dextergsxr

επικοινωνια κρανους απο κινα

47 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Suzuki hayabusa (1349cc)

Δημοσιεύτηκε

Μετα απο μερικο ψαξιμο εχω βρει αυτο το μαραφετι link το οποιο εχει αρκετα χαρακτηριστηκα ραδιο ενδοεποικινωνια μεχρι 6 τετοια μηχανηματα μαζι σε αποσταση 1200 μετρων bluetooth κινητου αδιαβροχο κ.α. το εχει καποιος απο εδω να μας πει τη γνωμη του???? ευχαριστω

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF1000FA (1000cc) SHOEI GT-AIR Δίας edition Honda CB1000R (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Μάλλον είναι τα ίδια, αυτός εδώ είχε μείνει ευχαριστημένος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC750X (750cc) AGV Enfield Himalayan

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Για δες συμπτωση... Μολις χτες τα παρελαβα και τα τοποθετησα στο κρανος. Αν και χωρις δοκιμη στον δρομο δειχνουν να κανουν την δουλεια τους μια χαρουλα... Πολυ καλη επιλογη πιστευω σε σχεση με ακριβοτερα...εγω τα πηρα απο banggood.com με την ιδια τιμη

Τροποποιήθηκε από τον ta-sio

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki hayabusa (1349cc)

Δημοσιεύτηκε

περιμενουμε εντυπωσεις...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki hayabusa (1349cc)

Δημοσιεύτηκε

οκ ειχα κανει αναζητηση αλλα δεν το ειχα βρει.... ευχαριστω πολυ

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha FZ6 Fazer Yamaha NewMate (1984) (50cc)

Δημοσιεύτηκε

Τα έχω και εγώ από το 2014 και είχα γράψει εντυπώσεις εδώ --> http://www.mybike.gr/forums/topic/73341-ενδοεπικοινωνία-για-3-άτομα/?page=2#comment-1824516

 

TLDR: Αξίζουν τα λεφτά τους.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Varadero (1000cc) Shark Race -R Pro Honda NC1000X

Δημοσιεύτηκε

Φίλε dextergsxr αυτό που έχεις βρει  το έχει η παρέα μου και έχουν διαπιστωθεί στην πράξη δύο βασικά μειονεκτήματα.

Το ένα είναι ότι ναι μεν μπορείς να συνδεθεις με έξι ακόμα,αλλά μόνο με έναν κάθε φορά. Δλδ ταυτόχρονα μπορείς να μιλάς μόνο με έναν και όχι παραπάνω. Για να μιλήσεις με άλλον πρέπει να πατήσεις κουμπια στο πλαϊ και εδώ ακριβώς έρχεται και το δεύτερο μείον. Το οποίο είναι πως οδηγώντας μηχανή,εννοείται πως φοράς γάντια.....για προσπάθησε με γάντι να βρεις κουμπι εκει χωρίς να κοιτάς εννοείται γιατί είναι πάνω στο κράνος σου και εσύ οδηγείς ταυτόχρονα. Αδύνατο!πράγμα που κάνει την όλη συσκευή "άχρηστη" όσο καλή κ αν είναι.

Ξέροντας οπότε τα προβλήματα αυτά,ψάξαμε και αγοράσαμε πρόσφατα μια πολύ καλή ενδοεπικοινωνία η οποία λύνει και τα δύο παραπάνω προβληματάκια. Μπορείς να συνδεθεις λοιπόν μέχρι 5 συσκευές ταυρόχρονα,να μιλάνε και να ακούγονται όλοι σε όλους δλδ. Πέρα αππ αυτό μπορείς να κάνεις και γκρουπ. Δλδ πηγαίνω με την σύνροφο δικάβαλο και με άλλες δυο μηχανές ακόμα βολτα. Έχω ένα κανάλι να μιλάω με την σύντροφο και ένα κανάλι να μιλάω με τις άλλες μηχανές. Όσο αφορά το θέμα με τα κουμπάκια,η επικοινωνία αυτή που πληραμε πήραμε έχει μεγάλα κουμπιά τα οποία τα βρίσκεις ακόμα και με γάντι,αλλά πέρα από αυτό,έχει remote control το οποίο μπαίνει στο τιμόνι δίπλα από το αριστερό γκριπ. Οπότε αλλάζεις γκρουπ,αυξάνεις-μειώνεις ένταση,απαντάς σε κλήσεις του κινητού κλπ όλα από το τιμόνι!χωρίς καν να πάρεις το χέρι σου απο το γκριπ!

Κόστος από ebay 75-80 euro 

Όταν θα πάω σπίτι θα βάλω φωτο και λινκ,διότι τώρα είμαι στην δουλειά.

 

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha FZ6 Fazer Yamaha NewMate (1984) (50cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Φίλε dextergsxr αυτό που έχεις βρει  το έχει η παρέα μου και έχουν διαπιστωθεί στην πράξη δύο βασικά μειονεκτήματα.

Το ένα είναι ότι ναι μεν μπορείς να συνδεθεις με έξι ακόμα,αλλά μόνο με έναν κάθε φορά. Δλδ ταυτόχρονα μπορείς να μιλάς μόνο με έναν και όχι παραπάνω. Για να μιλήσεις με άλλον πρέπει να πατήσεις κουμπια στο πλαϊ και εδώ ακριβώς έρχεται και το δεύτερο μείον. Το οποίο είναι πως οδηγώντας μηχανή,εννοείται πως φοράς γάντια.....για προσπάθησε με γάντι να βρεις κουμπι εκει χωρίς να κοιτάς εννοείται γιατί είναι πάνω στο κράνος σου και εσύ οδηγείς ταυτόχρονα. Αδύνατο!πράγμα που κάνει την όλη συσκευή "άχρηστη" όσο καλή κ αν είναι.

Ξέροντας οπότε τα προβλήματα αυτά,ψάξαμε και αγοράσαμε πρόσφατα μια πολύ καλή ενδοεπικοινωνία η οποία λύνει και τα δύο παραπάνω προβληματάκια. Μπορείς να συνδεθεις λοιπόν μέχρι 5 συσκευές ταυρόχρονα,να μιλάνε και να ακούγονται όλοι σε όλους δλδ. Πέρα αππ αυτό μπορείς να κάνεις και γκρουπ. Δλδ πηγαίνω με την σύνροφο δικάβαλο και με άλλες δυο μηχανές ακόμα βολτα. Έχω ένα κανάλι να μιλάω με την σύντροφο και ένα κανάλι να μιλάω με τις άλλες μηχανές. Όσο αφορά το θέμα με τα κουμπάκια,η επικοινωνία αυτή που πληραμε πήραμε έχει μεγάλα κουμπιά τα οποία τα βρίσκεις ακόμα και με γάντι,αλλά πέρα από αυτό,έχει remote control το οποίο μπαίνει στο τιμόνι δίπλα από το αριστερό γκριπ. Οπότε αλλάζεις γκρουπ,αυξάνεις-μειώνεις ένταση,απαντάς σε κλήσεις του κινητού κλπ όλα από το τιμόνι!χωρίς καν να πάρεις το χέρι σου απο το γκριπ!

Κόστος από ebay 75-80 euro 

Όταν θα πάω σπίτι θα βάλω φωτο και λινκ,διότι τώρα είμαι στην δουλειά.

 

Από ότι κατάλαβα τα έχεις δοκιμάσει και τα 2, οπότε όταν προσθέσεις τα παραπάνω, γράψε και μια μικρή σύγκριση με τα "v6" (ποιότητα ήχου, απόσταση κτλ) , μιας και η παρέα μου εδώ ψάχνεται αυτόν τον καιρό...

Τροποποιήθηκε από τον Drtzekos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSF Bandit SA (650cc) Ducati Monster (620cc)

Δημοσιεύτηκε

 

 

Δώσε το λινκ, να σώσεις ένα σπίτι!

"Έεεενα σπιτι καιιιιγεται.." :D

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Varadero (1000cc) Shark Race -R Pro Honda NC1000X

Δημοσιεύτηκε

Δώσε το λινκ, να σώσεις ένα σπίτι!

"Έεεενα σπιτι καιιιιγεται.." :D

Λοιπόν,μεσημεριανό διάλειμμα και ενώ θα έπρεπε να κοιμηθώ,δεν θα το κάνω διότι ένα σπίτι καίγεται. Οπότε ξεκινάμε!

Η επικοινωνία που αγόρασα με τον φίλο μου είναι ακριβώς αυτή http://www.ebay.com/itm/2x-BT-V8-Intercom-Motorcycle-Helmet-1200m-Bluetooth-Interphone-NFC-FM-Headset-/201590475109?hash=item2eefba8965:g:G9QAAOSwEjFXgGGe 

Δυο λόγια. Την επικοινωνία την προηγούμενη την V6 εγώ δεν την είχα πάρει. Την είχαν 3 άτομα από την παρέα μου εκ των οποίων ο ένας είναι και αυτός με τον οποίο πήραμε το νέο σετάκι το V8. Οπότε η σύγκριση μεταξύ V6 - V8 είναι απ'όσα μου έχει μεταφέρει ο φίλος.Επίσης με την νέα επικοινωνία V8 έχουμε κάνει μόνο μια δοκιμή των 20 λεπτών μεταξύ μας(μια βδομάδα την έχουμε,δεν προλαβαίνουμε λόγω δουλειάς) και μεμονομένα(κλήση-ομιλία απο κινητό,gps) αρκετές φορές.

Μεταφέρω εντυπώσεις

1)Η καλή ποιότητα ήχου στο V6 είναι ακόμα καλύτερη και πιο καθαρή στο V8
2)Η εμβέλεια είναι σχεδόν ίδια με ελάχιστα καλύτερη του παλιού V6 λόγω του ότι έχει κεραία που προεξέχει ενώ στο V8 είναι ενσωματωμένη.Τουτέστιν. Σε συγκεκριμένη απόσταση(~200m) συγκεκριμένων σημείων με τα ίδια εμπόδια μεταξύ τους οι διακοπές στον ήχο στο V8 εμφανίζονται 5-10 μέτρα νωρ'ίτερα,οπότε μιλάμε για μια διαφορά της τάξης του 2-5%.
3) από θέμα λειτουργικότητας δεν το συζητάμε.το μόνο καλό που είχε το V6 είναι πως κάθε φορά που οδηγούσες και ήθελες να πατήσεις κάποια κουμπιά,σε έπιαναν τα γέλια με το "γελοίο" της υπόθεσης! λιγότερα,μεγαλύτερα και στην σειρά κουμπιά για το V8,αλλά αυτό είναι το λιγότερο.Το κερασάκι στην τούρτα είναι το remote control που μπαίνει στο γκριπ. 

ακολουθούν φωτό και σχόλια
20160823_154205_zpsfvuwlgw1.jpg

αυτή είναι η συσκευασία της επικοινωνίας. ΠΡΟΣΟΧΗ! από εκεί που την πήρα εγώ που είναι και το λινκ που έβαλα,έρχεται με το σετ για το κράνος(2ακουστικά+μικρόφωνο),επικοινωνία,remote control,manual και καλώδιο. ΔΕΝ ΠΕΡΙΕΧΕΤΑΙ Ο ΦΟΡΤΙΣΤΗΣ χρειάζεστε έναν φορτιστή δλδ σκέτο χωρίς καλώδιο που να έχει θύρα USB. προδιαγραφές 5V και έως 1000mAh.

20160823_153921_zpszyuzsdwp.jpg

Η εφαρμογή στο κράνος έγινε τέλεια (αυτά κάτω από το μικρόφωνο είναι "νερά" που κάνει το μαλακό πλαστικό και όχι μίξες ή σάλια!:laugh:)

20160823_153827_zpshkmz4dzt.jpg

εδώ η επικοινωνία επάνω στο κράνος για να καταλάβετε ακριβώς το μέγεθος της 

20160823_154037_zpsrsk8zcbv.jpg

άλλη μια διαφορά με το παλιό το V6 είναι η θύρα.Απ'ότι μου είπε ο φίλος μου αυτή εδώ είναι καλύτερη καθώς είναι μεγαλύτερη με σχήμα τραπέζιο και κουμπώνει πιο "σταθερά" το καλώδιο.

20160823_154808_zpstzhgjakv.jpg

εδώ το remote control επάνω στο dero μου. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ εμένα επειδή έχει aftermarket γκριπ (από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη) τα οποία κάνουν ένα σκαλοπατάκι στην εσωτερική τους μεριά δεν με βόλευε να το βάλω επάνω στο γκριπ,διότι αυτό το σχεδόν 1 cm που μου "τρώει"  σε χώρο σε συνδιασμό με τις επίσης aftermarket χούφτες οι οποίες κλείνουν στο τέλος του γκριπ,δεν μου άφηναν περιθώριο για ασφαλή τοποθέτηση του χεριού μου στο γκριπ,οπότε το έβαλα΄στο τιμόνι όσο πιο κοντά με έπαιρνε. Στις παρακάτω φωτό θα δείτε πως ακόμα και έτσι μου είναι μια χαρά βολικό και πως το χέρι μου δεν φεύγει από το γκριπ. Ο φίλος μου που πήρε την επικοινωνία κ αυτός,στο tracer του το έβαλε επάνω στο γκριπ και έχει πάρα πολύ χώρο ακόμα και φαίνεται γ@μ@το.

20160823_154836_zpskjlb26sb.jpg

20160823_154948_zps3fdl5gke.jpg

με γυμνό χέρι

20160823_155038_zpsipzw7ypc.jpg

και με γάντι

20160823_155044_zpsiemknxnk.jpg

Μένει ακόμα να το δοκιμάσουμε με μεγάλες ταχύτητες και αποστάσεις στην εγνατία,καθώς και άλλε μικρολεπτομέρεις όπως εναλλαγή στην ενδοεπικοινωνία μετά από τερματισμό κλήσης τηλεφώνου κλπ. Αν πάρουν και οι υπόλοιποι τις παρέας,τότε θα δοκιμάσουμε και τα γκρουπ.Εννοείται θα ενημερώσω.Μέχρι τότε καλά χιλιόμετρα και πάντα όρθιοι!

Αρέσει σε 13 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Varadero (1000cc) Shark Race -R Pro Honda NC1000X

Δημοσιεύτηκε

έχω νέα σύντροχοι,

μετά από αναζήτηση στο youtube για διάφορες λειτουργίες στο V8 είδα και κάποια βίντεο με την επικοινωνία V4 και την V6 και συνειδητοποιώ πως τελικά και αυτές μπορούν να συνδεθούν ταυτόχρονα μεταξύ τους. ¨Όπως σας είπα,δεν είχα προσωπική εμπειρία από τις προηγούμενες,μόνο ότι μου είχε πει ο φίλος μου. Τον είχα ρωτήσει ξανά και ξανά μάλιστα για το αν το έψαξε για το αν μπορούν να μιλάνε ταυτόχρονα με την παλιά επικοινωνία και μου είχε απαντήσει πως δεν γίνεται. Επειδή είναι γκατζετάκιας και άτομο της τεχνολογίας,τον εμπιστεύτηκα. Αύριο λοιπόν θα πάω και θα του βάλω τα γυαλιά διότι απ'ότι κατάλαβα,δεν τηρούσε με βάση το μάνουαλ την σύνδεση των συσκευών(υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία). Επίσης διαβάζοντας το μανουαλ της δικής μου V8 είδα πως όταν συνδέονται παραπάνω από 2 επικοινωνίες,συνδέονται με την σειρά μία μία  και στην ουσία με την σειρά που συνδέθηκαν καταλαμβάνουν και μια "θέση" στην ομάδα. Από αυτές λοιπόν στην ομάδα,μόνο η πρώτη επικοινωνία και αυτή που συνδέθηκε τελευταία,έχουν την δυνατότητα να είναι συνενδεμένες και με το κινητό.Οι ενδιάμεσες τους επικοινωνίες δεν μπορούν. Αυτό φυσικά ίσχύει και στα παλιότερα μοντέλα V4 & V6 και επαναλαμβάνω συμβαίνει όταν συνδέονται τουλάχιστον 3 επικοινωνίες.  

Στην ουσία δλδ,το πλεονέκτημα της νέας επικοινωνίας V8 είναι καθαρά το πρακτικό θέμα με τα μεγάλα,λιγότερα και σε σειρά κουμπιά και το βασικότερο,το remote control το οποίο είναι όλα τα λευτά!τα σπάει! 


πριν 1,5 ώρα έκλεισα το μαγαζί για βράδυ και παρ'ότι ήμουν λίγο κουρασμένος,ήθελα να καβαλήσω το dero και να τεστάρω τη επικοινωνία.Την δούλεψα με αναπαραγωγή τραγουδιών από το κινητό αλλά και με το ενσωματωμένο της ραδιόφωνο. Εϊναι μια χαρά! ένταση,καθαρότητα,όλα κομπλέ! το καλύτερο όμως φίλοι μου,το οποίο είναι όλη η ουσία του πράγματος και δεν μπορώ να φανταστώ επικοινωνία χωρίς αυτό,είναι το remote control. Σου λύνει τα χέρια και σου κάνει την ζωή εύκολη! άλλαζα κομμάτια στην αναπαραγωγή μουσικής από εκεί,αυξομείωνα ένταση,έκλεινα την αναπαραγωγή και άνοιγα το ραδιόφωνο,άλλαζα σταθμούς και προς τα μπρος και προς τα πίσω,έκλεινα το ραδιόφωνο,έκανα κλήση από το κινητό! ΌΛΑ ΜΑ ΟΛΑ ΑΠΟ ΤΟ REMOTE CONTROL!

Αρέσει σε 8 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Sticky sticky!!!!!

Ευχαριστούμε για την άριστη πληροφόρηση Δαμιανέ :worshippy:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha FZ6 Fazer Yamaha NewMate (1984) (50cc)

Δημοσιεύτηκε

Εϊναι μια χαρά! ένταση,καθαρότητα,όλα κομπλέ! το καλύτερο όμως φίλοι μου,το οποίο είναι όλη η ουσία του πράγματος και δεν μπορώ να φανταστώ επικοινωνία χωρίς αυτό,είναι το remote control. Σου λύνει τα χέρια και σου κάνει την ζωή εύκολη! άλλαζα κομμάτια στην αναπαραγωγή μουσικής από εκεί,αυξομείωνα ένταση,έκλεινα την αναπαραγωγή και άνοιγα το ραδιόφωνο,άλλαζα σταθμούς και προς τα μπρος και προς τα πίσω,έκλεινα το ραδιόφωνο,έκανα κλήση από το κινητό! ΌΛΑ ΜΑ ΟΛΑ ΑΠΟ ΤΟ REMOTE CONTROL!

Τώρα πρέπει να μάθουμε αν το remote από το V8 παίζει στο V6, ή αν υπάρχει κάτι αντίστοιχο για εμάς που έχουμε ήδη τα V6 :laugh:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Varadero (1000cc) Shark Race -R Pro Honda NC1000X

Δημοσιεύτηκε

Τώρα πρέπει να μάθουμε αν το remote από το V8 παίζει στο V6, ή αν υπάρχει κάτι αντίστοιχο για εμάς που έχουμε ήδη τα V6 :laugh:

θα το κάνω δοκιμή όταν μπορέσω με του φίλου μου να δω αν γίνεται και θα σου πω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

Σε βροχή έχουν δοκιμαστεί;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha FZ6 Fazer Yamaha NewMate (1984) (50cc)

Δημοσιεύτηκε

Σε βροχή έχουν δοκιμαστεί;

To V6 έχει φάει αρκετή βροχή, και δούλευε/δουλεύει μια χαρά :_thumbsup:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha FZ6 Fazer Yamaha NewMate (1984) (50cc)

Δημοσιεύτηκε

θα το κάνω δοκιμή όταν μπορέσω με του φίλου μου να δω αν γίνεται και θα σου πω.

έχουμε κάποιο νέο?

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Tracer (850cc) Ducati MTS 1200S (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

οι χαντρούλες όλα τα λεφτά !  :wub:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Varadero (1000cc) Shark Race -R Pro Honda NC1000X

Δημοσιεύτηκε

έχουμε κάποιο νέο?

λοιπόν τα νέα που έχω είναι πως δεν μπορέσαμε να συνδέσουμε το remote της v8 με την επικοινωνία την v6. Αυτό που μπορέσαμε να κάνουμε είναι να συνδέσουμε σε κοινό γκρουπ δύο v8 και μία v6.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Deauville Caberg Modus Ducati Multistrada (950cc)

Δημοσιεύτηκε

έχει και universal intercom mode? δηλαδη να δουλεύει με ενδοεποικινωνίες αλλων εταιριών?

Η δικία μου η Sena Πχ συνδέεται άνετα με Interphone ας πούμε μέσω του Universal mode 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Varadero (1000cc) Shark Race -R Pro Honda NC1000X

Δημοσιεύτηκε

έχει και universal intercom mode? δηλαδη να δουλεύει με ενδοεποικινωνίες αλλων εταιριών?

 

δεν το γνωρίζω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSF Bandit SA (650cc) Ducati Monster (620cc)

Δημοσιεύτηκε

δεν το γνωρίζω

Καλησπέρα Δαμιανέ!

Πως πάει η ενδοεπικοινωνία; 

Σκέφτομαι να την παρω τώρα όπου να ναι, εεεε να την φέρει ο Αη Βασίλης εννοω!

Ερώτηση, πάνω στο κράνος κολλάει αυτοκόλλητο; Και αν όχι, πως;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Varadero (1000cc) Shark Race -R Pro Honda NC1000X

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα Δαμιανέ!

Πως πάει η ενδοεπικοινωνία; 

Σκέφτομαι να την παρω τώρα όπου να ναι, εεεε να την φέρει ο Αη Βασίλης εννοω!

Ερώτηση, πάνω στο κράνος κολλάει αυτοκόλλητο; Και αν όχι, πως;

Καλησπέρα,σόρυ για την αργή απάντηση μου αλλά τώρα τον χειμώνα έχω ελεύθερο χρόνο μόνο και γράφω χιλιόμετρα όσο μπορώ.

Οκτώβρης-Νοέμβρης-Δεκέμβρης 8500 χιλιόμετρα(Ελλάδα+Ιταλία)! για αυτό κ χάθηκα από το φόρουμ τους τελευταίους μήνες.

Η ενδοεπικοινωνία έχει χρησιμοποιηθεί σχεδόν στο 99% των  χιλιομέτρων που έχω γράψει μέχρι στιγμής,είτε ως επικοινωνία με άλλες μηχανές είτε απλά για τυχών τηλεφωνικές κλήσεις κατά την διάρκεια της οδήγησης.Δεν έχω κάτι αρνητικό να πω.Καμία δυσλειτουργία.Βροχή μια φορά έφαγε για καμια ώρα περίπου (Ιωάννινα-Πάργα),δεν είχε κανένα πρόβλημα και ούτε φαίνεται να μπορεί να έχει και σε περισσότερες ώρες καθώς η κατασκευή της δείχνει ενιαία και "στεγανή".

Διάφορα στοιχεία κ παρατηρήσεις μέχρι τώρα:

Προσωπικά έχω κρατήσει πολύ καλούς "κύκλους" από φόρτιση σε φόρτιση και η μπαταρία είναι πολύ καλή. Δεν έχω μετρήσει σύνολο πόσες ώρες κρατάει διότι πολλές βόλτες είναι ημερήσιες με 4-5 ώρες οδήγησης,άλλες πιο κοντινές με 2-3 ώρες. Πάντως δεν την φορτίζω μετά από μία βόλτα. Βγάζω άνετα 2 βόλτες.

Επίσης κάτι που παρατήρησα είναι πως όσο αυξάνονται οι επικοινωνίες σε ένα group,τόσο "πέφτει" η ένταση του ήχου.Δεν είναι κανένα πρόβλημα,απλά το αναφέρω. Ούτως η άλλως μπορείς να αυξήσεις την ένταση,απλά όταν είναι μόνο 2 επικοινωνίες έχεις την ένταση για παράδειγμα στο 30-40% για να ακούς ικανοποιητικά, ενώ αν μιλάνε 4 επικοινωνίες έχεις την ένταση στο 70-80% για να ακούς ικανοποιητικά.

Το remote controler πραγματικά σου λύνει τα χέρια,κάνεις τα πάντα από εκεί.

Φίλε Χριστόφορε,η επικοινωνία αξίζει τα λεφτά της μέχρι το τελευταίο ευρώ.Αν σκοπεύεις να την πάρεις,θυμάμαι πως υπήρχε μια διαφορά των 10 ευρώ αν έπαιρνες μόνο μία ή αν έπαιρνες ζευγάρι,μιλάω για 10 ευρω κάτω η κάθε μία επικοινωνία. Δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα,αλλά ψάξε το αν ισχύει να βρεις άλλον έναν να γλιτώσεις το 10άρικο.

 

Όσο αφορά το πως πιάνει πάνω στο κράνος,όχι δεν πιάνει με αυτοκόλλητο.Η βάση έχει ένα "αυτί" το οποίο μπαίνει μέσα στο κράνος ανάμεσα από το κέλυφος και την επένδυση,όπου στην συνέχεια το σφίγγει με δύο βίδες.

Καλές γιορτές!

 

20161228_194032_zpsfqomdnqc.jpg20161228_194114_zpsusliabeo.jpg20161228_194134_zpseyh8kig3.jpg20161228_194208_zpsusyyphoj.jpg

 

Αρέσει σε 7 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSF Bandit SA (650cc) Ducati Monster (620cc)

Δημοσιεύτηκε

Οκτώβρης-Νοέμβρης-Δεκέμβρης 8500 χιλιόμετρα(Ελλάδα+Ιταλία)! για αυτό κ χάθηκα από το φόρουμ τους τελευταίους μήνες.

α ρε άτιμε! Σωραίος!

Προσωπικά έχω κρατήσει πολύ καλούς "κύκλους" από φόρτιση σε φόρτιση και η μπαταρία είναι πολύ καλή.

Αφήνεις να ξεφορτίσει δηλαδή εντελώς;

 

Φίλε Χριστόφορε,η επικοινωνία αξίζει τα λεφτά της μέχρι το τελευταίο ευρώ.Αν σκοπεύεις να την πάρεις,θυμάμαι πως υπήρχε μια διαφορά των 10 ευρώ αν έπαιρνες μόνο μία ή αν έπαιρνες ζευγάρι,μιλάω για 10 ευρω κάτω η κάθε μία επικοινωνία. Δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα,αλλά ψάξε το αν ισχύει να βρεις άλλον έναν να γλιτώσεις το 10άρικο.

Ζευγάρι εννοείς 4 αντικείμενα σωστά; Δηαδλή ένα ζευγάρι 1+1 για αναβάτη και συνεπιβάτη, πλας και άλλη μία μηχανή. - Σωστά;

Όσο αφορά το πως πιάνει πάνω στο κράνος,όχι δεν πιάνει με αυτοκόλλητο.

Οι φωτογραφίες είναι κατατοπιστικότατες!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα