μπαταρία; Δουλεύει τώρα η μοτοσυκλέτα;

 

Το πιο πιθανό όπως τα γράφεις, κάτι δεν δουλεύει σωστά στην σειρά-τριάδα γεννήτρια-ανόρθωση-μπαταρία, δλδ στο κύκλωμα παραγωγής ρεύματος της μοτοσυκλέτας σου.

Με αποτέλεσμα η μπαταρία σταδιακά και με την χρήση να αποφορτίζεται.

Το σφύρισμα που άκουγες, είναι κάποιο ηλεκτρομοτέρ ή ρελέ στον ψεκασμό κατά πάσα πιθανότητα, που υπό φυσιολογικές συνθήκες αφού κλείσεις την μοτοσυκλέτα, κάτι κάνει.

Εσένα επειδή πέθανε και δεν είχε ρεύμα το σύστημα, δεν είχε την δύναμη να δουλέψει όπως πρέπει το εξάρτημα αυτό, και έκανε τον ήχο που άκουγες.

 

Μάλιστα!

Τωρα την έχω βάλει σε φορτιστή για να πάρει τα πάνω της.

Μου κάνει εντύπωση πάντως γιατί όταν την πήρα για να φύγω δούλευε μια χαρά, όταν την πάρκαρα και πήγα να την πάρω σε καμία ώρα πήρε με το ζόρι !

Πως μπορώ να ελέγξω από που προέρχεται το πρόβλημα;

Ευχαριστω 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda GLX (97cc) Kawasaki Z750 ABS (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Μηπως καποιο ηλεκτρολογικο παρεδωσε πνευμα ή βραχυκυκλωνει; Αν και μου φαινεται πιο πολυ σαν "διαρροη" θα πρεπει να το τσεκαρεις

εδω ενα βιντεακι πως βρισκεις στο αυτοκινητο διαρροη αλλα μπορεις να εφαρμοσεις κατι αντιστοιχο στην μοτο σου

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Τωρα την έχω βάλει σε φορτιστή για να πάρει τα πάνω της.

Μου κάνει εντύπωση πάντως γιατί όταν την πήρα για να φύγω δούλευε μια χαρά, όταν την πάρκαρα και πήγα να την πάρω σε καμία ώρα πήρε με το ζόρι !

Πως μπορώ να ελέγξω από που προέρχεται το πρόβλημα;

 

Δεν είναι κάτι να σου κάνει εντύπωση, αν χάλασε κάτι στο κύκλωμα φόρτισης όσο οδηγούσες, η μπαταρία λογικό είναι να άδειαζε. Για αυτό και είχε ψοφήσει και δεν είχε ούτε το ρελέ να γυρίσει και άκουγες το σφύριγμα.

Μερικά αν>τότε.

Αν έχει πρόβλημα το κύκλωμα παραγωγής ενέργειας, τότε θα σου ξανα-αδειάσει την μπαταρία σύντομα όσο και να την φορτίσεις, ο ψεκασμός, η ανάφλεξη και τα φώτα απαιτούν συνεχή ροή ηλεκτρισμού όσο το μοτέρ δουλεύει. (άσχετο, αλλά να ένα πλεονέκτημα του carburator, δεν απαιτεί ηλεκτρικό ρεύμα, χρήσιμο όταν το κύκλωμα φόρτισης δεν δουλεύει, και είσαι στην μέση του πουθενά, σβήνεις τα φώτα, και μόνο με την ανάφλεξη να αδειάζει την μπαταρία, βγάζεις ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα μέχρι να μείνεις... κάτι που δεν γίνεται αν είσαι ψεκαστός)

Αν η μπαταρία έχει το πρόβλημα (έχει πεθάνει και δεν κρατάει πια φορτίο), τότε θα δεις ότι ούτε με την φόρτιση στον φορτιστή θα παίρνει τα πάνω της.

Αν μετρήσεις τάση στους πόλους μπαταρίας κάτω απο 13volt , με μπαταρία φορτισμένη-φώτα αναμένα-μοτέρ να δουλεύει σε κάποιες στροφές όχι στο ρελαντί, τότε το κύκλωμα παραγωγής (γεννήτρια-ανόρθωση) έχει πρόβλημα. Υγιής τιμή για τάση φόρτισης με τις παραπάνω συνθήκες είναι συνήθως από 13.5 μέχρι 14.5 volt ή περίπου τέτοιο εύρος τιμών.

Αν το έκανε σε μια και μόνο κίνηση χωρίς να σου κάνει προειδοποιήσεις ότι κάτι δεν πάει καλά εδώ και λίγο καιρό, τότε ενδέχεται το πρόβλημα να είναι κάποιο φις σύνδεσης που έχει απλά βγει και για αυτό δεν φορτίζει ή καλώδιο που κόπηκε ή πόλος μπαταρίας ξέσφιξε.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

 

Δεν είναι κάτι να σου κάνει εντύπωση, αν χάλασε κάτι στο κύκλωμα φόρτισης όσο οδηγούσες, η μπαταρία λογικό είναι να άδειαζε. Για αυτό και είχε ψοφήσει και δεν είχε ούτε το ρελέ να γυρίσει και άκουγες το σφύριγμα.

Μερικά αν>τότε.

Αν έχει πρόβλημα το κύκλωμα παραγωγής ενέργειας, τότε θα σου ξανα-αδειάσει την μπαταρία σύντομα όσο και να την φορτίσεις, ο ψεκασμός, η ανάφλεξη και τα φώτα απαιτούν συνεχή ροή ηλεκτρισμού όσο το μοτέρ δουλεύει. (άσχετο, αλλά να ένα πλεονέκτημα του carburator, δεν απαιτεί ηλεκτρικό ρεύμα, χρήσιμο όταν το κύκλωμα φόρτισης δεν δουλεύει, και είσαι στην μέση του πουθενά, σβήνεις τα φώτα, και μόνο με την ανάφλεξη να αδειάζει την μπαταρία, βγάζεις ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα μέχρι να μείνεις... κάτι που δεν γίνεται αν είσαι ψεκαστός)

Αν η μπαταρία έχει το πρόβλημα (έχει πεθάνει και δεν κρατάει πια φορτίο), τότε θα δεις ότι ούτε με την φόρτιση στον φορτιστή θα παίρνει τα πάνω της.

Αν μετρήσεις τάση στους πόλους μπαταρίας κάτω απο 13volt , με μπαταρία φορτισμένη-φώτα αναμένα-μοτέρ να δουλεύει σε κάποιες στροφές όχι στο ρελαντί, τότε το κύκλωμα παραγωγής (γεννήτρια-ανόρθωση) έχει πρόβλημα. Υγιής τιμή για τάση φόρτισης με τις παραπάνω συνθήκες είναι συνήθως από 13.5 μέχρι 14.5 volt ή περίπου τέτοιο εύρος τιμών.

Αν το έκανε σε μια και μόνο κίνηση χωρίς να σου κάνει προειδοποιήσεις ότι κάτι δεν πάει καλά εδώ και λίγο καιρό, τότε ενδέχεται το πρόβλημα να είναι κάποιο φις σύνδεσης που έχει απλά βγει και για αυτό δεν φορτίζει ή καλώδιο που κόπηκε ή πόλος μπαταρίας ξέσφιξε.

 

Η μπαταρία φόρτισε κανονικά όλο το βράδυ και η μέτρηση στις 6-7 στροφές έδειξε 14,5.

Τι συμπέρασμα βγαίνει από αυτό; 

Μπαταρία καλή (;)

Κυκλωμα παραγωγής καλό (;)

Οποτε;

Τροποποιήθηκε από τον davidson

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Μετρα ταση στη μπαταρια αφου εχει περασει 1-2 ωρες απ οταν την φορτισες και αποσυνδεμενη απο τη μηχανη. Αν κραταει κατω απο 12.5 εχει χαμηλη χωρητικοτητα κ πας για αλλαγη.

Μετρα διαρροη στη μηχανη. Πανω απο 2mA δειχνει προβλημα διαρροης.

Μετρα ταση στην μπαταρια την ωρα που μιζαρεις. Αν πεφτει κατω απο 10v παλι δειχνει προβλημα στη μπαταρια.

Μετρα ταση την ωρα που δουλευει η μηχανη. Πρεπει να ειναι κοντα στα 14v.  Κ οταν ανεβαινουν οι στροφες να μενει σταθερα εκει γυρω στο 14.1-14.5. Αν δεις πολυ χαμηλες τιμες της ταξης των 13v και κατω, ειτε στο ρελαντι ειτε σε περισσοτερες στροφες, κατι παιζει με το συστημα φορτισης.

Αν εχεις θεμα στο συστημα φορτισης μετρας συνεχεια στις μεταξυ των 3 φασεων και μετα μετρας βραχυκυκλωμα φασης με γειωση στη μηχανη. 

Αν ειναι κομπλε μετρας κ ανορθωτη με τεστ διοδων. Αν ψαξεις στο google "how to diode test a regulator-rectifier" θα βρεις οδηγιες που λενε ακριβως πως να το κανεις.

Τροποποιήθηκε από τον Jimskeet
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Μετρα ταση στη μπαταρια αφου εχει περασει 1-2 ωρες απ οταν την φορτισες και αποσυνδεμενη απο τη μηχανη. Αν κραταει κατω απο 12.5 εχει χαμηλη χωρητικοτητα κ πας για αλλαγη.

Μετρα διαρροη στη μηχανη. Πανω απο 2mA δειχνει προβλημα διαρροης.

Μετρα ταση στην μπαταρια την ωρα που μιζαρεις. Αν πεφτει κατω απο 10v παλι δειχνει προβλημα στη μπαταρια.

Μετρα ταση την ωρα που δουλευει η μηχανη. Πρεπει να ειναι κοντα στα 14v.  Κ οταν ανεβαινουν οι στροφες να μενει σταθερα εκει γυρω στο 14.1-14.5. Αν δεις πολυ χαμηλες τιμες της ταξης των 13v και κατω, ειτε στο ρελαντι ειτε σε περισσοτερες στροφες, κατι παιζει με το συστημα φορτισης.

Αν εχεις θεμα στο συστημα φορτισης μετρας συνεχεια στις μεταξυ των 3 φασεων και μετα μετρας βραχυκυκλωμα φασης με γειωση στη μηχανη. 

Αν ειναι κομπλε μετρας κ ανορθωτη με τεστ διοδων. Αν ψαξεις στο google "how to diode test a regulator-rectifier" θα βρεις οδηγιες που λενε ακριβως πως να το κανεις.

Πριν τη βάλω στη μηχανή τη μέτρησα και ήταν στο 14,5 καμία ώρα αφού την έβγαλα από τη φόρτιση.

Την διαρροή πως την μετράω;

Η τάση την ώρα που δουλεύει , καθώς και όταν έχει στροφές ο κινητήρας , είναι γύρω στο 14!

Οποτε αν κατάλαβα καλά το σύστημα φόρτισης δεν έχει πρόβλημα.

Ψαχνω λοιπόν για πρόβλημα είτε διαρροής είτε ανορθωτη;

Ευχαριστω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν γινεται να ειχε 14.5 η μπαταρια εκτος φορτιστη. Καινουρια γεματη εχει γυρω στο 13v. Την διαρροη τη μετρας με αμπερομετρο. Βγαζεις τον αρνητικο πολο απο τη μηχανη κ συνδεεις το αρνητικο του αμπερομετρου στον αρνητικο πολο της μπαταριας και το θετικο του αμπερομετρου στο καλωδιο που πηγαινε στον αρνητικο πολο της μπαταριας. Αυτο το κανεις με το κλειδι εκτος της μηχανη ετσι ωστε να μην ξεχαστεις κ εχεις το κλειδι γυρισμενο. Περιμενεις μερικα δευτερολεπτα να σταθεροποιηθει η μετρηση γιατι μπορει στην αρχη να κανει κανα τσεκ ο εγκεφαλος με το που το συνδεσεις κ να μετρησει παραπανω και θες να δεις μαξ 2mA. Κανονικα θα δεις αρκετα λιγοτερο αν ειναι ολα οκ. Αν εχεις συναγερμο μπορει να εχει μεγαλυτερη καταναλωση λογω του συναγερμου οποτε αν εχεις συναγερμο μετρα και μια φορα αφου εχεις αποσυνδεσει το συναγερμο. Αν ειναι το συστημα φορτισης οκ σημαινει οτι και ο ανορθωτης ειναι οκ. Ο ανορθωτης ειναι το 2ο κομματι του συστηματος φορτισης. Παιρνει το εναλλασομενο ρευμα απο τα πηνια, το ανορθωνει σε συνεχες και σταθεροποιει και την ταση του. Αρα αν εχεις σωστη ταση φορτισης ειναι οκ κ ο ανορθωτης.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Δεν γινεται να ειχε 14.5 η μπαταρια εκτος φορτιστη. Καινουρια γεματη εχει γυρω στο 13v. Την διαρροη τη μετρας με αμπερομετρο. Βγαζεις τον αρνητικο πολο απο τη μηχανη κ συνδεεις το αρνητικο του αμπερομετρου στον αρνητικο πολο της μπαταριας και το θετικο του αμπερομετρου στο καλωδιο που πηγαινε στον αρνητικο πολο της μπαταριας. Αυτο το κανεις με το κλειδι εκτος της μηχανη ετσι ωστε να μην ξεχαστεις κ εχεις το κλειδι γυρισμενο. Περιμενεις μερικα δευτερολεπτα να σταθεροποιηθει η μετρηση γιατι μπορει στην αρχη να κανει κανα τσεκ ο εγκεφαλος με το που το συνδεσεις κ να μετρησει παραπανω και θες να δεις μαξ 2mA. Κανονικα θα δεις αρκετα λιγοτερο αν ειναι ολα οκ. Αν εχεις συναγερμο μπορει να εχει μεγαλυτερη καταναλωση λογω του συναγερμου οποτε αν εχεις συναγερμο μετρα και μια φορα αφου εχεις αποσυνδεσει το συναγερμο. Αν ειναι το συστημα φορτισης οκ σημαινει οτι και ο ανορθωτης ειναι οκ. Ο ανορθωτης ειναι το 2ο κομματι του συστηματος φορτισης. Παιρνει το εναλλασομενο ρευμα απο τα πηνια, το ανορθωνει σε συνεχες και σταθεροποιει και την ταση του. Αρα αν εχεις σωστη ταση φορτισης ειναι οκ κ ο ανορθωτης.

Ευχαριστώ φίλε μου!

Θα τα δοκιμάσω όλα αυτά και ελπίζω να βγάλω άκρη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

.............. το συνδεσεις κ να μετρησει παραπανω και θες να δεις μαξ 2mA. Κανονικα θα δεις αρκετα λιγοτερο αν ειναι ολα οκ. .............

Νομίζω ότι είναι 20mA κι όχι 2 Τζιμ. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Νομίζω ότι είναι 20mA κι όχι 2 Τζιμ. 

Δεν ξερω για αλλα μηχανακια αν δινουν τετοιο οριο. 

Στο δικο μου το manual (cbr1000 2005) δινει 2.0mA max. Βεβαια οσες φορες εχω μετρησει σε μενα, μετραω γυρω στα 0.2-0.4mA. 

20mA παντως μου φαινεται μεγαλο γιατι βγαινει τη μερα 480mAh. Δηλαδη για μια μπαταρια 9ΑΗ σημαινει οτι σε 20 μερες περιπου η μπαταρια θα ειναι τελειως αδεια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

20 mA είναι πάρα πολλά... Όπως λέει ο Jim είναι γύρω στα 2 mA. Σε εμένα π.χ. δίνει 2,6 mA.

 

Οι 20 ημέρες είναι πολύ αισιόδοξο νούμερο! :D

Η YTZ10S που έχεις μάλλον στο νου σου δίνει έως 8,6 Ah (10 hr) / 9,1 Ah (20 hr) (η χωρητικότητα εξαρτάται από το ρυθμό εκφόρτισης). Από αυτά τα δύο ratings, υπολογίζοντας τη σταθερά του Peukert μας δίνει σε ιδανικές συνθήκες (ολόφρεσκη μπαταρία & θερμοκρασία στους 25° C) περίπου 12 μέρες μέχρι το 50% της χωρητικότητας της (από εκεί και κάτω αρχίζει και παίζει το αν θα έχει αρκετή δύναμη για εκκίνηση, και η έντονη φθορά από τη θειίκωση). Αν την στύψεις τελείως πας στις 25 μέρες αλλά τι να το κάνεις... Δεν συστήνεται ούτε στις μπαταρίες βαθιάς εκφόρτισης μια και καταστρέφεται η μπαταρία.

Αν βάλουμε μέσα και την ηλικία (>6 μήνες) πέφτουμε στις 8-9 μέρες, και αν βάλουμε και τις θερμοκρασίες πάνω από τους 25° C τότε πάμε στις 7 μέρες περίπου.

Όλα αυτά κατά προσέγγιση. Δύσκολο να το πετύχεις αν δεν είναι όλα ελεγχόμενα και σταθερά. Στην πράξη πάντως δίνουν συνήθως λιγότερα από όσα αναγράφουν...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Επανέρχομαι στο θέμα καθώς μάλλον αντιμετωπίζω σοβαρό ηλεκτρικό πρόβλημα.

Το λοιπόν , χθες μετά από βόλτα προς Επίδαυρο μεριά και ενώ έχω σταματήσει κάπου για 10-15 λεπτά η μηχανή έκανε ένα είδους επανεκκίνηση , μόνη της ,σβηστή !!

Το κατάλαβα καθώς η ένδειξη της ώρας είχε μηδενίσει!

Οταν λοιπόν πήγα να βάλω μπροστά η μηχανή είχε αρρυθμία στο ρελαντί , αναβοσβηνε το ΑΒΣ και όταν έβαλα πρώτη για να ξεκινήσω , έσβηνε!

Το έκανε δυο φορές αυτό. Την άφησα λίγο , ξαναβαλα μπροστά και ήταν σαν να μην είχε συμβεί τίποτα. Πήρε κανονικά , ξεκίνησε μια χαρά όλα καλά δλδ.

Εχει κανείς ιδέα τι μπορεί να συμβαίνει;

Θα την πάω σε συνεργείο με την πρώτη ευκαιρία αλλά θα ήθελα να έχω μια κάποια  ιδέα στο τι μπορεί να έχει!

Ευχαριστω !!

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400SM

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Χαχ... εγώ το αποδίδω στα μαγνητικά κύμματα της περιοχής, στα ελοχίμ αλλά και στα χανεμπού.
Πριν λίγες μέρες το λοιπόν, στην Επίδαυρο με ήβρε το εξής παρόμοιο κακό (αλλά ουδεμία σχέση πιστεύω έχει με την περίπτωση σου).
Εξερευνούσα τα πέριξ, και ένιωσα σαματις να ψιλορετάρει λίγο παραπάνω απο το κανονικό χαμηλά... κάπου ψιλοχάθηκα κιόλας και σταμάτησα στην άκρη για να ρίξω μια ματιά. Σβήνω τη μηχανή, και όταν γυρισα το διακόπτη, με το που πατάω τη μίζα ακούω έναν κρότο και μετά ...τάφος... έσβησαν όλα. Σε επόμενα γυρίσματα του διακόπτη οι ενδείξεις στο καντραν είχαν τρελαθεί η μηχανή δεν έπαιρνε μπροστά, και η καημένη τρόμπα βενζίνης είχε πάθει αμοκ.
Για να μην τα πολυλογώ, είχα πέσει σε τρομερή πλεκτάνη. Χαλάρωσε σύνδεσμος των λαιμών της εξάτμισης που βρίσκεται λίγο κάτω απο τη σέλα, κάτω απο την μπαταρία, υπερθέρμανε τη μπαταρία με καυτα καυσαέρια που πέταγε προς τα πάνω και στην μιζιά μάλλον έκαψε στοιχείο.
(όλα αυτά διαγνώστηκαν πολύ αργότερα βέβαια)
Πολλά kudos στους κατοίκους της γύρω περιοχής που ταλαιπώρησα και τελικά κατάφερα να γυρίσω πίσω.

Τροποποιήθηκε από τον seatcowl

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 6 ώρες, το μέλος seatcowl έγραψε:

Χαχ... εγώ το αποδίδω στα μαγνητικά κύμματα της περιοχής, στα ελοχίμ αλλά και στα χανεμπού.
Πριν λίγες μέρες το λοιπόν, στην Επίδαυρο με ήβρε το εξής παρόμοιο κακό (αλλά ουδεμία σχέση πιστεύω έχει με την περίπτωση σου).
Εξερευνούσα τα πέριξ, και ένιωσα σαματις να ψιλορετάρει λίγο παραπάνω απο το κανονικό χαμηλά... κάπου ψιλοχάθηκα κιόλας και σταμάτησα στην άκρη για να ρίξω μια ματιά. Σβήνω τη μηχανή, και όταν γυρισα το διακόπτη, με το που πατάω τη μίζα ακούω έναν κρότο και μετά ...τάφος... έσβησαν όλα. Σε επόμενα γυρίσματα του διακόπτη οι ενδείξεις στο καντραν είχαν τρελαθεί η μηχανή δεν έπαιρνε μπροστά, και η καημένη τρόμπα βενζίνης είχε πάθει αμοκ.
Για να μην τα πολυλογώ, είχα πέσει σε τρομερή πλεκτάνη. Χαλάρωσε σύνδεσμος των λαιμών της εξάτμισης που βρίσκεται λίγο κάτω απο τη σέλα, κάτω απο την μπαταρία, υπερθέρμανε τη μπαταρία με καυτα καυσαέρια που πέταγε προς τα πάνω και στην μιζιά μάλλον έκαψε στοιχείο.
(όλα αυτά διαγνώστηκαν πολύ αργότερα βέβαια)
Πολλά kudos στους κατοίκους της γύρω περιοχής που ταλαιπώρησα και τελικά κατάφερα να γυρίσω πίσω.

Χμμ..λες να φταιει η περιοχη δλδ, δεν το ειχα σκεφτει ετσι;; :grin:

Τουλαχιστον εβγαλες ακρη, εστω και αργα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0