vagoskonti

Εργαλεία makita hp1640 vs parkside δραπανο


9 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda astrea grand (100cc) airoh miro sport KTM EXC (520cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

azevk.jpg

Ειπα να γραψω ενα review για τα 2 τρυπανια τα οποια κατεχω και ειναι σχετικα κοντα σε τιμη αλλα με διαφορετικες δυνατοτητες το καθενα.Το πρωτο που αγορασα ηταν το μακιτα και μετα το parkside.Παμε να τα δουμε τι περιεχει καθε συσκευασια για αρχη:

2u4lmjm.jpg

Κρινοντας βαση των περιεχομενων σιγουρα μπορω να πω οτι το parkside ειναι μπροστα,περιεχει βαλλιτσα με 3 τρυπανια και 2 καλεμια και ενα αυτοματο τσοκ σαν εξτρα.Υπαρχει και η εκδοση του μακιτα που περιεχει ενα βαλιτσακι και εχει αυτοματο τσοκ αλλα ειναι ακομα πιο ακριβη(90+ευρω την σημερον ημερα) Παροτι το αυτοματο τσοκ ειναι πιο βολικο εμπιστευομε καλυτερα το τσοκ που σφιγγω με το κλειδακι.Και μιας που ειπα και για τιμη ειναι ενα ακομα υπερ του parkside μιας και εχει τιμη στα 50 κατι ευρω ενω το μακιτα ειναι στα 75 την σημερον ημερα.
Συνεχιζοντας μιας και ξεκινησα με τα θετικα του parkside θα ηθελα να προσθαισω ακομα την ενδειξη λυχνιας που δειχνει ποτε περναει ρευμα και ποτε οχι:

1zv7vx4.jpg

επισης σαν θετικο οι πολλες ρυθμισεις που εχει για καλεμι,σφυρι,δραπανο και κρουστικο και διακοπτακι για στοπ σε ορισμενες στροφερ(πχ αν θελετε να βιδωσετε και θελετε να λειτουργειτε σε χαμηλες στροφες):

rvhmy9.jpg

ενα ακομα στοιχειο το οποιο για μεν δουλειες ειναι θετικο ενω για αλλες ειναι αρνητικο ειναι το βαρος.Το parkside ναι ειναι βαρυ,γι αυτο για σιδεροδουλειες που θελουν λεπτομερεια μπορω να πω οτι δυσκολευει παρολα αυτα για δουλειες οπως μια τρυπα στον τοιχο κτλ το βαρος μπορει να επηρεασει θετικα τον χρηστη βοηθοντας τον.Οποτε το βαρος θα το εβαζα σαν δικοπο μαχαιρι αν και τα lidl το εχουν ονομασει κρουστικο γιατι περισσοτερο εκει ειναι η δουλεια που απευθυνεται για αυτο και το βαρος στο κρουστικο ειναι υπερ.
ενα ακομα τελευταιο θετικο ειναι το αρκετα μακρυ καλωδιο ρευματος που εχει
Αυτα τα θετικα του parkside.

Παμε στα αρνητικα:
Ενα αρνητικο για μενα ειναι οτι το τσοκ που εχει μπαινει σαν εξτρα εξαρτημα που σημαινει οτι επιβαρυνει ακομα παραπανω το τρυπανι:

289d1qq.jpg

Επισης ενα 2ο αρνητικο ειναι το υψηλο 1050w!αναλογα βεβαια ποση ωρα το μεταχειριζεσαι και σε τι στροφες το δουλευεις και ας μη ξεχναμε οτι τα parkside ειναι ερασιτεχνικα εργαλεια και οχι επαγγελματικα οποτε προσοχη δεν ειναι για επαγγελματικη χρηση.και αυτο ειναι το 3ο αρνητικο που χει

Παμε τωρα στο μακιτα

Το μακιτα ειναι ενα επαγγελματικο τρυπανακι με ονομα εγγυηση το οποιο φυσικα και πληρωνεις και εχεις και τις αναλογες απαιτησεις.

Ειναι δυνατοτερο σε ισχυ και μεγιστη και χαμηλοροπο απο το parkside παρολο που ειναι μοναχα 680w ! οποτε και μικροτερη καταναλωση αλλα και περισσοτερη ισχυ!

Ειναι ελαφρυτερο απο το parkside με βαρος μολις ουτε 2 κιλα ενω το parkside ειναι πανω απο 3,5 κιλα!Αυτο βεβαια οπως ειπαμε μπορει να ειναι και θετικο και αρνητικο αναλογα τη χρηση.Για μενα η χρηση που το ηθελα το μακιτα ηταν οι σιδεροδουλειες και εκει το βαρος μου ειναι απιστευτα ευχρηστο το να ειναι ελαφρυ γι αυτο και θα το συνιστουσα ανεπιφυλαχτα για τετοιου ειδους δουλειες(οχι ομως οτι δεν κανει και για σκαφτικο).

Και φυσικα θεωρω πιο τιμιο αν και κουραστικο στις αλλαγες το μη αυτοματο τσοκ.

Επισης για καποιον που μπορει να παιζει ρολο ο θορυβος το μακιτα ειναι πιο αθορυβο  απο το parkside εκτος αν το δουλευεις στο τερμα που εκει κανει καλο θορυβο.

Και τα 2 τρυπανια εχουν οδηγους βαθους,προσθαιτες χειρολαβες που τις προσαρμοζεις σε οποια θεση θες και σε βολευει και ειναι και τα 2 αρκετα ποιοτικα.Εχουν και τα 2 3 χρονια εγγυησης(το μακιτα κανεις καποια εγγραφη και επεκτεινεται στα 3 χρονια γιατι στην αρχη εχει λιγοτερο)

Τωρα στο ποιο θα προτεινα να παρει καποιος: Σιγουρα το parkside εχει περισσοτερα μικροπραγματακια σαν θετικα εναντι του μακιτα το οποιο ομως εχει το ισχυρο ατου οτι ειναι πιο δυνατο και επαγγελματικο και αυτα μονα τους ειναι σαν πολλα θετικα μαζι.Εγω θα το εβλεπα αναλογα τη χρηση που προοριζεται το καθενα γι αυτο και πηρα και τα 2.Πιστευω για σκαφτικο λογω του βαρους και των ρυθμισεων που εχει οτι ειναι καλυτερο το parkside αλλα για σιδεροδουλειες σιγουρα το μακιτα ειναι καλυτερο(και λογο του οτι οι σιδεροδουλειες θελουν πιο ποιοτικο τρυπανι γιατι σηκωνουν θερμοκρασιες) χωρις αυτο ομως να σημαινει οτι και τα 2 δεν μπορουν ειτε να σκαψουν ειτε να κανουν σιδεροδουλειες.Τα υπολοιπα σχολια δικα σας παιδες,Ειναι το 1ο μου review οποτε συγχωρεστε με αν εκανα καποιο λαθος η παρελειψα κατι και διορθωστε με.Ευχαριστω!

 

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Ετικέτες
Αρέσει σε 12 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Να κάνει like όποιος μπήκε για να διαβάσει συγκριτικό ανάμεσα σε λάπτοπ

Πολύ ωραίο θέμα φίλε. Σίγουρα αυτοί που ασχολούνται θα το τιμήσουν δεόντος. +1 λοιπόν από εμένα.

Τροποποιήθηκε από τον Gouky7
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

Συγκρινεις πνευματικο πιστολετο με κοινο δραπανο χειρος. Φαουλ δηλαδη με το καλημερα! :_devil:

Το ποστολετο εκ των πραγματων ΠΡΕΠΕΙ να εχει μπολικη ισχυ γιατι μερος της ενεργειας που χλαπακιαζει απο την πριζα σου καταναλισκεται στις κρουσεις.

το μακιτα εχει μεγαλυτερη τελικη σχεση γραναζιων για αυτο και νομιζεις οτι εχεις περισσοτερη ισχυ. Maths do not lie! :winking:

Το δευτερο τσοκ που σου δινει εχει το πλεονεκτημα οτι πιανεις κοινα διαμαντοτρυπανα κι εχεις κρουση. Το fdr 2-24 που εχω αλλαζει τσοκ και, οταν βαζεις το αυτοματο, η κρουση παει περιπατο οποτε αγορασα εξτρα τον "ανταπτορα" απο sds-plus σε κοινο. Αυτο που σου δινει εσενα ετοιμο.

τα 1050 βατ ειναι η μεγιστη ισχυ που μπορει να δωσει, οχι οτι οποτε το δουλευεις καταναλωνει 1kW.

Το μακιτα πώς ακριβως σκαβει?

 

Καλοριζικα και καλοδουλευτα! Τα εργαλεια τοτε μονο πιανουν τοπο! :yes:

 

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea grand (100cc) airoh miro sport KTM EXC (520cc)

Δημοσιεύτηκε

Συγκρινεις πνευματικο πιστολετο με κοινο δραπανο χειρος. Φαουλ δηλαδη με το καλημερα! :_devil:

Το ποστολετο εκ των πραγματων ΠΡΕΠΕΙ να εχει μπολικη ισχυ γιατι μερος της ενεργειας που χλαπακιαζει απο την πριζα σου καταναλισκεται στις κρουσεις.

το μακιτα εχει μεγαλυτερη τελικη σχεση γραναζιων για αυτο και νομιζεις οτι εχεις περισσοτερη ισχυ. Maths do not lie! :winking:

Το δευτερο τσοκ που σου δινει εχει το πλεονεκτημα οτι πιανεις κοινα διαμαντοτρυπανα κι εχεις κρουση. Το fdr 2-24 που εχω αλλαζει τσοκ και, οταν βαζεις το αυτοματο, η κρουση παει περιπατο οποτε αγορασα εξτρα τον "ανταπτορα" απο sds-plus σε κοινο. Αυτο που σου δινει εσενα ετοιμο.

τα 1050 βατ ειναι η μεγιστη ισχυ που μπορει να δωσει, οχι οτι οποτε το δουλευεις καταναλωνει 1kW.

Το μακιτα πώς ακριβως σκαβει?

 

Καλοριζικα και καλοδουλευτα! Τα εργαλεια τοτε μονο πιανουν τοπο! :yes:

 


κοιτα σαν σκαψιμο εννοω μια τρυπα στον τοιχο και επισης εχει και τη ρυθμιση για κρουστικο και το μακιτα.Ισως να το διατυπωσα εγω λαθος γιατι μπορει εσενα το μυαλο σου να πηγε στο καλεμι κτλ οταν ειπα σκαψιμο.Σωστη παρατηρηση παντως.Τα συγκρινω γιατι εχουν κοινη λειτουργια αλλα ειπα οπως ειδες οτι το parkside εχει παραπανω λειτουργιες και γι αυτο ειπα οτι θα προτεινα να παρουν αναλογα στο τι το χρειαζεται ο καθενας.Το οτι ειναι πιο δυνατο το μακιτα  εγω αυτο βλεπω αν τα βαλω να λειτουργησουν στο τερμα το parkside σταματαει πιο γρηγορα μολις αφησω τη σκανδαλη και απο τα 2 και αν βαλω και το αυτοματο τσοκ πανω στο parkside η διαφορα αυτη αυξανει.Τον θεωρω σαν τον πιο σωστο τροπο συγκρισης ισχυος γιατι αν το συγκρινω πανω σε μεταλλο ας πουμε πρεπει να λαβουμε και τον παραγοντα ακριβειας και αν το συγκρινω σε τοιχο θα βοηθησει το βαρος και η κρουση οπως ειπα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym Combiz (125cc) Hjc r-pha 11

Δημοσιεύτηκε

Εψαχνα κι`εγω μεσα στη νυχτα να δω που εχω αφησει τα γυαλια μου γιατι δεν εβλεπα κανενα μακιτα σκαπτικο στις φωτο και η πλακα ειναι οτι δεν φοραω γυαλια. :tooth:

 

Οχι ο γιωργος εχει δικιο, οταν λεμε σκαψιμο στα δραπανα εννοουμε αυτο που σου προσφερει το parkside σαν λειτουργια εκει που ειναι το σφυρι (σκαπτικο δραπανο), το αλλο ειναι ειτε τρυπημα απλο (πνευματικο) ειτε τρυπημα με κρουση (κρουστικο).

Οπως και να`χει παντως μπραβο σου και ενα like απο εμενα που μπηκες στην διαδικασια να κανεις ενα συγκριτικο με τα εργαλειακια σου και παντα γουσταρουμε να ακουμε διαφορες αποψεις ειδικα οταν προκειται για εργαλεια που εχουμε παθος καποιοι εδωμεσα.

Παρ`ολα αυτα εχω να σου πω πως το συγκριτικο σου ειναι λαθος ,γιατι συγκρινεις 2 εργαλεια σχετικα κοντης τιμης αλλα τελειως ασχετα μεταξυ τους σαν χρηση.

Βασικα ετσι οπως το βλεπω εγω το μονο κοινο που εχουν ματαξυ τους ειναι οτι λεγονται και τα δυο δραπανα, τιποτε αλλο.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki

Δημοσιεύτηκε

Εγω μια φορα βιδωσα με Μακιτα και την άκουσα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Οταν καναμε ανακαινηση το πατρικο μου επρεπε να παρουμε ενα σκαπτικο για να ξεκολλησουμε τους σωβαδες απο ολο το σπιτι εσωτερικα και για να ανακαινησουμε και το μπανιο, δεν το πολυεψαξα γιατι ειχα δει ενα φιλο μου να δουλευει με ενα μικρο makita το οποιο εκανε θαυματα για τα χαρακτηριστικα του.

TLS.080249.jpg

Το κοστος του ανηλθε στα 245 ευρω

Το ιδιο διαστημα και αφου ειχαμε παρει το makita και ξεκινησαμε να δουλευουμε ειχε βγει στο Lidl το PBH 1050 το οποιο ειναι το παλιοτερο μοντελο απο αυτο που μας παρουσιασε ο Βαγγος στην τιμη των 50 ευρω και φυσικα το τσιμπησα για να το εχω ρεζερβα, εμενα ομως με ετρωγε και ηθελα να το τεσταρω, θελαμε να ανοιξουμε ενα παραθυρο σε τοιχο 25cm απο συμπαγη τουβλο (τα πολυ παλια) και η ιδεα μου ηταν να κανω πολλες τρυπες διπλα διπλα για να κοπει σχεδον ισια, εβαλα πανω μια 10αρα και αρχισα να τρυπαω, μετα απο 15 ξετρυπηματα ενιωθα ολο και να μειωνεται η ενταση της κρουσης μεχρι που σταματησε εντελως και μονο περιστρεφοταν ολο ολο 25 τρυπες ανοιξε, τοσο αντεξε.

Το Makita δουλευει οπως ακριβως την πρωτη μερα που το πηρα, και πιστεψτε με δεν δουλεψε και λιγο εκεινο το καλοκαιρι, εχω πολλα parkside εργαλεια και ειμαι υπερευχαριστημενος, απλα το σκαπτικο αυτο και η ηλεκτροκολληση ειναι για πολυ ερασιτεχνικη χρηση.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

 

TLS.080249.jpg

 

Το 2-24 λοιπον που εχω ειναι σαν του Τασου, αλλαζει το τσοκ και βγαζεις το sds-plus και βανεις το απλο αυτοματο. Ομως, οταν κουμπωνεις το αυτοματο και προκειμενου να μη διαλυσεις το τσοκ, ο πειρος του εμβολου ειναι κοντος και δεν το χτυπαει με αποτελεσμα η κρουση να μη δουλευει. Αυτο σε περιοριζει στο οτι πρεπει ολα σου τα διαμαντοτρυπανα να ειναι sds-plus. Αντιθετα, με τον "ανταπτορα" του Βαγγου εχεις το πλεονεκτημα της κρουσης και στα απλα τρυπανια. 

 

Αν και στην προκειμενη περιπτωση δε νομιζω οτι σκεφτηκαν αυτο και βανουν τον ανταπτορα αλλα γινεται για μειωση του κοστους κατασκευης του "πολυπλοκου" μηχανισμου αλλαγης τσοκ.

 

Και μια διαφορα που μολις μου ηρθε, τα πνευματικα εχουν προστασια για την περιπτωση που μαγκωσει το τρυπανι με μηχανισμο ροπης ενω τα απλα τρυπανια (σχεδον παντα) οχι. 

 

Το οτι ειναι πιο δυνατο το μακιτα  εγω αυτο βλεπω αν τα βαλω να λειτουργησουν στο τερμα το parkside σταματαει πιο γρηγορα μολις αφησω τη σκανδαλη και απο τα 2 και αν βαλω και το αυτοματο τσοκ πανω στο parkside η διαφορα αυτη αυξανει.Τον θεωρω σαν τον πιο σωστο τροπο συγκρισης ισχυος γιατι αν το συγκρινω πανω σε μεταλλο ας πουμε πρεπει να λαβουμε και τον παραγοντα ακριβειας και αν το συγκρινω σε τοιχο θα βοηθησει το βαρος και η κρουση οπως ειπα.

Το πνευματικο κοβει πολυ πιο γρηγορα γιατι εχει α)μικροτερη σχεση μεταδοσης και β) πολλα περισσοτερα κινουμενα μερη αρα περισσοτερες τριβες. Με το εξτρα τσοκ αυτο που πετυχαινεις ειναι να αυξανεις κι αλλο τα κινουμενα μερη (αρα τις απωλειες) οποτε αυτο που διαπιστωνεις ειναι η επιβεβαιωση της ΑΔΕ. Επισης, στα πνευματικα το εμβολο παλινδρομει παντα, ακομα κι αν εχεις απενεργοποιησει την κρουση. Αυτο απο μονο του τρωει αρκετα υψηλο ποσοστο της κινητικης ενεργειας.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Το 2-24 λοιπον που εχω ειναι σαν του Τασου, αλλαζει το τσοκ και βγαζεις το sds-plus και βανεις το απλο αυτοματο. Ομως, οταν κουμπωνεις το αυτοματο και προκειμενου να μη διαλυσεις το τσοκ, ο πειρος του εμβολου ειναι κοντος και δεν το χτυπαει με αποτελεσμα η κρουση να μη δουλευει. Αυτο σε περιοριζει στο οτι πρεπει ολα σου τα διαμαντοτρυπανα να ειναι sds-plus. Αντιθετα, με τον "ανταπτορα" του Βαγγου εχεις το πλεονεκτημα της κρουσης και στα απλα τρυπανια. 

Ναι οντως η κρουση περιοριζεται μονο στο τσοκ που δεχετε τρυπανια SDS-Plus, αλλα οταν το πηρα υπηρχε και μοντελο το οποιο ειχε σταθερο SDS τσοκ και επαιρνε ανταπτορα, και εβγαινε λιγο πιο φθηνα, για τη χρηση που κανω δεν το θεωρω μειωνεκτημα καθως το εχω μονο για σκαπτικο και καμια τρυπα σε τοιχους, για ολες τις αλλες χρησης εχω το λιντισιο, για τρυπες σε μεταλα δηλαδη, επειδη ειναι αργοστροφο και δεν αναβει τα τρυπανακια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα