Stratakos123

Σωστό στρώσιμο Crypton X

37 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Δημοσιεύτηκε

Γεια σας και παλι!!! Το Σάββατο αγορασα ενα καινούριο yamaha crypton x το παπι μέχρι αυτη τη στιγμή έχει 250 χλμ....τωρα αυτα που προσέχω μεχρι τώρα ειναι:

Να ζεσταίνω το παπί οταν ειναι κρύο για 5 λεπτά και πιο λιγο...

Να μην το τρέχω (τα περισσότερα χλμ που το παω είναι 60)

Δεν το δουλεύω με υψηλές στροφές

Η ερώτηση ειναι: πως σασ φαίνονται τα παραπάνω μεχρι τώρα....και τι άλλο θα μπορούσα να προσέξω ώστε να στρωθεί όμορφα? Επίσης: πρέπει να μην το κρατάω σε σταθερές στροφές? 

Και αν βάζω 4η στα 50 χλμ πειράζει?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM

Δημοσιεύτηκε

- αν εννοεις οτι το αφηνεις 5 λεπτα ρελαντι καλοκαιριατικα , ειναι υπερβολη

- μεχρι 80 μπορεις να το πας ανετα

- μην δουλευεις μεγαλη ταχυτητα με λιγες στροφες κ μικρη ταχυτητα με πολλες στροφες και εισαι οκ . 

- οχι δικαβαλο 

καλοριζικο κ καλοταξιδο φιλε . ευχομαι να χαρεις ομορφες βολτες κ απροβληματιστες μετακινησεις.

ποιο χ πηρες ακριβως κ ποσο κοστισε?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona 675 (675cc) Kawasaki ZX10R (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Να ζεσταίνω το παπί οταν ειναι κρύο για 5 λεπτά και πιο λιγο...

5 λεπτά στο ρελαντί; το ξεσκίζεις έτσι, δεν το στρώνεις φίλε...

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλορίζικο, καλοτάξιδο!!

 

 

  • Δε το ζεσταίνεις 5 λεπτά. Μόνο κακό κάνεις. Αναλόγως την εποχή (εξωτερική θερμοκρασία) κάνεις ένα πολύ ελαφρύ ζέσταμα. Βάζεις μπροστά το μηχανάκι και μέχρι να φορέσεις το κράνος σου (και γενικά τον εξοπλισμό σου) το αφήνεις να δουλέψει στο ρελαντί του (που θα είναι ελαφρώς ανεβασμένο λόγω αυτόματου τσοκ). Ξεπαρκάρεις και ξεκινάς, απλά με ήπια οδήγηση. Προσωπικά θα σου έλεγα πως ξεκινάς όταν κλείσει το αυτόματο τσόκ, δηλαδή στη φάση που πέσουν οι στροφές του μοτέρ στο κανονικό ρελαντί (συνήθως ±στο λεπτό θα γίνεται αυτό, στις καλοκαιρινές μέρες συντομότερα, στις χειμερινές λίγο πιο αργά)
  • Έχεις στροφόμετρο? Νομίζω ναι. Οπότε στα πρώτα 500km το πηγαίνεις μέχρι 4 ή 4.5 χιλιάδες στροφές (διάβασε το manual. Σίγουρα λέει τις προτάσεις του κατασκευαστή). Όχι σταθερά ντε και καλά. Όσο πλησιάζεις τα πρώτα 500χλμ κάνεις ανοιγματάκια μέχρι τις 6 χιλιάδες (πχ έχεις τρίτη στο σασμάν, ανοίγεις μέχρι τις 6 χιλιάδες και στο καπάκι βάζεις 4η και 5η σχεδόν άμεσα για να πέσει το στροφόμετρο περίπου στις 4.5χιλιάδες) και στα επόμενα 500 χλμ (άρα 500 προς 1000) δουλεύεις στην περιοχή των 6 χιλιάδων. Και όταν πλησιάζεις τα 1000 χιλιόμετρα κάνεις ανοίγματα μέχρι τις 8000 στροφές.
  • Δεν υπάρχει κανόνας «δε το τρέχω». Απλά το δουλεύεις όπως περίπου σου ανέφερα. Να ξέρεις πως πρέπει να αποφεύγεις δια ροπάλου τις κρεμασμένες μετακινήσεις. Πχ δε βάζεις 5η σε ελαφρώς ανηφορικό δρόμο και το μοτέρ στις 2500 στροφές και να ανοίγεις το γκάζι. Κατέβασε 3η ώστε να παίζεις στις 4.5 ή στις 6 κοκ (αναλόγως την «περιοχή» του στροφομέτρου που δουλεύεις
  • Επίσης θα σου πρότεινα να κάνεις μια αλλαγή λαδιών κάπου στα 500 ή 600 χλμ μαζί με το φίλτρο λαδιού που υποθέτω πως έχει (εκτός κι αν ο κατασκευαστής λέει στα 1000, οπότε άλλαξε στα 1000)
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

- αν εννοεις οτι το αφηνεις 5 λεπτα ρελαντι καλοκαιριατικα , ειναι υπερβολη

- μεχρι 80 μπορεις να το πας ανετα

- μην δουλευεις μεγαλη ταχυτητα με λιγες στροφες κ μικρη ταχυτητα με πολλες στροφες και εισαι οκ . 

- οχι δικαβαλο 

καλοριζικο κ καλοταξιδο φιλε . ευχομαι να χαρεις ομορφες βολτες κ απροβληματιστες μετακινησεις.

ποιο χ πηρες ακριβως κ ποσο κοστισε?

Σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση οχι δν το αφηνω 5 λεπτα για ζεσταμα το πολυ 2 μεχρι να καταλαβω οτι εχει ζεσταθει το μοτερ....ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου!!

Το αγαγορασα σε μαυρο χρωμα 2820 ευρω!!!

Και παλι ευχαριστω!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

μην το ζεστενεις τοσο πολυ γιατι δεν κανει! 1 λεπτο το πολυ!!

απο εκει και περα να πηγαινεις ηρεμα οχι πολλα χιλιομετρα με σταθερη ταχυτητα και να μην κρεμαει το μηχανακι:ok:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Παιδιά δεν το αφηνω 5 λεπτα για ζέσταμα απλα το ειπα ετσι ωια να μην ακουστουν λιγα απλα πιο πολυ θελω να ξερω για τις στροφές και τις αλλαγες ταχυτήτων...και οχι δεν εχω στροφομετρο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

δεν εχει στροφομετρο γιαννη.  εχει 4 ταχυτητες

 

βαζεις μπρος , ακους τις στροφες ειναι λιγο πανω απο το κανονικο , σε λιγο(δευτερολεπτα) πεφτουν κ ξεκινας χαλαρα για λιγα λεπτα μεχρι να ζεσταθει το λαδι.

 

σπεσιαλ υποθετω πηρες . πολυ ωραιο.

Τροποποιήθηκε από τον tammy

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

δεν εχει στροφομετρο γιαννη.

 

βαζεις μπρος , ακους τις στροφες ειναι λιγο πανω απο το κανονικο , σε λιγο(δευτερολεπτα) πεφτουν κ ξεκινας χαλαρα για λιγα λεπτα μεχρι να ζεσταθει το λαδι.

 

σπεσιαλ υποθετω πηρες . πολυ ωραιο.

οχι δεν ειναι το σπεσιαλ ειναι το τελειως μαυρο με ακτινες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM

Δημοσιεύτηκε

και πηγε 2800€ ?????

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

και πηγε 2800€ ?????

ναι ο θειος μου πηρε σπεσιαλ 3020 ευρω

και πηγε 2800€ ?????

ναι ο θειος μου πηρε σπεσιαλ 3020 ευρω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Δε θυμόμουν....Νόμιζα πως έπαιζε στροφόμετρο.

Οπότε....

Μάθε στο συνεργείο/αντιπροσωπεία/εδώ (από ιδιοκτήτη με μαμά μηχανάκι) πόσα km/h βγάζει η κάθε σχέση.

Οπότε, ότι βγάζει η σχέση, θα υπολογίζεις το μισό και λίγο παρακάτω αρχικά και σιγά σιγά ανεβάζεις!

Πχ (υποθετικά σενάρια): έστω βγάζουν οι ταχύτητες 1η 45, 2α 65, 3η 100, 4η 130. [τα νούμερα από εδώ] Εσύ θα αλλάζεις ως εξής:

  • μέχρι την πρώτη 500άδα, 20-30-50-70
  • 500-->1000χλμ, 30-50-75-100
  • 1000-->1500χλμ, 40-55-80-115
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

1.καλό ζέσταμα. Τώρα το καλοκαίρι, 1 λεπτο με το ρολόι με τέτοιες ζέστες είναι αρκετό. Χειμώνα, 6λεπτά. Το ζεστένεις και εφυγες χαλαρα....

2. ΔΕΝ εχεις θέμα για δυκάβαλο. Μεγάλος μύθος αλλα και όχι ταυτόχρονα. Αν είσαι 70 κιλα εσύ και αλλα τόσα ο συνεπηβάτης είναι σαν να πας μονοκάβαλος κια να είσαι 140 κιλά. Ειπάρχουν τέτοι άνθρωποι που καβαλάνε παπί.... δέν βλεπω όλων αυτών να είναι σπασμένα. Απλά στο δυκάβαλο θα το πηγένεις μαλακά και όμορφα χαλαρά και ΟΧΙ μεγάλες αποστάσεις με δυο πάνω. Το μοτέρ όταν έχει να σούρει στην καμπούρα του μεγάλο βάρος ζορίζεται περισότερο, αλλα το κρίπρον έχει ψυχή μην το φοβάσε....

3.για κανένα λόγο δέν μαρσάρεις χωρίς σχέση στο σασμάν. Όλο το ζόρι το τρώει ο στρόφαλος τσάμπα χωρίς να έχει κάπου να το δώσει. Ιδικά στο στρόσημο καλήτερα να αποφευγεις ξερόγκαζα....

4..δεν κοφτιάζεις το μοτέρ ποτέ, 

5. το πάς μέχρι 60-70 το πολύ και με σωστές σχέσεις στο κυβότιο, να το ακούς να δουλέυει σαν βελούδο

6. βγάλτο και αττική οδό στα 500 χλμ. βάλε μέσα τελεταία σχεση στο σασμάν και κάνε κάμποσα χλμ. στο στρόσημο καλό είναι να δουλεύουν όλες οι σχεσεις του σασμάν , όχι όλο πρώτη δευτέρα.

7. απέφυγε πίξημο στην κήνιση , καλήτερα στο στρόσιμο το μοτέρ να δουλεύει ποιο ανετα σε πορεία....

8. μήν κτεβάζεις ταχυτητες απότομα στο μοτέρ

9.μήν το σκορτσάρεις. πολοί νομήζουν ότι άμα χώσουν μέσα 4ρτη και το πάνε με 10 είναι καλο. ΔΕΝ είναι καλό, καταστροφικό είιναι γιατί το σκορτσάρισμα γαμάει τα ρουλεμάν του εκεντροφόρου την μπιέλα και τα πάντα γενικά....

10.κοιτάς νεράκι στο ψυγείο να είναι επαρκή, κοιτάς το μηχανάκι γενικά για διαροές(σε νεα μηχανάκια επιβάλετε να τα βλέπεις αυτα να είσαι σιγουρος οτι δεν θα σουβγαλει κατιδεν εχει σχεση καινουργιο), τα λάδια του πάντα πριν φύγεις να βλέπεις πιέσεις ελαστηκών. Θα κάνεις τα σέρβις του ΟΠΩς ΤΑ ΛΕΕΙ ΤΟ ΜΑΝΟΥΑΛ ΤΙΠΟΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ. μήν ακούσεις μαστόρι αμα σου πεί ότι δεν είχα φίλτρο λαδιου και δεν το αλαξα το φυσηξα και είσαι μάγκας.... τέτοιες μαλακίες με έφαγαν όταν είχα το σιμ κάποτε. Θα του αλάζεις το λαδάκι του με ότι λέει το μάνουαλ, στο χλμ που λέει και καλό θα είναι η μάλλον να το κάνεις, κάθε αλλαγή λαδιών να αλλάζεις και το φίλτρο λαδιου γιατι στην αρχή ένα μοτέρ λόγο τριβών μέχρι τα μέταλα να πάρουν το καλούπι τους έχουν περισσότερα ρινίσματα απο το κανονικό (μήν φανταστείς ότι θα δείς το φίλτρο να είναι σαν τον μαγκνίτο, αλλα αυ΄τα που δέν φένοτναι με το μάτι κάνουν την ζημιά) γενικά να είσαι επιμελής με τα σέρβις.

11. Μήν κάνεις 500 χλμ σε μία μέρα, παρόλο υδρόψυκτο, οι ζέστες κάνουν κακό στο μοτέρ, μήν το αναγκάσεις να δουλεύει συνέχει το βερντιλατέρ του. Καλήτερα πορεία και λίγα χλμ παρά σφηνομένος με 1τη -2ρα και κάψιμο. 

12. αυτά αν τα κάνεις σωστα και με λογική με τα τα 1500 σκιστο στα παπάρια σου. αλλα μέχρι τα 1500 να το πάς σαν μωρό.... (σαν μωρό ολίγον υπερβολή, μέταλα έχεις όχι πέτσα αλλα και πάλι θέλει στοργή για να το προσέξεις για 1500χλμ και μετα θα σε προσέχει για πάντα)

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Στρωσιμο? χαχαχαχαχαχαχα.... Τα ιδια μας ελεγαν πριν 20 χρονια που πρωτοκαβαλησα παπακι, δεν υπαρχει στρωσιμο αυτου του ειδους εν ετη 2016... Δεν εχω στρωσει ποτε μηχανακι με αυτη τη στενη εννοια, ολα μου τα μηχανακια πηγαιναν πολυ καλα και δεν ειχαν ζημιες, παντα εκανα τη σωστη προθερμανση του μοτερ και οδηγουσα σαν καθημερινος ανθρωπος.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Στρωσιμο? χαχαχαχαχαχαχα.... Τα ιδια μας ελεγαν πριν 20 χρονια που πρωτοκαβαλησα παπακι, δεν υπαρχει στρωσιμο αυτου του ειδους εν ετη 2016... Δεν εχω στρωσει ποτε μηχανακι με αυτη τη στενη εννοια, ολα μου τα μηχανακια πηγαιναν πολυ καλα και δεν ειχαν ζημιες, παντα εκανα τη σωστη προθερμανση του μοτερ και οδηγουσα σαν καθημερινος ανθρωπος.

άν το πάς απο το 1ο χλμ σπαστό στο εγκυάμε στα 10.000 χλμ θα σου καίει λάδια

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

άν το πάς απο το 1ο χλμ σπαστό στο εγκυάμε στα 10.000 χλμ θα σου καίει λάδια

Καπου το εχασες σε ολο αυτο που ειπα και ειναι μαλλον στην τελευταια μου φραση που δεν ισχυει για σενα, ειπα οτι αν ¨οδηγας σαν καθημερινος ανθρωπος¨  για σενα η καθημερινη οδηγηση ειναι να πηγαινεις ταπα, να κανεις σουζες, μπαντες και κοφτες χωρις λογο, για το υπολοιπο 99,9% των αναβατων ομως δεν ειναι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda RC31 (650cc) Honda

Δημοσιεύτηκε

Γενικότερα ότι σου είπε ο ksino1100.Eγώ να συμπληρώσω πως από 0-500km ανοίγεις σταδιακά το γκάζι μέχρι το 1/3 περίπου της διαδρομής της γκαζιέρας.Απο 500-1000km το 1/2 της διαδρομής της και πάντα σταδιακό άνοιγμα και απο 1000-1500 ανοιγεις πάλι σταδιακά αλλά χρησιμοποιείς όλη σχεδόν τη διαδρομή.Σκοπός είναι η σταδιακή ένταξη της λειτουργίας του κινητήρα σε όλο το φάσμα των στροφών.Καλόστριφτο και πάντα όρθιο:thumbsup1:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

καλοταξιδο! 

οτι σου ειπε ο ksino1100 να κανεις!

 

βαζεις μπρος και περιμενεις 1 λεπτο μεχρι να πεσει το ρελαντι, μετα ξεκινας κανονικα χωρις να το σπας.

δουλευεις στροφες σε καθε ταχυτητα και δε το ζωριζεις σε ανηφορες με κρεμασμενη ταχυτητα, 2ο ατομο κτλ.

ολα κρινονται στο σωστο ζεσταμα πριν τα σπασιματα-κοφτες. αν το ζεσταινεις σωστα δε προκειται να παθει τιποτα. :winking:

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

3.για κανένα λόγο δέν μαρσάρεις χωρίς σχέση στο σασμάν. Όλο το ζόρι το τρώει ο στρόφαλος τσάμπα χωρίς να έχει κάπου να το δώσει. Ιδικά στο στρόσημο καλήτερα να αποφευγεις ξερόγκαζα....

 

 

Δηλαδη δεν κανει οταν κατεβάζω ταχύτητα να παταω καμια διπλαγκαζια για να μπει πιο ομαλά?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Δηλαδη δεν κανει οταν κατεβάζω ταχύτητα να παταω καμια διπλαγκαζια για να μπει πιο ομαλά?

εφόσων, το δουλέυεις χαμηλά και στο κατέβασμα δέν μουγκρίζει το μοτέρ επιδη του πεταξες μεσα 2ρα και εχεις 100χλμ ταχύτητα, δέν έγινε και κάτι να κάνεις αυτό που λές, νό πρόμπλεμ.... εγώ μιλάω ποιό πολύ για μαρσαρίσματα εν στάση χωρής ταχύτητα μέσα , έτσι απο συνήθεια η επιδή σαρέσει να ακούς τον κινητήρα. απλα το να κάθεσαι πχ να περιμένεις έναν φίλο σου, σου λέω τώρα ένα σενάριο, να κατέβει απο το σπίτι του, και εσύ να είσαι κανα 10λεπτο κάτω με αναμένο το μοτέρ και να παίζεις με το γκάζι έτσι χωρίς λόγο, στο στρόσημο δέν είναι καλό. 

Τα μέταλα κατα το στρόσημο, μέσα απο τις θερμοκρασίες και τις τριβές πέρνουν την τελευταία φόρμα λειτουργίας τους. Αν και πλέον τα μηχανάκι κάποιοι ισχιρίζονται πως δέν χρειάζονται στρόσημο, καλήτερα εσύ για 1500 να είσαι ένα τσίκ ποιό προσεκτικός για να έχεις το κεφάλι σου ήρεμο μετά. Άμα λοιπόν εσύ εξαρχής ζορίσεις το μοτέρ σου που είναι παρθένο και τα μέταλα μέσα (ελατήρια πιστονιού, πιστόνι, κύλινδρος,στροφαλος,ρουλεμαν, ανοχές καδένας κ.τ.λ) είναι σφικτά τότε ειπάρχει πιθανότητα να πάρουν μιά μικρή παραμόρφοση που θα βάλει το μοτέρ σου σε κακό δρόμο....

Ιδικά οι ξερογκαζιές χωρίς λόγο είναι πρόβλημα. Όταν εσύ παίζεις με το γκάζι εν στάση (και δεν μιλάω να το τσιμπάς ίσα ίσα αλλα να ανεβάζεις 3000 στροφές για να το ακούς) όλη η ενέργια που παράγει το μοτέρ, όλο αυτό το φορτίο , αντί να το αποδήδει μέσω της μετάδοσης στην άσφαλτο, το τρώει στα μούτρα το παρθένο άστροτο μηχανάκι σου, κακό ιδικα στο στρόσημο.

δέν λέω πως οδηγείς έτσι σε καμία περίπτωση , απλά επισημένω βασικά λάθοι απο παιδιά που πέρνουν καινούργιο μηχανάκι, και πάνω στην κάβλα τους λένε ''έ μωρε ας το ζορίσω τί θα πάθει'' και μετά έχουν θέματα.

και επίσης αν θές την γνώμη μου, μήν παρασυρθείς απο τον καθένα που λέει ότι πλέον τα μηχανάκια δέν θέλουν στρόσημο, δέν είμαστε πλέον στο 1960 και κάτι τέτοια. Το μάνουλ μέσα ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΗΧΑΝΑΚΙ0ΜΗΧΑΝΗ λεει ''for the first 1000km don't do that and do that and so on'' . με λίγα λόγια όλα τα μηχανάκια οι κατασκευαστές λένε για στρόσημο. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

και επίσης αν θές την γνώμη μου, μήν παρασυρθείς απο τον καθένα που λέει ότι πλέον τα μηχανάκια δέν θέλουν στρόσημο, δέν είμαστε πλέον στο 1960 και κάτι τέτοια. Το μάνουλ μέσα ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΗΧΑΝΑΚΙ0ΜΗΧΑΝΗ λεει ''for the first 1000km don't do that and do that and so on'' . με λίγα λόγια όλα τα μηχανάκια οι κατασκευαστές λένε για στρόσημο. 

Το manual περιγραφει την διαδικασια με αυτο τον τροπο για τους αμπαλους ή νεους αναβατες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Inazuma 250 AGV K3 Ducati Monster 796

Δημοσιεύτηκε

Απλα πηγαινε το χαλαρα κ μην το τελικιαζεις 2ο ατομο βαλε αλλα μην ανεβεις πεντελη δικαβαλος...

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Γενικα νομιζω τζαμπα το υπεραναλυουμε.

Μη ζοριζεις το μοτερ, δηλαδη μην το σπας με παρα πολλες στροφες και μην το σκορτσαρεις επειδη εχεις μεγαλυτερη ταχυτητα στο σασμαν απ' οτι πρεπει και ζοριζεται.

Ζεσταμα ελαχιστο ρελαντι και μετα απλα οδηγας πολυ ηρεμα μεχρι να ζεσταθει.

Το δικαβαλο δε θεωρω οτι ειναι προβλημα αν ξερεις να διαχειριζεσαι το μοτερ ωστε να μη ζοριζεται.

Γενικα απλα μη ζοριζεις το μοτερ χωρις λογο.
Αυτο ειναι το στρωσιμο.

Το να καθεσαι τωρα και να μετρας χιλιομετρα και στροφες και να τρεχεις αλγορυθμους και να εισαι ολη την ωρα με τα ματια στο κοντερ, μου φαινεται απιστευτα υπερβολικο.
Δεν υπαρχει λογος. Συνεση και κοινη λογικη και εισαι κομπλε.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Το manual περιγραφει την διαδικασια με αυτο τον τροπο για τους αμπαλους ή νεους αναβατες.

και καλά κάνει γιατί ούτε όλοι είναι παλιοί και έμπειροι και επίσης ούτε όλοι είναι επιδέξιοι αναβάτες.... εδώ μερικοί ούτε καν κοινή λογική δέν έχουν σε αυτά τα θέματα περί στροσήματος. Επίσης, η γιαμάχα και κάθε εταιρία, δέν θα βασιστεί στο ότι τα μηχανάκια της θα τα αγοράζουν μόνο γαμάτοι καβαλάριδες που οδηγούνε σαν επαγγελματίες.... γιατί απλούστατα αυτό δεν συμβαίνει.... άρα η εταιρία για να έχει τον όλο της καλημένο, και να μήν έρθει κάποιος άμπαλος όπως λές με μήνυση γιατί το μοτέρ έβγαλε το τάδε πρόβλημα, αναλύει στο μάνουαλ της πώς να στρώσεις το μηχανάκι που σου πουλάει, όπως επίσης αναφέρει ξεκάθαρα ΚΑΘΕ εταιρία ότι βλάβες απο έληψη λαδιού στο μοτέρ δέν καλήπτονται γιατί επίσης σε αυτόν τον κόσμο φίλε μου, δέν έχουν όλοι κοινή λογική ούτε επίσης μηχανάκια οδηγάνε μόνο έμπειροι αναβάτες... ούτε είναι υποχρεομένος ο κάθε νέος αναβάτης να μυρίσει τα νύχια του για το πώς ΔΕΝ θα χαλάσει το μοτέρ του, η ακόμα και ο άμπαλος, άρα το μάνουλα πιστεύω καλήπτει το κεφάλαιο του ''πώς το στρώνουμε''.

παρόλα αυτά, ακόμα και στο μάνουλ μέσα δεν θα σου πεί κανείς για το πόσο ζόρι τρώει ο στρόφαλος όταν εσύ πάς κι το ξερογκαζιάζεις, στο φανάρι, απο συνήθειο και δεν ειναι κακό να το μάθει κανείς, γιατί λεπτομέρια δέ αλλα, το να γνωρίζεις εις βάθος το μοτέρ σου θα φέρει σιγά σιγα και την εμπειρία για να μην εισαι πλεον αμπαλος.... και δέν χρειάζεται να είσαι άσχετος αναβάτης που ''δεν το πάει ποτε σαν άνθρωπος'' όπως λές για να το κάνεις αυτό αλλα και ακόμα απο συνήθεια γίνεται ή ακόμα και για να ακούσει ο αναβάτης το μοτέρ του αν δουλεύει καλά και απο άνχος να του μένει συνήθεια αυτό το πράμα...

εν κατακλείδι, τίποτα δέν είναι αυτονόητο στα μηχανάκια, και ούτε ακόμα ο άνθρωπος έχει καταρρίψει βασικούς νόμους της φυσικής περι τριβής, θερμότητας-θερμομηχανικής,αδράνειας και ιδιότητες μετάλον.... και πόσω μάλλον να τα έχει εφαρμόσει στα μοτέρ μας και να μήν χρειάζονται ένα βασικό στρόσιμο, πρίν αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν ποιό ''έντονα''

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Σας ευχαριστω ΟΛΟΥΣ για τις απαντησεις σας βοηθανε παρα πολυ πραγματικα!!! !! :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα