Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
Eddiedimitris

Versys 650 ή Tracer 700

25 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha xj6 diversion Yamaha fz1 fazer (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Παιδια ειμαι αναμεσα σε αυτα τα δυο.

Ποιο πολυ κλίνω προς το Kawasaki επειδη ειναι φθηνοτερο και νομιζω πιο πλήρες.Στο tracer ουτε κεντρικό σταντ δεν μπορεις να βαλεις.

Κανω αρκετα χιλιομετρα μεσα στην Αθηνα χειμωνα-καλοκαιρι.Καπου 11.000 χλμ το χρονο.Θελω ανεση και ασφαλεια και μετα το γκάζι.

 

Τελοσπαντων θα θελα πολυ τη γνωμη σας γιατι δεν εχω εμπειρια στα συγκεκριμενα.

Σας ευχαριστω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT1200Z (1199cc)

Δημοσιεύτηκε

Ίδια τιμή πάνω κάτω δεν έχουν,κοντά στα 8500€ με abs;Δεν ξέρω όμως με τι εξοπλισμό..

Η άνεση και η ασφάλεια είναι κάπως υποκειμενική για μηχανές ίδια κατηγορίας...παίζουν ρόλο τα περιφερειακά και το στήσιμο αλλά παίζει ρόλο και ο αναβάτης,πόσο πιο ''ασφαλής'' νιώθει πάνω σε μια μοτοσυκλέτα.

Έχεις οδηγήσει κάποια από τις δύο;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Tracer (850cc) Ducati MTS 1200S (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Συγκεκριμένα στο Tracer εμπειρία δύσκολα θα βρεις, τώρα βγήκε, 2 ξέρω απο το φατσοβιβλίο που το πήρανε ...

Έχει ένα ο Νικολακόπουλος για test-drive αν είσαι Αθήνα

Μόνο με δοκιμή και τα 2 να αποφασίσεις λέω εγώ !

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xj6 diversion Yamaha fz1 fazer (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Δοκιμη ρε γμτ δεν μπορεις να καταλαβεις πολλα.Τα πολλα τα καταλαβαινεις σε διαφορετικές συνθηκες που σε μια δοκιμη δεν προλαβαινεις.Εχω ανεβεί και στα δυο και σαν θεση καλα αισθανθηκα.

 

Απο κει και περα δεν ειμαι και ο πιο έμπειρος αναβάτης γι αυτο θα θελα τη γνωμη σας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW r1200gs

Δημοσιεύτηκε

καλητερα οχι το γιαμαχα λογο οτι ειναι πολυ φρεσκο και καλο ειναι να λυσουν τα τυχον θεματακια που ισως να εχει...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT1200Z (1199cc)

Δημοσιεύτηκε

Η δοκιμή για εμένα είναι βασικό κριτήριο αγοράς...σίγουρα δεν πρόκειται να καταλάβεις τα πάντα αλλά το αίσθημα που θα σου αφήσει το μηχάνημα,η λειτουργία του γκαζιού και των φρένων,η ευκολία κίνησης μέσα στην πόλη,η ποιότητα των υλικών,ακόμα και η κατανάλωση ε δεν μπορεί θα γείρουν προς κάποια πλευρά την προτίμησή σου!Αν πάλι παραμένεις στο 50-50, πάρε τη φτηνότερη ή αυτή που έχει το καλύτερο δίκτυο συνεργείων..τι να πω :)

Versys πάντως βρίσκεις και 2 μεταχειρισμένα του 2015 με τιμή κοντά στα 7,ίσως και λιγότερο αν δέχονται παζάρι.

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Vstrom DL-650A AGV RC5 Pro

Δημοσιεύτηκε

Παιζουν ρόλο πολλά αλλα κυρίως αν δεν τα δοκιμάσεις δεν θα βγάλεις συμπερασμα όπως λένε και οι προλαλλήσαντες.

Σημαντικό ρόλο παιζει η ηλικία σου. Αν είσαι μέχρι 30 και σ αρέσουν οι κανγκουριές το θές το γιαμαχα σου αν είσαι παλιοσείρι σαν εμενα ούτε με σφαιρες.Θα κατεβαίνεις και θα βγάζεις το βρακί απ τον κώλο.

Επίσης έχεις γυναίκα - γκόμενα που θα καβαλάει τι περιφέρεια έχει και τι κώλο. (Πάρε μεζούρα μέτρα κι εδώ είμαστε). Πολύ σημαντικός παράγοντας ο κόφτης απο πίσω. Αν είναι γεματούλα μια φορά θ ανέβει στο γιαμάχα και μετα ξέχνα την.

Αν έχεις σκοπό ταξίδια μακρινά ονειρεμένα το καβασακι προτείνεται , όχι ότι δεν πάει το γιαμάχα αλλά εσύ δεν θα πας. Θα πάρεις τ αμάξι.

(Αν και παλιοσείρι όπως είπα το ΜΤ09 το γλυκοκοιτάζω, λουκούμι είναι το ρημάδι. Αλλά πολλά τα λεφτα. με 20κ παίρνεις διαμέρισμα σήμερα)

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT-09 TRACER Shoei NXR Black Ant

Δημοσιεύτηκε

Παιζουν ρόλο πολλά αλλα κυρίως αν δεν τα δοκιμάσεις δεν θα βγάλεις συμπερασμα όπως λένε και οι προλαλλήσαντες.

Σημαντικό ρόλο παιζει η ηλικία σου. Αν είσαι μέχρι 30 και σ αρέσουν οι κανγκουριές το θές το γιαμαχα σου αν είσαι παλιοσείρι σαν εμενα ούτε με σφαιρες.Θα κατεβαίνεις και θα βγάζεις το βρακί απ τον κώλο.

Επίσης έχεις γυναίκα - γκόμενα που θα καβαλάει τι περιφέρεια έχει και τι κώλο. (Πάρε μεζούρα μέτρα κι εδώ είμαστε). Πολύ σημαντικός παράγοντας ο κόφτης απο πίσω. Αν είναι γεματούλα μια φορά θ ανέβει στο γιαμάχα και μετα ξέχνα την.

Αν έχεις σκοπό ταξίδια μακρινά ονειρεμένα το καβασακι προτείνεται , όχι ότι δεν πάει το γιαμάχα αλλά εσύ δεν θα πας. Θα πάρεις τ αμάξι.

(Αν και παλιοσείρι όπως είπα το ΜΤ09 το γλυκοκοιτάζω, λουκούμι είναι το ρημάδι. Αλλά πολλά τα λεφτα. με 20κ παίρνεις διαμέρισμα σήμερα)

 

φιλε μηπως μπερδευεσαι? στο 700αρι τρεισερ καθεσαι μια χαρα . παντως το βερσακι ειναι πολυ ομορφο

https://cdn.yamaha-motor.eu/accessories/genuine-options/comfort/800-75-800/BC6-F4730-A0-00-design-comfort-seat-black-studio-001.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT-07 (689cc) Shoei NXR Husqvarna 701 Rally (690cc)

Δημοσιεύτηκε

Πήγαινε για ένα Test Ride και για τα δύο. Μόλις τα καβαλήσεις θα διαλέξεις. :-)

Έχω το ΜΤ-07 (δηλαδή την βάση του Tracer 700), εξαιρετικές εντυπώσεις, με εξαίρεση την ανάρτηση. Δεν γνωρίζω αν έχουν βάλει άλλη στο Tracer 700, αλλά αν είναι η ίδια τότε συνυπολογιζομένου του έξτρα βάρους (μεγαλύτερο ντεπόζιτο, fairings, Βαλίτσες κλπ) τότε είσαι για aftermarket ανάρτηση άμεσα. Δηλαδή υπολόγιζε +500-600 ευρώ για μία πολύ ποιοτική. Το Versys δεν ξέρω αν χρειάζεται, κάποιος κάτοχος θα μπορεί να σε διαφωτ΄σιει περισσότερο.

Επίσης, κάποιος Συντονιστής να αλλάξει την κατηγορία. Τα μηχανάκια δεν είναι On/Off. Ψηλά Street είναι..!!! Όπως και τα περισσότερα ίσως που έχουμε στα "On/Off". Απλά έχουμε καταστρατηγήσει τον όρο εντελώς στην Ελλάδα. :winking:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT-09 TRACER Shoei NXR Black Ant

Δημοσιεύτηκε

εχουν κανει αλλαγες σε αναρτηση, διαδρομες και ψαλιδι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys 650 '08 HJC FG-ST Bolt MC10 Ducati Hypermotard (796cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Παρόμοιες μοτοσυκλέτες και οι δύο. Θα πρότεινα Versys γιατί έχει αποδείξει ότι είναι αξιόπιστο (μοτέρ, ηλεκτρικά κλπ) και γιατί έχει υποστεί updates από την πρώτη του έκδοση ( που έχω και εγώ ) τα οποία το βελτιώνουν όπου πόναγε. Πρακτικά το Versys μου φαίνεται πιο ποιοτικό κατασκευαστικά από το Tracer. Και σκέψου... Δε μιλάμε για κανά αστέρι ως προς την ποιότητα κατασκευής το Versys. Αλλά δεν έχει και δεματικά να κρατάνε τα καλωδια...

Το MT-07 Tracer πρακτικά είναι η απάντηση της YAMAHA στο Versys κατ' εμέ. I2 κινητήρας μεσαίου κυβισμού, ψηλό street με 17'' τροχούς, ότι πρέπει για κάθε μέρα αλλά δεν αρνείται τον τουρισμό. Ακόμα και το ψαλήδι εμφανησιακά είναι παρόμοιο. Μπορεί σε μερικά σημεία να είναι καλύτερο (πιο δυνατό μοτέρ) αλλά μένει να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας.

Απ την άλλη σκέψου και με ποια αντιπροσωπεία θες να μπλέξεις.... Δε συγκρίνεται η YAMAHA και το δίκτυό της με αυτό της Kawasaki που τείνει να γίνει ανύπαρκτο! Εγώ πχ στη Πάτρα όσο και να γουστάρω Kawasaki δεν θα ξαναμπλεκα δεδομένης της έλλειψης σοβαρών εξουσιοδοτημένων συνεργείων.

Θα κοίταγα πάντως και αυτό...

4201-Honda-NC750X_1.jpg

Τροποποιήθηκε από τον funk

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp 600 (600cc) Triumph Bonneville T120 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Η επιλογή είναι ξεκάθαρα υποκειμενική, γιατί και οι δυο μοτοσυκλέτες είναι καλές και παρόμοιες.

Προσωπικά θα κοιτούσα και το V-Strom 650, είναι πολύ βελτιωμένο αισθητικά (ιδίως στο γκρι ματ χρώμα!), ώριμο, κατασταλαγμένο, αξιόπιστο, όλα τα κάνει.

Αυτό πάντως που γράφει ο funk από πάνω για το δίκτυο της YAMAHA σε σχέση με τις άλλες εταιρίες, είναι κάτι που θα με έβαζε επίσης σε σκέψεις...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Αυτό που προτείνει ο funk (nc 750x) το ξεχνάς για κανα δίμηνο σίγουρα... Σύμφωνα με δύο εξουσιοδοτημένους λόγω του σεισμού στην Τζαπάν τον περασμένο Μάιο, τα πρώτα της επόμενης φουρνιάς έρχονται τέλος Δεκέμβρη ή από το 2017. Δεν ξέρω αν έχει ξεμείνει κάποιο σε κατάστημα αλλά το βλέπω δύσκολο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSXR 1000 Aprilia RSV4 (1000cccc)

Δημοσιεύτηκε

Απ την άλλη σκέψου και με ποια αντιπροσωπεία θες να μπλέξεις.... Δε συγκρίνεται η YAMAHA και το δίκτυό της με αυτό της Kawasaki που τείνει να γίνει ανύπαρκτο! Εγώ πχ στη Πάτρα όσο και να γουστάρω Kawasaki δεν θα ξαναμπλεκα δεδομένης της έλλειψης σοβαρών εξουσιοδοτημένων συνεργείων.

Πλέον σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό νόμο ΔΕΝ χρειάζεται να πας σε εξουσιοδοτημένο... Αρκεί να πας σε νόμιμο συνεργείο... Τέλος.

 

Ψηλέ ανάμεσα στα δύο που προτείνεις εγώ θα διάλεγα το Tracer καθαρά για οπτικούς λόγους! Αν όμως μπορούσες να βάλεις και άλλο μέσα στο παιχνίδι τότε σίγουρα θα σου πρότεινα και το καινούριο VStrom που είναι φοβερό!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys (650cc) HJC Rpha 10+ MV Agusta Veloce (800cc)

Δημοσιεύτηκε

Tα ίδια πράγματα κάνουν σχεδόν.

To tracer είναι λίγο πιο δυνατό μοτερικά , το versys πιο ολοκληρωμένο και πιο τα κάνω όλα και δεν νιώθω. 

Προσωπικά θα πήγαινα για το V μιας και ξέρω από πρώτο χέρι οτι ειναι άσπαστο το ρημάδι, ανταλλακτικά φτηνά, σερβις το πας όπου θες, δεν έχει κάποια ιδιοτροπία, γενικά είναι ευκολοσυντήρητο. 

ΥΓ....ασπαστο αν το πας νορμάλ....αν εισαι συνέχεια στο 100% του γκαζιού και βαράς ταξίδια με 190χαω σερί...θα το πάρεις στο χέρι. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys 650 '08 HJC FG-ST Bolt MC10 Ducati Hypermotard (796cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Πλέον σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό νόμο ΔΕΝ χρειάζεται να πας σε εξουσιοδοτημένο... Αρκεί να πας σε νόμιμο συνεργείο... Τέλος.

Δεν αναφέρομαι στο θέμα της εγγύησης σχετικά  με τα εξουσιοδοτημένα αλλά στην ουσία του θέματος: Να έχεις πρόσβαση σε ένα συνεργείο το οποίο είνια σε θέση να σε καλύψει για ότι προκύψει χωρίς να φοβάσαι ότι ο μάστορας θα μάθει στη μοτοσυκλέτα σου. Η Kawa ας πούμε δεν έχει τετοιο συνεργείο στη Πάτρα. Αν ας πούμε γίνει κάτι και πάρω το μοτέρ στο χέρι σε ποιον θα πάω για επισκευή? Ποιος ξέρει το συγκεκριμένο μοτέρ? Ποιος ξέρει τα ηλεκτρικά του? Μπλέκεις δλδ με τα μαστόρια...

Με τη YAMAHA αυτά τα πράγματα λίγο πολύ τα έχεις λυμένα. Στη Πάτρα που η Kawa και η Suzuki έχουν μισό εξουσιοδοτημένο. Η YAMAHA έχει ένα και μισό! :D

Τροποποιήθηκε από τον funk

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xj6 diversion Yamaha fz1 fazer (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Αυτο για τη Yamaha το γνωριζω.Απλα δεν ηξερα οτι ειναι χαλια η Kawasaki.Αθηνα που μενω εχει ελλείψεις η Kawasaki ;

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys (650cc) HJC Rpha 10+ MV Agusta Veloce (800cc)

Δημοσιεύτηκε

Αυτο για τη Yamaha το γνωριζω.Απλα δεν ηξερα οτι ειναι χαλια η Kawasaki.Αθηνα που μενω εχει ελλείψεις η Kawasaki ;

 

Ουτε καν.....εχω 3 εξουσιοδοτημένα σε απόσταση 5-6 χιλιομέτρων από το σπίτι μου..... :p 

Αλλά δεν πάω γιατί πάω στον Μάνο στη γειτονιά που είναι μόρτης και ομορφάντρας χαχααχαχα!

 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xj6 diversion Yamaha fz1 fazer (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Στην Αθηνα υπαρχει θεμα απο αποψης υποστήριξης για την Kawasaki;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Africa Twin Arai Tour X-3 KTM SMT (990cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Εγω στην θεση σου χωρις να εχω οδηγησει κανενα απο τα 2 μηχανακια, θα διαλεγα Versys για τους εξης λογους.

Versys μπορεις να βρεις φθηνοτερο, (εαν ανεχεσαι να παρεις μεταχειρισμενο) μπορεις να βρεις ηδη "φορτωμενο" με αξεσουαρ (ζελατινες αναρτησεις, εξατμιση) εχει αρκετη υποστηριξη απο κατοχους και συνεργεια επειδη κυκλοφορει χρονια, και για τον ιδιο λογο εχουν βγει αρκετα αξεσουαρ για αυτο.

Το μονο αρνητικο που μπορω να βρω ειναι οτι θα ειναι μεταχειρισμενο και ισως το "παντρευτεις" κατα καποιο τροπο ή θα δυσκολευτεις να το δωσεις οταν αποφασισεις να το πουλησεις.

 

Τροποποιήθηκε από τον Verbal Kint

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki vstrom (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Μπα σιγα μη το παντρευτει , μια χαρα φευγει

 

αρε βερσυς 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys (650cc) HJC Rpha 10+ MV Agusta Veloce (800cc)

Δημοσιεύτηκε

αρε βερσυς 

Κωλομηχανάκι ειναι ρε.....και άσχημο....και δεν πάει.....τι το θες? :p  

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSXR 1000 Aprilia RSV4 (1000cccc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν αναφέρομαι στο θέμα της εγγύησης σχετικά  με τα εξουσιοδοτημένα αλλά στην ουσία του θέματος: Να έχεις πρόσβαση σε ένα συνεργείο το οποίο είνια σε θέση να σε καλύψει για ότι προκύψει χωρίς να φοβάσαι ότι ο μάστορας θα μάθει στη μοτοσυκλέτα σου. Η Kawa ας πούμε δεν έχει τετοιο συνεργείο στη Πάτρα. Αν ας πούμε γίνει κάτι και πάρω το μοτέρ στο χέρι σε ποιον θα πάω για επισκευή? Ποιος ξέρει το συγκεκριμένο μοτέρ? Ποιος ξέρει τα ηλεκτρικά του? Μπλέκεις δλδ με τα μαστόρια...
Με τη YAMAHA αυτά τα πράγματα λίγο πολύ τα έχεις λυμένα. Στη Πάτρα που η Kawa και η Suzuki έχουν μισό εξουσιοδοτημένο. Η YAMAHA έχει ένα και μισό! :D

δηλαδή αν πας σε έναν μάστορα που έχει 25+ χρόνια εμπειρίας στην πλάτη του νομίζεις πως θα τρίβει τα μάτια του όταν δεί το μοτέρ σου? Όταν ανοίξει και δει ΤΟ ΙΔΙΟ μοτέρ που φοράνε οι εταιρίες χρόνια και χρόνια και χρόνια... γιατί ΤΟΣΗ μεγάλη αλλαγή σε μοτέρ μόνο το crossplane R1 και το Panigale 1299 έφεραν... κατά τα άλλα αναμασάμε την ίδια τεχνολογία/τεχνογνωσία!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys 650 '08 HJC FG-ST Bolt MC10 Ducati Hypermotard (796cc)

Δημοσιεύτηκε

δηλαδή αν πας σε έναν μάστορα που έχει 25+ χρόνια εμπειρίας στην πλάτη του νομίζεις πως θα τρίβει τα μάτια του όταν δεί το μοτέρ σου? Όταν ανοίξει και δει ΤΟ ΙΔΙΟ μοτέρ που φοράνε οι εταιρίες χρόνια και χρόνια και χρόνια... γιατί ΤΟΣΗ μεγάλη αλλαγή σε μοτέρ μόνο το crossplane R1 και το Panigale 1299 έφεραν... κατά τα άλλα αναμασάμε την ίδια τεχνολογία/τεχνογνωσία!

Δεν έχει να κάνει με το μοτέρ ο προβληματισμός μου φίλε μου. Έχει να κάνει με τα απλά και καθημερινά... Να ξέρει να ξεβιδώσει τη Χ βίδα στο Υ σημείο.Να ξέρει ποιο φίλτρο λαδιού και ποιο φίλτρο αέρα πρέπει να βάλει. Να ξέρει πόσο υγρό πρέπει να βάλει στο ψυγείο. Να έχει αίσθηση των προβλημάτων που έχει το εν λόγω μοντέλο ή/και να μπορεί να μετρήσει με αξιοπιστία το μίγμα καυσίμου βάσει των τιμών του κατασκευαστή.

Ένας καλός/αξιόπιστος μάστορας δεν θα είχε πρόβλημα με αυτα τα πραγματάκια... Και να μην ήξερε κάτι θα καθόταν να δει το manual της μοτό επενδύοντας χρόνο και θα έκανε τη δουλειά καθαρά και όμορφα. ΟΜΩΣ η δική μου προσωπική εμπειρία λέει ΜΗΝ ΜΠΛΕΞΕΙΣ ΜΕ ΜΑΣΤΟΡΙΑ... Το 90% των μαστόρων που έχω μιλήσει όλοι "ξέρουν" και ας πούμε όπου κάποιος μου λύνει τα πλαστικά της μοτό (το πιο απλό παράδειγμα) όλο και κάποια βίδα έχει στραβωβηδωθεί. Πάω στον άλλο την άλλη φορά να μου αλλάξει λάδια/φίλτρο λαδιού και μου βάζει φίλτρο λαδιού για KLE500. Γαμώ την π@@@να μου, ναι είναι Kawasaki... Ναι, είναι KLE αλλά 650... Ξεκάθαρα άλλοι κωδικοί στα φίλτρα λαδιού... Αυτός KLE500 ήξερε... KLE500 έβαλε... Αν δεν κοίταγα τον κωδικό όταν πήγα σπίτι θα είχα κάνει 6000-12000 χλμ με ΛΑΘΟΣ φίλτρο λαδιού.

Νομίζω πως σε ένα σοβαρό εξουσιοδοτημένο στη τελική δε τα ζεις αυτά τα πράγματα...

Συμπέρασμα? Κατ' εμέ δείξε μου ποιο είναι το εξουσιοδοτημένο σου να δω αν θα πάρω από σένα!

Και για την ιστορία... Έτσι που μου τα έφερε η τατάνα η τύχη και έκλεισε η Kawa στη Πάτρα και την πήρε ο άλλος ο ότι να'ναι τύπος γύρισα 2-3 μάστορες και κατέληξα σε αυτόν που δεν κάνει τπτ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥ ΠΩ. Του πάω όλα τα ανταλλακτικά/αναλώσιμα και πράττει ότι του πω, αλλά δε καταλαβαίνω γιατι να είμαι υποχρεωμένος να το κάνω αυτό το πράγμα και να πρέπει να ψάχνω και την τελευταία λεπτομέρια για κάθε service έχω δεν έχω χρόνο. Και άντε πες εγω οκ... Γουστάρω κιόλας... Ένας άλλος ανθρωπος που δε θέλει να το κάνει αυτό? Τι κάνει? Αφήνει τη μοτό του στη τύχη του καθενός? Γίνεται ξαφνικά ειδικός στη μηχανολογία? Ε αυτά τα θέματα τα έχει λυμένα η YAMAHA προς το παρόν στην Ελλάδα.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSXR 1000 Aprilia RSV4 (1000cccc)

Δημοσιεύτηκε

πάντως Εξουσιοδοτημένο κατάστημα μεγάλης εταιρίας (ονόματα δεν θίγουμε γιατί η Ρόδος είναι και μικρή σε σχέση με την Αθήνα) δεν μπορούσε να βρει πρόβλημα σε μηχανάκι κούτας και το βρήκε "μαστόρι"... Τι να πεις.... Εξουσιοδοτήσεις!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0