scorpion92

Αγορά enduro ή sm?

22 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha R1M (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Ανοίγω το θέμα για να με κάνετε μία ξενάγηση στον κόσμο σας εσείς του χώρου.:thumbsup:

Αν για τον δρόμο ξέρω 5 πράγματα εδώ δεν ξέρω ούτε 1, οπότε σας λέω τι χρειάζομαι και μου λέτε τι υπάρχει.

-Να βγάζει πινακίδα

-Να είναι πάνω από 250 κυβικά και 40 άλογα(αν είναι και καγκουρομηχάνημα ακόμη καλύτερα)

-Να χρειάζεται φυσιολογική συντήρηση

-Μέχρι 3500ε

-Ήρεμα πράγματα σε βουνό σε προσβάσιμα μέρη αλλά και χρήση σε δρόμο τουλάχιστον 50χλμ.

-Κατανάλωση δεν με ενδιαφέρει αρκεί να έχει αξιοπρεπή αυτονομία(όση χρειάζεται για τέτοια χρήση)

Μετατροπή σε SM γίνεται και με τι κόστος?

Μήπως το αντίθετο είναι καλύτερο, δηλαδή αγορά SM με λάστιχα που πάνε και χώμα? 

Από ktm husqvarna κτλ ποιες σειρές είναι πολιτικά μηχανάκια πχ η sxf exc κτλ. ?? 

Αυτά....για αρχή....

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys (650cc) HJC Rpha 10+ MV Agusta Veloce (800cc)

Δημοσιεύτηκε

ccm 404 ....... ετοιμο sm με κάνα 2500αρι. 

 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Απ'αυτά που λες για άφρικα ή τράνσαλπ σε κόβω. :laugh:

Χωρίς να'μαι ειδήμων ή ιδιαίτερα ψαγμένος στο θέμα, το εντούρο αν μιλάς για χαλαρά πράγματα δε νομίζω πως θα σε βολέψει ιδιαίτερα συνολικά. Το s/m (όπως και πάμπολλα άλλα) περνάνε μια χαρά από χαλαρούς χωματόδρομους. Εκτός αν θες κι εκεί να δίνεις λες κι είσαι στο dakar, εκεί αλλάζει η υπόθεση. Οπότε μάλλον για μοτάρντ σε κόβω, αν και απορώ με την αλλαγή σου, για να'μαι ειλικρινής (υποθέτω πως δεν σκοπεύεις να κρατήσεις το cbr).

Τροποποιήθηκε από τον Mr.Slow

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Tracer 09/DR-Z (1250cc) Arai Viper-GT Flag Italy Ducati MTS (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

DRZ-400 και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο... του πετάς κι ένα fcr πάνω και μία εξάτμα και είσαι κομπλέ:yes:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys (650cc) HJC Rpha 10+ MV Agusta Veloce (800cc)

Δημοσιεύτηκε

DRZ-400 και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο... του πετάς κι ένα fcr πάνω και μία εξάτμα και είσαι κομπλέ:yes:

ccm...το παίρνει έτοιμο μοτέρ drz-e φοράει. .....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha R1M (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Slow πολύ καλές επιλογές αλλά δεν καλύπτουν το σημείο καγκουρομηχάνημα. :D 

To drz το έχω οδηγήσει αξιοπρεπές μηχανάκι αλλά δεν εντυπωσιάστηκα ήταν και λίγο χάρχαλο εκείνο.

Το cbr σχεδόν έχει φύγει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys (650cc) HJC Rpha 10+ MV Agusta Veloce (800cc)

Δημοσιεύτηκε

Slow πολύ καλές επιλογές αλλά δεν καλύπτουν το σημείο καγκουρομηχάνημα. :D 

To drz το έχω οδηγήσει αξιοπρεπές μηχανάκι αλλά δεν εντυπωσιάστηκα ήταν και λίγο χάρχαλο εκείνο.

Το cbr σχεδόν έχει φύγει.

Καμία σχέση το DRZ μαμά με το μοτέρ του CCM....μιλάμε για σχεδόν 10 άλογα πάνω και η αισθηση είναι σαν να καβαλάς άλλο μηχανάκι.

Καθαρό δεν είναι αλλά ειναι καγκουρό το ρημάδι. 

(fcr, συμπιεση +, πιο αγριοι εκκεντροφόροι, πιο ελαρφύ μηχανάκι, πιο σωστές αναρτήσεις.) 

 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere (660cc) Hebo Transam

Δημοσιεύτηκε

Για φυσιολογικη συντηρηση κοιτας σε ccm404, drz400, lc4-640.

Και δυσικα τα Husky 610, αλλα δεν ξερω τι γινεται με τα ανταλλακτηκα τους.

To 690 ειναι καλυτερο σε ολα αν βρεις καποιο σε αυτα τα χρηματα και σε καλη κατασταση.

Τα 50χλμ θα γινονται καθημερινα ή μια στο τοσο;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys (650cc) HJC Rpha 10+ MV Agusta Veloce (800cc)

Δημοσιεύτηκε

 

Τι θα γίνει με σένα ρε ? 

Θα μπεις στο κλαμπ του προδότη ή ακόμα το πασπατεύεις το μωρό?  

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha R1M (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Η χρήση του θα είναι μέσο όρο 2 φορές την εβδομαδα. Με το χώμα τι θα γίνει όμως? Γιατί δεν θα είναι μόνο επίπεδος χωματόδρομος που πάει και αμάξι...αλλά ούτε και hardcore enduro. 

Το 690 το καλοβλέπω στο θέμα του χώματος γενικά κολλάω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere (660cc) Hebo Transam

Δημοσιεύτηκε

Τι θα γίνει με σένα ρε ? 

Θα μπεις στο κλαμπ του προδότη ή ακόμα το πασπατεύεις το μωρό?  

 

Ελπιζω να μην αργησω πολυ, πλεον θελουμε κατι πιο ανετο και λιγο πιο ταξιδιαρικο..!

Αυτο βεβαια μαλλον απο σεζον γιατι και κουτι + αλλη μηχανη δε γινεται...

Ή να μεινω χωρις μηχανη οποτε το drz μαλλον θα μου κανει παρεα και αυτο το καλοκαιρι...

Η χρήση του θα είναι μέσο όρο 2 φορές την εβδομαδα. Με το χώμα τι θα γίνει όμως? Γιατί δεν θα είναι μόνο επίπεδος χωματόδρομος που πάει και αμάξι...αλλά ούτε και hardcore enduro. 

Το 690 το καλοβλέπω στο θέμα του χώματος γενικά κολλάω.

Κοιτα για να εχεις ενα μηχανακι ψιλοκαλο και στα 2 θελει σετ τροχων με δισκοπλακα στην μπροστινη γιατι στο sm θελεις μεγαλη διαμετρο + γραναζια και ιδανικα αλλες αναρτησεις αλλα εκει συμβιβαζεσαι με ενα σεταρισμα και για τις 2 χρησεις και παιζεις με τα κλικ μονο.

Παντως οι πιο πολλοι που ειχαν πχ ενα μηχανακι ως sm ή "εντουρο" και ειχαν 2 σετ τροχων καναν την τραμπα 2-3 φορες και μετα το κρατησαν σε μια μορφη.

 

 

ΥΓ.

Επισης καποια στιγμη εγω θα πουλησω το δικο μου(drz465sm), αν σε ψηνει στειλε π.μ.

Δε θα ειναι ομως συντομα αλλα θα ειναι στο budget σου και το ιστορικο του drz μου ειναι γνωστο σε ολο το διαδικτυο..!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ER6N (650cc) Loreal MT09

Δημοσιεύτηκε

αγορια και κυριος ΣΜΙΑ που σε παρακολουθω χρονια. ψαχνω  τωρα σος δρζ η σσμ αθηνα. καμια αγγελια σωστη απ τις ελαχιστες σε λογικη τιμη εχουμε;;;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Για την χρηση που γραφεις πας καπακια στα παρακατω 4 μοντελα (που ηδη σου εχουν προτεινει βεβαια).

1) CCM 404 (με προτιμηση το μοταρντ. Θα ελεγα και για DRZ, αλλα αν βρεις καλο CCM δεν υπαρχει λογος να πας στο DRZ, ο,τι μοντα θα θελησεις να κανεις στο DRZ σου, περα απο υπερκυβισμο, την εχει ηδη το CCM)

2) LC4 640

3) Husqy 610 SM

4) 690 SM.

 

Νομιζω πως απο τα 4, η πιο "σωστη" λυση, ειναι το CCM, μιας και με 1-2 τιπς γινεται τερας αξιοπιστιας (γτ αν το αφησεις στην μοιρα του, αργα ή γρηγορα θα γεννησει), παιζει αρκετα φθηνα, οποτε σου μενουν ρεστα να το φερεις στα μετρα σου, και παιρνει και σκαλισμα. Δεν βαζει φωτια στην ασφαλτο, δεν θα σου ξηλωσει τα χερια με το γκαζι του, αλλα ειναι πολυ διασκεδαστικο, αρκουντως (πολικος :_zeppelin:) γρηγορο, πολυ ελαφρυ σε σχεση με τα υπολοιπα, και καλα περιφεριακα. Με μια αλλαγη στην δαγκανα με 4πιστονη, το φρενο σου θα εκτοξευθει βεβαια!

 

Τα υπολοιπα, λιγο πολυ καπου με σκαλωνουν.

Το 640, εχει περασει τα 1000 μυρια απο τους ιδιοκτητες τους, που ηταν το 90% τρικαγκουρες, και πρεπει να ψαχτεις απειρα για να βρεις καποιο σωστο. Που και παλι το χερι σου στην φωτια δεν το βαζεις. Και αν κανει μπαμ, το κοστος ξεφευγει.

Το 610, πολυ πιο ομορφο και απο τα 4, ιδιαιτερο, γκαζι και στησιμο χοντρικα ιδιο με το CCM, μικρες διαφορες, τσαμπα, αλλα δεν εχω ιδεα τι παιζει με το δικτυο ανταλλακτικων ή απο αξιοπιστια.

Το 690 ειναι bullseye, ακριβως οσα ψαχνεις, αλλα στο Budget σου, δεν ξερω ποσα θα βρεθουν, και σε τι φαση θα ειναι. Ειδικα αν θελει κανα ψιλο εκτος απο τα αναλωσιμα του, ξεπερνας τα 4κ με το καλημερα. Περα απο αυτο, ο ψεκασμος, το εχει κανει λιγο πιο φιλικο, και απ'οσο εχω ακουσει χανει λιγο σε θεματα καγκουρεϊσον.

 

 

Επισης, το CCM , εχει FCR.:_rock-on: Αυτο και μονο, θα ηταν λογος να το αγορασεις!! :tongue:

 

 

 

(Νομιζω θελω πισω την εγγλεζα μου! :baby:)

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha R1M (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Ccm όμως έχει μόνο 5-6 στο καρ και αυτά λίγο μακρια. Αυτο βγαίνει και σαν sm και σαν enduro ή είναι μετατροπή κάποιο από τα δύο? Για το 690 και μόνο μπορώ να ανέβω κοντά στα 3.8κ.

Επίσης πόσο πάει το κουστούμι για ζαντολάστιχα κτλ? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki B - King KBC VR 2R Αλλος Bmx (???cc)

Δημοσιεύτηκε

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter i cbs (125cc) KTM smc (660cc)

Δημοσιεύτηκε

Ε οχι και καγκουρομηχανημα το tenere.....

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
SD990

Δημοσιεύτηκε

Το να δινεις 3800ε για 690 ειναι σαν να δινεις 1200ε για 640...

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Husqvarna sm (125cc) airoh s5+Twist κατι δικο μου (∞cc)

Δημοσιεύτηκε

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6462016/ Λιγο πανω απο το Budget σου αλλα ειναι η εξελιξη του 610 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha R1M (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Εντάξει όχι και 1200 για το 640! Δηλαδη με 4000 δεν βρισκεις ενα αξιοπρεπές 690( με τα χλμ του και κανα αναλωσιμο να χρειάζεται)? Στον "πελεκάνο" αναφέρομαι δεν ξερω αν τα άλλα 690 είναι άλλα μηχανακια σαν αυτό

http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/6261555/

Τα 610 και 630 είναι πολιτικά?

Τενεκε δε παιρνω :D

Τροποποιήθηκε από τον scorpion92

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM (625cc) SHOEI NXR KTM Exc (525cc)

Δημοσιεύτηκε

Ναι, είναι με χλμ και έχουν και λογική συντήρηση απλός σκέψου τι enduro θες να κάνεις γιατί το 610 είναι και 140 κιλά δεν είναι πούπουλο.

(πάνω κάτω το ίδιο ισχύει και για την σειρά LC4)

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YZ (250cc) Airoh Aviator 2.1 Husqvarna sm 570r (576cc)

Δημοσιεύτηκε

Η λογικη επιλογη ειναι το ccm 404 που σου λενε παραπανω, και μετα τα 640-610-690 κλπ...

Παντως πριν καταληξεις σε οτιδηποτε απο αυτα, οδηγα κανενα 525 πρωτα. (καθαροαιμο μεν, σκυλι δε...)

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

Εντάξει όχι και 1200 για το 640! Δηλαδη με 4000 δεν βρισκεις ενα αξιοπρεπές 690( με τα χλμ του και κανα αναλωσιμο να χρειάζεται)? Στον "πελεκάνο" αναφέρομαι δεν ξερω αν τα άλλα 690 είναι άλλα μηχανακια σαν αυτό

http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/6261555/

Τα 610 και 630 είναι πολιτικά?

Τενεκε δε παιρνω :D

αυτο το 690 πρεπει να εχει φαει καλη τουμπα απο δεξια. καλο χρυσο σα μηχανακι αλλα ειναι ασχημο. επισης με τελικα acrapovic και προγραμμα θα φτασεις σχεδων τα 4.5κ. κοιτα για lc4 που ειναι στο budget σου. τσεκαρε το καλα σε γνωστη μηχανικο, συντηρησε το σωστα και δε θα παθει κατι. 

το 610 επισης καλο αλλα θα δυσκολευτεις να βρεις ανταλλακτικα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα