Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
pitapola

Τεχνική γρήγορης εκκίνησης;

45 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

Ειναι ενα αντικειμενο που ομολογουμενως δεν το κατεχω καθολου. Όποτε "στησαμε" για πλακα τα μηχανακια μας με φιλους ηταν προφανες πως κανενας μας δεν ειχε ιδεα τι εκανε. :baby:  

Ποια ειναι λοιπον η σωστη τεχνικη για γρηγορη εκκινηση απο σταματημενος; Λογικα μαλλον πρεπει να κρατησεις τις στροφες του κινητηρα στις ροπες του και να κοντρολαρεις την εκκινηση πατιναροντας το συμπλεκτη (;). Κατι αλλο που εχω ακουσει ειναι για εκκινηση με δευτερα αντι για πρωτη (ξερω πως γινεται απο πολλους αναβατες στους αγωνες ΜΧ). Ειναι οντως πιο γρηγορο; Η μπροστα ροδα πρεπει να μεινει κατω ή να σηκωθει ελαχιστα; Πώς κανουμε γρηγορες αλλαγες στο ανεβασμα;

Για λετε λοιπον οι πιο εμπειροι, να μαθαινουμε κι εμεις τα στραβαδια.  

:cheers:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Cbr 600 f4i Mt blade sv BMW hp4 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Εκκινηση με 2α δεν ενδεικνυται για streetαδικα. Κατ τα αλλα ειναι οπως το ειπες, φερνεις τις στροφες του κινητηρα στις ροπες του και πατας τον συμπλεκτη τοσο οσο να νιωθεις οτι θελει να κινηθει το μηχανακι, να ειναι τεντωμενη η αλυσιδα δλδ σαν αποτελεσμα. Απο κει και περα οταν ξεκινας δεν τον αφηνεις αποτομα, γιατι μπορει να σου ρθει καπακια, αλλα αυτο θα το δεις μονο απο εξασκηση, ποσο γρηγορα μπορεις να τον αφησεις και να ανοιξεις τερμα το γκαζι.

Οσον αφορα το γρηγορο ανεβασμα τουλαχιστον απο 1η σε 2α εγω χρησιμοποιω συμπλεκτη, αλλα απο κει και πανω μπορεις να τις κανεις και χωρις, απλα με συγχρονισμενο κλεισιμο-ανοιγμα του γκαζιου.

Οτι και να σου πουμε απο δω ομως, ξανατονιζω οτι οπως ολα τα πραγματα, θελει κι αυτο εξασκηση.

Ελπιζω να βοηθησα.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

Εγώ πάντως που δεν έχω μηχανάκι με τρελή δύναμη, μετατοπίζω το βάρος μου μπροστά, δίνω γύρω στις 8-9 χιλιάδες στροφές και αφήνω τελείως συμπλέκτη. Φεύγεις αρκετά καλά απλά δε ξέρω τον κίνδυνο της καπακιάς σε δυνατότερες μηχανές.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

Αυτο με τη μετατοπιση του βαρους που λες @The Dread Rider ακουγεται σωστο. Μου ηρθε στο μυαλο η εκκινηση των Moto GP.  Παντως ετσι και αφησεις συμπλεκτη με τη μια σε μεγαλυτερη μηχανη εχεις φυγει καπακι 100%. Εδω με το ΜΤ πατιναροντας και κοντεψα να το κανω. Με τη μια θα πηγαινα για διπλο τολουπ που λεει και ο Κωσταλας.  

 

Τα ποδια αληθεια κατω και τα δυο;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

Πάντως σε όσα drag & mx έχω δει τον πετάνε (dump) τον συμπλέκτη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Πριν ξεκινήσετε καμιά μόδα να πατινάρετε τους συμπλέκτες στις 9000rpm για να ξεκινήσετε πιο γρήγορα, έχετε υπόψη ότι έτσι καίγονται οι δίσκοι του συμπλέκτη. Δεν θα καούν με μια εκκίνηση, αλλά με 5-6 γερές, μπορεί και να αρχίσουν τα πατιναρίσματα μετά.

Και θα μου πει κάποιος, ε και; Αλλάζεις δίσκους και έτοιμο και πάλι. Ναι οκ, η σκόνη όμως από τους τριμμένους δίσκους μολύνει το λάδι. Αν κάνουμε πολλές εκκινήσεις έτσι, πάνε και το μολύνουν πολύ και αν τελικά περάσει η σκόνη στο κύκλωμα λίπανσης... ε θα μάθουμε πόσο πάει η επισκευή-αλλαγή μοτέρ.

Με μέτρο οι εκκινήσεις, δεν είστε πιλότος motogp, από την τσέπη σας θα τα βάλετε.

Αρέσει σε 8 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Πριν ξεκινήσετε καμιά μόδα να πατινάρετε τους συμπλέκτες στις 9000rpm για να ξεκινήσετε πιο γρήγορα, έχετε υπόψη ότι έτσι καίγονται οι δίσκοι του συμπλέκτη. Δεν θα καούν με μια εκκίνηση, αλλά με 5-6 γερές, μπορεί και να αρχίσουν τα πατιναρίσματα μετά.

Και θα μου πει κάποιος, ε και; Αλλάζεις δίσκους και έτοιμο και πάλι. Ναι οκ, η σκόνη όμως από τους τριμμένους δίσκους μολύνει το λάδι. Αν κάνουμε πολλές εκκινήσεις έτσι, πάνε και το μολύνουν πολύ και αν τελικά περάσει η σκόνη στο κύκλωμα λίπανσης... ε θα μάθουμε πόσο πάει η επισκευή-αλλαγή μοτέρ.

Με μέτρο οι εκκινήσεις, δεν είστε πιλότος motogp, από την τσέπη σας θα τα βάλετε.

Με τις 8-9 χιλιάδες στροφές αναφερόμουν στο δικό μου μηχανάκι που είναι δίχρονο (φαντάζομαι δεν μπορείς να ξεκινήσεις με τόσο πολλές σε τετράχρονο γιατί όντως θα φας καπάκι) και ανέφερα ότι τον "πετάω" με τη μία. 

Φυσικά και συμφωνώ στην περιστασιακή χρήση των "γρήγορων" εκκινήσεων πάντως.

Τροποποιήθηκε από τον The Dread Rider
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Όπως είπαν και παραπάνω γκάζι στη ροπή, και ξεκινάς πατινάροντας και αφήνεις προοδευτικά. Μόλις πιάσει καλά το λάστιχο αλλάζει δευτέρα καρφωτή και ψαρακώνεις. Αν δεις ότι σου σπινιάρει η ρόδα ξαναπαίζεις συμπλέκτη. Ο μπροστά τροχός πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο χαμηλά γιατί στη σούζα υπάρχει απώλεια ταχύτητας στη γραμμή που μας ενδιαφέρει, δηλαδή αντί να πάει μπροστά η μηχανή πάει προς τα πάνω.

Υπόψιν γ@μιόνται λάστιχα, δισκάκια, αλυσίδες και αν είσαι και άμπαλος στα καρφώματα σασμάν.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

Ρε παιδια, δε χρειαζεται να το λεμε οτι δεν ειναι για συνεχεια και οτι επιβαρυνεται η μηχανη, ο νοων νοειτω. 

Δυο τρεις φορες στη ζωη μου εχω κανει ανοιγμα κι αυτο φιλικα, για την πλακα.

 

 

 

 

Αλλα τωρα που το εμαθα, παντα στα φαναρια πατιναριστος θα ξεκιναω.  :tooth:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki zx10r Kawasaki zx10r

Δημοσιεύτηκε

Η γρηγορη εκκινηση εχει να κανει πολυ με το ποσο ξερεις αυτο που οδηγεις και μπορεις να προβλεπεις γρηγορα τις αντιδρασεις του κοινως practice makes perfect. Γενικα αν δεν εχεις μηχανη με πολυ δυναμη κρατας τις στροφες εκει που εχεις τη ροπη και αφηνεις τον συμπλεκτη σχετικα γρηγορα οχι πατιναριστα! Και μολις αφησεις τελειως το συμπλεκτη κλειδωνεις το γκαζι σου τερμα ανοιχτο. Αν εχεις πολλα αλογα μαθαινεις στις ποσες στροφες αν πεταξεις τον συμπλεκτη θα σου κανει σουζα και εχεις λιγες στροφες λιγοτερες. Οταν αφησεις το συμπλεκτη προσπαθεις συνεχεια να το κρατας οριακα εκει που παει να σηκωθει η μπροστα ροδα αλλα δε σηκωνεται. (Φυσικα για ολα αυτα λαμβανω ως δεδομενο οτι υπαρχουν καλα λαστιχα και καλη ασφαλτος αλλιως μπερδευει το πραγμα). Για να μην κανει σουζα βοηθαει να εχεις το βαρος μπροστα και τα ποδια κατω και πισω (οπως κανουν στους αγωνες dragster). Α και παντα ξεκινας με 1η..

Περισσοτερες λεπτομεριες δεν ξερω δεν το εχω εξασκησει και πολυ μου φαινεται πολυ καταστροφικο ολο το σκηνικο για να το κανω πολλες φορες, δεν εχω σκοπο να το βιασω το μηχανακι μου... προς το παρον. Πολυ ταλαιπωρια χωρις λογο για το συμπλεκτη και κανονικα αμα ξεκινησεις και απλα ανοιξεις τερμα με 1η παλι γρηγορα θα φυγεις. Ισα ισα αν δεν το ξερεις καλα και αφησεις πολυ αργα το συμπλεκτη μπορει να χασεις και χρονο κιολας..

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Δεν ξεκιναμε το μηχανακι/αμαξι ΠΟΤΕ στη μεγιστη ροπη του, εκτος αν θελει καποις να εχει σπινιαριστρα, το launch control κραταει το μοτερ σε καποιες στροφες πχ 5κ σε αυτα που πιανουν 9-10κ, και μεις πρεπει να προσαρμοσουμε τις στροφες αναλογα οι μοτο που οδηγαμε, εγω πχ ξεκιναω με πρωτη, δεν εχω τραβηγμενο συμπλεκτη σε ολη τη διαρκεια, λιγο πριν πρασινισει το φαναρι βαζω ταχυτητα και κραταω ισα ισα να γλυφουν τα δισκακια με το πρασινο αφηνω σχεδον ακαριαια εχοντας το βαρος μπροστα και μολις ξεκολησει παμε για full throttle και αλλαγες ταχυτητων χωρις να αφηνω γκαζι και αντι να παταω συμπλεκτη παταω στιγμιαια killswicth.

αυτα απο μενα.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DL650 Vstrom K9 Ducati Multistrada (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν ξεκιναμε το μηχανακι/αμαξι ΠΟΤΕ στη μεγιστη ροπη του, εκτος αν θελει καποις να εχει σπινιαριστρα, το launch control κραταει το μοτερ σε καποιες στροφες πχ 5κ σε αυτα που πιανουν 9-10κ, και μεις πρεπει να προσαρμοσουμε τις στροφες αναλογα οι μοτο που οδηγαμε, εγω πχ ξεκιναω με πρωτη, δεν εχω τραβηγμενο συμπλεκτη σε ολη τη διαρκεια, λιγο πριν πρασινισει το φαναρι βαζω ταχυτητα και κραταω ισα ισα να γλυφουν τα δισκακια με το πρασινο αφηνω σχεδον ακαριαια εχοντας το βαρος μπροστα και μολις ξεκολησει παμε για full throttle και αλλαγες ταχυτητων χωρις να αφηνω γκαζι και αντι να παταω συμπλεκτη παταω στιγμιαια killswicth.

αυτα απο μενα.

:what:..........???????? Δηλαδή????

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Innova R (675cc) Suomy SR Sport Aprilia RSV4R (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Υπαρχει ενα ΜΤ07 εδω μεσα που μας σουβλιζει ΠΑΝΤΑ (και) στα πατηματα φαναρι φαναρι.

Πρακτικη θελει αλλα εμενα προσωπικα δεν μου κανει καρδια να το ζοριζω ετσι το μηχανακι για να μαθω. Χαλαει κ ευκολα ξερω γω.

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Εγώ πάντως που δεν έχω μηχανάκι με τρελή δύναμη, μετατοπίζω το βάρος μου μπροστά, δίνω γύρω στις 8-9 χιλιάδες στροφές και αφήνω τελείως συμπλέκτη. Φεύγεις αρκετά καλά απλά δε ξέρω τον κίνδυνο της καπακιάς σε δυνατότερες μηχανές.

Κοιτα αν ανεβασεις 8-9 χιλιαδες στροφες σε δυνατο 600αρι sm ασπουμε και αφησεις αποτομα συμπλεκτη δε θα φας καπακι.




Απλα θα σου φυγει η μηχανη απο τα χερια και θα μεινεις πεζος
:tooth:

Αρέσει σε 6 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Χαχαχαχαχαχαχχα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

Βλεπω οτι οι αποψεις διιστανται στο θεμα των στροφων. Κι εμενα παντως μου ακουγεται τελικα πιο λογικο αυτο που λενε ο Γιαννης κι ο Τασος και οχι ο,τι ηξερα. Δε βλεπω το λογο να κρατας τον κινητηρα στη ροπη του αφου εκ των πραγματων δεν μπορεις να κατεβασεις αυτη τη δυναμη στον τροχο (που ειναι και ο λογος που πατιναρεις το συμπλεκτη). 

Βρηκα κι αυτο το σχετικο αρθρο. Ουσιαστικα λεει πανω κατω ο,τι γραφει κι ο Γιαννης. Επισης αναφερει και την τεχνικη που ειπε ο Γιωργος, οτι δλδ αν θες να κοψεις λιγο ειναι καλυτερα να τσιμπησεις το συμπλεκτη παρα να κοψεις το γκαζι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

διαβασα μεχρι εκει που λεει πως το μηχανακι του παιδιού είναι δίχρονο.

λοιπον, τη ρενα δεν ξερω να την κανω εκκινηση, οσες φορες προσπάθησα εφυγα με σουζα σε κατι φαναρια.

το YZ όμως. . . .ααααααχ το YZ....

Φέρνεις όλο το βάρος μπροστά, σχεδόν πάνω στο τιμόνι και ανοίγεις το γκάζι λίγο κάτω από τη ροπή (προτιμητέα η εκκίνηση με 2α γιατί η πρώτη είνα και πολύ κοντή σαν ταχύτητα). αφήνεις το συμπλέκτη ομαλά και σχετικά γρήγορα. το βάρος πάντα πάνω στο τιμόνι. όταν πάει να σουζάρει απλά συμπλεκτιάζεις λίιιιιιγο ίσαα να μη σε φέρει καπάκι και ας μείνει η ρόδα στον αέρα.

αυτά στο YZ, για άλλα μηχανάκια δεν έχω ιδέα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Σε δυνατες εκκινησεις αυτο που εχω βρει εγω τουλαχιστον ειναι οτι σε μηχανακια σαν το δικο μου, το συμπλεκτη τον αφηνεις σε δυο φασεις.

Δινεις αρκετο γκαζι και αφηνεις αρκετο συμπλεκτη ωστε να ξεκινησεις οσο πιο γρηγορα γινεται χωρις να σηκωθει στο θεο το μηχανακι. Μια μικρου υψους σουζα ειναι δεδομενη οτι θα σηκωσει εκ' των πραγματων, αλλα αυτο δεν ειναι κατι.
Με το που εχεις ξεπερασει την αρχικη αδρανεια που θα σε εστελνε να φας καπακι και εχεις την ορμη με το μερος σου να δινει σταθεροτητα στο μηχανακι, αφηνεις ολο το συμπλεκτη και απλα καρφωνεις ταχυτητες. Το γκαζι, εγω τουλαχιστον το κλεινω(λιγο). Ο συμπλεκτης δε χρειαζεται.
Καλα αυτα γινονται σε χρονους μικροτερους ισως του δευτερολεπτου. Δε φευγεις και πατιναρεις 100 ωρες το συμπλεκτη.

Μονο ελαχιστα στην αρχη μεχρι να σταθεροποιηθει η μηχανη και οκ.

Προσοχη στα μηχανακια που εχουν δυσκολη μεταβαση απο πρωτη σε δευτερα. Πολλες φορες τη βαζω με συμπλεκτη τη δευτερα επειδη εχω μια ταση να πεταω νεκρες.
Δε ξερω αν φταιει το μηχανακι, το ειδους του μηχανακιου ή εγω. Και με το προηγουμενο 640 το παθαινα.
Ισως απλα θελει εξασκηση, αλλα γενικα πραγματικα δυνατες εκκινησεις κανω πολυ σπανια και μονο αν εχω συγκεκριμενο λογο.

Σε ατυπες κοντρες με αλλα μηχανακια σαν αυτες που γινονται διαρκως στα φαναρια, σπανια κανω τον κοπο, μιας και δεν εχουν ιδιαιτερο νοημα μεταξυ παρομοιας αποδοσης μηχανες. Ναι οκ σκιζετε και οι δυο τις μηχανες σας με σκληρες εκκινησεις και πηγαινετε μαζι. What's the point.

Οταν εχεις ηδη ξεκινησει, τοτε οκ αμα θες απλα ανοιγεις ολο το γκαζι και κανεις οτι ειναι να κανεις, ή παιζεις και γινεται λιγο κοντρα αναμεσα στην κινηση και τα στροφιλικια κτλπ. που μπορει να παιζουν στη διαδρομη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

Κοιτα αν ανεβασεις 8-9 χιλιαδες στροφες σε δυνατο 600αρι sm ασπουμε και αφησεις αποτομα συμπλεκτη δε θα φας καπακι.



Απλα θα σου φυγει η μηχανη απο τα χερια και θα μεινεις πεζος
:tooth:

Με πέθανες! :worshippy:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

:what:..........???????? Δηλαδή????

Κανω χειροκινητα και παπατζηδικα αυτο που κανει το quick shifter, κοβω την αναφλεξη στιγμιαια και κουμπωνει αμεσα και υποδειγματικα η ταχυτητα χωρις το μοτερ να χασει δυμανη απο το ανοιξε κλεισε του γκαζιου, η αλλαγη γινεται σε κλασματα του δευτερολεπτου, ασκω μια ελαφρα δυναμη στο λεβιε ταχυτητων και μολις το μοτερ κοψει κουμπωνει σχεδον μονη της.

Και κατι ακομα, περιπτωση που ξεκινας μοτερ στον κοφτη ειναι στους αγωνες MX και εκει συνηθως με δευτερα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 1000rr (1000cc) RPHA 10+ γαιδουρι (1299cc)

Δημοσιεύτηκε

το σιφτερ κανει αυτη την δουλεια σε 1 εκατοστο του δευτερολεπτου,ισως και πιο κατω αναλογα το μοτο και την ρυθμιση που εχει,τωρα πως εσυ το κανεις χειροκινητα σε αυτον τον χρονο ειναι αξιο αποριας

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DL650 Vstrom K9 Ducati Multistrada (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Κανω χειροκινητα και παπατζηδικα αυτο που κανει το quick shifter, κοβω την αναφλεξη στιγμιαια και κουμπωνει αμεσα και υποδειγματικα η ταχυτητα χωρις το μοτερ να χασει δυμανη απο το ανοιξε κλεισε του γκαζιου, η αλλαγη γινεται σε κλασματα του δευτερολεπτου, ασκω μια ελαφρα δυναμη στο λεβιε ταχυτητων και μολις το μοτερ κοψει κουμπωνει σχεδον μονη της.

....μα καλά, δεν σβήνει το μοτέρ όμως έτσι?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YZ (250cc) Airoh Aviator 2.1 Husqvarna sm 570r (576cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Η εκκινηση με 2α γινεται στα χωματινα (mx/enduro) λογω πολυ μειωμενης προσφυσης. Τωρα δεν ξερω τι γινεται σε αγωνες με πολυ μεγαλες υποδυναμεις (Dragster, ισως και motogp), αλλα στο δρομο δεν βρισκω το νοημα. 

Υ.Γ. ωραιο thread.

Τροποποιήθηκε από τον Νικολακης_Husq

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 1000rr (1000cc) RPHA 10+ γαιδουρι (1299cc)

Δημοσιεύτηκε

....μα καλά, δεν σβήνει το μοτέρ όμως έτσι?

στιγμιαια ναι κοβει την αναφλεξη ακριβως οπως το σιφτερ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

το σιφτερ κανει αυτη την δουλεια σε 1 εκατοστο του δευτερολεπτου,ισως και πιο κατω αναλογα το μοτο και την ρυθμιση που εχει,τωρα πως εσυ το κανεις χειροκινητα σε αυτον τον χρονο ειναι αξιο αποριας

Εγω δεν ειπα οτι το κανω στον ιδιο χρονο με το σιφτερ, ειπα σε κλασματα του δευτερολεπτου, κλασμα ειναι και το 1/2 που σημαινει μισο δευτερολεπτο και ειναι πολυ λιγοτερο και απο καρφωτη με ανοιξε κλεισε του γκαζιου, επισης μπορω να στο δειξω και σε βιντεο για να το δεις στην πραξη, γιατι το θεωρεις αξιο αποριας? το οτι δεν το κανεις εσυ δε σημαινει οτι δεν μπορει να το κανει καποιος αλλος.

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0