pavlosR1

πάλι λάστιχα στο R1

25 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Δημοσιεύτηκε

τα supercorsa μου έχουν άλλα 300km να δώσουν και είναι το δεύτερο ζευγάρι μου σε διάστημα 6 μηνών. μου βγάζουν 4500km με πολυ συντηριτικη οδηγηση στις εθνικες.

θέλω να πάω μια σκάλα πιο κάτω γιατί πόνεσε η τσέπη μου να δίνω 300αρες κάθε 3 μήνες.

σκέφτομαι το s20 evo, παίζει στα 220€ με τοποθέτηση ζυγοσταθμιση, κομπλε.

τι άλλες επιλογές υπάρχουν σε αυτά τα λεφτά ? αντε 250€ το πολύ και να βγάζουν 7-8000km, δε με ενδιαφέρει το βρεγμένο, με ενδιαφέρει στο επαρχιακό στροφιλίκι να μην έχω προβλήματα μιας και τα πάω όσο μπορώ, δεν οδηγάω τουριστάδικα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym Citycom S (300icc) Utax Triumph Bonneville NC (950cc)

Δημοσιεύτηκε

Μηπως ειναι πολυ μαλακο λαστιχο; Δες κατι σε σκληρο. Ναι μεν θα θελουν λιγο για να ζεσταθουν αλλα μετα εχουν καλυτερο κρατημα και βγαζουν πολυ περισσοτερα χλμ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε

Ριξε μια ματια στο s21.....γυρω στα 270 κοστιζουν αλλα βγαζουν χιλιομετρα απ'οσο λενε αφου ειναι βελτιωμενα παντου σε σχεση με τα s20.

Δες και εδω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Εσυ καις και 100 ευρω λαστιχο το μηνα εκτος απο βενζινη...

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha R1 04 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Που το τελειωνεις το λαστιχο; Στο κεντρο ή στο πλάι;

Εχεις δοκιμασει dunlop d211? Τα endurance

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha CBR 600 + NC700 (1270cccc) Arai Viper GT

Δημοσιεύτηκε

τα supercorsa μου έχουν άλλα 300km να δώσουν και είναι το δεύτερο ζευγάρι μου σε διάστημα 6 μηνών. μου βγάζουν 4500km με πολυ συντηριτικη οδηγηση στις εθνικες.

θέλω να πάω μια σκάλα πιο κάτω γιατί πόνεσε η τσέπη μου να δίνω 300αρες κάθε 3 μήνες.

σκέφτομαι το s20 evo, παίζει στα 220€ με τοποθέτηση ζυγοσταθμιση, κομπλε.

τι άλλες επιλογές υπάρχουν σε αυτά τα λεφτά ? αντε 250€ το πολύ και να βγάζουν 7-8000km, δε με ενδιαφέρει το βρεγμένο, με ενδιαφέρει στο επαρχιακό στροφιλίκι να μην έχω προβλήματα μιας και τα πάω όσο μπορώ, δεν οδηγάω τουριστάδικα

στα 4500km αλλαζεις και το μπροστα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha FZ1/Husky610sm BMW S1000 RR

Δημοσιεύτηκε

να ελλατωσεις λιγο τις μπαντες-κωλιες και θα σου βγαζουν πολλα περισσοτερα χλμ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Cbr 600 f4i Mt blade sv BMW hp4 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Τα δουλεύεις σε σωστές πιέσεις? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

Παιδιά για το λάστιχο που έχει (Pirelli Diablo Supercorsa SP V2 αν εννοεί αυτό) και πολύ του άντεξαν για r1 μάλιστα, τα συγκεκριμένα λάστιχα είναι στην ουσία slick με λίγες αυλακώσεις για να είναι νόμιμα στον δρόμο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati S2R

Δημοσιεύτηκε

Με 220 ευρώ τα S20 είναι μονόδρομος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZX10R Nolan X802

Δημοσιεύτηκε

με ενδιαφέρει στο επαρχιακό στροφιλίκι να μην έχω προβλήματα μιας και τα πάω όσο μπορώ, δεν οδηγάω τουριστάδικα

με βαση αυτο, μην φυγεις απο τις γομες...βαλε την πιο σκληρη γομα που υπαρχει...στην δικη μου παρεα εχουμε

κατασταλαξει σε μτχ γομες απο trackday με 150-200€ το ζευγαρι περιπου αναλογα με την κατασταση τους και

βγαζουμε τουλαχιστον 3000 με 3500km ακομη πριν χρειαστουν αλλαγη...ειναι και αυτο μια οικονομικη λυση :thumbsup1:

ακομη και καινουρια να θες, μην φυγεις απο τις γομες αν πηγαινεις ταπα...μια πτωση θα κοστισει πιο ακριβα :cry:

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

 Με σχωράτε για την καθυστέρηση αλλα είχαμε πάει για στρίψιμο, τόσο σάββατο όσο και κυριακή

Που το τελειωνεις το λαστιχο; Στο κεντρο ή στο πλάι;

Εχεις δοκιμασει dunlop d211? Τα endurance

όλο μαζι τελειωνει, παραθέτω εικόνα (όχι τα δικά μου λάστιχα) για να δεις πιο κομματι δεν εχει μείνει ούτε χάραξη

7rdnOoX.png

 

 

στα 4500km αλλαζεις και το μπροστα?

ναι, το μπροστα μου έχει ζωή για 1500-2000km ακόμα, όχι παραπάνω (έχω και δεύτερο μπροστινό βεβαίως αλλά έχει κάνει chicken stripes πιο νωρίς απόσο πλαγιάζω πλέον και όταν αυτά τα καρούμπαλα τα νιώθω στην οδήγηση δεν αισθάνομια καθόλου ασφάλεια)

να ελλατωσεις λιγο τις μπαντες-κωλιες και θα σου βγαζουν πολλα περισσοτερα χλμ

δεν κάνω τίποτε τετοιο, ούτε σούζα ούτε έντο, μόνο στρίψιμο, στις ευθείες σκέψου δεν πάω πανω απο 140 δε μου κάνει αίσθηση

Τα δουλεύεις σε σωστές πιέσεις? 

36 μπρος και 40 πισω τοσο λεει  η πιρέλι, πιο κάτω απο 36 πίσω και 32 μπροστά μπαλωνάρουν και δε μου αρέσει

Παιδιά για το λάστιχο που έχει (Pirelli Diablo Supercorsa SP V2 αν εννοεί αυτό) και πολύ του άντεξαν για r1 μάλιστα, τα συγκεκριμένα λάστιχα είναι στην ουσία slick με λίγες αυλακώσεις για να είναι νόμιμα στον δρόμο

+1

Με 220 ευρώ τα S20 είναι μονόδρομος

η τιμή είναι ιδιαιτέρως ελκυστική και αν βγάζουν 7-8000km δε θα χρειαστώ πάλι λαστιχα τον αύγουστο αλλά θα με βγαλουν και για ένα ταξιδάκι ιταλία το σεπτέμβρη με το καλό

 

με βαση αυτο, μην φυγεις απο τις γομες...βαλε την πιο σκληρη γομα που υπαρχει...στην δικη μου παρεα εχουμε

κατασταλαξει σε μτχ γομες απο trackday με 150-200€ το ζευγαρι περιπου αναλογα με την κατασταση τους και

βγαζουμε τουλαχιστον 3000 με 3500km ακομη πριν χρειαστουν αλλαγη...ειναι και αυτο μια οικονομικη λυση :thumbsup1:

ακομη και καινουρια να θες, μην φυγεις απο τις γομες αν πηγαινεις ταπα...μια πτωση θα κοστισει πιο ακριβα :cry:

καλά, απέχω πολύ από το να πηγαίνω κουβάρια, τους καλούς οδηγούς της περιοχής μου με εμπειρία 5ετίας σε 1000αρια σχεδόν τους πιανω χωρίς να ρισκάρω, μου φευγουν αλλά όχι πολύ. τους έμπειρους στριφταδες δε τους κοιτάω κάν, αποφεύγω να οδηγάω και μαζί τους μη με τραβήξουν σε τόσο γρήγορη οδήγηση και τσακιστώ. το έχω σκεφτεί για μεταχειρες γόμες αλλα εκει΄είναι ζαρια, γιατί πρωτον δεν έχω τη δυνατότητα να  φεύγω καθημερινές για να πηγαίνω να τα αλλάζω και δεύτερον, καλά λάστιχα βρίσκεις μετά από αγώνες. ο περιστεράς πχ σήμερα είχε αγώνα, αύριο ξεφορτωνει τα λάστιχα και τριτη τα πουλάει. οπότε ή πάω τρίτη η πέρνω ότι μείνει. καταλαβαίνεις τον ενδιασμό μου?

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha CBR 600 + NC700 (1270cccc) Arai Viper GT

Δημοσιεύτηκε

Χρηση δρόμου όσο γρήγορα και να πηγαίνεις το μπροστινό σου βγάζει στη χειρότερη 10.000κμ. Αν δεν παρεμβαλλεται εθνική σίγουρα 13.000

Νομίζω το θέμα σου είναι περισσότερο ψυχολογικό. Ένα μπροστά και δύο πίσω να παίζεις. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Χρηση δρόμου όσο γρήγορα και να πηγαίνεις το μπροστινό σου βγάζει στη χειρότερη 10.000κμ. Αν δεν παρεμβαλλεται εθνική σίγουρα 13.000

Νομίζω το θέμα σου είναι περισσότερο ψυχολογικό. Ένα μπροστά και δύο πίσω να παίζεις. 

σωστο, αλλα αυτη τη φορα στα δικα μου (michelin pilot power 3) το 2ο πισω ειναι με 2κ χλμ και το μπροστα στα 13-14 εχει φθαρει οριακα εκει που ξεκιναει να πλαγιαζει (10 -20 μοιρες νομιζω), στη μεση εχει λιγο ακομα μεχρι το τετραγωνακι οριου. δεν ξερω τι εχει παιχτει.

 

πως το τελειωνεις στο πλαϊ σε δημοσιο δρομο? δεν ειναι λογικο...

αν εισαι πιρελακιας βαλε pirelli rosso corsa. 8κ θα βγαλεις ανετα. λαστιχαρα το ατιμο.

τωρα πρεπει να παιζει στα 280-300 ευρω ζευγαρι, αναλογα και τι προσφορα θα βρεις.

Τροποποιήθηκε από τον noodles
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha CBR 600 + NC700 (1270cccc) Arai Viper GT

Δημοσιεύτηκε

σωστο, αλλα αυτη τη φορα στα δικα μου (michelin pilot power 3) το 2ο πισω ειναι με 2κ χλμ και το μπροστα στα 13-14 εχει φθαρει οριακα εκει που ξεκιναει να πλαγιαζει (10 -20 μοιρες νομιζω), στη μεση εχει λιγο ακομα μεχρι το τετραγωνακι οριου. δεν ξερω τι εχει παιχτει.

πως το τελειωνεις στο πλαϊ σε δημοσιο δρομο? δεν ειναι λογικο...

αν εισαι πιρελακιας βαλε pirelli rosso corsa. 8κ θα βγαλεις ανετα. λαστιχαρα το ατιμο.

τωρα πρεπει να παιζει στα 280-300 ευρω ζευγαρι, αναλογα και τι προσφορα θα βρεις.

μήπως δούλευες πολυ χαμηλές πιέσεις ?από Μισελεν όλα τα περιμένω βέβαια!  :-P 

Πάντως όταν λέω βγάζουν τόσα φυσικά από τα 10.000 και πάνω ή απόδοση έχει πέσει σημαντικά σε όλα τα λάστιχα. Τσουλας κανονικά απλά δεν πιέζεις όσο με ένα πιο καινούργιο 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki zx10r Kawasaki zx10r

Δημοσιεύτηκε

το έχω σκεφτεί για μεταχειρες γόμες αλλα εκει΄είναι ζαρια, γιατί πρωτον δεν έχω τη δυνατότητα να  φεύγω καθημερινές για να πηγαίνω να τα αλλάζω και δεύτερον, καλά λάστιχα βρίσκεις μετά από αγώνες. ο περιστεράς πχ σήμερα είχε αγώνα, αύριο ξεφορτωνει τα λάστιχα και τριτη τα πουλάει. οπότε ή πάω τρίτη η πέρνω ότι μείνει. καταλαβαίνεις τον ενδιασμό μου?

ε καλα δε τα πουλαει και σε μια μερα ολα.. και τετοια εποχη που ειναι στις αρχες το πρωταθλημα συνηθως εχουνε καβατζα οχι μονο ο Περιστερας και ο Πιερρακος, Παπασταυρου κι αλλοι..

 36 μπρος και 40 πισω τοσο λεει  η πιρέλι, πιο κάτω απο 36 πίσω και 32 μπροστά μπαλωνάρουν και δε μου αρέσει

αν μιλαμε για τα SP το πισω εχεις δοκιμασει να το κατεβασεις κι αλλο? Κατω απο 30

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

ε καλα δε τα πουλαει και σε μια μερα ολα.. και τετοια εποχη που ειναι στις αρχες το πρωταθλημα συνηθως εχουνε καβατζα οχι μονο ο Περιστερας και ο Πιερρακος, Παπασταυρου κι αλλοι..

αν μιλαμε για τα SP το πισω εχεις δοκιμασει να το κατεβασεις κι αλλο? Κατω απο 30

είχα παίξει σε 32 μπροστά και 28 πίσω αλλά το ένιωθα πολύ ασταθές. λέγετε πως προσφέρει καλύτερο κράτημα λόγω μεγαλύτερης επιφάνειας τριβής αλλά εμένα προσωπικά δε μου άρεσε, με όλες αυτές τις λακούβες στους δρόμους ένιωθα σα να είχα τρίτο αμορτισέρ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 1000rr (1000cc) RPHA 10+ γαιδουρι (1299cc)

Δημοσιεύτηκε

μετα απο το λαστιχο που εχεις δυστυχως μονο σε ροσο κορσα μπορεις να πας,απιστευτο λαστιχο για τα δικα μου γουστα.

την ιδια χρηση κανουμε στο δρομο και μου κρατησαν 7500 χλμ με αρκετες 300αρες ομως,το μπροστα ειχε λιγη ζωη ακομα.

330 κοστος με 55αρι πισω

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZX10R Nolan X802

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

είχα παίξει σε 32 μπροστά και 28 πίσω αλλά το ένιωθα πολύ ασταθές. λέγετε πως προσφέρει καλύτερο κράτημα λόγω μεγαλύτερης επιφάνειας τριβής αλλά εμένα προσωπικά δε μου άρεσε, με όλες αυτές τις λακούβες στους δρόμους ένιωθα σα να είχα τρίτο αμορτισέρ

βαλε Dunlop D211 ή D212 και δεν θα καταλαβεις για ποτε θα κατεβασεις την πιεση κατω απο 30.

στην πιστα κατεβαζουμε την πιεση στο πισω 17 και νομιζεις οτι εχει πανω απο 30.

δυο ειναι τα ελαστικα...τα Dunlop, και ολα τα υπολοιπα :tooth:

edit...εγω στον δρομο τα D212 τα δουλευω μονιμα 26 πισω 28 μπροστα :thumbsup1:

Τροποποιήθηκε από τον ghostkon
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

βαλε Dunlop D211 ή D212 και δεν θα καταλαβεις για ποτε θα κατεβασεις την πιεση κατω απο 30.

στην πιστα κατεβαζουμε την πιεση στο πισω 17 και νομιζεις οτι εχει πανω απο 30.

δυο ειναι τα ελαστικα...τα Dunlop, και ολα τα υπολοιπα :tooth:

edit...εγω στον δρομο τα D212 τα δουλευω μονιμα 26 πισω 28 μπροστα :thumbsup1:

θελω να φυγω απο τις γόμες ρε συ, αν δω πως μια κατηγορια κάτω δε με καλύπτει ίσως ξαναπάω σε γόμα και στα 211 αυτή τη φορά για να εχω μετρο συγκρισης με τα Supercorsa

το 212 είανι λαστιχο πίστας σα το supercorsa SP, με θερμικους κυκλους μπλα μπλα, τα ξερετε καλυτερα απο εμενα, δε θελω να το βαλω στο δρομο.

σε γομα δρομίσια παντως, χωρίς να εχω βάλει το 211, υποψιάζομαι πως το supercorsa SP είναι ανώτερο αλλά δεν προτιμαται γιατί είναι και 80-100 ευρά πιο ακριβο το ζευγάρι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha r6 Ducati hypermotard (1100cc)

Δημοσιεύτηκε

βαλε Dunlop D211 ή D212 και δεν θα καταλαβεις για ποτε θα κατεβασεις την πιεση κατω απο 30.

στην πιστα κατεβαζουμε την πιεση στο πισω 17 και νομιζεις οτι εχει πανω απο 30.

δυο ειναι τα ελαστικα...τα Dunlop, και ολα τα υπολοιπα :tooth:

edit...εγω στον δρομο τα D212 τα δουλευω μονιμα 26 πισω 28 μπροστα :thumbsup1:

οτι ειπε ο @ghostkon..και απο μενα D211 για την χρηση που κανεις...το λαστιχο ειναι αλλου..

εγω σε δρομο που δεν τα πιεζω βαζω 36 πισω, 32 μπροστα για να μην τρωω λαστιχο στην εθνικη κ.λ.π

σε πιστα 18 πισω, 28 μπροστα και οπως ειπαν οι απο πανω 2 πισω,1 μπροστα

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZX10R Nolan X802

Δημοσιεύτηκε

σε γομα δρομίσια παντως, χωρίς να εχω βάλει το 211, υποψιάζομαι πως το supercorsa SP είναι ανώτερο

η τεχνολογια ntec των Dunlop επιτρεπει πολυ πιο χαμηλες πιεσεις απο τον ανταγωνισμο.

ειχα κι εγω την ιδια αποψη μ' εσενα (και την ιδια αντιπαθεια) για τις χαμηλες πιεσεις απο

ενα σημειο και κατω, λογω της αισθησης που σου εδινε το ελαστικο. σε πληροφορω οτι

μετα το πρωτο ζευγαρι Dunlop (με ntec) αλλαξα γνωμη και δεν υπαρχει περιπτωση να

φυγω απο την Dunlop με τιποτα πλεον (εκτος και βγει κατι ανωτερο σε τεχνολογια) :winking:

το supercorsa SP δεν ανταγωνιζεται με τιποτα το D211 ή το D212 μονο και μονο λογω

πιεσεων. οταν πχ με το Dunlop εχεις μια απαικτη προσφυση στον δρομο με 18 πιεση,

πως θα σταθει διπλα του το Pirelli οταν για να πετυχεις την ιδια προσφυση θα σου αλλαξει

τα φωτα στην αισθηση? απο θεμα γομας και προσφυσης μην νομιζεις οτι εχουν καμια

τρελλη διαφορα αλλα το Dunlop παιζει με χαμηλες πιεσεις χωρις να θυσιαζει την αισθηση.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha CBR 600 + NC700 (1270cccc) Arai Viper GT

Δημοσιεύτηκε

η τεχνολογια ntec των Dunlop επιτρεπει πολυ πιο χαμηλες πιεσεις απο τον ανταγωνισμο.

ειχα κι εγω την ιδια αποψη μ' εσενα (και την ιδια αντιπαθεια) για τις χαμηλες πιεσεις απο

ενα σημειο και κατω, λογω της αισθησης που σου εδινε το ελαστικο. σε πληροφορω οτι

μετα το πρωτο ζευγαρι Dunlop (με ntec) αλλαξα γνωμη και δεν υπαρχει περιπτωση να

φυγω απο την Dunlop με τιποτα πλεον (εκτος και βγει κατι ανωτερο σε τεχνολογια) :winking:

το supercorsa SP δεν ανταγωνιζεται με τιποτα το D211 ή το D212 μονο και μονο λογω

πιεσεων. οταν πχ με το Dunlop εχεις μια απαικτη προσφυση στον δρομο με 18 πιεση,

πως θα σταθει διπλα του το Pirelli οταν για να πετυχεις την ιδια προσφυση θα σου αλλαξει

τα φωτα στην αισθηση? απο θεμα γομας και προσφυσης μην νομιζεις οτι εχουν καμια

τρελλη διαφορα αλλα το Dunlop παιζει με χαμηλες πιεσεις χωρις να θυσιαζει την αισθηση.

Δυστυχως εχουν και σημαντικα μειονεκτηματα.Πολυ βαρυ συγκριτικα με αλλα λαστιχα πχ Racetech και R10.Αν κανεις την αλλαγη θα νομιζεις οτι εβαλες ελαφρυτερες ζαντες,εγω νομιζα οτι εχασε 10-15 κιλα το R1.Στο λεω γιατι Gp racer εχω αλλαξει καμια 10αρια ζευγαρια,τα εχω δουλεψει πολυ σε πιστα και δρομο!

18 πιεση φανταζομαι βαζεις μονο για επαρχιακα ετσι?Εχουν γινει ανατιναξεις πισινων ελαστικων με 300αρες και 18 πιεση.Θελει προσοχη

Και κατι σημαντικο,οι υπολοιπες γομες απλα δε χρειαζονται να κατεβουν τοσο σε πιεσεις για το ιδιο αποτελεσμα.23-25 πισω ειναι μια χαρα(για πιστα κυριως) αλλα γνωμη μου ειναι οτι με ενα 30αρι εισαι μια χαρα αν δε μιλαμε για ρυθμους ζω-πεθαινω(ουτως η αλλως δε θα παρεις και δεν πρεπει να παρεις τετοιες κλισεις στο δρομο).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZX10R Nolan X802

Δημοσιεύτηκε

 

Δυστυχως εχουν και σημαντικα μειονεκτηματα.Πολυ βαρυ συγκριτικα με αλλα λαστιχα πχ Racetech και R10.Αν κανεις την αλλαγη θα νομιζεις οτι εβαλες ελαφρυτερες ζαντες,εγω νομιζα οτι εχασε 10-15 κιλα το R1.Στο λεω γιατι Gp racer εχω αλλαξει καμια 10αρια ζευγαρια,τα εχω δουλεψει πολυ σε πιστα και δρομο!

18 πιεση φανταζομαι βαζεις μονο για επαρχιακα ετσι?Εχουν γινει ανατιναξεις πισινων ελαστικων με 300αρες και 18 πιεση.Θελει προσοχη

Και κατι σημαντικο,οι υπολοιπες γομες απλα δε χρειαζονται να κατεβουν τοσο σε πιεσεις για το ιδιο αποτελεσμα.23-25 πισω ειναι μια χαρα(για πιστα κυριως) αλλα γνωμη μου ειναι οτι με ενα 30αρι εισαι μια χαρα αν δε μιλαμε για ρυθμους ζω-πεθαινω(ουτως η αλλως δε θα παρεις και δεν πρεπει να παρεις τετοιες κλισεις στο δρομο).

οι 300ρες πλεον ειναι παρελθον μετα το busa. το Kawasaki ειναι αλλη φαση και ειναι αλλου γενικως.

17-18 μονο σε πιστα. σε δρομο, οπως ειπα και πιο πριν 26-28, αντε να πλησιασουμε οριακα το 22

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

μήπως δούλευες πολυ χαμηλές πιέσεις ?από Μισελεν όλα τα περιμένω βέβαια!  :-P 

Πάντως όταν λέω βγάζουν τόσα φυσικά από τα 10.000 και πάνω ή απόδοση έχει πέσει σημαντικά σε όλα τα λάστιχα. Τσουλας κανονικά απλά δεν πιέζεις όσο με ένα πιο καινούργιο 

ιδιες πιεσεις βαζω σε ολα τα λαστιχα (34, 36-38, ειμαι και αρκετα ελαφρυς ομως). σε κρατημα δεν εχει προβλημα το michelin μια χαρα κραταει, απλα εχει φθαρει σε ενα σημειο. καποιοι πιο εμπειροι μου ειπαν πως ειναι ο τροπος που βαζω το μηχανακι στη στροφη, δηλ "βαζω με περισσοτερη φορα το μπροστινο παρα το πισω" καπως ετσι... θα σου βαλω φωτο να δεις τη φθορα εχει.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα