Hellfire

ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ

19 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda CB500X 2016 (471cccc) Nolan 91 Honda NC 750 Manual T

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα σε όλους .

Γιάννης απο Αλεξανδρούπολη Μοτοσυκλετιστής εκ πεποιθήσεως !! Έχω αλλάξει μέχρι σήμερα ( άρχισα απο την ηλικία των 20 και τώρα είμαι 47) 26 δίτροχα - μοτοσυκλέτες με το τελευταίο μου απόκτημα 1 Honda CB500X 2016 Λευκό που έχει αυτή την στιγμή 700 χιλιόμετρα.

-Παράλληλα διατηρώ και 1 Piaggio Fly 125 3V 2014 με 4000 χλμ.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YZ (250cc) Airoh Aviator 2.1 Husqvarna sm 570r (576cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλως ηρθες! :_hi:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Tracer (850cc) Ducati MTS 1200S (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Mόνο 26   :_unsure:

Πλάκα σου κάνω Γιάννη, καλώς ήρθες στη παρέα μας  :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Καλώς τον AGM-114 :winking:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT 07 (689cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλωσόρισες στο forum, Γιάννη!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSXR 1000 Aprilia RSV4 (1000cccc)

Δημοσιεύτηκε

Καλωσόρισες...
Για πες μας από τα 26 μηχανάκια (φοβερή εμπειρία) ποιά ξεχωρίζεις και αναπολείς?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Shoei GT-AIR

Δημοσιεύτηκε

Γουελκαμ :_hi:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X 2016 (471cccc) Nolan 91 Honda NC 750 Manual T

Δημοσιεύτηκε

Καλωσόρισες...
Για πες μας από τα 26 μηχανάκια (φοβερή εμπειρία) ποιά ξεχωρίζεις και αναπολείς?

Σίγουρα Αναπολώ (λόγο Νεότητας Βέβαια) έτος 1993 που είχα το Honda VFR RC-30 400cc (μονόμπρατσο με τα διπλά φώτα μπροστά)  με το φανταστικό μοτέρ και Σασμάν ....επίσης 1 Kawasaki EN LTD 450 ( ψιλο Τσοπεράκι το γυάλιζα όλη την ημερα  :cry:) με το οποίο έκανα φανταστικά ταξίδια εν έτη 1999-2001 με τα δερμάτινα τσαντάκια του και τίς χειροποίητες πλαινές επίσης απο Δέρμα που είχα χρυσοπληρώσει για να το παίζω Easy Rider !!! :laugh:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda vtr (250cc) Shoei XR 1100

Δημοσιεύτηκε

( άρχισα απο την ηλικία των 20 και τώρα είμαι 47) 26 δίτροχα - μοτοσυκλέτες

Μια χρονια ξεχαστηκες και δεν πηρες :tooth:

:cheers:

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

...είχα το Honda VFR NC-30

Διορθώθηκε, να ξέρεις πως λέγεται, ότι λες ότι είχες.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X 2016 (471cccc) Nolan 91 Honda NC 750 Manual T

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Διορθώθηκε, να ξέρεις πως λέγεται, ότι λες ότι είχες.

Φίλτατε πρίν προβείς σε κριτική να ξέρεις επίσης τί λες εσύ (συγνώμη αλλά απαντάω στον ίδιο τόνο)

 

1ον

honda-rvf-750-rc45-12.jpg

2ον Είναι RC 30 ....ήταν εισαγωγής απο Ιαπωνία ( Ρεπλίκα του Αγωνιστικού RC-45 ....ήτοι 750cc και όχι του εμπορικού RC-30) ήταν δηλαδή το αντίστοιχο αγωνιστικό στα 400 cc

Το NC-30 ήταν η έκδοση η ευρωπαική ( 400 cc). Το δικό μου ήταν με τον αντίστοιχο κωδικό στήν Ιαπωνία (μια και το είχα φέρει κατευθείαν απο εκεί ) το είχαν με τον ίδιο κωδικό του 750 ...δηλαδή RC και όχι NC πρός διευκρίνηση.

 

VFR400RRRC-30_zpsb0232945.jpg

Αυτό δηλαδή η πραγματική μηχανή που είχα (1ια φωτογραφία τής έχω ...όπως έχω και αρχείο για όλες όλες τίς οποίες αναφέρω)

Στην συγκεκριμένη είχα αφαιρέση το καπάκι απο την θέση του συνοδηγού και είχα αγοράσει και βάλη την (πανάκριβη για τότε σέλλα)

Το συγκεκριμένο ήταν απο τα 1α μοντέλα και είχε βγεί με ίδιο κωδικό 1988 (κράτησε η έκδοση αυτή απο 1988 εώς 1992) μετά το 1989 αλάξανε τον κωδικό και έβγαινε ώς NC-30 για εμπορική κατανάλωση ή έκδοση που είχα ήταν για Αγώνες και όχι για Εμπορική χρήση.

 και είχε και αρκετές τεχνικές διαφορές με την έκδοση την εμπορική (σε αλυσιδογράνναζα, σε ρυθμίσεις κινητήρα...ακόμα και στα μπουζί τα οπόια δέν ερχόταν κάν στην ευρώπή....τα έφερνε μόνο η NGK ER8-EH Θερμά και ER9-EH ψυχρά διαστάσεως 8 cm μήκους ( απο Ιαπωνία εισαγωγή πάντα μετά απο 2 χρόνια ήρθαν ευρώπη) και δεν υπήρχε κάν μπουζοκλειδο μακρύ για να μπεί μέσα στο κινητήρα για την αλλαγή τους τα πλήρωνα 4.500 δρχ το 1 με παραγελία απο Ιαπωνία. Την μοτοσυκλέτα την είχα εν έτος 1993 όπως αναφέρω είχε έρθει ελλάδα το 1992 και πουλήθηκε το 1994 στην θεσσαλονίκη.

Θα παρακαλέσω εφόσων κάποιος αμφισβητεί μια και δέν είμαι χθεσινός σε Forum να είναι σίγουρος και λίγο ποιό ευγενικός !! ευχαριστώ.

Τροποποιήθηκε από τον Hellfire
Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSXR 1000 Aprilia RSV4 (1000cccc)

Δημοσιεύτηκε

Φίλτατε πρίν προβείς σε κριτική να ξέρεις επίσης τί λες εσύ (συγνώμη αλλά απαντάω στον ίδιο τόνο)

Θα παρακαλέσω εφόσων κάποιος αμφισβητεί μια και δέν είμαι χθεσινός σε Forum να είναι σίγουρος και λίγο ποιό ευγενικός !! ευχαριστώ.

τον Flying θα τον μάθεις, δεν τα λέει με κακία απλώς τα VFR/RC/RR τα παλιά είναι η ψυχή του (πιστεύω) γιαυτό και είναι πιο "θερμός"... Αρκετοί τον έχουν παρεξηγήσει στην αρχή (μαζί και εγώ) αλλά αν τον συνηθήσεις μαθαίνεις πολλά :)

περιμένουμε πάντως και άλλο φωτογραφικό υλικό! 
:biker8zj:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε

τον Flying θα τον μάθεις, δεν τα λέει με κακία απλώς τα VFR/RC/RR τα παλιά είναι η ψυχή του (πιστεύω) γιαυτό και είναι πιο "θερμός"... Αρκετοί τον έχουν παρεξηγήσει στην αρχή (μαζί και εγώ) αλλά αν τον συνηθήσεις μαθαίνεις πολλά :)
περιμένουμε πάντως και άλλο φωτογραφικό υλικό! 
:biker8zj:

:popcorn:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X 2016 (471cccc) Nolan 91 Honda NC 750 Manual T

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

τον Flying θα τον μάθεις, δεν τα λέει με κακία απλώς τα VFR/RC/RR τα παλιά είναι η ψυχή του (πιστεύω) γιαυτό και είναι πιο "θερμός"... Αρκετοί τον έχουν παρεξηγήσει στην αρχή (μαζί και εγώ) αλλά αν τον συνηθήσεις μαθαίνεις πολλά :)
περιμένουμε πάντως και άλλο φωτογραφικό υλικό! 
:biker8zj:

Μαζί του είμαι και εγώ και δέν τον παρεξηγώ ( ώς προς την "Θερμότητα" του ) και σέβομαι την αγάπη του για τα παλία .....όπως υπάρχει και η δικιά μου αγάπη βέβαια

Υπέρμαχος της απόψεως οποιουδήποτε και υποστηρικτής ..για αυτό έδωσα και την θέση μου και εγώ ΄για να γίνω αντιληπτός ως πρός τα  όρια μου

Όσο για το φωτογραφικό υλικό δέν θα μου έφταναν τουλάχιστον 2 σελίδες του Ποστ μεμονωμένα όμως μπορώ να βάλω διάφορα κατα την διάρκεια τόσων χρόνων συμβίωσης  που έχω απο το έτος 1989 εώς και σήμερα.

Απλά πρέπει να δώ που είναι ορθό πρός ανάρτηση και όχι στην συγκεκριμένη συζήτηση γνωριμίας :yes:

Αλλά μια και είμαστε εδώ (και αν κάνω λάθος ας μετσφερθούν σε άλλη ενότητα) ας βάλω μερικά απο τα δίτροχα που με συντρόφευσαν ( απο δικές μου φώτο)

Πρίν το VFR 1992  CBR400AERO1_zps2a568c56.jpg

 

Πριν το CBR 1991KawasakiKLR2501987_zpsa62eb69e.jpg

 

Πρίν 1990 suzukirg125gamma1987_zps3c386b01.jpg

 

1989  XLR200_zps6b807a21.jpg

 

και είπαμε έχω όλη την ιστορία μου αλλά θέλει ώρα και χώρο :biggrin:

Τροποποιήθηκε από τον Hellfire
Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XLR 250 Baja (250cc) Honda VFR400Z

Δημοσιεύτηκε

Νομίζω τα μπέρδεψες λίγο.

Απο τα τέλη της δεκαετίας του '70 σε κάθε μοντέλο της Honda το πρώτο γράμμα στον αριθμό πλαισίου συμβολίζει τον κυβισμό,για αυτό ένα CBR400 έχει κωδικό NC29-XXXXXX.ένα Bros 400 NC25,το NS μου NC19 και πάει λέγοντας.Έτσι και τα VFR400 ξεκίνησαν ως NC21,έγιναν 24,30 και στο RVF400 35.Ο κωδικός του μοντέλου για τα NC30 δεν ήταν διαφορετικός για τα ιαπωνικά και τα Ευρωπαικά,και αυτό φαίνεται εδώ.

Το RC45 δεν ήταν αποκλειστικά αγωνιστικό,έτρεξε σε πολλούς αγώνες και πρωταθλήματα όπως και το προγενέστερο RC30,και τα 2 όμως είχαν βγεί στην παραγωγή σε περιορισμένο αριθμό για λόγους ομολογκασιόν.Επίσης,το NC30 είναι ρέπλικα του RC30,ρέπλικα του RC45 είναι το RFV400 NC35.Μήπως μπερδεύτηκες με τα αγωνιστικά RVF400 που τρέχανε στην F3 τότε; Αυτά απ'όσο ξέρω ήταν works μηχανές,οι ιδιώτες μπορούσαν να αγοράσουν ένα NC30 και να χρησιμοποιήσουν τα εξαρτήματα που έδινε το HRC σε ξεχωριστό manual,μαζί με υποδείξεις για σετάρισμα και μετατροπές.

Αν έχεις ακόμα αντίγραφο της άδειας μπορείς να τσεκάρεις τον αριθμό πλαισίου,και θα δείς ότι λεει NC30-XXXXX.Όπως το βλέπω εγώ,ο μόνος τρόπος να είχε κωδικό RC είναι να έχει πλαίσιο απο 750 ή να είχες κάποιο εργοστασιακό αγωνιστικό,πλην όμως αυτό στη φωτογραφία είναι ένα πολιτικό NC30.Μια φωτογραφία του αγωνιστικού για σύγκριση:

4ee501b3.jpg

Ολα αυτά εννοείται χωρίς καμία διάθεση αντιπαράθεσης.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X 2016 (471cccc) Nolan 91 Honda NC 750 Manual T

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

 Ο ανθρωπος που το είχε φέρει (για δικούς του προσωπικούς λόγους ) και είχε το επονωμαζόμενο μαγαζι MotoJapan στην Αλεξ/πόλη εν έτη 1989 και μετά (το πρόλαβα εώς 1994) έιχε Υπηκοότητα και Ιαπωνική (λόγω οτι ήταν παντρεμένος εκεί). Αυτό τον διευκόληνε εκείνη την εποχή ως πρός το να φέρνει (με μεγάλο κέρδος ) ...στήν μούφα κοινώς κάποια μοντέλα εκτός εμπορίου. Το συγκεκριμένο για να το περάση είχε το κουστούμι του  εμπορικού και απο μέσα ήταν το αγωνιστικό ( τί να κάθομαι να λέω για το τί γινόταν εκείνη την εποχή ) εξού και ο κωδικός το οποίο το ανακάλυψα και εγώ αφού το είχα αγοράσει και μετά (οταν ψαχνόμουν εγώ και καμιά 10αρια άλλα μαστόρια για service manual και γιατί δεν ταιριάζαν κάποια πράγματα :winking: ). Φυσικά μετά απο 23-24 χρόνια δέν έχω την άδεια ( για να το δείξω εδώ ) μια και το είχα όπως προ είπα πουλήση σε Θεσσαλονίκη. Δέν θα προσπαθήσω να πείσω ομως περαιτέρω . Γνωρίζω για τα NC30-35 κτλπ.

Όμως  παρα τραβήχτικε το όλο θέμα οκ είχα 1α κάποιο 400cc που μου άρεσε πολύ και μου έμεινε στο μυαλό αυτά !

Τροποποιήθηκε από τον Hellfire

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Αυτό που έβαλες στην φωτό είναι ένα Honda VFR400RK-NC30, το ''Κ'' στο RK είναι το έτος παραγωγής δλδ 1989, το μοντέλο χωρίς cartridge στο πηρούνι και με αμορτισέρ πίσω χωρίς ξεχωριστό δοχείο αζώτου και ρύθμιση προφόρτισης με ''σκάλες''. Έχω ΙΔΙΟ. Θα ξεχώριζα το μοντέλο και από την σελήνη, βλέποντας μόνο δύο γωνίες του πλαισίου. Ούτε κάποιο εξωτικό 750 είναι, ούτε αγωνιστικό RVF400 του 80, ούτε τπτ. Είναι ένα 400ρι NC30 παραγωγής σαν αυτά που είχε και έχει όλος ο κόσμος.

RC30 είναι το γνωστό συλλεκτικό VFR750R, κόστιζε τότε 15 εκατομύρια δραχμές με το CBR900RR να έχει 3 εκατομύρια, και σήμερα πουλιώνται σε τιμές τύπου 45-50000 (πενήντα χιλιάδες) ευρώ. Δεν είναι αυτό που είχες, θα το είχες καταλάβει. Εκτός της τιμής, στην φωτό ΔΕΝ είναι το πλαίσιο του 750, ΔΕΝ είναι το ψαλίδι του 750, ΔΕΝ είναι ο τροχός του 750, ΔΕΝ είναι η στήριξη του πίσω φρένου του 750, ΔΕΝ είναι το μπροστινό του 750, ΔΕΝ είναι το σύστημα ταχείας απελευθέρωσης του 750, ΔΕΝ είναι το υποπλαίσιο και η ουρά του 750, ΔΕΝ είναι η εξάτμιση του 750, ΔΕΝ είναι το φέρινγκ του 750, ΔΕΝ είναι το ντεπόζιτο του 750, ΔΕΝ είναι τα όργανα του 750. Είναι ΟΛΑ του 400.

Τα χρώματα του συγκεκριμένου 400 που είχες, είχαν το παρατσούκλι ''SEED'' λόγω της αναφοράς στο παρόμοιο σχέδιο της αγωνιστικής ομάδας SEED RVF.

Αυτά που γράφεις, είναι πράγματα χωρίς ιδιαίτερο νόημα και δείχνουν ημιμάθεια. Η Honda έχει μια ονοματολογία στα πλαισιά της, δεν την άλλαξε για εσένα.

Ν σημαίνει 400 κυβικά. Τα 750 είναι R.

To δεύτερο γράμμα C σημαίνει street bike.

Το νούμερο μετά, είναι ο αριθμός -τρόπον τινά- στην χρονική σειρά εμφάνισης του μοντέλου.

Καλόν είναι να μην γράφεις ότι σου έρχεται στο κεφάλι ή ότι παραμύθι λέγανε τότε τα μοτοκαφενεία στο Δεδέ-Αγάτς. Βρήσκεσαι σε φόρουμ, που διαβάζουν άνθρωποι που ξέρουν 5 πράγματα.

Ήμαρτον.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X 2016 (471cccc) Nolan 91 Honda NC 750 Manual T

Δημοσιεύτηκε

Αυτό που έβαλες στην φωτό είναι ένα Honda VFR400RK-NC30, το ''Κ'' στο RK είναι το έτος παραγωγής δλδ 1989, το μοντέλο χωρίς cartridge στο πηρούνι και με αμορτισέρ πίσω χωρίς ξεχωριστό δοχείο αζώτου και ρύθμιση προφόρτισης με ''σκάλες''. Έχω ΙΔΙΟ. Θα ξεχώριζα το μοντέλο και από την σελήνη, βλέποντας μόνο δύο γωνίες του πλαισίου. Ούτε κάποιο εξωτικό 750 είναι, ούτε αγωνιστικό RVF400 του 80, ούτε τπτ. Είναι ένα 400ρι NC30 παραγωγής σαν αυτά που είχε και έχει όλος ο κόσμος.

RC30 είναι το γνωστό συλλεκτικό VFR750R, κόστιζε τότε 15 εκατομύρια δραχμές με το CBR900RR να έχει 3 εκατομύρια, και σήμερα πουλιώνται σε τιμές τύπου 45-50000 (πενήντα χιλιάδες) ευρώ. Δεν είναι αυτό που είχες, θα το είχες καταλάβει. Εκτός της τιμής, στην φωτό ΔΕΝ είναι το πλαίσιο του 750, ΔΕΝ είναι το ψαλίδι του 750, ΔΕΝ είναι ο τροχός του 750, ΔΕΝ είναι η στήριξη του πίσω φρένου του 750, ΔΕΝ είναι το μπροστινό του 750, ΔΕΝ είναι το σύστημα ταχείας απελευθέρωσης του 750, ΔΕΝ είναι το υποπλαίσιο και η ουρά του 750, ΔΕΝ είναι η εξάτμιση του 750, ΔΕΝ είναι το φέρινγκ του 750, ΔΕΝ είναι το ντεπόζιτο του 750, ΔΕΝ είναι τα όργανα του 750. Είναι ΟΛΑ του 400.

Τα χρώματα του συγκεκριμένου 400 που είχες, είχαν το παρατσούκλι ''SEED'' λόγω της αναφοράς στο παρόμοιο σχέδιο της αγωνιστικής ομάδας SEED RVF.

Αυτά που γράφεις, είναι πράγματα χωρίς ιδιαίτερο νόημα και δείχνουν ημιμάθεια. Η Honda έχει μια ονοματολογία στα πλαισιά της, δεν την άλλαξε για εσένα.

Ν σημαίνει 400 κυβικά. Τα 750 είναι R.

To δεύτερο γράμμα C σημαίνει street bike.

Το νούμερο μετά, είναι ο αριθμός -τρόπον τινά- στην χρονική σειρά εμφάνισης του μοντέλου.

Καλόν είναι να μην γράφεις ότι σου έρχεται στο κεφάλι ή ότι παραμύθι λέγανε τότε τα μοτοκαφενεία στο Δεδέ-Αγάτς. Βρήσκεσαι σε φόρουμ, που διαβάζουν άνθρωποι που ξέρουν 5 πράγματα.

Ήμαρτον.

- Αυτά που γράφεις, είναι πράγματα χωρίς ιδιαίτερο νόημα και δείχνουν ημιμάθεια. Η Honda έχει μια ονοματολογία στα πλαισιά της, δεν την άλλαξε για εσένα.

 

- Καλόν είναι να μην γράφεις ότι σου έρχεται στο κεφάλι ή ότι παραμύθι λέγανε τότε τα μοτοκαφενεία στο Δεδέ-Αγάτς !!!!

 

Θα μπορούσα να σου απαντήσω κάλιστα για θέμα ημιμάθειας ...αλλά μάλλον θα πρέπει να σου μιλήσει κάποιος για θέματα συμπεριφοράς ....και επίσης για τα Κόμπλεξ που κουβαλάς (κάποιος είπε να μήν σε παρεξηγήσω επειδή έτσι είσαι)

Είπα να μπώ σε ένα φόρουμ να διαβάζω και να μαθαίνω Νέα με άτομα όμως συγκεκριμένα ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ δέν αξίζει ( χωρίς να θέλω να προσβάλω κάποιον άλλο γιατί δεν μου φταίνε οι υπόλοιποι άνθρωποι) προτιμάω και θα αποχωρήσω μόνο και Μόνο για να μήν συναναστέφομαι με ....άντε να μην πω τί και αφήσω άσχημη εικόνα

Ευχαριστώ για την σύντομη αποδοχή της παρουσίας μου στο φόρουμ ....όσοι για τον αναγράφων στον οποίο απαντώ θα ήθελα παρα πολύ να σου απαντήσω απο "Κοντα" σχετικά με το Δεδε Αγάτς (μια και προσπάθησες συκεκριμένα να με προκαλέσεις και να προσβάλεις τον τόπο) αλλά άτομα σαν και εσένα ούτε φτύσιμο δεν αξίζουν και  μόνο απο μακρια ξέρουν να προσβάλουν αλλά απο Κοντά κάνουν τίς Κότες.

 

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Γιάννη, καλως ηρθες στο ΜΒ.

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Επισκέπτης
Το θέμα δεν δέχεται άλλες απαντήσεις.