ΚΡΗΤΗ

Η Τσιριμπίμ τσιριμπόμ | hornet 09' |

14 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda hornet 2009 (599cc) Airoh κάτι Ένα μηχανάκι δε (φτάνειcc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Αράχτε να σας τα διηγηθώ στα ίσα. Η κοπελίτσα εκτός απο τα λίγα χιλιόμετρά της, έχει ενημερωμένο βιβλίο σέρβις και φοράει καινούργιο πατούμενο, φρέσκο που σπαρταράει ακόμα.

Σε περίπτωση που κάπου σκοντάψει, έχει τα μανιτάρια της και για να να ακούμε τη φωνάρα της, καθότι 4κ και μελωδικιά έβαλε ένα όμορφο τελικό που δεν το βλέπουμε και τόσο συχνα. Νικολή πρέπει να λένε αυτόν που το έφτιαξε διότι το πρόσωπο έβαλε απάνω στο τελικό το όνομά του. Nikko racing.

Μαζί κουβαλά και ένα μπόγο με τα απολύτως απαραίτητα το δηλαδής ένα μαύρο βρακί για το ντεπόζιτό της που γράφει απάνω μπάγστερ και μια μάσκα ομορφιάς που τη βάνει απάνω όταν πάει για ταξίδι. 

Κοντεύει η ώρα για το σέρβις της, πολλά θα τα κάνω μόνος μου και μερικά θα τα αναλάβει συνεργείο, καθαρό, όμορφο και τακτοποιημένο. 

Υπάρχουν στη λίστα και μερικά εξτρά που θέλω να της κάμω δώρο, έτσι για να την κακομαθαίνω, αλλά για την ώρα θα μείνουμε στα προκαταρκτικά. 

IMG_20160804_210400.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Τροποποιήθηκε από τον ΚΡΗΤΗ
Αρέσει σε 12 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC29 (399cc) AGV K3 πριονωτό Honda για κρατητήριο (>600cc)

Δημοσιεύτηκε

ΜΑΛΑΚΑ ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΠΕΨΩ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΣΟΥ ΠΡΟΙΚΙΑ ΝΑ ΣΕ ΚΑΜΩ ΕΔΙΚΟ ΜΟΥ

Αρέσει σε 7 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda hornet 2009 (599cc) Airoh κάτι Ένα μηχανάκι δε (φτάνειcc)

Δημοσιεύτηκε

ΜΑΛΑΚΑ ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΠΕΨΩ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΣΟΥ ΠΡΟΙΚΙΑ ΝΑ ΣΕ ΚΑΜΩ ΕΔΙΚΟ ΜΟΥ

ήντα'ναι μρε τούτανέ τα πράματα;; θα σε θεωρούσα ντιντί αλλά αφού σπας χόντα, είσαι εντάξει. 

Αν επιμένεις η τσιριμπίμ τσιριμπόμ θέλει, τιμόνι και μανέτες κυριλάτες μαζί με σωληνάκια ψηλής (πολύ ψηλής, ξανθιάς γαλανομάτας...) και μία ακτινική τρόμπα.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Duke (390cc) HJC is-17

Δημοσιεύτηκε

Τα γράφεις και ωραία ρε κοπελι. ....

Καλά χιλιόμετρα με το νέο σου αμόρε λοιπόν 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Africa twin Airoh T600 Wild Wolf Carb

Δημοσιεύτηκε

Σ ωραιος.

Καλοριζικη, καλοταξιδι, κτλ, κτλ.

Ησουν σημερα (Κυριακη) κατα τις 12 στα νοτια παρεα μ ενα Γερμανικο ψηλοτροχο;;;

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda hornet 2009 (599cc) Airoh κάτι Ένα μηχανάκι δε (φτάνειcc)

Δημοσιεύτηκε

Σ ωραιος.

Καλοριζικη, καλοταξιδι, κτλ, κτλ.

Ησουν σημερα (Κυριακη) κατα τις 12 στα νοτια παρεα μ ενα Γερμανικο ψηλοτροχο;;;

Όχι φίλε μου, δεν ήμουν εγώ αν και μόλις βρω χρόνο θα την κάνω την εκδρομή μου προς το νότο!! Θα το δείτε, θα ανεβάσω φωτό!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

κουκλι, κουκλι, ..νάρα!! 

Να τη χαιρεσαι με πολλά πολλά χιλιομετρα, και δω να γραφεις μονο οτι εχεις βαρεθει να αλλαζεις αναλωσιμα μόνο και τιποτα αλλο

Τροποποιήθηκε από τον GavriilVet

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda hornet 2009 (599cc) Airoh κάτι Ένα μηχανάκι δε (φτάνειcc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Το ματμαζελάκι θα απολαύσει τις περιποιήσεις μου λίαν συντόμως. Προς το παρόν βρισκόμεθα σε διαδικασία αναζήτησης επώνυμων αναλώσιμων προϊόντων. 

Η συνέχεια επί της οθόνης.

IMG_20160812_204142.jpg

Τροποποιήθηκε από τον ΚΡΗΤΗ
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda hornet 2009 (599cc) Airoh κάτι Ένα μηχανάκι δε (φτάνειcc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Δοκιμάζοντας το γλυκό

 

Λοιπόν το πήραμε το γλυκό μετά απο περίπου 9 μήνες. Χρειάστηκε 6.000km, περνώντας απο πόλη, βουνά, λαγκάδια, στροφές και ευθείες αλλά τώρα το έχουμε γευθεί το γλυκό.

 

1493587329429.jpg

 

Και είναι αρκετά γλυκό...

 

Όταν το κοιτάζεις εξωτερικά, σε τραβάει, ενώ δεν ξέρεις γιατί. Δεν είναι επιθετικό σαν ένα kawa z, ούτε φουτουριστικό σαν ένα mt. Δεν είναι κλασσικό σαν ένα γυμνό sv650, ούτε κάνει σαν χαλασμένο όπως ένα ducati.:dry:

Έχει όμως κάτι όμορφο πάνω του και όσο το κοιτάς σ'αρέσει περισσότερο.

 

Κάθεσαι πάνω του και είναι άνετο, πολύ άνετο. Δεν έχω κάτσει συνεχόμενα πάνω απο μία ώρα, αλλά μέχρι και τη μία ώρα δεν νιώθω καμία κούραση. Το ίδιο και το δεύτερο άτομο.

Το σώμα συνολικά βρίσκεται σε μία άνετη στάση, δεν πιέζεις/κουράζεις κάποιο μέρος του σώματός σου.

Ξεκινάς. Μπορείς να αποσυμπλέκεις το συμπλέκτη μόνο με τα δύο δάχτυλα. Επίσης το μοτέρ δουλεύει τόσο αρμονικά στις χαμηλές που ξεχνάς οτι είναι 4κ 600άρι! Μπορείς να κινείσαι με 10km/h χωρίς να σκορτσάρει ούτε ελάχιστα.

Το τιμόνι κόβει αρκετά καλά στη πόλη. Επίσης κινείται πολύ άνετα μέσα στη κίνηση, λόγω εξαιρετικού ζυγίσματος (δεν νιώθεις καθόλου τα 200kg της) και με το σχετικά στενό τιμόνι περνάς εύκολα ανάμεσα απο κουτιά.

Βγαίνοντας απο τη πόλη, απλά δεν θέλεις να σταματήσεις να πηγαίνεις. Έχει το σπορ χαρακτήρα που θέλεις για να σε προκαλεί να δίνεις λίγο παραπάνω. 

Κλασσικά το γκάζι υπάρχει στις ψηλές (8k rpm++), όμως κάνεις άνετα στριφτερή ανηφορική διαδρομή με 4k rpm. Με 2α μετα τις 8k στροφές, σε πολλά σημεία έχανε πρόσφυση το πίσω. Με 3-4η μετά τις 8k στροφές νιώθεις το μπροστινό να ελαφρώνει πολύ. Δεν είναι το απίστευτα γρήγορο μηχανάκι, έχει όμως τσαγανό αρκετό, που ξεπερνάει τις δυνατότητες που σου δίνουν οι δρόμοι στην επαρχία.

Η ανάρτηση είναι σφικτή αλλά όχι όσο ενα ss. Εγώ πού έκανα τη μετάβαση απο supermotard, μου φάνηκε σκληρό στην αρχή, ιδιαίτερα στις καλλιτεχνίες των ελληνικών δρόμων. Όταν όμως βγείς και στρίψεις, βλέπεις οτι είναι τόσο όσο. 

Το ίδιο και για τα φρένα. Δεν δοκίμασα να κάνω απότομα φρεναρίσματα της τελευταίας στιγμής, όμως όσες φορές την έχω οδηγήσει, δεν μου έλειψαν ποτέ. Σίγουρα δεν έχουν την καλύτερη αίσθηση, όμως με ένα σετ σωληνάκια υψηλής, πιστεύω αυτό αλλάζει. 

Η κατανάλωση με άφησε έκπληκτο αφού με μικτή χρήση εντός και εκτός πόλης (50/50), μέτρησα 5,6λ/100km. Φυσικά οδηγούσα σαν άνθρωπος, ήρεμα και φυσιολογικά με όσο γινόταν σταθερές ταχύτητες. 

 

Ξυνίζει μόνο η θέση των εργοστασιακών καθρεπτών, αφού κάθε φορά πρέπει να κάνεις το chicken wing για να δεις πίσω σου. 

 

Κατα τ'άλλα είναι ένα κλασσικό χόντα. Θα σε πάει παντού χωρίς προβλήματα, δεν θα νιώσεις κραδασμούς, θα έχεις ένα καλό σασμάν που θα κουμπώνει σωστά κάθε φορα (αρκεί να νιώθεις λίγο). Διακόπτες τοποθετημένοι εργονομικά, δεν ψάχνεις ποτέ τίποτα. Τα φώτα του αρκούν για διαδρομή με 100km/h σε απόλυτο σκοτάδι, με ξεθωριασμένες (όπως το έχουμε έθιμο στην ελλαδάρα) λωρίδες στην άσφαλτο.

 

Απο σέρβις, δεν χρειάστηκε τίποτα παραπάνω απο τα προβλεπόμενα. Κάναμε και ένα έλεγχο για τις βαλβίδες αλλά όπως ήταν αναμενόμενο δεν χρειάστηκε η παραμικρή ρύθμιση.

 

 

Αυτά τα ολίγα από εμένα! :mB_kalo_e:

 

1493587986978.jpg

 

Τροποποιήθηκε από τον ΚΡΗΤΗ
Αρέσει σε 7 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda hornet 2009 (599cc) Airoh κάτι Ένα μηχανάκι δε (φτάνειcc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Λοιπόν, έχω συμπληρώσει σχεδόν 10.000km πάνω στη μηχανή, οπότε μπορώ να πω κάποια πράγματα με σιγουριά.

 

Πρώτων, να ευχαριστήσω τη honda που έφτιαξε τέτοια μηχανή και δεύτερον, τη μάνα μου που μ'έκανε μάγκα, και την προτίμησα αντί ενός kawa z750.

 

Τελευταία πηγαινοέρχομαι σε αυτό το ρημαδιασμένο βοακ (βόρειος οδικός άξονας κρήτης). Όσοι τον ξέρετε, καταλάβατε, όσοι δεν το ξερετε, σκεφτείτε ένα επαρχιακό δίκτυο, για ταχύτητες 40-140, πολλές στροφές (:mB_kalo_e:) λίγες ευθείες, τρύπες και μπαλώματα παντού, ανηφόρες, κατηφόρες, κατσίκες στο πουθενά και καμιά φορά τροχαία.

Σήμερα, λοιπόν, έκανα 195km με κάμποσο αέρα (βάλε ενα 6άρι μποφόρ), μέση ταχύτητα περίπου 100km/h και δούλεμα ο κινητήρας 4-6.000rpm. Οκ, έκανα και κάνα δυό ανοίγματα στις 10.000rpm. :biggrin: Μονός με τσάντα στη πλάτη (105kg). Πόσο έκαψα;;; :yeahright:Όχι πείτε μου πόσο έκαψα!!! Ειλικρινά νόμιζα πώς ο δείκτης βενζίνης χάλασε.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8,5lt/195km = 4.35lt/100km :yes:

Μέτρηση τάπα με τάπα στο ίδιο βενζινάδικο.

 

 

 

 

ΆΝΤΕ ΓΕΙΑ ΡΕ!

Τροποποιήθηκε από τον ΚΡΗΤΗ
Αρέσει σε 6 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda hornet 2009 (599cc) Airoh κάτι Ένα μηχανάκι δε (φτάνειcc)

Δημοσιεύτηκε

Να προσθέσω οτι βάλαμε καινούρια τακάκια εμπρός, brembo μεταλλικά, 65€.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
(599cc)

Δημοσιεύτηκε

Με έκανες  να νοιώσω τύψεις για την δικιά μου χορνέτ που κάθετε μοναχή της τόσο καιρό :cry:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda hornet 2009 (599cc) Airoh κάτι Ένα μηχανάκι δε (φτάνειcc)

Δημοσιεύτηκε

Στα 30.000km κάναμε πλήρες σέρβις (πρίν 6 μήνες) και σήμερα φτάσαμε τα 36.000km.

Κάναμε αλλαγή λαδιών και λαδώματα σε διακόπτες, γιατί με το κρύο άρχισαν να κολλάνε. Τώρα είναι σαν καινούριοι!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα