kpapageo

Θερμαινόμενα Kawasaki Versys 650 | Εγκατάσταση Θερμαινόμενων grip Oxford Touring


25 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Shark Vision-R Triumph Bonneville

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Με γειες Κωστή και μπράβο για την παρουσίαση! :thumbsup:

Έχω δει αντίστοιχα βίντεο στο youtube με τα συγκεκριμένα grips σε βέρσυς και τα είχα στα υπόψιν....

Εάν τελικά κρατήσει ο γάμος με την Βερσαλία είναι στις αναβαθμίσεις που σκέφτομαι να κάνω και πλέον βρήκα ποιον θα κεράσω μπύρα να με βοηθήσει!  :winking:

Περιμένουμε και εντυπώσεις με την πρωτη ευκαιρία!

:cheers:

Τροποποιήθηκε από τον Orlias
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp (600cc) Suzuki Hayabusa (1340cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλορίζικα και μπράβο για τον πληρέστατο οδηγό τοποθέτησης !!!

Με βάζεις σε σκέψεις ρε αλήτη  :think:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

Ωραιος Κωστα, αναλυτικος μεχρι αηδιας! :tooth: 

θα βρεις την υγεια σου, ειναι θαυματουργα τα πουστικα.

 

Μια παρατηρηση: ενα εκανες μπομπα δουλεια, αυτο που τυλιξες ετσι τα φις με μονωτικη ειναι Η ΓΥΦΤΙΑ για τη δουλεια που εχεις κανει. Τα ηλεκτρομαγαζα εχουν ειδικες "σακουλες" στεγανοποιησης ενωσεων, θα ελεγα να το σκεφτεις.

 

και παλι ωραιος για την παρουσιαση και τη δουλεια σου. :thumbsup:

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Yamaha Αλλος Ευρωπέ(αί)ος

Δημοσιεύτηκε

ΕΥΓΕ ωραίος Κωστή ! :thumbsup:

Καλορίζικα και καλές ζεστούλες τώρα σύντροχε.

Στο πρώτο φωτάκι πούχουνε για μένα σκοτώνουνε και αυτή την εποχή εκεί τα βάζω, άντε σε κανά βουνό να τα βάλω στο δύο, παραπάνω ψήνουν χέρια λέμε ! 

Πώς και δεν τάβαλες σε καλωδίωση μάνα? Έχει το Βέρσυς φύσα αξεσουάρ?

Το χειριστήριο με προβλημάτισε και εμένα αλλά τελικά το βόλεψα στο μπαράκι που προσάρμοσα και έβαλα στο τιμόνι. Πάρε μια ιδέα μήπως σε βοηθήσει : 

MHwBAOB84L02JxjhnJaklE4j-8YIqnOTgs87nqRu

R9npusybCuTaq1EC3z9u9xoqk0q3WizoGd-l9VFZ

Είναι σταθερότατο και μπορείς να το χειριστείς με το αριστερό χέρι μια χαρά.

Υ.Γ. Βάλε στις χούφτες τις προεκτάσεις με ένα 20άρικο αν δεν τις έχεις βάλει. Αξίζουν μέχρι αηδίας.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tenere κούτσκο (250cc) HJC R-Pha 10+ Ducati MTS Tricolore (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

@hayabusas

Είναι λίγο γυφτιά ναι αλλά αυτό είχα διαθέσιμο.. Τι είναι αυτή η σακούλα και πως μοιάζει? Να ξέρω πως να το ζητήσω.

@ΣΑΒΒΑΣ

Σκέφτηκα να το βάλω στην βίδα που πιάνει η χούφτα πάνω στο τιμόνι αλλά και πάλι δεν μου άρεσε έτσι όπως φαινόταν. Τις επεκτάσεις τις πήρα και τις έβαλα ήδη, θα δοκιμαστούν όλα σήμερα :winking:

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Jetpack

Δημοσιεύτηκε

Πολύ ωραίος οδηγός!

Δεν είχα δει ποτέ πως βάζεις θερμαινόμενα grips!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Yamaha Αλλος Ευρωπέ(αί)ος

Δημοσιεύτηκε

Μπαίνει και εκεί Κώστα αλλά με άλλη βίδα γιατί είναι κοντή αυτή πούχουν από τη μάνα τους οι χούφτες και τσίμα τσίμα. Εννοείται ότι θα πρέπει να στραβώσει με προσοχή η βάση για να είναι εύκολα προσβάσιμη.

Αν κάτσεις να το σκεφτείς με ηρεμία σίγουρα θα βρεις μια θέση να το χειρίζεσαι και εν κινήση γιατί αυτό είναι το ζητούμενο μιας και τη μία μπορεί νάσαι στον καμπο με Χ βαθμούς και να τάχεις στην πρώτη σκάλα και ανεβαίνοντας το βουνό να χρειαστεί να τα βάλεις στη δεύτερη, να μην αναγκάζεσαι να σταματήσεις. Αν δεν σε πειράζει όμως μια χαρά είναι και κει που τάβαλες. Απλά πετάω ιδέες προσωπικά μήπως κάνει κάποια.

Από κάλυψη των φυσών  αν ανοίξεις το μοτό στα ηλεκτρολογικά του θα δεις κάτι τέτοιο (εκεί που λέει subharness από κάτω ) πούναι σαν σακούλα και μάλλον αυτό εννοεί ο σύντροχος παραπάνω : 

kILyKOQtcWLytwvwh7tTbsnO8sprKlfjG91Vhvi1

 

Προσωπικά τις έντυσα με λαστιχοταινία και μετά μονωτική και έγιναν υποβρύχιες.

 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Θα σε βολεψουνε παρα πολυ.

 

Η χρηση κολλας μου φανηκε λιγο υπυρβολικη,ελπιζω να μην κανει ζημια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tenere κούτσκο (250cc) HJC R-Pha 10+ Ducati MTS Tricolore (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Η χρηση κολλας μου φανηκε λιγο υπυρβολικη,ελπιζω να μην κανει ζημια.

H ίδια η Oxford την προτείνει για αυτό και την περιλαμβάνει. Λογικά δεν θα υπάρχει θέμα. Ακόμα και τα παλιά grip είχαν κόλλα και εσωτερικά είναι σαν καινούρια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Και εγω αυτα ειχα βαλει,αλλα να πω την αληθεια δεν θυμαμαι αν ειχανε κολλα.Παντως εγω δεν εβαλα σιγουρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Yamaha Αλλος Ευρωπέ(αί)ος

Δημοσιεύτηκε

Εξαρτάται από το αν <<κινείται >> ελεύθερα το γκριπ ειδικά του γκαζιού. Αν κινείται η κόλλα είναι υποχρεωτική αλλά αν μπαίνει <<σφιχτά>> και με ζόρι τότε δεν χρειάζεται.

Για νάχεις το κεφάλι σου ήσυχο βάζεις πάντως, την αφήνεις και ένα 24ωρο (εγώ τουλάχιστον αυτό έκανα αλλά έχω και άλλο μοτό για δω μέσα οπότε δεν με ενδιαφέρει) και τέλος, δεν πάει πουθενά.

Και τα δικά μου είχαν κόλλα πάντως στη συσκευασία τους σε αντίθεση με ΟΕΜ σε άλλο μοτό χρυσοπληρωμένα που δεν είχανε οι τσίπηδες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

καλύτερα θα ήτανε να έβαζες μονωτική και το κόκκαλο δεξιά και στο τιμόνι αριστερά ώστε να μεγάλωνες το πάχος και έτσι θα στουμπόνανε καλά γιατί κιόλας η μονωτική παρέχει και καλή αντίσταση και δεν βγαίνουν τα γκρίπς. Εγώ έτσι έκανα και στο σιμ και στο κτμ και στο χτ και δεν κουνιούνται διόλου. Η κόλα μου κάνει λίγο μπακαλίστικος τρόπος και κάπως ανορθόδοξος. Εν το μεταξύ αν ήθελες ντε και καλά κόλλα έπρεπε να βάλει δύο συστατικών για διαφορετικά υλικά και ακόμα καλύτερα αν ήταν ειδική να κολλάει μέταλλο με λάστιχο-πλαστικό .... η κόλλα στιγμής που έβαλες εσύ δεν κολλάει μέταλλο με λάστιχο ..... με ένα γερό γύρισμα να του δώσεις την έσπασες την κόλλα 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Bombardier U-bahn X-lite x603 KTM Super duke

Δημοσιεύτηκε

ωραιος μαστορι

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia pegaso-caponord Aprilia caponord (1000cccc)

Δημοσιεύτηκε

Ρε κι@ρ@τα Κωστάκη θερμαινόμενα ισοθερμικά γάντια δεν είχε πει ότι θα έπαιρνες? Εε?? Πως μας πρόεκυψαν τα θερμαινόμενα γκριπ να χαθείς να χάνεσαι. Εμείς που έχουμε θερμαινόμενα γκριπ και δεν μας ενδιαφέρουν, και θέλαμε να ξέρουμε την απόδοση των θερμαινόμενων ισοθερμικών γαντιών αμανάτι θα μείνουμε? Εεε??? :ranting3::ranting3:

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Yamaha Αλλος Ευρωπέ(αί)ος

Δημοσιεύτηκε

:2funny:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tenere κούτσκο (250cc) HJC R-Pha 10+ Ducati MTS Tricolore (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Ορίστε και η φωτό που χρωστούσα:

 

20161223_131311_1.jpg

 

Χθες λοιπόν έπρεπε να κάνω 220 νυχτερινά χλμ με θερμοκρασίες κοντά στο 0. Τα grips στο 75% με έβγαλαν παλικάρι και σε ταχύτητες μέχρι 160! Εάν δεν τα είχα θα έπρεπε να σταματάω κάθε μισή ώρα σίγουρα για να ζεσταίνω τα χέρια μου. Λίγο οι αντίχειρες μου κρύωσαν γιατί δεν γίνεται να αγκαλιάσουν το grip, αλλά με διαφορετική τοποθέτηση ανα διαστήματα ζεσταίνονταν και αυτοί. Overall από τις πιο ουσιαστικές αγορές που έχω κάνει για την μοτό. Κρυουλιάρηδες σαν και εμένα θα σωθείτε!

Σάββα η επέκταση στις χούφτες κάνει φανταστική δουλειά!

 

 

Ρε κι@ρ@τα Κωστάκη θερμαινόμενα ισοθερμικά γάντια δεν είχε πει ότι θα έπαιρνες? Εε?? Πως μας πρόεκυψαν τα θερμαινόμενα γκριπ να χαθείς να χάνεσαι. Εμείς που έχουμε θερμαινόμενα γκριπ και δεν μας ενδιαφέρουν, και θέλαμε να ξέρουμε την απόδοση των θερμαινόμενων ισοθερμικών γαντιών αμανάτι θα μείνουμε? Εεε??? :ranting3::ranting3:

 

Χαχαχαχα Θωμά η αλήθεια είναι ότι διάβασα διφορούμενες απόψεις στο Ιντερνετ από χρήστες των γαντιών εκείνων που έλεγα να πάρω οπότε θα πρέπει να κάνει κάποιος άλλος το πειραματόζωο :laugh:

Αρέσει σε 7 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha FZ1/Husky610sm BMW S1000 RR

Δημοσιεύτηκε

Ωραια δουλεια κ πληρεστατη περιγραφη

Εμεις που οδηγαμε Σαλονικα δεν χρειαζομαστε τετοια κολπα....εχουμε παθει ανοσια:mB_kalo_e:

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda nc 750ΧD dct 14 (750cc) HJC Αλλος

Δημοσιεύτηκε

Ορίστε και η φωτό που χρωστούσα:

 

20161223_131311_1.jpg

 

 

Πολυ καλή δουλειά και ειδικά περιγραφή στη εύκολη όπως φάνηκε τοποθέτηση .

Βλέποντας τη φωτο μου δημιουργηθηκε μια απορία για τις....χούφτες. Τις ίδιες φοράω και εγώ. Λοιπον ..Για την τοποθέτηση του ώστε να πιάσουν πάνω στο τιμόνι έχουν 2 βίδες κλιπς και 2 αλουμινένιους κυλίνδρους αριστερά και δεξιά . Ο αριστερός ειναι ποιο στενός ο δεξής ποιο φαρδύς . Κατά την τοποθέτηση παρατήρησα οτι βάζοντας το δεξί κύλινδρο η βίδα έπιανε μισή η το πολύ μια στροφή και ο κυλιδρος φαινόταν περισσότερο απο αυτόν στα αριστερά (οπως ακριβώς και η δική σου η φωτο ). Προχώρησα στην αφαίρεση (του δεξιου) του αφού δεν ενοχλεί το γκάζι . Η βιδα έπιασε κανονικά και έσφιξε. Έκανα μλκια? υπάρχει κάποιο θέμα ? Όποιος άλλος ξέρει κατι περισσότερο να μου πει τον ευχαριστώ . Δεκτή κάθε άποψη . Η φωτο (αν ανέβει )ειναι αυτή οπου φαίνεται οτι δεν ακουμπάει στο γκάζι 

 15749902_1906610339568819_808832777_n.jp

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Yamaha Αλλος Ευρωπέ(αί)ος

Δημοσιεύτηκε

Πολυ καλή δουλειά και ειδικά περιγραφή στη εύκολη όπως φάνηκε τοποθέτηση .

Βλέποντας τη φωτο μου δημιουργηθηκε μια απορία για τις....χούφτες. Τις ίδιες φοράω και εγώ. Λοιπον ..Για την τοποθέτηση του ώστε να πιάσουν πάνω στο τιμόνι έχουν 2 βίδες κλιπς και 2 αλουμινένιους κυλίνδρους αριστερά και δεξιά . Ο αριστερός ειναι ποιο στενός ο δεξής ποιο φαρδύς . Κατά την τοποθέτηση παρατήρησα οτι βάζοντας το δεξί κύλινδρο η βίδα έπιανε μισή η το πολύ μια στροφή και ο κυλιδρος φαινόταν περισσότερο απο αυτόν στα αριστερά (οπως ακριβώς και η δική σου η φωτο ). Προχώρησα στην αφαίρεση (του δεξιου) του αφού δεν ενοχλεί το γκάζι . Η βιδα έπιασε κανονικά και έσφιξε. Έκανα μλκια? υπάρχει κάποιο θέμα ? Όποιος άλλος ξέρει κατι περισσότερο να μου πει τον ευχαριστώ . Δεκτή κάθε άποψη . Η φωτο (αν ανέβει )ειναι αυτή οπου φαίνεται οτι δεν ακουμπάει στο γκάζι 

 15749902_1906610339568819_808832777_n.jp

Θανάση το αντίβαρο τόβαλες να <<φωλιάσει >> καλά πιστεύω ε ? Το λέω γιατί έχει θέση που πιάνει καλά και θα τη βρεις με ελαφρά περιστροφή του αντίβαρου. Παίρνει περισσότερες βόλτες η βίδα του αντίβαρου σε καμία περίπτωση μόνο μισή με μία στροφή. Καλό μεγάλο κατσαβίδι, το αντίβαρο σωστά στη θέση του, κόλλα σπειρωμάτων στη βίδα και βίδωμα καλό κάνε.

 

Υ.Γ. Εδώ κατάλαβα καλύτερα το ερώτημα στο έξω από δω φβ δεν κατάλαβα καλά.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Ωραία δουλειά, καθαρες φωτό, αναλυτικότατες οδηγίες.

Η κόλλα κρατάει μια χαρά, αλλά απ' οτι βλέπω τα γκρίπ δέχονται και συρματασφάλιση στην έξω μεριά τους (μιας και παιρνεις και τα βουνά).

Δοκίμασε με λεπτό σύρμα στην αριστερη μεριά (όπου δεν περιστρέφεται το γκρίπ) αρχικά.

Το δεξί θα πρέπει να ''πιάσει'' στο κόκκαλο της γκαζιέρας, και το βλέπω τσιμα-τσίμα.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tenere κούτσκο (250cc) HJC R-Pha 10+ Ducati MTS Tricolore (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Μια ακόμη παρατήρηση.

Χθες επέστρεψα και πάλι νύχτα με θερμοκρασίες χαμηλότερες από αυτές της αναχώρησης. Ενδεικτικά, σε πολλά σημεία έπεφτε υπό του μηδενός. Επειδή ήξερα ότι θα έχει περισσότερο κρύο ντύθηκα καλύτερα σε κορμό και πόδια. Προς εκπλήξεως μου, τα χέρια τα ένιωθα ακόμα πιο ζεστά από την πρώτη φορά, ούτε οι αντίχειρες μου δεν κρύωσαν. Αρκετές φορές μάλιστα ένιωσα ότι το 75% στα grips ήταν υπερβολή. Λογικά αν μένει ο κορμός ζεστός, το σώμα έχει μεγαλύτερη ευχέρεια να στείλει περισσότερο αίμα στα άκρα με αποτέλεσμα να μην κρυώνουν.

Οπότε μάγκες ντυθείτε καλά!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT 09 Tracer (847cc) HJC RPHA 10 Plus Aquilo Yamaha MT-09 Tracer (847cc)

Δημοσιεύτηκε

Μια ακόμη παρατήρηση.

Χθες επέστρεψα και πάλι νύχτα με θερμοκρασίες χαμηλότερες από αυτές της αναχώρησης. Ενδεικτικά, σε πολλά σημεία έπεφτε υπό του μηδενός. Επειδή ήξερα ότι θα έχει περισσότερο κρύο ντύθηκα καλύτερα σε κορμό και πόδια. Προς εκπλήξεως μου, τα χέρια τα ένιωθα ακόμα πιο ζεστά από την πρώτη φορά, ούτε οι αντίχειρες μου δεν κρύωσαν. Αρκετές φορές μάλιστα ένιωσα ότι το 75% στα grips ήταν υπερβολή. Λογικά αν μένει ο κορμός ζεστός, το σώμα έχει μεγαλύτερη ευχέρεια να στείλει περισσότερο αίμα στα άκρα με αποτέλεσμα να μην κρυώνουν.

Οπότε μάγκες ντυθείτε καλά!!

Αμα στελνεις πολυ αιμα στα ακρα, τοτε ειναι που θα κρυωνεις κατα πασα πιθανοτητα.
Τη διαφορα μαλλον στην εκανε το καλο ντυσιμο στα ποδια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Varadero (1000cc) Shark Race -R Pro Honda NC1000X

Δημοσιεύτηκε

Έβαλα και εγώ τα ίδια στο dero από την πρώτη στιγμή,μια χαρά είναι.Διάβασα πως αργείς να καταλάβεις την ζέστη,οπότε σου προτείνω όταν τα ανάβεις να τα βάζεις κατευθείαν στο 100% και μέσα σε 1 λεπτό που έχουν "κάψει" να το κατεβάζεις στο 50% που θες.
Υ.Γ. Εσείς οι βόρειοι αν κανονίσετε κάτι προς τα εδώ,σφυρίξτε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Pegaso Strada Triumph Tiger (1050cc)

Δημοσιεύτηκε

 

 

Τα ηλεκτρομαγαζα εχουν ειδικες "σακουλες" στεγανοποιησης ενωσεων, θα ελεγα να το σκεφτεις.

 

ε ναι ρε... δίκιο έχει, πάρε 2 θερμοσυστελλόμενα και βαλτα να φαίνονται ωραία ,επίσης αν δεν κάνεις ανάποδη πλέξη στην ταινία σιγουρα θα μαζέψει λιγο υγρασία οπότε θερμοσυστελλόμενα και είσαι κομπλέ.

Επίσης δεν περίμενα iron maiden  reference  απο εσένα χαχαχα...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα