Mr.Slow

Τέλη κυκλοφορίας 2017

36 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Δημοσιεύτηκε

«Σοκ» αναμένεται να προκαλέσουν τα Τέλη Κυκλοφορίας σε περίπου 3 εκατ. ιδιοκτήτες αυτοκινήτων καθώς η Ειδική Επιτροπή που έχει συσταθεί για να εξετάσει το νέο φορολογικό στα αυτοκίνητα θα αποφασίσει την επέκταση των Τελών Κυκλοφορίας που υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές ρύπων σε όλα τα αυτοκίνητα με 1η ‘Αδεια Κυκλοφορίας από την 1/1/2003!

Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr μέχρι σήμερα τα Τέλη Κυκλοφορίας που υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές CO2 αφορούν τα αυτοκίνητα με 1η ‘Αδεια Κυκλοφορίας μετά την 1/11/2010 και στα παλαιότερα ΙΧ τα Τέλη Κυκλοφορίας υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό του κινητήρα.

Η επέκταση των Τελών Κυκλοφορίας με βάση τις εκπομπές CO2 στα αυτοκίνητα με 1η ‘Αδεια Κυκλοφορίας αναμένεται να επηρεάσει περίπου 3 εκατ. ιδιοκτήτες αυτοκινήτων οι οποίοι στην συντριπτική τους πλειοψηφία θα δουν τα Τέλη Κυκλοφορίας τους να «απογειώνονται» καθώς οι ρύποι που εκπέμπουν τα συγκεκριμένα μοντέλα είναι αυξημένοι σε σχέση με τα τωρινά αυτοκίνητα.

Μάλιστα σε αρκετές περιπτώσεις οι αυξήσεις ξεπερνούν ακόμη και το 250% και αφορούν σε μοντέλα με κινητήρες μικρού κυβισμού αλλά υψηλούς ρύπους. Βέβαια καταγράφονται και μειώσεις στα Τέλη Κυκλοφορίας που υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές CO2 σε αυτοκίνητα με ηλικία πάνω από 10 έτη αλλά αφορούν κυρίως οχήματα μεγάλου κυβισμού…

Η αρχική πρόταση που εξέταζε η Επιτροπή αφορούσε την επέκταση των Τελών Κυκλοφορίας με βάση τις εκπομπές ρύπων για αυτοκίνητα με 1η 'Αδεια Κυκλοφορίας μετά την 1/1/2006 αλλά φαίνεται πως τα έσοδα ήταν σχετικά χαμηλά με τους στόχους που έχει θέσει το οικονομικό επιτελείο με αποτέλεσμα την επέκτασή τους στα πολύ παλαιότερα μοντέλα...

Υψηλό το ρίσκο

Η επέκταση των Τελών Κυκλοφορίας που υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές CO2 αποτελεί μία κίνηση με πολύ υψηλό ρίσκο για το οικονομικό επιτελείο καθώς σύμφωνα με στελέχη της αγοράς οι καταθέσεις των πινακίδων κυκλοφορίας θα δημιουργήσει μεγάλο έλλειμμα στον προϋπολογισμό καθώς κανένας ιδιοκτήτης ΙΧ που πληρώνει Τέλη Κυκλοφορίας 135 ευρώ για ένα μοντέλο με κινητήρα 1.250 κ.εκ. να καταβάλει το 2017 Τέλη Κυκλοφορίας που ανέρχονται σε 485 ευρώ!

Παράλληλα η επέκταση των Τελών Κυκλοφορίας με βάση τους ρύπους θα αλλάξει ριζικά τα δεδομένα στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου καθώς όλα τα εγχώρια μεταχειρισμένα ΙΧ θα χάσουν την αξία τους και οι εμπορίες αυτοκινήτων θα υποστούν τεράστιες ζημίες.
Να υπενθυμίσουμε πως αυτή τη στιγμή στις εφορίες βρίσκονται πάνω από 750.000 πινακίδες κυκλοφορίας κατατεθειμένες.

Δείτε τους αναλυτικούς πίνακες του Enikonomia.gr με τις αλλαγές στα Τέλη Κυκλοφορίας που προκύπτουν από τις εκπομπές ρύπων και όχι από τον κυβισμό του κινητήρα.

 

Μάρκα / Μοντέλο

Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)

Ισχύοντα Τέλη Κυκλοφορίας

Νέα Τέλη Κυκλοφορίας

Daihatsu Sirion 1,0

118

120

115,6

Subaru Justy 1,0

118

120

115,6

Honda Jazz 1,2

125

135

150

Toyota Yaris 1,0

127

120

152,4

Hyundai Getz 1,1

130

135

156

Mitsubishi Colt 1,1

130

135

156

Chevrolet Aveo 1,2

132

135

158,4

Ford Fiesta 1,25

133

135

159,6

Opel Corsa 1,0

134

120

160,8

Fiat Grande Punto 1,2

139

135

166,8

Renault Clio 1,2

139

135

166,8

Renault Clio 1,2 TCE

139

135

166,8

Seat Ibiza 1,2

139

135

166,8

Skoda Fabia 1,2

140

135

168

Lancia Ypsilon 1,2 8V

142

135

262,7

Citroen C3 1,1

143

120

264,5

Nissan Micra 1,2

143

135

264,5

VW Polo 1,2

144

135

266,4

Opel Corsa 1,2

146

135

270,1

 

 

 

Μάρκα / Μοντέλο

Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)

Ισχύοντα Τέλη Κυκλοφορίας

Νέα Τέλη Κυκλοφορίας

Honda Jazz 1,4

128

135

153,6

Mini One 1,4

128

135

153,6

Mazda 2 1,3

129

135

154,8

Lancia Ypsilon 1,4 8V

130

255

156

Ford Fiesta 1,4

133

255

159,6

Daihatsu Sirion 1,3

137

135

164,4

Hyundai Getz 1,4

137

135

164,4

Mitsubishi Colt 1,3

138

135

165,6

Fiat Gr. Punto 1,4 77

139

255

166,8

Kia Rio 1,4 5d

139

255

166,8

Chevrolet Aveo 1,4

140

255

168

Suzuki Swift 1,3

140

135

168

Toyota Yaris 1,3

141

135

260,8

Fiat Gr. Punto 1,4 95

142

255

262,7

Citroen C3 1,4

145

255

268,2

Peugeot 207 1,4 95 PS

145

255

268,2

Citroen C3 1,4 16V

148

255

273,8

Daihatsu Sirion 1,3 4x4

148

135

273,8

Opel Corsa 1,4

149

255

275,6

Seat Ibiza 1,4

149

255

275,6

Peugeot 207 1,4 75 PS

150

255

277,5

Peugeot 207 1,4 90 PS

152

255

281,2

Alfa Romeo MiTo 1,4 155 PS

153

255

283

Peugeot 1007 1,4

153

255

283

Nissan Micra 1,4

154

255

284,9

Suzuki Swift 1,3 4x4

154

135

284,9

Fiat Grande Punto 1,4 T

155

255

286,7

Lancia Ypsilon 1,4 16V

155

255

286,7

Skoda Fabia 1,4

155

255

286,7

VW Polo 1,4

155

255

286,7

VW CrossPolo 1,4

159

255

294,1

Dacia Sandero 1,4

165

255

404,2

Subaru Justy 1,3 4WD

166

135

406,7

 

 

 

 

Μάρκα / Μοντέλο

Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)

Ισχύοντα Τέλη Κυκλοφορίας

Νέα Τέλη Κυκλοφορίας

BMW 116i

139

280

166,8

Hyundai i30 1,6

152

280

281,2

Kia Cee'd 1,6

152

280

281,2

Mitsubishi Lancer Sports Sedan 1,5

153

280

283

Opel Astra 1,6

155

280

286,7

Ford Focus 1,6 Ti-VCT

157

280

290,4

Mercedes A170 BlueEFFICIENCY

157

280

290,4

Opel Astra 1,6 Sedan

158

280

292,3

Citroen C4 1,6

159

280

294,1

Ford Focus 1,6

159

280

294,1

Peugeot 308 1,6

159

280

294,1

Mazda 3 1,6

162

280

396,9

Nissan Qashqai 1,6

162

280

396,9

Toyota Corolla 1,6

162

280

396,9

Citroen C4 1,6 T

164

280

401,8

Renault Megane 1,6

164

280

401,8

Lada Aquarius 1,6

165

280

404,2

Lada Venus 1,6

165

280

404,2

Nissan Tiida 1,6

165

280

404,2

Suzuki SX4 1,6

165

280

404,2

Toyota Auris 1,6

166

280

406,7

Peugeot 308 1,6 T 150 PS

167

280

409,1

Volvo C30 1,6

167

280

409,1

Audi A3 1,6

169

280

414

Subaru Impreza 1,5

176

280

431,2

Chevrolet Lacetti 1,6

178

280

436,1

Citroen C4 Sedan 1,6

179

280

438,5

Peugeot 308 GT

180

280

441

Seat Leon 1,6

180

280

441

Opel Astra 1,6 T

185

280

514,3

VW Beetle 1,6

185

280

514,3

Alfa Romeo 147 1,6

194

280

539,2

 

 

 

Μάρκα / Μοντέλο

Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)

Ισχύοντα Τέλη Κυκλοφορίας

Νέα Τλέλη Κυκλοφορίας

Toyota Prius 1,5

104

-

101,9

BMW 316i

142

280

262,7

Mercedes C 180 BlueEFFICIENCY

156

280

288,6

VW Passat 1,4 TSI

157

255

290,4

Skoda Octavia 5 1,6 FSI

158

280

292,3

Opel Vectra 1,6

163

280

399,3

Skoda Octavia 1,4

163

255

399,3

Skoda Octavia 5 1,4

167

255

409,1

Skoda Octavia 1,6

169

280

414

Chevrolet Lacetti 1,4 4d

171

255

418,9

Volvo S40 1,6

171

280

418,9

Toyota Avensis 1,6

172

280

421,4

Skoda Octavia 5 1,6 MPI

176

280

431,2

Ford Mondeo 1,6

177

280

433,6

Chevrolet Lacetti 1,6 4d

178

280

436,1

Opel Insignia 1,6

179

280

438,5

Renault Laguna 1,6

180

280

441

Seat Toledo 1,6

185

280

514,3

Opel Insignia 1,6 T

186

280

517

 

 

 

Μάρκα / Μοντέλο

Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)

Ισχύοντα Τέλη Κυκλοφορίας

Νέα Τέλη Κυκλοφορίας

Mazda 6 1,8

159

280

294,1

Audi A4 1,8 TFSI 120 PS

169

300

414

Audi A4 1,8 TFSI 160 PS

169

300

414

Toyota Avensis 1,8

171

300

418,9

Opel Vectra 1,8

173

300

423,8

Volvo S40 1,8

174

300

426,3

Skoda Octavia 5 1,8 TFSI

176

300

431,2

Dodge Caliber 1,8

177

300

433,6

Alfa Romeo 159 1,8

179

300

438,5

Mercedes C 200 K

180

300

441

VW Passat 1,8 TSI

180

300

441

Peugeot 407 1,8

183

300

508,7

Saab 9-3 Sport Sedan 1,8i

183

300

508,7

Opel Insignia 1,8

184

300

511,5

Citroen C5 1,8

188

300

522,6

Skoda Octavia 1,8 T

189

300

525,4

 

 

 

Μάρκα / Μοντέλο

Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)

Ισχύοντα Τέλη Κυκλοφορίας

Νέα Τέλη Κυκλοφορίας

Skoda Superb 1,4 TSI

157

255

290,4

BMW 520i

163

690

399,3

Skoda Superb 1,8 TSI

180

300

441

Kia Magentis 2,0

184

690

511,5

Dodge Avenger 2,0

185

690

514,3

Opel Signum 1,8

185

300

514,3

Audi A6 2,0

187

690

519,8

Skoda Superb 1,8 TSI 4x4

189

300

525,4

Subaru Legacy 2,0

202

690

616,1

Chevrolet Epica 2,0

205

690

625,2

Volvo S60 2,0 T

212

690

646,6

Saab 9-5 2,0 T

214

690

652,7

    

 

 

 

 
 

 

 

Μάρκα / Μοντέλο

Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.

Ισχύοντα Τέλη Κυκλοφορίας

Νέα Τέλη Κυκλοφορίας

Kia Sportage 2,0

194

690

539,3

Honda CR-V 2,0

195

690

542,1

China Motors CEO-3 2,4

196

690

544,8

Hyundai Tucson 2,0

197

690

547,6

Subaru Forester 2,0

198

690

550,4

Suzuki Gr. Vitara 2,0 Wagon

199

690

553,2

VW Tiguan 1,4 TSI

199

255

553,2

Toyota RAV4 2,0

202

690

616,1

Nissan Qashqai 2,0 4x4

204

690

622,2

Jeep Compass 2,4

206

690

628,3

Jeep Patriot 2,4

206

690

628,3

Nissan X-Trail 2,0

208

690

634,4

Suzuki Gr. Vitara 2,4 Wagon

208

690

634,4

VW Tiguan 2,0 TSI 170 PS

213

690

649,6

VW Tiguan 2,0 TSI 200 PS

213

690

649,6

BMW X3 2,0

215

690

655,7

Chevrolet Captiva 2,4

222

690

677,1

Seat Altea Freetrack 2,0 TFSI

223

690

680,1

BMW X3 2,5 si

224

960

683,2

Citroen C-Crosser 2,4

225

690

686,2

Mitsubishi Outlander 2,4

225

690

686,2

Peugeot 4007 2,4

225

690

686,2

Opel Antara 2,4

229

690

698,4

Nissan X-Trail 2,5

230

690

701,5

Renault Koleos 2,5

237

690

722,8

Mazda CX-7 2,3

243

690

741,1

Hyundai Santa Fe 2,7

248

920

756,4

Subaru Forester 2,5

248

960

756,4

Kia Sorento 2,4

259

690

963,4

SsangYong Actyon 2,3

259

690

963,4

SsangYong Rexton 2,3

272

690

1.011,8

 

 

 

Πηγή

 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Ωρα να προμηθευτω stock με ποδηλατα και αλογα :crazy:
Α και οπλα για την επανασταση:_zorro:

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Η μεσαία κλάση γ@μήθηκε........

Δε με πιάνει εμενα. Οριακά. Αλλά......

 

Εσείς στη βουλή. Ναι....στο μπουρδέλο....

Ειλικρινά.....

Δεν ξερω.

Να σας πω για τη μάνα σας?

Για το σπίτι σας?

Να σας στείλω στο διάολο?

Αει........

Αρέσει σε 12 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Η αλήθεια είναι πως είμαι περίεργος πως θα χρεωθούν αναλόγως και οι μοτοσυκλέτες. Το NC750X π.χ. είναι στα 81γραμ/χλμ. Αν το πάμε καθαρά λοιπόν έτσι, λογικά θα'ναι κάπου γύρω στο κατοστάρι, άντε λίγο πιο κάτω. Κοινώς, τραγική αύξηση απ'τα 55 που είναι τώρα. Παράλληλα, απ'ότι λέγεται/γράφεται, θα συνυπολογίζεται και η αξία του οχήματος στο όλο θέμα. Και φυσικά ο φόρος πολυτελείας παραμένει, απλά δεν υπολογίζεται ξεχωριστά αλλά ενσωματώνεται. Τώρα τι ακριβώς και πως θα γίνει μόνο οι διάνοιες της κυβέρνησης το ξέρουν, αλλά προβλέπονται ακόμα πιο τσουχτερά χρόνια...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Νταξι αν περασει και στις μοτοσυκλετες θα εχω δικαιολογια να κυκλοφορω με motocross χωρις πινακιδα :yahoo:

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Συνυπολογίστε αύξηση καυσίμων, ασφαλίστρων, φπα........

Κι όλα αυτά να πληρωθούν με δραματική πτώση εσόδων.

 

Ρε π0ύστηδες.

Θα σας έλεγα να πάτε να γ@μηθείτε αλλά ευχή θα είναι.......

Αρέσει σε 6 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Νταξι αν περασει και στις μοτοσυκλετες θα εχω δικαιολογια να κυκλοφορω με motocross χωρις πινακιδα :yahoo:

Λογικά θα ισχύσει και για τις μοτοσυκλέτες, όπως γινόταν και έως τώρα.

 

Συνυπολογίστε αύξηση καυσίμων, ασφαλίστρων, φπα........

Κι όλα αυτά να πληρωθούν με δραματική πτώση εσόδων.

 

Ρε π0ύστηδες.

Θα σας έλεγα να πάτε να γ@μηθείτε αλλά ευχή θα είναι.......

Το αυτοκίνητο θεωρώ πως ήδη είναι απαγορευτικό για κάποιον που απλά βγάζει ένα μεροκάματο. Και η αγορά του, και η συντήρησή του βενζίνη-ασφάλειες κτλ. Πλέον, μάλλον το σκότωσαν εντελώς. Και δυστυχώς φαίνεται να παίρνει η μπάλα και τις μοτοσυκλέτες.

Από την άλλη, έτσι όπως πάμε δεν θα μας φτάνουν για τα βασικά, οπότε μάλλον το θέμα μηχανή είναι το λιγότερο που θα μας απασχολεί. Και η αφαίμαξη συνεχίζεται...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki SV650A (650cc) HJC IS-17

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Καλά πάμε! Περιμένουμε ήδη μείωση μισθών εξαιτίας των αυξημένων κρατήσεων που θα ισχύσουν στους εργοδότες όπως θα συμβεί επίσης στους υπαλλήλους/εργάτες μιας επιχείρησης, την αύξηση του ΦΠΑ στο 24!%, ενώ κάποτε γκρινιάζαμε όταν από το 18% πήγε στο 19% και τώρα δεν ανοίγει ρουθούνι!  Το σίγουρο είναι πως κάποια στιγμή θα πέσει μεγάλη πείνα στους περισσότερους! Πραγματική πείνα! Αλλά είπαμε! Κινητό 7'' να έχουμε και άλλες άχρηστες συσκευές, και δεν μας ενδιαφέρει τίποτε άλλο!  

Ο μόνος αγώνας που κάναμε κάποτε ενάντια σε έναν άδικο νόμο φαίνεται στο παρακάτω βίντεο! Ελληνάρες ρε!!! Αυτοί είμαστε!

 

Τροποποιήθηκε από τον Chris1981
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε

xaxaxx

0:47 το καημένο το dt50 τον άμπαλο κάγκουρα που το πέταξε κάτω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X 2016 (500cc) HJC RPHA-10 Plus

Δημοσιεύτηκε

Κατά πόσο εξακριβωμένη είναι αυτή η λίστα; Καταρχήν έχει το Ford Fiesta 1.4 να πληρώνει τώρα 255 ευρώ τέλη, ενώ χρόνια τώρα δίνω 240. Αν ισχύει όντως η λίστα και πάει 159, τότε μια χαρά :yes:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati S2R

Δημοσιεύτηκε

Και γω αν τα κάνουν έτσι κερδίζω 100 ευρώ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

...υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές ρύπων...

...υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές CO2... 

To CO2 ρύπος. Το φυσικό παράγωγο της αναπνοής των ζώων, και το φυσικό καύσιμο της εισπνοής των φυτών. Από αυτό και μόνο, να καταλάβει κανείς τι αγράμματοι, αστοιχείωτοι, απαίδευτοι, αρνητικοί και βαθειά αντιεπιστημονικής κουλτούρας άνθρωποι διοικούν. Εμπρός ολοταχώς για την κοινωνία του Idiocracy και πολύ κοντά μάλιστα είναι.

Συνεχίστε να τους ψηφίζετε. 

 

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream
Διόρθωση στο quotte
Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva Raptor (645cc) HJC FG-15 Aprilia Tuono Factory (997cc)

Δημοσιεύτηκε

Αν ισχυουν οντως,μεγαλη φολα η ιστορια.

Ο πατερας μου με το C4 1.6 απο 280 θα παει 440Ε! :ohmy:

Αν ειναι δυνατον δηλαδη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere (660cc) Hebo Transam

Δημοσιεύτηκε

Στην Ισπανια που ημουν το Πασχα φιλος με αυτοκινητο Πεζό 306-7-8 κατι καινουριο τεσπα εδινε 60-70ε για τελη κυκλοφοριας...

Διοδια πουθενα(μονο σε ιδωτικους δρομους) στο εθνικο δικτυο κτλ κτλ...

Καυσιμα ολα πιο κατω, ασφαλεια εδινε 700ε αλλα ειχε μεσα τα παντα, απο το να προκαλεσει ατυχημα μεχρι να του το κλεψουν και καθε χρονο πεφτει κατα ~50ε λογο παλαιοτητας οχηματος...

 

Εμεις μαλλον ειμαστε πιο πλουσιοι απο τα γατακια τους Ισπανους!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε

Αν ισχυουν οντως,μεγαλη φολα η ιστορια.

Ο πατερας μου με το C4 1.6 απο 280 θα παει 440Ε! :ohmy:

Αν ειναι δυνατον δηλαδη.

οριστε; για ενα νορμαλ οχημα θα πληρωνεις τεκμηριο σχεδον ενα "μισθο" ; παει το χασαμε  

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Inazuma 250 AGV K3 Ducati Monster 796

Δημοσιεύτηκε

Γατακια σας εχω ολους Αλφα ρομεο 147 απο 289 σε 539 μου φαινεται θα χρειαστουν κι αλλο κοσμο στις εφοριες για να προλαβαινουν τις πινακιδες.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Δεν γνωρίζω προφανώς αν ισχύουν 100% οι τιμές που αναγράφονται ή αν οι πληροφορίες είναι έγκυρες, γι'αυτό και έβαλα την πηγή, με κάθε επιφύλαξη. Παρ'όλα αυτά, δεδομένων των "γύρω-γύρω" συμφραζομένων, φαίνεται πολύ πιθανό να ισχύσει κάτι τέτοιο. Όπως προείπα και πιο πάνω όμως, αυτό που με μπερδεύει είναι το πως θα συνδυάσουν την αξία του οχήματος -που λέγεται πως θα είναι επίσης ένα κριτήριο- με τις εκπομπές. Εκτός κι αν ο παράγοντας τιμή ισχύσει μόνο στο τεκμήριο διαβίωσης. Παραθέτω κι ένα άρθρο ακόμα, παρομοίου αλλά λιγότερο αναλυτικού περιεχομένου:

 

Στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο που πρόκειται να κατατεθεί στη Βουλή και να ψηφιστεί την ερχόμενη εβδομάδα περιλαμβάνεται η διασύνδεση των τεκμηρίων διαβίωσης των ΙΧ αυτοκινήτων με τις λιανικές τιμές πώλησης τόσο στα καινούργια όσο και στα μεταχειρισμένα, η κατάργηση του φόρου πολυτελούς διαβίωσης και η ενσωμάτωσή του στα τέλη ταξινόμησης τα οποία θα υπολογίζονται με βάση τις προ φόρων λιανικές τιμές πώλησης των οχημάτων και τις εκπομπές ρύπων.

Οι ρυθμίσεις που προωθούνται θα τεθούν σε ισχύ από την 1η Ιουνίου και προβλέπουν:

α) Κατάργηση του κριτηρίου του κυβισμού ως βάσης για τη φορολόγησή των ΙΧ αυτοκινήτων και των λοιπών οχημάτων. Ο υπολογισμός του τέλους ταξινόμησης κάθε οχήματος θα γίνεται με βάση δύο κριτήρια: τη λιανική τιμή πώλησης (προ φόρων) και τις εκπομπές ρύπων, με προοδευτική αναπροσαρμογή των συντελεστών του τέλους ταξινόμησης. Δηλαδή η φορολόγηση των καινούργιων αλλά και εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων θα απορρέει από την αξία λιανικής του κάθε μοντέλου που θα δηλώνει ο κάθε εισαγωγέας στην Υπηρεσία Αξιών του Τελωνείου και από το ύψος των τιμών των εκπεμπόμενων ρύπων. Στο τέλος ταξινόμησης θα ενσωματωθεί και ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης, ο οποίος θα πάψει να ισχύει ως αυτοτελής φόρος. Οι αλλαγές αυτές εκτιμάται ότι θα επιφέρουν μείωση των τελικών τιμών πώλησης στα ΙΧ αυτοκίνητα χαμηλού κυβισμού, χαμηλής αξίας και πολύ χαμηλών εκπομπών ρύπων και αύξηση τιμών στα πολύ ακριβά αυτοκίνητα μεσαίου και υψηλού κυβισμού. Σήμερα τα καινούργια αυτοκίνητα κατά την εισαγωγή τους φορολογούνται βάσει της εργοστασιακής τους αξίας αλλά και του κυβισμού του κινητήρα με συντελεστές 5% έως 50% και επιπλέον τον ΦΠΑ.

β) Υπολογισμό τεκμηρίων διαβίωσης με βάση τις λιανικές τιμές πώλησης. Σήμερα, τα τεκμήρια διαβίωσης υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό του αυτοκίνητου και τα έτη παλαιότητας. Το σύστημα αυτό θα αλλάξει και τα τεκμήρια θα υπολογίζονται με βάση τις λιανικές τιμές των Ι.Χ. και συντελεστές που θα οδηγούν απομείωση της αξίας τους.

Από τις αλλαγές στη φορολογία των οχημάτων, οι οποίες θα ισχύσουν άμεσα, από την 1η Ιουνίου, το υπουργείο Οικονομικών προσδοκά την είσπραξη επιπλέον εσόδων ύψους 121 εκατ. ευρώ.

Πηγή

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Varadero (1000cc) Honda Varadero (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Παίδες αυτά τα σενάρια έχουν και ρόλο τρομοκρατίας . Αν εφαρμοστεί ΑΥΤΟ το σύστημα να είστε σίγουροι πως θα αδειάσουν οι δρόμοι για τα καλά αυτή τη φορά . Όπως αναφέρεται και στο άρθρο "κανένας ιδιοκτήτης ΙΧ που πληρώνει Τέλη Κυκλοφορίας 135 ευρώ για ένα μοντέλο με κινητήρα 1.250 κ.εκ. να καταβάλει το 2017 Τέλη Κυκλοφορίας που ανέρχονται σε 485 ευρώ!". Κάτι που δεν καταλαβαίνω όμως είναι το σύστημα τελών των ρύπων. Ο νόμος λέει πως τέλη πληρώνουμε για τη συντήρηση των δρόμων και τη δημιουργία νέων , επομένως έρχομαι και ερωτώ τα αυτοκίνητα με χαμηλούς ρύπους που πληρώνουν χαζοποσά έως τίποτα δεν προκαλούν φθορά ? Πετάνε (για το αρχείο είναι κάτοχος ενός μην πέσετε να με φάτε) ? Γιατί έχει περαστεί το παραμυθάκι για ρύπους και ιστορίες ? Για μένα καλά θα κάνουν να βάλουν τέλη και σε αυτά τα οχήματα και όχι να  πληρώνουν αυξήσεις άλλοι με 10τίας ή 15ετίας οχήματα με 150.000-200.000 χλμ στο κοντέρ ! Από εκεί και πέρα μην τα πιστεύετε αν δεν τα δείτε να εφαρμόζονται ! 

Για μένα το καλύτερο θα ήταν να πληρώναμε όλοι ένα ποσό (πχ 150-200ε) ανεξαρτήτως κυβισμού ! Γιατί ? Μα γιατί ένα Mercedes ML ή ένα Cayenne που αυτή τη στιγμή κάθoνται χωρίς πινακίδες ,γιατί θα πρέπει να δώσουν πάνω από 1200ε πχ , θα αφήνει περισσότερα χρήματα στο κράτος από τη βενζίνη , τη συντήρηση του κλπ . Ένα smart diesel τι αφήνει ? Ένα polo diesel ή ένα ATOS τι αφήνει ? Αυτά για να προλάβω όσους λένε "αφού το έχει να πληρώνει παραπάνω" , το οποίο αντί για σκεπτικό παραπέμπει περισσότερο σε ταξικό μίσος . Αυτός που έχει μεγάλο αυτοκίνητο (που στην Ελλάδα θεωρείται και το 2.0 μεγάλο!) δίνει ούτως ή άλλως περισσότερα χρήματα στο κράτος από τις ποσότητες βενζίνης που καταναλώνει τα πιο ακριβά ανταλλακτικά (μέσω φπα όλα αυτά) κλπ κλπ σε αντίθεση με αυτόν που σήμερα έχει ένα μικρό αμαξάκι δίνει 130ε σήμα και άντε 50ε το μήνα σε βενζίνη . Επομένως είναι λογικό οχήματα μεγάλου κυβισμού να τα θέλουμε να κάθονται και να χτυπάμε μεσαία και μικρά κάποιας ηλικίας έχοντας παράλληλα καινούργια οχήματα 30.000ε που δεν δίνουν τίποτα από τέλη ??

Τροποποιήθηκε από τον Harry
Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Θα σας έλεγα να πάτε να γ@μηθείτε αλλά ευχή θα είναι.......

υπάρχει μια σχετική ευχή...

...να πάτε να γ@μηθείτε εκατό φορές και μία με το ζόρι...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Αναρτάτε τέτοια τόπικ + θα ''φαμε'' καλά και οι κάτοχοι μοτό...

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Bombardier U-bahn X-lite x603 KTM Super duke

Δημοσιεύτηκε

Το μπουλο απο αυτη την χωρα οσοι μπορουμε και γρήγορα μαλιστα μακρια οσο πιο μακρια γινεται

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Αναρτάτε τέτοια τόπικ + θα ''φαμε'' καλά και οι κάτοχοι μοτό...

Ναι, αυτά τα θέματα περιμένανε! :laugh:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cb500x

Δημοσιεύτηκε

Ζουμε τα τελευταια χρονια ενα πολεμο που οσο περναει ο καιρος εντεινεται,και φυσικα οσο καθομαστε στα αυγα μας δεν προκειται να αλλαξει κατι.Πρεπει λοιπον να αντιδρασουμε με καποιους τροπους οσο μπορει ο καθενας μας,γιατι αλλιως θα καταντησουμε σκλαβοι,μεταφορικα η κυριολεκτικα.Για τα τελη κυκλοφοριας υπαρχει ενας τροπος τουλαχιστον αν δεν θελουμε να παραδωσουμε πινακιδες,και ειναι αυτος εδω.http://www.antistasitora.org/index.php/deltia-typou/2-uncategorised/82-teli-kykloforias-2106-me-1-evro-gia-xatiri-tis-troxaias-kai-mono Δεν το εχω δοκιμασει ακομα,αλλα και δεν γνωριζω τι θα συμβει εαν το κανεις,αλλα ειμαι προθυμος να δοκιμασω εαν οντως αυξηθουν τα τελη τοσο,και φυσικα οσο πιο μαζικο γινει τοσο καλυτερα.

 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Varadero (1000cc) Honda Varadero (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ζουμε τα τελευταια χρονια ενα πολεμο που οσο περναει ο καιρος εντεινεται,και φυσικα οσο καθομαστε στα αυγα μας δεν προκειται να αλλαξει κατι.Πρεπει λοιπον να αντιδρασουμε με καποιους τροπους οσο μπορει ο καθενας μας,γιατι αλλιως θα καταντησουμε σκλαβοι,μεταφορικα η κυριολεκτικα.Για τα τελη κυκλοφοριας υπαρχει ενας τροπος τουλαχιστον αν δεν θελουμε να παραδωσουμε πινακιδες,και ειναι αυτος εδω.http://www.antistasitora.org/index.php/deltia-typou/2-uncategorised/82-teli-kykloforias-2106-me-1-evro-gia-xatiri-tis-troxaias-kai-mono Δεν το εχω δοκιμασει ακομα,αλλα και δεν γνωριζω τι θα συμβει εαν το κανεις,αλλα ειμαι προθυμος να δοκιμασω εαν οντως αυξηθουν τα τελη τοσο,και φυσικα οσο πιο μαζικο γινει τοσο καλυτερα.

 

Ωραία όλα αυτά γιατί θεωρητικά είναι σωστά , στην πράξη όμως η ιστορία έχει δείξει πως με το δημόσιο δεν βρίσκεις το δίκιο σου . Κοινώς τέτοιες "μαγκές" θα τις βρεις μπροστά σου .... Δυστυχώς ...

Αντίδραση με μια εικόνα είναι αυτή :

 

USE%252BIT%252Bfinal.jpg

Όσο αρνούμαστε να το κάνουμε , αρνούμαστε να διαβάζουμε και κανένα βιβλίο πόσο μάλιστα και ιστορίας τότε θα τρώμε σανό ότι θα καταργηθεί ο ΕΝΦΙΑ και άλλα περί βασικού και χορού των Ευρωπαίων και θα ψηφίζουμε ό,τι έχουμε . Αυτή είναι η αντίσταση να βάλουμε επιτέλους το μυαλό μας σε λειτουργία σαν λαός και όχι να χορεύουμε στην πλατεία Συντάγματος με φωτισμένο κόκκινο το συντριβάνη (εικόνα που δεν θα ξεχάσω ποτέ ) για ένα ψεύτικο δημοψήφισμα που αρνούμασταν να πιστέψουμε την διχόνοια που έσπερνε κλπ κλπ Αρνούμαστε να προοδεύσουμε , εν έτει 2016 ακόμα θέλουμε την κατσίκα του γείτονα νεκρή . Κακή νοοτροπία έχουμε γι αυτό και ζούμε ό,τι ζούμε .

 

Τροποποιήθηκε από τον Harry
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cb500x

Δημοσιεύτηκε

Ναι ειναι πιθανον να τα βρεις μπροστα σου,ομως πρεπει να αποφασισουμε καποια στιγμη αν θα καθομαστε κατω μεχρι να μας παρουν και το σκαλπ,η αν θα αντιδρασουμε με καθε τροπο προκειμενου να αλλαξουμε τα δεδομενα,στην Βρετανια πχ η θατσερ που ηταν πολυ σκληρη επεσε στο τελος απο ενα μαζικο δεν πληρωνω των πολιτων.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα