Ηρώ

Πάθημα -Μαθήματα (χρησιμοποίησε το ως γνώση )

72 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda CB300R (287cc)

Δημοσιεύτηκε

Να προσέχεις και μετά τα σχολεία γιατί τότε μπορεί να φύγεις με περισσότερα.

Και τις μηχανές δεν τις ρίχνουμε μόνο εμείς, αυτά είναι αμπελοφιλοσοφίες. Πέφτουν και από παράγοντες που εμείς δεν ελέγχουμε.

Αρέσει σε 6 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda GLX (97cc) Kawasaki Z750 ABS (750cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

ηρω ωραια αυτα που λες αλλα ξεχνας ενα βασικο πραγμα: Το μυαλο. Δυστυχως αυτο που βλεπω και στην δουλεια αλλα και σε φιλους ειναι οτι μπορει να εχουν την εμπειρια ή την υπομονη δεν εχουν ομως το μυαλο να σκεφτουν λιγακι παραπερα. οδηγω παπι απο τα 16 μου (και παρανομα απο τα 15) και εχω φτασει πλεον να μην χρειαζομαι μηχανη για τον λογο οτι δεν σε προσεχουν (οχχι οτι με το παπακι σε προσεχουν αλλα λεμε...) Δεν σκεφτονται λιγακι πχ σε μια στροφη οτι μπορει ενας ασυνειδητος να σου πεταχχτει σαν την μυγα στο τζαμι και να σε στειλει αλειτουργητο. Και δεν ειναι λιγες οι φορες που το εχω δει να γινεται...και επειδη οδηγαω κλασσικο παπι (GLX) εχω δει πολλους πιτσιρικαδες (κατα κυριο λογο) να παιρνουν ενα παπι 50cc και να φτανει τελικα 160cc με μαμα αναρτησεις και ταμπουρο μπρος πισω! εγω που φτιαχνω το μηχανακι παλι ολο απο την αρχη αν και 100cc μαμα ο κινητηρας (ASTREA κινητηρας) εδωσα περισσοτερα λεφτα να αλλαξω αναρτησεις μπροστα με αλλες πιο συγχρονης τεχνολογιας και να βαλω δισκοφρενο μπροστα οπως και περασα (και ακομα περνω) ατελειωτες ωρες σε τορνους και φρεζες για να καταφερω να βαλω δισκοφρενο πισω (bolt-on συστημα παντα) Εδωσα δηλαδη περισσοτερη λεπτομερεια στην ασφαλεια παρα στο γκαζι...κατι που δυστυχως συμβαινει σε λιγους...

Ελπιζω το ατυχημα που επαθες να μην σου αφησει καποιο κουσουρι και να σε αλλαξει τροπο σκεψης και οδηγικη παιδεια...Ειναι λυπητερο το να πρεπει να φτασει καποιο ατομο εν ετει 2016 σε ανεπτυγμενη χωρα να θεσει την ζωη του σε κινδυνο ωστε να ααντιληφθει οτι ο τροπος σκεψης και οδηγησης πισω απο το τιμονι ειτε ειναι δικυκλο ειτε τρικυκλο ειτε τετρατροχο ειναι λαθος και οτι πρεπει να αλλαξει και να δει διαφορετικα τα πραγματα

Τροποποιήθηκε από τον VaggosGLX

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Inazuma 250 AGV K3 Ducati Monster 796

Δημοσιεύτηκε

Το μπουφαν δεν ειχε προστασιες? Δεν ειναι κ λιγα αυτα που επαθες...Η μηχανη δεν ξερω αν ειναι σκοτωστρα..αυτο που ξερω ειναι οτι αν ειχες φυγει στο ιδιο σημειο με αυτα τα χλμ με αμαξι κ ζωνη να μην φοραγες δεν θα χες παθει τιποτα..Ασε που πιθανοτατα να εστριβες κ μια χαρα.

Απο το κειμενο που διαβασα παντως μου φαινεσαι σαν μπερδεμενη τι παει να πει pro? Με το yzf125 pro? Επισης λες οδηγας τωρα παπι...μα αν το κυνηγας αυτο κ αν ειναι σκοτωστρα, παρε ενα μοτοσυκλετακι οπως ειχες 1000 φορες καλυτερα..

Επισης για μενα μην τρεχεις ποτε! μαθε να οδηγας αμυντικα ειτε σε σχολειο ειτε μονη  κ ευχαριστησου για πολλα χρονια την μηχανη σου..δεν ειναι στα ορια η χαρα αλλα στο αερακι που φυσαει στο προσωπο σου κ στην αμεση επαφη με το περιβαλλον..

Σου ευχομαι καλη αναρωση κ παντα μα παντα ορθια

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki K3 (1000cc) Schuberth SR1 Technology

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Κατά την άποψή μου δεν βλέπω κάτι λυπητερό, το αντίθετο μάλιστα. Όλα είναι σχέσεις και εμπειρίες στην ζωή είτε σήμερα είναι ατύχημα  με μηχανή είτε χωρισμός διαζύγιο, ειτε σε σου δινουν προαγωγη στην δουλειά, είτε απλα παρατηρείς κατι που  μπορει να καταλάβεις πολλά για τον εαυτό σου, όπως ταινίες, βιβλία κ.α. Από κάπου οδηγείσε  στην αυτογνωσία της προσωπικουητας σου, σαν άτομο και για εμένα αυτό έχει σημασία.Προχωράς και εξελίσσεσαι.

Ο καθένας όμως κρίνει με δικά του πράγματα που βίωσε στην ζωή οπότε δεν σου δίνω άδικο.

Οσο επίσης για το αν κάποιος θα φύγει με περισσότερα χιλιόμετρα μετά τα μαθήματα , και πάλι δεν θα έχει πιάσει το νόημα του κειμένου μου.

Wolf Δεν έπιασες το νόημα φίλε μου. Προφανώς αν πας να στρίψεις και έχει πάγο κάτω θα πέσεις και δεν θα είναι δικό σου λάθος, αλλά δεν στιριζομαι εκεί. Δεν θα ήθελα να στιριχτώ εκεί. Λέω τελείως άλλο πράγμα. 

 

Το μπουφάν δεν είχε προστασίες στις κλείδες στους αγώνες ώμους είχε κανονικά.

Το PRO είναι μια έκφραση που χρησιμοποιεί κάποιος για να δηλώσει τον εαυτό του ή κάποιο άτομο πως έχει πολύ καλές ικανότητες με αυτό που ασχολείται, πχ εγώ είμαι PRO αναβάτης. Δηλαδή οδηγάει πάρα πολύ καλά, ο εξπέρ αλλιώς.

Τροποποιήθηκε από τον Ηρώ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki σε νάρκη Shoei αραχνιασμένο εκπτούται

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Αν δεν είχες το θέμα της σπονδυλικής στύλης θα σου έλεγα να πιάσεις το σωστό σχολείο που οι νέοι σήμερα σνομπάρουν: το χώμα! 

Σε κάθε περίπτωση μαγκιά που συνεχίζεις μετά από τόσο σοβαρό συμβάν τόςο νωρίς και σε κάθε περίπτωση προχώρα μακρύτερα από το παπί καθώς δεν αποτελεί σχολείο εκτός και θες να κολλήςεις στο στενό κόσμο του.

Οι συνθήκες στους ελληνικούς δρόμους παραμένουν προβληματικές για στρητάδικα μηχανάκια άμα θες να κυνηγήσεις τα όρια τους - προσανατολίσου προς ποιο ντεμί μηχανάκι και άσε τα στρητάδικα για αργότερα αφούμαζέψεις ώρες πτήσεις σε πιο ελαστικό μηχανάκι σε κράτημα και γκάζια από το όποιο πιο ταχύ στρητάδικο ποθείς καθώς και θα μάθεις να το μαζεύεις ανακλαςτικά αντί να σε στέλνει πριν το καταλάβεις κα το γκάζι θα είναι τόσο-όσο να μη σε δαγκώνει όπτε περνάς γυαλισμένη άσφαλτο,

Τροποποιήθηκε από τον Mi_ka
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki K3 (1000cc) Schuberth SR1 Technology

Δημοσιεύτηκε

Στην πόλη δεν οδηγώ με μηχανές πάπια εκτός και αν υπάρχουν δουλείες, συνήθως πηγαίνω βόλτες εκτός πόλης. Απλά το παπί προς το παρόν είναι κάτι που θα το έλεγα  "διάλειμμα".

Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές,  αν και για το χώμα δυστυχώς δεν νομίζω να μπορώ να πιαστώ λόγω του προβλήματος της σπονδυλικής όπως και ανέφερες.

Πάντως όχι δεν έχω σκοπό να μείνω στο παπί για πολύ καιρό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος sprinter (125cc) KTM duke (640cc)

Δημοσιεύτηκε

αυτο που βγαινουν μηχανές κατω απο 250 κυβικά, ποτε δε το κατάλαβα..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki K3 (1000cc) Schuberth SR1 Technology

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ούτε εγώ κατάλαβα πως προκύπτει το Μήτσος από το Δημήτρης, υγεία. :Ρ

Τροποποιήθηκε από τον Ηρώ
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Yamaha Αλλος Ευρωπέ(αί)ος

Δημοσιεύτηκε

ΕΥΓΕ κατ' αρχάς Ηρώ που εξιστόρησες το <<πάθημα = μάθημά>> σου. Θέλει κότσια για να το κάνεις αυτό και σου το αναγνωρίζω με σεβασμό ! 

Επίσης αναγνωρίζω την αγάπη σου και τη θέλησή σου για μάθηση οπότε θα πω και εγώ δύο κουβεντούλες που δεν θα διαφέρουν καθόλου από ότι είπα στο αίμα μου, στα κορίτσια μου πούναι και οι δύο αναβάτριες και το τι έκανα κατά περίπτωση περιληπτικότατα το δυνατόν.

Υπόψη για το προφίλ ότι η μία <<τόχει>> ρε παιδί μου και η άλλη έχει σιδερένια θέληση για μάθηση. Η μία που τόχει προσανατολίζεται ήδη σε μεγάλο κυβισμό. Η άλλη είπε εξαρχής ότι μοτό θέλει για εξυπηρέτηση και commuter. Ξεκάθαρα πράγματα και οι δύο.

Σε αυτήν που θέλει κάτι παραπάνω είπα μόνο δυο λόγια που ισχύουν για όλους και πήρα και στις δύο από ένα κούτα 125αράκι σκούτερ. Ήτοι ξεκινάνε από χαμηλά όπως βλέπεις και σταδιακά θα ανέβουν. Αυτή είναι η δική μου φιλοσοφία. 

Πολλοί δεν ανέχονται αυτή τη φιλοσοφία, πάνε κατευθείαν σε μεγάλο κυβισμό που δαγκώνει γερά, σαβουρδιάζονται και μετά ομερτά μη το μάθει κανένας και μας πούνε κουλάδια και μούτρα και τέτοια άμα μαθευτεί οπότε μην ψάχνεσαι να ακούσεις αλήθειες στο διαδίκτυο εκτός ελαχίστων περιπτώσεων που είναι οι εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν όμως τον κανόνα.

Τα άλλα που είπα είναι : 

-Μηχανόβιοι υπάρχουν δύο ειδών : Αυτοί πούπεσαν και αυτοί που θα πέσουν, οπότε εξοπλισμός προστατευτικός πάντα.

-Μάθετε - αισθανθείτε τη μηχανή σας. Γίνεται έναν με αυτή. όταν καβαλάτε μη σας απασχολεί τίποτα ούτε η μαλακία πούγινε στη δουλειά ούτε τόνα ούτε τ' άλλο. 100% το μυαλό σας και το βλέμμα σας μπροστά.

-Λειτουργία ματιών - αισθήσεων τύπου ραντάρ, μάτια με τους καθρέφτες και στον κώλο σας.

-Προβλέψτε και κρατήστε περιθώριο ασφαλείας, ποτέ δεν ξέρετε τι σας περιμένει μετά το APEX της κλειστής δεξιάς...διαβάστε το δρόμο και την μαλακία που μπορεί να κάνει ο μπροστινός σας, έχετε δε πλήρη άποψη για το τι μπορεί να κάνει η μηχανή σας με δοκιμές σε ελεγχόμενο χώρο, φρένων, πατήματος, επιταχύνσεως, στριψίματος κλπ

-Όλοι οι άλλοι έχουν προτεραιότητα και ΟΧΙ εσείς...οδηγείτε υποχωρητικά και όχι επιθετικά ....και πολλά άλλα....

Μετέπειτα βγήκαμε με πλήρη εξοπλισμό στο δρόμο και αφού ψιλοπήραμε το <<κολλάει>> τότε με εμένα μπροστά και από πίσω η νέα γινόταν συνεχώς επίδειξη γραμμών, προσομοίωση επικινδύνων καταστάσεων με σχετικά  απότομα φρεναρίσματα (ποτέ στα όρια και πάντα προοδευτικά) και σιγά σιγά η εμπειρία ερχότανε.

Μη βιάζεστε οι νέοι να γίνετε τιμόνια, δεν είμαστε όλοι Ρόσι και ελάχιστοι πιθανώς θα γίνουνε, καλή η αδρεναλίνη αλλά το ταξίδι και ο ασφαλής τουρισμός καλύτερος.

Εν κατακλείδι επειδή είναι δύσκολο να ακούτε οι νέοι τα γερόντια εμάς τους γραφικούς, καλό είναι να βρείτε παρέα κάποιον-κάποια σε παρόμοια ηλικία και να κάνετε μικρές βολτίτσες για απόκτηση εμπειρίας σιγά σιγά και χωρίς να το καταλάβετε θα έρθει αλλά σταδιακά και όμορφα διότι το γκάζι της μοτό δαγκώνει, δεν είναι αργοκίνητος κονσερβέ δεινόσαυρος που ακόμα και με 210 άλογα τροχό είναι πτώμα, είναι ΜΟΤΟ και έχει μόνο που την καβαλάς ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΠΟΥ ΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ οπότε ΑΠΑΙΤΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΑΛΟΓΟ ΣΕΒΑΣΜΟ.

Σου εύχομαι ολόψυχα ποτέ ξανά και πάντα όρθια στο μέλλον.

 

Υ.Γ. Αν γράφεις σωστά ότι έχεις από το 125 ήδη χιλιάρα GSXR μάλλον το παραπάνω σεντόνι πάει χαμένο.Προβληματίστηκα για να γράψω το σεντόνι αυτό γιατί τελικά δεν έχω καταλάβει αν αυτά που λες είναι αλήθειες ή άμα μας τρολαρεις ασύστολα πλην όμως εγώ το καθήκον μου τόκανα και αμαρτία ουκ έχω. Δεν ξέρω που ζεις αλλά άμα το γράψεις καβαλάω και έρχομαι στο τσακ μπαμ έτσι για να δω εσένα και τη χιλιάρα και να τα πούμε από κοντά, συζητώντας αν μετά από αυτά πούπαθες έκρινες ότι το 125 το εξάντλησες και ήσουν έτοιμη για χιλιάρα. Αν πάλι κάνω λάθος στις εκτιμήσεις μου ζητώ βαθύτατα συγγνώμη και φυσικά όταν δω θα τη ζητήσω ξανά δημοσίως αλλά επειδή είμαι άνθρωπος που λέει την αλήθεια πάντα και ότι μούρχεται στο μυαλό ξεκάθαρα διευκρινίζω τα προαναφερθέντα.

Αρέσει σε 9 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki K3 (1000cc) Schuberth SR1 Technology

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Σάββα να σε ευχαριστήσω πολύ για το χρήσιμο σεντόνι σου και εκτιμώ βαθύτατα τα όσα είπες. Αφιέρωσες χρόνο και ενέργεια με καλό σκοπό!  Και αυτό μου άρεσε!

Οπότε θέλεις κανονίζουμε να βρεθούμε, μένω Λάρισα. Τα υπόλοιπα κατά προτίμηση σε ΠΜ. Αυτά από μένα, θα χαιρόμουν πολύ για την συνάντηση!

Τροποποιήθηκε από τον Ηρώ
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha CBR 600 + NC700 (1270cccc) Arai Viper GT

Δημοσιεύτηκε

Πρέπει να διευκρινιστει κάτι βασικό. Καλά τα σχολεία είναι και της μόδας και είναι καλά μαγαζάκια που πατάνε πάνω στην καυλα όλων.

Όμως ο δρόμος είναι άλλο πράγμα, θέλει εκπαίδευση και παρατήρηση. Έχει ανηφόρες και κατηφόρες, τυφλες στροφές, χαλίκια χώματα,ζώα και διάφορα άλλα εμπόδια. Επίσης έχει διαφορετική πρόσφυση ανά περίπτωση. 

Στο σχολείο θα μάθεις τα απολύτως βασικά. Αν νομίζεις ότι έμαθες να οδηγείς  στο δρόμο πλανασαι πλανην οικτρά. Γράψτε χιλιόμετρα στο ρυθμό που νιώθετε ασφάλεια και η εμπειρία θα έρθει αργά ή γρήγορα. Επίσης δώστε βάση στα λάστιχα που φοράτε και στις αναρτήσεις, πράγματα πολύ σημαντικοτερα από οποιοδήποτε σχολείο. 

Εύχομαι να μη σου τύχει ποτέ ξανά Οτιδήποτε παρόμοιο.  πάντα όρθια 

Αρέσει σε 11 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Husqvarna sm (125cc) airoh s5+Twist κατι δικο μου (∞cc)

Δημοσιεύτηκε

αυτο που βγαινουν μηχανές κατω απο 250 κυβικά, ποτε δε το κατάλαβα..

Ναι ρε φίλε γ*μησε τα ... μηχανάκια όπως τα καθαρόαιμα δίχρονα 125άρια ( KTM exc,Husqy WR,YZ125) ή δρόμου όπως το RS125 ή το Cagiva Mito .. ή ακόμη και SM όπως το δικό μου τι να κλάσουν στα σούπερ τεχνολογίας και αισθητικής παπάκια ... :cry: 

ΤΑΜΠΟΥΡΟ ΠΑΟΥΕΡ ΛΕΜΕ 

.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda nc 750ΧD dct 14 (750cc) HJC Αλλος

Δημοσιεύτηκε

 

 Φαντάζομαι οτι έχεις και το ανάλογο δίπλωμα για τα 1000cc.....και την ανάλογη ηλικία....Η μετάβαση όμως απο τα 125 στα 1000 μετα το ατύχημα ειναι πάντως παράξενη . Φοβάμαι πραγματικά  να νοιώθω οτι κάποιος με παπι (η οποία μηχανή έχει)αποκτά εμπειρίες κατα αυτό το τρόπο  στους δρόμους 

Σαββα ποιο δύσκολο το σκούτερ για νεο οδηγό...τις παιδεύεις τις μικρές....

Βασίλη συμφωνώ για τις πίστες και τους δάσκαλους....Εκεί όμως δεν εχει όλους αυτούς που βγαίνουν στο αντίθετο ρεύμα που ενω σε βλέπουν λένε δε γαρυφαλωνεται ....μηχανή έχει

ΥΣ ΔΕΝ ΔΕΝ ΔΕΝ αναφέρομαι σε όλους αυτούς "μικρούς σε ηλικία και μεγάλους" γιατί η μλκια δεν έχει ηλικία.....που έχουν κανει τους δρόμους(και ποιους δρόμους τους Ελληνικούς) πίστες επίδειξης.....και οδηγούν ανάμεσα μας !!!!!!!  

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Duke (390cc) HJC is-17

Δημοσιεύτηκε

Ευχομαι  να μην  σου ξανασυμβεί ατύχημα, ακόμα και ένας να βοηθηθεί από το παραπάνω  κείμενο  είναι τεράστιο  κέρδος. 

Τα σχολεία  για εμένα είναι απαραίτητα αν καβαλάς μοτο. .....αν και είναι πανάκριβα. 

Αλλά  θα σου μάθουν κάποια βασικά πράγματα  τα οποία θα πρέπει  να " δουλέψει " μετά ο καθένας  μας  μόνος του.

Στο δημόσιο δρόμο όμως είναι διαφορετικά τα πράγματα όπως γράφει και ο Billy:bye:,εεκεί ειείναι πουπάρχει τητην πατμε ολοι μας 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki K3 (1000cc) Schuberth SR1 Technology

Δημοσιεύτηκε

 Φαντάζομαι οτι έχεις και το ανάλογο δίπλωμα για τα 1000cc.....

Το παίρνω το βράδυ όταν οι γονείς μου κοιμούνται, οπότε δεν χρειάζεται δίπλωμα.

--------------------------------------------------------------------

Το θέμα υπάρχει για να υπενθυμίσει πως όταν οδηγάει κάποιος μηχανή ανεξαρτήτως κυβισμού πρέπει να είναι πάντα συγκεντρωμεμος εκεί. Να προσπαθεί να μην ξεχνάει τις πραγματικές του δυνατότητες και να μην παρασύρεσαι από τον ενθουσιασμό που πολλές φορές δεν έχει αισια κατάληξη.

Και εννοείται πως δεν κάνω καμιά προσπάθεια σύγκρισης πίστας με τους δρόμους, ούτε καμιά επίδειξη. Ανέφερα πως καλό θα ήταν αν ενδιαφέρεται κάποιος να μαθαίνει για την οδηγήσει να κάνει και μαθήματα στην πίστα γιατί από εκεί καταλαβαίνει πολλά πράγματα. Που θα του φανούν χρήσιμα. Ούτε πειράματα ούτε δοκιμές είπα να κάνει κάποιος ή πως έχω σκοπό να κάνω. 

Πολλές φορές κολλάτε σε λέξεις και φράσεις που δεν αποσκοπούν πουθενά και χάνεται η ουσία του θέματος. Και φυσικά ο σκοπός που είχα για να βοηθήσω ή να πω την εμπειρία μετατρέπεται σε μια συζήτηση που ότι θυμάταιο καθένας χαίρεται.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

...μετατρέπεται σε μια συζήτηση που ότι θυμάται ο καθένας χαίρεται.

Welcome to MyBike.gr

11F0d3IVhQbreE.gif

Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki K3 (1000cc) Schuberth SR1 Technology

Δημοσιεύτηκε

Έλα βρε που έπιασες τα παιδιά από τα μούτρα, δεν είναι τόσο τραγικά.:_devil:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

Το να μάθεις τις τεχνικές, στο σχολείο, είναι ένα, και το να μάθεις να κινείσαι στους δημόσιους δρόμους είναι άλλο...

Μπορεί να είσαι εξαιρετικός αναβάτης, να οδηγάς το μηχανάκι σου στο όριο, με τους μικρότερους δυνατούς χρόνους. Rossi ένα πράγμα... Ταυτόχρονα όμως μπορεί να είσαι απαράδεκτος αναβάτης στον δημόσιο δρόμο, επικίνδυνος για τον εαυτό σου και για τους άλλους.

Ακόμη και τον δρόμο να ξέρεις σαν την παλάμη σου, υπάρχουν πάντα αυτά που αναφέρει ο Billy, και πολύ περισσότερο το στοιχείο του αναπάντεχου, του απρόβλεπτου, δεν νομίζω ότι χρειάζονται παραδείγματα. Όσο έμπειρος και να είσαι, από μία ταχύτητα και μετά δεν μπορείς να κάνεις και πολλά για να αποφύγεις μια άσχημη κατάσταση ή έστω να μειώσεις τις επιπτώσεις.

Δεν είναι μόνο θέμα δυνατοτήτων. Είναι πολλά... Να είσαι 110% συγκεντρωμένος, να καταλαβαίνεις ότι οι δημόσιοι δρόμοι δεν είναι για πολλά πολλά, να τρέχει στο μυαλό σου το χειρότερο δυνατό σενάριο για τα επόμενα 3-5" μπροστά σου, να αποφεύγεις τις στραβές, και δεν συμμαζεύεται...

 

Ηρώ έκανες πολύ καλά και έγραψες τις σκέψεις σου. Μπερδεμένες ή όχι δεν έχει σημασία. Εγώ το βλέπω σαν μια ευκαιρία να σκεφτούμε και να αναρωτηθούμε για τα ρίσκα που παίρνουμε εκεί έξω και κάποιοι να προσαρμοστούμε κάπως καλύτερα στην πραγματικότητα...

Είναι πολλά παιδιά που θαυμάζω για το πως στρίβουν, είναι ικανότατοι αναβάτες, αλλά προσωπικά δύσκολα θα τους ακολουθήσω όχι μόνο γιατί θεωρώ το εαυτό μου τεχνικά ανεπαρκή & άπειρο, αλλά γιατί θεωρώ ότι το ρίσκο που παίρνουν είναι πολύ μεγάλο. Θα είμαι πάντα κάπου στη μέση... Ούτε πολύ γρήγορος ούτε πολύ αργός. Αναλόγως...

Σε πίστα με όχι δικό μου μηχανάκι πιθανώς θα οργίαζα! :D

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ER6n Suzuki GSXR 600 (600cc)

Δημοσιεύτηκε

Απτο 125αρι πηγες σε Litre?Μαλιστα.Dont feed the troll.Αν δν εισαι τρολ τοτε απλα ψαχνεις καλο τροπο να αυτοκτονησεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

 

 

 

 

είπατε ίσως όλα όσα ήθελα να γράψω, εξαιρετικοί, όλοι σας. πιθανότατα να έγραφα και άλλα πράγματα αλλά νομίζω δε χρειάζονται

μόνο να προσθέσω μια μικρή πινελιά. θεωρρώ πως ένας καλός οδηγός, ένας οδηγός όπως περιέγραψε ο στέλιος τον εαυτό του, ούτε γρήγορος, ούτε αρχάριος, που αν θέλει να το πάει μπορεί αλλά δε το κάνει λόγω του άγνωστου που τον περιμένει, είναι ο καλύτερος οδηγός όλων και οι πιθανότητες να πέσει είναι οι μικρότερες δυνατές.

ξέρω πολλούς που είναι στα θυμαράκια, οι περισσότεροι από αυτούς είτε είναι οδηγοί που  βγαίνουν στον δρόμο τις κυριακές και τον κάνουν πίστα, είτε οδηγοί που απλά καβαλάνε για να κανουν τη βόλτα τους και τη δουλειά τους.

έτυχε σε βουνό στην τελευταια μου βολτα και προσπέρασα 2 φορές εναν τύπο με ένα ρ1 πιο καινουργιο απο το δικό μου, δεν έτρεχε, απλα πηγαινε, εγω εκανα 3 στασεις με περασε 3 φορές. την τρίτη φορά που τον συνάντησα, είχε τσακιστεί μέσα στην πόλη, το μηχανάκι σμπαράλια, δεν ξέρω τι έφταιγε, δεν ξέρω πως έπεσε, αλλά είμαι 100% σίγουρος πως είτε ήταν άπειρος είτε δεν ήταν συγκεντρωμένος, αυτού του τύπου οι οδηγοί δε την πατάνε όταν είναι μόνοι τους αλλα οταν είναι σε κόσμο. οι γρήγοροι την πατάνε όταν τρέχουν μόνοι τους, μια στροφή που δεν υπολόγισαν καλά, χυμένα λάδια, χαλίκι κλπ που συναντάμε στο ελληνικό οδόστρωμα.

ναι και εγω τρέχω, αν με δεις θα νομιζεις οτι παω κουβάρια, και ομως ειμαι ο πιο αργος της παρέας, γιατί θέλω να μπορώ να ελιχθώ όσο το δυνατόν περισσότερο ή και να το ακινητοποιήσω για να αποφύγω πιθανό κινδυνο. σίγουρα αν δεν εχω αυτό στο μυαλό μου μπορώ να παω πιο κοντά στα όρια μου αλλά δε το κάνω

και μαι που μου ήρθε κάτι ακόμα, όταν πας βόλτα, και γενικά όταν καβαλάς, δεν πρέπει να σε νοιάζει αν το μοτέρ αντέχει, πριν ξεκινήσεις πρέπει να έχεις λάστιχα, φρένα, αλυσίδα, αμορτισέρ, αυτά θα σε σώσουν, τα υπόλοιπα έποντε

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR F4i '03 Κοτσιδα Primatrike

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Καλα και αγια τα σχολεια και ο Χουντρας να σε μαθει να στριβεις με 195 και αγκωνα..... ΑΛΛΑ, ποτε, κανενας δρομος δεν θα ειναι σαν την πιστα. Μιλαμε για δεκαδες επιπλεον ασταθμητους και συνεχως μεταβαλλομενους παραγοντες στον δρομο. Μποσρει να αλλαξει η προσφυση 3 φορες μεσα σε 100 μετρα αποσταση, νεες λακουβες ακομα και σε δρομους που περνας καθημερινα, οδηγοι που μπορει να κοιμουντε ορθιοι, να ταρουχωσουν τα φρενα γιατι κατι ειδαν και τρομαξαν, τυποι που ερχονται απ το αντιθετο ρευμα καταπανω σου γιατι κανουν προσπεραση.... Ο φοβος (ελεγχομενος παντα!) φυλαει τα ερμα. Ολοι πιλοτοι γινομαστε στα σχολεια, στον πανικο του δημοσιου δρομου ομως?

 

ΥΓ Ηρω αν απο 125, πηγες σε 1000, βοηθεια σου. Οδηγω 600 3 χρονια τωρα και πριν κατι μερες πηρα βολτα fireblade 07. Μου εφυγε το κακο. Απλα.

Τροποποιήθηκε από τον NinZas
Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki σε νάρκη Shoei αραχνιασμένο εκπτούται

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

wΌμως ο δρόμος είναι άλλο πράγμα, θέλει εκπαίδευση και παρατήρηση. Έχει ανηφόρες και κατηφόρες, τυφλες στροφές, χαλίκια χώματα,ζώα και διάφορα άλλα εμπόδια. Επίσης έχει διαφορετική πρόσφυση ανά περίπτωση. 

ώρα λοιπόν για τα γνωστά αγγλόφωνα βινδεάκια (που οι εγχώριοι κυβερνοκόπανοι δε μπορούν απλά να αντιγράψουν στα ελληνικά)

 

Τροποποιήθηκε από τον Mi_ka
Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda nc 750ΧD dct 14 (750cc) HJC Αλλος

Δημοσιεύτηκε

Το παίρνω το βράδυ όταν οι γονείς μου κοιμούνται, οπότε δεν χρειάζεται δίπλωμα.

--------------------------------------------------------------------

Το θέμα υπάρχει για να υπενθυμίσει πως όταν οδηγάει κάποιος μηχανή ανεξαρτήτως κυβισμού πρέπει να είναι πάντα συγκεντρωμεμος εκεί. Να προσπαθεί να μην ξεχνάει τις πραγματικές του δυνατότητες και να μην παρασύρεσαι από τον ενθουσιασμό που πολλές φορές δεν έχει αισια κατάληξη.

Και εννοείται πως δεν κάνω καμιά προσπάθεια σύγκρισης πίστας με τους δρόμους, ούτε καμιά επίδειξη. Ανέφερα πως καλό θα ήταν αν ενδιαφέρεται κάποιος να μαθαίνει για την οδηγήσει να κάνει και μαθήματα στην πίστα γιατί από εκεί καταλαβαίνει πολλά πράγματα. Που θα του φανούν χρήσιμα. Ούτε πειράματα ούτε δοκιμές είπα να κάνει κάποιος ή πως έχω σκοπό να κάνω. 

Πολλές φορές κολλάτε σε λέξεις και φράσεις που δεν αποσκοπούν πουθενά και χάνεται η ουσία του θέματος. Και φυσικά ο σκοπός που είχα για να βοηθήσω ή να πω την εμπειρία μετατρέπεται σε μια συζήτηση που ότι θυμάταιο καθένας χαίρεται.

Με το σχόλιο μου ρώτησα ορισμένα πράγματα τα οποία δεν τα κατάλαβα ,για την συνέχεια των γραφομένων σας .... δηλ τι πρέπει να κάνουν οι νέοι για να αποκτήσουν εμπειρία   ....Δεν είχα πρόθεση να σας προσβάλω....

 

Φαντάζομαι οτι έχεις και το ανάλογο δίπλωμα για τα 1000cc.....και την ανάλογη ηλικία...(εξακολουθώ να εχω την ίδια απορία δεν ρώτησα αν κοιμούνται οι γονείς σας)

.Η μετάβαση όμως απο τα 125 στα 1000 μετα το ατύχημα ειναι πάντως παράξενη . (εξακολουθώ να πιστεύω παράξενη την αλλαγή που γράφετε , γιατί ενώ ακόμα δεν έχετε αποκτήσει την εμπειρία που λέτε αγοράσατε 1000cc...μηχανή η οποια χρειαζεται οδηγική εμπειρία και δινετε και συμβουλές να μην κάνουν τα λαθη σας)

Φοβάμαι πραγματικά  να νοιώθω οτι κάποιος με παπι (η οποία μηχανή έχει)αποκτά εμπειρίες κατα αυτό το τρόπο  στους δρόμους (απο ότι κατάλαβα απο τα γραφόμενα σας κυκλοφορείτε με ενα παπι {οδηγώ παπί να αποκτήσω εμπειρία και έχει ο Θεός.} και οχι την 1000αρα για να αποκτήσετε επι πλέον εμπειρίες που ειχατε και δεν ηταν αρκετές με το 125....και επιπλέον πατε σε δάσκαλο ωστε να μπορέσετε να στρίβετε φρενάρετε στέκεστε κοκ σωστά με την 1000αρα....)

ΥΣ όπως εχω ξαναγράψει στο φόρουμ χρησιμοποιώ σε άγνωστους για μένα ανθρώπους τον πληθυντικό της ευγενείας(τις περισσότερες φόρες ) ....

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys 650 '08 HJC FG-ST Bolt MC10 Ducati Hypermotard (796cc)

Δημοσιεύτηκε

Που ειναι ρε γμτ εκεινο το emoticon με τα ποπ-κορν?

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα