Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
elmacho

bmw f650 gs -- Δεν ξεκιναει

20 μηνύματα σε αυτό το θέμα

BMW f gs (650cc) Triumph Street triple

Δημοσιεύτηκε

ΚΑλησπέρα για χιλιοστή φορά, λοιπόν στο λινκ του θεματος εχω ενα μικρο βιντεο με τη μηχανη μου που αποφάσισε να μην παιρνει μπρος. Επιπλέον από ττον χαρακτηριστικό μεταλλικό γδούπο που ακούγεται μυρίζει και ΄λίγο βενζίνη. Έχει κανείς ιδέα τι έπαθε τουτη τη φορά ?

λινκ:https://www.youtube.com/watch?v=xpxrtlDQjag

Υγ. Καλη χρόνια σε όλους !

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB Super Four Honda Goldwing (1800cc)

Δημοσιεύτηκε

Πολύ αδύναμο ακούγεται το γύρισμα της μίζας, μπας και έχει πέσει η μπαταρία σου;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki klr650 sm AGV Air Tech

Δημοσιεύτηκε

αμα το κανεις λιγο ποιο παρατεταμενα???

δοκιμαε χωρι γκαζι γιατι παιζει να μπουκωσε ισως

 

ε κ μπαταρια ειναι λιγο καπως..ριχτης καμια φορτηση συντομα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW f650gs (800cc) Bell M4R BMW f800gs (800cc)

Δημοσιεύτηκε

Όπως είπαν και τα παιδιά από πάνω η μπαταρία σου ακούγεται αδύναμη, θα έπρεπε να μιζάρει πιο "ναζιάρικα" οπότε κάνε έναν έλεγχο (αν φοράς μπαταρία με υγρά αναβάθμισε άμεσα σε κλειστού τύπου)

Από εκεί και πέρα αν τυχόν δεν είναι μπαταρία υπάρχει μια πιθανοτητα να είναι tps. Σου έχει κάνει ποτέ σβησήματα εν κινήση ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW f gs (650cc) Triumph Street triple

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Την μπαταρια την εβγαλα και τη φορτισα. Την εβαλα ξανα αλλα συνεχιζει να κανει το ιδιο πραγμα. Θα παω σε μηχανικο αλλα ελπιζω να μην ειναι κανα κομπλερ μιζας:dry:

Σου έχει κάνει ποτέ σβησήματα εν κινήση ?

Οχι δεν ειχα τετοιο θεμα ποτε.

Τροποποιήθηκε από τον elmacho

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki klr650 sm AGV Air Tech

Δημοσιεύτηκε

Δε μου ακουγεται για κομπλερ ρε συ..κομπλερ θα γυρναγε τρελα η μιζα χωρις κανει τον κοπο να γυρισει το μοτερ..

Τροφοδοσια καυσιμου το δευτερο που θα κοιταγα..

επισης 

Όπως είπαν και τα παιδιά από πάνω η μπαταρία σου ακούγεται αδύναμη, θα έπρεπε να μιζάρει πιο "ναζιάρικα" οπότε κάνε έναν έλεγχο (αν φοράς μπαταρία με υγρά αναβάθμισε άμεσα σε κλειστού τύπου)

Από εκεί και πέρα αν τυχόν δεν είναι μπαταρία υπάρχει μια πιθανοτητα να είναι tps. Σου έχει κάνει ποτέ σβησήματα εν κινήση ?

Αυτο γιατι?Κ εγω στο μηχανακι μου εχω ανοιχτου τυπου την οποια συντηρω οσο ποιο συστηματικα μπορω κ εχει κρατισει 5 χρονια (τωρα φυσικα εχει αρχισει κ τα κλανει λιγο στο πολυ κρυο) , αλλα υπαρχει κατι αλλο που εχουν οι κλειστες?Κατσε κλειστες εννοεις αυτες που απλα δεν εχουν να βαλεις υγρα οχι τπτ gel 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Φίλε καλησπέρα. Για να μην παιδεύεσαι φόρτισε καλά τη μπαταρία και βάλε καινούργιο μπουζί. Από το κρύο ψώφισε η μπαταρία και επειδή τραβούσε βενζίνη χωρίς να σκάει βραχυκύκλωσε το μπουζί. 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW f650gs (800cc) Bell M4R BMW f800gs (800cc)

Δημοσιεύτηκε

Δε μου ακουγεται για κομπλερ ρε συ..κομπλερ θα γυρναγε τρελα η μιζα χωρις κανει τον κοπο να γυρισει το μοτερ..

Τροφοδοσια καυσιμου το δευτερο που θα κοιταγα..

επισης 

Αυτο γιατι?Κ εγω στο μηχανακι μου εχω ανοιχτου τυπου την οποια συντηρω οσο ποιο συστηματικα μπορω κ εχει κρατισει 5 χρονια (τωρα φυσικα εχει αρχισει κ τα κλανει λιγο στο πολυ κρυο) , αλλα υπαρχει κατι αλλο που εχουν οι κλειστες?Κατσε κλειστες εννοεις αυτες που απλα δεν εχουν να βαλεις υγρα οχι τπτ gel 

Όπως το είπες. Εγώ είδα διαφορά στο μιζάριζμα, έγινε λίγο πιο ζωηρό, και η πτώση της απόδοσής της ήταν πολύ πιο ομαλή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki klr650 sm AGV Air Tech

Δημοσιεύτηκε

Παντως η αληθεια ειναι οτι κ εμενα απο μπαταρια κοντεψε να μεινιε με τα χιονια..Αλλα ετσι κ αλλιως την ανεβασα σπιτι κ σκεπασα το μηχανακι γτ με βροχες κ τετοια επι  ποσα χρονια δε μου εχει μεινει κλειδωση απονη μιλαμε..μεσες / γονατα , μπουρδελα ολα ...

Dude τι εγινε τελικα το σαξες το εργαλειο? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW f gs (650cc) Triumph Street triple

Δημοσιεύτηκε

Παντως η αληθεια ειναι οτι κ εμενα απο μπαταρια κοντεψε να μεινιε με τα χιονια..Αλλα ετσι κ αλλιως την ανεβασα σπιτι κ σκεπασα το μηχανακι γτ με βροχες κ τετοια επι  ποσα χρονια δε μου εχει μεινει κλειδωση απονη μιλαμε..μεσες / γονατα , μπουρδελα ολα ...

Dude τι εγινε τελικα το σαξες το εργαλειο? 

Το εργαλειο δε φτιάχτηκε τελικά... το πηγα σε μηχανικό και μου λέει μάλλον κόμπλερ. Από όλα το πιο ακριβό πάντα. Να μην τα πολυλέω το παράτησα γιατί θα φύγω στο εξωτερικό σε λίγες μέρες και το έβαλα μια αγγελία στα 1400 € συζητίσημη. Πάντως κι εγώ πιστεύω πως είναι κάποιο μπουζί ή κάτι άλλο πιο απλό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Φίλε κόμπλερ αν είναι ακούς τη μίζα να κάνει φραπέδες και ο στρόφαλος δεν γυρνάει. Πήγαινέ το αλλού.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva Raptor (645cc) HJC FG-15 Aprilia Tuono Factory (997cc)

Δημοσιεύτηκε

Σκαστο δοκιμασες να το βαλεις?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW f gs (650cc) Triumph Street triple

Δημοσιεύτηκε

Φίλε κόμπλερ αν είναι ακούς τη μίζα να κάνει φραπέδες και ο στρόφαλος δεν γυρνάει. Πήγαινέ το αλλού.

Δικιο εχεις. Κι εγω δεν πιστευω οτι ειναι κομπλερ απλα δεν εχω τον χρονο πια να ασχοληθω.

Σκαστο ?  ---> Δεν ξερω αν εννοεις να παω σε κατηφορα, να βαλω 2α και να το βαλω μπρος. Αν εννοεις αυτο, τότε ναι το δοκιμασα και δε δουλεψε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki klr650 sm AGV Air Tech

Δημοσιεύτηκε

Damn,,,παντα η βλαβη στην χειροτερη στιγμη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva Raptor (645cc) HJC FG-15 Aprilia Tuono Factory (997cc)

Δημοσιεύτηκε

 

Σκαστο ?  ---> Δεν ξερω αν εννοεις να παω σε κατηφορα, να βαλω 2α και να το βαλω μπρος. Αν εννοεις αυτο, τότε ναι το δοκιμασα και δε δουλεψε.

Τοτε δε νομιζω να ειναι κομπλερ.

Λογικα θα επρεπε να παρει σκαστο.

Κατι με τροφοδοσια η εχει κατεβασει τοση βενζινη που δε νιωθει και θελει αλλαγμα και μπουζι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Αν δεν παιρνει σκαστο ειναι αλλου το θεμα σιγουρα.

Πληροφοριακα για να παρει σκαστο θελει να βαλεις δευτερα και να αφησεις αποτομα ολο το συμπλεκτη αφου μαζεψει καποια χιλιομετρα.
Αν πας πολυ αργα ή αφησεις σχετικα ομαλα το συμπλεκτη δε θα παρει.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR Dax Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Αν δεν παιρνει σκαστο ειναι αλλου το θεμα σιγουρα.

Πληροφοριακα για να παρει σκαστο θελει να βαλεις δευτερα και να αφησεις αποτομα ολο το συμπλεκτη αφου μαζεψει καποια χιλιομετρα.
Αν πας πολυ αργα ή αφησεις σχετικα ομαλα το συμπλεκτη δε θα παρει.

Και τρίτη,ακόμα και τετάρτη στα 600-650 μονοκύλινδρα! Επίσης  την ώρα που αφήνεις το συμπλέκτη κάθεσαι με φόρα πάνω στη σέλα.

Δικιο εχεις. Κι εγω δεν πιστευω οτι ειναι κομπλερ απλα δεν εχω τον χρονο πια να ασχοληθω.

Σκαστο ?  ---> Δεν ξερω αν εννοεις να παω σε κατηφορα, να βαλω 2α και να το βαλω μπρος. Αν εννοεις αυτο, τότε ναι το δοκιμασα και δε δουλεψε.

Τι εννοείς δε δούλεψε?

Γύρναγε ο τροχός και δεν έπαιρνε ή απλώς έσουρνε μπλοκαρισμένος?  

 

Τροποποιήθηκε από τον karellen
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Αν δεν παιρνει σκαστο ειναι αλλου το θεμα σιγουρα.

Πληροφοριακα για να παρει σκαστο θελει να βαλεις δευτερα και να αφησεις αποτομα ολο το συμπλεκτη αφου μαζεψει καποια χιλιομετρα.
Αν πας πολυ αργα ή αφησεις σχετικα ομαλα το συμπλεκτη δε θα παρει.

+ με το που αφησεις συμπλέκτη καπάκια πατάς καλα στα μαρσπιέ και χοροπηδάς σαν κατσίκι να δώσεις καλή φόρτιση στην ανάρτιση να βρέι πρόσφηση γιατι αλιώς θα φρένάρει πίσω.... εκτώς άν είσαι εσύ πολύ βαρύς αλλα και πάλι.... το σωστό για σκαστό είναι..... άνοιγμα τσόκ άν έχει, πάς σε κατηφορα, πρίν τσουλίσεις βαζεις δευτέρα, κρατάς συμπλέκτη τέρμα, αρχίζεις τσουλάς και όταν έχεις μία κάποια ταχύτητα συκώνεσε όρθιος και ενώ αφήνεις απότομα τον συμπλέκτη χοροπιδάς σάν σε τραμπολίνο.... και άν πάρει μπρός κρατάς γκάζι μήν ξανασβήσει γιατί άντε να το ανεβάσεις σπροχτό στην ανοιφώρα πάλι....

Τροποποιήθηκε από τον hraklis

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

 

 

Το αλματακι ή οποιαδηποτε αλλη τεχνικη δεν τα κανω εγω και το βαζω ετσι καθε μερα.
Απλα μαζευω καμια 20αρια χιλιομετρα και κατι και παιρνει μια χαρα, ακομα και σε βρεγμενο δρομο χωρις λαστιχα(δεν πιστευα οτι θα επιανε αλλα ολα καλα).

Ουτε βαρυς ειμαι. 70-80 κιλα παιζω αναλογα τα κεφια :tooth:

Τωρα δε ξερω ισως αλλα μηχανακια το χρειαζονται.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW f gs (650cc) Triumph Street triple

Δημοσιεύτηκε

Την διαδικασία με το Σκαστό την έκανα σχεδόν σωστά. Απλά δεν χοροπήδησα πάνω στα πατάκια. Η μηχανή δεν πήρε μπρος για 2 μέρες ακόμη αλλα σήμερα ενώ την κατέβαζα στα χερια σε ένα parkin, φιλοτιμήθηκε και πήρε μπρος. Γενικά αν λρίνω από τις απαντήσεις σας μάλλον προς μπουζί μεριά τείνει το συμπέρασμα. Σε μηχανικό θα πάει το Πάσχα πάλι που θα γυρίσω Αθήνα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0