Angelosathan

Λιπαντικα ....προτασεις.

32 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda CBR1000rr 2004 (998cccc) Shoei Ducati Panigale R

Δημοσιεύτηκε

Καλημερα καβαλαρηδες , εφτασε παλι ο καιρος για αλλαγη λαδιων. Αυτη τη φορα σκεφτομαι να χρησιμοποιησω διαφορετικο λαδι , τωρα εχω spectro platinum συνθετικο δεν εχω κανενα προβλημα αλλα εχω την εντυπωση οτι οι τιμες ειναι αρκετα τσιμπημενες. Στο επαγγελμα μου ασχολουμαστε παρα πολυ με λαδια και μπορω να βρω λαδια εξαιρετικης ποιοτητας σε καλη τιμη 

Κολαω ομως στο εξης , ποσο διαφορετικη ειναι η συσταση του οποιουδηποτε λιπαντικου για μοτοσυκλετα σε σχεση με ενα λιπαντικο που ειναι για κινητηρες θαλασσης ας πουμε....?

Η βασικη συσταση ειναι σχεδον ομοια , το υξωδες ομοιο και οι θερμοκρασιες που ανεχονται ιδιες και αυτες. 

Τι κανει λοιπον το λαδι μου να κοστιζει 12+ ευρω το λιτρο οταν μπορω να βρω ομοιο ΕΠΩΝΥΜΟ λιπαντικο αλλα χωρις τον χαρακτηρισμο για μοτοσυκλετες?

Τι να προσεξω?

Τι δεν εχω καταλαβει?

 

Θα χαρω να ακουσω γνωμες και προτασεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Africa Twin Arai Tour X-3 KTM SMT (990cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλημερα καβαλαρηδες , εφτασε παλι ο καιρος για αλλαγη λαδιων. Αυτη τη φορα σκεφτομαι να χρησιμοποιησω διαφορετικο λαδι , τωρα εχω spectro platinum συνθετικο δεν εχω κανενα προβλημα αλλα εχω την εντυπωση οτι οι τιμες ειναι αρκετα τσιμπημενες. Στο επαγγελμα μου ασχολουμαστε παρα πολυ με λαδια και μπορω να βρω λαδια εξαιρετικης ποιοτητας σε καλη τιμη 

Κολαω ομως στο εξης , ποσο διαφορετικη ειναι η συσταση του οποιουδηποτε λιπαντικου για μοτοσυκλετα σε σχεση με ενα λιπαντικο που ειναι για κινητηρες θαλασσης ας πουμε....?

Η βασικη συσταση ειναι σχεδον ομοια , το υξωδες ομοιο και οι θερμοκρασιες που ανεχονται ιδιες και αυτες. 

  • 10-30W για μηχανακια στην Αγγλια-Γερμανια και Σουηδια.
  • 10-40W Ελλαδα αν εχεις χειμωνα μπροστα σου.
  • 15-50W αν εχεις καλοκαιρι μπροστα σου.
  • 20-50W αν εχει παρει τα μποσκα του και καιει οτι "ψιλοτερο" του βαλεις. Συνηθως τα παλια δικυλινδρα.
  • 0-60W και κατι τετοια μυστηρια ιξωδη αν εχεις KTM ή κανα μυστηριο Ιταλικο που κανουν 20+€/lt και τα αλλαζεις μετα απο καθε βολτα...:2funny::2funny:

Τι κανει λοιπον το λαδι μου να κοστιζει 12+ ευρω το λιτρο οταν μπορω να βρω ομοιο ΕΠΩΝΥΜΟ λιπαντικο αλλα χωρις τον χαρακτηρισμο για μοτοσυκλετες?

Τα αυτοκινητα (και πολλα BMW...) εχουν ξηρο δισκο συμλεκτη. Στον αερα δηλαδη. Οι μοτο ως επι το πλειστον εχουν συπλεκτη που κολυμπαει στο λαδι για αυτο και τα "ειδικα" λαδια. Επισης εχεις και ενα σασμαν που κολυμπαει στο ιδιο λαδι. (Στο αμαξι εχεις βαλβολινη). Οποτε εχεις 1 τυπο λαδιου να λιπανεις 2 πραγματα (σασμαν+μοτερ) ΑΛΛΑ δεν θελεις να επηρεαζει τον συμπλεκτη....

Κατα πασα πιθανοτητα εαν βαλεις λαδι αυτοκινητου θα σου πατιναρει ο συμπλεκτης.

Τι να προσεξω?

Τις προδιαγραφες. JASO, ΑPI, κτλπ κτλπ. Ουτε εγω ξερω τι σημαινουν βασικα αλλα καλα ειναι να εχει καμποσες...:laugh:

Τι δεν εχω καταλαβει?

 

Θα χαρω να ακουσω γνωμες και προτασεις.

Ειχα βαλει τα 10-30W καλοκαιριατικα. Περιτο να πω οτι τα εκαψε, μιας που το 30W καλυπτει μεχρι 32C θερμοκρασια, και εγω εκανα 100δες χιλιομετρα με 40ρια και βαλε.

Εβαζα 10-40W και μου εβγαιναν "νερο" στις αλλαγες λαδιων. Δεν αντεχαν οτι και αν ηταν. (Απο προσωπικη εμπειρια εχω καταλαβει οτι η μοτο εχει την ταση να "σπαει" τα λαδια με τα χιλιομετρα, ενω το αμαξι να τα "πηζει").

Mobil 15-50 συνθετικο. Εδω βρηκα την αγια χαρα μου. Πολυ καλο μεχρι τελους.... αλλα 15€ το λιτρο ειναι πολλα τα λεφτα Αρη...

Δοκιμασα ενα της Shell το Advance full συνθετικο με 8,70-8,80€ το λιτρο δε θυμαμαι. Το εχω κανει γυρω στα 4.500km και ακομα δουλευει μια χαρα το σασμαν.

Μαλλον με βλεπω να μενω εδω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Τα λιπαντικα για μοτοσικλετες εχουν ειδικα προσθετα (οι πιο ειδικοι θα σε κατατοπισουν καλυτερα) για την ορθη/καλη λειτουργια του σασμαν.

Ολες οι υπολοιπες 4χρονες μηχανες δεν εχουν μαζι σασμαν (αυτοκινητα, εξωλεμβιες κλπ) οποτε και τα λιπαντικα δεν εχουν αυτα τα προσθετα. 

 

 

Τροποποιήθηκε από τον hayabusas

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 600F (600 cccc) ARAI Mc COY Slide King

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

 

Το έχω δει αρκετές φορες αυτό το ερώτημα αλλά όχι με εξωλέμβιες αλλά με λάδια αυτοκίνητου.

Πιστεύω ότι θα πρέπει να βλέπεις τα πρότυπα του λαδιού  που λέει το manual  για την μοτοσυκλέτα σου και αυτό να χρησιμοποιείς .

Πιστεύω ότι τα λάδια για τις εξωλέμβιες πρέπει να είναι αντίστοιχα με του αυτοκίνητου μιας που ούτε στο ένα ούτε στο αλλo υπάρχει κιβώτιο ταχυτήτων με δίσκους ( στα αυτοκίνητα είναι χωριστά για να μην παρεξηγούμαστε , οι εξωλέμβιες αν και δεν ξέρω δεν πρέπει να έχουν καθόλου) .

Άρα για μένα η απάντηση είναι ότι δεν κάνουν μιας και που μπορεί λόγο πρόσθετων να έχεις πρόβλημα με τον συμπλέκτη σου.

 

sorry δεν ειχα δει οτι σου απαντησαν

Τροποποιήθηκε από τον dankannn

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Inazuma 250 AGV K3 Ducati Monster 796

Δημοσιεύτηκε

Το λαδι της μηχανης εχει λιγοτερα αντιτριβικα προσθετα..για να μην γλυστρανε τα δισκακια του υγρου συμπλεκτη...εχει παρατηρηθει οτι ειδικα σε μηχανες μεγαλων ιπποδυναμεων να πατιναρουν ακομα κ με συνθετικο λαδι που προβλεπεται για μοτοσυκλετες! Γι αυτο κ οι εταιριες συνιστουν ημισυνθετικο λαδι σε αυτες...

Αντιθετως στα αμαξια μεγαλων ιπποδυναμεων οι εταιριες συνιστουν συνθετικο λαδι..

Οτι θελεις κανεις αλλα αξιζει τον κοπο κ το αγχος?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

οτι σου ειπαν πιο πανω. 

μη βαλεις λαδι αυτοκινητου σε μηχανη. 

 

πριν χρονια με ενα φιλο ειχαμε βαλει λαδι αυτοκινητου σε ιννοβα και απλα το μηχανακι δεν ξεκιναγε ποτε (απο το πατιναρισμα):laugh:, ειχε και λιγακι φαγωμενα δισκακια βεβαια, αλλα με 10-40 δουλευε κανονικα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR1000rr 2004 (998cccc) Shoei Ducati Panigale R

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστω για τον χρονο σας φιλοι. Γνωριζω οτι το λαδι χρησιμοποιειται για να λιπανει τα παντα στη μοτοσυκλετα , το ιδιο συμβαινει και στις εξωλεμβιους που εχουν μεταδοση με γραναζι/δισκο για αυτο μπηκα σε σκεψεις. 

Δεν αξιζει να ρισκαρω προφανως.

Ουτως η αλλως πριν λιγο γυρισα με τα καινουρια μου λαδια εμεινα στο spectro 15/50. 

Θα συνεχισω ομως την ερευνα για τις διαφορες που εχουν τα λιπαντικα αναλογικα με τη χρηση τους.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

.......το ιδιο συμβαινει και στις εξωλεμβιους που εχουν μεταδοση με γραναζι/δισκο για αυτο μπηκα σε σκεψεις. 

???????????????????

Εγω ηξερα οτι ο στροφαλοφορος συνδεεται με την προπελα, (μεσω σασμαν, αν υπαρχει, στο ποδι) τι κολπα ειναι αυτα? 

@ΣΑΒΒΑΣ ακουει?

Θα συνεχισω ομως την ερευνα για τις διαφορες που εχουν τα λιπαντικα αναλογικα με τη χρηση τους.

Αυτο ειναι καλο. Κι αν μαθεις κατι, μας λες. :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda wave (110ίcc) zen Honda CB 500x (471cc)

Δημοσιεύτηκε

Εχω το wave και το manual λεει μόνο 10w30 αλλα εγώ κάνω τα δικά μου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki καζερ Ducati 1098

Δημοσιεύτηκε

Δλδ σε μηχανακια με διαφορετικό δοχείο για λάδι κιβωτιου ,μπορούμε να βάλουμε αυτοκινητολαδο στο μοτερ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

Δλδ σε μηχανακια με διαφορετικό δοχείο για λάδι κιβωτιου ,μπορούμε να βάλουμε αυτοκινητολαδο στο μοτερ

Στο bmw που εχει χωριστα σασμαν απο κινητηρα λεει οτι θελει απλο ορυκτελαιο για λαδι. Τις προαλλες που με επιασαν τα χουβαρδαλικια μου εβαλα selenia racing. Δεν ειναι ιδεα μου, ο κινητηρας αλλαξε τελειως ηχο. Τωρα αν θα βγει σε καλο δεν ξερω. :tooth:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR1000rr 2004 (998cccc) Shoei Ducati Panigale R

Δημοσιεύτηκε

Ο τροπος μεταδοσης της κινησης πικοιλει αναλογα με την εφαρμογη .

Οπως πολυ σωστα ειπες αναμεσα στον κινητηρα και την  προπελα υπαρχει μηχανισμος συμπλεκτη και προφανως ενας μειωτηρας , αυτο ομως αν μιλαμε για in-board μηχανη , υπαρχουν υδραυλικα - μηχανικα και χρησιμοποιουν το ιδιο λαδι. Το ιδιο και με τις εξολεμβιες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

Ο τροπος μεταδοσης της κινησης πικοιλει αναλογα με την εφαρμογη .

Οπως πολυ σωστα ειπες αναμεσα στον κινητηρα και την  προπελα υπαρχει μηχανισμος συμπλεκτη και προφανως ενας μειωτηρας , αυτο ομως αν μιλαμε για in-board μηχανη , υπαρχουν υδραυλικα - μηχανικα και χρησιμοποιουν το ιδιο λαδι. Το ιδιο και με τις εξολεμβιες.

Καταρχην ρωτω για να μαθω, αν πεταξω τουβλο μη βαρεσεις. 

Εγραψες παραπανω οτι στις εξωλεμβιες μπορει να υπαρχει μεταδοση με γραναζι ή δισκο. Και λεω, χωρις προφανως να εχω και ΤΗΝ εμπειρια στο χωρο, οτι οσες περιπτωσεις εχω συναντησει (3-4 δικες μας μηχανες δηλαδη ολες κι ολες) ο στροφαλοφορος ειναι καθετος στον αξονα της προπελας και κατεβαινει απευθειας προεκταση του αξονα στο σασμαν αυτης οπου γινεται μειωση, αναστροφη κλπ. 

Ρωτω λοιπον (οφφ τοπικ βεβαια αλλα μπορει να βγει και κατι χρησιμο) τι μυστηρια κολπα ειναι αυτα που λες για μεταδοση της κινησης με γραναζι ή δισκο στις εξωλεμβιες. Πιθανον θεωρεις οτι απαντησες παραπανω αλλα ενεκα των λιγοστων μου γνωσεων στο θεμα δεν καταλαβα τιποτα απο την απαντηση σου.

Στις εξωλεμβιες που εχω δει ο μηχανισμος συμπλεξης ειναι (ας το πω ετσι) βιαιος, ξαφνικα 2 γραναζια ερχονται σε επαφη και την "σφαλιαρα" την τρωει το σινεμπλοκ της προπελας πανω στον αξονα. Καλα δεν τα λεω? 

Στην περιπτωση που ξερω και γραφω τα λαδια ειναι ντεμεκ μαριν (κατι αντιστοιχο με selenia racing εβαλα και σε αυτην αφου, οπως μου ειπε ο γνωστος λαδας του πειραια, marine και τα @@ μου κουνιουνται) και βαλβολινη 90αρα (εδω μπορει να μην θυμαμαι καλα) στο σασμαν του ποδιου.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR1000rr 2004 (998cccc) Shoei Ducati Panigale R

Δημοσιεύτηκε

Χαιρομαι που δημιουργησα απορια. Θα σου απαντησω εις βαθος το βραδακι γιατι θα με σκοτωσει η γυναικα.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Yamaha Αλλος Ευρωπέ(αί)ος

Δημοσιεύτηκε

???????????????????

Εγω ηξερα οτι ο στροφαλοφορος συνδεεται με την προπελα, (μεσω σασμαν, αν υπαρχει, στο ποδι) τι κολπα ειναι αυτα? 

@ΣΑΒΒΑΣ ακουει?

Αυτο ειναι καλο. Κι αν μαθεις κατι, μας λες. :_thumbsup:

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR1000rr 2004 (998cccc) Shoei Ducati Panigale R

Δημοσιεύτηκε

Λοιπον , οπως και στα μηχανακια μας ετσι και στους κινητηρες θαλασης υψηλων επιδοσεων υπαρχουν και "υγροι" συμπλεκτες , αυτο συμβαινει σε in-board και out-board κινητηρες αλλα το πιο συνηθισμενο ειναι σε in-board .

Η χρηση ενος πολυδισκου συμπλεκτη σε σκαφος θα σημαινε πως εχεις gearbox, "μειωτηρα"  (πειτε το οπως θελετε το ιδιο ειναι εδω) με μεταβλητη μειωση που θα πιανει απο 1.5:1 μεχρι και  6:1 , θα εχει λοιπον δυο , τρεις ακομα και τεσσερις "ταχυτητες" μειωσης μεσα σε αυτο το ευρος  , εννοειται οτι τα προηγουμενα εχουν να κανουν και με τον τυπο της προπελας που ειναι αλλη κουβεντα. Επισης ενα τετοιο συστημα συμπλεξης αποροφα ξαφνικες αυξομειωσεις στις δυναμεις που ασκουνται στο gearbox και χαριζει μεγαλυτερη αξιοπιστια ειδικα σε συνθηκες που "εισαι και δεν εισαι" μεσα στο νερο :) 

Σε μια κοινη εξωλεμβιο σαν την παραπανω δεν χρειαζεται υδραυλικο συστημα συμπλεκτη , εχεις τη δυναμη να το κανεις με το χερι και δεν υπαρχει συστημα μεταβαλομενου "ratio" γιατι δεν χρειαζεται  , αντε να βρεις καμια με 3 ταχυτητες συμπεριλαμβανομενης και της οπισθεν αλλα μου φαινεται υπερβολη.

Σε αυτα "συνηθως" χρησιμοποιουμε λαδι παρομοιο με την βαλβολινη , ακριβως οπως στα αυτοκινητα οπως ειπατε , υπαρχουν ομως κινητηρες που χρησιμοποιουν το ιδιο λαδι με το "κιβωτιο" (μειωτηρα-συμπλεκτη) τους. Ολο το συστημα λειτουργει με ενα τυπο λαδιου ακριβως οπως και στα περισσοτερα μηχανακια. 

Αν λοιπον παρω  ενα  λαδι π.χ. 15-50   και  το βαλω στη μηχανη μου γιατι να μην δουλεψει? Αυτη ηταν η απορια και στη αρχη.Κατανοω τις ,οχι και τοσο διαφορετικες, συνθηκες που λειτουργουν τα λαδια αυτα αλλα δεν μπορω να πω με σιγουρια ΟΧΙ ΜΗΝ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ-ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ  . Το μονο που ισως να συμβαινει ,και το ειπατε και εσεις, ειναι να πατιναρουν οι δισκοι στο μηχανακι   , γιατι ομως να πατιναρουν ? Ιδιο ιξωδες εχουμε , ιδια θερμοκρασια και ας θεωρησουμε οτι τα διασκακια ειναι σε καλη κατασταση. Ακομα δεν μπορω να πειστω οτι δεν κανει ... 

Hayabusas ελπιζω να σε καλυψα , υπαρχει πληθωρα συστηματων μεταδοσης κινησης στη θαλασσα , συστηματα που ανταγωνιζονται σε περιπλοκοτητα και τεχνολογια ακομα και αεροσκαφη , αρα ενα "ταπεινο" συστημα υγρου συμπλεκτη δεν ειναι και τιποτα. Θα χαρω πολυ να το αναλυσουμε αυτο οσο παει σε ενα διαφορετικο  post :)

 

sevenmarine_557_transmission1.jpg

 

Οριστε ενα gearbox προδιαγραφων... F1 ... της θαλασσας.... :)

Με υγρο-πολυδισκο συμπλεκτη και μειωτηρα μεταβλητου ratio.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

Δεν οφφτοπαρω αλλο, αλλα μερσι μποκου για τις πληροφοριες! Το ειπα και παραπανω οτι δνε εχω αποψη επι του θεματος πλην των 3-4 που εχουν περασει απ'τα χερια μας. Βεβαια ολες ηταν σαν αυτη που εβαλε ο @ΣΑΒΒΑΣ και φυσικα ηξερα πώς δουλευει, δεν ειναι δα και κανενα "εξωτικο συστημα".

 

Αναφορικα με τα λαδια τωρα, νομιζω οτι αν μπορεις να δεις τη συσταση και προσθετα στο ενα (μοτο) και στο αλλο (μαριν) θα βγαλεις ευκολοτερα και ασφαλεστερα συμπερασματα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Yamaha Αλλος Ευρωπέ(αί)ος

Δημοσιεύτηκε

Δεν οφφτοπαρω αλλο, αλλα μερσι μποκου για τις πληροφοριες! Το ειπα και παραπανω οτι δνε εχω αποψη επι του θεματος πλην των 3-4 που εχουν περασει απ'τα χερια μας. Βεβαια ολες ηταν σαν αυτη που εβαλε ο @ΣΑΒΒΑΣ και φυσικα ηξερα πώς δουλευει, δεν ειναι δα και κανενα "εξωτικο συστημα".

 

Αναφορικα με τα λαδια τωρα, νομιζω οτι αν μπορεις να δεις τη συσταση και προσθετα στο ενα (μοτο) και στο αλλο (μαριν) θα βγαλεις ευκολοτερα και ασφαλεστερα συμπερασματα.

Καλημέρα σύντροχε-οι κατ' αρχάς.

Κοίταξε να δεις, έχουμε την περίπτωση που όλοι έχουν δίκιο. Υπάρχουν για τους κοινούς θνητούς - χρήστες μηχανήματα που δουλεύουν με σχετικά κοινό τρόπο αλλά υπάρχουν και τεχνολογίας διαστημοπλοίων και αν λάβουμε υπόψη μας ότι στις εξωλέμβιες άρχισε να χρησιμοποιείται για παράδειγμα ηλεκτρονική αν θυμάμαι καλά όταν παλεύαμε ακόμα με πλατίνες σε αμάξια και μοτοσακά καταλαβαίνουμε ότι είναι ένα κλικ μπροστά σε πολλές περιπτώσεις αλλά και οι συνθήκες στη θάλασσα είναι τέτοιες που δεν σταματάς στην άκρη του δρόμου να περιμένεις οδική οπότε πρέπει να λαμβάνονται και τα αντίστοιχα τεχνολογικά μέτρα.

Το καλύτερο στην περίπτωση του λαδιού τώρα είναι αυτό που συνιστά η μάνα που τόφτιαξε σε ιξώδη - προδιαγραφές. Σε μάρκες βέβαια υπάρχουν εταιρείες λαδάδικες που φτιάχνουν λάδια σαφώς ανώτερα από τα συνήθως φασόν μάνα και αυτό το ανακαλύπτουμε σχετικά εύκολα απλά διαβάζοντας τα χαρακτηριστικά τους αλλά και δοκιμάζοντάς τα γιατί ναι απλά ορισμένα δεν <<κάθονται >> καλά σε κινητήρες παρόλο ότι είναι καλά και ενώ αποδίδουν καλά στην λίπανση είναι θορυβώδη στα κιβώτια, καίγονται κλπ κλπ.

Εμείς σαν πελάτες - καταναλωτές κατά τη γνώμη μου μας συμφέρει να διαλέξουμε το καλύτερο για το μηχάνημά μας αλλά και για την τσέπη μας και εκεί το θέμα είναι προσωπικό όπως και το κάθε πότε θα αλλάζει κάποιος τα λάδια. 

Προσωπικά δεν συμφωνώ με λύσεις παντογνωστών του στυλ προβλέπεται 10-30 ή σε κλιματολογικές συνθήκες τάδε 10-40 και νάρχεται ο άλλος να σου λέει 10-50 τέλος ή να προβλέπεται λάδι κινητήρα 10-30 σε τελικές μεταδόσεις και να σου βάζει ο άλλος βαλβολίνη γιατί έτσι κάνουμε σε όλα τα κιβώτια.

Εμείς δεν είμαστε εξυπνότεροι από την εταιρεία κατασκευής του οτιδήποτε γιατί απλά αν είμαστε ας το κατασκευάσουμε κιόλας και να μην περιοριζόμαστε στο να ακολουθούμε οδηγίες συντηρήσεως από τα εγχειρίδια μόνο. Αν το κάνουμε τότε θα υποκλιθώ, έτσι απλά.

Ωραία όμως συζήτηση σύντροχοι που την διαβάζω άκρως ευχάριστα και με ωθεί να συμμετάσχω σε αντίθεση με πολλά θέματα που μου προκαλούν έντονη δυσαρέσκεια για νάμαι κατ' ελάχιστον ευγενικός κατά το δυνατόν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter i cbs (125cc) KTM smc (660cc)

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστω για τον χρονο σας φιλοι. Γνωριζω οτι το λαδι χρησιμοποιειται για να λιπανει τα παντα στη μοτοσυκλετα , το ιδιο συμβαινει και στις εξωλεμβιους που εχουν μεταδοση με γραναζι/δισκο για αυτο μπηκα σε σκεψεις. 

Δεν αξιζει να ρισκαρω προφανως.

Ουτως η αλλως πριν λιγο γυρισα με τα καινουρια μου λαδια εμεινα στο spectro 15/50. 

Θα συνεχισω ομως την ερευνα για τις διαφορες που εχουν τα λιπαντικα αναλογικα με τη χρηση τους.

Κατσε, οι εξωλεμβιες εχουν βαλβολινη και το λαδι μηχανης ετσι δεν ειναι? Και νομιζω πως το λαδι τους εχει μεσα προσθετα για να μειωσουν την οξειδωση απο την θαλασσα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR1000rr 2004 (998cccc) Shoei Ducati Panigale R

Δημοσιεύτηκε

Κατσε, οι εξωλεμβιες εχουν βαλβολινη και το λαδι μηχανης ετσι δεν ειναι? Και νομιζω πως το λαδι τους εχει μεσα προσθετα για να μειωσουν την οξειδωση απο την θαλασσα

Καλημερα φιλε , ναι ετσι ειναι αλλα το οτι χρησιμοποιειται στη θαλασσα δεν σημαινει αυτοματως οτι θα εχει μεσα αυτα τα προσθετα , εχει να κανει με το που θα βαλεις το λαδι.

Ενα gear-case λαδι δεν θα ειχε τετοια προσθετα , θα ειχε ομως ενα λαδι που βαζουμε στο stern-tube γιατι εκει κατοικει ο αξονας της προπελας και μερικες διαρροες θα τις εχεις.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR1000rr 2004 (998cccc) Shoei Ducati Panigale R

Δημοσιεύτηκε

Φιλε Σαββα θα συμφωνησω , δεν ειμαστε εξυπνοτεροι απο την εταιρια που οριζει τις προδιαγραφες και δεν θα "παιξω" με το μοτερ του πελατη που κοστιζει 100000 ευρω , οχι , θα βαλω το λαδι που προτεινεται στο manual η καποιο αντιστοιχο του και θα κοιμαμαι ησυχος το βραδυ.

Θεωρω ομως οτι αν παρουμε 2 multigrade λαδια απο 2 διαφορετικες εταιριες και τα αναλυσουμε η συσταση τους θα ειναι ομοια κατα 95% ισως και 100% σε μερικες περιπτωσεις.

Απλα καποιοι πατανε στην ανησυχια μας και πουλανε το ταδε Motorcycle Oil 15-20 ευρω το λιτρο και μετα ερχεται η ιδια εταιρια και σου πουλαει το ιδιο λαδι με marine χαρακτηρισμο 90 ευρω ΤΟ ΒΑΡΕΛΙ. Καταλαβαινετε που το παω ετσι;

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki καζερ Ducati 1098

Δημοσιεύτηκε

΄παντως για να καταληξω με τα προσωπικα μου πειραματα...σε 3 διαφορετικα σαζμαν που τα δυο προτειναν μοτερολαδο και το αλλο σαζμανολαδο , εχω και βαλει σε ολα απο ολα...και σε ξεπλυμα που εχω κανει με λαδι αυτοκινητου και με το λαδι της τελευταιας πλυσης εκανα και δυο βολτες...δεν παρατηρησα ΚΑΜΙΑ διαφορα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Yamaha Αλλος Ευρωπέ(αί)ος

Δημοσιεύτηκε

Φιλε Σαββα θα συμφωνησω , δεν ειμαστε εξυπνοτεροι απο την εταιρια που οριζει τις προδιαγραφες και δεν θα "παιξω" με το μοτερ του πελατη που κοστιζει 100000 ευρω , οχι , θα βαλω το λαδι που προτεινεται στο manual η καποιο αντιστοιχο του και θα κοιμαμαι ησυχος το βραδυ.

Θεωρω ομως οτι αν παρουμε 2 multigrade λαδια απο 2 διαφορετικες εταιριες και τα αναλυσουμε η συσταση τους θα ειναι ομοια κατα 95% ισως και 100% σε μερικες περιπτωσεις.

Απλα καποιοι πατανε στην ανησυχια μας και πουλανε το ταδε Motorcycle Oil 15-20 ευρω το λιτρο και μετα ερχεται η ιδια εταιρια και σου πουλαει το ιδιο λαδι με marine χαρακτηρισμο 90 ευρω ΤΟ ΒΑΡΕΛΙ. Καταλαβαινετε που το παω ετσι;

Βεβαίως, ισχύουν απόλυτα τα αναφερόμενα Άγγελε, συμφωνώ απολύτως.:cheers:

Για αυτούς τους λόγους θέλει ψάξιμο από εμάς και αγορά του καλύτερου στην καλύτερη τιμή όπως προανεφέρθη. Όλες οι εταιρείες ανακοινώνουν στα χαρακτηριστικά των προϊόντων τους ακριβώς τι είναι. Από εμάς απομένει η μελέτη και φυσικά η δοκιμή στην πράξη. Αν κάτσει μετά άλογο που κερδίζει δεν αλλάζεται. Μοτέρ από μοτέρ δε διαφέρει ακόμα και στο ίδιας μάρκας μοτό (και οποιοδήποτε κινητήρα σε οτιδήποτε), έχει παρατηρηθεί ίδιας μάρκας 5-6 μοτό για παράδειγμα να έχουν διαφορετικές καταναλώσεις λαδιού κλπ. με τα ίδια λάδια.

Εξαρτάται από τον τρόπο στρωσίματος από το δούλεμα που κάνει ο κάθε αναβάτης στην καθημερινότητά του (άλλος ξεκινά και το σκίζει από το πρώτο λεπτό, άλλος το ζεσταίνει, άλλος το πάει με ενδιάμεσο τρόπο) κλπ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter i cbs (125cc) KTM smc (660cc)

Δημοσιεύτηκε

Νομιζω πως καποτε η bel-ray εβγαζε ενα λαδι για κουρασμενους κινητηρες και το σταματησε, μηπως ξερουμε κανενα παρομοιο?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF125 INNOVA (125cc) Honda CBR 1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Τα λάδια για 4t που έχουν ετικέτα ότι είναι ειδικά για scooter τι διαφορά έχουν μ αυτά που δεν γράφουν τίποτα?Μήπως είναι το ίδιο και τα δύο και είναι εμπορικό τρικ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα