Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
pavlosR1

WRF 450 or?

24 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Δημοσιεύτηκε

απο σεπεμβρη με το καλό θα ψαχτώ για 450 enduro, budget 2000€, εξοπλισμος υπάρχει, budget για τυχον βλαβες επισης θα υπάρχει ξεχωριστό.

2000 γιουρα καθαρα για το μηχανακι, αγαπώ το WRF 450, εδω και χρόνια το όνειρο μου αλλά σε αυτά τα λεφτά δεν παίζει απολύτως τίποτα.

τι εναλακτικές υπάρχουν? (φτου φτου φτου μακρυα απο χονδα) τι ζημιές να αναμένω στο καθένα?

ξέρω απο συντήρηση και τα μαστοριλίκια αν δεν απαιτουν κόψιμο του μοτερ στη μέση τα κάνω μόνος μου, ολα!

χρηση για enduro, κατσαβραχα, παραλίες, μονοροδιές, βουνό και καγκουριλίκια επί της ασφάλτου (ναι θα εχω 2ο σετ ζαντολάστιχα/γρανάζια και ξέρω να σενιάρω τα αμορτισέρ)

δεν με απασχολεί αν θα έχει πινακίδες ή όχι, η χρήση του θα είναι τοπικές βόλτες

250αρια δε με ενδιαφερουν, δίχρονο ισως να με ενδιέφερε αλλά μάλλον οχι, εκτός και πρόκειται για εξαιριτική περίπτωση και μηχανάκι σε τιμη σκότωμα.

motocros YZF 450 - RMZ 450 - SXF 450 και λοιπά δε τα θέλω καθαρά από θέμα συντήρησης, out of the question

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400SM

Δημοσιεύτηκε

Υπάρχει διαφορα στη συντηρηση μεταξυ yzf και wrf? Το ιδιο μοτερ δεν ειναι? 

Δεν ειναι ειρωνικο το ερωτημα μου. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ER6N (650cc) Loreal MT09

Δημοσιεύτηκε

wrf/ exc κλπα στα 2000 δε ξερω αν βρεις αξιο. 

νομίζω η επόμενη είναι αναγκαστικά ττρ ή 660smc με κατάλληλα λαστιχα. Δεν είναι αυτο π ζητας ακριβως αλλα στα 2000 και με λίγο πείραγμα βγάζεις άξια γουστα στο ττρ και το smc ειν έτοιμο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Υπάρχει διαφορα στη συντηρηση μεταξυ yzf και wrf? Το ιδιο μοτερ δεν ειναι? 

Εχουν διαφορες στα γκαζια, τωρα ποσα αλλογα δεν θυμαμαι, εξωτερικα ισως να ειναι ιδιο το μοτερ.

Γιατι δεν παιρνεις ενα 426?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Cbr 600 f4i Mt blade sv BMW hp4 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Νομίζω επίσης ότι το wrf είναι 5βαλβιδο ενώ τον yzf 4βαλβιδο, διορθωστε με αν κάνω λάθος.

Τροποποιήθηκε από τον DIAMAPA

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Υπάρχει διαφορα στη συντηρηση μεταξυ yzf και wrf? Το ιδιο μοτερ δεν ειναι? 

Δεν ειναι ειρωνικο το ερωτημα μου. 

wrf/ exc κλπα στα 2000 δε ξερω αν βρεις αξιο. 

νομίζω η επόμενη είναι αναγκαστικά ττρ ή 660smc με κατάλληλα λαστιχα. Δεν είναι αυτο π ζητας ακριβως αλλα στα 2000 και με λίγο πείραγμα βγάζεις άξια γουστα στο ττρ και το smc ειν έτοιμο

ε για χωμα ειανι βαρια μηχανακια, και δεν εχουν καν στησιμο που μπορεις να παιξεις,

Εχουν διαφορες στα γκαζια, τωρα ποσα αλλογα δεν θυμαμαι, εξωτερικα ισως να ειναι ιδιο το μοτερ.

Γιατι δεν παιρνεις ενα 426?

13 χρονων μηχανακι της κατηγορίας. . . δεν ξερω αν θα βρεθει σε αξιοπρεπη κατασταση

Νομίζω επίσης ότι το wrf είναι 5βαλβιδο ενώ τον yzf 4βαλβιδο, διορθωστε με αν κάνω λάθος.

εχουν τετοιες ψιλοδιαφορες, δε τις θυμαμαι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YZ (250cc) Airoh Aviator 2.1 Husqvarna sm 570r (576cc)

Δημοσιεύτηκε

Τα εντουρο με τα μοτοκρος εχουν εχουν διαφορα στη συντηρηση. Οχι χαοτικη, αλλα εχουν, ασε τις αλλες λεπτομερεις, αλλα λαστιχα, απουσια 6ης (μπορει και 5ης) ταχυτητας, απουσια φωτων, ρεζερβας και γενικα μικροτερο ρεζερβουαρ κλπ. Τωρα αμα θες καθαροαιμο εντουρακι στα 2000 καλυτερα να αποφυγεις 450 γιατι θα ειναι η χαρχαλο η 15ετιας καργα πιωμενο. Καλυτερα πιστευω να κοιταξεις για 250 2τ. Αν παντως καταληξεις σε τοσο παλιο 450, μονο yamaha, μην κοιταξεις τιποτα αλλο.

Υ.Γ. Νομιζω yzf/wrf ειναι και τα 2 5βαλβιδα και το '14 τα καναν 4βαλβιδα.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400SM

Δημοσιεύτηκε

Εγώ ρώτησα για το αν έχουν διαφορά τα yzf με τα wrf επειδή είπες pavlosR1 πως αποκλείεις το πρώτο λόγω συντήρησης. Και πήγε το μυαλό μου σε service intervals.
Δηλαδή... τι διαφορά περιμένεις να έχουν στην συντήρηση αν πρόκειται για το ίδιο αγωνιστικό μοτερ?
Αν δεν κάνω λάθος η διαφορά τους είναι τα ηλεκτρικά και το οτι το wrf εχει πιο μακρυες σχεσεις. Η συντήρηση τους τι διαφορά έχει?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

Νομίζω οι διαφορές τους είναι η ύπαρξη μίζας στο WR, οι διαφορετικές σχέσεις κιβωτίου εξού και το WR (Wide Ratio Trans) και το βαρύτερο flywheel.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Αφού το budget σου ειναι τα 2000 μια λύση ειναι να βρεις ενα 426 με κανενα χιλιαρικο και αφού πιάνουν τα χέρια σου να του κανείς μια ανακατασκευή με τα υπόλοιπα, αλλα τουλάχιστον να ειναι λίγο σωστό στα περιφερειακά του.

μη φοβάσαι να ανοίξεις καρτερ, ολα τα μονοκυλινδρο ειναι σαν παπάκια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
SD990

Δημοσιεύτηκε

 

μη φοβάσαι να ανοίξεις καρτερ, ολα τα μονοκυλινδρο ειναι σαν παπάκια.

Ουτε καν!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

 

Ουτε καν!

Γιατι? δηλαδη εμπιστευεσε τους μαστόρους που στην πλειοψηφία τους ειναι πιο τσαπατσουληδες?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
SD990

Δημοσιεύτηκε

Το ουτε καν πηγαινε οτι ολα τα μονοκυλινδρα ειναι σαν παπισια.Προχειροδουλειες μπορουν να κανουν ολοι,λιγοι ομως θα φερουν διακενα στροφαλου πανω στα καρτερ,θα κανουν ολες τις μετρησεις οπως πρεπει,θα χρονισουν σωστα το δυσκολο 450 γιαμαχα μοτερ με τους πρεσαριστους εκκεντροφορους.

Οταν μιλαμε για μοτερ επιδωσεων αυτα ειναι απαραιτητα,απλα καποιοι τα "ξεχνανε" με αποτελεσμα μετα απο λιγο καιρο να κουδουνιζει. Ε καπως ετσι βγαινει και η φημη οτι τα ΧΨ χαλανε..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Σίγουρα δεν ειναι όπως ενα παπί GLX, αλλα σαν δομή ο κινητήρας δεν ειναι πολύπλοκος όπως νομίζουν, επίσης όλη η δουλεια θα πρεπει να γίνει ακολουθώντας σαν ευαγγέλιο το manual, αφού το παλικάρι μπορεί να λύσει το άνω μέρος τοτε σίγουρα μπορεί και το κάτω, και κάποιες μετρήσεις μπορεί να τις κάνει σε ρεκτιφιε.

Βεβαια η αγορά ενός διχρονου μπορεί να σε γλιτώσει απο πολλά αλλα εγώ κατάλαβα ότι αυτό που θέλεις ειναι το BRAAAAAP...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

450 για χωμα? 

Ξερεις τι πας να κανεις? 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

450 για χωμα? 

Ξερεις τι πας να κανεις? 

Μόνο σε φλατ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YZ (250cc) Airoh Aviator 2.1 Husqvarna sm 570r (576cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

450 για χωμα? 

Ξερεις τι πας να κανεις? 

Ηλια θελει και δρομο το παλικαρι απ'οτι καταλαβα.

 

Αν δεν κάνω λάθος η διαφορά τους είναι τα ηλεκτρικά και το οτι το wrf εχει πιο μακρυες σχεσεις. Η συντήρηση τους τι διαφορά έχει?

Και πιστονι μεγαλυτερης συμπιεσης και πιο αγριους εκκεντροφορους κλπ... Το ΜΧ δουλευει πιο ψηλα οποτε εχει και λιγο μεγαλυτερες φθορες.

 

Τροποποιήθηκε από τον Νικολακης_Husq
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400SM

Δημοσιεύτηκε

Και πιστονι μεγαλυτερης συμπιεσης και πιο αγριους εκκεντροφορους κλπ... Το ΜΧ δουλευει πιο ψηλα οποτε εχει και λιγο μεγαλυτερες φθορες.
 

Ναι βρε σύ... οκ ... μπορεί να έχουν και άλλες διαφορές, δεν συζηταώ για αυτό όμως... το ερώτημα μου δεν ειναι γύρω απο το τι διαφορετικό έχει μέσα το ένα και τι το άλλο. Κάποιος πιο πάνω είπε οτι το wrf έχει πιο βαρύ flywheel... οκ... σημαίνει αυτό κάτι διαφορετικό στην συντήρηση του? Τι?

Αυτό είναι το ερώτημα καθότι και ο pavlosR1 μίλησε για διαφορά στην συντήρηση ανάμεσα στα δύο.
Για να το κάνω ακόμα πιο λιανό...
Έχουν διαφορά στην συντήρηση το yzf 450 και το wrf450? Δεν θέλω απλά ένα "ναι έχουν"... χρειάζομαι το λόγο που εξηγεί το "ναι έχουν". Κοινώς.... τι διαφορά έχουν στη συντήρηση?
Πχ πες οτι στο ένα η yamaha στο manual δίνει αλλαγές λαδιών ανά 10 ώρες ενώ στο άλλο δίνει 20 ώρες. Αυτό θεωρώ πως θα ήταν απόδειξη για το οτι χρειάζονται διαφορετική συντήρηση.. γιατί το λέει ο κατασκευαστής.
Γιατί το "πιστόνι μεγαλύτερης συμπίεσης και πιο άγριους εκκεντροφόρους" που γράφεις (μην το πάρεις σαν προσωπική επίθεση, απλά με ενδιαφέρει το τεχνικό της υπόθεσης) μπορεί να μεταφράζεται ως "10 ώρες για αλλαγή λαδιών το ένα, 10 ώρες για αλλαγή λαδιών το άλλο" και να μην υπάρχει δηλαδή διαφορά στην συντήρηση ή να υπάρχει
αμελητέα διαφορά.
Μπορεί επίσης και τα δύο μετά απο μια βόλτα να θέλουν λύσιμο και αλλαγή πιστόνι. μπορεί μπορεί μπορεί... αν κατάλαβα καλά όμως ο άνθρωπος όμως είπε "δεν θέλω yzf γιατί έχει αυξημένη συντήρηση" ... τι ακριβώς σημαίνει όμως αυτό? ότι με το ένα θα αλλάζεις λάδια η πιστόνι 3 φορές πιο συχνά απο ότι με το άλλο?
Πχ μεταξύ ενός μοτέρ για χρήση δρόμου και ενός αγωνιστικού έχουμε διαφορετικά service intervals και το αγωνιστικό θα χρειαστεί λύσιμο 4 φορές μέχρι να έρθει η σειρά του άλλου. Γιατί έτσι λέει ο κατασκευαστής οτι πρέπει να γίνει. Μεταξύ όμως δύο αγωνιστικών, των αγωνιστικών που αναφέρθηκαν... υπάρχει κάτι τέτοιο? Ή όταν θα χρειαστεί το ένα αλλαγή λαδιών και πιστόνι κλπ θα χρειαστεί και το άλλο οπότε σαν να λέμε, οτι απο τα δύο και να πάρεις τα ίδια θα πληρώσεις για την συντήρηση του?
 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε


Δηλαδή... τι διαφορά περιμένεις να έχουν στην συντήρηση αν πρόκειται για το ίδιο αγωνιστικό μοτερ?
 

το ποσο συχνά θα πρέπει να ανοίγω το μοτέρ για τον οποιονδήποτε λόγο, το ενα ειναι καθαρα αγωνιστικό και τα 5 αλογα που θα εχει παραπανω, απο καπου πρεπει να βγουν, δεν ξερω απο που, δεν εχω ψαξει τις διαφορές αλλά άλλο να θες πιστόνι κάθε 40 ώρες και άλλο κάθε 100. το wrf είναι άθραυστο μηχανάκι και η χρήση δρόμου για την οποία το προορίζω (κυρίως χώμα θα είναι βεβαιως) όσο ναναι θα οτυ τρώει ώρες από τη ζωή του σε μεγαλύτερο βαθμό απότι το χώμα

Αφού το budget σου ειναι τα 2000 μια λύση ειναι να βρεις ενα 426 με κανενα χιλιαρικο και αφού πιάνουν τα χέρια σου να του κανείς μια ανακατασκευή με τα υπόλοιπα, αλλα τουλάχιστον να ειναι λίγο σωστό στα περιφερειακά του.

μη φοβάσαι να ανοίξεις καρτερ, ολα τα μονοκυλινδρο ειναι σαν παπάκια.

δεν ψήνομαι για άνοιγμα μοτέρ με το που το πάρω, αλήθεια

450 για χωμα? 

Ξερεις τι πας να κανεις? 

γιατί όχι? το εντουρο οδηγιέτε, το μοτοκρος σου κόβει τα χέρια.

αν δεν βρεθούν τα λεφτά ή το μηχανάκι ίσως πάω σε διχρονο 250 enduro αν και εκει παλι προβλημα είναι, μονο τα κατεμια μένουν.

 

απότι κατάλαβα WRF στην κατηγορία? κάτι άλλο δεν παίζει?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda hornet 2009 (599cc) Airoh κάτι Ένα μηχανάκι δε (φτάνειcc)

Δημοσιεύτηκε

Παρε ccm 404. Το δικο μου εχει το κιτ 434 και παει πολυ δυνατα. Μοτερ απο drz e, μιζα, fcr, πινακιδα, ειναι ελαφρυ και με καλες αναρτησεις. Wp 48αρια. Σε τιμη το βρισκεις πανω απο 2000 ομως οποτε αν το ψηνεις θα πρεπει να αυξησεις το budget. 

Απο εκει κ περα, ο'τι ανταλλακτικο χρειαστεις για μοτερ, θα το βρεις

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki καζερ Ducati 1098

Δημοσιεύτηκε

Ναι βρε σύ... οκ ... μπορεί να έχουν και άλλες διαφορές, δεν συζηταώ για αυτό όμως... το ερώτημα μου δεν ειναι γύρω απο το τι διαφορετικό έχει μέσα το ένα και τι το άλλο. Κάποιος πιο πάνω είπε οτι το wrf έχει πιο βαρύ flywheel... οκ... σημαίνει αυτό κάτι διαφορετικό στην συντήρηση του? Τι?

Αυτό είναι το ερώτημα καθότι και ο pavlosR1 μίλησε για διαφορά στην συντήρηση ανάμεσα στα δύο.
Για να το κάνω ακόμα πιο λιανό...
Έχουν διαφορά στην συντήρηση το yzf 450 και το wrf450? Δεν θέλω απλά ένα "ναι έχουν"... χρειάζομαι το λόγο που εξηγεί το "ναι έχουν". Κοινώς.... τι διαφορά έχουν στη συντήρηση?
Πχ πες οτι στο ένα η yamaha στο manual δίνει αλλαγές λαδιών ανά 10 ώρες ενώ στο άλλο δίνει 20 ώρες. Αυτό θεωρώ πως θα ήταν απόδειξη για το οτι χρειάζονται διαφορετική συντήρηση.. γιατί το λέει ο κατασκευαστής.
Γιατί το "πιστόνι μεγαλύτερης συμπίεσης και πιο άγριους εκκεντροφόρους" που γράφεις (μην το πάρεις σαν προσωπική επίθεση, απλά με ενδιαφέρει το τεχνικό της υπόθεσης) μπορεί να μεταφράζεται ως "10 ώρες για αλλαγή λαδιών το ένα, 10 ώρες για αλλαγή λαδιών το άλλο" και να μην υπάρχει δηλαδή διαφορά στην συντήρηση ή να υπάρχει
αμελητέα διαφορά.
Μπορεί επίσης και τα δύο μετά απο μια βόλτα να θέλουν λύσιμο και αλλαγή πιστόνι. μπορεί μπορεί μπορεί... αν κατάλαβα καλά όμως ο άνθρωπος όμως είπε "δεν θέλω yzf γιατί έχει αυξημένη συντήρηση" ... τι ακριβώς σημαίνει όμως αυτό? ότι με το ένα θα αλλάζεις λάδια η πιστόνι 3 φορές πιο συχνά απο ότι με το άλλο?
Πχ μεταξύ ενός μοτέρ για χρήση δρόμου και ενός αγωνιστικού έχουμε διαφορετικά service intervals και το αγωνιστικό θα χρειαστεί λύσιμο 4 φορές μέχρι να έρθει η σειρά του άλλου. Γιατί έτσι λέει ο κατασκευαστής οτι πρέπει να γίνει. Μεταξύ όμως δύο αγωνιστικών, των αγωνιστικών που αναφέρθηκαν... υπάρχει κάτι τέτοιο? Ή όταν θα χρειαστεί το ένα αλλαγή λαδιών και πιστόνι κλπ θα χρειαστεί και το άλλο οπότε σαν να λέμε, οτι απο τα δύο και να πάρεις τα ίδια θα πληρώσεις για την συντήρηση του?
 

οταν το ενα λογω εκκεντροφορων και ηλεκτρονικης δουλευει και αποδιδει στις 5000-7000σαλ -το εντουρο- και στις 7000-9000 το αλλο -το μοτοκροςς καταλαβαινεις οτι οι φθορες ειναι διαφορετικες...

 

καποιες εταιριες οπως πχ η κτμ , εχουν και διαφορρετικης σχεδιασης μοτερ...ενα η δυο εκκε , πιο ελαφρα μεταλλα σε μπιελες και στροφαλους στα μχ ... που κατα συνεπεια ειναι πιο επιρρεπή σε κρακ κρουκ 

τα γιαμαχα με το συμβατικο μοτερ εντουρο και μχ ηταν 5βαλβιδα, οταν αλλαξαν και βαλαν το μπρος πισω μοτερ γιναν 4βαλβιδα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400SM

Δημοσιεύτηκε

Να ρωτήσω αλλιώς γιατί η αλήθεια ειναι πως δεν ξέρω τι διαφορετικές φθορές έχουν τα στοιχεία που αναφέρεις nikolakiss...
Τι service intervals εχει το yzf450 και τι service intervals εχει το wrf450?
Υπάρχει κάποιος που ξερει να μας να μας πει? Γιατι ΟΚ, αρκετοι εδω μου λέτε "εχουν διαφορα" αλλα δεν μου λέει κανενας "τι" διαφορα εχουν στην πραξη και αυτο ειναι αυτο που θελω να μαθω. :P

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YZ (250cc) Airoh Aviator 2.1 Husqvarna sm 570r (576cc)

Δημοσιεύτηκε

 

Γενικα τα εντουρο εχουν πιο ελαστικα μοτερ για να ειναι πιο ξεκουραστα, πιο φιλικα και να βρισκουν πιο ευκολα προσφυση στα πολυ ιδιοτροπα τερραιν για τα οποια εχουν φτιαχτει.
Το βαρυτερο flywheel (βολαν) που λες, σημαινει "περισσοτερο βαρος" στον στροφαλο, δηλαδη περισσοτερη αδρανεια, που σημαινει πιο αργοστροφο μοτερ, που σημαινει δουλεμα σε χαμηλοτερες στροφες -> λιγοτερες φθορες. Πολυ χοντρικα ετσι...
Η διαφορα σε ενα 450 εντουρο με ενα 450 mx ειναι οτι (με τυχαια νουμερα) στο εντουρο κανεις αλλαγη λαδιων καθε 10 ωρες και στο mx στις 8, στο εντουρο αλλαζεις πιστονι στις 180 ωρες και στο mx στις 140. Μια αλλη διαφορα ειναι οτι στο εντουρο πολυ ανετα μπορεις να ξεφυγεις απο τις ωρες του manual χωρις να φοβασαι οτι θα σκορπισει (νταξει, χωρις υπερβολες παντα), ενω στα mx τα ορια αυτα ειναι πιο απολυτα.
Αυτα μιλωντας για ερασιτεχνικη χρηση και παντα παιζει ρολο το κατα ποσο το πινεις το μηχανακι.
Δεν ειμαι κανενα μαστορι, ουτε εχω/ειχα ποτε 450, σου μιλαω σαν εντουρας, συμφωνα με αυτα που βλεπω κι εχω μαθει απ'τους γυρω μου.


 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki καζερ Ducati 1098

Δημοσιεύτηκε

Να ρωτήσω αλλιώς γιατί η αλήθεια ειναι πως δεν ξέρω τι διαφορετικές φθορές έχουν τα στοιχεία που αναφέρεις nikolakiss...
Τι service intervals εχει το yzf450 και τι service intervals εχει το wrf450?
Υπάρχει κάποιος που ξερει να μας να μας πει? Γιατι ΟΚ, αρκετοι εδω μου λέτε "εχουν διαφορα" αλλα δεν μου λέει κανενας "τι" διαφορα εχουν στην πραξη και αυτο ειναι αυτο που θελω να μαθω. :P

εσυ θες να μαθεις στη θεωρια , γιατι στην πραξη ενα exc450 βγαζει τις 3 πλασιες και ωρες χωρις να κανει μπαμ απο ενα sx ...βεβια  η κτμ μπορει να δινει και στα δυο το ιδιο time table σερβις και αντικαταστασης 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0