Ratamahatta

KTM duke 390 Info & upgrade.

132 μηνύματα σε αυτό το θέμα

KTM Duke (390cc) HJC is-17

Δημοσιεύτηκε

Εδώ μπορούν να καταγραφούν οι κάτοχοι ότι έχει σχέση με τον δουκα από προβλήματα, αναβαθμίσεις, εξυπηρέτηση, συνεργεία ή απορίες από ενδιαφερομενους. 

Καλό θα ήταν να παραμείνει όσο γίνεται πιο "καθαρό "

 

 

Εαν και ειναι λιγο παράδοξο θα ξεκινήσω με ενα αρνητικό που έχω δει .

Λοιπόν το μόνο σχεδιαστικά φάουλ για εμένα ειναι η θέση του πίσω αμορτισέρ και εξηγούμαι.

Το αμορτισέρ βρίσκεται σχεδόν κολλητά με τον καταλύτη που σημαίνει ότι τρώει αρκετή θερμοκρασία ειδικά μεσα στην πολη,σε κίνηση κλπ.πράγμα που δεν είναι ότι καλύτερο για την λειτουργία μακροπροθεσμα .

Λύσεις στο πρόβλημα ειναι 

α) αλλαγή όταν χρειαστεί με άλλο αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο.

β) αλλαγή ολόκληρης εξάτμισης 

γ)τοποθέτηση ανάμεσα σε αμορτισέρ και καταλύτη κάποιου είδους προστασίας 

εάν είναι αυτό δυνατό. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Το β' είναι η ποιο οικονομική και εύκολη λύση 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (250cc) Nolan N64 Sport Ducati Multistrada (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Τα περι ζέστης ισχύουν? Αυτό που λέγεται δηλαδή ότι η μηχανή ζεσταίνεται πολύ σε σημείο να σε ενοχλεί και να σε "καίει" στο πόδι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Duke (390cc) HJC is-17

Δημοσιεύτηκε

Στα πρώτα μοντέλα κάποιοι κάτοχοι είχαν παραπονεθεί για αυτό ,τουλάχιστον στο μοντέλο του 15' είναι  πολύ μικρό αυτό το φαινόμενο,σε φυσιολογικά πλαίσια όπως σε όλα. 

Εξωτερικό η αλλαγή του βεντιλατερ με κάποιο πιο αποδοτικό πάντως είναι συχνή .

Όλα αυτά βέβαια είναι λεπτομέρειες.

Το β' είναι η ποιο οικονομική και εύκολη λύση 

Το γ θα ήταν το καλύτερο αν υπάρχει τρόπος. Will see 

αλλά είναι ωραία η εξάτμιση από κάτω ρε γαμώτο, κρίμα να μην βγάζει η ακραπα  ίδια με του duke 3.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

ειπαρχει στο εμπορειο και ιδικα καταστιματα με συστηματα πειρασφαλιας ιδικη κουβερτα σαν αλουμινοχαρτο που αποθει την θερμοκρασια.... εχουν το ιδιο υλικο οι καρινες απο την μεσα μερια που περνανε απο κατο τα χταποδια πολυ κοντα να μην λιωνουν τα μεταλα

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Duke (373cc) AGV GT Veloce

Δημοσιεύτηκε

Τα περι ζέστης ισχύουν? Αυτό που λέγεται δηλαδή ότι η μηχανή ζεσταίνεται πολύ σε σημείο να σε ενοχλεί και να σε "καίει" στο πόδι.

Ζεστο αερα νοιωθεις σταματημενος με το βεντιλατερ σε λειτουργεια. Εκει καταλαβαινεις στο αριστερο ποδι ζεστο αερα. Οχι ομως και να καει.

Εμενα με σχεδον 15.000 χλμ μου εχει βγαλει 2 θεματακια. Το πρωτο ειναι οτι χαλασε ο διακοπτης για τα φωτα και δεν ειχα τα πορειας. Αλλαχθηκε εντος εγγυησης.

Το δευτερο ηταν στα περιπου 12.000χλμ μου κοπηκε η ντιζα του συμπλεκτη. Η αληθεια ειναι οτι δε με αφησε ξαφνικα αλλα μαλακωσε λιγο ο συμπλεκτης ( δεν εδωσα σημασια νομιζα πως ηταν η ιδεα μου) και κοπηκε τελειως μετα απο βολτα ακριβως την ωρα που εφτασα σπιτι μου. Κοστος κανενα 20αρικο αν θυμαμαι καλα, την αλλαξα σε μιση ωριτσα σπιτι.

Το μοναδικο που εχω αλλαξει ειναι το παραφλου, το οποιο απο την πρωτη μερα εβαλα Engine Ice καθως διαβαζα διαφορα περι υπερθερμανσης σε ζεστα κλιματα. Δε μου ειχε εμφανισει ποτε μνμ αυξημενης θερμοκρασιας μεχρι που μετα το σερβις στα 10κ που μου εβαλαν το εργοστασιακο παραφλου και επιασαν οι ζεστες μου το εμφανισε μια φορα. Το αλλαξα παλι και τωρα κομπλε! Αρα καλο θα ηταν ειδικα τωρα το καλοκαιρι να το αλλαξει οποιος μπορει καθως το Engine Ice ειναι σχετικα ακριβο..Εναλλακτικα εχω ακουσει καλα λογια για το κοκκινο παραφλου που δινει η Toyota.

Επομενη αλλαγη που θα κανω καποια στιγμη ειναι το grip του γκαζιου με καποια απο τα καινουργια μοντελα ή aftermarket καθως ειχουν μικροτερη διαδρομη. Στο δικο μου (μοντελο 12/14) πρεπει να αλλαζω τη λαβη μου για τερμα ανοιχτο/κλειστο.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (250cc) Nolan N64 Sport Ducati Multistrada (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Οκ παίδες ευχαριστώ για τις απαντήσεις 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Duke (390cc) HJC is-17

Δημοσιεύτηκε

Αν και κάπου έχει αναφερθεί ας το γράψουμε και εδώ. 

1ο σέρβις στα 1000χλμ περιλαμβάνει διάφορους ελέγχους εκτός από φίλτρα -λάδια όπως και έλεγχο βαλβίδων.

Κόστος 80€

Επόμενο σέρβις στα 7,500 χλμ

υγ 1) Μου πρότεινε ο μηχανικός εάν θέλω να παω για αλλαγή λαδιων -φίλτρου  ενδιάμεσα  (περίπου μετά από 3000χλμ) κάτι  που μάλλον θα κάνω. 

Εδω το έκανα στο  er  που είχα πριν .

υγ 2)Μπήκαν αυτοκόλλητα WP στα καλάμια, φώτο απο αύριο.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Το αμορτισέρ βρίσκεται σχεδόν κολλητά με τον καταλύτη που σημαίνει ότι τρώει αρκετή θερμοκρασία θερμότητα, ειδικά μεσα στην πολη,σε κίνηση κλπ.πράγμα που δεν είναι ότι καλύτερο για την λειτουργία μακροπροθεσμα .

Θερμοκρασία, και θερμότητα, να ξέρουμε λίγο την έννοια του καθενός, πριν τις πετάξουμε ωσάν μπάλλα καταπέλτη στο Μεσσαίωνα ε; 

 

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

ρε μην παραπονιεσται για τη θερμοτητα του 390.... δηλαδη εγω με το 640 τι να πω.... ιδηκα τωρα καλοκαιρι οταν αναβει ακι το βερντιλατερ ψυνομαι χωρης πλακα..... μιλαμε αυτο το μηχανακι τον χειμωνα παιζει να σε κρατα ζεστο.... περιμενω τον χειμωνα να κουλουργιαζομαι πανω στο 640 και πισω απο λεωφορεια :P

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Duke (390cc) HJC is-17

Δημοσιεύτηκε

Θερμοκρασία, και θερμότητα, να ξέρουμε λίγο την έννοια του καθενός, πριν τις πετάξουμε ωσάν μπάλλα καταπέλτη στο Μεσσαίωνα ε; 

 

εχεις δίκιο, τι να πω.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Duke (390cc) HJC is-17

Δημοσιεύτηκε

Μια φωτο με τα αυτοκόλλητα της wp στα καλάμια, αισθητική αναβάθμιση για εμένα, κόστος νομίζω παίζουν 25€+-.

Τα πήρα σχεδόν στο 1/3 της αξίας τους  μιας και δεν είχαν συσκευασία .

20160715_133304.jpg

 

Αρέσει σε 7 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Duke (390cc) HJC is-17

Δημοσιεύτηκε

Μπήκε  φίλτρο αέρα της dna για καλύτερη αναπνοή , μια πολύ μικρή  διαφορά  στον ήχο είναι αυτό που παρατήρησα. 

Εύκολα  ,5' υπόθεση. 

Περιμένω της  επόμενες  μέρες  να έρθουν και οι μανετες. 

DSC_0102.jpg

Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Duke (390cc) HJC is-17

Δημοσιεύτηκε

Ήρθαν και οι μανετες από Κίνα, μπήκαν εύκολα χωρίς κόπο. 

Για τα λεφτά τους είναι μια χαρά και οπτικά με φτιάχνουν πολύ 

Να γράψω εδώ  ότι η αριστερή μανετα στο ρελαντί συντονιζε, πλέον  μια χαρά. 

Ελπίζω αργότερα να κάνω καμιά βόλτα γιατί  μου λείπει και ας έχει και αυτόν τον αέρα που είναι σπαστικός. 

 

 

DSC_0103.jpg

DSC_0105.jpg

DSC_0106.jpg

Αρέσει σε 13 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Duke (390cc) HJC is-17

Δημοσιεύτηκε

First serius Upgrade coming soon:whistling:

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati S2R

Δημοσιεύτηκε

First serius Upgrade coming soon:whistling:

Λες να μην ξέρουμε ότι παρήγγειλες εξάτμιση, να σου πω και ποια άμα θες.:_hi:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Duke (390cc) HJC is-17

Δημοσιεύτηκε

Τρίτη έχει τοποθέτηση ,μόλις ειμαι ετοιμος θα παίξει φώτο της αναβάθμισης  .....αλλά τι θα ειναι οεο?

Λες να μην ξέρουμε ότι παρήγγειλες εξάτμιση, να σου πω και ποια άμα θες.:_hi:

για να ακούσω. ..

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Το β' είναι η ποιο οικονομική και εύκολη λύση 

Το γ ειναι αλλα τελος παντων.. Μας συμφερει να λεμε το β για να δικαιολογηθουν θα χρηματα της εξατμας... :mB_kalo_e: 

Ήρθαν και οι μανετες από Κίνα, μπήκαν εύκολα χωρίς κόπο. 

 

 

 

 

Το νου σου με την μανετα φρενου.

Φιλος εμ κινεζικη μανετα  στην τρομπα ξαφνικα απο την θερμοκρασια -διαστολη  του εμενε πατημενο το εμβολακι της τρομπας.. με αποτελεσμα να αναψουν .

Με αλλαγη της μανετας το προβλημα λυθηκε

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

First serius Upgrade coming soon:whistling:

Ανέβασε ένα 1290 έτσι για να μας αφήσεις όλους χαζους 

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Duke (390cc) HJC is-17

Δημοσιεύτηκε

Το γ ειναι αλλα τελος παντων.. Μας συμφερει να λεμε το β για να δικαιολογηθουν θα χρηματα της εξατμας... :mB_kalo_e: 

Το νου σου με την μανετα φρενου.

Φιλος εμ κινεζικη μανετα  στην τρομπα ξαφνικα απο την θερμοκρασια -διαστολη  του εμενε πατημενο το εμβολακι της τρομπας.. με αποτελεσμα να αναψουν .

Με αλλαγη της μανετας το προβλημα λυθηκε

thanks, θα το έχω  στο νου μου. 

Ο φιλος σου πρεπει να ειναι λιγο γκαντέμης 

Ανέβασε ένα 1290 έτσι για να μας αφήσεις όλους χαζους 

:laugh:,όχι ρε συ πάνω στον μικρό θα είναι η βελτίωση αλλά όχι εξάτμιση  (όχι ακόμα τουλάχιστον )

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT-07 (689cc) Shoei NXR Husqvarna 701 Rally (690cc)

Δημοσιεύτηκε

Η καλύτερη βελτίωση μάλλον, περιμένουμε εντυπώσεις :-)

Είδα τα K-Tech (αμορτισέρ και φυσίγγια) τις προάλλες στην Wolf Racing, η ποιότητά τους φαίνεται καταπληκτική και αγωνιστικού επιπέδου.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

Πόσο όμορφο το έχεις ρε φίλε. Σωραίος. 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Το γ ειναι αλλα τελος παντων.. Μας συμφερει να λεμε το β για να δικαιολογηθουν θα χρηματα της εξατμας... :mB_kalo_e: 

Το νου σου με την μανετα φρενου.

Φιλος εμ κινεζικη μανετα  στην τρομπα ξαφνικα απο την θερμοκρασια -διαστολη  του εμενε πατημενο το εμβολακι της τρομπας.. με αποτελεσμα να αναψουν  και να μεινει κοκκαλομενος αλλος φιλος με μπλοκαρισμενο μπροστινο στην μεσαια λωριδα της παραλιακης, στο S-ακι του ιπποδρομου .

Με αλλαγη της μανετας το προβλημα λυθηκε

:scared::scared:

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

Καυλωτικο θα ελεγα το εργαλειο........... 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα