Silentz0o

Ηρθε η ωρα να αλλαξω το kx

15 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Kawasaki Kx250 (250cc) O`neil

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Καλησπερα σε ολους, καλως σας βρικα, αν κ εχω ριξει πολυ διαβασμα δε ετυχε τοσα χρονια να μπω στην παρεα σας. Επι του θεματος ομως

Ασχολουμαι ερασιτεχνικα αρκετα χρονια με το χωμα, αναφορικα τα τελευταια 5 εχω ενα kx250 05 με rekluse, εξτρα 5λιτρα τεποζιτακι στο τιμονι της acerbis κ revalving αναρτησεις για τη χρηση κ τα κιλα μου(χρηση μονο εντουρο το μοτο ηταν ευκαιρια που δε την αφηνεις). Ειμαι ευχαριστημενος κ δε με στενοχωρει η μοτο, απλα παιξανε καποια χρηματα κ σκεφτομαι την ανανεωση αν κ πως.

Θα ηθελα τις προτασεις σας για κατα προτιμηση 4χρονο μιας κ με κουρασε η φαση καυσιμο μιξη καταναλωση μιας κ η βολτες ειναι κοντα στα 100χλμ. Τα κριτηρια μου, ροπη χαμηλα, ελαχρυ κ αξιοπιστο. Το να παρω κ να αλλαξω ενα πιστονι δε με ενοχλει αλλα να αντεξει οσο κ τους kx(το πρωτο πιστονι το αλλαξα στις 270 ωρες κ αυτο οχι επειδη χρειαζοταν αλλα για το γαμωτο χαχαχ το σεβομαι για να με προσεχει☺)  επισης το μπατζετ ειναι το δικο μου μοτο κ αλλες 2.000ευρω. Το kx αυτη τη στιγμη ειναι με ολα σχεδον τα αναλωσιμα καινουργια κ πιστονι με 60 ωρες( το αναφερω γιστι δε μπορω να εκτιμησω την αξια του) 

Μοτο που εχω οδηγησει κ μου αρεσαν αλλα με προβληματισαν crf450x hm 06(συμπλεκτη ντιζα, στα αδιακοπα στενα κομματια?), exc450 08(pds??),  pampera450 δε θυμαμαι χρονια(gas gas?), exc250 10(μου λειπαν οι ροπες χσμηλα) Αλλα απο χρονια σε χρονια διαφερουν οποτε θελω τη βοηθεια σας. 

Κ τελος σαν σκεψη να παω παλι σε διχρονο δε ξερω αν αξιζει απλα γισ την αλλαγη, τι λετε

Ευχαριστω προκαταβολικα για καθε απαντηση

 

Τροποποιήθηκε από τον Silentz0o

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YZ (250cc) Airoh Aviator 2.1 Husqvarna sm 570r (576cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ποσο σκοπευεις να το δωσεις το kx? Ποσα κιλα εισαι και τι ειδους οδηγος? (αργος και τεχνικος, γρηγορος....) Και πανω απ'ολα τι θες να βελτιωσεις με την αλλαγη αυτη? Απο τα λεγομενα σου βλεπω δεν ενδιαφερεσαι για 250 4τ.

Για 4τ, exc 350 (δεν ξερω αν παιζει στο budget σου), husaberg 390 πολυ δυνατη επιλογη (η καλυτερη πιστευω), Husky 310 καλη επιλογη επισης, φοβερο μηχανακι αλλα κακη μεταπωληση και οχι τοσο ευκολη καλυψη ανταλλακτικων (χωρις να σημαινει οτι θα εχεις θεμα απαραιτητα), Beta 350 δεν νομιζω να βρισκεις στο budget. 

Απο κει και περα και διχρονο να παρεις θα δεις μεγαλη διαφορα σε σχεση με το motocross, αλλα μηχανακια εντελως, δεν εννοω θα ειναι καλυτερα η χειροτερα, σιγουρα πιο ευκολα ομως στο βουνο και πιο ξεκουραστα. Δεν ξερω και κατα ποσο σου ταιριαζε η οδηγηση με το mx στο βουνο, υπαρχουν πολλα ατομα που τους βολευει περισσοτερο απο τα εντουρο. Αμα με το exc 250 '10 σου λειπαν οι ροπες χαμηλα τοτε πηγαινε για το 300, '09 και μετα νομιζω ειναι οι χρονιες να κοιταξεις, βεβαια τα exc εχουν και αυτο με τα διαφορετικα ελατηρια στο powervalve, παιζει ρολο και πιο απο αυτα τα ελατηρια φορουσε το exc που οδηγησες.

Τωρα για τα 450, θα τα εβαζα σαν επιλογη μετα απο τα 4τ που ανεφερα παραπανω κυριως για το βαρος, αλλα αν εσυ τα προτιμας σαν οδηγος πασο. Το pampera 450 δεν καθαροαιμο νομιζω και ειναι πολυ κατωτερο απο τα υπολοιπα, καμια σχεση, μην το κοιτας καν, η Gas gas εχει αλλο μηχανακι που ειναι το κανονικο της 450 και αυτο νομιζω φοραει μοτερ Yamaha τα τελευταια χρονια, μπορει να κανω λαθος, καποιες χρονιες φορουσαν απο χασκυ και γενικα παιζει ενα μπερδεμα. Anyway, το crf θα το αφηνα απ'εξω, οχι για τη ντιζα, (αυτο διορθωνεται με ενα κιτ υδραυλικου συμπλεκτη, ακριβο πολυ μεν, αλλα διορθωνεται) αυτο που δεν αλλαζει ειναι πως δεν ειναι καθαρα εντουρο αλλα στην ουσια ενα motocross εντουροποιημενο οπως το κχ που εχεις, ειναι αρκετα παλιο, (ιδιο απ'το '08) δεν βλεπω το λογο να δωσεις τοσα λεφτα για καρμπυρατερ και 5αρι κιβωτιο, οταν σε αυτα τα λεφτα θα παρεις exc 450 efi, το οποιο εχω οδηγησει το '09 και επαθα πλακα με το ποσο φιλικο και γραμμικο ηταν και ποσο καλα ζυγισμενο! Βεβαια παλι παιζει ρολο τι οδηγος εισαι και που οδηγας, το crf εχει ενα πλαισιο που το κανει να στριβει με τη σκεψη. Το pds αλλους βολευει αλλους οχι, οι περισσοτεροι δεν εχουν θεμα, ειναι καθαρα προσωπικο ζητημα. Αν δεν θες pds υπαρχει παντα και το husaberg fe 450.

Υ.Γ. Ωραιο στησιμο εχεις κανει στο kx, ισως σου στειλω ενα π.μ. σχετικα με αυτο.

 

Τροποποιήθηκε από τον Νικολακης_Husq
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Kx250 (250cc) O`neil

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστω για τη διαθεση σου. Σωστα μπερδευτικες με το λαθος μου, exc250F 10 παραληψη μου, κ νομιζω με τα 93 κιλα μου δε παω για 250 4τ ε? Μου φανηκε πολυ πολεμικο κ δεδομενης της υπερστροφιας που θελουν φθηρονται.

Για τα 300-400 ρια berg husky beta να πω την αληθεια δεν τα εχω δει καν απο κοντα, δε ξερω πως συμπεριφεροντε οδηγικα κ πως να τους φερθω στη χρηση. Απο ανταλλακτικα τα berg ομως? Επισης πετυχα beta 400 10 αλλα δε το οδηγισα. Μιας κ εχω αγνοια απο τη συντηρηση τους, με γρηγορη πολιτισμενη χρηση κ καλη συντηρηση, ποσο μπορεις να παρατηνεις μια αλλαγη πιστονιου αν το μανιουλ λεει 100 ωρες? Τα μανιουλ με τρομαξαν η αληθεια

Τα berg παντα μου τα συμπαθουσα μετα το κτηνος το 650 αλλα δε τα ειχα σε εκτιμηση για αξιοπιστα, επισης με προβληματιζουν τα ανταλλακτικα σε καλυψη κ για ποσο ακομα κ οι τιμες τους

 Δεν εχεις αδικο οτι ενα μοτοκρος κουραζει αλλα συνηθιζεται αν βοηθαει λιγο κ το μοτο κ το kx 05 εχει πολλες χαμηλομεσσαιες για  μχ 250 2τ ( ευτυχως) 

Εννοειται οτι θες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YZ (250cc) Airoh Aviator 2.1 Husqvarna sm 570r (576cc)

Δημοσιεύτηκε

Ok, για τα 250 4τ, αφου το οδηγησες, πως σου φανηκε? Δεν λεω κανει η δεν κανει, αυτο εχει να κανει με τον οδηγο, αλλα με τα κιλα σου θα ειναι σαν να καβαλας 125, θα πρεπει να το πηγαινεις λιγο πολεμικα. Ισχυει οτι τα 250 4τ δεν αντεχουν οσο τα μεγαλυτερα η οσο τα 250 2τ. 

Προσπαθησε να βρεις να οδηγησεις τα berg-husky-beta και δεν θα χασεις. Ανταλλακτικα για berg δεν θα εχεις θεμα, απ'την ΚΤΜ τα παιρνεις, μιλαμε παντα για τα '09 και μετα, οχι της προηγουμενης γενιας που ηταν το 650. Για το beta το 400 δεν εχω αποψη, για το 350 ξερω μονο οτι ειναι φοβερο μηχανακι. 

Τα Manual αναφερονται σε αγωνιστικη χρηση για να ειναι καλυμενοι. Γιατι, το manual απ'το kx σου ελεγε αλλαγη πιστονιου στις 270 ωρες? :rotfl:
Με σωστη συντηρηση ολα αυτα τα 300-400αρια, και ειδικα τα 450 ανετα φτανουν 250-300 ωρες πιστευω.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Kx250 (250cc) O`neil

Δημοσιεύτηκε

Ρε παιδι μου το διχρονακι μπορεις να το δεις λιγο το πιστονακι απο εξαγωγη, να το ακουσεις να το νιωσεις, δε κουνιουνται κ πολλα μεσα εκει οποτε γνωριζοντας το μηχανακι σου το αφηνεις... 500 πηγαινε το πιστονακι αλλα εχει χαρη ο κολλητος που φαγωθηκε επειδη θα αλλαζε κ αυτος στο 525 του κ δε χωνευε να αλλακει αυτος κ οχι εγω ( πολυ ωραιο γκαζι αλλα μετα απο 250 2τ μου φανηκε βαρυ) 

Αναφερεις συνεχεια 300-400 κ το δεχομαι ευχαριστα, τοση διαφορα 50 κιβυκα κ δε μιλας για 450?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YZ (250cc) Airoh Aviator 2.1 Husqvarna sm 570r (576cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Οπως τα λες ειναι. Αυτο με τα 2τ εγω το θεωρω πολυ μεγαλο συν. Εκτος απο το να σε βοηθαει στη συντηρηση αυτο που περιγραφεις, σου δινει την δυνατοτητα να κανεις πολυ καλυτερο ελεγχο σε μεταχειρισμενο μηχανακι, ωστε να εχεις μια καλυτερη ιδεα για το τι αγοραζεις. Επισης αν κατι δεν παει καλα το 2τ σε προειδοπειει. Δεν ξερω πως να το εξηγησω αλλα και να μην εχεις μηχανολογικες γνωσεις οδηγας το μηχανακι σου και σου δινει να καταλαβεις οτι εχεις περιθωριο μερικες ωρες/ντεποζιτα πριν να το ανοιξεις. Το 4τ δεν το κανει αυτο. Αν δεν πας by the book (που προφανως κανεις δεν το ακολουθει ακριβως, δεν ειναι οικονομικα δυνατον για το μεσο αναβατη) και δεν εχεις μια πολυ καλη εμπειρια δεν θα το καταλαβεις αν ερχεται η στραβη.

Λογικο να σου φανει βαρυ ρε συ το 525, εδω λεμε για διαφορα βαρους 2τ με 450, ποσο μαλλον 2τ με 525, και ποσο μαλλον μοτοκρος 2τ με 525. Επισης ειναι και το οτι το 525 ειναι καρμπ, τα injection δεν δινουν την ιδια τοσο βαρια αισθηση επειδη ειναι πιο γραμμικα, οι κραδασμοι (σε μενα τουλαχιστον) φαινονται λιγοτεροι κλπ...

Αυτα τα 50 κυβικα κανουν διαφορα, αλλα ειναι το συνολο. Φαντασου αυτα τα 300αρια-400αρια ειναι ενα πακετο βαρους απο 250 με δυναμη σχεδον απο 450. Ειναι η χρυση τομη πιστευω για τον μεσο αναβατη και οχι μονο. Σου προτεινω να βρεις και να τα οδηγησεις. Φυσικα υπαρχει παντα το ενδεχομενο να γουσταρεις παραπανω το 450, δεν ειμαστε ολοι ιδιοι.

Τροποποιήθηκε από τον Νικολακης_Husq
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Kx250 (250cc) O`neil

Δημοσιεύτηκε

Τα 450 που εζησα κ περιεγραψα με γρινια δε θα τα επαιρνα παντως, με ενοχλησε λιγο μεχρι κ το φρενο του κινητηρα αλλα ξερω πως αυτο αργοτερα θα γινει πλεονεκτιμα. Το βαρος του 250 exc παντως κ ο τροπος που ζυγιζε στα χερια κρυβανε καλα τη διαφορα κιλων οποτε ισως οντως τα 300'400 να πλησιαζουν περισδοτερο στα θελω. Ροπες ομως,? Τα 250 τα δινουν ολα ψηλα, τα 450+ εχουν ατελειωτη οποτε εχουν σιγουρα χαμηλα, τα 300-400??? Επισης αντε βρες berg 390 για βολτα... το οποιο αν παρεις το παντρευεσαι...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YZ (250cc) Airoh Aviator 2.1 Husqvarna sm 570r (576cc)

Δημοσιεύτηκε

Καμια σχεση με 250 η ροπη τους, αλλα χωρις test ride δεν θα ξερεις αν κανει για σενα. Κι αυτο ισχυει για ολα τα μοτο που μπορει να σε ενδιαφερουν, ολα τα χωματινα αυτα εχουν τοσα κοινα και ειναι ολα τοσο διφορετικα μεταξυ τους ταυτοχρονα... Δεν νομιζω οτι ειναι τοσο κακη η μεταπωληση σε αυτα τα berg, αλλα δεν εχω προσωπικη εμπειρια, μην σε παρω στο λαιμο μου...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε

με τα δεδομένα που αναφέρεις υπάρχουν 2 επιλογές για σένα σε εντουράκια, μια είναι να πας σε νεότερης τεχνολογίας 2Τ exc300cc που θα κάνει μεγάλη αναβάθμιση παντού και η άλλη σε 4Τ ακούει στο exc400, που είναι πολύ πιο φιλικό και ροπάτο απο τα εξειδικευμένα 450ρια και τα 2 έχουν τους οπαδούς τους και τα συν-πλην και στα λεφτά και στις 2 περιπτώσεις θα πέσεις μέσα 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Inazuma 250 AGV K3 Ducati Monster 796

Δημοσιεύτηκε

 οταν σε αυτα τα λεφτα θα παρεις exc 450 efi, το οποιο εχω οδηγησει το '09 και επαθα πλακα με το ποσο φιλικο και γραμμικο ηταν και ποσο καλα ζυγισμενο!

 

μπααα αν ανοιξεις το γκαζι κ πιασει προσφυση στο νεροφαγωμα θα σε φερει καπακι...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ΚLX -R (300cc) LASER-M2R Kawasaki KXF MONSTER (450cc)

Δημοσιεύτηκε

Πρέπει να μαζέψεις χρήμα παραπάνω για να κινηθείς στην αγορά ανταγωνιστικά ....................

Με 3000 γιούρια παίρνεις ΚΤΜ 250 -280 4τ ,2008 .

ΥΑΜΑΗΑ WRF 250- 2007 .

Πιστευω αυτές ειναι καλές επιλογές μετά το kxf ...............

Nα αγοράσεις πιό παλιό ...............θα βγεί ο κούκος αηδόνι ..................600-700 ευρώ ...............μοχλικά ,πιιστόνια ,φρένα ,αναρτήσεις ,λάστιχα κλπ .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YZ (250cc) Airoh Aviator 2.1 Husqvarna sm 570r (576cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

μπααα αν ανοιξεις το γκαζι κ πιασει προσφυση στο νεροφαγωμα θα σε φερει καπακι...

Τωρα θες ας πουμε να το παιξεις εξυπνος και να μου γυρισεις τα γραπτα μου απο αλλο τοπικ μπουμερανγκ. Αγαπητε μου ασχετε με το αντικειμενο, τα ιδια θα πω σε εναν που σκεφτεται να ξεκινησει χωμα χωρις εμπειρια και τα ιδια θα πω σε εναν ανθρωπο που κανει εντουρο 5 χρονια με 250αρι 2τ mx? Επισης ειχα κι εγω μια χ εμπειρια απο χωμα οταν το οδηγησα και μου εδωσε την εντυπωση που μου εδωσε. Αν θελησεις αλλη φορα να γραψεις κατι εις βαρος μου η να διαφωνησεις μαζι μου μπορεις να το γραψεις με καποιο επιχειρημα η να το βασισεις σε μια εμπειρια σου και να κανουμε κουβεντα, οι σποντες δεν χρειαζονται., δεν ειμαστε 12χρονα.

 

 

Αρη, απο οτι καταλαβα εχει 2k συν οτι πιασει το kx. Κχ250 με rekluse και τα υπολοιπα εξτρα και σε καλη κατασταση πιανει ανετα πιστευω 2000+, οποτε το budget παει στα 4000-4500 με τα οποια κινειται αρκετα ανταγωνιστικα στην αγορα... 

Τροποποιήθηκε από τον Νικολακης_Husq
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ΚLX -R (300cc) LASER-M2R Kawasaki KXF MONSTER (450cc)

Δημοσιεύτηκε

Εντουροποιημένο κχ 250 2τ 05 ............πολύ δύσκολο να πωληθεί κ οταν θα με το καλό  τα 2000 ευρώ ειναι πολύ καλά .

Με 4000 ευρώ παίζεις μπάλα κτμ 280 2009 αριστο ,ή WRF 250 2008 -2009 se πολύ καλή κατάσταση .

Πιστεύω κάτι τέτοιο θα ηταν ιδανικό .............

Τα κτμ 400 ειναι η καλύτερη επιλογή αλλά δεν υπάρχουν πολλά δυστυχώς .............

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Εγω δινω ενα ¨+¨ στο να πας σε διχρονο εντουρο 250-300cc, βεβαια εξαρταται και απο το ποσο ¨σκληρο¨ εντουρο κανεις ή θελεις να κανεις, τα τετραχρονα εχουν ολα τα καλα αλλα ενα μεγαλο κακο, το βαρος...

Προσφατα πηγα σε μια προνονηση με τη γρια (XR400) που με το καυσιμο που ειχα μεσα ζυγιζε οριακα στα 120 κιλα, δεν ειμαι βεβαια και κανενας προπονημενος αλλα το βαρος του το ενιωσα σε ολο μου το κορμι, αφου σκεφτομαι να στραφω σε 125 διχρονο!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Kx250 (250cc) O`neil

Δημοσιεύτηκε

Δεν ξέρω αν το wr250f έχει αρκετές ροπές χαμηλά και αμφιβάλλω να με καλύψει και λόγω κιλών, μιας και το ktm που πήρα δεν... Το berg 390 διάβασα μόνο πολύ καλά σχόλια(με εξαίρεση τη μαλακία με την εξάτμιση που δημιουργεί προβλήματα από εκεί που περνάει) αλλά δύο ενστάσεις, λίγο ακριβότερο από το μπατζετ κι επειδή σπάνια ένα μεταχειρο είναι 100% έτοιμο αν το πάρω παίζει να το κοιτάω μετά κάνα 3μηνο μέχρι να το φέρω, και το κυριότερο ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΑΝΙΒΕΛΑ!!! Δεν ξέρω αν μπαίνει αλλά χωρίς, εκει που χώνομαι δε βασίζομαι μόνο σε μίζα.... επίσης για τα 400ρια κτμ είναι καλή περίπτωση είχε φίλος κ το αγαπούσε, το εδωσε όταν τα παράτησε με πόνο, αλλά εκτός ότι είναι παλιά, φθηνά μεν κ με το μπατζετ ου τρώει ένα καλό γενικο μεικ οβερ, με προβληματίζει η χρήση και ο χρόνος... κι όλοι ξέρουμε πόσο βαριά μπαινει το χέρι στην τσέπη του 4χρονου όσο βαθαίνει το χέρι του μάστορα... (μπιέλες, στροφάλους, κ βαριές ζημιές)

 

Πως θα ήθελα να είχα ένα θείο στην αμέρικα να μου πει ρε μπιλ παρε ενα μηχανάκι δωρο που παλεύεις με τη χαρμανιέρα.... ε? ε? όλοι κανουμε ονειρα! 

 

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/8682451/  η αγγελία μου, έχω ανεβάσει κ μερικά βιντεο από διαδρομές youtube, ψάκτε το νικ για να τα βρείτε ευκολότερα(δώστε κανα βιου να χαίρομαι χαχαχαχα)

 

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα