Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
Roaf Beast

Επισκευή ποδηλάτου ή να πάρω άλλο ή ... ?

15 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Xgjao fit 110r (107cc) SHOEI NXR Gloss Black Aprilia RSV1000 Factory (998cc)

Δημοσιεύτηκε

Σεντονι incoming. tl;dr στο τελος.

 

Αποφασισα οτι πρεπει να ξεκινησω γυμναστικη και διατροφη γιατι παχυνα. Eιμαι 21 χρονων , ειχα ποδηλατο ως μεταφορικο μεσο για 12 χρονια μεχρι που πηρα το παπι μου μετα τις πανελληνιες και το παρατησα στο πατρικο μου στην πισω αυλη μεσα στην βροχη κτλ. Το ποδηλατο που ειχα πριν παρω το παπι ειναι ενα Giant Boulder Trail του 2008. Πηγα λοιπον σημερα να το παρω και ειδα σε τι κατασταση ειναι. 

Εχει γρατζουνιες πολλων ετων γιατι ως γυμνασιακι το παρατουσα στο πατωμα και σε στύλους χωρις να με νοιαζουν οι γρατζουνιες , ξεραμενα maxxis xenith , σκουριασμενες δισκοπλακες , ντιζες σε αγνωστη κατασταση , το σασμαν (ετσι το ελεγα μικρος) εχει φαει περισσοτερους χτυπους απο οτι μπορω να θυμηθω και θελει ρυθμισμα ή αλλαγμα, αλυσιδα για πεταμα , σελα εχει μεινει μονο το πλαστικο , μπροστινο μεσα στην σκουρια και η λιστα συνεχιζει. Μονο ο σκελετος την εχει γλυτωσει απο σκουρια και αυτο γιατι ηταν σχεδον κατω απο υποστεγο.

Ρωτησα στο ποδηλαταδικο που πηγαινα τι μπορω να κανω και μου εκανε 3 προτασεις χωρις να εχει δει το ποδηλατο. Ή να παρω καινουριο (αλλο που δεν ηθελε) , ή να το επισκευασω αλλα να μην αλλαξω τιποτα αλλο περα απο δισκοπλακες , ντιζες , αλυσιδα και λαστιχα, ή να μου βαλει πανω στον σκελετο μου κομματια απο ενα καλο ποδηλατο που εχει στοκ (υδραυλικα δισκοφρενα , ζαντες , μπροστινο κτλ) και να κρατησει μονο τον σκελετο του. 

Το διλημμα μου τωρα ειναι το εξης. Να το επισκευασω ως εχει αλλα μαλλον θα παιξουν τα νευρα μου γιατι θυμαμαι το σασμαν να ειναι αθλιο? Να παρω αλλο αλλα σιγουρα δεν θα ειναι οσο βολικο (ή καλο) οσο αυτο που εχω? Να κανω "αναβαθμιση" οπως ειπε ο ποδηλατάς που ειναι η μεση λυση?

 

tl;dr : Αγοραζω καινουριο ποδηλατο και πεταω το ποδηλατο που εχω αγαπησει (και μισησει) χρονια τωρα , φτιαχνω αυτο που εχω και συνηθιζω τα κουσουρια του ή του κανω μια     αναβαθμιση-επισκευη?

Κοστος δεν ξερω ακομα αλλα ας υποθεσουμε οτι εχω γυρω στα 400-450€ ταβανι και για καινουριο κοιταω απαραιτητα να εχει δισκοφρενα και μπροστα αναρτηση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF (998cc) Arai ViperGT Lefas 900

Δημοσιεύτηκε

Κάνε ενα σουλουπωμα να το εχεις ως ενθύμιο και παρε ενα καινούργιο.  

Αυτο θα εχει μαζεψει τοσα θέματα που θα σου φαει την ψυχη να το κάνεις σωστό.  Θα σου φυγουν ενας σκασμος λεφτά,  ολο κατι θα θελει και ποδήλατο στην ουσία δεν θα εχεις γιατι ολο θα το εχεις στην μπάντα για φτιάξιμο. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

Αν το σιχαινεσαι το ποδηλατο που εχεις, παρε αλλο. 

Αν οι γρατζουνιες κλπ δε σε ενοχλουν οπτικα, επισκευασε το. Το κοστος θα ειναι ασυγκριτα χαμηλοτερο. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε

τι να πάθει ρε συ το ποδήλατο? ο σκελετός αλουμινίου είναι, τα αλουμίνια δε σκουριάζουν, τους δισκους λούστους σε αντισκωριακό και αστο να στεγνώσει 2 μέρες, άλλαξε μια σέλα, λάστιχα και αλυσίδα και κάνε ρυθμίσεις συντήρηση σε φρένα - σασμάν(ενδεχομένως να θέλει συντήρηση και το μπροστινό +20ευρώ)

το κοστος δε περνά το 50ρικό άντε και 30 εργατικά βαριά- βαριά. Αντε να σου πει ο μάστορας σου για όλα αυτά 100, παραπάνω δε κάνουν με τίποτα   

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Sportcity (250cc) HJC RPHA 70 Honda CRF 1000L (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

τι να πάθει ρε συ το ποδήλατο? ο σκελετός αλουμινίου είναι, τα αλουμίνια δε σκουριάζουν, τους δισκους λούστους σε αντισκωριακό και αστο να στεγνώσει 2 μέρες, άλλαξε μια σέλα, λάστιχα και αλυσίδα και κάνε ρυθμίσεις συντήρηση σε φρένα - σασμάν(ενδεχομένως να θέλει συντήρηση και το μπροστινό +20ευρώ)

το κοστος δε περνά το 50ρικό άντε και 30 εργατικά βαριά- βαριά. Αντε να σου πει ο μάστορας σου για όλα αυτά 100, παραπάνω δε κάνουν με τίποτα   

Ακριβως οπως τα λεει ο doctoras9.

Επανεφερα σε χρηση ενα Velosolex Mistral του'80 αλλαζοντας λαστιχα, σαμπρελες, τακακια, αλυσιδα, ντιζες και ρυθμιση σε σαζμαν, με κοστος 50€ πριν 3 χρονια.

Θα μπορουσα να του αλλαξω ολο το συστημα ταχυτητων με καινουριο, αλλα θα εχανε την "μαγεια" του παλιου.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Street Triple (675cc) Ducati Monster (620cc)

Δημοσιεύτηκε

Έχουν δίκιο τα παιδιά, και εγώ το ίδιο έχω κάνει :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Xgjao fit 110r (107cc) SHOEI NXR Gloss Black Aprilia RSV1000 Factory (998cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Αυτο το ποδηλατο το εχω λατρεψει. Το μονο που σιχαινομαι πανω του ειναι οι ταχυτητες (γιαυτο μου προτεινε και την "αναβαθμιση"). Θα το παω αυριο απο το μαγαζι να μου κανει μια εκτιμηση αλλα μαλλον θα μου πει πανω απο 100 μονο για επισκευη. Τα τακακια που θελουν αλλαγμα κανουν 24€ μπρος-πισω απο το skroutz , αρα καμια 30αρια απο μαγαζι στα Χανια και παει λεγοντας για ολα τα ανταλλακτικα.

Τροποποιήθηκε από τον Roaf Beast

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Xgjao fit 110r (107cc) SHOEI NXR Gloss Black Aprilia RSV1000 Factory (998cc)

Δημοσιεύτηκε

Πηγα και ρωτησα 3 μαγαζια. Τα 2 μου ειπαν τιμες. Απο το μονο μαγαζι που το ειδε ειπαν οτι λαστιχα δεν θελει , ουτε να αναβαθμιστει συμφερει ομως. Συνολικο κοστος (για απλα ανταλλακτικα) 50€.

Αλλαζει ντιζες , σελα (μαζι με το σιδερο) ρυθμισμα σασμαν και ενα γενικο ελεγχο περα απο αυτα. Το αλλο μαγαζι ειπε οτι θελει 75-80 συνολο για να αλλαξει και λαστιχα-σαμπρελες.

Καλα μου τα λενε?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda AFRICA TWIN (750cc) BMW GS 1150 ADV (1150cc)

Δημοσιεύτηκε

Tα λάστιχα και σαμπρέλες τα αλλάζεις μόνος σου, δεν είναι κάτι δύσκολο, θα κάνεις εξάσκηση  και για περίπτωση σκασίματος.Τις ντίζες τα τακάκια και τα σασμάν και ρυθμίσεις τις κάνει ο μάστορας. Κάνε ένα καλό καθάρισμα με νερό-σαπούνι και μετά με αντισκωριακό για να δεις την κατάσταση του ποδηλάτου καλύτερα γιατί η εικόνα του τώρα με σκόνες-σκουριές-βρωμιές θα είναι και λίγο παραπλανητική...Η αλυσίδα μπορεί να χρειάζεται καλό μπάνιο σε πετρέλαιο και μετά καθάρισμα και λάδωμα και όχι πέταμα. Το πιο σημαντικό-δύσκολο που χρειάζεται επισκευή ή αλλαγή θα είναι τα ντεραγιέ (σασμάν). Μπορεί και καμιά ακτινολογισούλα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF (998cc) Arai ViperGT Lefas 900

Δημοσιεύτηκε

Το μονο που είναι "δύσκολο" ειναι η ρύθμιση των ντεραγιε. Τα αλλα ΟΛΑ ειναι πανεύκολα,  αλλά δεν νομίζω οτι αξίζει τον κόπο να κάτσεις να παιδεύεσαι, πολυ πανω απο δεκα ευρω δεν θα παρει ενας σωστος ποδηλατας για εργασια τοποθετησης για ολα, εκτός και αν απλα γουσταρεις να το κάνεις για την χαρά της δουλειάς.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Xgjao fit 110r (107cc) SHOEI NXR Gloss Black Aprilia RSV1000 Factory (998cc)

Δημοσιεύτηκε

Σε περιπτωση που καποιος ενδιαφερεται , μια ενημερωση. Τελικα το πηγα για επισκευη. Πηρε 50€ για αλλαγη ντιζες , ρυθμιση/ελεγχος σασμαν , ελεγχο σε φρενα και ετριψε λιγο το μπροστινο αλλα η σκουρια ειναι σε κακιστη κατασταση. Σελα δεν αλλαξε γιατι ηθελε αλλαγη η μεσαια τριβη και δεν ηθελε να ξεφυγει το κοστος. Το μπροστινο τελικα δεν κανει καθολου δουλεια στον δρομο (μονο αν βαλω ολο μου τα βαρος στο τιμονι με δυναμη βυθιζει). Το μπροστα φρενο δεν πιανει οπως παλια αλλα δουλευει ακομα (μαλλον φταιει η δαγκανα μιας και δισκοπλακα/τακακια ηταν καινουρια).

 

Μου προτεινε οτι αφου δουλευει το ποδηλατο ως εχει , οταν βρω λεφτα , να κανω μια αλλαγη το μπροστινο φρενο (η και το πισω) και αναρτηση.

Εχετε καμια προτιμηση να αρχισω να ψαχνω τιμες? Αναρτηση θελω κατι που να δουλευει και να ειναι σχετικα ποιοτικο . Φρενα παντα ηθελα υδραυλικα αλλα το κοστος μαλλον θα με στειλει σε μηχανικα για ακομα μια φορα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda AFRICA TWIN (750cc) BMW GS 1150 ADV (1150cc)

Δημοσιεύτηκε

Σε περιπτωση που καποιος ενδιαφερεται , μια ενημερωση. Τελικα το πηγα για επισκευη. Πηρε 50€ για αλλαγη ντιζες , ρυθμιση/ελεγχος σασμαν , ελεγχο σε φρενα και ετριψε λιγο το μπροστινο αλλα η σκουρια ειναι σε κακιστη κατασταση. Σελα δεν αλλαξε γιατι ηθελε αλλαγη η μεσαια τριβη και δεν ηθελε να ξεφυγει το κοστος. Το μπροστινο τελικα δεν κανει καθολου δουλεια στον δρομο (μονο αν βαλω ολο μου τα βαρος στο τιμονι με δυναμη βυθιζει). Το μπροστα φρενο δεν πιανει οπως παλια αλλα δουλευει ακομα (μαλλον φταιει η δαγκανα μιας και δισκοπλακα/τακακια ηταν καινουρια).

 

Μου προτεινε οτι αφου δουλευει το ποδηλατο ως εχει , οταν βρω λεφτα , να κανω μια αλλαγη το μπροστινο φρενο (η και το πισω) και αναρτηση.

Εχετε καμια προτιμηση να αρχισω να ψαχνω τιμες? Αναρτηση θελω κατι που να δουλευει και να ειναι σχετικα ποιοτικο . Φρενα παντα ηθελα υδραυλικα αλλα το κοστος μαλλον θα με στειλει σε μηχανικα για ακομα μια φορα.

Ωραίος! Καλοτάξιδο.Τι σχέση έχει η σέλα με τη μεσαία τριβή;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Bombardier U-bahn X-lite x603 KTM Super duke

Δημοσιεύτηκε

Σε περιπτωση που καποιος ενδιαφερεται , μια ενημερωση. Τελικα το πηγα για επισκευη. Πηρε 50€ για αλλαγη ντιζες , ρυθμιση/ελεγχος σασμαν , ελεγχο σε φρενα και ετριψε λιγο το μπροστινο αλλα η σκουρια ειναι σε κακιστη κατασταση. Σελα δεν αλλαξε γιατι ηθελε αλλαγη η μεσαια τριβη και δεν ηθελε να ξεφυγει το κοστος. Το μπροστινο τελικα δεν κανει καθολου δουλεια στον δρομο (μονο αν βαλω ολο μου τα βαρος στο τιμονι με δυναμη βυθιζει). Το μπροστα φρενο δεν πιανει οπως παλια αλλα δουλευει ακομα (μαλλον φταιει η δαγκανα μιας και δισκοπλακα/τακακια ηταν καινουρια).

 

Μου προτεινε οτι αφου δουλευει το ποδηλατο ως εχει , οταν βρω λεφτα , να κανω μια αλλαγη το μπροστινο φρενο (η και το πισω) και αναρτηση.

Εχετε καμια προτιμηση να αρχισω να ψαχνω τιμες? Αναρτηση θελω κατι που να δουλευει και να ειναι σχετικα ποιοτικο . Φρενα παντα ηθελα υδραυλικα αλλα το κοστος μαλλον θα με στειλει σε μηχανικα για ακομα μια φορα.

http://www.chainreactioncycles.com/gr/en/rockshox-xc-30-tk-coil-forks-9mm-qr-no-poploc-2015/rp-prod147737

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Ωραίος! Καλοτάξιδο.Τι σχέση έχει η σέλα με τη μεσαία τριβή;

Δεν ηθελε να αλλαξει σελα για να μην ανεβει το κοστος παραπανω. Ηδη ειχε ανεβει αρκετα με την αλλαγη της μεσαιας τριβης...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki gladius

Δημοσιεύτηκε

να το επισκευάσεις μόνος σου - η να πάρεις άλλο..


Αυτή είναι η ερώτηση που θα είχε νόημα για εμένα...
Πιστεύω ότι προλαβαίνεις να πάρεις καινούριο..

Αυτή τη στιγμή έχεις δώσει 50 ευρώ μόνο για αλλαγή στις ντίζες..

τί έλεγχο στα φρένα και τί ρύθμιση σασμάν...(ούτε αυτοκίνητο να πήγαινες για έλεγχο)

με στοιχειώδη νοημοσύνη και αντίληψη γίνονται όλες οι εργασίες στο ποδήλατο..

 

με 50 ευρώ θα έπαιρνες αρκετά απο τα περιφεριακά που έχει ανάγκη το ποδήλατό σου και θα μάθαινες κιόλας ,

θα αποκτούσες γνώσεις χρήσιμες-απαραίτητες απο τη στιγμή που καβαλάς και εφ-όρου ζωής...
Η προσωπική μου άποψη είναι να γίνονται οι εργασίες απο εσένα..

με τα λεφτά που θα γλυτώσεις θα αγοράσεις εργαλία που πιθανόν να μην έχεις..

http://www.skroutz.gr/c/1316/bike_parts.html?keyphrase=shimano+stef

Κάπου στα 20 ευρώ είχα πάρει χειριστήρια σαν του παραπάνω λινκ για το παλιό μου ποδήλατο τα οποία περιείχαν και όλες τις ντίζες, φρένων και ταχυτήτων.

 

Στη θέση σου και σε ένα ποδήλατο παρατημένο τόσο διάστημα σε εξωτερικές συνθήκες,
σίγουρα θα άλλαζα άξονες και ρουλεμάν τροχών, σαμπρέλες λάστιχα,σέλα να τη χαίρεσαι ,όχι να τη σιχαίνεσαι , πιστεύω και χειριστήρια ταχυτήτων-ντίζες

για να μη σπάσει κανένα απο την πολυκαιρία σε άσχημες συνθήκες.

Αν παρόλα αυτά επιλέξεις να του πληρώσεις τα μεταχειρισμένα κομάτια απο άλλο ποδήλατο,
κάνε έναν έλεγχο στις τιμές πρώτα και να μήν αφήσεις τα δικά σου χωρίς πληρωμή-να σου κόψει δηλαδή στην τιμή..

έτσι και αλλιώς θα τα σπρώξει στον επόμενο...

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0