epidoksos pornet 600

ανακατασκευή κινητήρα

23 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Suzuki drz sm (400cc) nolan n87 Honda CB 1300 (1300cc)

Δημοσιεύτηκε

Μετά απο πολή σκέψη.. θα φτιάξω το drz μου..

Το είχα βάλει αγγελεία στο καρ, με πήραν αρκετά τηλέφωνα και τοτέ συνειδητοποίησα οτι δεν θέλω καποιός άλλος να καβαλάει το ζουζούνι μου (και να μην του σκίζει τα μάτια οπώς εγώ)

Οπότε το φτιάχνω.. δεν εχω κατασταλάξει ακόμα σε συνεργείο θα το σκεφτώ αύριο.

Η μηχανή παει για καινούργια κεφαλή απο την αρχή και λογικά στροφαλομπιέλα. Επίσης θέλω να μου πείτε εάν ξέρετε που μπορώ να βρώ μικρότερο φτερό μπροστά και πως διάολο καθαρίζει η εξάτμιση απο βρομιά κολλημένη. wd40 δεν εκανε δουλιά.

 

Ευχαριστώ πολύ :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YZ (250cc) Airoh Aviator 2.1 Husqvarna sm 570r (576cc)

Δημοσιεύτηκε

Καντο Big bore απ'τη στιγμη που το κανεις rebuild! Αξιζει ταμαλα!  :thumbsup: 

Με το καλο να ξαναβγει στο δρομο!

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Αφου το κανεις απο την αρχη κανε αυτο που λεει το παιδι με το χασκι, BIGBORE και τα μυαλα στα μπλεντερ...

Φτερο κοντο και ομορφο εχει η Polisport γυρω στο 30αρι και ποιοτικο πανω απ ολα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Γαμάτο μηχανάκι Airoh(k600) WW. Ducati Streetfighter S (1098cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

440 ή 464 οεο? τετοιες αποριες ειναι καλες. :thumbsup:

Τροποποιήθηκε από τον Denzo
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

440 ή 464 οεο? τετοιες αποριες ειναι καλες. :thumbsup:

το 464 απαιτει φτιασιδωμα και το στροφαλι να μεγαλωσει η διαδρομη και λογικα προσθηκη στη βαση κυλινδρου, εκει παμε σε πιο ακριβο πακετο.

 

Για το φτερο τωρα αυτο που ειπα και φοραω ειναι αυτο της φωτογραφιας απο κατω.

image_zpsluqlthwx.jpg

Στο XR της φωτογραφια μετα απο μια εκτεταμνη ζημια επελεξα μια πιο συντηρητικη οδο, δεν το εκανα 440 (435 πραγματικα cc) αλλά 426 ωστε να αφησω καβατζα ενα ρεκτιφιε μελλοντικα και τοτε να γινει 435, εβαλα ενα Hotcams stage 2 για να γεμισω μεσαιες και λιγο ψηλοτερα, εμβολο Wiseco με λιγο μεγαλυτερη σχεση συμπιεσης, καινουριες βαλβιδες και καδενα παλι Wiseco και ανοιγμα + γυαλισμα αυλων. Τωρα μενει ενα καρμπ και μια ολοσωμη για να δεσει το γλυκο.

Ολα αυτα μπηκαν πριν 3 χρονια με ισοτιμια σχεδον 1€=1,3$

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YZ (250cc) Airoh Aviator 2.1 Husqvarna sm 570r (576cc)

Δημοσιεύτηκε

το 464 απαιτει φτιασιδωμα και το στροφαλι να μεγαλωσει η διαδρομη και λογικα προσθηκη στη βαση κυλινδρου, εκει παμε σε πιο ακριβο πακετο.

αφου θα παει και για στροφαλομπιελα καινουργια λεει το παιδι. Υπαρχουνε κιτ ετοιμα για το 464 με στροφαλιομπιελες/κυλινδρους/πιστονια τα παντα ολα, και ηλεκτρονικες ακομα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere (660cc) Hebo Transam

Δημοσιεύτηκε

Για 465cc θελει κι αλλους εκκ/ρους , μια ανοιχτη ολοσωμη εξάτμιση, βαλβίδες με ελατήρια κι οτι αλλο έχω γράψει σε άλλα ποστ.

 

Δεν είναι καθόλου οικονομική φάση η κατασκευή ενός σωστού bb-stroker 465cc.

Εγώ δε θα πρότεινα, καν'το 440 αν χρειαστεί να αλλάξεις κύλινδρο, φτιαξτο κι όταν το βαρεθείς πας για ένα 690 ή ότι άλλο σου κάνει κλικ εκείνη την εποχή! 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

Αφου το κανεις απο την αρχη κανε αυτο που λεει το παιδι με το χασκι, BIGBORE και τα μυαλα στα μπλεντερ...

Φτερο κοντο και ομορφο εχει η Polisport γυρω στο 30αρι και ποιοτικο πανω απ ολα.

Μ'αρέσει πάντως που όλοι σχεδόν αντί να τον φωνάζουμε ξέρω γω  Νίκο ή Νικολάκη ή κάτι τέτοιο τον φωνάζουμε το παιδί με το χάσκυ :crazy::crazy:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YZ (250cc) Airoh Aviator 2.1 Husqvarna sm 570r (576cc)

Δημοσιεύτηκε

Μ'αρέσει πάντως που όλοι σχεδόν αντί να τον φωνάζουμε ξέρω γω  Νίκο ή Νικολάκη ή κάτι τέτοιο τον φωνάζουμε το παιδί με το χάσκυ :crazy::crazy:

Εεε... Νικολαδες ειναι κι αλλοι. :laugh:
Κατι τετοια κανουν και φοβαμαι οτι αμα τυχει και αλλαξω μαρκα θα χασω την μοναδικοτητα και την προσωπικοτητα μου... :_zeppelin:

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Μ'αρέσει πάντως που όλοι σχεδόν αντί να τον φωνάζουμε ξέρω γω  Νίκο ή Νικολάκη ή κάτι τέτοιο τον φωνάζουμε το παιδί με το χάσκυ :crazy::crazy:

Χαχαχαχαχα... καπου το ειχα διαβασει και γω και το χρησημοποιω για τρολοσκοπο καπου καπου, δεν νομιζω να περεξηγηθηκες Νικολακης_Husq

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Inazuma 250 AGV K3 Ducati Monster 796

Δημοσιεύτηκε

το 464 απαιτει φτιασιδωμα και το στροφαλι να μεγαλωσει η διαδρομη και λογικα προσθηκη στη βαση κυλινδρου, εκει παμε σε πιο ακριβο πακετο.

 

Για το φτερο τωρα αυτο που ειπα και φοραω ειναι αυτο της φωτογραφιας απο κατω.

image_zpsluqlthwx.jpg

Στο XR της φωτογραφια μετα απο μια εκτεταμνη ζημια επελεξα μια πιο συντηρητικη οδο, δεν το εκανα 440 (435 πραγματικα cc) αλλά 426 ωστε να αφησω καβατζα ενα ρεκτιφιε μελλοντικα και τοτε να γινει 435, εβαλα ενα Hotcams stage 2 για να γεμισω μεσαιες και λιγο ψηλοτερα, εμβολο Wiseco με λιγο μεγαλυτερη σχεση συμπιεσης, καινουριες βαλβιδες και καδενα παλι Wiseco και ανοιγμα + γυαλισμα αυλων. Τωρα μενει ενα καρμπ και μια ολοσωμη για να δεσει το γλυκο.

Ολα αυτα μπηκαν πριν 3 χρονια με ισοτιμια σχεδον 1€=1,3$

Εχω μια απορια με αυτο το μπροστινο ειδες διαφορα στην ακαμψια?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Δεν εχω ιδεα.. Το μαμα του ηταν πολυ χαλια και δεν δουλευε σωστα, δεν επισκευαζοταν και αποφασισα να το αλλαξω, παντως το εχω ρυθμισμενο για τα κιλα μου και μπορω να πω οτι δουλευει πολυ καλα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YZ (250cc) Airoh Aviator 2.1 Husqvarna sm 570r (576cc)

Δημοσιεύτηκε

Εχω μια απορια με αυτο το μπροστινο ειδες διαφορα στην ακαμψια?

Εχεις σκοπο κι εσυ να παρεις μπροστινα που δεν θα μπορεις να καταλαβεις απο τι μηχανακι ειναι ακομα και μετα απο χρονια, που δεν θα ξερεις πως να τα κανεις σερβις γιατι δεν θα βρισκεις manual και θα ρυθμιζονται περιεργα, οπως εκανε κι ο Τασος? :2funny::2funny::2funny:

δεν νομιζω να περεξηγηθηκες Νικολακης_Husq

:lac::lac::bash:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere (660cc) Hebo Transam

Δημοσιεύτηκε

Μετά απο πολή σκέψη.. θα φτιάξω το drz μου..

Το είχα βάλει αγγελεία στο καρ, με πήραν αρκετά τηλέφωνα και τοτέ συνειδητοποίησα οτι δεν θέλω καποιός άλλος να καβαλάει το ζουζούνι μου (και να μην του σκίζει τα μάτια οπώς εγώ)

Οπότε το φτιάχνω.. δεν εχω κατασταλάξει ακόμα σε συνεργείο θα το σκεφτώ αύριο.

Η μηχανή παει για καινούργια κεφαλή απο την αρχή και λογικά στροφαλομπιέλα. Επίσης θέλω να μου πείτε εάν ξέρετε που μπορώ να βρώ μικρότερο φτερό μπροστά και πως διάολο καθαρίζει η εξάτμιση απο βρομιά κολλημένη. wd40 δεν εκανε δουλιά.

 

Ευχαριστώ πολύ :)

Για κεφαλη εγω παντως θα κοιταγα μια μεταχειρισμενη απο εξω, ελατηρια-βαλβιδες κτλ απο καποια καλη εταιρια ή νεα της μανας του & για εκκ/ρους(αν ειναι κι αυτοι χαλια) μαμα μεταχειρισμενους απο S/SM ή ΑΝ βρεις απο Ε.

Προσοχη αν ψαξεις για μαμα εκκ/ρους απο eBay να δεις τα σημαδια που λενε οτι οντως ειναι απο Ε γιατι στην Αμερικη τα τελευταια χρονια τα Ε ειναι μοτερικα σαν τα S/SM. το τι εκκ/ροι ειναι τι και πως τους ξεχωριζουμε το εχει στο FAQ του drz400 υποφορουμ στο ThumperTalk φυσικα!

 

Για κυλινδρο, ο μαμα κυλινδρος των drz400 ΔΕΝ εχει χιτωνειο, οποτε νεο κυλινδρο.

Υπαρχουν καποιες εταιριες που δινουν χιτωνειο αν θελεις να κανεις υπερκυβισμο αλλα δεν το προτεινουν οι μεγαλοι (Αμερικανοι)μαστορες και ΑΝ ντε και καλα θελει να το κανει ετσι τοτε τουλαχιστον ας ειναι αλουμινιο το υλικο.

Αλλιως ενα κιτ 440(435cc) της Cylinder Works ειναι best value for money.

 

Μπιελα, οπως ειπα και πιο πανω το να παρει καποιος μια μπιελα +4χιλ για να γινει 465cc σε συνδιασμο με τον 94άρι κυλινδρο/πιστονι ειναι κακη ιδεα αν δε βαλει και τα υπολοιπα πραγματα που σημαινει κι αλλα λεφτα τα οποια στην εποχη μας ειναι ειδος προς εξαφανιση και στη τελικη στις μερες μας υπαρχουν τα 690 που οοοοσα λεφτα και να ριξει καποιος κακομοιρης στο drz, xt, κτλ 690 δε θα γινει ποτε..!

Οποτε κοιτα για μπιελα σκετη γιατι θεωρητικα ο στροφαλος σου 99% θα ειναι οκ και παρε μια ProX που ειναι και Japan .

 

ΥΓ.

Για μηχανικο παντως εγω ξερεις ποιον θα σου προτεινα..

Εχει ασχοληθει με πολλα σαν το δικο μας και μπορει να σου βρει καποια απο τα πραγματα(οχι τα μεταχειρισμενα φυσικα) που ανεφερα πιο πανω σε καλες τιμες.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Τελικά η κεφαλή σου δεν παίρνει επισκευή;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki drz sm (400cc) nolan n87 Honda CB 1300 (1300cc)

Δημοσιεύτηκε

ΥΓ.

Για μηχανικο παντως εγω ξερεις ποιον θα σου προτεινα..

Εχει ασχοληθει με πολλα σαν το δικο μας και μπορει να σου βρει καποια απο τα πραγματα(οχι τα μεταχειρισμενα φυσικα) που ανεφερα πιο πανω σε καλες τιμες.

ποιόν μηχανικό λες Μπιλαρε? (ευχαριστω για τα απο πάνω)

Τελικά η κεφαλή σου δεν παίρνει επισκευή;

update!!

 

ΒΡΗΚΑ ΚΕΦΑΛΗ ΜΑΓΚΕΣ, σε πολυ καλη κατάσταση, εχει απλά σπασμένο το αριστερό καπάκι του εκκεντροφορου, που το εχώ εγω επειδη το δικό μου παιρνει ρεκτιφιε!!

Αρα με 300 ευρω τσιμπαω την κεφαλη, δινω και ενα 100αρι στον δρακο να μου φτιαξει το καπακι και ισως να θέλει ενα πολυ πολυ μικρο γυαλισμα ο κυλινδρος, και απο αυριο θα σας ενημερωσω αν τελικα θελω και μπιελα!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Άλλο ρώτησα, άλλο απάντησες....Πάμε πάλι. Τη δικιά σου την πήγες να δεις αν φτιάχνεται και σε είπαν όχι ή δεν τη πήγες καθόλου;

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki drz sm (400cc) nolan n87 Honda CB 1300 (1300cc)

Δημοσιεύτηκε

Άλλο ρώτησα, άλλο απάντησες....Πάμε πάλι. Τη δικιά σου την πήγες να δεις αν φτιάχνεται και σε είπαν όχι ή δεν τη πήγες καθόλου;

ναι φιλε το εχω πει και στο προηγουμενο θρεντ οτι η κεφαλη ειναι για πεταμα, δεν περνει επισκευη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere (660cc) Hebo Transam

Δημοσιεύτηκε

Έχεις πμ :_thumbsup:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki drz sm (400cc) nolan n87 Honda CB 1300 (1300cc)

Δημοσιεύτηκε

Σημερα πηρσ την κεφαλη, πηγα στν δρακ, καναμε κατι μικρα ρεκτιφιε, αλλαξα και πιστονι γιατι ειχε παρει λιγο, το μηχανακι ειναι στο συνεργειο και αυριο λογικα θα ξερω εαν θελει μπιελα. 

Ο μηχανικος μου ειπε να μη βαλω αφτερ μαρκετ, καλυτερα σουζουκι λεει, εγω σκεφτομουν Prox..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere (660cc) Hebo Transam

Δημοσιεύτηκε

Η ProX ειναι made in Japan, θεωρηται απο τις καλες μπιελες για αλλαγη σε μαμα επιπεδο, την εχουν βαλει αρκετοι που γνωριζω χωρις κανενα θεμα, δε θεωτηται κατωτερης ποιοτητας επειδη ειναι φθηνοτερη απο της Σουζουκι.

Αν παντως τη μαμα τη βρισκεις σε ιδια τιμη με την ProX τοτε οκ, αλλα θυμαμαι την εποχη που κοιταζα κι εγω για ανταλλακτηκα το 2010 μια ProX μου εβγαινε στα 100-110ε περιπου(απο Αμερικη) ενω η Suzuki ηταν στα 180ε απο εδω, τωρα με τις ισοτιμιες κτλ δε ξερω τι γινεται.

 

Τι πιστονι μπηκε;

Ρεκτιφιε;;;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki drz sm (400cc) nolan n87 Honda CB 1300 (1300cc)

Δημοσιεύτηκε

η Prox παει γυρω στα 105 και η σουζουκι 190..

 

μπηκε wossner πιστονακι με λιγη γκελα πανω για αυξημενη συμπιεση.

το ρεκτιφιε εγινε στην καινουργια κεφαλη κατω απτους εκκεντροφορους που επαιζαν κατι λεπτομερειες και κστι σπυρωματα για τα καβαλετα..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere (660cc) Hebo Transam

Δημοσιεύτηκε

Αφου το εχεις λυμενο, στον κυλινδρο για φλατζα βάσης βαλε την μονή(οπως στα drz400E) για να εχεις συμπιεση 12,2:1 :yes:

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα