Σεκ Σαπίλ

Πώς αποφεύγουμε ζωάκια στα 3-4 μέτρα;

35 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha Fz6 S2 ABS Shark RSI

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Απλό το ερώτημα, ποια είναι η αντίδρασή μας όταν πετάγεται σκυλί γατί καμικάζι μπροστά μας στα 4 μέτρα το πολύ; Ρωτάω επειδή τη νύχτα ειδικά γυρνώντας σπίτι στο χωριό, φέτος το καλοκαίρι είχα την ατυχία να λιώσω με το κουτί ένα κουνάβι και μία γάτα σε αυτοκτονική τους προσπάθεια να περάσουν κάθετα απέναντι. Πήγαινα με 50-60 κιόλας, δεν είναι να πεις ότι έτρεχα... Το μόνο που κατάφερα ήταν ένα αποτυχημένο ελιγμό σε τόσα λίγα δευτερόλεπτα αντίδρασης, με αποτέλεσμα να τα πατήσω όχι με τους αριστερούς, αλλά με τους δεξιούς τροχούς (πετάχτηκαν από την δεξιά πλευρά του δρόμου και ενστικτωδώς έκανα ελιγμό προς τα αριστερά). Σας έχουν τύχει παρόμοια σκηνικά; Πώς τα διαχειριζόμαστε εάν είμαστε σε μοτοσυκλέτα; Ανάλογά με το από που ξεπετάγονται, σε ποια κατεύθυνση κάνουμε ελιγμό; Ευχαριστώ...

Τροποποιήθηκε από τον Σεκ Σαπίλ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Jetpack

Δημοσιεύτηκε

Δύσκολο να αποφύγεις με ασφάλεια.

Καλύτερα να πατήσεις το ζωάκι, παρά έναν άνθρωπο ή κάποιον στο αντίθετο ρεύμα ή να χτυπήσεις εσύ. Δυστυχώς για το ζωάκι.

Για μοτό δεν έχω ιδέα τι θα έκανα..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT1200Z (1199cc)

Δημοσιεύτηκε

Ειναι δυσκολο και επικινδυνο να προσπαθήσεις να τα αποφύγεις σε τόσο μικρή απόσταση όπως τα  3-4 μέτρα...για πλάκα βρίσκεσαι πάνω στον τοίχο ή στο αντίθετο ρεύμα. 

Εξαρτάται βέβαια και από την ταχύτητα που έχεις, την ποιότητα του οδοστρώματος,τα φρένα,τα ελαστικά και φυσικά την εμπειρία. 

Δυστυχώς κάποια ζώα έχουν αυτή την κακή συνήθεια και κυνηγούν τα φώτα.Το χειρότερο σενάριο βέβαια είναι τα μεγαλύτερα ζώα όπως οι αρκούδες ή όπως τα βόδια  στο δικό μου το χωριό όπου κάποιοι βοσκοί τα έχουν γραμμένα όλα στα παπάρια  τους και θέτουν σε κίνδυνο τόσο κόσμο εδώ και χρόνια. 

Καλά φωτα,χαμηλή ταχύτητα και προσοχή στο δρόμο οι μόνες "σιγουρες" λύσεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB300R (287cc)

Δημοσιεύτηκε

Απλό το ερώτημα, ποια είναι η αντίδρασή μας όταν πετάγεται σκυλί γατί καμικάζι μπροστά μας στα 4 μέτρα το πολύ; Ρωτάω επειδή τη νύχτα ειδικά γυρνώντας σπίτι στο χωριό, φέτος το καλοκαίρι είχα την ατυχία να λιώσω με το κουτί ένα κουνάβι και μία γάτα σε αυτοκτονική τους προσπάθεια να περάσουν κάθετα απέναντι. Πήγαινα με 50-60 κιόλας, δεν είναι να πεις ότι έτρεχα... Το μόνο που κατάφερα ήταν ένα αποτυχημένο ελιγμό σε τόσα λίγα δευτερόλεπτα αντίδρασης, με αποτέλεσμα να τα πατήσω όχι με τους αριστερούς, αλλά με τους δεξιούς τροχούς (πετάχτηκαν από την δεξιά πλευρά του δρόμου και ενστικτωδώς έκανα ελιγμό προς τα αριστερά). Σας έχουν τύχει παρόμοια σκηνικά; Πώς τα διαχειριζόμαστε εάν είμαστε σε μοτοσυκλέτα; Ανάλογά με το από που ξεπετάγονται, σε ποια κατεύθυνση κάνουμε ελιγμό; Ευχαριστώ...

Τι κάνανε παρέα μια γάτα και ένα κουνάβι; :tooth:

Δυστυχώς για τα ζωντανά, το καλύτερο είναι να μην κάνεις ελιγμό καθόλου. Σταθερό τιμόνι γιατί οι ελιγμοί μπορεί να έχουν χειρότερα αποτελέσματα. Και να ζήσουμε να τα θυμόμαστε.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε

Μια φορα που μου εχει τυχει,αν και ξερω οτι δεν ειναι και η πιο φιλεσπαλχνη λυση.....ενστικτωδως κρατω με δυναμη το τιμονι,ανοιγω γκαζι και προσπαθω να αποφορτισω τον μπροστινο τροχο τραβωντας ελαφρα ουτως ωστε να μην μου τον μπλοκαρει με το σωμα του .

Μια φορα με γατα επιασε.....με πιο μεγαλο ζωο π.χ. σκυλο δεν μπορει να γινει αυτο.....και απλα θεωρω η πιο σωστη λυση αν δεν μπορεις με ασφαλεια να το αποφυγεις ειναι να κρατησεις δυνατα το τιμονι και μειωση ταχυτητας.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys (650cc) HJC Rpha 10+ MV Agusta Veloce (800cc)

Δημοσιεύτηκε

Σε τόσο μικρή απόσταση δεν μπορείς να κάνεις απολύτως τίποτα...

Εστω ότι κινήσαι με 60χαω, που είναι χονδρικά 16μέτρα ανα δευτερόλεπτο......μέχρι να το σκεφτείς το πάτησες και έχεις βαρέσει και μια 10αρα μέτρα ακόμα. 

Το θέμα είναι να είσαι τυχερός και δεν πέσεις με την μηχανή. Το αμάξι αναλογα με τον όγκο του ζώου...

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Inazuma 250 AGV K3 Ducati Monster 796

Δημοσιεύτηκε

Μαλλον μια  τις λιγες περιπτωσεις οπου τα 500 παραπανω Ευρω του ABS μπορουν να φανουν καλη επενδυση:laugh:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

Μια φορα που μου εχει τυχει,αν και ξερω οτι δεν ειναι και η πιο φιλεσπαλχνη λυση.....ενστικτωδως κρατω με δυναμη το τιμονι,ανοιγω γκαζι και προσπαθω να αποφορτισω τον μπροστινο τροχο τραβωντας ελαφρα ουτως ωστε να μην μου τον μπλοκαρει με το σωμα του .

Μια φορα με γατα επιασε.....με πιο μεγαλο ζωο π.χ. σκυλο δεν μπορει να γινει αυτο.....και απλα θεωρω η πιο σωστη λυση αν δεν μπορεις με ασφαλεια να το αποφυγεις ειναι να κρατησεις δυνατα το τιμονι και μειωση ταχυτητας.

Αυτό που λέει ο Τζώρτζης νομίζω γράφει και η θεωρητική εκπαίδευση και (αν μπορέσεις φυσικά να το εφαρμόσεις την ώρα της κρίσης) ακούγεται η βέλτιστη επιλογή.

Δε μου έχει τύχει με το μηχανάκι (φτου-φτου για όλους), με το αμάξι χτύπησα σκύλο (απόλυτο σκοτάδι, πετάχτηκε από το πουθενά) και ούτε το πόδι από το γκάζι, δυστυχώς, δεν πρόλαβα να σηκώσω. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Μαλλον μια  τις λιγες περιπτωσεις οπου τα 500 παραπανω Ευρω του ABS μπορουν να φανουν καλη επενδυση:laugh:

Στην συγκεκριμένη περίπτωση το ABS δεν πρόκειται να βοηθήσει απολύτως πουθενά. Όπως εύλογα επισημαίνει ο @lavazutra, αν υποθέσεις ότι πας με 60 χλμ/ώρα (γύρω στα 15 μέτρα ανά δευτερόλεπτο) και μιλάμε να σου πεταχτεί στα 3-4 μέτρα κάποιο ζώο μέχρι να πατήσεις την μανέτα του φρένου θα το έχεις ήδη πατήσει. Σε περιπτώσεις όπως αυτές, εγώ προσωπικά απλά θα προσευχόμουν να μην χάσω τον έλεγχο της μηχανής!

Τροποποιήθηκε από τον The Dread Rider
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Modenas Dinamik (125cc) Triumph Explorer (1200XCcc)

Δημοσιεύτηκε

Όγκος+ταχύτητα+ορμή=κατεύθυνση=ισορροπία!

Σταθερό γκάζι ή και παραπάνω γκάζι για να ευθυγραμμίσουμε/ισορροπήσουμε καλύτερα την μοτοσυκλέτα και αναγκαστικά το περνάς από πάνω!

:smile:

Αν έχεις τα αντανακλαστικά και μετρήσεις τις συνθήκες και μπορείς να το αποφύγεις κάν'το!

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Inazuma 250 AGV K3 Ducati Monster 796

Δημοσιεύτηκε

 Σε περιπτώσεις όπως αυτές, εγώ προσωπικά απλά θα προσευχόμουν να μην χάσω τον έλεγχο της μηχανής!

κ μαντεψε τι βοηθαει να μην χασεις τον ελεγχο σε φρεναρισμα πανικου..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Modenas Dinamik (125cc) Triumph Explorer (1200XCcc)

Δημοσιεύτηκε

Το ABS βοηθάει στο φρενάρισμα! Όταν μπεις σε τροχιά αποφυγής και αλλάξεις πορεία βοηθάει το TCS!

Άπαξ όμως ανάμεσα στο φρενάρισμα και την αποφυγή βρεις και διπλώσει το τιμόνι δεν σε σώζει τίποτα! :tooth::tooth::tooth:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

κ μαντεψε τι βοηθαει να μην χασεις τον ελεγχο σε φρεναρισμα πανικου..

Μίλησα εγώ για απώλεια ελέγχου κατά την διάρκεια φρεναρίσματος πανικού; Εγώ λέω να μην χάσεις τον έλεγχο αφού πατήσεις το ζωάκι, δεν είπα κάτι για φρενάρισμα. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM (Μπραπcc) agv Αλλος καμια 25αρια

Δημοσιεύτηκε

Αγοραζεις 1 αντε 2 κυλινδρους το πολυ οποτε εχεις καλητερο φρεναρισμα.:laugh:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

Αγοραζεις 1 αντε 2 κυλινδρους το πολυ οποτε εχεις καλητερο φρεναρισμα.:laugh:

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ :worthy::2funny: 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
MV Agusta brutale (800cc)

Δημοσιεύτηκε

Το μόνο που μπορείς να κάνεις, είναι να κρατήσεις σταθερό τιμόνι και να ανοίξεις γκάζι.   Αν είσαι και θρήσκος, λες και καμια προσευχούλα από μέσα σου.:tooth:

Μου έχει τύχει 2 φορές με μηχανή.  Μια με γάτα και μια με λαγό.   Η παραπάνω αντίδραση δούλεψε μια χαρά.  Ειδικά στη 2η περίπτωση μου έβγαλε και καλό μεζε. :tongue:

Με αυτοκίνητο δεν μου έχει τύχει ποτέ αλλά και εκεί νομίζω ότι το καλύτερο είναι να κρατήσεις σταθερή πορεία και ό,τι γίνει.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Καθώς την έχω πατήσει αλλα και πατήσει πολλές φορές με ζωάκια θα σου δώσω τις εξής συμβουλές....

1.σκυλιά :

τα σκυλάκια, έχουν την τάση να κοιτάνε τον δρόμο πρίν περάσουν απέναντι. Όμως καμιά φορά περνάνε κοιτόντας την αντίθετη μεριά του δρόμου καθώς στερούν εφιήας , με αποτέλεσμα ενώ τα βλέπεις να περπατάνε στο πεζοδρόμιο ξάφνου περνάνε τον δρόμο κοιτόντας αριστερά αντί για δεξιά , άσχετα αν εσύ έρχεσε με ταχύτητα και είσαι στα 5 μέτρα. Άρα τα σκυλάκια θέλουν προσοχή γιατί περνάνε τον δρόμο αργά μέν αλλα περνάνε ,αλλα δεν πετάγονται συχνά όπως τα γατιά σε σπασμοδική κύνηση..... Το μόνο επυκύνδινο και άξιο προσοχής μετα σκυλιά είναι όταν πάνε να γαυγήσουν κοντά σε τροχό αυτοκινήτου, όταν ορμάνε σε κοπάδια , έιτε σε μηχανάκια το κλασικό που έρχονται και κοιτάνε τον τροχό, γαυγίζοντας μανιοδός, με το μηχανάκι δέν πανικοβαλόμαστε και κανουμε καναν ελυγμο περιεργο και πατησουμε κανα σκυλακι, και με το αμαξι κραταμε σταθερη πορεια, τα σκυλια ερχονται στα πλάγια του οχήματος και σπανεια μπροστα.... έχω δεί με τα μάτια μου βανάκι να πέρνει απο κάτω σκυλάκο που όρμηξε στις ρόδες να γαβγίσει και αυτός τρόμαξε και στον ελυγμό το πήρε απο κάτω. ΑΝ πάμε με μεγάλη ταχύτητα σε εθνηκό δρόμο 120-140 δέν σταματάμε, δέν φρενάρουμε, το πατάμε απλά γιατί αν αντιδράσουμ σπασμοδικα με τέτοια ταχύτητα θα έχουμε κακα αποτελεσματα . ανάλογα με το πόσο μεγάλο είναι το σκυλί θα έχουμε την αναλογη ζημιά, απο σπασμένο προφυλακτίρα μέχρι σπασμένο ψυγείο, όμως απο το να φρεναρουμε και να πέσουμε με την μοτο ή να φύγει το αυτοκίνητο απο την πορεία του και να κανουμε καραμπόλα καλύτερα έτσι.... κανένα σκυλί δέν είναι αρκετά μεγάλο για να το φέρει μέσα απο το παρπριζ, συνήθος θα το πάρει απο κάτω ή θα διαμελιστεί, με την μηχανή δέν ειπάρχει γυρησμός, με 90χλμ εγω με το κτμ, γατί στα 15 μέτρα δέν κατάφερα ποτέ να σταματήσω, την πάτησα, η εγω ή αυτο... συνδιασμός κακιάς σφάλτου, μικρής απόστασης αναγνωρισης εμποδίου και μεγάλη ταχύτητα αυξάνουν την πιθανότητα να πατήσεις το ζώο

2.γατιά :

τα γατιά έχουν ΟΛΑ την ίδια συμπεριφορά..... όταν βλέπουμε γατί στην άκρη του δρόμου όσο το πλισιάζουμ αυτό ΠΑΝΤΑ αντί να πάει στην μεριά του πεζοδρομίου, πάει πάντα στην μεριά που ακούει τον ήχο δηλαδη τρεχει παραληλα με την πορεια που έχουμε εμεις με την μηχανη και τελευταια στιγμή πετάγεται στην ρόδα..... σας το λέω απο εμπειρία.... έχω γίνει μαγνήτης γατιών..... επίσης βράδυ όταν περνάμε απο στενά με αυτοκίνητα παρκαρισμενα, τα γατιά πεταγονται απο τα αυτοκίνητα απο κάτω να περάσουν απέναντι ακριβώς την στιγμή που σε βλέπουν να πλισιάζεις, καθώς σε έχουν μπαμίσει απο 20 μέτρα μακριά σε κοιτάνε και όταν πλισιάσεις το έχουν στην φύση τους να πεταχτούν να τραπούν σε άτακτο φυγή, με αποτέλεσμα και αργά να πηγένεις, να το πατήσεις γαιτί ατό γίνεται εφνήδια... Ο χειρώτερος τρόπος να πάθεις ατύχημα είνα ιαπο εφνήδιο εμπόδιο και αργή αναγνώρηση του.... οι γάτες είναι διαόλια στα τυχήματα... ΄δεν την αποφευγεις αν δέν μπορείς την πατας, με ευθεια σταθερα το τιμόνι για να μήν χάσεις το μπροστινο, γιατί πετσί είναι και γλυστράει. Και εγώ φιλόζοος είμαι αλλα ή εμείς παιδιά ή αυτά...... δέν τύθετε κάν θέμα επιλογής για μένα. αν μπορείς να το αποφύγεις κάνε το αλλιώς αστο το γκαζι και το φρενο ασε την μηχανη να ρολαρει χαλαρα και παρτο απο κάτω..... έτσι είναι.... στα 4 μέτρα και με 50 να πάς , το εφνήδιο εμπόδιο δέν το σώνεις

3.περιστέρια....

μένουν ακίνητα, μέχρι να περάσεις απο 4 μέτρα κοντα... φτερουγίζουν πετόντας σε απροσδυόριστη κατεύθυνση..... σε καλήτερη μοίρα απο τις γάτες καθώς δέν παραμένουν καταβάση κρημένα όπως οι γάτες, αρα τα έχεις δέι ΑΡΑ έχεις προβλέψει..... έχουν την τάση να πετάγονται στον τροχό και στα κεφάλια (εύχομαι να μήν φάτε ποτέ περιστέρι στην μάπα με πολλά χλμ, γιατί πονάει πολύ και το στιγμιέο σοκ, σε αποπροσανατολίζει σε επικύνδινο βαθμό......

4.ζώα στην επαρχία

επιδή εδό μιλάμε για μεγάλα ζώα απο κατσίκια, γουρούνια μεχρι αγελάδες, στην επαρχία ΔΕΝ τρέχουμε, μαντεψε τι θα γίνει αν σκάσεις πάνω σε αγελάδα 600 κιλά.....

με λίγα λόγια, προβλέπουμε το εμπόδιο για να σοθούμε, αν ειναι βράδυ έχουμ το νού μας για γάτες και την απότομη αντίδρασή τους.... έιμαστε κοντά σε περιστέρια προσέχουμε, βλέπουμε σκυλια πάμε σιγά τα αφήνουμε να περάσουν απέναντι ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΚΟΡΝΑΡΟΥΜΕ τρομάζουν και τρέχουν όπου νάνε και μπορει να γίνει ατύχημα. άν το ζώο πεταχτεί απότομα και έχουμ τα ανταλακλαστικα και τον χρονο να αποφασήουμε αν το μέγεθος μας περνει να το πατησουμε καλός, αλλιώς τα σπασμοδικά φρένα και ελιγμοί δεν σε σώνουν ... είανι δίκοπο μαχέρι, η το πατάς και διακινδηνεβεις λόγο αδράνειας να πέσεις, ή ο περνας απο δίπλα αλλα αυτο μπορεί απο αντίδραση να πεταχτεί στον τροχο

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

Πάντως αν χρειαστεί να περάσεις πάνω από το ζώο τελικά, πριν την πρόσκρουση σφίγγεις τα χέρια στο τιμόνι και αμέσως μετά χαλαρώνεις και προσεύχεσαι η μπροστά ρόδα να ξαναευθυγραμμιστει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Fz6 S2 ABS Shark RSI

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Δεν περίμενα να υπάρχει περίπτωση να περάσω από πάνω από ζωντανό με τη μηχανή και αυτή να μείνει όρθια, αλλά αφού η πλειοψηφία αυτό λέει :biggrin:

Ωστόσο, στο πώς κρατούμε σταθερή τη μοτοσυκλέτα γενικότερα πχ λακκούβα βάζω μία επιφύλαξη στο πόσο σφικτά κρατάμε το τιμόνι. Απ'όσα γνωρίζω για το θέμα, στηριζόμαστε κυρίως πάνω της με το να σφίξουμε το ντεπόζιτο με τα πόδια, ελαφρύ άνοιγμα του γκαζιού για αποφόρτιση μπροστινού και όχι ιδιαίτερα σφιχτό το τιμόνι με την έννοια ότι η μοτοσυκλέτα εν κινήσει γνωρίζει καλύτερα τον τρόπο να ευθυγραμμιστεί και εμείς σφίγγοντάς το, μόνο χειρότερα μπορούμε να κάνουμε τα πράγματα. Ένα το κρατούμενο.

Πηγαίνοντάς το λίγο γενικότερα τώρα, ας πούμε στην περίπτωση που πετάγεται από δεξιά εμπόδιο, για παράδειγμα ολόκληρο αυτοκ/το μέσα στο δρόμο ακριβώς στην πορεία μας, και ο ελιγμός αποφυγής καθίσταται αναγκαίος,  το βλέμμα μας το "λοκάρουμε" στην πίσω πλευρά του για να το αποφύγουμε;

Τροποποιήθηκε από τον Σεκ Σαπίλ
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Husqvarna Vitpilen (701cc)

Δημοσιεύτηκε

εγώ έχω 4κ ss,το πάω στο powerband του ΠΑΝΤΑ,οπότε ό,τι και μου πεταχτεί,κάνω ένα τσακ το γκάζι και κάνω ό,τι ελιγμό θέλω.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Tiger (1050cc) Shoei XSpirit + AGV Blade MV Agusta F4 RepartoCorse (998cc)

Δημοσιεύτηκε

εγώ έχω 4κ ss,το πάω στο powerband του ΠΑΝΤΑ,οπότε ό,τι και μου πεταχτεί,κάνω ένα τσακ το γκάζι και κάνω ό,τι ελιγμό θέλω.

:wacko:

what?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Husqvarna Vitpilen (701cc)

Δημοσιεύτηκε

:wacko:

what?

κάτι δικά μου,απ'το προηγούμενο επεισόδιο

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Δεν περίμενα να υπάρχει περίπτωση να περάσω από πάνω από ζωντανό με τη μηχανή και αυτή να μείνει όρθια, αλλά αφού η πλειοψηφία αυτό λέει :biggrin:

Ωστόσο, στο πώς κρατούμε σταθερή τη μοτοσυκλέτα γενικότερα πχ λακκούβα βάζω μία επιφύλαξη στο πόσο σφικτά κρατάμε το τιμόνι. Απ'όσα γνωρίζω για το θέμα, στηριζόμαστε κυρίως πάνω της με το να σφίξουμε το ντεπόζιτο με τα πόδια, ελαφρύ άνοιγμα του γκαζιού για αποφόρτιση μπροστινού και όχι ιδιαίτερα σφιχτό το τιμόνι με την έννοια ότι η μοτοσυκλέτα εν κινήσει γνωρίζει καλύτερα τον τρόπο να ευθυγραμμιστεί και εμείς σφίγγοντάς το, μόνο χειρότερα μπορούμε να κάνουμε τα πράγματα. Ένα το κρατούμενο.

Πηγαίνοντάς το λίγο γενικότερα τώρα, ας πούμε στην περίπτωση που πετάγεται από δεξιά εμπόδιο, για παράδειγμα ολόκληρο αυτοκ/το μέσα στο δρόμο ακριβώς στην πορεία μας, και ο ελιγμός αποφυγής καθίσταται αναγκαίος,  το βλέμμα μας το "λοκάρουμε" στην πίσω πλευρά του για να το αποφύγουμε;

 Μάλλον δε διάβασες καλά τι έγραψα. Όταν πας να χτυπήσεις το εμπόδιο κρατάς σφιχτά το τιμόνι (για να μη σου διπλώσει από την πρόσκρουση). Μόλις χτυπήσεις το εμπόδιο τότε χαλαρώνεις τα χέρια ώστε να βρει πάλι ο τροχός την ευθεία του. Τουλάχιστον αυτό μας είπαν στο riding school, αλλά και ένα γρήγορο γκουγκλαρισμα το ίδιο λέει. 

 

Τεσπα, δεν ξέρω γιατί απαντάω, αφού τα ξέρεις ήδη...

Τροποποιήθηκε από τον pitapola

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε

εγώ έχω 4κ ss,το πάω στο powerband του ΠΑΝΤΑ,οπότε ό,τι και μου πεταχτεί,κάνω ένα τσακ το γκάζι και κάνω ό,τι ελιγμό θέλω.

Ρε φιλε, αφου ειπαμε.. τα 4κ ειναι ψοφια χαμηλα και λοιπα, μη παιζεις με τον πονο μας (πλακιτσα)

Μου εχει τυχει βραδυ σε ευθεια σε βουνο να μου πεταχτει σκυλος, πηγαινα με καμια 100ρια χλμ, (τεραστια ευθεια αδειος δρομος, χαλια φωτα το κλε) και ειδα το χαρο με τα ματια μου.. ακουμπησα για κανα χιλιοστο πανω του.. 

Απο τοτε ειδικα σε ευθειες αδειες στη μεση του πουθενα, που εχει κανα βενζιναδικο κλειστο πχ κλπ κλπ, παω κοτα.. 

Αν πεσω απανω του, καλα κρασια και σε μενα και στο σκυλο.. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

4e6ylj85f

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα