Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
Aprilia sx

Aprilia sx preformance

25 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Aprilia sx (72cc) fox Aprilia sx (125cc)

Δημοσιεύτηκε

γεια σας παιδια εχω ενα aprilia sx του 09' και μολις του εβαλα ενα κυλινδροπιστονο airsal 72cc και μεχρι στιγμης τα εχω αφησει ολα μαμα πανω (καρμπ,εξατμ κλπ..)..το καλοκαιρι σκευτωμαι να συνεχησω το πειραγμα να βαλω κι αλλα πραγματα πανω να το κανω πυραβλακι:2guns:τι αλλο μου προτεινετε να του βαλω??

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

Καταρχήν μην το δουλεύεις υπερκυβισμένο χωρίς άλλη εξάτμιση και ζιγκλερωμένο καρμπ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia sx (72cc) fox Aprilia sx (125cc)

Δημοσιεύτηκε

το καλοκαιρι θα μου δωσει ενας φιλος μου ενα καρμπ που εχει (mikuni 24) αν και πιστευω οτι ειναι μεγαλο,εξατμιση εχω μια αλλη που ειναι πολυ πολυ καλυτερη απ τη μαμα

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Νίτρο βάλε μπζηλέ, ότι άλλο σε πούνε μ@λακία θα είναι.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia sx (72cc) fox Aprilia sx (125cc)

Δημοσιεύτηκε

δεν καταλαβα

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

290397d1265662401-vendo-nitro-nos-nuevo-

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia sx (72cc) fox Aprilia sx (125cc)

Δημοσιεύτηκε

ναι..και να παρω το μοτερ στα χερια

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter i cbs (125cc) KTM smc (660cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ημουν και εγω εδω, σε προλαβα @GavriilVet :tooth:

Τροποποιήθηκε από τον propapias

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

Λοιπόν, έχεις ένα μηχανάκι το οποίο είχε ένα καρμπυρατέρ ρυθμισμένο για να μεταφέρει ποσότητα αέρα και βενζίνης όση ήταν η χωρητικότητα ενός κυλίνδρου 50 κ.ε. και μια εξάτμιση με διάμετρο σχεδιασμένη για 50 κ.ε. Βάζοντας ένα κιτ κυλινδροπίστονο 72 κ.ε αυξάνονται οι ανάγκες σε βενζίνη και αέρα λόγω μεγαλύτερης χωρητικότητας του κυλίνδρου (ρύθμιση καρμπ ή μεγαλύτερο καρμπ) και χρειάζεται μια εξάτμιση (θάλαμος διαστολής συγκεκριμένα) ειδικά για 72 κ.ε. Δουλεύοντας το μηχανάκι 72 κ.ε. με μαμά εξάτμιση και μαμά ρυθμίσεις καρμπ απλά θα το καταστρέψεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia sx (72cc) fox Aprilia sx (125cc)

Δημοσιεύτηκε

εχεις δικιο ετσι οπως το εχω τωρα δεν ταιριαζει το ενα με τ αλλο ..επισης θα αλλαξω και δισκους συμπλεκτη με ελλατηρια polini αγωνιστηκους τους καλυτερους γτ οι μαμα εχουν φαγωθει

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter i cbs (125cc) KTM smc (660cc)

Δημοσιεύτηκε

Ενα 50αρι εχεις, σκεψου οτι οσο και να το πειραξεις 50αρι θα παραμεινει, δεν θα παει απο τα 4 αλογα στα 25-30. Θα ριξεις λεφτα σε κατι που δεν το αξιζει διοτι δεν εχει δυνατοτητες αναλογικα με τα φραγκα που θα πεταξεις. Δεν ειναι glx που για να παρει λιγη δυναμη δινεις 150 ευρω και ειναι ετοιμο, εδω εσυ θες κανα 250αρι για εξατμιση και μονο, να μην βαλω και τα αλλα που θες να παρεις. Περιμενε λιγο και πανε παρε ενα rs/sx 125 που εκεινο εχει δυνατοτητες για τα κυβικα του και δεν θα το βαρεθεις ευκολα. Η κατηγορια που ανηκει το μηχανακι σου για μενα ειναι λιγο πιο πανω απο την παπια, ναι εχεις φρενα, αναρτησεις, πλαισιο αλλα με αυτο το μοτερακι δεν μπορεις να τα εκμεταλευτεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

ναι..και να παρω το μοτερ στα χερια

Η λυση για να μην παρεις το μοτερ στα χερια ειναι να μην το ξεσκιζεις συνεχεια.

Λοιπόν, έχεις ένα μηχανάκι το οποίο είχε ένα καρμπυρατέρ ρυθμισμένο για να μεταφέρει ποσότητα αέρα και βενζίνης όση ήταν η χωρητικότητα ενός κυλίνδρου 50 κ.ε. και μια εξάτμιση με διάμετρο σχεδιασμένη για 50 κ.ε. Βάζοντας ένα κιτ κυλινδροπίστονο 72 κ.ε αυξάνονται οι ανάγκες σε βενζίνη και αέρα λόγω μεγαλύτερης χωρητικότητας του κυλίνδρου (ρύθμιση καρμπ ή μεγαλύτερο καρμπ) και χρειάζεται μια εξάτμιση (θάλαμος διαστολής συγκεκριμένα) ειδικά για 72 κ.ε. Δουλεύοντας το μηχανάκι 72 κ.ε. με μαμά εξάτμιση και μαμά ρυθμίσεις καρμπ απλά θα το καταστρέψεις.

ΔΕΝ ΠΑΘΑΙΝΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ, ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΤΑ 72cc ΝΑ ΑΠΟΔΩΣΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΚΑΡΜΠ.

Ενα 50αρι εχεις, σκεψου οτι οσο και να το πειραξεις 50αρι θα παραμεινει, δεν θα παει απο τα 4 αλογα στα 25-30. Θα ριξεις λεφτα σε κατι που δεν το αξιζει διοτι δεν εχει δυνατοτητες αναλογικα με τα φραγκα που θα πεταξεις. Δεν ειναι glx που για να παρει λιγη δυναμη δινεις 150 ευρω και ειναι ετοιμο, εδω εσυ θες κανα 250αρι για εξατμιση και μονο, να μην βαλω και τα αλλα που θες να παρεις. Περιμενε λιγο και πανε παρε ενα rs/sx 125 που εκεινο εχει δυνατοτητες για τα κυβικα του και δεν θα το βαρεθεις ευκολα. Η κατηγορια που ανηκει το μηχανακι σου για μενα ειναι λιγο πιο πανω απο την παπια, ναι εχεις φρενα, αναρτησεις, πλαισιο αλλα με αυτο το μοτερακι δεν μπορεις να τα εκμεταλευτεις.

Το παπι οτι και να το κανεις μενει παπι, αυτο ομως δεν ειναι παπι, πιστεψε με οτι ενα σωστα στημενο 72αρι ριχνει σε ολα τα 4Τ παπακια ενεξαρτητως κυβισμου.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter i cbs (125cc) KTM smc (660cc)

Δημοσιεύτηκε

 

Δεν αντιλεγω, αλλα για να φτασεις σε αυτο το σημειο θα χρειαστεις παρα πολλα φραγκα και παλι οπως ειπες θα ειναι απλως πιο γρηγορο απο ενα παπακι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Έχει δίκιο ο @Tasos Meli. Αυτά τα διχρονάκια μοτέρ 50-125 cc, αν έχεις κάποιες στοιχειώδεις γνώσεις, όρεξη για εργασία και χρήματα, μπορούν να γίνουν τρελά fun-bikes. Απλά ο μέσος Έλληνας κάγκουρας δε σέβεται και δε συντηρεί το μηχανάκι του...

Τροποποιήθηκε από τον The Dread Rider

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter i cbs (125cc) KTM smc (660cc)

Δημοσιεύτηκε

Το 50αρι ρε παιδια ποσα αλογα βγαζει σε νορμαλ επιπεδο?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

8-10

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Αυτό που δεν καταλαβαίνω σε όλους που θέλουν να βελτιώσουν το μηχανάκι τους,  είναι το εξής:

Γιατί δεν ψάχνουν απο την αρχή ένα ολοκληρωμένο κιτ μετατροπής που να περιλαμβάνει τα πάντα (ή σχεδόν μιας και πιστεύω στο καρμπ ένα ζιγκλερωμα απο άνθρωπο που ξέρει είναι αρκετό) πάρα κάθονται και σκορπανε τα λεφτά τους σε μισές μετατροπές με αποτελέσματα που 101 στις 100 είναι απολύτως αποτυχημένα... 

Για παράδειγμα και χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση υπάρχει έτοιμο κιτ για σκουτερακια piaggio - gilera, πιστεύω και τα αδελφάκια τους στην aprilia που φτάνει τα 50 άρια στα 80 κυβικά και περιλαμβάνει:

ΣΕΤ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ PIAGGIO GILERA ΥΔΡΟΨΥΚΤΟ ΑΠΟ 50 ΣΕ 80 ΚΥΒΙΚΑ,ΤΟ ΣΕΤ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΕΛΑΦΡΟΜΕΝΟ ΣΤΡΟΦΑΛΟ ΦΩΤΟ ΝΟ 3
RUNNER 
NRG 
TO ΣΕΤ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΑ ΕΞΗΣ
1/ ΣΤΡΟΦΑΛΟΜΠΙΕΛΑ 
2/ ΔΥΟ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ 
3/ ΤΣΙΜΟΥΧΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ
4/ ΣΕΤ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΤΡΟΜΠΑΣ ΝΕΡΟΥ
5/ ΡΑΚΟΡ ΝΕΡΟΥ
6/ ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΜΕ ΦΛΑΝΤΖΕΣ ΠΙΣΤΟΝΙ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΠΥΡΟ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΗ 

Η τιμή είναι στα 145€! Όποιος ψάξει θα βρει είτε Ελλάδα είτε Ιταλία, ολοκληρωμένα κιτ για ΟΛΑ τα Ιταλικά πυραυλακια!

Το συγκεκριμένο κιτ ΔΕΝ είναι malossi ή polini, αλλά είναι ολοκληρωμένο και πιστεύω με φροντίδα είναι και αξιόπιστο. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter i cbs (125cc) KTM smc (660cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλης ποιοτητας θα ειναι 150 ευρω στροφαλομπιελα και κυλινδριπιστονο και ολα τα αλλα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Καλης ποιοτητας θα ειναι 150 ευρω στροφαλομπιελα και κυλινδριπιστονο και ολα τα αλλα.

Η TOP KIT θεωρείται αξιόπιστη;;; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter i cbs (125cc) KTM smc (660cc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν γνωριζω αλλα που αποσκοπει αυτηη ερωτηση?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Δεν γνωριζω αλλα που αποσκοπει αυτηη ερωτηση?

Το κιτ είναι δικό της. Αν κάποιος ξέρει ας πει. Θεωρώ ότι οι ολοκληρωμενες λύσεις είναι απείρως προτιμοτερες και σαφώς πιο αξιόπιστες απο φάσεις κολαζ...  Παίρνω ενα πιστονι απο εδω, ανοίγω ενα κύλινδρο εκεί, κοτσαρω ένα στρόφαλο απο παραπέρα κλπ... 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter i cbs (125cc) KTM smc (660cc)

Δημοσιεύτηκε

Οταν εχεις ενα μοτερ υψηλων επιδοσεων δεν πετας μεσα τις κινεζιες και ας πα να ειναι οτι κιτ θελει

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Οταν εχεις ενα μοτερ υψηλων επιδοσεων δεν πετας μεσα τις κινεζιες και ας πα να ειναι οτι κιτ θελει

H top performance είναι Κινεζια;;;  Ρώταω γιατί τα βλέπω σε πολλά σαιτ του εξωτερικού και δεν φαίνονται για Κινεζιες... 

Πχ αυτά.   

http://www.50cc.eu/en/topperformance.asp

Ή αυτό... 

http://www.racingplanetusa.com/cylinder-performances-trophy-70cc-p-2800-1.html#.WJnKiIagdJ8

Ή αυτό... 

http://www.vsmotoparts.com/topperformance

Και γενικά έχει πολύ πράμα.... 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia sx (72cc) fox Aprilia sx (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Παιδιά αυτό το κιτ που έβαλα είναι καλής ποιότητας το πήρα 150€ μονο το κυλινδροπιστονο..αν είχα τα δίπλα βέβαια λευτα θα επερνα malossi και θα ήμουνα κομπλέ άλλα δεν πειράζει κ που έβαλα ένα λίγο κατώτερο κ 2 χιλιοστά λιγότερα καλύτερα κιόλας για να μην ξεκαρφωσω στροφαλο..έβαλα κύλινδροπιστονο θα βάλω και δίσκους συμπλέκτη αγωνιστικούς polini γιατί οι μαμα έχουν φαγωθεί,θα βάλω κ ενα καρμπ 24 ή 26 αν κ λίγο μεγάλα θα βάλω κ μια εξάτμιση που έχω που ανεβάζει 10 στις 12 χιλ στροφές κ Όχι σαν την μαμα που με κόβει στις 6~7 :blink:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia sx (72cc) fox Aprilia sx (125cc)

Δημοσιεύτηκε

οχι,τα arilia sx/rx/rs μανατα βγαζουν 12hp στην αδεια τοσο λεει..μονο με ενα λίγο μεγαλυτερο καρμπ (απο 17.5 σε 19) και μια άλλη εξάτμιση γτ η μαμα δεν πάει μια, φτάνει τα 14 άλογα 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0