Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
nikolai

Βαψιμο καπακιου συμπλεκτη

11 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda cb1 + cbr600f (399cc) Shoei NXR BMW R51 (500cc)

Δημοσιεύτηκε

Λοιπον πριν καμποσο καιρο το cb1 ειχε φαει σουμα στο καπακι του συμπλεκτη με αποτελεσμα να μου φυγει ενα μερος της βαφης , ο προηγουμενος ιδικτητης του χε κανει ενα ""restoring"" (λεμε τωρα) και ειχε βαψει το καπακι με κανονικη μπογια , τωρα που θα αλλαξω δισκους και θα βγαλω το καπακι λεω να το βαψω, ποιος ειναι ο καλυτερος τροπος βαψιματος αμοβολη και ηλεκτροστατικη; θελω κτ το οποιο να αντεχει στο χρονο και να ειναι πιο οσο πιο κοντα στην εργοστασιακη ποιοτητα η και καλυτερο 

Ο βαφεας μου ειπε οτι οι κανονικες μπογιες που χρησιμοποιουν δεν ειναι οτι καλυτερο να βαφεις τον κινιτηρα γτ κρατουν θερμοκρασια και δεν αφηνουν τον κινητηρα να κρυωσει σωστα ισχυει;;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Astrea Grand (110cccc)

Δημοσιεύτηκε

Με ηλεκτροστατικη βαφη δεν θα εχεις κανενα προβλημα!!

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

διαβρωτικό - wash primer - σιλικονουχα

αυτα εκανα εγω και μεχρι στιγμης φαινονται καινουργιέ. κοστος 30€

δε θα ειχα θεμα να τα κανω ηλεκτροστατικη αν ειχα κοντα μου καποιον που να κανει και δε χρειαζοταν να περιμενω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cb1 + cbr600f (399cc) Shoei NXR BMW R51 (500cc)

Δημοσιεύτηκε

διαβρωτικό - wash primer - σιλικονουχα

αυτα εκανα εγω και μεχρι στιγμης φαινονται καινουργιέ. κοστος 30€

δε θα ειχα θεμα να τα κανω ηλεκτροστατικη αν ειχα κοντα μου καποιον που να κανει και δε χρειαζοταν να περιμενω

εμενα ωμος ειναι βαμενο απο τον προηγουμενο και με την σουμα ξεφλουδισε ενα μερος της βαφης

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

με διαβρωτικο και ξυσιμο δε μενει τιποτα πανω

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

κρατουν θερμοκρασια και δεν αφηνουν τον κινητηρα να κρυωσει σωστα ισχυει;;

Κρατούν την θερμότητα, και έτσι δεν μειώνεται η θερμοκρασία. (Αν θέλουμε να βάλουμε τις σωστές λέξεις στις έννοιες)

Δεν νομίζω ότι 0.3 mm μπογιάς, παίζουν σημαντικό ρόλο στην απαγωγή θερμότητας από το πλαινό καπάκι. Αυτό παίζει ρόλο όταν βάφουμε τις ψύκτρες σε αερόψυκτα μοτέρ πιο πολύ.

Ετσι κι αλλοιώς το καυτό λάδι, στην ελλαιολεκάνη καταλήγει. Από εκεί και μέσω της ελλαιολεκάνης που λούζεται με αέρα, ψύχεται κατά ένα μέρος.

Το CB1 έχει και υδρόψυκτο ψυγείο λαδιού όπως το CBR ή επειδή είναι γυμνό έκρινε η Honda ότι δεν το πολυχρειάζεται και δεν το έβαλε;

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cb1 + cbr600f (399cc) Shoei NXR BMW R51 (500cc)

Δημοσιεύτηκε

Κρατούν την θερμότητα, και έτσι δεν μειώνεται η θερμοκρασία. (Αν θέλουμε να βάλουμε τις σωστές λέξεις στις έννοιες)

Δεν νομίζω ότι 0.3 mm μπογιάς, παίζουν σημαντικό ρόλο στην απαγωγή θερμότητας από το πλαινό καπάκι. Αυτό παίζει ρόλο όταν βάφουμε τις ψύκτρες σε αερόψυκτα μοτέρ πιο πολύ.

Ετσι κι αλλοιώς το καυτό λάδι, στην ελλαιολεκάνη καταλήγει. Από εκεί και μέσω της ελλαιολεκάνης που λούζεται με αέρα, ψύχεται κατά ένα μέρος.

Το CB1 έχει και υδρόψυκτο ψυγείο λαδιού όπως το CBR ή επειδή είναι γυμνό έκρινε η Honda ότι δεν το πολυχρειάζεται και δεν το έβαλε;

στο cb1 σαν πιο μπατζετ μηχανη για την εποχη και σαν πιο detuned η χοντα εκρινε οτι δεν πολυχρειαζετε και δεν εβαλε κτ τετοιο

Δεν ρωταω μονο για το καπακι του συμπλεκτη , αυτη τη στιγμη μου ειναι βαμενο ολο το μοτερ με κανονικη μπογια (μη ηλεκτροστατικη δηλαδη η συνηθισμενη που βαφουμε τεποζιτα κλπ) συμπεριλαμβανομενης και της ελαιολεκανης καποια στιγμη θα βαφτει σωστα αν και δεν ειναι στα αμεσα σχεδια, ισχυει οτι πιθανος να εχω θεμα; 

Ναι εχεις δικιο σχετικα με τη θερμοτητα και τη θερμοκρασια τεχνικο λαθος λογο βιασυνης 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

ΟΛΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΚΟΚΚΙΝΗ ΜΠΟΓΙΑΑΑΑΑ;;;;;; Σαν XLV750R ;;;; ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ ΜΙΑ ΦΩΤΟ;;;;;;;;

Ο Καρανίκας το έχει δει να το βάλει αφίσα δίπλα στην Μενεγάκη; χαχαχαχαχα

Κάποια στιγμή, θα κατεβάσεις το μοτέρ, θα το πας για μια υδροβολή να καθαρίσει, και μετά ή το γυαλίζεις καπάκια (κεφαλής και πλαινά) και αφήνεις κορμό και κεφαλή όπως βγήκε από την υδροβολή ή το βάφεις όλο σωστά σε σωστό βαφέα.

Θέμα υπερθέρμανσης λαδιού από το βάψιμο πάντως που έχεις τώρα, δεν θα έχεις εκτός πια κι αν έχει 3 χιλιοστά πάχος λαδομπογιά, ξέρω γω;

Να μια ιδέα πάντως για βελτίωση, προσθήκη του υδρόψυκτου ψυγείου λαδιού από το CBR. Χρειάζεσαι το υγρόψυκτο ψυγείο λαδιού (προφανώς) και το καπάκι της αντλίας νερού, με εξόδους νερού για το υδρόψυκτο ψυγείο λαδιού. Και δύο λαστιχένιες σωληνώσεις με τα σφιχτηράκια τους.

Το καπάκι άμα πιάνουν λίγο τα χέρια σου, το φτιάχνεις το υπάρχον, τρυπόντας στα κατάλληλα σημεία (ένα στο κέντρο του καπακιού που επιστρέφει το νερό και ένα εκεί που το βγάζει στην φυγόκεντρο εκεί φεύγει το νερό) και βάζοντας τις υποδοχές που χρειάζονται. Για υποδοχές μπορείς να χρησιμοποιήσεις βαλβίδες από σαμπρέλα, έχουν το τέλειο μέγεθος, τις αδειάζεις φυσικά, αφαιρείς την σαμπρέλα, φτιάχνεις σπείρωμα στις τρύπες στο καπάκι να βιδώσουν, βιδώνεις αφού βρέξεις τα σπειρώματα με εποξική για να μην έχει διαρροή και έτοιμο το καπάκι για υδρόψυκτο ψυγείο λαδιού. Αν χωράει βάζεις και παξιμάδι από μέσα, παξιμάδι απέξω για κόντρα, να μην κουνηθεί με τίποτα.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cb1 + cbr600f (399cc) Shoei NXR BMW R51 (500cc)

Δημοσιεύτηκε

οχι ρε ειπαμε , για ποιο καταραμενο λογο να ειναι κοκκινο το μοτερ ασημι μεταλικο με λιγο γκριζο ειναι, απλως δεν ειναι βαμενο με ηλεκτροστατικη

θα ανεβασω και φωτο προσεχως σημερα καποια στιγμη

με την πατεντα που μου λες μου κανες λιγο ζημια ειναι η αληθεια, αν και δεν νομιζω να χρειαζεται καν την μηχανη την εχω περιπου 1,5 χρονο δεν θα ελεγα οτι εχω ιδιαιτερο θεμα με θερμοκρασιες (τουλαχιστον με θερμοκρασια νερου) απλως ελεγα μηπως εχω καποιο θεμα και δεν το ξερω
 

η πατεντα που θελω να κανω στο cb1 ειναι να προσαρμοσω την αντλια νερου απο cb400 sf στο cb1 ειναι σχεδον ολοιδιες αλλα το καπακι του sf και το σημειο που εννωνονται στο καρτερ πρεπει να αλλαζουν ελαφρως η απλως το sf εχει μια εξτρα βιδα στο καπακι της αντλιας νερου

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Είναι που ''κανονική'' έγραψες, ''κόκκινη'' διάβασα, non systematic error, μην δίνεις σημασία...

 Γενικά σε γυμνό μοτό που λούζεται συνέχεια το μοτέρ από αέρα, δεν έχεις θέμα θερμοκρασίας λαδιού...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Ξυσε με λεπτο γυαλοχαρτο πολυ καλα ολο το σημειο που θελεις να βαψεις.Καθαρισε το καλα,βαλε χαρτοταινια για να μην τα κανεις ολα πατουρα και παρε σπρευ που αντεχει στους τετρακοσιους βαθμους (οχι γιατι θα φτασει σε τετοιες θερμοκρασιες).Ψεκασε απο μακρια σε μια μεταλλικη επιφανεια για να δεις πως στρωνει το χρωμα.

Μετα κανε το ιδιο και στο καπακι.Μην κοιτας να το καλυψεις σωστα απο την πρωτη φορα.Αστο να στεγνωσει και ξανα ψεκασε αλλες δυο φορες. 

Υπαρχουνε χρωματοπωλεια που εχουνε αρκετες αποχρωσεις του γκρι.Οχι 50 αλλα αρκετες για να πλησιασει στο παλιο χρωμα. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0