hraklis

Τρεμοπαίζουν τα ξένον στο ρελαντί.

18 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα παίδες!

Τελευταία έχω θέμα με το ξένον κιτ στο κτμ. Θα είμαι πολύ σύντομος.  Έχω μπαταρία 3 μηνών καινούργια αυτήν που πρέπει , που λέει ο κατασκευαστής και το μανουαλ. Έχω τσεκάρει ρεύματα πινεία ανορθοτή όλα καλά και στις 5000 σαλ δίνει 14.5v χωρίς τα ξένον ανοικτά και 14.2v με τα ξένον ανοικτά όπως ακριβώς λέει το μανουαλ. 

Καμία φορά αν σταματήσω σε φαναρι μετά από κάνα λεπτάκι ή και λιγότερο τα ξένον αναβοσβηνουν στο ρελαντι πολύ γρηγορα. Μπορεί να το κάνει μπορεί και όχι δεν είναι στάνταρ . Μόνο αν ξεκίνησω να τσουλαω με αρκετό γκαζάκι στρωνουν .

Σε πορεία ποτέ δεν το κάνει. Το κάνει 7/10 στο ρελαντι και πάντα εάν τα ανάψω πριν ξεκινήσω να οδηγώ.  Άμα ας πούμε το πρωί που πάω δουλειά βάλω μπροστά το κτμ και στο ρελαντι που το αφήνω να ζεσταθει λιγω τα ανοίξω θα τρεμοπαίζουν...

Ξέρω ότι τα ξένον δουλεύουν με υψηλή τάση και η μονάδα τους την παρέχει και λοιπα. Εφόσον η μπαταρία είναι οκ και η φόρτιση οκ επίσης τι φταίει? Η μονάδα?  Η λάμπα? Να ξέρω τι να φτιάξω... δεν είχα θέμα εξαρχής τώρα τελευταία το κάνει και είναι εξερετικα σπαστικό γιατί τα κουτιά νομίζουν τους παίζω τα φώτα για να χωθώ και είναι τέρμα awkward.....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

philips diamond vision είανι η λυση και δε χρειαζεσαι xenon. για αυτο που ρωτας δε μπορω να σε βοηθησω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

philips diamond vision είανι η λυση και δε χρειαζεσαι xenon. για αυτο που ρωτας δε μπορω να σε βοηθησω

το θέμα ειναι να διορθωσω την κατάσταση ως έχει οχι να το ξανακάνω αλογόνου. Άλλωστε έτσι το πήρα converted to xenon .....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha fazer s2 Suzuki /GSX-S/BusaGen2

Δημοσιεύτηκε

Στην δικη μου περιπτωση την πρωτη φορα ηθελα μπαταρια και στην δευτερη ειχε ξεκινησει να θρυμματιζεται η λαμπα.Πηγαινοντας στο ηλεκτρολογο ειχα παρει την αποφαση εαν ειχε καει το μπαλαστ να τo ξηλωσω βαζοντας μια τυπου vision.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM SMT (990cc)

Δημοσιεύτηκε

Οταν ειναι στο ρελαντι και εχεις πχ τα 14,5Volt, με σβηστα φωτα ...

παρε εσυ ενα καλωδιο απο το + της μπαταριας, και δωσε εσυ εντολη στο ballast, να αναψει.

ετσι θα δεις εαν εχεις απωλεια σε διακοπτες, ρελεδες κτλ ... εαν κανεις αυτο το τεστ,

το καλωδιο που θα δωσεις την εντολη φροντισε να ειναι λιγο χοντρουτσικο, πχ 1,5χιλ

 

Υ.Γ υποθετω πως ξερεις τις καλωδιωσεις στα φωτα και απο που παιρνει ρευμα και γειωση το ballast,

αν οχι ... πανε σε καναν ηλεκτρολογο να στο checkαρει μην κανεις κανενα βραχυκυκλωμα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα παίδες!

Τελευταία έχω θέμα με το ξένον κιτ στο κτμ. Θα είμαι πολύ σύντομος.  Έχω μπαταρία 3 μηνών καινούργια αυτήν που πρέπει , που λέει ο κατασκευαστής και το μανουαλ. Έχω τσεκάρει ρεύματα πινεία ανορθοτή όλα καλά και στις 5000 σαλ δίνει 14.5v χωρίς τα ξένον ανοικτά και 14.2v με τα ξένον ανοικτά όπως ακριβώς λέει το μανουαλ. 

Καμία φορά αν σταματήσω σε φαναρι μετά από κάνα λεπτάκι ή και λιγότερο τα ξένον αναβοσβηνουν στο ρελαντι πολύ γρηγορα. Μπορεί να το κάνει μπορεί και όχι δεν είναι στάνταρ . Μόνο αν ξεκίνησω να τσουλαω με αρκετό γκαζάκι στρωνουν .

Σε πορεία ποτέ δεν το κάνει. Το κάνει 7/10 στο ρελαντι και πάντα εάν τα ανάψω πριν ξεκινήσω να οδηγώ.  Άμα ας πούμε το πρωί που πάω δουλειά βάλω μπροστά το κτμ και στο ρελαντι που το αφήνω να ζεσταθει λιγω τα ανοίξω θα τρεμοπαίζουν...

Ξέρω ότι τα ξένον δουλεύουν με υψηλή τάση και η μονάδα τους την παρέχει και λοιπα. Εφόσον η μπαταρία είναι οκ και η φόρτιση οκ επίσης τι φταίει? Η μονάδα?  Η λάμπα? Να ξέρω τι να φτιάξω... δεν είχα θέμα εξαρχής τώρα τελευταία το κάνει και είναι εξερετικα σπαστικό γιατί τα κουτιά νομίζουν τους παίζω τα φώτα για να χωθώ και είναι τέρμα awkward.....

Στις 5000 στροφές δίνει η γεννήτριοανόρθωση αυτά που μέτρησες, αλλά στο ρελαντί ίσα ίσα που συντηρεί την μπαταρία. Μοιραία λοιπόν, μετά από ένα λεπτό στο ρελαντί (ή και λιγότερο) η τάση της μπαταρίας πέφτει σε χαμηλό 12 - ψηλό 11, και τότε το σύστημα του xenon σου κάνει αυτό που σου κάνει.

Μέτρα τάση στο σύστημα όταν στο κάνει αυτό, να το επιβεβαιώσεις και μόνος σου.

Γενικά να ξέρεις, πλεξούδα και διακόπτες, έχουν κι αυτά μια κάποια αντίσταση, οπότε η τάση της μπαταρίας μοιράζεται και σε αυτά. Δλδ μπορεί να έχεις 12.5 μετρημένο στους πόλους της μπαταρίας, αλλά την ίδια στιγμή, στην λάμπα να μετράς 11.5. Αν είναι ήδη οριακή η κατάσταση λόγω του ρελαντί, πάει ακόμα πιο κάτω, και το σύστημα του ξένον, απλά δεν έχει αρκετή τάση λειτουργίας.

Μην το αφήνεις στο ρελαντί τόση ώρα ή απλά σβήνε το φως όσο είσαι στο ρελαντί.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

διάβασα αρκετά θέματα σε ξένα φόρουμ για τα ξένον και το τρεμόπαιγμα.... και απ ότι φαίνεται είναι σύνηθες πρόβλημα. Ναι όντος δεν παίρνει το μπάλαστ το ρεύμα που χρειάζεται, σαφώς, και απο ότι διάβασα για το πρόβλημα αυτό που το λένε xenon kit flickering problem, για μηχανάκι εύκολες πιθανές λύσεις (μιλάμε για υγιές μπάλαστ και λαμπτήρα) είναι δύο, 1. αντικατάσταση της 10amb ασφάλειας στην ασφαλειοθήκη για τα φώτα με 20ρα για μικρότερη αντίσταση προς την μονάδα, ή να παρεμβάλεις έναν πυκνωτή, λίγο πριν την τροφοδοσία του μπάλαστ για να κρατάει σταθερή την τάση, προτείνουν έναν στα 12v-15v στα 5000uF.

αρχικά έβαλα μία 20ρα ασφάλεια και βλέπω πώς θα πάει, μετά ίδωμεν.... θα ενημερώσω για άλλους με παρόμοιο πρόβλημα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki max Honda CBR1000F (998cc)

Δημοσιεύτηκε

Τσέκαρε τη γείωσή σου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Τσέκαρε τη γείωσή σου.

αν ηταν θέμα γείωσης θα είχα θέμα κια εν πορεία

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

@FlyingInADream όμως, ακόμα και με 100% φορτισμένη μπαταρία, στα 12,8 v άν με σβηστή μοτο ανάψω τα ξένον αναβοσβήνουν......

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR XX (1100cc) HJC Kawasaki GTR (1400cc)

Δημοσιεύτηκε

Ballast, κατα πασα πιθανοτητα.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 1199 Panigale

Δημοσιεύτηκε

το ballast ειναι ετοιμο να κανει σολο καριερα.

τετοια χαζα εκανε στο κρυφτο φιλου και σε καποια φαση δεν ξαναναψε ποτε:biggrin:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

@noodles ναι δέν είναι απύθανο να είναι οτ μπάλαστ, θα δοκημάσω αυτό με την μεγαλήτερη ασφάλεια και βλέπουμε, άν δέν τα καταφέρω θα πάρω άλλο μπάλαστ, ή θα πάω σε λεντ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

Ηρακλή με όλο το θάρρος που λένε κόψε τις μαλακίες και βάλε πάλι τη σωστή ασφάλεια στο μηχανάκι γιατί σε βλέπω να γίνεσαι φωτοβολίδα καμιά μέρα.

Μην ακούς τον κάθε παπάρα (εντός και εκτός) και κάνεις πειράματα με την ασφάλεια σου. (Κυριολεκτικά και μεταφορικά)

Αρέσει σε 6 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Χαχαχαχαχα σκεφτομαι τον Ηρακλη να καθεται με εκφραση "ουπς" διπλα στο πυρπολημενο KTM και ΓιωργοKTM μερικα μετρα πιο περα να το κοιταει με αχανες βλεμμα.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Και να κλαίει ο Γιώργος ενώ εγώ χορεύω τον χορό της βροχής πάνω από το κτμ χαχαχαχαχαχ α ρε μάγκες με κάνατε και δακρυσω πρωί πρωί 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Λοιπόν παιδιά, έχω νέα. Δοκίμασα και με την 20 αμπέρ ασφάλεια. Καμία βελτίωση... το έκανε σε μικρότερη κλίμακα , αλλά και πάλι. Βρήκα όμως την λύση και την παραθέτω για άλλα παιδιά που έχουν ανάλογο θέμα ώστε να ξέρουν πώς να το φτιάξουν.

Μετά από αρκετό ψάξιμο στο internet και από πολύ σκέψη, κατάλαβα ότι μάλλον τα ξένον δεν παίρνουν το ρεύμα που χρειάζονται (you dont say). Πολλοί στον ίντερνετ προτείνανε να βάλουμε τα ξένον να παίρνουν ρεύμα κατευθείαν από την μπαταρία με ρελέ το οποίο δουλεύει με τον διακόπτη των φώτων κανονικά αντί να παίρνουν από τα καλώδια που πηγαίνανε αρχικά στα απλά h4 όπως και ήταν άλλωστε συνδεδεμένο και στο δικό μου. Σήμερα λοιπόν έκατσα και έκανα δικιά μου ποιο απλή πατέντα. Αντί για ρελέ και λοιπά , αγόρασα έναν κλέφτη ρεύματος από την ασφάλεια http://www.ctd.gr/product/12229/proionta-eidi-fortigoy-ilektrika-fortigon-diakoptes-kai-kalodiosi-fortigoy-kleftis-reymatos-apo-asfaleiothiki-/ και έναν διακόπτη ον-οφ. (το ρεύμα στην ασφαλειοθήκη ρέει μόνο με το κλειδί στο όν)

έτσι λοιπόν έβαλα το εξάρτημα αυτό στην θέση της ασφάλειας των φώτων, έβαλα και τις κατάλληλες ασφάλειες (πάνω στο εξάρτημα στις υποδοχές μία 10ρα για όλα τα λαμπάκια όπως ήταν πριν και μία 20ρα για τα ξένον) και πέρασα καλώδια και λοιπά, έβαλα και την γείωση στο σασί, με τον διακόπτη να παρεμβάλλεται στο θετικό,  και τον διακόπτη τον έβαλα πάνω στο τιμόνι καιιιι.... ΒΟΥΑΛΑ!  

πλέον, όχι απλά έφτιαξαν τα ξένον και δεν τρεμοπαίζουν στο ρελαντί, αλλά πλέον και με σβηστό μηχανάκι, ανάβω τα φώτα και τα ξένον δουλεύουν κανονικότατα! Πρώτα έτσι που ήταν εγκατεστημένα ποτέ μα ποτέ τα φώτα δεν δούλεψαν χωρίς να αναβοσβήνουν(όχι τρεμόπαιγμα αλλά αναβόσβημα)  με την μηχανή σβηστή... και πέρα από αυτό, παρατήρησα το εξής... με το αρχικό σετάπ με 100% φορτισμένη μπαταρία, εάν με σβηστό μοτέρ άναβα τα ξένον τρεμοπαίζανε και μέτραγα τάση μπαταρίας από 12,8v έπεφτε στα 11,93 και έμενε εκεί, τώρα πέφτει στα 11.93 και όταν τα ξένον μέσα σε 4-5 δεύτερα αποκτήσουν πλήρη ισχίη η τάση ανεβαίνει κανονικά στα 12,6 πάλι....

ήτανε σαν να μην μπορούσε η πλεξούδα να δώσει καλά ρεύματα, παρόλο που τα πάντα πάνω στο κτμ δουλεύουν γαμάτα..... παρόλο που μέτρησα απώλειες και ενώ μπαταρία είχα 12.5 μπροστά είχα 12-12.1 δηλαδή σιγά το πράμα .....

 

Τροποποιήθηκε από τον hraklis
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε

παρόλο που τα πάντα πάνω στο κτμ δουλεύουν γαμάτα..... 

 

Aυτα που μαθαινεις να κανεις μονος σου δε προκειται να τα μαθω ποτέ, αλλά.... 






Δουλέυουν γαμάτα, μέχρι να βάλεις το επόμενο θέμα με το επόμενο πρόβλημα που θα προκύψει, οταν θα ξαναβασανίζεις το μηχανάκι 
:mB_kalo_e:

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα