Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
careca71

AFRICA TWIN ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΗΧΑΝΗ

17 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Δημοσιεύτηκε

Καλησπερα σε ολα τα μελη!Θα ηθελα την γνωμη σας αν το Honda XRV 750 Africa TWIN '02,ειναι καταλληλη μηχανη για πρωτη!Ειμαι 1,74 γυρω στα 93 κιλα,45 ετων,οδηγος scooter για πολλα χρονια,για χλμ.λιγα σε πολη και ταξιδακια 100-200km ,διπλος.Με μια μικρη ερευνα αγορας και πληροφοριων στα μεταχειρισμενα on-off ομολογω οτι μπερδευτηκα λιγο.Στα 2500 με 3500 ευρα που διαθετω παιζουνε πολλα!Θα ηθελα λοιπον τα φωτα σας σαν ποιο εμπειροι για την συγκεκριμενη μηχανη η τυχον αλλες προτασεις,ευχαριστω!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT1200Z (1199cc)

Δημοσιεύτηκε

Δε νομίζω στα 45 σου και με μεγάλη εμπειρία στους δρόμους,έστω και με scooter,πως θα έρθει κάποιος και θα σου πει τι είναι ''κατάλληλο'' και τι όχι για'σένα!

Αν αυτή η μηχανή σου αρέσει και αν δε σε ενοχλεί η παλαιότητα(σε αυτά τα χρήματα βρίσκεις νεότερες μοτοσυκλέτες όπως versys,bandit,cbf,vstrom...κάποια απ΄αυτά και με abs),βρες μια καλοσυντηρημένη,τσέκαρέ τη καλά και προχώρα :)

Αρέσει σε 7 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Παντως ειναι αρκετα φιλικη μηχανη και δεν θα σε προβληματισει ιδιαιτερα.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Αν δεν εχεις το κολλημα να σκαλιζεις μηχανακια και να κανεις μονος σου επισκευες μη παρεις Africa, επισης για τη χρηση που θελεις να κανεις υπαρχουν πιο συγχρονα και μανιτζεβελα μηχανακια, μπορεις να κοιταξεις και κανενα μονοκλινδρο, XTX, XTR, F650GS (το μονοκυλινδο) κανενα πηγασο 660 ή κανενα Transalp αν θελεις δικυλινδο "V"

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπερα σε ολα τα μελη!Θα ηθελα την γνωμη σας αν το Honda XRV 750 Africa TWIN '02,ειναι καταλληλη μηχανη για πρωτη!Ειμαι 1,74 γυρω στα 93 κιλα,45 ετων,οδηγος scooter για πολλα χρονια,για χλμ.λιγα σε πολη και ταξιδακια 100-200km ,διπλος.Με μια μικρη ερευνα αγορας και πληροφοριων στα μεταχειρισμενα on-off ομολογω οτι μπερδευτηκα λιγο.Στα 2500 με 3500 ευρα που διαθετω παιζουνε πολλα!Θα ηθελα λοιπον τα φωτα σας σαν ποιο εμπειροι για την συγκεκριμενη μηχανη η τυχον αλλες προτασεις,ευχαριστω!

 

 

Με ύψος στο 1.74m, θα το σκεφτόμουν να μη κοιτάξω σε αυτή τη κατηγορία μοτοσυκλετών, φίλε μου!

Αν δεν πατάς καλά κάτω, με αυτό το είδος, γεμάτο ρεζερβουάρ και ίσως και 2κάβαλος, θα δυσκολευτείς πολύ και ίσως σου προκαλέσει και ζημιά σε γόνατο/αστράγαλο αν παίξει στατική πτώση ή με σχεδόν μηδενικά χιλιόμετρα.

Αν ανέβεις σε Africa και πατάς άνετα κάτω, μάλλον τα έχει παίξει η πίσω ανάρτηση οπότε θα χρειαστείς κανένα 250άρι να την φτιάξεις (ΑΝ επισκευάζεται)

 

Επιπλέον, η Africa στα 2.5++Κ€ απευθύνεται ΜΟΝΟ σε όσους την είχαν παιδικό/εφηβικό έρωτα.

Για όλους τους υπόλοιπους, υπάρχουν καλύτερα και σαφώς πιο σύγχρονα μηχανάκια για την ίδια δουλειά (αλλά με μεγαλύτερη ευκολία & άνεση, καλύτερη κατανάλωση, ABS, ευκολότερη μεταπώληση κλπ)

Αρέσει σε 8 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε

αν σου αρέσει εσένα περισσοτερο απο πιο καινούργιες και διαθέτεις έως 3,5 μπορείς να βρεις μια στην καλυτερη δυνατή κατασταση, αλλα μη κολλήσεις σε πιο μέρος της ελλαδος βρίσκεται σημάδεψε τα 2-3 καλυτερα και go for it 

Τυχαίο παραδειγμα αυτο που λέει οτι ειναι πρωτο χέρι 

http://www.car.gr/8967898-honda-xrv-750-africa-twin

 

ειναι ψιλή μοτο αλλα η σέλα ειναι στενή μπροστα και νομιζω δε θα αποτελεςει εμπόδιο τσεκαρε και καμια στατικά να δεις 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Africa Twin Arai Tour X-3 KTM SMT (990cc)

Δημοσιεύτηκε

Το μεγαλυτερο προβλημα σου ειναι αμα θα πατας καλα. Με 1,80κατι που ειναι εγω παταω μπροστινο πελμα ΑΛΛΑ εχω αλλαξει αναρτησεις και δεν "καθεται" τοσο στο βαρος,  οπως και εχω και σελα Bagio η οποια ειναι μεν ανατομικη αλλα ειναι φαρδυτερη και χανεις μηκος ποδιων λογω φαρδους σελας. Δοκιμασε προτου παρεις.

Απο εκει και περα, 100.000 km, βλαβες μηδενικες, παω για ψωνια, παω για στριψιμο, παω βολτες (ασφαλτινες & χωματινες), την μια εβδομαδα παω στα χωραφια, και την αλλη ειμαι εξωτερικο. Και του λιμανιου, και του σαλονιου. Καταναλωση 5,5 με 6lt/100. Μειονεκτηματα οι αρκετοι κραδασμοι (καμια σχεση με 4κυλινδρο δηλαδης), και η χαμηλη ιπποδυναμη ιδιως οταν εισαι διπλος. Στο σεναριο "διπλος και 3βαλιτσος" πας εντελως τουριστικα. Το βαρος ειναι ενα μεγαλο μειον σε αυτου του τυπου τις μοτοσυκλετες αλλα συνηθιζεται (και αντιμετωπιζεται) με τον καιρο. Με τον καιρο θα μαθεις που και πως να παρκαρεις για να την ξεπαρκαρεις πιο ευκολα, πως να ανεβοκατεβαινεις εσυ και η κυρα σου, πως να τη ζυγιζεις, πως να την βαζεις στο διπλο σταντ ευκολα, κτλπ.

Οσο για τις τιμες σε συμβουλευω να πληρωσεις αυτα που πιστευεις οτι θα χρειαστεις ή θα βαλεις μετα την αγορα της. Θα σου βγει μακραν φτηνοτερη μια π.χ. με βαλιτσες απο το να παρεις μια άδεια για 200 ευρω κατω, και μετα να πληρωνεις βασεις+βαλιτσες+μαστορα να στα περασει. Το ιδιο με αναρτησεις-εξατμισεις-σελες-προστασιες-κ.α. και οτι ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΣΕΝΑ βασικα ως προς την χρηση που θα της κάνεις.

Καλη τυχη.

Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

Ακόμα θυμάμαι το Africa που δανείστικα πριν πολλάααα χρόνια, 27 ετών και με πειρα μονο από ΧL250. Μου φανηκε τόσο ήρεμο, ήπιο και ηλεκτρικο, το άνοιγα και πηγαινε χωρίς κανένα ροπιασμα η τίποτα τέτοιο. Έως και βαρετό μη σου πω. Αλλά τα Africa πλέον είναι παλιά και με προβληματάκια. Καλύτερα να πάς σε κατι αρκετά ίδιο αλλά πιό σύγχρονο, δηλαδή το Varadero (με αυτό έχω γυρίσει το νησί, πιό δυνατό και βαρύ αλλα ίδια γεύσις)

Να προετοιμαστείς ψυχολογικά να χάσεις τη μάχη με τα κιλά καπιοες φορές σταματημένος, μέχρι να συνηθίσεις να το κουμαντάρεις στο παρκαρε -ξεπάρκαρε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Αλλος Μέχρι ποσες? (....cc)

Δημοσιεύτηκε

Με δύο XRV 750 στο παρελθόν και μία 650 εδώ και δύο + χρόνια σε καθημερινή χρήση, θα σου έλεγα πως τα μηχανάκια ΔΕΝ έχουν κανένα θέμα ή πρόβλημα αν έχουν συντηρηθεί σωστά. Δυστυχώς όμως, η φήμη του "αλεξίσφαιρου" που τα συνοδεύει έχει οδηγήσει πολλούς άσχετους ιδιοκτήτες να το μεταφράζουν στο "βάζω μόνο βενζίνη", παραμελώντας βασικά πράγματα όπως αλλαγές λαδιών, υγρών φρένων κλπ. Όντως, όπως είπαν και οι παραπάνω, μπορείς να βρείς πιο σύγχρονα μηχανάκια, αλλά λίγα θα έχουν την προσωπικότητα και την αξιοπιστία της Αφρικάνας. Αν βρεις μια καλή και καθαρή, να είσαι βέβαιος πως θα σου κάνει παρέα για πολλές δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα και πολλά χρόνια χωρίς να σου ζητήσει τίποτε σοβαρό. Πρόσεξε τις αναρτήσεις, ελάχιστοι ασχολούνται με την συντήρησής τους, αν βρεις κάποια με σωστές after-market προτίμησέ τις σε σχέση με άλλα μπλιμπλίκια.

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Συμφωνω με τον Γιαννη (ksino1100).

Με το υψος σου δεν θα πατας καλα κατω. Και επειδη ειναι βαρκα, σαν μηχανη, και θα μπαλαντζαρει αρκετα σε φρενα κλπ, δεν θα την προτεινα να πρωτη μηχανη.

Επισης, ειναι μια μηχανη με σελα για να εισαι ορθιος και οχι να καθεσαι. Αλλαζει αλλα θελει λεφτα. Τα μαμα φρενα τα πατας και... απλα δεν πιανουν. Ειναι σχετικα οικονομικο (νομιζω λιγο κατω απο 6λ μ.ο ) και αρκετα ροπατο και δυνατο για την ηλικια του.

Εχει πολλα καλυτερα και πιο ανετα μηχανακια για να βαλεις στην λιστα σου. Ειμαι σιγουρος πως θα βρεις εκεινο που σου ταιριαζει καλυτερα.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Πεζο 2 Yamaha Tenere (800cc)

Δημοσιεύτηκε

Για πειτε ρε παιδια και σε εμενα ποιες ειναι οι on-off επιλογες στα 2500 με 3500 ευρα.........!

 

Οχι βεβαια οτι αξιζει να δωσεις πανω απο 2000€ για αφρικανα ......αλλα λεω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Μεχρι 3500 σε ονοφ παιζουν το xl650v, xl700v, dl650, versys, f650gs, xt660r/z, pegaso, κ.α. και ολα αυτα σε εναν μεσο ορο ετους κατασκευης μετα το 20005.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Πεζο 2 Yamaha Tenere (800cc)

Δημοσιεύτηκε

Το μονο που παιζει ..........που να μπορει να "σκονιστει" υπο προυποθεσεις ειναι το xlv 650 ........που μοιαζει με το XRV 750.....το οποιο κατα την γνωμη μου κερδιζει στα σημεια.

Ναι δικιο ειχες για τα DL650, Versys 650 ....αλλα εγω ειχα στο μυαλο μου και το χωμα........και αυτα δεν πατανε σκονισμενη ασφαλτο (νταξει ......σηκωνει κουβεντα αυτο)....και στα 3500€ βρισκονται τα  φτηνα .

Απο τα f650gs, xt660r/z, pegaso, ........για δικαβαλα ταξιδια ............μαλλον το BMW αν μπορει να βρει καποιο αξιολογο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Πολυ σωστα τα οσα λες. Το ζητημα ειναι οτι ο φιλος πιο πανω που ψαχνεται για 1η μηχανη, δεν τον νοιαζει το χωμα. Πολη και μερικα κοντινα δικαβαλα ταξιδακια τον ενδιαφερουν.

Αρα μπορει να παει σε πιο ΟΝοφ επιλογες ή και σε στριτ μηχανες τυπου cbf, er, bandit κλπ.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Αλλος Μέχρι ποσες? (....cc)

Δημοσιεύτηκε

............. Τα μαμα φρενα τα πατας και... απλα δεν πιανουν. ................

Μάλλον έχεις οδηγήσει κάποιο με τακάκια της πλάκας, δεν παίζει αυτό που λες. Με τα μαμά τακάκια (ναι, είναι λίγο πιο ακριβά από τα διάφορα "νεροφρέν" ή ΧΨΩ) το μηχανάκι φρενάρει μια χαρά (αν οι αναρτήσεις δεν είναι σώβρακα - αυτό βέβαια συμβαίνει σε όλες τις μηχανές).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστω ολους σας για τις γνωμες,βοηθησατε πραγματικα...συνεχιζω λοιπον το ψαξιμο χωρις βιασυνη!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ευχαριστω ολους σας για τις γνωμες,βοηθησατε πραγματικα...συνεχιζω λοιπον το ψαξιμο χωρις βιασυνη!

Μια βλάβη που βγάζανε αυτά τα μοτέρ, είναι ότι τρώγανε τα δόντια του καρέ, στον άξονα στο γρανάζι κίνησης (το πάνω δεξιά σκουριόχρωμο άκρο στην εικόνα)

22160_AfricaTwin31_122_1023lo.jpg

Εκεί δλδ που μπαίνει το γρανάζι που δίνει κίνηση στην αλυσίδα, τρώγονται με τα χρόνια τα δόντια του άξονα. Σε τέρμα προχωρημένο στάδιο, δεν πιάνει πια το γρανάζι.

Μια ''φτηνή λύση'' που έβρησκε ο Νεοέλλην μάστορας-επισκευαστής, είναι να πάρει ηλεκτροκόληση, και να κολλήσει το γρανάζι μόνιμα πάνω στον άξονα. Και όταν έρθει η ώρα να αλλαχθεί ξανά το γρανάζι αλίμονο στον νέο ιδιοκτήτη....

Η σωστή λύση, είναι κατέβασμα μοτέρ, άνοιγμα μοτέρ, και αλλαγή του άξονα με καινούριο. Όπως καταλαβαίνεις αυτό ΚΟΣΤΙΖΕΙ.

Τσέκαρε οπωσδήποτε πριν προχωρήσεις σε αγορά, μην έχει καμιά τέτοια ηλεκτροκολητίκ κατάσταση το γρανάζι του.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0