patalos88

Κοντοί αναβάτες και motard

19 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Καλησπέρα σε όλη την παρέα.!

Θέλω να πάρω ένα μικρό σε κυβικά motard για απλή καθημερινή μετακίνηση μέσα στην πόλη και είμαι ανάμεσα σε μοντέλα όπως το xt125x, το wr125x και άλλα παρόμοια.

Με το ύψος δεν τα πήγαμε και τόσο καλά η αλήθεια είναι :biggrin:, και έτσι στα 26 μου χρόνια, είμαι μόλις 1,66. Όλα καλά μέχρι εδώ!

Τα παραπάνω έχουν ύψος σέλας από 83 έως και 88 εκατοστά. Μπορεί ένας με το δικό μου ύψος, να καβαλήσει με ασφάλεια μια τέτοια μοτοσυκλέτα; Έχει κανείς παρόμοιες εμπειρίες ή οτιδήποτε; Ευχαριστώ πολύ και από τώρα για τις όποιες απαντήσεις σας!!

Τροποποιήθηκε από τον patalos88

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha crypton (135cc) mt Yamaha

Δημοσιεύτηκε

Ενοειτε πως μπορεις να την καβαλησεις εχω γνωστο που ειναι 165 κι καβαλα tdm οχι 125 :thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki '05 KLR (685cc) KTM SMR (990cc)

Δημοσιεύτηκε

Πιστεύω μπορείς να καβαλήσεις με ασφάλεια οτιδήποτε αρκει όταν είσαι πάνω να φτάνουν κάτω έστω οι μύτες των ποδιών σου και στις δυο μεριές

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Βρες και δοκιμασε τα, επισης μπορεις να τα χαμηλωσεις και λιγο για να εισαι πιο ανετος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400SM

Δημοσιεύτηκε

Ενοειτε πως μπορεις να την καβαλησεις εχω γνωστο που ειναι 165 κι καβαλα tdm οχι 125 :thumbsup:

Απο πότε το tdm είναι το ίδιο ή πιο ψηλο απο motard?

On topic, το xt που κοιτάς θα έχει σίγουρα σώβρακο για ανάρτηση πίσω οπότε όταν θα κάθεσαι πάνω μη σου πω οτι θα λυγίζουν κιόλας τα γόνατα σου... :P
Το wr δεν ξέρω, αλλά θα πόνταρα σε μια απο τα ίδια.
Το βασικό δεν είναι το ύψος τους, αλλά το ότι ειναι πανάλαφρες μηχανές και νομίζω οτι θα σε τρομάξουν οταν θα ακουμπάς κάτω με το πόδι και ας γέρνουν κ λίγο.
Γιατί δεν ανεβαίνεις σε πρώτη φάση στατικά σε μία απο αυτές που κοιτάς για να δεις?
 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

καλως ηρθες! :cheers:

 

ιδια ηλικια εχουμε, αλλα ειμαι 2-3 ποντους πιο κοντος.

δε θα εχεις προβλημα σε motard (βεβαια το πως θα ανεβει ο συνεπιβατης θα ειναι ενα θεματακι) αν εισαι μονος σου. φυσικα στα φαναρια θα φενεσαι σα "ξεβιδωμενος", μισος κωλος στη σελα, μισος εξω:biggrin:

σε φιλου smr 690. δεν ειχα κανενα θεμα. ειναι ελαφρια και καλα ζυγισμενα, θελει πολυυυ προσπαθεια πχ για να σου πεσει.

στην τελικη, ακουμπας με το δεξι ποδι στη ροδα του κουτιου που θα ειναι διπλα σου:laugh::laugh::laugh:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Ducati Hypermotard (939 SPcc)

Δημοσιεύτηκε

Φίλος 1.70 έχει dr125sm '09,χωρίς κανένα θέμα,απλά πατάει με μύτες κάτω.Αλλά αν θες να το παίξεις στο easy mode xt125 και kawasaki dtracker είναι απίστευτα μικρά,θα πατάς με όλο το πόδι κάτω πιστεύω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Pegaso Trail (650cc) Caberg Ego

Δημοσιεύτηκε

Πιστεύω μπορείς να καβαλήσεις με ασφάλεια οτιδήποτε αρκει όταν είσαι πάνω να φτάνουν κάτω έστω οι μύτες των ποδιών σου και στις δυο μεριές

Το αυτό.

Είμαι 1.70 και καβαλούσα ψηλότερο από αυτά που ανέφερες κατά ~10εκ. Οπότε go for it, δεν θα έχεις πρόβλημα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ER6N (650cc) Loreal MT09

Δημοσιεύτηκε

1,69 κατοχος drz400sm με σελα στα 890μμ. Πριν απο αυτο dr250r παλι στα 890 η σέλα και πριν παπι.

100% Ανετα δε το λες για να ειμαστε αντικειμενικοι, αλλα΄μπορεις να το καβαλας + μανουβρες με προσοχή παντα και μυαλό στις κινήσεις.Πχ αν πας να κανεις στροφη 180 μοιρών σε ανηφόρα οι πιθανότητες τούμπας είναι πολλές (και απ τις πρώτες μου ευτυχως στο χώμα με το δρ :P )

Επίσης κλασσικό στον κήπο πχ έχει ενα πρεβάζι που πρεπει να πηδηξω για να παρκάρω και λάσπες. Ε θελει σκεψη οπως και να το κάνουμε δεν ειναι παπί που πατας ολο το πέλμα και το πας σαν ποδήλατο ούτε δρόμου που πέρα απο το βάρος η ισορροπία είναι πανεύκολη.

Με οτιδήποτε μετά τα 5χλμ/ω δεν εχεις θέμα, όλα ισως σε προβληματίσουν σε στατικές μανούβρες, πχ να χωθείς μεταξύ 2 αμαξιών ίσα ίσα δικάβαλος, πεζοδρόμια κλπ.

Αν σκεφτείς για πάνω απο 900μμ σέλες τύπου 690, crf και λοιπά κατσίκια εκει είναι τεράστιο θέμα αφού όλος ο κώλος εξέχει και σε μονοπάτια ανηφοριές στο χώμα κλπ δεν πατάς καθόλου ή πατάς με χοροπηδηχτό κάτι που ούτε εσύ ούτε το κοράσιο εκτιμά :P

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε

Να δειτε τη κοντη κοπελίτσα που βλεπω καθε μερα στη δουλεια να καβαλαει το v strom, να σας φυγουν οι αποριες! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

έδωσα το χτ600 σε έναν φίλο 1,58. Το μόνο πρόβλημα ήταν όταν το ακινητοποιούσε , το έγαιρνε πολύ , για να πατάει με το ένα πόδι, κα ιαυτό συνέχεια κάποια στιμγή κουράζει... κατατάλα δέν βλέπω πρόβλημα 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YZ (250cc) Airoh Aviator 2.1 Husqvarna sm 570r (576cc)

Δημοσιεύτηκε

έδωσα το χτ600 σε έναν φίλο 1,58. Το μόνο πρόβλημα ήταν όταν το ακινητοποιούσε , το έγαιρνε πολύ , για να πατάει με το ένα πόδι, κα ιαυτό συνέχεια κάποια στιμγή κουράζει... κατατάλα δέν βλέπω πρόβλημα 

Τι ενοεις το εγερνε πολυ? Εγερνε το μηχανακι για να παταει? Ποιος το κανει αυτο? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

@Νικολακης_Husq τί ποιος το κάνει αυτό? ειπάρχει άλλος τρόπος ξέρω γώ? ακριβώς όπως το είπες. ¨οταν το σταμάταγε, εάν καθόταν κάθετα, και τα δύο πόδια απείχαν απο το έδαφος κάποια εκατοστά.... Για να μπορέσει να το κρατάει όρθιο έριχνε το κορμί του, την μέση του στα δεξιά για να πάρει μήκος απο αριστερά (καθόταν ποιό δεξιά και πρως τα κάτω για να στο δώσω να το καταλάβεις) και έγερνε και την μηχανή για να μπορεί να πατάει.... αρκετά κουραστικό, τον έβλεπες και καταλάβαινες ότι αυτό το πράμα πάνω απο 10 λεπτά σε συνθήκες πόλης με φανάρια και λοιπά θα ήταν εξαντλιτικό. Ο φίλος σε σχέση με το ύψος του είχε βέβαια μεγήτερο κορμό απο πόδια... πολύ μιρόσωμος....

για να ξεκινήσει πάλι έδεινε μία όθηση με το πόδι και έπερνε ορθή θέση και έφευγε.... το είχε μάθει το κόλπο ποιά.....

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ όλους σας! Να στε καλά πραγματικά!!!

Θα πάω με την πρώτη ευκαιρία να δοκιμάσω κάποιο και απο κοντά. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Πάπια Πεκίνου (120cc) ZONTES über (Allescc)

Δημοσιεύτηκε

Αν δεν δοκιμάσεις μερικά μηχανάκια δεν έχει και πολύ σημασία το τι θα σου πούμε . Πάντως το μόνο σίγουρο είναι πως πέρα από το ύψος της σέλας έχει σημασία και το πλάτος της σέλας αλλά και οι αναρτήσεις . πχ είχα το χτ που αναφέρεις και παρόλο που έχει χαμηλή  σέλα ,  στην πράξη πατούσα το ίδιο σε αυτό με το προηγούμενο μου μηχανάκι που ήταν σχετικά ψηλό λόγο της πολύ πλατιάς σέλας (για την κατηγορίας του) που έχει.  

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YZ (250cc) Airoh Aviator 2.1 Husqvarna sm 570r (576cc)

Δημοσιεύτηκε

@Νικολακης_Husq τί ποιος το κάνει αυτό? ειπάρχει άλλος τρόπος ξέρω γώ? ακριβώς όπως το είπες. ¨οταν το σταμάταγε, εάν καθόταν κάθετα, και τα δύο πόδια απείχαν απο το έδαφος κάποια εκατοστά.... Για να μπορέσει να το κρατάει όρθιο έριχνε το κορμί του, την μέση του στα δεξιά για να πάρει μήκος απο αριστερά (καθόταν ποιό δεξιά και πρως τα κάτω για να στο δώσω να το καταλάβεις) και έγερνε και την μηχανή για να μπορεί να πατάει.... αρκετά κουραστικό, τον έβλεπες και καταλάβαινες ότι αυτό το πράμα πάνω απο 10 λεπτά σε συνθήκες πόλης με φανάρια και λοιπά θα ήταν εξαντλιτικό. Ο φίλος σε σχέση με το ύψος του είχε βέβαια μεγήτερο κορμό απο πόδια... πολύ μιρόσωμος....

Κι εγερνε το μηχανακι? Ειναι δυνατον? Πως να μην κουραζεται, καθεσαι στραβα οταν δεν φτανεις, αυτο ειναι ολο, το ενα κ@λομερι στον αερα για να φτανεις κατω. Το να γερνεις το μηχανακι ειναι χαζο και ενοειται κουραστικο. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Σοβαρο θεμα δεν θα εχεις.Σε περιπτωσεις μετακινησης της μοτο στατικα ομως,θα πρεπει να εχεις διπλα το νου σου.

Σε καμια περιπτωση δεν ειναι αποτρεπτικο παντως.

Υγ:Το παιδι που πηρε το duke που ειχα ειναι γυρω στο 1,62

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

 

Υγ:Το παιδι που πηρε το duke που ειχα ειναι γυρω στο 1,62

 

Όταν περπατάς ρε Τζον, τι σημασία έχει το ύψος? :tooth:  :tooth::grin:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Πραγματικά,αν μιλάμε για τα Duke 125/200/390,είναι μηχανές για midget. Εκεί δεν χρειάζεται να είσαι ψηλός! 

Τροποποιήθηκε από τον The Dread Rider

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα