estebahn

Η Honda που ισορροπεί μόνη της

28 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda CBR F4i (600cc) AGV K-4 Honda CBF (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Xαζεύοντας σε άσχετο site, έπεσε το μάτι μου σε ένα προτότυπο της Honda που η εταιρεία ονομάζει Honda Riding Assist. Δυστυχώς, είναι πολύ φρέσκια η είδηση και δεν μπόρεσα ακόμη να βρω ακριβέστερες πληροφορίες, πρόκειται για ένα σύστημα που βοηθάει την μοτοσυκλέτα να στέκεται κατακόρυφη σε πολύ χαμηλές ταχύτητες της τάξης των 3 km/h. Προς το παρόν, διάβασα μόνο ότι επενεργεί στην caster, αλλά δεν βρήκα πολλές λεπτομέρειες για το πώς το κάνει αυτό, από τα video φαίνονται κάποια πράγματα.
Όπως και να έχει, είναι εντυπωσιακό θέαμα που βρίσκεται ακόμη σε πειραματικό επίπεδο και σίγουρα είναι χρήσιμο για βαριές μοτοσυκλέτες με ψηλό κέντρο βάρους ή και για αρχάριους.

 

kaC3SB2.gif

Κάντε κλίκ εδώ για εντυπωσιακότερο video που η μοτοσυκλέτα ακολουθεί την τεχνικό και διακρίνεται και η ενεργοποίηση του συστήματος.

(Γεια σου ρε NC, μουλάρι εξέλιξης κατέστεις :P )

Αρέσει σε 7 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBX250RS

Δημοσιεύτηκε

Πως λες να το κάνει;

Έχει ένα αισθητήρα κλίσης, και μόλις αντιλαμβάνεται οτι φεύγει, υπολογίζει και δίνει κατάλληλη εντολή σε σερβομηχανισμό στο τιμόνι να πάει από την άλλη μεριά, βγάζοντας το σημείο επαφής του μπροστινού τροχού στο πλάι, έτσι ώστε η μοτοσυκλέτα να ισορροπήσει.

Ότι κάνεις κι εσύ αν θέλεις σαν παιχνίδι άμα θέλεις.

Για να έχει όσο τον δυνατόν πιο μεγάλο αποτέλεσμα η κίνηση του τιμονιού, πρέπει το σημείο επαφής του ελαστικού, να κινείται πλάγια όσο πιο πολύ γίνεται, για την ίδια γωνία στροφής τιμονιού. Αυτό αυξάνεται όσο αυξάνει και η κλίση του άξονα του τιμονιού, και μειώνεται στο μηδέν αν το πηρούνι ήταν εντελώς κατακόρυφο (που δεν είναι ποτέ). Για αυτό λοιπόν, το σύστημα, έχει προβλέψει το μοχλικό που βλέπουμε στο βίντεο, που αυξάνει την κλίση του άξονα του τιμονιού, για όσο θέλουμε να δράσει το σύστημα.

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR F4i (600cc) AGV K-4 Honda CBF (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Πολύ σωστά όσα λες, αυτό που θέλω να δω όταν και αν ανακοινώσουν περισσότερα είναι ο τρόπος που μεταβάλλεται η κλίση, πλέον ο λαιμός δεν είναι ένα στατικό κομμάτι του πλαισίου και η γωνία εκτροπής του δείχνει σημαντικά μεγάλη. Θέλω να πω ότι και σε κάποιες εκδόσεις του RSV4 γίνεται να μεταβάλλεις την caster, αλλά σαφώς λιγότερο.

Επίσης, ενδιαφέρον θα έχει το αν το σύστημα θα λειτουργεί και σε ενδιάμεσες θέσεις / κλίσεις πιρουνιού με διαρκή μεταβολή της γεωμετρίας ή έχει μόνο on & off λειτουργία. Θεωρητικά θα μπορούσε να επενεργεί και σε υψηλότερες ταχύτητες για αύξηση της σταθερότητας (άντε βέβαια να στρίψεις στα πολλά με αργότερη γεωμετρία και επιπλέον -λόγω ταχύτητας- γυροσκοπικής αντίστασης).

Επιπλέον, αν δεν με γελούν τα μάτια μου στο πρωτότυπο το εμπρος λάστιχο δείνχει φαρδύτερο του συνήθους;

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Inazuma 250 AGV K3 Ducati Monster 796

Δημοσιεύτηκε

Εκει που δεν εβαζαν ουτε traction control στα SS τωρα το τερματισανε...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Duke (390cc) HJC is-17

Δημοσιεύτηκε

Πολύ εντυπωσιακό πάντως,, είμαι περίεργος για τον τρόπο που ενεργεί στην μοτοσυκλέτα εκτός της αλλαγής γεωμετρίας.

υγ. θα μπορεί να πηγαίνει και μόνη της βόλτα να φορτίζει την μπαταρία?

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ωραια, λιγο πριν ακινητοποιηθει η μηχανή στο φανάρι, θα αρχισει να κουναει τιμονια και λαιμος περα δώθε για να μη πέσω.. τρομακτικό .

Τροποποιήθηκε από τον GavriilVet

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBX250RS

Δημοσιεύτηκε

Δεν ξέρω αν το είδατε, το σύστημα στρίβει για να ισορροπήσει ΧΩΡΙΣ να στριβει και το τιμόνι μαζί....

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT 09 Tracer (847cc) HJC RPHA 10 Plus Aquilo Yamaha MT-09 Tracer (847cc)

Δημοσιεύτηκε

Η κοπελια εβγαλε τη μηχανη βολτα, οπως βγαζεις τον σκυλο......;:blink:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X 2016 (500cc) MT 956

Δημοσιεύτηκε

hondamasterrace_zpsm0dghnd4.jpg

Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Inazuma 250 AGV K3 Ducati Monster 796

Δημοσιεύτηκε

Μπορει να φαινεται κ καλα ευκολακι στην ιδεα αλλα..ο Pi ελεγχος που χρειαζεται ειναι αντε γεια.. απλα η χοντα εχει πολυ αναπτυγμενο τμημα ρομποτικς κ αυτοι προφανως εφτιαξαν τον αλγοριθμο που ελεγχει τα (μαλλον)linear motor...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW R nine T

Δημοσιεύτηκε

Γνωστη η χόντα για τις φλωριες της...τώρα το τερμάτισε. Αναγούλα.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Peugeot 2 Suzuki Bandit (1250cc)

Δημοσιεύτηκε

Λες και δεν το ξέραμε τόσα χρόνια ότι οι Hondakηδες είναι κουλοί, έπρεπε η honda να βοηθήσει.. Τον Σαρακάκη δεν τον σκέφτηκες κύριε Ιάπωνα; Πως θα βγάζει απο τα πλαστικά τώρα;;;
 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT 09 Tracer (847cc) HJC RPHA 10 Plus Aquilo Yamaha MT-09 Tracer (847cc)

Δημοσιεύτηκε

Αν και δεν ειμαι Hondακιας, εγω υποκλινομαι. 
Αργοτερα μπορει να το εφαρμοσουν με καποιον αλλο τροπο σε μηχανες τους και να βοηθησει τους αναβατες.
Το R&D κανει καλο...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW R nine T

Δημοσιεύτηκε

Τα παιδιά μας δεν θα γνωρίσουν μηχανές. Αυτόματες αλλαγές ταχυτήτων και πάνω και κάτω, φρένα ABS πάνω στην στροφή, ESP στο στρίψιμο, όχι σούζα πρόγραμμα και άλλα... Διάβαζα σε ένα άλλο φόρουμ ότι ένας σχετικά νέος οδηγός έδωσε το mt09 και αγόρασε το R1M γιατί είναι σαφώς πιο εύκολο... Εξέλιξη φίλοι μου.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

Το θέμα είναι να υπάρχουν επιλογές. Ο,τι ταιριάζει στον καθένα και να χαίρονται όλοι τον δικυκλισμό με όποιο τρόπο γουστάρουν. Και αν δεν εμπλακούμε και σε ατύχημα κιόλας ακόμη καλύτερα...

Και όλα είναι πολύ σχετικά, κατά το πως αντιλαμβάνεται κανείς τα πράγματα, τα θέλω του, και τι μπορεί... Το μόνο σίγουρο είναι ότι η μοτοσικλέτα δεν είναι αυτό που έχει ο καθένας στο κεφάλι του. Είναι πολλά παραπάνω.

Μακάρι όταν θα χουφταλιάσω να υπάρχει μηχανή που να μπορώ να καβαλήσω, να μπορώ να νιώσω τον αέρα να με χτυπάει και την άσφαλτο να ξύνει το αυτί, έστω και χωρίς να κάνω τίποτα...

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB1000R (1000cc) Honda CB1000R (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Όσο τον έλεγχο τον έχει ο αναβάτης η ικανότητα θα παίζει ρόλο, όσα βοηθήματα και αν έχει η μοτοσυκλέτα.

Τώρα για το συγκεκριμένο έχω να πω ότι είναι ενδιαφέρον. Μάλλον όπως είναι δεν έχει νόημα να μπει σε μοτοσυκλέτα παραγωγής για αρκετό καιρό ακόμα. Η σχέση κόστους/απόδοσης είναι μικρή.

Εμένα πάντως 2 στατικές θα μου τις είχε γλυτώσει αυτό.
 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF 600s

Δημοσιεύτηκε

Κι εκεί που το θαυμάζεις πόσο ωραία ισορροπεί μόνο του, έχει κάψει ανορθωτή, μένει απο μπαταρία και σωριάζεται κάτω.... :laugh: :laugh: :laugh:

Αρέσει σε 9 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 1199 Panigale

Δημοσιεύτηκε

 καλη φαση, αλλα δε μας λενε καθε ποσα χλμ πρεπει να συμπληρωνεις λαδι στο μοτερ γιατι το καιει :_w00t:

 

Τα παιδιά μας δεν θα γνωρίσουν μηχανές. Αυτόματες αλλαγές ταχυτήτων και πάνω και κάτω, φρένα ABS πάνω στην στροφή, ESP στο στρίψιμο, όχι σούζα πρόγραμμα και άλλα... Διάβαζα σε ένα άλλο φόρουμ ότι ένας σχετικά νέος οδηγός έδωσε το mt09 και αγόρασε το R1M γιατί είναι σαφώς πιο εύκολο... Εξέλιξη φίλοι μου.

δεν ειναι λογικο αυτο. προφανως μιλαμε για απειρο οδηγο ο οποιος φοβηθηκε τη δυναμη χαμηλα του μτ09 και πηρε ρ1μ. κατι μου λεει πως συντομα θα παρει κατι αλλο, γιατι καθε αλλο παρα ευκολα ειναι τα ςς (σαν ογκος και οδηγηση για καφετερια ειναι πουπουλα ειδικα για καποιο μεγαλοσωμο, αλλα την απολυτη συμπεριφορα τους τη "φοβουνται" αρκετοι)...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Peugeot 2 Suzuki Bandit (1250cc)

Δημοσιεύτηκε

Κι εκεί που το θαυμάζεις πόσο ωραία ισορροπεί μόνο του, έχει κάψει ανορθωτή, μένει απο μπαταρία και σωριάζεται κάτω.... :laugh: :laugh: :laugh:

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχαχα μλκ πνίγηκα με τον ίδιο μου τον ατμό... :laugh:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT 09 Tracer (847cc) HJC RPHA 10 Plus Aquilo Yamaha MT-09 Tracer (847cc)

Δημοσιεύτηκε

Τα παιδιά μας δεν θα γνωρίσουν μηχανές. Αυτόματες αλλαγές ταχυτήτων και πάνω και κάτω, φρένα ABS πάνω στην στροφή, ESP στο στρίψιμο, όχι σούζα πρόγραμμα και άλλα... Διάβαζα σε ένα άλλο φόρουμ ότι ένας σχετικά νέος οδηγός έδωσε το mt09 και αγόρασε το R1M γιατί είναι σαφώς πιο εύκολο... Εξέλιξη φίλοι μου.

Θα ηθελα πολυ να ξερω τι θα πιστευαν οι "αγριοι" και "αυθεντικοι" αναβατες της δεκαετιας τους 1920-1930-1940 για μας.
Καποιοι θα μας ελεγαν σκατοφλωρους. Σιγουρα εμενα.
Που θελουμε αδιαβροχα για τη βροχη, σουπερ ντουπερ αεριζομενες και αδιαβροχες μποτες, αντιθαμβωτικες ζελατινες σε foul face κρανη για να βλεπουμε, ισοθερμικα/θερμενομενα/ζεστα γαντια για το κρυο, αεριζομενα μπουφαν για το καλοκαιρι, καλα αεριζομενα κρανη για το καλοκαιρι μην παθουμε και κανενα heat stroke που ταυτοχρονα να μην κανουν πολυ φασαρια, gps και navigation για να μας βοηθουν να βρισκουμε το δρομο μας, anti-spin system για τους απειρους ή για τη βροχη, abs για να μην τρωμε σουπες απο μπλοκαρισματα, μετρητη βενζινης για να μπορουμε να προγραμματιζουμε ταξιδια και για να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο, φωτακια για αλλαγες ταχυτητων, ανετες σελες απο gel για να μην πιανεται ο κωλος μας, βαλιτσες των 200-1000 ευρω για να κανουμε ενα ταξιδι, λαστιχα με 2 διαφορετικες γομες καθε 6-10.000 χλμ, δισκοφρενα για το φρεναρισμα-και οχι τυμπανα, στρωτους δρομους χωρις λακουβες και κοτρονες στη μεση μεση του δρομου, να μην μας αφηνει η μηχανη στο μεσο του πουθενα ή ενω πηγαινουμε στη δουλεια μας, το ταξιδι μας κτλ με καποιο μηχανικο προβλημα κτλ κτλ. Η λιστα μπορει να συνεχισει για πολυ.


Βασικα, αδιαφορω για το τι θα ελεγαν...
Μετραει που το απολαμβανω εγω, ακομα και να ειμαι "φλωρος", μη μπρουταλ αναβατης, οχι "hard core μακρυμαλλης μηχανοβιος" κτλ κτλ...
Στη τελικη ο καθενας μπορει να φτιαξει/"αναστησει" μια μηχανη της εποχης που ονειρευεται και να καβαλει αυτη με τους δικους του ορους.
 

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος scooter (150cc) arai Αλλος (15000cc)

Δημοσιεύτηκε

Μ αρέσουν η γραφικές πια.......ατακες των  αντι-hondakidon ...νταξει θα αντιγραφει και από άλλες εταιρίες μην κάνετε έτσι....αχαχαχααχα

:worshippy:  Honda ..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW f650gs (800cc) Bell M4R BMW f800gs (800cc)

Δημοσιεύτηκε

Όχι άλλους αυτοματισμούς, ας αφήσουμε και λίγο το ανθρώπινο μυαλό να δουλέψει

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Κοπρόσκυλο ΒΤ (1100cc) 1 απ΄όλα

Δημοσιεύτηκε

Αξιζει να πουμε οτι το concept δεν ειναι καινουριο, αλλα εταιρειες οπως η Honda κ η BMW θα το εξελιξουν σιγουρα. 

Δειτε κ αυτο:

 

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα