Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
dimitris29

ΤΙ ΚΑΡΜΠΙΡΑΤΕΡ ΝΑ ΒΑΛΩ ΣΤΟ YAMAHA TOWN MATE??

18 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha town mate (100cccc) kanena Yamaha R1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Γεια σας μελη του MyBike.gr θα ηθελα μια μικρη βοηθεια σχετικα με το town mate μου......το μηχανακι φωραει 51mm κυλινδροπιστονο και εκκεντροφορο απο crypton r 115 , τι καρμπιρατερ μου προτεινετε να βαλω και πως??μπορω να βαλω Mikuni 24?? και πως?

ευχαριστω οσους ασχοληθουν :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Διάμετρο δίνεις 51mm, διαδρομή πόσο έχει;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cb1 + cbr600f (399cc) Shoei NXR BMW R51 (500cc)

Δημοσιεύτηκε

Διάμετρο δίνεις 51mm, διαδρομή πόσο έχει;

τωρα πρεπει να τον βραχυκυκλωσες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha town mate (100cccc) kanena Yamaha R1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

η διαδρομη ειναι μαμισια απο  Τ80.....δεν γνωριζω ακριβως ποσο....

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

45.6mm βρήκα την διαδρομή.

Οπότε κυβισμός π*5.1*5.1*4.56/4=93.14 κυβικά είναι το παπί σου.

Νομίζω το 24 του πέφτει κάπως μεγάλο. Για μηχανικό carb κάτι του στυλ 18-21 το πολύ, και εκεί θα χρειαστείς παίξιμο με τις βελόνες να δουλέψει σωστά.

Μανιουαλ για Τ50-80 έχει στο λινκ εδώ > http://www.mybike.gr/forums/topic/54591-manuals-για-παπια-yamaha-τετραχρονα/

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

με το 24αρι θα γινεις κολληταρι με το βενζινα. :laugh:

γυρω στο 18 θα ειναι το καλυτερο.

ψαξε για καρμπυρατερ απο crypton 115, νομιζω 18αρι εχει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha T80 (80cc) Max

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Γεια σας. Για να μην ανοιγω καινουργιο θεμα. Επειδη ειμαι και γω κατοχος Τ80. Ελεγα και εγω για 18αρι. Τωρα ειμαι με φιλτροκουτι. Λογικα αν βαλω 18αρι αναγκαστικα παω σε φιλτροχοανη. Ο μαστορας μου λεει οχι γιατι η φιλτροχοανη παιρνει σκουπιδακια και με τον καιρο θα μου διαλυσει τον κινητηρα.

Τι μπορουμε να κανουμε σε τετοια περιπτωση? Καπου ειχα ακουσει για pipercross αλλα δεν το εψαξα.

Απτην μια δηλαδη θελω να το ανεβασω στα 18 και απτην αλλη ακουω οτι το φιλτροκουτι ειναι οτι πιο καλο με το μαμα καρμπυρατερ.

Τροποποιήθηκε από τον Alex-V

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Μαμα 80αρι? Το καρμπ σου έχει πρόβλημα ή θα το αλλάξεις για να κερδίσεις ‘γκαζια’?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha T80 (80cc) Max

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 5 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Μαμα 80αρι? Το καρμπ σου έχει πρόβλημα ή θα το αλλάξεις για να κερδίσεις ‘γκαζια’?

Μαμα τασο ολο 22k ειναι. Εναν εκκεντροφορο εχω αλλαξει μονο εχω βαλει απο 105 crypton. Δεν εχει προβλημα το καρμπ απλα να μη ζοριζεται τοσο σε ανηφορες. Μου ειπανε μεχρι 18 μην παω παραπανω. 16 εχει τωρα. Το μαμα δηλαδη του 80

Τροποποιήθηκε από τον Alex-V

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Το 18αρι ειναι σα να μη βαζεις καρμπυρατερ, εγω προτιμω το μαμα 16αρι με την αντλια επιταχυνσης παρα 18αρι, αν ειναι να βαλεις καρμπ και να δεις και λιγο διαφορα τοτε προτιμησε κανενα 24αρι, δοκιμασμενα ολα εδω και 20+ χρονια οσα γραφω.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha T80 (80cc) Max

Δημοσιεύτηκε

πριν 10 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Το 18αρι ειναι σα να μη βαζεις καρμπυρατερ, εγω προτιμω το μαμα 16αρι με την αντλια επιταχυνσης παρα 18αρι, αν ειναι να βαλεις καρμπ και να δεις και λιγο διαφορα τοτε προτιμησε κανενα 24αρι, δοκιμασμενα ολα εδω και 20+ χρονια οσα γραφω.

Οποτε το ακυρωνουμε το 18. 24? Δεν πεφτει λιγο μεγαλο για μαμα t80?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

24αρι φορουσα στο παλιο μου μοτερ που ηταν μαμα 22K  αλλα με στροφαλο 22F και 52mm κυλινδρο που σημαινει οτι ηταν 87cc μονο. Αλλα προσεχε, μη βαλεις κανενα 24αρι που ειναι για διχρονο (PWK) παρε ενα κονεζικο απομιμηση CM200.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF 600s

Δημοσιεύτηκε

Έτσι απο περιέργεια: Τι κερδίζεις με ένα μεγαλύτερο καρμπυρατέρ σε ένα μοτέρ 80cc;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 14 λεπτά, το μέλος sorath έγραψε:

Έτσι απο περιέργεια: Τι κερδίζεις με ένα μεγαλύτερο καρμπυρατέρ σε ένα μοτέρ 80cc;

Θα σου απανησω με βαση τα 20+ χρονια που ασχολουμαι με το εν λογω μοτο.

1) αυξανεις αρκετα την καταναλωση

2) μειωνεις σημαντικα την αυτονομια

3) κερδιζεις λιγο παραπανω δυναμη

Οπως σε ολες τις βελτιωσεις ετσι και σε αυτη ισχυει ο κανονας ¨ξοδευεις πολλα και κερδιζεις λιγα¨

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha T80 (80cc) Max

Δημοσιεύτηκε

πριν 6 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

24αρι φορουσα στο παλιο μου μοτερ που ηταν μαμα 22K  αλλα με στροφαλο 22F και 52mm κυλινδρο που σημαινει οτι ηταν 87cc μονο. Αλλα προσεχε, μη βαλεις κανενα 24αρι που ειναι για διχρονο (PWK) παρε ενα κονεζικο απομιμηση CM200.

Ε αρα δεν ηταν μαμα ρε συ τασο χαχα.  Στο σηκωσε λογω κυλινδρου περισσοτερο. Οχι ενταξει θα ψαξω να βρω κατι συμβατο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 5 λεπτά, το μέλος Alex-V έγραψε:

Ε αρα δεν ηταν μαμα ρε συ τασο χαχα.  Στο σηκωσε λογω κυλινδρου περισσοτερο. Οχι ενταξει θα ψαξω να βρω κατι συμβατο.

Βασικά μαμα 22Κ ήταν όλο το μοτέρ, αλλά μας άφησε ο στρόφαλος και έβαλα 50αρισιο.

Αλλοι βάζουν στρόφαλο 22Κ στα πενηνταριά και γω έκανα το αντίθετο.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF 600s

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 16 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

1) αυξανεις αρκετα την καταναλωση

2) μειωνεις σημαντικα την αυτονομια

3) κερδιζεις λιγο παραπανω δυναμη

Οπως σε ολες τις βελτιωσεις ετσι και σε αυτη ισχυει ο κανονας ¨ξοδευεις πολλα και κερδιζεις λιγα¨

Αυτο το λίγο που κερδίζεις, πόσο λίγο είναι; Γιατί πχ πόσα άλογα είναι το μοτέρ αυτό; 5 αν δεν κάνεις λάθος. Δηλαδή με το μεγαλύτερο καρμπυρατέρ πόσο θα πάει; 6; Αυτό θα είναι μια αύξηση της τάξης του 20%, τιμή που μου φαίνεται πολύ μεγάλη για μια τέτοια αλλαγή.

Δηλάδη, μήπως ξοδεύεις πολλά, και δεν κερδίζεις στην ουσία τίποτα;

Τροποποιήθηκε από τον sorath

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος sorath έγραψε:

Αυτο το λίγο που κερδίζεις, πόσο λίγο είναι; δίζεις στην ουσία τίποτα;

To T80 εχει ονομαστικη ισχυ 6,5 αλογα αλλα με ενα καρμπυρατερ μονο δε νομιζω καν να φτανει τα 7, για να παρεις ενα ολοκλυρο αλογο θα πρεπει να κανεις μια πιο ολοκλυρωμενη βελτιωση, με αλλαγη εκκεντροφορου, υπερκυβισμο και πιο ελευθερη εξατμηση και φιλτρο ωστε το καρμπυρατερ να δωσει τη μεγιστη αποδοση που μπορει, και παλι δεν ξερουμε αν θα παρει 1 αλογο στον τροχο.

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0